Το Στέκι των Κιθαρωδών

Διάφορα => Κάδος ανακύκλωσης => Μήνυμα ξεκίνησε από: klaus77 στις 04/02/14, 19:00

Τίτλος: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει και ά
Αποστολή από: klaus77 στις 04/02/14, 19:00
Σήμερα φόρτωσα άσχημα με το thomann  και είπα να το καταθέσω εδώ για να μη χαλάσουν τα νευρά τους και άλλοι .
 λοιπόν στις 29-01-13 έκανα μια παραγγελία με προϊόντα που ήταν stock. στο μαιλ που σου στέλνουν διευκρινίζουν πως τα προϊόντα μένουν στο όνομα σου για 10 ημέρες , μετά της 10 ημέρες ακυρώνετε η παραγγελία και διαθέτουν τα προϊόντα σε άλλους πελάτες. Εγώ λοιπόν ήξερα πως τα χρήματα θα τα είχα 5 ημέρες μετά την παραγγελία οπότε την έκανα για να προλάβω τυχών ελλείψεις στα προϊόντα που ήθελα . σήμερα λοιπόν τους έβαλα τα χρήματα και ερχόμενος σπίτι μπαίνω και βλέπω σε 3 προϊόντα πως θα είναι διαθέσιμα ξανά τέλος Μάρτιου . στέλνω μαιλ και μου στέλνουν πίσω αυτό  :
μας πληροφόρησαν από την κατασκευάστρια εταιρεία που παραγγείλατε δεν θα είναι διαθέσιμα μέχρι 30.03.2014. Παρακαλούμε δείξτε κατανόηση για το γεγονός ότι δε μπορούμε να δεσμευτούμε σε ότι αφορά στην ημερομηνία παραλαβής, μιας και αυτή εξαρτάται αποκλειστικά από τους προμηθευτές μας. Λυπούμαστε για τη καθυστέρηση αυτή και σας διαβεβαιώνουμε ότι η παραγγελία σας θα αποσταλεί αμέσως μόλις παραληφθεί το προϊόν.



χαχαχαχααχαχ
 και αφού έστειλα σε μαιλ αυτά που έγραψα εδώ δείτε την απάντηση τους

Καλησπέρα σας,

δυστυχώς μας είχε μείνει ένα τελευταίο κομμάτι το οποίο κατόπιν τεχνικού ελέγχου εμφάνισε βλάβη και δεν είναι πλέον κατάλληλο προς πώληση. Ευχαριστούμε για τη κατανόησή σας!

ΑΠΛΑ ΤΡΑΓΙΚΟ!!!!!


Και για να μην θεωρηθώ πως κάνω προπαγάνδα στο thomann  την παραγγελία την ανέλαβε Έλληνας και γιαυτο το copy paste  είναι στα ελληνικά . το μαιλ δηλαδή που έστειλε ,Αν τίθεται τέτοιο θέμα βάζω και ολόκληρο το μαιλ


και μετα απο αυτο: Συγγνώμη για να καταλάβω , αν έβαζα τα χρήματα στης 29-01-13 μέσω πιστωτικής και όχι μετά από 6 ημέρες τότε θα υπήρχε διαθέσιμο? Γιατί δεν κρατήθηκε το προϊόν στη παραγγελία μου για τις 10 αυτές μέρες που αναφέρετε  και έφτασε να μείνει ένα ελαττωματικό ?

απαντηση ηταν αυτη :
Καλησπέρα σας,

διαθέταμε εξαρχής κατά τη χρονική στιγμή της παραγγελίας σας μόνοένακομμάτι. Οπότε και με κάρτα να πληρώνατε πάλι δεν θα μπορούσαμε να αποστείλουμε ελλατωματικό προιόν. Λυπούμαστε για την επιπλοκή αυτή και ευχαριστούμε για τη κατανόησή σας!

Οπότε αναμένα όλα πράσινα στο site μέχρι χθες τα απόγευμα  και είχαν μόνο  ένα ελαττωματικό προϊόν …. Μάλιστα  χεχε
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: freemind στις 04/02/14, 21:20
Ποσες φορες εχεις κανει παραγγελια στον thomann?

Επισης, εχεις κατα νου πως λειτουργει ενα site και ποσο εντιμο ηταν να μην σου αποστειλουν ενα προιον που ειχε προβλημα;
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: klaus77 στις 04/02/14, 21:44
Έχω κάνει αρκετές παραγγελίες τους τελευταίους μήνες  ,υπολογισμένα χονδρά τους έδωσα κάπου στα 1000 ευρώ ,μόνο που εγώ όταν έκανα την παραγγελία η κατάσταση του προϊόντος ήταν άμεσα διαθέσιμη , άρα ακυρώνονται από μόνοι τους φίλε όταν λένε πως από τη μέρα της παραγγελίας είχαν διαθέσιμο μόνο ένα ελαττωματικό προιόν  ….. Αφού λοιπόν ήταν άμεσα διαθέσιμο θα μπορούσε να είχε μείνει στο λογαριασμό μου για τις 10 αυτές μέρες που λένε .
 
Με ένα ελαττωματικό προιόν λογικά θα έπρεπε να είναι όλα κίτρινα με την ημερομηνία τις επόμενης παραλαβής , γιατί ένα ελαττωματικό προϊόν = κανένα   

Χθες το απόγευμα ήταν 2 πράσινα και ένα κίτρινο που σημαίνει παραλαβή σε 2-5 ημέρες , πω είναι δυνατόν από της 29 -01-13 να υπήρχε μόνο ένα ελαττωματικό προϊόν ?   
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: Απόλλων στις 04/02/14, 22:05
Δεν κατάλαβα τι ακριβώς συνέβη. Λες ότι σήμερα σε ενημέρωσαν για 3 προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα. Ακόμα και αν ένα από αυτά ήταν ελαττωματικό, τι έγινε με τα άλλα δύο...;

Και πληροφοριακά, προφανώς δεν ήξεραν όταν έκανες εσύ την παραγγελία ότι το συγκεκριμένο κομμάτι ήταν ελαττωματικό. Απ' ό,τι λένε το διαπίστωσαν εκ των υστέρων, όταν το έλεγξαν. Τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω εγώ από όσα παραθέτεις.

Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: vegos στις 04/02/14, 22:07
Προτιμούσες φαντάζομαι να σου έστελναν το ελαττωματικό κομμάτι;
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: klaus77 στις 04/02/14, 22:12
Τα άλλα 2 κομμάτια Απόλλων θα είναι διαθέσιμα σε 10 μέρες και θα τα στείλουν, αυτό που με ενόχλησε είναι πως λένε ότι οι παραγγελίες μένουν στο λογαριασμό όταν είναι άμεσα διαθέσιμες για 10 ημέρες και αν δεν μπουν τα χρήματα ακυρώνουν την παραγγελία και τα διαθέτουν σε άλλους πελάτες , εγώ όταν έκανα τη παραγγελία όλα τα προϊόντα ήταν άμεσα διαθέσιμα   , τους έβαλα τα χρήματα την έκτη μέρα από της 10 που έχεις περιθώριο αλλά δεν κρατήθηκαν προϊόντα στο λογαριασμό μου και εξαντληθήκαν χωρίς καμία απολυτός ενημέρωση , θα μπορούσα να είχα χρησιμοποίηση τα χρήματα  κάπου αλλού και όχι να τα έχω  καβατζα στο thomann για 1,5 μήνα … και περά από αυτό με ενοχλεί το ψέμα από ένα σοβαρό ας πούμε κατάστημα , τους ακυρώνουν τα φωτάκια σε κάθε προϊόν για τη κατάσταση του   

 Δε μπορεί να λέει πως από της 29-01 είχαν μόνο ένα ελαττωματικό προϊόν και στην κατάσταση ήταν άμεσα διαθέσιμο μεχρι προχθες το βραδυ ……     


Και να διευκρινίσω κάτι ,δεν λέω για το ελαττωματικό προϊόν , από τη στιγμή που η κατάσταση είναι άμεσα διαθέσιμη δεν έχεις μόνο ένα ελαττωματικό ,υπάρχουν και αλλά , το ελαττωματικό δεν το έχεις προς πώληση … άρα αυτό που εγώ καταλαβαίνω είναι απλά πως δεν κρατήθηκαν τα προϊόντα στη παραγγελία μου για της 10 μέρες που σου δίνουν περιθώριο  και εξαντληθήκαν χωρίς καμία ενημέρωση
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: Απόλλων στις 04/02/14, 22:49
Τα άλλα 2 κομμάτια Απόλλων θα είναι διαθέσιμα σε 10 μέρες και θα τα στείλουν, αυτό που με ενόχλησε είναι πως λένε ότι οι παραγγελίες μένουν στο λογαριασμό όταν είναι άμεσα διαθέσιμες για 10 ημέρες και αν δεν μπουν τα χρήματα ακυρώνουν την παραγγελία και τα διαθέτουν σε άλλους πελάτες , εγώ όταν έκανα τη παραγγελία όλα τα προϊόντα ήταν άμεσα διαθέσιμα   , τους έβαλα τα χρήματα την έκτη μέρα από της 10 που έχεις περιθώριο αλλά δεν κρατήθηκαν προϊόντα στο λογαριασμό μου και εξαντληθήκαν χωρίς καμία απολυτός ενημέρωση

Προσωπικά δεν το θεωρώ παράλογο. Αντίθετα μού φαίνεται περίεργο που σού δίνουν τη δυνατότητα να κάνεις παραγγελία και να σού κρατήσουν τα προϊόντα για 10 μέρες χωρίς να έχεις πληρώσει. Ομολογώ ότι δεν το γνώριζα αυτό. Δεν νομίζεις όμως ότι είναι λίγο ειρωνικό να δυσανασχετείς γιατί θα πρέπει να περιμένεις λίγο για να σού στείλουν κάποια από τα προϊόντα, όταν από τη μεριά τους σού δίνουν το περιθώριο 10 ημερών για να ολοκληρώσεις την παραγγελία στέλνοντας την πληρωμή; Εγώ στη θέση σου δεν θα παραπονιόμουν. Ξέρω ότι δεν είναι αυτό το κύριο πρόβλημα που σε ενόχλησε. Απλά το αναφέρω γιατί είναι ένα δείγμα της φιλοσοφίας του καταστήματος που είναι υπέρ του πελάτη και το οποίο δείχνεις να αγνοείς όταν επκεντρώνεσαι σε κάτι που δυστυχώς πήγε στραβά.

Παράθεση
θα μπορούσα να είχα χρησιμοποίηση τα χρήματα  κάπου αλλού και όχι να τα έχω  καβατζα στο thomann για 1,5 μήνα …

Mπορείς φυσικά να ακυρώσεις την παραγγελία (ή μέρος της παραγγελίας σου) και να ζητήσεις να σού επιστραφούν τα αντίστοιχα χρήματα. Δεν νομίζω ότι τίθεται ζήτημα αν πρόκειται να υπάρξει τόσο μεγάλη καθυστέρηση.

Παράθεση
και περά από αυτό με ενοχλεί το ψέμα από ένα σοβαρό ας πούμε κατάστημα , τους ακυρώνουν τα φωτάκια σε κάθε προϊόν για τη κατάσταση του

Δεν είμαι σίγουρος τι εννοείς όταν λες "τους ακυρώνουν τα φωτάκια". Και χωρίς καμία διάθεση να κάνω το συνήγορο του Thomann, βρίσκω τη λέξη "ψέμα" και την κατηγορία για έλλειψη σοβαρότητας μάλλον υπερβολική. Έχω την αίσθηση ότι η αντίδρασή σου είναι δυσανάλογη με τη σοβαρότητα της κατάστασης που περιγράφεις. Βέβαια αυτή είναι απλά και μόνο η γνώμη μου.

Πληροφοριακά πάντως, αντιμετώπισα μια παρόμοια κατάσταση πρόσφατα (ή μάλλον την αντίθετη κατάσταση). Στην τελευταία μου παραγγελία από τον Thomann ένα πετάλι που αγόρασα είχε ένα ασυνήθιστο μεν αλλά εμφανέστατο λειτουργικό πρόβλημα που θα μπορούσε να είχε γίνει αντιληπτό με έναν απλό έλεγχο. Φυσικά το έστειλα πίσω και μού επέστρεψαν τα χρήματα, θα προτιμούσα όμως να το είχαν εντοπίσει πριν μού το στείλουν, ακόμα κι αν δεν είχαν διαθέσιμο άλλο κομμάτι για αντικατάσταση.
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: Guitar Fan στις 04/02/14, 22:56
μπορεί να στον είχαν κρατήσει κανονικά όπως γίνεται πάντα και όταν πήγαν να στον στείλουν είδαν ότι είναι ελαττωματικός.


Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: klaus77 στις 04/02/14, 23:02
Απόλλων σε κάθε προϊόν στο σιτε έχει μια λειτουργιά δεξιά που σου δείχνει σε τι κατάσταση βρίσκετε το κάθε προϊόν, ( πράσινο : άμεσα διαθέσιμο -2 πράσινα ένα κίτρινο παραλαβή σε 2-5 μέρες , όλα κίτρινα σου λέει ημερομηνία που θα είναι διαθέσιμο κτλ ) , όταν εγώ έκανα την παραγγελία ήταν άμεσα διαθέσιμα όλα και γιαυτο την έκανα ,αν έβλεπα παραλαβή σε 2 μήνες( όπως είναι σήμερα η κατάσταση του δλδ 3 κίτρινα )  δεν θα την είχα κάνει  , στο μαιλ λοιπόν που πηρά σήμερα  μου είπαν πως από την ημέρα της παραγγελίας μου μέχρι σήμερα  είχαν μόνο ένα ελαττωματικό προϊόν , ενώ μέχρι προχθές βράδυ η κατάσταση του ήταν 3 πράσινα που είναι άμεσα διαθέσιμο . και ρωτώ εγώ τώρα εάν έχεις μόνο ένα προϊόν και είναι ελαττωματικό στη κατάσταση αγορας το έχεις άμεσα διαθέσιμο ?

Συγχώνευση μηνυμάτων: 04/02/14, 23:57
Guitar fan δε νομίζω γιατί δεν κράτησαν κανένα από τα 3 προϊόντα που έκανα παραγγελία 
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: Απόλλων στις 04/02/14, 23:12
Απόλλων σε κάθε προϊόν στο σιτε έχει μια λειτουργιά δεξιά που σου δείχνει σε τι κατάσταση βρίσκετε το κάθε προϊόν, ( πράσινο : άμεσα διαθέσιμο -2 πράσινα ένα κίτρινο παραλαβή σε 2-5 μέρες , όλα κίτρινα σου λέει ημερομηνία που θα είναι διαθέσιμο κτλ ) , όταν εγώ έκανα την παραγγελία ήταν άμεσα διαθέσιμα όλα και γιαυτο την έκανα ,αν έβλεπα παραλαβή σε 2 μήνες( όπως είναι σήμερα η κατάσταση του δλδ 3 κίτρινα )  δεν θα την είχα κάνει  , στο μαιλ λοιπόν που πηρά σήμερα  μου είπαν πως από την ημέρα της παραγγελίας μου μέχρι σήμερα  είχαν μόνο ένα ελαττωματικό προϊόν , ενώ μέχρι προχθές βράδυ η κατάσταση του ήταν 3 πράσινα που είναι άμεσα διαθέσιμο . και ρωτώ εγώ τώρα εάν έχεις ένα προϊόν ελαττωματικό στη κατάσταση αγορας το έχεις άμεσα διαθέσιμο ?

Aυτό προσπαθώ να σού εξηγήσω. Η ένδειξη αυτή δείχνει διαθεσιμότητα, όχι λειτουργικότητα. Όταν έκανες την παραγγελία, προφανώς δεν είχαν διαπιστώσει ότι το τελευταίο κομμάτι που τους είχε μείνει ήταν ελαττωματικό. Αυτοί είχαν ένα κομμάτι σε στοκ, οπότε εμφάνιζαν το προϊόν ως διαθέσιμο. Από την ημέρα της παραγγελίας μέχρι σήμερα που πλήρωσες, μεσολάβησε ένας έλεγχος στον οποίο διαπιστώθηκε ότι το κομμάτι αυτό είχε πρόβλημα. Εσύ φαίνεται να πιστεύεις ότι εμφάνιζαν ως διαθέσιμο ένα προϊόν όταν εν γνώσει τους το μόνο κομμάτι που υπήρχε ήταν ελαττωματικό. Κάτι τέτοιο δεν είναι λογικό, τουλάχιστον όχι στη Γερμανία. Στην Ελλάδα μπορεί να είναι...
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: klaus77 στις 04/02/14, 23:20
Όχι Απόλλων εγώ πιστεύω πως  δεν έγινε κράτηση για κάποιο λόγο , όχι προσωπικό φυσικά ,  δεν είπα πουθενά πως εμφάνιζαν ελαττωματικό προϊόν σε διαθεσιμότητα, απλά είπα πως ίσως υπήρχαν διαθέσιμα εκτός του ελαττωματικού  , δεν έγινε κράτηση και απλά εξαντλήθηκαν
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: kopaniamento στις 04/02/14, 23:25
Για να τα συμμαζέψουμε λίγο, εγώ κατάλαβα το εξής: (τα ξαναλέω μπας και κατάλαβα λάθος)
Σίγουρα καταλαβαίνω την αγανάκτηση σου για την ατυχία που έτυχε, και την καθυστέρηση να πάρεις τα πραγματά σου. Αλλά δεν καταλαβαίνω, τι πιστεύεις λοιπόν οτι κάνανε λάθος, ή θα μπορούσαν να κάνουν σωστότερα;  Αναγνώρισαν το λάθος τους, και σε ενημέρωσαν όσο πιο καλά και νωρίς μπορούσαν. Εγώ νομίζω οτι σου συμπεριφέρθηκαν σωστά και με επαγγελματισμό. Και σίγουρα στα νόμιμα πλαίσια που τους δεσμέυουν. Όυτε ψέμματα είπανε, ούτε πήγανε να βγάλουν κέρδος εις βαρος σου, ούτε σου συμπεριφέρθηκαν με ασέβεια. Γιατί ο εκνευριμός και η εχθρικότητα;

Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: klaus77 στις 04/02/14, 23:31
Δεν αναγνώρισαν τίποτα, εγώ μετά την κατάθεση μπήκα στο σιτε και είδα πως θα υπάρχει παραλαβή από της  31-03-14  και τους έστειλα ένα μαιλ αν έχουν κάνει κράτηση στην παραγγελία μου  η αν θα παραλάβω  μετά της 31 -03, μετά μου ήρθε αυτό που παρέθεσα πιο πάνω, το ελαττωματικό δεν έχει καμία σχέση ούτε το αναφέρω εγώ πουθενά, απλά πιστεύω πως ήταν μια δικαιολογία δική τους στο μαιλ γιατί απλά δεν έγινε κράτηση και εξαντληθήκαν τα προϊόντα
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: Lampr0s στις 04/02/14, 23:36
Ίσως να μην ήταν ενημερωμένα τα "κουτάκια" που δειχνουν τη διαθεσιμοτητα σωστα.. δεν ξερω αν γινεται εντελως αυτοματα αυτο στο Thomman. Σε πολλα e-shop παντως δεν γινεται αυτοματα, δηλαδη με την απλη καταχωρηση παραγγελιας να μειωνεται αυτοματως. Συνηθως ενημερωνεται η διαθεσιμοτητα απο τον πωλητη αφου τσεκαρει την εγγυρωτητα της παραγγελιας (και το προιον στην αποθηκη πολλες φορες). Οποτε αυτο παιρνει χρονο.. και σε παιρνουν τηλεφωνο μετα και σου λενε "..ξερεται κυριε συγνωμη αλλα δεν το εχουμε διαθεσιμο το προιον που παραγγειλατε"!!!
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: klaus77 στις 04/02/14, 23:44
Τέλος πάντων δεν ήθελα να κουράσω  εγώ το ανέφερα απλά για να προσέξουν όσοι κάνουν παραγγελίες  την ευκολία των 10 ημερών για τη κατάθεση χρημάτων , αλλά πήρε άλλη διάσταση , σε 2 μήνες θα έρθει .  Ίσως να μην είναι αυτόματη η ενημέρωση της κατάστασης όπως είπε και ο λαμπρός  ,αλλά θα όφειλε να το διευκρίνιση ο πωλητής στο μαιλ όταν του το είπα …. Και όχι να λέει πως υπήρχε μόνο ένα ελαττωματικό προϊόν ( ίσως και να ισχύει )

Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: hot_sauce (φλουτσ) στις 04/02/14, 23:44
Το πιθανότερο είναι να έγινε αυτό που σου λέει ο Απόλλων....

Να μην ξέρανε πως είναι ελαττωματικό μέχρι τη στιγμή που πήγαν να το ελέγξουν για να στο στείλουν...
Μπορεί να ισχύει και αυτό που λες, ότι δηλαδή όλο αυτό είναι μια δικαιολογία για να καλύψουν το ότι δε δεσμεύσανε τα προϊόντα για σένα αλλά το σίγουρο είναι πως δεν θα μάθεις ποτέ τι έγινε...
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: kopaniamento στις 04/02/14, 23:46
Πάντως το να μην είναι 100% συγχρονισμένο το e-shop με την αποθήκη, είναι προβλημα σε όλα τα e-shops, και το μόνο που μπορούν για αυτό είναι να σε ενημερώσουν όσο πιο νωρίς μπορούνε και να σου επιτρέπουν να ακυρώσεις την παραγγελία.

απλά πιστεύω πως ήταν μια δικαιολογία δική τους στο μαιλ γιατί απλά δεν έγινε κράτηση και εξαντληθήκαν τα προϊόντα

Αλλά ακόμα και αν δεν υπήρχε η περίπτωση να συνέβη το παραπάνω, πιστεύεις οτι η μόνη λογική εκδοχή είναι οτι δεν κάνανε κράτηση, τα στείλανε αλλού, και σου λένε ψέμματα οτι η παραγγελία ακυρώθηκε λόγω του ελλατωματικού?
Μπορείς να το αποδείξεις ? εισαι σίγουρος ?
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: Απόλλων στις 04/02/14, 23:50
Kάπου έχουμε χάσει το νόημα νομίζω...

Φίλε klaus77, κατανοώ την απογοήτευσή σου, αλλά μέχρι εκεί. Όπως τα βλέπω εγώ τα πράγματα, έχεις μια συναλλαγή με ένα κατάστημα το οποίο σού προμηθεύει μουσικά είδη σε χαμηλότερες τιμές, με μεγαλύτερη εγγύηση και γενικά με πιο ευνοϊκούς όρους από ότι η εγχώρια αγορά, σού επιτρέπει να πληρώσεις 10 μέρες μετά την παραγγελία (!) και επιπλέον επικοινωνεί μαζί σου στη γλώσσα σου. Έγινε λοιπόν μία στραβή, σε ένα από τα προϊόντα της συγκεκριμένης παραγγελίας, είτε λόγω αμέλειας, είτε λόγω λάθους εν καλή πίστη (δεν το ξέρουμε σίγουρα). Όπως είπες κι εσύ, έχεις κάνεις αρκετές παραγγελίες τελευταία και δεν φαντάζομαι ότι θα συνέχιζες να αγοράζεις από τον Thomann αν σε κάθε παραγγελία υπήρχαν τέτοια προβλήματα. Αυτά είναι τα δεδομένα.

Αντί λοιπόν να το προσπεράσεις και να πεις "τι να γίνει, συμβαίνουν αυτά", κάθεσαι και ανοίγεις μια συζήτηση σε ένα forum, με τίτλο "Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κανένας άλλος" (πώς να μην την πατήσει άλλος δηλαδή...; ούτε αυτό το κατάλαβα), στην οποία "ξεφορτώνεις" (γιατί όπως λες από την αρχή "φόρτωσες άσχημα") και εκφράζεσαι με τρόπο δυσανάλογο του προβλήματος που αντιμετώπισες. Μλιάς για ψέματα, για τραγική συμπεριφορά, για έλλειψη σοβαρότητας και δεν συμμαζεύεται. Και έτσι κατά τη γνώμη μου χάνεις το όποιο δίκιο είχες. Θα σού έλεγα να το ξεχάσεις προς το παρόν, να ηρεμήσεις, και το ξανασυζητάμε αύριο με περισσότερη ψυχραιμία και προοπτική...
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: klaus77 στις 04/02/14, 23:50
Αποκλείετε να  έγινε έλεγχος σήμερα στη παραγγελία μου , τα χρήματα σε τραπεζικό λογαριασμό τα βλέπουν σε 1-2 μέρες  , εγώ τα κατέθεσα σήμερα το πρωί και η παραγγελία μου στο σιτε ήταν σε κατάσταση αναμονής πληρωμής , απλά είδε το μαιλ μου  για την παραλαβή , κοίταξε ότι έχει εξαντληθεί και έστειλε  το δικό του 

Συγχώνευση μηνυμάτων: 02/04/14, 23:57
Κοπανιαμεντο δεν ακυρώθηκε καμία παραγγελία , απλά θα τα πάρω σε 2 μήνες , το ελαττωματικό προϊόν το ανέφερε ο πωλητής όταν του είπα γιαti δεν έγινε κράτηση στα προϊόντα αφού ήταν άμεσα διαθέσιμα στην κατάσταση   
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: kopaniamento στις 04/02/14, 23:57
(γιατί όπως λες από την αρχή "φόρτωσες άσχημα") και εκφράζεσαι με τρόπο δυσανάλογο του προβλήματος που αντιμετώπισες. Μλιάς για ψέματα, για τραγική συμπεριφορά, για έλλειψη σοβαρότητας και δεν συμμαζεύεται. Και έτσι κατά τη γνώμη μου χάνεις το όποιο δίκιο είχες. Θα σού έλεγα να το ξεχάσεις προς το παρόν, να ηρεμήσεις, και το ξανασυζητάμε αύριο με περισσότερη ψυχραιμία και προοπτική...

Ακριβώς αυτό. Πολλές κατηγορίες που στηρίζονται σε υποθέσεις. Καλύτερα να μην είσαι τοσο απόλυτος και επιθετικός, ειδικά όταν δεν ξέρεις ούτε ό ίδιος στα σίγουρα τι έγινε. Δεν είναι σωστό, ούτε νομικά ούτε ηθικά.



Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: Lampr0s στις 04/02/14, 23:58
Μα φυσικα το παιδι δεν μπορει να το αποδειξει!!!  ..απλα υποθετει και δικαιωμα του ειναι γιατι αισθανεται θιγμενος και καλα κανει. Ο καθενας μας ας βγαλει τα δικα του συμπερασματα!!!


Να σας πω αλλη περιπτωση? Έστειλαν σε φιλο μου μπασο δειγμα (ξερετε αυτα που στελνουν οι εταιριες στους αντιπροσωπους σαν ενημερωτικο νεου προϊοντος αλλα οχι προς πώληση!!!) και οταν τους το γυρισε πισω σφυριζαν κλεφτηκα με παρομοια τετοια μηνυματα που εστειλαν στον klaus77. Το ψεμα συννεφο ;)
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: klaus77 στις 05/02/14, 00:03
Απόλλων όπως είπα και πιο πάνω εγώ το ανέφερα και ξεκίνησα το θέμα με βάση τη πρώτη παραγράφω που έγραψα , τα υπόλοιπα ήρθαν μετά γιατί μετά πήρα τα μηνύματα από των πωλητή ,Και φυσικά μετά από τα μηνύματα του άλλαξε εντελώς και το δικό μου ύφος    επάνω στο θέμα  ,  και ναι για εμένα είναι ψέμα με βάση τη κατάσταση που μου δείχνει το σιτε , δε μπορεί να μου λέει άμεσα διαθέσιμο και ο πωλητής να μιλαει για ένα μόνο και ελαττωματικό , κάποιος μπορεί να χρειάζεται κάτι την άλλη εβδομάδα και να το κάνει παραγγελία  να το πλήρωση και να μην διαθέτη άλλα χρήματα αν του κάτσει μια τέτοια στραβή  για να το πάρει από κάπου αλλού η και χρόνο ακόμη για την αναμονή επιστροφής χρημάτων που για να συμβεί αυτό θα πρέπει να ελέγχει την παραγγελία συνεχώς όπως εγώ της τελευταίες μέρες για την κατάσταση της …  και να ενημερώσεις των υπεύθυνο της παραγγελίας   
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: kopaniamento στις 05/02/14, 00:19
..απλα υποθετει και δικαιωμα του ειναι γιατι αισθανεται θιγμενος και καλα κανει.
Οχι, δεν έχει το δικαίωμα. Γιατι αν δεν έχει δίκιο, συκοφαντεί χωρίς βάση. Ας κρατάμε λίγο ψυχραιμία και αντικειμενικότητα.

@klaus77 ζήτα τα λεφτά σου πίσω αν έχεις πρόβλημα ή προτιμάς να τα πάρεις απο αλλού ή οτιδήποτε. Θα στα δώσουν. Αν πιστεύεις οτι υπάρχει μια πιθανότητα να σε κοροϊδεύουν, μην τους ξαναπροτιμήσεις. Μέχρι εκεί όμως
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: klaus77 στις 05/02/14, 00:26
Φιλέ κοπανιαμεντο συμφωνώ σε όλα όσα λες άλλα νομίζω πως το μέχρι εκεί σε κάτι που αφορά εμένα και τη δική μου τσέπη ή την αντιμετώπιση από κάποιο κατάστημα που αφήνω χρήματα  νομίζω πως το ορίζω εγώ , δεν κατηγόρησα κανέναν κατέθεσα απλά ένα περιστατικό  με φτηνές δικαιολογίες ( για εμένα πάντα ) αυτό δε σημαίνει πως συμφωνούμε

Ότι είναι  ευρέος γνωστό κατάστημα δε το κάνει και αψεγάδιαστο , το νάκα που τον θάβουν  σε άπειρα topic και δεν τον προτινη κάνεις είναι γιατί είναι απλά μέσα στα ελληνικά σύνορα ?  εγώ παντός όσες φορές  πήγα σε κατάστημα του μια χαρά εξυπηρετήθηκα 
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: kopaniamento στις 05/02/14, 01:22
δεν κατηγόρησα κανέναν
::)
Δεν νομίζω οτι συννενούμαστε, έχει περάσει η ώρα, και μετά την διαφήμιση του Νάκα, φοβάμαι οτι αυτή η συζήτηση μπορεί να καταλήξει -και της αξίζει- στον κάδο με  1200 τρόπους.


Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: freemind στις 05/02/14, 01:25
Η προειδοποιηση που εκανες βαση εικασιων μπορει να θεωρηθει και συκοφαντικη δυσφημιση, ετσι και το παρει κανεις ειδηση απο τον thomann. Και μαλιστα με θεμα που αφορα εικασιες κι οχι αποδειξεις για το πως αντεδρασε το καταστημα κι εσυ ;) .


Δεν σου εκλεψε τα χρηματα, δεν σου εστειλε προβληματικο προιον, σε ενημερωσε αμεσως μολις διαπιστωσε το προβλημα.


Το μονο που σε πειραξε ηταν ο χρονος παραδοσης/άναμονης πλεον.



Οσο για τα ελληνικα καταστηματα, εφοσον ειχες καλυτερη εξυπηρετηση, μπορεις να πηγαινεις εκει απο εκει και περα. ;) Αλλα τα 1000€ που εδωσες κατα καιρους στο Thomann, αποδεικνυουν πως κατι καλυτερο ειχες απο το συγκεκριμενο καταστημα, αρα το να φωναζεις για κατι που πολλακις ανταποδωσε την αξιοπιστια του, ειναι λιιιιιιγο παρατραβηγμενο.
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: Korgy στις 05/02/14, 09:08
τσεκερίζι μεσιέ!


πρώτον, παρτο όπως θες, αλλα με τοσο μεγάλη αποθήκη, καποιες στιγμές ειναι φυσικό να γίνονται λάθη στο availability status.


εχω κάνει 84 παραγγελίες μέχρι σήμερα, και 2 φορές μονο μου έτυχε κάτι παρόμοιο,στις οποιες - την πρωτη φορά εκανα υπομονή 3 μήνες καθως δεν υπηρχε γενικώς σε στοκ και την δευτερη οπου ζητησα refund της αξιας αυτου που δεν το ειχαν και αυτο ηταν όλο.


ούτε σκηνές ούτε νεύρα.Δεν νομιζω να μας το κανει επίτηδες για να περνά την ώρα του.


οπότε ποιος να την πατήσει; δεν εχεις παθει κάτι παρόμοιο απο έλληνα έμπορο;  (εχω φάει αναμονή 10 μήνες για ενα drum synth/seq και εγινε 12 μήνες, ενω στην αρχή μου έλεγε για 3).






πάμε κουβά? 8)
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: klaus77 στις 05/02/14, 11:24
Φυσικά και δε συνεννοούμαστε φίλε κοπανιαμεντο γιατί δεν έχεις  καταλάβει απόλυτος τίποτα από όλα όσα έγραψα και απλά πιάνεσαι από 2-3 λέξεις ,όταν με το καλό καταλάβεις γιατί άνοιξα το θέμα και που κατέληξε από κάποια άτομα που δεν μπήκαν καν στο νόημα του τότε θα μπορέσουμε και να συνεννοηθούμε .

Συγχώνευση μηνυμάτων: 05/02/14, 11:43
Φρεε δε μιλαο με εικασίες μιλαο με στοιχεία βάση το σιτε  , όταν δίνης ένα προϊόν προς άμεση  αγορά και κάνεις τη παραγγελία όσο είναι ακόμη πράσινο  απαιτείς και να το έχεις άμεσα όχι σε 3 μήνες, δεν έκανα παραγγελία κάτι που το είχε αναμονή μέχρι τότε αλλά κάτι άμεσο , σε αναμονή μπήκε χθες και εγώ έκανα παραγγελία στις 29 -01 . όσο για το αν το πάρουν χαμπάρι δε χρειάζεται, ότι έγραψα εδώ τους τα έστειλα και σε μαιλ για την κοροϊδία κτλ , ότι έχω να πω το Λέο πρώτα στους ενδιαφερομένους όχι σε ένα φόρουμ
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: adr1anos στις 05/02/14, 11:33
THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσετε (και αγοράσετε από αλλού!!..) παραθέτω μία δική μου εμπειρία, όπως την βίωσα:

Όσοι με ξέρετε εδώ μέσα, πιθανόν να ξέρετε ότι απόκτησα τον πρώτο Diesel D-Moll που έφερε ο Thomann, δηλαδή έχω τον συγκεκριμένο ενισχυτή (με το serial number) που απεικονίζεται στις φωτογραφίες του καταστήματος! Θα γράψω πως έγινε αυτό το περιστατικό.

Καιρό πριν βγεί ο  D-Moll στην αγορά, παρακολουθούσα την διαθεσιμότητα του και κάποια στιγμή ανέβηκε στον Thomann ένα κομμάτι το οποίο απεικονιζόταν με την μοναδική φωτο που είχε κυκλοφορήσει τότε, παρμένη από κινητό στην NAMM!.. Ήταν το μοντέλο με την γρίλια και τότε είχε 1800€. Το έβαλα στο wish list και σκέφτηκα ότι κάποια στιγμή όταν μπορέσω οικονομικά θα το αγοράσω.

Μετά από περίπου ένα μήνα, ξαφνικά είδα ότι είχαν εμφανιστεί δύο μοντέλα, (δεν ήξερα τότε ότι ο ενισχυτής θα κυκλοφορήσει με και χωρίς γρίλια με δύο τιμές..) η φωτο που είχα δει πήγε στα 2000€ και κυκλοφόρησε ακόμα μία καταχώρηση ΧΩΡΙΣ φωτο ακόμα με 1800€. Ομολογώ ότι ενοχλήθηκα με την αλλαγή τιμής και σκέφτηκα με την καχυποψία που διακρίνει όλους τους καμμένους από τις κακές συναλλαγές στο παρελθόν ότι ο Thomann ανέβασε την τιμή λόγω του ότι ο ενισχυτής συγκέντρωνε πολύ προσοχή και αγοραστικό ενδιαφέρον.

Οπότε έγραψα ένα ευγενικό και λιτό μήνυμα, λέγοντας ότι είχα βάλει στο wish list μου το μοντέλο με την γρίλια και ήμουν έτοιμος να τον παραγγείλω, αλλά συνέβει η αλλαγή τιμής και δεν το έκανα, τι συμβαίνει?..

Με μεγάλη έκπληξη πήρα μέσα σε 2 ημέρες μία απάντηση, επίσης λιτή και απλή, όπου ο Thomann μου είχε βάλει στο καλάθι με έναν ειδικό κωδικό το ακριβό μοντέλο με την γρίλλια, στην τιμή του φθηνότερου, μία διαφορά της τάξης των 200€!. Φυσικά άμεσα έκανα την αγορά!. Όσοι δεν το έχετε κάνει ήδη, μπορείτε να τον δείτε εδώ: Diezel D-Moll Review (http://forum.kithara.gr/index.php?topic=85814.0)

Επιμύθιο: Ο Thomann έχασε 200€ για να προασπίσει την αξιοπιστία του συστήματος και σαφώς του ονόματος του. Για εμένα αυτό είναι ο ορισμός του Customer Care Excellence!.

Και αυτό χωρίς να αναφέρω την άψογη διαδικασία επιστροφής για ελλατωματικό κομμάτι όπου δεν πλήρωσα τίποτα και ήρθε η UPS από το σπίτι μου όποτε της είπα ΕΓΩ.

Με τις τιμές λοιπόν που έχει, είναι απόλυτα κατανοητό ότι έχω κάνει πολλές παραγγελίες, δεν φθάνω τον korgy σαφώς, αλλά ξοδέψει πολλές χιλιάδες ευρώ, πάνω από δέκα σίγουρα τα τελευταία χρόνια.
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: freemind στις 05/02/14, 11:47
Klaus77, δεν ειναι αναγκη να εκνευριζεσαι.

Προκειται περι εικασιων, γιατι εσυ εικαζεις πως το site σε κοροϊδεψε. Τα στοιχεια διαβαζονται αναλογα με τον παρατηρητη. Εσυ προτιμας να θεωρεις πως σε υποβιβασε ως αγοραστη ( κατι που δεν εκανε, αφου δεν σου εστειλε προβληματικο προιον, κατι που ανετα κανουν στην Ελλαδα και μαλιστα ΚΑΙ σε εταιρικες παραγγελιες της ταξης των 20.000€ κι ανω ) βασιζομενος σε ενα σεναριο που θελεις να πιστεψεις.

Οποτε κανεις ολοκληρη ανακοινωση για κατι που ολοι σου λεμε πως ειναι παραδοξως σωστη συμπεριφορα ( που δεν θα συναντουσες σε Ελληνα dealer τοσο ευκολα ), επιμενεις στην εικασια σου για το τι εγινε στα μυστικα καταγωγια του thomann και τελικα...απλως θα περιμενεις λιγο παραπανω για να παραλαβεις το προιον που θες.


Και ρωταω τωρα: Εφοσον εχεις δωσει εως και 1000€ σε αγορες απο τον thomann και μονο ΜΙΑ φορα επαθες κατι τετοιο, γιατι να θεωρεις πως ολες οι υπολοιπες ΣΩΣΤΕΣ συναλλαγες ειναι "δεδομενες" και η μια που πηγε στραβα να ειναι η αιτια να πανικοβαλεις τον κοσμο για το τιποτα;

Και βεβαια...αφου στην Ελλαδα εχεις καλη εξυπηρετηση, γιατι επελεξες ενα ξενο eshop ( και μαλιστα απο τη Γερμανια; ).

Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: klaus77 στις 05/02/14, 11:51
Συνεχίζετε οι περισσότεροι να μιλάτε για ένα ελαττωματικό προϊόν ενώ εγώ λέω πώς δεν είναι δυνατόν να είχε το προϊόν στο σίτε ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ και στην αποθήκη να είχε μόνο ένα ελαττωματικό.  Λέμε εντελώς διαφορετικά πράγματα και δε νομίζω πως αξίζει να συζητάμε περεταίρω σε αυτό το θέμα γιατί από την αρχή δε καταλαβαινόμαστε. Καλή μέρα σε όλους
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: freemind στις 05/02/14, 11:58
Klaus77, εξαρχης δεν αξιζε τον κοπο ολοκληρο το post που εκανες για κατι το οποιο ειναι τοσο απλο.

ΑΛλα δεν θελεις να καταλαβεις πως απλως εσυ ενοχληθηκες απο το 10μερο δικαιωμα που σου εδωσαν για να καταθεσεις τα χρηματα ( τα οποια θελουν και 1-2-3 μερες να μπουν ως εμβασμα σε αλλο λογαριασμο ), ενοχληθηκες απο την απιστευτα επαγγελματικη παραδοχη λαθους και ελλατωματικου προϊοντος και στο τελος απο την αναμονη για την παραλαβη...


Εφοσον σε ενοχλει η ΜΙΑ λαθος αγορα που εγινε, πηγαινε στο ελληνικο καταστημα που εχεις τοσο καλες εντυπωσεις, αγορασε το απο εκει ( και με τη διαφορα των 20-30-40-100€ ) και τελειωνει η υποθεση. Τιμωρησε και το eshop, αξιοποιησε τον Ελληνα dealer που εμπιστευεσαι, και ουτε γατα, ουτε ζημια.



Το να προειδοποιεις για κατι που δεν υφισταται, ειναι σαν να μιλαμε για την συνομωσια των αεροψεκασμων!


Το θεμα παιρνει τον αναμενομενο δρομο. Και να μην ξεχνας πως στο παρελθον μας ρωτησες παλι για τους λογαριασμους (http://forum.kithara.gr/index.php?topic=87244.0), οποτε εγω κανω την εικασια πως μεσα σε εναν πανικο απο αγνοια και αδυναμια παραγγελιων, εγινε πανικος κι απο την πλευρα του eshop.


Αλλα ολα ειναι εικασιες, ετσι;  ::)
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: klaus77 στις 05/02/14, 12:35
Τελικά μερικά άτομα εδω μέσα είναι εντελώς περιορισμένης ευθηνής και δεν μπορούν να καταλάβουν καν τη λέει ο άλλος , παπαγαλίζουν συνεχώς την ιδία καραμέλα του ελαττωματικού προϊόντος χωρίς να αναφέρομαι καν σε αυτό γιατί δεν θα μου έστελνε κανένα ελαττωματικό προϊόν .πολύ απλά ι παραγγελία μου ήταν ακόμη σε αναμονή πληρωμής απλά δεν κρατήθηκαν προϊόντα στο όνομα μου, βαρέθηκα να ασχολούμαι με εντελώς περιορισμένης ευθηνής άτομα, άνοιξε το κάδο που έχεις σπίτι σου χώσε το κεφάλι μέσα και μείνε εκεί που σου αξίζει που θα μου κάνεις εσύ κριτική για το τι αξίζει αυτό που γραφώ .. διέγραψε και το λογαριασμό μου
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: freemind στις 05/02/14, 12:47
Διασκεδαστικο και διδακτικο συναμα  ;D

(http://iruntheinternet.com/lulzdump/images/gifs/prank-water-thrown-trash-can-on-head-kicked-into-pool-13841055667.gif)
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: Lampr0s στις 05/02/14, 13:57
Εγώ λυπηρό το βλέπω το γεγονός έτσι όπως εξελίχτηκε το θέμα..
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: hot_sauce (φλουτσ) στις 05/02/14, 14:03
Συνεχίζετε οι περισσότεροι να μιλάτε για ένα ελαττωματικό προϊόν ενώ εγώ λέω πώς δεν είναι δυνατόν να είχε το προϊόν στο σίτε ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ και στην αποθήκη να είχε μόνο ένα ελαττωματικό. 
Μήπως το "άμεσα διαθέσιμο" προϊόν τους ήταν αυτό το τελευταίο...το όποιο, όμως, ΔΕΝ ΉΞΕΡΑΝ πως είναι ελαττωματικό εώς ότου το έβγαλαν για έλεγχο ένα τσακ πριν στο στείλουν?

Αν αυτή είναι η περίπτωση τότε είναι λογικό να θεωρούσαν πως το προϊόν ήταν "άμεσα διαθέσιμο" αφού δεν ήξεραν πως αυτό το τελευταίο στην αποθήκη δεν ήταν σε κατάσταση για αποστολή τελικά...

Είναι σαν να πηγαίνεις να αγοράζεις από ένα μαγαζί στην Αθήνα κάτι...να πάει να στο δώσει ο άνθρωπος...να είσαι εσύ με τα λεφτά στο χέρι...και ένα τσακ πριν στο δώσει να το βγάζει απ'το κουτί μπροστά σου για να το ελέγξει για να μη σου δώσει χαλασμένο πράμα...και ΕΚΕΊΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΉ να διαπιστώνετε πως είναι ελαττωματικό!
Τι να κάνει τότε αφού δεν έχει άλλο?

Εγώ λυπηρό το βλέπω το γεγονός έτσι όπως εξελίχτηκε το θέμα..
+1
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: Lampr0s στις 05/02/14, 14:17
Ο κλαους υποθετει αν καταλαβα καλα οτι εδωσαν προτεραιοτητα σε αλλους που πληρωσαν ντουκου τα 1-2 καλα κομματια και ξεμεινε σε αυτον το ελατωματικο. Γιατι απο τη στιγμη που ηταν "πρασσινο" ηταν πανω απο 1 κομματια!!! Τωρα εγινε δεν εγινε ετσι κανεις μας δεν το ξερει.


Οπως και να 'χει δεν την πεφτουμε ολοι πανω του σαν τα κορακια.. εκτος αν καποιοι εδω μεσα ειναι δικηγοροι του ΘΩΜΑ.
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: adr1anos στις 05/02/14, 14:40
Οπως και να 'χει δεν την πεφτουμε ολοι πανω του σαν τα κορακια.. εκτος αν καποιοι εδω μεσα ειναι δικηγοροι του ΘΩΜΑ.
Χαλάρωσε και εσύ λίγο Λάμπρο μου, συζήτηση κάνουμε με επιχειρήματα. Δεν μπορεί την αντίθετη άποψη να την βαφτίζουμε "πέσιμο"..

Ακούστε παιδιά θα σας πω τι γίνεται: το είπαν και ο sauce και ο free πριν με άλλα λόγια.

Ο Thomann έχει φάει πολλές γκέλες με τα μεταφορικά από χώρες όπως η Ελλάδα λόγω επιστροφής ελλατωματικών προϊόντων. Προφανώς για να περιορίσει αυτά τα έξοδα, έχει ξεκινήσει κάποιου είδους ποιοτικό έλεγχο προ αποστολής, για να εντοπίζονται οι αστοχίες πριν γίνει το μεγάλο έξοδο του πήγαινε έλα. Αυτό συμφέρει ΚΑΙ ΕΜΑΣ γιατί μου έχει τύχει προσωπικά, να μην φταίει το κατάστημα και να κάνω ένα κύκλο ενάμιση μήνα, ενώ θα προτιμούσα να περιμένω 2 εβδομάδες για κάτι εξαρχής άρτιο.

Του klaus77 του κόλλησε το δικό του θέμα που ήταν ότι δεν είχε άμεσα τα λεφτά και ερμηνεύει ότι συνέβει γύρω από αυτό. Δεν είναι όμως απαραίτητα έτσι, τι πιθανότερο είναι ότι αυτό που συνέβει καμία σχέση δεν είχε με τον ίδιο, η την καθυστέρηση.

Ας μήν γινόμαστε Δον Κιχώτηδες και φανταζόμαστε σενάρια γυφτιάς και ρεμουλιάς πάντα, και σε κάτι διαπιστωμένο ως άρτιο, ας αφήσουμε και λίγο περιθώριο για άλλες, πιο ρεαλιστικές εξηγήσεις πριν καταδικάζουμε.. 
 
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: Lampr0s στις 05/02/14, 14:51
Πιο χαλαρός πεθαίνεις  :-\
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: kopaniamento στις 05/02/14, 20:02
Οπως και να 'χει δεν την πεφτουμε ολοι πανω του σαν τα κορακια.. εκτος αν καποιοι εδω μεσα ειναι δικηγοροι του ΘΩΜΑ.
Δεν μπορώ να μιλήσω για τους υπόλοιπους, εγώ προσωπικά είμαι νομικός αντιπρόσωπος της Μέρκελ και των Lidl  >:D Αλλά ανεπίσημα με πληρώνει ο Θωμας για να παρακολουθώ threads σε μουσικά blogs. Με πληρώνει σε είδος, κυρίως γερμανικές Μπύρες, γερμανικά παιδικά παραμύθια, και CD των Ramstein.

Το αποκλείεις? Είναι μια πιθανότητα. Έχει σημασία αν είναι μικρή; Προφανώς Όχι. Γιατί λοιπόν δεν ανοίγετε και ένα thread με τίτλο..
"Ρουφιάνος του Thomann παρακολουθεί το Site: Εντελώς πληροφοριακα για να μην μ"

αντε για να μην χαλαρώνουμε και πολύ...
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: Απόλλων στις 05/02/14, 20:03
Να παραθέσω κι εγώ μια εμπειρία παρόμοια με αυτήν που ανέφερε ο Αδριανός. Πρίν μερικά χρόνια έψαχνα πληροφορίες και τιμές για τον Vox AC15VR που μόλις είχε κυκλοφορήσει. Κάνοντας ένα search στην ιστοσελίδα του Thomann, μού έβγαλε το μοντέλο αυτό σε τιμή αν θυμάμαι καλά γύρω στις 200 λίρες και περιέργως είχαν και τον AC30VR στην ίδια ακριβώς τιμή. Τούς έστειλα λοιπόν email ρωτώντας ποιά από τις δύο τιμές ήταν σωστή, αν και με βάση την τιμή προφανώς είχε γίνει λάθος στην καταχώριση του 30άρη. Μου απάντησαν ότι πράγματι ο 30άρης θα έπρεπε να είναι πιο ακριβός, αν τον ήθελα όμως θα μού τον άφηναν στην τιμή του 15άρη καθώς αυτή η τιμή είχε εμφανιστεί μέχρι εκείνη τη στιγμή στην ιστοσελίδα! Δεν τον αγόρασα βέβαια, καθώς εκείνη τη στιγμή δεν ήξερα αν ήταν αυτό που ήθελα. Απλά είναι άλλο ένα δείγμα της νοοτροπίας που έχουν ως προς την εξυπηρέτηση των πελατών.

Και από την άλλη πλευρά έχουμε αυτό:

Τελικά μερικά άτομα εδω μέσα είναι εντελώς περιορισμένης ευθηνής και δεν μπορούν να καταλάβουν καν τη λέει ο άλλος , παπαγαλίζουν συνεχώς την ιδία καραμέλα του ελαττωματικού προϊόντος χωρίς να αναφέρομαι καν σε αυτό γιατί δεν θα μου έστελνε κανένα ελαττωματικό προϊόν .πολύ απλά ι παραγγελία μου ήταν ακόμη σε αναμονή πληρωμής απλά δεν κρατήθηκαν προϊόντα στο όνομα μου, βαρέθηκα να ασχολούμαι με εντελώς περιορισμένης ευθηνής άτομα, άνοιξε το κάδο που έχεις σπίτι σου χώσε το κεφάλι μέσα και μείνε εκεί που σου αξίζει που θα μου κάνεις εσύ κριτική για το τι αξίζει αυτό που γραφώ .. διέγραψε και το λογαριασμό μου

το οποίο θα έλεγα ότι τελικά δείχνει πού έγκειται το πρόβλημα. Και δεν είναι η πρώτη φορά που έχουμε δει ακριβώς την ίδια ιστορία. Δεν τρέχει τίποτα όμως. Ο καθένας όπως τα βλέπει...
Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: zeoy στις 05/02/14, 20:50
Συγγνώμη για το off-topic αλλά το "Κοράκια περιορισμένης ευθύνης" θα ήταν καταπληκτικό όνομα για μπάντα  ;D



Τίτλος: Απ: THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει κ
Αποστολή από: Καθόδιος (φλουτσ) στις 05/02/14, 23:24
Συγγνώμη για το off-topic αλλά το "Κοράκια περιορισμένης ευθύνης" θα ήταν καταπληκτικό όνομα για μπάντα  ;D
;D ;D ;D