Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - panixgr

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 82
1
Οταν λες ζημια,εννοεις που ειναι σαν να τα εσκαψε αλεπου,η εκεινο το κοναρι που ειχα στειλει φωτο;

μια ζημιά είχες στείλει σε μένα, αυτο σαν το lion claw των Ibanez.
Κονάρι τι είναι?

2
την ζημια (στα pups cavities) πως την έφτιαξες?

3
με το κεντρικο κομάτι υα κανεις τπτ? θα βαφτει?

4


Θυμήθηκα μια συνέντευξη του Marty Friedman και έψαξα και την βρήκα


https://www.ultimate-guitar.com/news/general_music_news/marty_friedman_did_i_ever_take_guitar_lessons.html


"Other goofballs were spending a year learning one difficult 'cool' song, and in that same time I might have had about 150 punk anthems like Sonic Reducer or Teenage Lobotomy under my belt.
"I was no smarter or more talented than anyone else, but I was smart that I set the difficulty bar very low at the beginning.


Μάθε όσο πιο πολλά εύκολα κομμάτια μπορείς, αν είναι δυνατόν από πολλά είδη μουσικής, θα σε βοηθήσει και σε άλλα επίπεδα.
Παρόλαυτά αν θέλεις να μάθεις και κάτι πιο δύσκολο βάλτο στο πρόγραμμα και σπάστο σε μέρη. Θα μαθαίνεις σιγά σιγά να παίζεις κάθε μέρος του τέλεια και θα προχωράς στο επόμενο μέρος. Πάντα με μετρονόμο και θα ανεβάζεις ταχύτητα σιγά σιγά, δεν χρειάζεται να βιάζεσαι. Όπως είπε και κάποιος "αν κάτι δεν ακούγεται καθαρά σε αργή ταχύτητα δε θα ακούγεται καθαρά και γρήγορα"

όταν γνώρισα τον Σάμι Αμίρι εγω ήμουν 21 χρονων και έπαιζα κιθάρα απο τα 11, ενω ο Σάμι ήταν 18 και επαιζε μόλις 3 χρόνια κιθάρα. Τι έπαιζε? (μιλάμε για το 1990). Τα πάντα. Sweeping, Arpegios, alternate, economy, taping με τα ...... 4 δακτυλα του δεξιού χεριού, σόλο με το δεξί, ρυθμό με το αριστερό, ανακάλυψε άλγεβρα για την ταστιέρα (καθότι μαθηματικός), είχε πτυχείο πιάνου, ήξερε πνευστά, δηλ ΥΠΕΡ ΤΑΛΕΝΤΑΡΑ. Για μένα ήταν ο καλύτερος κιθαρίστας στον κόσμο. Εγω ήμουν ο κλασικός αυτοδίδακτος ροκάς που είχε κάνει 1 χρόνο κλασική στην 5η δημοτικού, και μετά άκουσα το whole lotta love και άρχιζα να βγάζω ριφάκια και τραγούδια ροκ, μετα hard rock, metal, thrash. Στην αρχή του έλεγα, φύγε απο εδω ρε νιάνιαρο πρωτο-ετή που θα μας το παίξεις και κιθαρίστας, τον ακούω, και σε μια μέρα ήμουν σπίτι του να παίρνω μαθήματα.
Ο τύπος ΤΡΟΜΑΞΕ να με μάθει πως να κρατάω σωστά την ταστιέρα, ενώ το σωστό sweeping, με την σωστή οικονομία δεν το έμαθα ποτέ.

Οπότε θα προτιμούσα να έχω μάθει ένα alan holdsworth, ή van hallen, ή malmsteen παρά όλα τα τραγούδια των zeppelin και των black sabbath μαζί... Δηλαδή διαφωνώ με τον Μαρτυ. Αυτός ήταν ταλεντάρα και μπορούσε να αλλάξει αυτα που έμαθε, αλλά όχι όλοι μας.

O Δάσκαλος παίζει τεράστιο ρόλο, ιδίως στην αρχή.

5
Ναι πιθανα μου ακουγονται ολα αυτα. Ειχα σηκωσει το action καποια στιγμη αλλα δεν θυμαμαι αν ηταν η ιδια περιοδος που χαλασε το intonation, παει καιρος

η ευαισθησία στα saddles των πιο ντελικάτων floyd , π.χ. των mid-range ντελικάτων Ibanez, με τις φθηνες βιδούλες είναι ένα θέμα σίγουρα. Ενώ τα γερμανικά τανκς (Schaller - OFR ) δεν έχουν τέτοια θέματα!! (αλλά έχουν άλλα   :) )

6
Τοτε που μου γινοταν αυτο δεν ηξερα ουτε να κλειδωσω το nut καλα καλα, ποσο μαλλον να ξερω για να προσεξω ολα αυτα που με ρωτας. Ναι, με τις ιδιες χορδες συνεβαινε, δεν εχω αλλαξει ποτε διαμετρο. Πολυ θα ηθελα να ξερω και ο ιδιος πως μπορει να εγινε αυτο. Σιγουρα καποιο λαθος εκανα απο αμαθεια ή ημιμαθεια ωσπου να μαθω οσα χρειαζοντουσαν . Μου την ειχε σεταρει ο τεχνικος καποιες φορες και ηταν ενταξει αλλα οταν αλλαζα χορδες επανερχοταν το θεμα. Το πως παραμενει μυστηριο.
Ναι για intonation μιλαω. Το μετραω κοιτωντας με κουρδιστηρι το 12ο ταστο fretted και η αρμονικη του ιδιου ταστου να εχουν ακριβως το ιδιο pitch, με 0 cent διαφορα. Οταν εμαθα περι intonation και μετρησα ειδα διαφορα 7-10 cents σε 2 χορδες, την λα και την σι. Εξαιτιας της πρωτης ακουγοταν ασχημα καποια power chords. Εξαιτιας της δευτερης ακουγοντουσαν ασχημα σε ενισχυτη με distortion ολα τα ακορντα που την περιειχαν και οταν την επαιζα κατω απο το 12-13ο ταστο μονη της ακουγοταν ξεκουρδιστη σε σχεση με τις κοντινες της χορδες.
Το κακο ειναι οτι δεν ηξερα οτι κατι θελει ρυθμιση και πρεπει να την παω σε τεχνικο και νομιζα για κανα χρονο οτι ετσι ακουγεται κανονικα.

οκ αλλά είπες οτι αυτό συνέβη μετα την αλλαγή χορδών (και μάλιστα με ίδιο πάχος - όχι οτι έχει σημασία - εκτός και αν μιλάμε για διαφορετικό action), τουτέστιν, αυτό θα σήμαινε οτι μέτρησες intonation με τις παλιές και ήταν σωστό, και μετά με τις καινούργιες χάλαγε. Υποπτεύομαι μετακίνηση saddle, κατα την διάρκεια του παιξίματος των παλιών χορδών. Αλλη εξήγηση αύξηση ή μείωση του action. Οσο μεγαλύτερο action έχουμε τόσο το intonation γίνεται πιο "sharp" αλλά και πάλι αυτό συμβαίνει σε όλες τις κιθάρες, όχι  μόνο σε αυτες με locking trems.

τεσπα, τέλος καλό, όλα καλά! Ας κρατήσουμε όσο το δυνατόν φιλικό τόνο στο φόρουμ, όλοι προσπαθούν να βοηθήσουν.

7
update... χμμμμ το πρόβλημα των mid-range Ibanez είναι, έχουν καλά μεν μηχανικά μέρη, αλλά έχουν άθλια μικρο-parts : ελατηριάκια, bolt-άκια, βιδάκια, είναι φθηνά . Που είναι ηλίθιο καθότι με +10 ευρώ όλα αυτα θα ήταν κορυφαία (nut bolts, saddle bolts, springs).

8
Δεν μπερδευω τιποτα. Ο λογος που μιλαω για γεφυρες ΤΥΠΟΥ floyd rose,ΟΧΙ floyd rose, ειναι γιατι ειναι οι πιο γνωστες γεφυρες αυτου του τυπου που ξερει ο πιο πολυς κοσμος. Αυτο και μονο. Φυσικα η edge III η δικη μου εχει πολλες διαφορες και για την εμπειρια μου με αυτη την συγκεκριμενη μιλαω. Και η Εdge III ειναι τυπου floyd rose, την floyd rose ειχαν σαν βαση οταν την εφτιαχναν οι κυριοι της ibanez.

Επιτελους παραδεχεσαι καποια δυσκολια στο θεμα, γιατι ως τωρα ''ολα ωραια ολα καλα no problem'' ελεγες. Ναι, οι edge III ειδικα ειναι πολυ ευαισθητες στις αλλαγες, πχ 1/4 της πληρους περιστροφης τους να βιδωσεις τις βιδες που συγκρατουν τα ελατηρια, θα υπαρξει τεραστια διαφορα ως προς την τελικη κλιση που θα παρει η γεφυρα. Σε αντιθεση με αλλες παρομοιες γεφυρες που βλεπω βιντεο να βιδωνουν και να βιδωνουν και να βιδωνουν.
άλλο τα απλα floyd άλλο τα Ibanez ή τα Gotoh. Οκ. Το απλό floyd και δη αυτό χωρίς floating είναι πολύ εύκολο στο setup.
οσον αφορα τις βίδες του hook αυτο εξαρτάται απο τις σπείρες των βιδών και διόλου απο το trem καθεαυτό.

Ναι μπορει να βαλει διαφορετικες χορδες κατα λαθος, μπορει να μη θυμαται τη διαμετρο. Απιθανο ειναι? Ανθρωποι ειμαστε. Αλλα μου εχει συμβει και με ιδιες χορδες. Και ειδα μεγαλη διαφορα στην τονικοτητα και δεν ειμαι καθολου Μπετοβεν. Μιλαω για διαφορα πανω απο 8 cents. Πρεπει κατι να ειχα κανει λαθος φυσικα, ημουν αρχαριος. Και οχι, δεν εχει καποια βλαβη καπου, γιατι απο οταν εμαθα τα απαραιτητα ολα δουλευουν ρολοι.

H κλιση της γεφυρας μπορει να στραβωσει επισης, ναι. Η ιδεα ειναι να κουρδιζεις μεχρι να σταθεροποιηθει το κουρδισμα αρκετα ωστε στη συνεχεια να κλειδωσεις το nut και να κουρδιζεις με τα fine tuners στη συνεχεια για μικροαλλαγες. Το θεμα ειναι ομως οτι ο αρχαριος μπορει να συνεχισει να κουρδιζει περιμενοντας να σταθεροποιηθει το κουρδισμα 100% με τα nut ξεκλειδωτα. Και οσο το κανει αυτο η ταση των χορδων γινεται μεγαλυτερη απο την ελξη των ελατηριων και η γεφυρα σηκωνεται ως αποτελεσμα.
αν βάλει διαφορετικές χορδές, τότε είναι αναμενόμενο, ο οποιοσδήποτε ενήλικας μπορεί να το αντιληφθει. (αλλά και για αυτό υπάρχει λύση)
Τωρα ας σταθούμε εδω :
"Αλλα μου εχει συμβει και με ιδιες χορδες. Και ειδα μεγαλη διαφορα στην τονικοτητα και δεν ειμαι καθολου Μπετοβεν. Μιλαω για διαφορα πανω απο 8 cents"

Μπορείς σε παρακαλώ να εξηγήσεις ΑΚΡΙΒΩΣ συνθήκες, μέτρηση, συμπέρασμα, γιατι αυτο το βρίσκω ΑΠΙΘΑΝΟ. Μιλάμε για intonation? Και πως το μετράς? Ισχυρίζεσαι οτι έβαλες ίδιες χορδές, και αυτό προκάλεσε μια αλλαγή αισθητή και πως? Αλλαξε κάτι στην γεωμετρία της κιθάρας? ή απλά η γεωμετρία διατηρήθηκε αλλά άλλαξε κάποια μέτρηση?
Εδώ σε παρακαλώ να αναλύσεις, γιατί νομίζω οτι υπάρχει είτε παρεξήγηση είτε κάτι το λάθος.

H κλιση της γεφυρας μπορει να στραβωσει επισης, ναι. Η ιδεα ειναι να κουρδιζεις μεχρι να σταθεροποιηθει το κουρδισμα αρκετα ωστε στη συνεχεια να κλειδωσεις το nut και να κουρδιζεις με τα fine tuners στη συνεχεια για μικροαλλαγες. Το θεμα ειναι ομως οτι ο αρχαριος μπορει να συνεχισει να κουρδιζει περιμενοντας να σταθεροποιηθει το κουρδισμα 100% με τα nut ξεκλειδωτα. Και οσο το κανει αυτο η ταση των χορδων γινεται μεγαλυτερη απο την ελξη των ελατηριων και η γεφυρα σηκωνεται ως αποτελεσμα.

για αυτο μετα τις 2-3 φορές καταλαβαίνει ακόμα και ο αρχάριος οτι πρώτα κουρδίζει την πανω ΜΙ και ΛΑ μερικά ημιτόνια πάνω και μετα κουρδίζει ολίγον επιθετικά και 2-3 λεπτάκια η κιθάρα έχει στρωσει. Εκεί που είναι το σπαστικό είναι με το string stretching αλλά αυτό πρέπει να το κάνεις με οποιαδήποτε κιθάρα.

Κανενα τρεμολο και τιποτα που να κανει το οποιοδηποτε τρεμολο δεν αξιζει τις επιπλοκες. Βλαστημησα που δεν πηρα hard tail για χρονια ωσπου να μαθω την συγκεκριμενη γεφυρα. Οι περισσοτεροι απο τα λεγομενα σας ειχατε με σταθερη γεφυρα την πρωτη κιθαρα σας και πηρατε την 2η ή 3η με τρεμολο. Το οποιο σημαινει οτι ειχατε καβαντζα αλλες κιθαρες να παιξετε αν ειχε θεμα αυτη με το τρεμολο. Κατι που δεν θα ισχυει αν εχει μονο μια με τρεμολο καποιος.
επειδή εσύ πήρες το πιο δύσκολο τρέμολο της αγοράς (και με σχετικά δυσεύρετα parts) δεν σημαίνει γενικά οτι τα τρέμολο δεν αξίζουν. Πάντως το δικό μου το edge zero ii-7 (7-χορδη Ibanez η green dot που φαίνεται στην φώτο) είναι πολύ πιο σταθερό απο τα floyds μου. Και γενικά πιο ακριβές. ΑΛΛΑ πραγματικά με ΤΙΠΟΤΕ δεν θα το συνιστούσα σε έναν αρχάριο... οι πρώτες εμπειρίες ήταν τραυματικές!! και ΟΝΤΩΣ με ίδιες χορδές είδα αλλαγη στην κλίση, ΑΛΛΑ τα ελατηρια είχαν μείνει χωρίς τάσση για 1 μέρα και τα ελλατήρια ήταν άστρωτα, μετά έβαλα noiseless ελατήρια και το θέμα λύθηκε.

9
[
ρε φίλε, καταλαβαίνω σε ζόρισε το φλόιντ, αλλά δεν θε πρέπει και να τρομαζουμε τον κόσμο άδικα.

είπαμε 1ο σετ απ και μάθημα σεταπ δωρεάν απο τον Πάνιξ!
Καθολου αδικα, τα εχω περιγραψει επαρκως. Οι υπολοιποι λετε πραματα του στυλ 'ολα καλα ρε συ θα βρεθει η ακρη, τσιλ φιλος' που ειναι χειροτερο απο το να τρομαξεις καποιον γιατι θα τραβηξει λουκι ετσι

ΑΛΛΟ floyd ΑΛΛΟ edge (ή γενικά Ibanez) ΑΛΛΟ trem....

ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΤΑ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ....

Και εγω ταλαιπωρήθηκα με το edge zero ii-7, μετά απο 23 χρόνια εμπειρίας με floyd.... μην τα βάζουμε όλα στο ίδιο τσουβάλι. Οι Ibanez θέλουν στρώσιμο, κυρίως τα ελατήρια. Είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ευαίσθητες στην παραμικρή αλλαγή, και κυρίως στην αρχή, που η κιθάρα δεν έχει 'κάτσει" ακόμη. Επίσης, έχουν επιπλέον locks, και άλλες ιδιαιτερότητες, που τα πιο απλά floyd δεν έχουν. Οσο πιο 'engineered" είναι το τρεμ τόσο πιο δύσκολο στο setup και αυτο ισχύει παντού.

Λες και ξανα λές οτι " Ακομη κι αν βαλεις καινουριες χορδες μπορει να σου στραβωσει η γεφυρα ή να αλλαξει η τονικοτητα" . Αυτο ΠΩΣ το εννοείς? εννοείς αλλαγή της κλίσης της γέφυρας? σε σχέση με το επίπεδο του σώματος? Γιατί αν βάλεις ΙΔΙΕΣ χορδές αυτο είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να συμβεί. Αν βάλεις άλλης διάμετρου τότε πρέπει να περιμένεις να συμβεί, αν και επυδενί αυτο δεν συνιστά "χάλασμα" ή αλλαγή της τονικότητας, πρέπει να είσαι bethoven για να το καταλάβεις. (εκτός και αν τα saddle holes σου έχουν απλά πάθει βλάβη και τα saddles φεύγουν... κοίτα παρακάτω)

Γενικά τι προσέχουμε σε ένα full floating - double locking trem :

1) το radius εξαρτάται απο την κίση
2) ιδανική κλίση είναι η επίπεδη
3) άυξηση πάχους χορδών -> αύξηση up bow, αύξηση τάσης χορδών : Αρα ρυθμίζουμε truss rod, και επίσης σφίγγουμε ή προσθέτουμε ελατήρια
4) Το intonation το φτιάχνουμε μια φορά και ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ. Αν το intonation μας έχει πρόβλημα, αυτο σημαίνει οτι τα saddles γλυστράνε που τότε και η κιθάρα θα ξεκουρδίζεται, αφενός, αφετέρου δε ίσως αυτό σημαίνει αρκετά σοβαρή βλάβη στο plate.

ktl ktl kyl

10
έχεις κάνει ποτέ την διαδικασία απο κίνα? Εχεις εμπειρία? με ποιόν εκτελωνιστή?

Πριν πολύ καιρό, μόνος μου.
Δεν το ξανακάνω ούτε για αστείο.

Τώρα που το έψαξα λίγο, από 22€ μέχρι 150€ πληρώνεις μόνο ΦΠΑ (+ έξοδα εκτελωνισμού από τα ΕΛΤΑ + έξοδα ελέγχου), από 150€ και πάνω πληρώνεις και τους αντίστοιχους δασμούς.

Πριν καμιά βδομάδα για ένα προιόν αξίας 20€, μου ζήτησαν από το τελωνείο απόδειξη είτε από την κάρτα είτε από το paypal. Δε λαμβάνουν υπόψιν τι γράφει το δέμα ή ότι άλλο.

Περιέργως τους τα έστειλα με email και σε 2 ώρες μου είχαν απαντήσει και ξεμπλοκάρει το δέμα.
Δυο φορές τις τελευταίες 15 μέρες επικοινώνησα με email, και τις δύο μου απάντησαν (και το διεκπεραίωσαν) άμεσα...

Πάντως τα ΕΛΤΑ απ' ότι θυμάμαι, είχαν πιο ανθρώπινες χρεώσεις στα έξοδα εκτελωνισμού σε σχέση με τις εταιρίες courier...

αν έχει κανα νήμα σχετικό να μεταφερουμε εκει την κουβέντα γιατι νομίζω έχει ενδιαφερον
(γιορτες Χριστουγέννων έρχονται όσο νάναι  ;D )

11
Guitar Fan: Μια χαρα μπορει να χαλασει η τονικοτητα και μια μια να αλλαζεις τις χορδες και μπορει και να στραβωσει και η γεφυρα οταν δεν ξερεις τι κανεις. Σταματηστε να δινετε κακες συμβουλες.

ρε φίλε, καταλαβαίνω σε ζόρισε το φλόιντ, αλλά δεν θε πρέπει και να τρομαζουμε τον κόσμο άδικα.

είπαμε 1ο σετ απ και μάθημα σεταπ δωρεάν απο τον Πάνιξ!

12
εμενα τα ψιλά περνάνε αέρα...
αλλά τα άνω του ορίου, λογικό είναι να περνάνε τελωνείο.
έχεις κάνει ποτέ την διαδικασία απο κίνα? Εχεις εμπειρία? με ποιόν εκτελωνιστή?

Εγω έχω εμπειρία απο αραβικά εμιράτα, κάτι ανταλλακτικά για το auto, και με DHL μου τον έπιασαν κανονικά... δεν πίστευα στα ματια μου.... το μετάνοιωσα πικρά.... αλλά ήλπιζα οτι απο Κίνα και EMS ή China post ή HG post, θα είναι πιο ανθρώπινες οι χρεώσεις..

εν πάσει περιπτώση όλα ειναι περιγεγραμένα στην κοινοτική νομοθεσία, απλά είναι βαρετό να το διαβάζει κανείς, για αυτο ρωτάω τι γίνεται στην πράξη...


Οσο για την κιθάρα, στο φινάλε του την ρυθμίζω και εγω ρε αδερφε!!! εκει θα κολήσουμε!

14
Οκ πες μας την δικη σου εμπειρια με floyd rose tremolo κιθαρα. Α ναι, δεν εχεις καν κιθαρα, ποσο μαλλον με τρεμολο.

σου είπα την δική μου εμπειρία, με το 1ο μου floyd, δηλ, κανένα πρόβλημα, και μιλάμε για 1991 που δεν υπήρχε ούτε youtube, ούτε βοήθεια απο κανέναν. Την συγκεκριμένη κιθάρα την πήρα απο Ζοζέφ, πωλητής ήταν ο κιθαρίστας του Ρακιτζή, ο Μανουσέλης. Κανένα πρόβλημα δεν είχα, και ποτε μα ποτέ δεν την πήγα σε μάστορα. Ακόμα παίζει και μάλιστα πολύ καλά, με τα ίδια τάστα.

είναι η kramer στην φωτο :
20161109_194934 by panixgr, on Flickr

15
Για ένα trem της προκωπής ή floyd rose, νομίζω πως στα χρήματα αυτά δεν υπάρχει τίποτα που ν' αξίζει. Σωστά;

σε αυτα τα λεφτά με τίποτε floyd, θα είναι απο μαλακό μέταλο, δηλ για πέταμα.

16
Αυτο που θα σε συμβουλευσω εγω ειναι (οπως ειπε και ο φιλος πιο πανω) μην διανοηθεις καν πρωτη κιθαρα με τρεμολο. Ετσι την πατησα και εγω.
Και ο λογος ειναι απλος: Θα σου βγαλει την πιστη αναποδα οριζοντια καθετα και διαγωνια στο σεταρισμα.
Τι γινεται στην μια και στην αλλη περιπτωση:

Με την κιθαρα χωρις τρεμολο απλα κουρδιζεις και παιζεις. Αυτο! Οποιο τροπο κουρδισματος και να θελεις το βαζεις ευκολα και γρηγορα.

Με την κιθαρα ΜΕ τρεμολο, εχουμε και λεμε:
1. Την κουρδιζεις κανονικα πολλες φορες διαδοχικα μεχρι να σταθεροποιηθει η γεφυρα, η οποια πρεπει να ειναι παραλληλη με το σωμα. Αν κανεις λαθος και κατσει στραβα πρεπει να ρυθμισεις τα ελατηρια και ξανα μανα απο την αρχη η διαδικασια.
2. Αφου τα καταφερεις πρεπει να ελεγξεις την τονικοτητα. Αν σε καποια χορδη υπαρχει προβλημα πρεπει να αυξομοιωσεις το μηκος της χρησιμοποιωντας κλειδι αλλεν σε μια ακομη αργοσυρτη διαδικασια. Μετα επαναλαμβανεις το βημα 1.
3. Στη συνεχεια κλειδωνεις με 2ο και διαφορετικο κλειδι αλλεν τα nuts στην κορυφη της ταστιερας. Μετα πρεπει να ξανακουρδισεις, οχι με τον κανονικο τροπο αλλα με τα fine tuners της γεφυρας. Επιτελους μπορεις να παιξεις.
Σημειωτεον οι περιγραφες μου ειναι απλοποιημενες και ωραιοποιημενες. Ω ναι. Εχεις να διαβασεις πολλα αρθρα και να δεις πολλα βιντεο ωσπου να μαθεις να τα κανεις. Και για να αλλαξεις κουρδισμα επαναλαμβανεις τα βηματα συν 1-2 ακομη.

Ή απλα παιρνεις χωρις τρεμολο και κανεις τη δουλεια σου.
ότι σου είπε ο @guitarfan .
Θα μπορούσες να το πακτώσεις, και να συμπεριφέρεται σαν hard tail, εύκολα. Αλλά πέρα απο αυτό, καταρχήν τρέμολο δεν σημαίνει κατανάγκην floyd rose. 2ον, το να σετάρεις μια κιθάρα με απλό τρεμολο είναι ακριβώς το ίδιο εύκολο και με μια hardtail, ιδίως αν δεν είναι floating.
Επαιζα 7 χρόνια με strat τρέμολο πριν παρω την 1η μου με floyd rose, και δεν θυμάμαι να με απασχόλησε στο ελάχιστο, ίσα ίσα που έχεις το απόλυτο κούρδισμα, ενώ οτιδήποτε με hard tail, ή standard απλό trem, ξεκουρδίζεται με κάποια μεγάλα bends, ή αν οι χορδές παλιώσουν λίγο και σκαλώνουν στο nut...

είναι ΑΠΕΙΡΑ τα πλεονεκτήματα του τρεμολο γενικά και ιδίως του double locking...

πάντως για αρχή ένα απλό τρεμ θα κάνει μια χαρά δουλιά.

17
Λοιπά / Απ: Whatever
« στις: 18/09/18, 09:16 »
Πως και δεν το άρπαξε κανά ελληνικό γεράκι να βάλει ελληνικούς στίχους να το κάνει επιτυχία? 'Η μήπως έγινε και δεν το πήρα χαμπάρι?

θέλει τούρμπο αίσθηση, εμείς δεν τοχουμε, τα δε χάλκινα τα ανακαλύψαμε μόλις προσφάτως.

18
Λοιπά / Απ: Whatever
« στις: 17/09/18, 17:50 »
GAS

αφιερωμένο σε όλους τους μανιακούς hot rodders , modders που τους έχουν στήσει αγάλματα σε ebay και aliexpress

! No longer available


^^^ η πιο ξενέρωτη Κροάτικη αντιγραφή

! No longer available


^^ η γνήσια Σερβο-Βουλγάρικη έκδοση  ;D

19
o roger waters .....


μπα ....

η αλήθεια βρίσκεται στους σέξ πίστολς  ;D

20
Το πιστευω! Καλα θα ειναι να σταματησω στις 2 γιατι πολλοι που βλεπω εχουν ολοκληρη συλλογη.

η πρωτη κιθαρα είναι πάντα σημαντική, εγω ποτε δεν την ... ξεπέρασα, και τα mods που έκανα σκέφτομαι να τα ξεκάνω... οπότε κοίτα να είναι της προκοπής.

21
Δηλαδη εγω που θελω να παιζω πολυ Metallica θα βολευε μια φθηνη Squier Strat;

κοίτα βασικά είναι και θέμα πως θα μάθεις. Ο hetfield παίζει με tune-o-matic τύπου bridges (LP/Gibson).

αυτο που έχει σημασία είναι οτι εκεί που θα μάθεις να thrash-άρεις, εκει και θα κολήσεις μια ζωή. Βέβαια, δεν θα έχεις τελικά κανένα πρόβλημα, αλλά πάντα θα αναζητάς το setup που πρωτο-εμαθες. Π.χ. το battery που έχω κάνει και εδω βιντεάκι, καλύτερα το έπαιξα με την strat.
Αν θες strat style, τότε πήγαινε σε floyd rose, HH ή HSH configuration μια και καλή..... απο την άλλη το floyd είναι δύσκολο στο setup.

Μια μέση λύση είναι HSH strat (Humbucker, Single Coil, Humbucker : bridge, middle, neck) αλλα κλασικό τρεμολο, π.χ. τύπου fender.

Πηγαινε μια βόλτα απο τρίμμη, έχει πολλές κιθαρες.

https://www.trimis.com.gr/stringed-instruments/guitars/guitar-sets/electric-guitar-ibanez-ijrg200u-rd.html και καθάρισες.

22
Εγω θα σου προτεινα να μην παρεις πρωτη κιθαρα με τρεμολο. Παρε μια hardtail και δωστου να καταλαβει.

δεν εχει τόση σημασία αυτό όσο το ύψος της γέφυρας, δηλ το ύψος του σώματος απο τις χορδές.:
- Στις Les Paul/SG το ύψος είναι αυξημένο
- Στις strat το ύψος είναι μειωμένο
- Σε μερικές Ibanez (π.χ RG, lo-edge/lo-pro) το ύψος είναι ελάχιστο

Για δυνατό παίξιμο με συγχορδίες, power ακόρντα κτλ βολεύει πιο πολύ το στυλ LP. Για palm-mute, thrash, κατεμέ κορυφαίο είναι το styl strat. Για shred που θες μέγιστη οικονομία κινήσεων, εκεί κορυφαίο στυλ είναι το Ibanez lo-egde/lo-pro.

24
σήμερα πέρασα απο τρίμμη, δεν ήταν κανένας απο τους αντιπαθητικούς ιδιοκτήτες που διώχνουν τον κόσμο, αλλά ο κοντός ξανθός γαλανομάτης ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ τυπάκος, οπότε μπήκα. Είναι αδύνατον να μπεις και να μην πάρεις κάτι! Ειναι απίστευτα φιλικός και έξυπνος και θα σε βοηθήσει.

25
Κύριοι ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Δυστυχώς έχω κάτι τρεχάματα και δεν μπόρεσα να κάνω όλες τις δοκιμές. Πάντως το pot αν θυμάμαι καλά όταν τα είδα πριν το συνδέσω έλεγε Β, που νομίζω πως είναι το γραμμικό.

Στο μεταξύ διαπίστωσα ότι οι μαγνήτες είναι συνδεμένοι παράλληλα. Ο ΗΒ δίνει (ανάμεσα στην έξοδο του switch και τη γείωση) 11.7Κ διπλός και 5.9 μονός. Ο SC δίνει 2,7Κ και ο συνδυασμός τους 2,2Κ και 1,85Κ! Τις επόμενες μέρες ελπίζω να μπορέσω να ξεκολλήσω το tone και να το δοκιμάσω.
παράλληλα είναι στην μεσαία θέση, απολύτως φυσιολογικό, επίσης τα νούμερα που παίρνεις συνάδουν με τον τύπο των αντιστάσεων εν παραλλήλω. Εκει που μου φαίνεται λίγο παράξενο είναι στα 2.7K του SC..... χμμμμ μήπως είναι παράλληλα τα πηνία σε αυτόν? έχει σίγουρα 2 καλώδια? Καμια πληροφορία για αυτον τον μαγνήτη?

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 82