Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - nick_evia

Σελίδες: 1 2 3 [4]
78
Καλησπέρα στη παρέα...
Να σας πω τις τελευταίες μου κινήσεις και να κλείσω το θέμα, αφού εάν κάποιος
πρέπει να επέμβει περαιτέρω στο όργανο είναι ένας τεχνικός και όχι εγώ...
Ρύθμισα χτες την βέργα με το relief που με βολεύει και σήμερα ξανατσέκαρα action
και intonation. Όλα εντάξει εκτός από λίγο buzzάρισμα όταν κοπανάω τίποτα πέμπτες
στα πρώτα τάστα... μπορώ να ζήσω και με αυτό, δεν με πειράζει...
Τέλος, (αφού σιγουρεύτηκα ότι η βέργα βρίσκεται όλη μέσα στο μπράτσο και δεν παλαντζάρει)
σφήνωσα μία μακρόστενη φλοίδα πλαστικό μεταξύ του παξιμαδιού και του cavity, η οποία
μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να αφαιρεθεί. Φανταστείτε ένα κομμάτι από τραπουλόχαρτο με
πλάτος μισό εκατοστό και μήκος πέντε εκατοστά.
Μου είναι αδύνατο να παίξω με το όργανο νοιώθοντας (και ακούγοντας πλέον!) ότι η βέργα
είναι εντελώς ελεύθερη μέσα στο μπράτσο...
@ panixgr:
Με λιγότερο relief το buzzάρισμα αυξάνεται δραματικά λόγω κακής ταστοδουλειάς.
Με περισσότερο  relief δεν με βολεύει καθόλου...
Το sustain δεν είναι κάτι που με απασχόλησε ποτέ ιδιαίτερα...δεν μπορώ να παρατηρήσω κάποια διαφορά.

Καλό σας βράδυ! Ας παίζω και λίγο....αρκετά με τα κατσαβίδια τόσες μέρες!

79
Φίλε panixgr σε ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου...
Οφείλω να παραδεχτώ ότι δεν είχα ιδέα από την ανατομία/τρόπο λειτουργίας/
είδη trussrod... Δεν έτυχε ποτέ να ασχοληθώ...
Ήμουν περιορισμένος στα βασικά του setup (ρύθμιση βέργας-action-intonation).
To έψαξα λίγο (κάποια βίντεο με luthiers στο youtube) και όντως αυτό που λες
περί μη ύπαρξης anchor πρέπει να ισχύει...
Απλά μου φαίνεται παράλογο να έχω ένα ελεύθερο εξάρτημα μέσα σε ένα όργανο
που ένα από τα βασικά του χαρακτηριστικά είναι ότι δονείται όταν παίζω.... και
φυσικά αυτές οι δονήσεις μεταφέρονται σε όλο το μήκος κ πλάτος του οργάνου και
φυσικά πάνε κ στην βέργα. Πιστεύω ότι σε ένα ποιοτικότερο όργανο αυτό είναι
απαράδεκτο και δεν θα συμβαίνει ποτέ....αλλά φαντάζομαι δε μπορώ να τα θέλω
και όλα από την κινεζούλα των 320 ευρώ.
Τώρα στο θέμα μου, δοκίμασα το εξής:
Δεν έβγαλα τις χορδές αλλά προσπάθησα απλά να ελαχιστοποιήσω το relief
γυρνώντας το κλειδί δεξιόστροφα... σε περίπου το 1/8 της στροφής (!!!!) άρχισα
να βρίσκω αντίσταση. Προσεκτικά και με διαλλείματα ενδιάμεσα, σταμάτησα τελικά
περίπου στο 1/4 της στροφής όπου το μπράτσο ήρθε σχεδόν ίσιο. Η βέργα πλέον όντως
έχει σκαλώσει μέσα στο μπράτσο και δεν κινείται εντελώς ελεύθερα όπως πριν εάν
αναποδογυρίσω το όργανο. Βγαίνει βέβαια ακόμα, αλλά μόνο εάν σκαλώσει το allen
μέσα στο παξιμάδι (όπως κ μου συνέβη πάλι δηλαδή). Φαντάζομαι ότι
προφανώς με πιο χοντρές χορδές και λίγο ακόμα βίδωμα της βέργας ώστε να
ισορροπήσει, αυτή θα σταθεροποιηθεί τελικά. Στην περίπτωσή μου, φαίνεται ότι το
relief που επιθυμώ να έχω, βρίσκεται ΑΚΡΙΒΩΣ στο σημείο που η βέργα είναι
εντελώς ίσια όπως αναφέρθηκε πιο πριν. Οπότε καταλαβαίνω ότι δεν μπορώ να κάνω
κάτι άλλο από εδώ κ πέρα. Η μόνη επέμβαση που σκέφτομαι να κάνω (αφού σετάρω τα
πάντα όλα κομπλέ) είναι να σφηνώσω προσεκτικά ένα μακρόστενο κομματάκι πλαστικό
(κάτι σαν shim τελοσπάντων ) ανάμεσα στο ''παξιμάδι-υποδοχή'' και την κοιλότητα.
Σας ευχαριστώ πάλι όλους για τις απαντήσεις...

80
Επειδή με έχει φάει η περιέργεια, εγώ αν ήμουν στη θέση σου θα χα βγάλει το nut και θα έβλεπα αν βγαίνει όξω το trussrod  ;D

Nα σου πω την αλήθεια το προσπάθησα αλλα δεν πάει παρα έξω...
Το πρόβλημα φαίνεται οτι βρίσκεται απο την άλλη μεριά, προς το σώμα κ όχι στο headstock...
Εαν υπάρχει καποιο σπείρωμα/βίδα, εχει ξεβιδωθεί ή κατι έχει σπάσει... Αλλα αφου είναι εντελως ελευθερο, γιατι ακομα λειτουργεί?

Edit: Φαίνεται οτι και άλλοι έχουν το ίδιο πρόβλημα αλλα δεν βλέπω λύση...
http://www.mylespaul.com/forums/gibson-les-pauls/31784-something-wrong-truss-rod-picture.html
http://www.mylespaul.com/forums/epiphone-les-pauls/47936-alright-people-new-guitar-truss-rod-came-out-again.html
http://www.mylespaul.com/forums/luthiers-corner/256427-epiphone-les-paul-trussrod-problem.html

81
Λοιπόν... αυτή τη στιγμή η βέργα είναι εντελώς ελεύθερη μέσα στο μπράτσο.
Κρατιέται στην θέση της μόνο από την κοιλότητα κάτω από το trussrod cover.
Έκανα το εξής: έπιασα την κιθάρα κ την κράτησα κάθετα δηλ το σώμα προς το
ταβάνι κ το headstock στο πάτωμα και η βέργα ''κύλησε'' ελεύθερα προς τα κάτω.
Περιστρέφοντας την 180 μοίρες (σώμα προς το πάτωμα κ το headstock στο ταβάνι)
ακούστηκε ένα γκουπ προς το μέρος του neck μαγνήτη κ η βέργα επέστρεψε στην
θέση της.
Επίσης έχω την αίσθηση (δεν παίρνω κ όρκο τώρα γιατί αυτή τη στιγμή όλα μου φταίνε)
ότι το μπράτσο είναι πιο μαλακό.. εννοώ πιο επιρρεπές σε neck bending
ανάλογα με το πως θα πιάσω το όργανο...

82
 Λοιπόν, συγκρίνοντας τις φώτο απο το forum της gibson μάλλον έχω πάθει ακριβώς
το ίδιο... απ' ότι φαίνεται το truss rod που έχει η epi μου είναι dual action και ίσως απλά να έχει σπάσει το
 ''καπάκι'' και οχι το ίδιο το  truss rod. Αν και αναφέρει οτι ''A tubular steel shell/cover is added over the
 nut (and secured to the TR assembly flat bar) to create a push-pull action truss rod''
 Έτσι εξηγείται το γεγονός οτι  συνεχίζει να λειτουργεί το σύστημα... Φίλε panixgr σε ευχαριστώ πολύ για το link....
Eάν δείς προσεχτικά τις φωτογραφίες που έβαλα πρίν, η δικιά μου μοιάζει με την dual action στη δεύτερη φωτογραφία απο το link σου...
 

83
Λοιπόν, καταρχάς σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις κ ζητώ προκαταβολικά
συγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα....
Έχουμε και λέμε:
Η κιθάρα είναι μοντέλο του 2012 (απ' το serial number) αγορασμένη
από εμένα το 2014... Σε μάστορα δεν έχει πάει ποτέ, εκτός από τότε που
την αγόρασα όπου ζήτησα set up/χαμήλωμα χορδών πριν την πάρω...δεν
γνωρίζω όμως ο μάστορας τι ακριβώς πείραξε...
Σε γενικές γραμμές έχω παρατηρήσει ότι τέλη φθινοπώρου και αρχές
άνοιξης το μπράτσο αντιδρά απο την αλλαγή του καιρού (με αρκετό
buzzάρισμα) οπότε τότε μόνο πειράζω την βέργα...     
Φέτος δεν ασχολήθηκα οπότε τώρα με την αλλαγή χορδών έκανα ένα
γενικό setup και καθαρισμό...
Όσες φορές ρύθμισα τη βέργα είχα πάντα μια αίσθηση ότι είναι χαλαρή
(σε αντίθεση με μια squier του 1990 που έχω... δεν έχω άλλη εμπειρία) και ποτέ
δεν κατέβαλα ιδιαίτερη προσπάθεια για γυρίσω την βίδα, είτε αριστερόστροφα
είτε δεξιόστροφα...σαν να βίδωνα με το χέρι μία γρασαρισμένη βίδα με το
παξιμάδι της ένα πράγμα.
Το σκηνικό έχει ως εξής:
Κυριακή απόγευμα άλλαξα τις χορδές... Ήταν η πρώτη φορά που έβγαλα
τέσσερεις χορδές ταυτόχρονα για να έχω χώρο να καθαρίσω τη ταστιέρα...
Μέχρι τώρα τις άλλαζα μία-μία, οπότε θεώρησα λογικό το μπράτσο να την
''ακούσει'' οπότε το σετάρισμα αναβλήθηκε για τη επόμενη...
Χτες το απόγευμα ξεκινώντας τη διαδικασία από τη βέργα  παρατηρώ ότι έχω
μεγαλύτερη καμπύλη από πριν(7-8 τάστο), καθόλου buzzάρισμα (σε σχέση με το σύνηθες)
και μια αίσθηση στα δάχτυλα σαν ψηλό action...οπότε λέω ας την ισιώσω λίγο...
βάζω το allen στο ''παξιμάδι-υποδοχή'' και γυρνάω περίπου ένα τέταρτο της στροφής
δεξιόστροφα (clockwise).
Μόλις πάω να βγάλω το κλειδί, σκαλώνει,  και τραβώντας το προσεκτικά προς τα έξω
βγήκε μαζί του και το ''παξιμάδι-υποδοχή'' περίπου 1-2cm όπου και μάγκωσε στην
καμπύλη που έχει η τρύπα κάτω από το trussrod cover... (κάπου εδώ μου κόβονται τα
 πόδια....) Με προσεκτικές κινήσεις ξεσκάλωσα το κλειδί και έσπρωξα στη θέση του
 το ''παξιμάδι-υποδοχή''... Τσεκάρω relief και  buzzάρισμα και βλέπω ότι με παίρνει
για λίγο ακόμα... επαναλαμβάνω την διαδικασία με μια πολύ μικρή κίνηση δεξιόστροφα
και το  trussrod  συνεχίζει να λειτουργεί κανονικά...(μικρότερη καμπύλη στο 7-8 τάστο
 και τσεκάροντας με το κουρδιστήρι ήμουν στις ανοικτές χορδές ελαφρώς sharp σε σχέση
με πριν)...
Αυτή τη στιγμή έχω μία πολύ μικρή καμπύλη στο 7ο τάστο (περίπου πάχος οσο
2-3 φύλλα χαρτί). Παραδόξως το χτεσινό setup είναι το καλύτερο που έχω πετύχει
σε αυτή τη κιθάρα (λίγο relief-ελάχιστο buzzάρισμα και τέλειο intonation). Μάλλον
έπρεπε κάπως να ισορροπήσει το κάρμα...δε ξέρω.
Παραθέτω φωτο  σε ποια θέση είναι το ''παξιμάδι-υποδοχή'' τώρα (η κανονική του θέση δηλαδή)...
προσπάθησα πριν λίγο να το τραβήξω πάλι προς τα έξω αλλά δεν σκαλώνει πλέον το allen.
Φαντάζομαι ότι εάν αρχίσω να γυρνάω τη βίδα θα σκαλώσει πάλι...συγχωρήστε με όμως καλύτερα
να μην αναπαράξω πάλι αυτή την ''αστοχία'' για να μην χαλάσω τις ρυθμίσεις μου
και να μη κάνω περαιτέρω ζημιά... Φανταστείτε την μεταλλική υποδοχή 1-2 πόντους
προς τα έξω προς τη μεριά του headstock...
Δεν γνωρίζω εάν το συγκεκριμένο truss rod είναι single action ή dual action...
Ελπίζω να σας κάλυψα όλους....

84
Συναγωνιστές την γνώμη σας θα ήθελα... Σήμερα μου συνέβη το εξής:
Μετά από αλλαγή χορδών (απο dunlop σε daddario, 10άρες και οι δύο) στη
Epiphone Les Paul Standard μου, προχώρησα στο καθιερωμένο set up...
Παρατηρώ ότι έχω λίγο μεγαλύτερο relief από πριν οπότε βάζω το allen να
σφίξω λίγο την βέργα. Περίπου ένα τέταρτο της στροφής δεξιόστροφα και η
ταστιέρα σχεδόν ''ήρθε''.
Παρατηρώ όμως ότι καθώς κάνω την στροφή, νοιώθω την βίδα πολύ χαλαρή
(υπάρχει πολύ λίγο αντίσταση) και καθώς τραβάω προς τα έξω κλειδί για να 
ξαναμετρήσω,βγαίνει μαζί του και το ''παξιμάδι-υποδοχή'' του trussrod...
όχι εντελώς όλο βέβαια γιατί κάπου σκάλωσε λόγω της κλίσης της τρύπας αλλά
τραβήχτηκε σίγουρα 1-2 εκατοστά...
Τι έγινε τώρα, είναι φυσιολογικό αυτό ή να το κρεμάσω στον τοίχο για διακοσμητικό το οργανάκι?

Να σημειώσω ότι
1. η  βίδα ήταν από πάντα χαλαρή και
2. ότι μετά το περιστατικό αυτό μέτρησα και είδα ότι χρειαζόμουν λίγο ακόμα relief,
οπότε έσπρωξα πάλι μέσα το ''παξιμάδι-υποδοχή'' και το ξαναέστριψα με το allen λίγο
ακόμα και το trussrod λειτουργούσε κανονικότατα!

85
Λέγοντας ''να καταστρέψω τα υλικά'' εννοώ μήπως δεν μείνω ικανοποιημένος
με το αποτέλεσμα των κολλήσεων και τελικά δεν χρησιμοποιήσω την πλακέτα και
πάνε χαμένοι οι πυκνωτές κ οι αντιστάσεις... δεν κοστίζουν τίποτα αλλά δεν έχω
και μεγάλο stock... αγοράζω συγκεκριμένα υλικά για κάθε πετάλι με πολύ λίγες
καβάτζες... πόσο μάλλον τώρα που υπάρχει θέμα με τις αγορές από το εξωτερικό...
Είναι κρίμα να παλεύω 2-3 απογεύματα και στο τέλος να την πατήσω από το καλάι.

Φοβάμαι μήπως έχω κρύες κολλήσεις, μήπως δεν λιώνει εύκολα ή δεν κυλάει εύκολα...
Και φυσικά εάν υπάρχει θέμα με την αγωγιμότητα του...

Για διάμετρο είναι στο 1,5mm... Και πιο πριν τέτοια διάμετρο χρησιμοποιούσα..

86
Ευχαριστώ για την απάντηση vegos!
Νομίζω όμως ότι το pb70sn30 (lead70/tin30) δεν έχει καμία
σχέση με το σύνηθες sn60pb40(lead40/tin60)...
(αυτό περί υδραυλικών κάπου το πήρε το μάτι μου ψάχνοντας στο νετ για το pb70sn30).. ???

Δεν ξέρω... να το δοκιμάσω ή το μόνο που θα καταφέρω είναι να σπάσουν τα νεύρα μου
και να καταστρέψω τα υλικά μου?

87
Να ρωτήσω κ εγώ κάτι?
Πρακτικά, ποια είναι η διαφορά μεταξύ του καλάι
κατηγορίας pb70sn30 με το 60/40 που χρησιμοποιούμε
συνήθως για τις κατασκευές μας?
Δεν έχει καλή εργασιμότητα ή αγωγιμότητα? Τι ακριβώς?
Δυστυχώς εδώ επαρχία βρίσκω μόνο το pb70sn30 και όχι το sn60pb40... :-\

88
Το σχεδιάγραμμα του Ανδριανού που έχεις χρησιμοποιήσει σαν βάση
είναι μια χαρά... Και εγώ αυτό χρησιμοποιώ!
Εάν βάλεις μεταλλικό κουτί ώστε να ενώνονται μεταξύ τους
τα input και output sleeve (γειώσεις) είναι εντάξει όπως το έχεις σχεδιάσει
τώρα αλλά πολύ πιθανόν να έχεις θορύβους ή βόμβo... Για μένα καλύτερα θα
ήταν να κολλήσεις όλες τις γειώσεις μαζί με ξεχωριστά καλώδια στο
input jack sleeve (star ground), δηλαδή:
-το πρώτο ποδαράκι του volume
-το ground της πλακέτας
-το ποδαράκι2 του footswitch (όπως το έχεις τώρα δηλαδή)
-το output jack sleeve
(σύνολο τέσσερα καλώδια)

Βέβαια δεν έχεις βάλει τα διακοπτάκια ακόμα, οπότε πιθανώς το κύκλωμα να μην
λειτουργεί χωρίς αυτά...

89
Έχεις μπλέξει τις γειώσεις με τα input και output...
Εάν αριθμήσω τα ποδαράκια του footswitch έτσι (όπως το βλέπεις στην εικόνα σου):

1  4  7
2  5  8
3  6  9

-το ποδαράκι5 πάει στο input της πλακέτας.
-το ποδαράκι7 πάει στο output της πλακέτας.
 (στην περίπτωση σου στο μεσαίο ποδαράκι του volume)

-το πρώτο ποδαράκι του volume και το ground της πλακέτας
 πάνε κατευθείαν στην γείωση στο input jack.

Όσον αφορά τα toggle switches, το layout που έχεις λέει ότι έχουν από έξι ποδαράκια
και τα τρία, αλλά είναι διαφορετικού τύπου το καθένα:
-το switch1 είναι τριών θέσεων on/on/on
-το switch2 είναι τριών θέσεων on/off/on
-το switch3 είναι δυο θέσεων on/on

90
Εφέ / Απ: Πετάλι Boss και τροφοδοσία.
« στις: 04/12/15, 22:28 »
Μόλις το παρατήρησα θυμήθηκα πριν λίγες μέρες που έπαιζα μόνος και
έγινε μία στιγμιαία διακοπή ρεύματος... ο ήχος ''κόπηκε'' για μισό δευτερόλεπτο
αλλά επανήρθε κανονικά όπως ήταν πριν την διακοπή (τα πετάλια μου είναι όλα με 3pdt
true bypass)... Εάν είχα και το dd7 στο chain, μετά την διακοπή θα είχα και το delay ανοικτό
χωρίς να έχω πατήσει το footswitch... γι' αυτό μου έκανε εντύπωση...

Εάν κάποιος φίλος έχει το dd7 ας κάνει μία δοκιμή και να ποστάρει να μου πει...

91
Εφέ / Απ: Πετάλι Boss και τροφοδοσία.
« στις: 04/12/15, 21:21 »
Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις!
Ανδριανέ το κολπάκι με το stereo input jack το ξέρω... δεν εννοούσα αυτό.
Μάλλον δεν το εξήγησα σωστά...
Όταν έχω το πετάλι στο pedalboard συνδεδεμένο κανονικά (καλώδιο στο input και στο
output και τροφοδοσία απο το 1spot) ΑΛΛΑ κλειστό (buffered bypass/led σβησμένο),
εάν βγάλω το 1spot από το jack και το ξαναβάλω το πετάλι ανοίγει (wet σήμα/led αναμμένο)
χωρίς να έχω πατήσει το footswitch.
Η ερώτησή μου ήταν εάν αυτή η συμπεριφορά είναι νορμάλ στα πετάλια τύπου boss που δεν
έχουν μηχανικό bypass με 2pdt/3pdt διακόπτη ή το πετάλι που δοκίμασα είχε κάποιο πρόβλημα.

92
Εφέ / Πετάλι Boss και τροφοδοσία.
« στις: 04/12/15, 00:34 »
Καλησπέρα στην παρέα! Μία ερώτηση και από μένα...
Δοκιμάζοντας ένα boss digital delay dd7 παρατήρησα το εξής:

Έχοντας συνδέσει τα καλώδια στο input και output, όταν έβαλα τελευταίο το 1spot στο jack του πεταλιού, αμέσως το πετάλι άνοιξε...
δηλαδή είχα wet σήμα και το led άναψε (το 1spot ήταν ήδη στη πρίζα κ το πετάλι δεν είχε μέσα μπαταρία).
Το ίδιο συμβαίνει εάν του βάλω το καλώδιο της κιθάρας στο input ενώ είναι ήδη συνδεδεμένο στο ρεύμα με το 1spot...
Παρατηρώ δηλαδή ότι μόλις δει το πετάλι ρεύμα, αμέσως ανάβει άσχετα εάν πριν ήταν κλειστό...
Είναι φυσιολογικό αυτό;
Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός...

Ίσως είναι λίγο άκυρη η ερώτηση αλλά δεν έχω καθόλου εμπειρία με boss πετάλια οπότε λίγη επιείκεια.. ???

93
Τώρα που το ξανασκέφτομαι μάλλον άκυρο το split n blend κύκλωμα που βρήκα.....
Πάλι ένα μέρος του σήματος από το delay A θα μπαίνει σε σειρά με το delay B....

94
@ adr1anos ωραίο το κύκλωμα σου αλλά ξεφεύγει λίγο από αυτό που είχα στο μυαλό μου...
θέλω να αποφύγω τα πολλά πατήματα στους ποδοδιακόπτες... στο δικό σου για να πάω από
το Α στο Β θέλω δύο πατήματα ενώ στο δικό μου μόνο ένα... και νομίζω πως το order switch
δεν μου προσφέρει κάτι χρήσιμο στην συγκεκριμένη περίπτωση.... εάν αντί για τα δύο delays
είχα ένα ζευγάρι boost και overdrive εκεί ναι, θα είχε αξία.

Όσον αφορά την παράλληλη λειτουργία των δύο delays βρήκα ένα πολύ μικρό layout το οποίο
κάνει split και blend μεταξύ dry και wet σήματος:
http://tagboardeffects.blogspot.gr/2012/02/split-n-blend.html
http://s29.postimg.org/72qigfirb/Sn_B_3_PDT.jpg

στην περίπτωση μου νομίζω πως το dry θα είναι η έξοδος από το πρώτο delay και τα
send/return θα πάνε στο δεύτερο... και βέβαια θα πρέπει να βρω νέο τρόπο καλωδίωσης...
ίσως το δοκιμάσω...
Εν πάση περιπτώσει σας ευχαριστώ και τους δύο για την συμμετοχή και την επιβεβαίωση της αρχικής μου σκέψης...
ελπίζω να καταφέρω να κάνω παραγγελία τα υλικά που μου λείπουν από εξωτερικό... καταραμένo paypal... >:(

95
Θα το κοιτάξω φίλε μου αν και δεν νομίζω να βγάλω άκρη...δεν ξέρω πως να επέμβω στο κύκλωμα κ να παρακάμψω το IC...
Δεν έχω τις γνώσεις για αυτό.... Πρέπει να δω έτοιμο το layout για να το φτιάξω αλλιώς δεν......
Σε ευχαριστώ...

96
 Να κάνω μόντα στο κύκλωμα του deep blue delay λίγο δύσκολο... δεν είμαι τόσο ψαγμένος... Για να καταλάβω... μπορώ να τρέξω το σήμα παράλληλα (όχι σε σειρά όπως το έχω σχεδιάσει) και στα δύο κυκλώματα απλά βάζοντας τις δύο εισόδους (board in) σε ένα lug του footswitch και τις δύο εξόδους (board out) σε άλλο lug? Απλά κολλώντας τα δύο καλώδια δηλαδή?
 

97
Καλώς σας βρήκα! Παρακολουθώ το φόρουμ αρκετό καιρό αλλά είναι η πρώτη φορά που γράφω...
Σε ευχαριστώ που το τσέκαρες και γενικά για τα άρθρα σου περί diy πεταλιών... έμαθα πάρα
πολλά από σένα...
Στο θέμα μας... η σκέψη μου είναι όταν θα είμαι στο mode A+B, το δεύτερο delay θα έχει
χαμηλές ρυθμίσεις (πολλές επαναλήψεις/λίγο delay time, κάτι σαν reverb) και το πρώτο πιο
νορμάλ για τίποτε solo κλπ. Δεν ψάχνω για κάτι ακραίο, απλά πειραματίζομαι...
Στην παρούσα φάση έχω την έξοδο του deep blue delay στην είσοδο του rebote delay1 με
αυτές τις ρυθμίσεις...Πάντως η κύρια λειτουργία του πεταλιού θα είναι το mode Α/Β. Απλά
σκέφτηκα αφού θα το φτιάξω ας έχω και την επιλογή του Α+Β. Μόνο bypass και Α/Β θα ήταν
πολύ πιο απλό...
Εάν το κάνω όπως μου προτείνεις δεν θα πρέπει πριν το σπλιτάρισμα του σήματος να βάλω
ένα spliter/buffer και στο τέλος κάποιο κύκλωμα blend; Νομίζω θα μπλέξει πολύ το πράγμα μετά...
Θα το ψάξω και θα επανέλθω.... Σε ευχαριστώ και πάλι!

98
Καλησπέρα και από μένα...
Σκέφτομαι για το επόμενο diy project μου να φτιάξω ένα delay 2σε1,
δηλαδή σε ένα πετάλι να έχω δύο ξεχωριστά κυκλώματα και κατ΄ επέκταση
να έχω δύο ξεχωριστά delay presets με ανεξάρτητα mix/delay/repeats pots
για το καθένα. Έχω φτιάξει ήδη εδώ και καιρό έναν κλώνο του Deep Blue Delay
το οποίο μου αρέσει και είναι και σχετικά εύκολο, οπότε λέω να ακολουθήσω
το ίδιο layout πάλι...
Το θέμα μου είναι η καλωδίωση του πεταλιού...Θέλω να έχω τρία footswitch...
Ένα για πλήρες bypass του πεταλιού, ένα για να παίζουν και τα δύο μαζί (Α+Β)
και ένα ώστε να επιλέγω ένα απο τα δύο (Α/Β).Στο νετ όσο και αν έψαξα δεν βρήκα
κάποιο ανάλογο σχεδιάκι οπότε έφτιαξα ένα μόνος μου και θα ήθελα εάν μπορεί κάποιος
να του ρίξει μιά ματιά να μου επιβεβαιώσει ότι είναι ΟΚ. Νομίζω είναι σωστό αλλά δε
ξέρεις καμιά φορά...
Το σχεδιάκι μου είναι πλήρες για ολόκληρο το πετάλι αλλά με ενδιαφέρει κυρίως η
διαδρομή του σήματος της κιθάρας να είναι σωστή στους ποδοδιακόπτες .
Ευχαριστώ προκαταβολικά για όποιον κάνει τον κόπο να το τσεκάρει.

Σελίδες: 1 2 3 [4]