Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - panixgr

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 58
1
Οχι ρελικ.ειναι παρακμη

οταν ο βέρβε ήθελε να μου την κάνει ρελικ, του λέω, τι ρελικ και βλακείες, ποιός αγοράζει τρακαρισμένο αυτοκινητο για χρυσό?
και μου λέει, κάτσε και άκου την μια και μετα άκου και την άλλη...

δηλ, οι άτιμες, (nitro ξεβαμένο, κτλ) έχουν ήχο, sustain, δεν έχω λόγω να μην πιστέψω τους επαγγελματίες που έχουν φάει μια ζωή στον ήχο.

2
Ενισχυτές / Απ: Παθητικοί ‘’ενισχυτές’’
« στις: Σήμερα στις 10:49 »
κλασικό voltage divider δεν είναι αυτό?

3
Ειναι απο αυτα τα θέματα που τα αγνοείς μεχρι να γίνει κατι σοβαρό ή ψαχνεις ψυλους στα αχυρα. Αν δεν σε ανησυχεί μην κανεις τιποτα.  Αν πάλι σε τρώει τη γνωμη μου στην εδωσα.

ωραίος φίλε, ευχαριστώ. Τρόμπα, κολάρα, θερμοστάτης, (ε και τάπα, δεν πειράζει να την αλλάξω ξανα) λοιπόν. Αλλά δεν ξέρω πότε. Το επομενο μεγάλο (στα 200,000 χλμ) σέρβις αργεί.

4
Οχι ρελικ.ειναι παρακμη

καλα αμα παλιωσει θα στην δωσω να την βάψεις  ;D

6
Η μακα,τι ειναι;
Επησεις ολα τα ψυγεια μπαινουν το ενα μπροστα απο το αλλο.
Δηλαδη αν εχει ψυγειο λαδιου η για το αρκουδισιο,τοτε αυτα ειναι μπροστα απο της μηχανης το ψυγειο.
Οποτε παιζει να εχει σαβουρα αναμεσα σε αυτα και ενω ειναι ενταξη και καθαρα,ο αερας δεν περναει στο ψυγειο της μηχανης.
Εγω ετσι εκαψα φλατζα σε jcb.
Μπροστα εχει το ψυγειο για τα λαδια στις μπουκαλες και απο πισο της μηχανης και ειχε σαβουρα αναμεσα και ενω φισουσα με κομπρεσερ και απο τις 2 μεριες,η σαβουρα εμενε,μαζευτικε,και εκαψα φλατζα.
Και καλυτερα,γιατι επρεπε να ανοιχτει μηχανη να μπει μια ταξη εκει.Τα μεταχειρα ωρες ωρες ειναι πανουκλες απο μεσα

μακα είναι η βρωμα...
πλακα πλακα όντως μπροστά είναι το αιρ κοντιοσιον condenser.

το κακό είναι οτι εκεί δεν έχω καμία πρόσβαση... και ο μηχανικός δεν το κοίταξε καθόλου.... ρε γμτι μου....

7
Συν θερμοστατη προληπτικά τον ποιο κρυο, κι ενα πλυσιμο το ψυγειο και πιστευω θα εισαι Κυριος.

ζούπηξα (ζούληξα αθηναιστί) και τα κολάρα, στους 95 βαθμούς. Κανένα απο τα 2 δεν μπορώ να το πιέσω μέχρι τέρμα. Βέβαια παίζει ρόλο και η πίεση που έχει μέσα στο κύκλωμα. 1.1bar είναι η τάπα.

Οσον αφορά τρόμπα :

Εγνατία με 2 άτομα, και ταχύτητες 140 χαω, με γκαζιές κατέβαζε άνετα 93-92 βαθμούς.
Ιονια Οδό τώρα... με φουλ φορτίο και ανηφόρα, με παιδιά, πράγματα φορτωμένο, ... με 140, με 4η και 5-6000 στροφές... η θερμοκρασία επέμενε .. 98 99 και σιγά σιγά ανέβαινε...

Αυτό για μενα δεν είναι δείγμα κακής τρόμπας έτσι δεν είναι? Επίσης ουδέποτε έχω ακούσει τίποτε το παρέξενο, σαν να χάνει στροφές ή να γλυστράει.

8
yngwie, blackmore τέτοιες καταστάσεις :)
Άντε και με ένα καλό Scalloped στο fingerboard τώρα... :D   Κουκλί το κιθαρόνι σου!

ξερω γω, είχα scalloped παλιά, στην 1η μου frankenstrat/partscaster, βασικά με jumbo frets έχεις περίπου ίδιο αποτέλεσμα... ασε που σκέφτομαι το ρητό... πράμα που πετυχαίνει δεν το σκαλίζεις άλλο!

ευχαριστώ φίλε, ελπίζω κάποια στιγμή να τζαμάρουμε μαζί καθότι που αρέσει πολύ η κιθαριστική σου προσέγγιση.

9
ωραίος!
και αν έχουν πατικωθεί τα σημεία του αλουμινίου στο ψυγείο κάπως, και δεν έχει αρκετη επιφάνεια για να ψύξει?
Δεν επηρεάζουν τοσο οσο νομιζεις, αλλα μπορεις με μια τσατσαρα να τα ισιωσεις αν σε ανησυχούν.

οκ, αρα τρόμπα και κολάρα.  :up

10
hendrix, yngwie, blackmore τέτοιες καταστάσεις :)

11
ωραίος!
και αν έχουν πατικωθεί τα σημεία του αλουμινίου στο ψυγείο κάπως, και δεν έχει αρκετη επιφάνεια για να ψύξει?

13
Uriah φίλε ευχαριστώ για τις λεπτομέρειες!

ένα κολάρο είναι όντως λίγο φουσκωμένο, αυτό που έρχεται απο τον κινητήρα (το ζεστό), αλλά ουδέποτε δεν εω παρατηρήσει λάδια στο παραφλου ή καπνό. Επίσης δεν χάνει υγρά.

Τρόμπα δεν μου άλλαξαν δυστυχώς. Οταν άλλαξα ιμάντα, τότε μαζί θα έπρεπε να αλλαχθεί και τρόμπα/θερμοστάτης. Τι να πω. Οι άνθρωποι ήταν πολύ βλάκες, τους είχα πει για την υπερθερμανση, και δεν εκαναν ΤΙΠΟΤΕ... γκρρρρρρ

Για θερμοστάτη ο μηχανικός (ο καλός) μου είπε όχι after-market, το ίδιο λένε και ολοι στα φόρα, αλλά μαμίσιο subaru αλλά απο το προηγούμενο μοντέλο, ο οποίος 92 έχει ανοίξει πλήρως.

Τεστ πίεσης υποτίθεται οτι έγινε, και είναι ΟΚ.

Για μακα που λες, ΠΟΛΥ πιθανό, καθώς το πρόβλημα το έκανε στην χάση και στην φέξη.

Εξαέρωση έκανα μόνος μου, με βάση το service manual που κατέβασα απο το internet, τι να πω... δύσκολο να έχει αέρα πλέον μέσα. Νομίζω οτι στα subaru στην αρχή όλο δείχνει να έχει αερα κάτω απο την τάπα, και συμπληρωνοντας σε κάποια φάση σταματάει να έχει. Ειναι καιρός τώρα που οι στάθμη είναι στην ίδια θέση.

Πρόγραμμα στον συγκεκριμένο επεξεργαστη, άλλο απο το μαμίσιο δεν υπάρχει. Δηλ 2 εκδόσεις έχουν βγει, την μια που είχε και την 2η που έβαλα πριν λίγους μήνες.

Εκτός αντιπροσωπείας αμφιβάλλω αν έχουν Subaru select monitor. Θα έχουν generic OBD, όπως έχω και εγω. Επίσης είχα και OpenPort 2, μαζί με το ecuExplorer για αλλαγή και σετάρισμα runtime παραμέτρων αλλά όχι μόνιμων αλλαγών.

Αρα στην επόμενη αλλαγη, καλό είναι να αλλάξω και αντλία νερού.. αλλά μήπως και ψυγείο????

14
Ουαν το αμαξι τρεχει,κρυωνει πιο ευκολα γιατι οπως τρεχει,ο αερας χτυπαει το ψυγειο με πιο μεγαλη ταχυτητα (σαν να γυρνανε τα ανεμηστιρακια πιο γρηγωρα)

ναι οκ, έτσι φαίνεται και απο τον σχετικό χάρτη.

Αν κεφαλαρι/ψευτοκαπακο ειναι αλουμινιο,παιζει να μην εχει καν φλατζα (αρα δεν καει φλατζα) ομως το προβλημα παραμενει.

εχει standard. Forester 2009, Head Gasket .


Ο θερμοστατης λειτουργει μηχανικα.Μηπψς τα εχει παιξει;αλλιως ισως το προγραμα κανει πατατες με τα ανεμιστιρια.Τι θερμοκραδια εχει γλως νορμαλ κατα την λειτουργεια;
Θερμοστάτη άλλαξα. Και μάλιστα μαμίσιο. Το προγραμμα δεν κάνει πατάτες, έτσι λεει απο τον χάρτη, στους 104+ ανάβει η μεγάλη σκάλα στα ανεμηστηράκια, αλλά ΑΝ μπροστά σου έχεις άλλο αυτοκίνητο, και ΑΝ το φορτίο του κινητήρα είναι υψηλό, ΤΟΤΕ αυτόν ΔΕΝ επαρκεί για σωστή ψύξη! θα έπρεπε τα ανεμιστηράκια να ανάβουν απο τους 98, μικρή σκάλα και 100 στο φουλ.

Κανονικά το αμάξι δουλεύει, πόλη στους 95 βαθμούς, ακραία 90->100, και σε στάσεις δουλεύει μεταξύ 98 και 102.
Στην εθνική, χαλαρα, με 140 χαω, πάει με 93-97 βαθμούς.

Στα ΠΟΛΥ μεγάλα ζόρια και παρατεταμένα ζόρια όμως ανεβαίνει στους 100... Και αυτό μετά όλες τις αλλαγες που του έκανα, reflash, ταπα, υγρά, θερμοστάτης. Οπότε λέω μήπως θέλει αλλαγή και κανα ψυγείο....

Α.... 2 απο τις υπερθερμάνσης έγιναν με βενζίνη Σερβικη / Σκοπιανική, και μια απο Λακωνία. (Αλλά τράβαγε, χωρίς πειράκια)

15
Ολα καινε φλατζα.
Μηπως ειναι στουμπο το ψυγειο;
Μολις βλεπεις οτι παει να τσιμπισει θερμοκρασια,αναψε το καλοριφερ στο τερμα.
Ημαντες φτεροτης κτλ ολα ειναι κομπλε να υποθεσω.ε;

για φλάντζα, πριν το 2009 ήταν συνηθισμένο, στην πειραιώς λέει ο μάστορας δεν έχει δει ουτε ένα απο >= 2009. Το ψυγειάκι οκ είναι, τα υγρα του οκ. Α, ξέχασα να πώ, έχω κάνει και reflash στο πρόγραμμα.
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ψυγείο, δηλ να μην έχει καλή ροή σε φουλ φορτίο κινητήρα. Μέσα στην πόλη δεν είχε ποτέ πρόβλημα.
Ιμάντες, αντλία, ανεμιστηράκια, ψηφιακό θερμόμετρο όλα δουλεύουν ρολόι.

Αλλο κουφό είναι οτι σε ταχύτητες >= 106 χαω, τα ανεμιστηράκια ανάβουν στους 102 βαθμούς χαμηλή σκαλα και φουλ στους 105.... με τελική υπερθέρμανση να θεωρείται στους 112... Αυτό είναι κατασκευαστικό λάθος... Και ο θερμοστατης ανοίγει πλήρως στους 98 βαθμούς....
Ε... αν το κύκλωμα ψύξης δεν είναι ΤΕΛΕΙΟ, και το αμάξι φτασει 105 βαθμούς με φουλ φορτίο, και περιμένουμε απο τα ανεμιστηράκια να ρίξουν θερμοκρασία,  χαιρέτα μου τον πλάτανο.

Αρα υπάρχει ηλίθιο κατασκευαστικό και σχεδιαστικό πρόβλημα.

16
Uriah πάικτη μου, το έχει κάνει 3 φορες, οκ 2.5 , την τριτη χωρίς λαμπάκι εν κινήσει, δηλ το 2014, το 2016 και το 2017, στα 100,000 , 130,000 και 140,000 χλμ αντίστοιχα.
Μετα το 2ο περιστατικό έβαλα OBD HUP που δείχνει συνεχώς την θερμοκρασία.
άλλαξα υγρά, θερμοστατη, ταπα....

αν το ξανακάνει?? επόμενο βήμα?? - ο μηχανικός λέει αυτα δεν καίνε φλάντζα.

17
Καλα απο τιμή πιστεύω εισαι σουπερ, ακομα και με 300€. Θα εχεις πρακτικά καινουρια κιθαρα, και μπραβο σου που στηρίζεις εμπράκτως τα μικρα μαγαζια. Εγω να πω την αμαρτία μου παντα κοιτουσα το συμφερον μου, ακομα και για 50€. Το 99% των αγορων μου το εκανα παντα απο το εξωτερικό ασχέτως προϊοντος, ειδικα τα χρονια που βελτιωνα το αμαξι μου και αγόραζα εξοπλισμό μοτοσυκλετας.

κοίτα για το αυτοκίνητο δεν το συζητάμε, όλοι απέξω παίρνουν. Μην αισθάνεσαι τύψεις!

Ο συγκεκριμένος ο Μίμης είναι περιπτωσάρα. Θυμάμαι πάλευα με Thomann με Jemsite και με ένα κάρο αλλα sites για το πρόβλημα που είχε η Ibanez μου, και 2 άτομα
1) ένας αμερικάνος - Cyn1 απο το guitarnuts2 (παππούς)
2) ο μίμης - επίσης παππούς

μου είπανε, οτι έιναι καθαρά σχεδιαστικό λάθος.... και αδυναμία του basswood. Δηλαδή έψαχνα την λύση στην άλλη μεριά του κόσμου ενώ ήταν 900 μέτρα απο το σπίτι μου, κάνοντας jogging πάω στον τυπά!

18
Ποσο πανε αυτες σημερα στην αγορα;

μιλάμε για
- νεό κομάτι ξύλο σε όλη την περιοχή κάτω απο το floyd, δηλ απο εκει που τελειώνει ο bridge pickup μέχρι και πίσω.
- Μετά ρουτάρισμα, και
- τοποθέτηση του floyd.
- ρουταρισμα για αλλαγή ηλεκτρικών απο πάνω (αριστερόχειρη) σε κάτω
- μερική αλλαγή τάστων - leveling/dressing/rounding

250 μου ειπε... δεν ξέρω τι μέπιασε και του είπα 300 στο τσακιρ κέφ.... μπας και κάνει και τπτ παραπάνω. Απο την μια έχω τύψεις οτι δεν το πάλεψα αρκετά.
Απο την άλλη η κιθαρούλα το αξίζει, τον Μίμη τον εμπιστεύομαι φουλ, και το βλέπω του τυπου να υποστηρίζουμε τους ντόπιους μάστορες, είναι και καλός άνθρωπος.

20
την άφησα στον μίμη, θα γίνουν και άλλες δουλιές στην κιθάρα. Το κόστος ανεβαίνει, αλλά είναι μια καλή κιθάρα ( Carvin DC135, 1988) και νομίζω της αξίζει μια παραπάνω φροντίδα.

21
Η κιθάρα είναι πλέον έτοιμη.
Και το pickguard OK, και το decal, όλα ΟΚ!
Ο Γιώργος ο Βερβερίδης πολύ συζητίσιμος, καλό παιδί, φοβερός παίκτης, και καλός μάστορας. Τον είδα να παίζει και έπαθα πλάκα. Πολύ καλός. Shredder!

22
Μπάσο / Απ: Ο marcus,ο miller,και ο mark
« στις: 15/01/18, 16:12 »
Η το άλλο, και η κουτση μαρία έχει signature.... Θυμάμαι όταν πήρα την LP-style Ibanez μου (αυτη που πάιζω το Linkin Park Closer to the Edge) την διαφήμιζε ένας ονόματι Eric Gregson που έπαιζε σε ένα Χριστιανικό metal-core band, ο οποίος τώρα έχει σταματήσει την κιθαρα και ασχολείται με την άφιξη του νέου μεσία.

23
Το σκέφτηκα αλλά δεν θέλω να της βάλω χέρι ακόμα σε περιπτωση που την στείλω πίσω.... έλεγα πρώτα να ακούσω και καμιά άλλη άποψη...

πολύ καλά κάνεις, γενικά. Ο Thomann αρνείται και την εγγύηση ακόμα αν κάποιος αγγίξει κάποια ευαίσθητα σημεία με κατσαβίδι, αλλά το ύψος των μαγνητών δεν είναι απο αυτά, οκ είπαμε, αν το κάνεις προσεκτικά και μπορείς να το επαναφέρεις δεν τρεχει τίποτε.

Τσεκαρε sustain, ήχο, μπράτσο, τσέκαρε να μην έχει θέματα η κιθάρα και να σου αρέσει. Αν είναι ΟΚ τα βασικά τότε κρατα την. Διαφορετικά πίσω.

24
πάντως εξακολουθω να μην μπορώ να ακούσω αυτο το κλιπινγκ που λέει ο Νικ, μου ακούγεται πεντακάθαρος ο ήχος.

Ανέβασε λιγο ένταση στα ηχεία σου... το κλιπάρισμα είναι εκεί....
Θα γράψω κ ένα δεύτερο κλιπάκι το απόγευμα στον ενισχυτή μου που ακούγεται πιό έντονα...

με ακουστικά το άκουσα, όχι πολύ δυνατά.

χμμμ

αν κατεβάσεις το action των μαγνητών?? δηλ να αυξήσεις την απόστασή τους απο τις χορδες.

25
Μετα που θα παω σπιτι θα το ακουσω.Ισως μεσα στο κικλομα της κιθαρας να εχει να ρυθμισεις το gain.Πολυ σπανιο,αλλα καθολου απιθανο

αυτο παίζει, να έχει κανα jumper-ακι απο κάτω ο μαγνήτης, μακάρι να είναι αυτό.

πάντως εξακολουθω να μην μπορώ να ακούσω αυτο το κλιπινγκ που λέει ο Νικ, μου ακούγεται πεντακάθαρος ο ήχος.

Μακάρι ο livewire μου να είχε αυτα τα καθαρα

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 58