Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - billonious

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 11
1
Καλησπέρα στα παιδιά!!!  :D

2
καλύτερα τα βαμμένα πετάλια. Αποφεύγεις τον μπελά να τα βάψεις μόνος σου.

3
Ούτε βέβαιος είμαι για αυτό που θα σου γράψω, ούτε μπορω να στο εξηγήσω ικονοποιητικά, ούτε το έχω αντιμετωπίσει. Κρίνοντας από το ότι δεν έχει καθόλου πρίμα (με κατεβασμένο το fuzz pot), υποπτεύομαι πως φταίει ο πυκνωτής που έβαλες παράλληλα με την 100κ για να μειώσεις την απολαβή. Αν έχεις το κύκλωμα ακόμα σε breadboard, θα είναι εύκολο να κάνεις τις δοκιμές. Βγάλε τον πυκνωτή, άλλαξε μια από τις αντιστάσεις που σου έγραψα σε προηγούμενο ποστ για να μην σφυρίζει και πες μας τα αποτελέσματα.

4
Ναι έχω βάλει την 1Μ.
Για την μη γραμμικοτητα του Silicon Fuzz control τι πιστεύεις;

δεν ξέρω τι τροποποιήσεις του έχεις κάνει. Είπες πως έχεις βάλει έναν μεγαλούτσικο πυκνωτή (>1nF) παράλληλα με την αντίσταση ανάδρασης 100k, για να μην σφυρίζει. Στο Fuzz ποτενσιόμετρο έχεις πειράξει κάτι;

5
Ερώτηση: Ενώ το gain control του Fuzz γερμανίου είναι αρκετά γραμμικό στην απόκρισή του, το gain control της σιλικόνης από το 0 μέχρι το 80% έχει την ίδια απόκριση, ο ήχος ακούγεται σαν να του λείπει το distortion και καθόλου πρίμα, και από το 80% και πάνω σαν να γυρίζεις διακόπτη και αυξάνεται κατακόρυφα το distortion.
Και τα δυο υποσυστήματα χρησιμοποιούν 1Κ linear pot και 22μF ηλεκτρολυτικό πυκνωτή.

Επίσης, όσον αφορά το 'ΠοΠ' κατά το engage, διάβασα σε πολλές σελίδες ότι παίζει να είναι από 3 πράγματα:
1) Από το άναμα των leds, οπότε προτείνεται ένας πυκνωτής από το (+) του led στην γείωση (δεν το δοκίμασα ακόμα)
2) Από ηλεκτρολυτικό πυκνωτή εισόδου ή εξόδου που έχει μπει ανάποδα (δεν παίζει, το έλεγξα)
3) Από λάθος τιμή/είδος πυκνωτή εξόδου. Το σχεδιάγραμμα προτείνει 0.1μF, εγώ έβαλα έναν MKT 0.068μF/100V. Φαντάζομαι ότι θα ήταν πρόβλημα αν έβαζα μεγαλύτερο από το στάνταρ, και όχι μικρότερο.

'Εβαλες την αντίσταση 1Μ που είπαμε και συνεχίζει να κάνει ποπ; Αν ναι, βάλε ένα ηλεκτ πυκνωτή 1-4uF στο led. Έλενξε και την περίπτωση (2). Το (3) το κόβω χλωμό.

6
αν ξέρεις να κάνεις distortion, ξέρεις να κάνεις και αυτο το αυγο που λες.

7
τί είναι το αυγό Φαμπερζέ;

8
Τα τρανσίστορ είναι αυτά
http://www.ebay.co.uk/itm/280946691616?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
(Υ.Γ. Ή ο ισπανός δεν ξέρει τι του γίνεται ή εμένα μου διαφεύγει κάτι. Αλλά μετέφρασα το κείμενο της πώλησης και ο τύπος λέει ότι είναι τρανσίστορ Γερμανίου  ??? )
Από τις λύσεις που δίνεις είμαι σίγουρος ότι η #2 θα παίξει γιατί όταν κατέβαζα το gain control του Fuzz, το oscillation εξαφανιζόταν, οπότε υποθέτω αυτό που προτείνεις είναι κάτι τέτοιο, να μπει παραπάνω φορτίο πριν το gain control.

Να σου πω την αλήθεια, θέλω να συμβιώσω λίγο με το παρών setup, να το "παίξω" να το "χωνέψω" και αν νιώθω ότι δεν μου αρκεί ή δεν μου αρέσει, θα πάω παρακάτω και θα κάνω αυτά που προτείνεις.
Εξ' άλλου τι custom πεταλάκι θα ήταν αν δεν είχε "μοναδικό" ήχο. Που ξέρεις, μετά από 50 χρόνια μπορεί το πεταλάκι μου να είναι το holy grail των Fuzzes... :P Χχχχχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Υ.Γ. Ξέρω τι είναι emmiter...Το εμπέδωσα καλά τις τελευταίες 2 βδομάδες :P


Μήπως γράφουν επάνω τους τα τρανζίστορ αν είναι Α/B/C; Κανονικά θα έπρεπε, τες πάντων. Κόλλησα  :wall όταν είδα την τιμή τους. Αν σου πω ότι αρχές του '90 τα πουλούσαν 30 δρχ, θα με πιστέψεις; Δες πόσο τα πουλέι το banzai

9
1. Η anti-pop αντίσταση 1Μ  δεν μπαίνει έτσι όπως λες. Δεν έχω δει κανένα σχηματικό να την έχει έτσι. Μπαίνει μεταξύ της εισόδου του σήματος της κιθάρας (πριν τον πυκνωτή αποσύζευξης C1) και της γείωσης. Δες στο παρακάτω σχήμα .


Έχεις απόλυτο δίκιο και απ' την στιγμή που το έγραψα χτες το βράδυ, το ξαναέψαξα και είδα το λάθος μου και έβαλα αντίσταση εκεί. Το θέμα είναι ότι δεν είχε καμιά διαφορά που να μπορώ να καταλάβω. Αλλά αφού το σκέφτηκα λίγο παραπάνω, και μετά από αρκετά ακουστικά τεστ, είδα ότι δεν ακούω κάποιο ηλεκτροστατικό "ΠΟΠ" αλλά κατά κάποιο τρόπο περνάει ο θόρυβος του ελατηρίου του footswitch μέσα από τον ενισχυτή. Ακούγεται λίγο κουλό αλλά είναι όπως όταν χτυπάς με ένα (μη μεταλλικό) αντικείμενο πχ μολύβι, τους μαγνήτες της κιθάρας (ακουμπώντας φυσικά τις χορδές για να μην δονούνται) και ακούς αυτό το χτύπημα από τον ενισχυτή. Τελικά δεν είναι τόσο χάλια όσο νόμιζα. Ίσως να είναι Γου-Του-Που τα footswitch μου.

2. στο σχηματικό δεν βρήκα τον πυκνωτή 102 που λες. Κάνει oscillation το Si Fuzz σου?

Όχι απλά κάνει, σε κάποιες φάσεις νόμιζα ότι έπιασα και ραδιόφωνο. επειδή τα τεστ μου τα έκανα με ακουστικά, τα αφτιά μου σφύριζαν όλη μέρα. Στο schematic του μηνήματος #1322 είναι η C4*

1.  ??? μάλλον οι διακόπτες δεν είναι τόσο καλοί

2. το συγκεκριμένο κύκλωμα μπορεί εύκολα να ταλαντώσει όταν η συνολική απολαβή (ενίσχυση) των τρανζίστορ Si είναι πολύ υψηλή. Τα BC108 είναι τύπος Α, Β ή C? To γράφουν επάνω. Τα BC108A δεν μου ταλαντώνουν στο δικό μου. Για να το κάνεις με τα BC108B/BC108C θα πρέπει να μειώσεις την ενίσχυση τους, με κάποιες μετατροπές. Καλύτερα αυτό να γίνει χωρίς να φιλτράρεις επιλεκτικά συχνότητες. Επειδή πάει χρόνος που έφτιαξα το δικό μου, βλέποντας το διάγραμμα στα γρήγορα,
  • βάλε μια αντίσταση (παίξε με τιμές 1k -10k) μεταξύ του Emitter του 1ου τρανζίστορ και της γείωσης, ή
  • βάλε μια αντίσταση (κάπου 1k - 10k) σε σειρά με το ποτενσιόμετρο VR1 και του Emitter του 2ου τρανζίστορ. Αυτές τις δύο επιλογές θα προτιμούσα.
  • Αυξάνοντας τις R3 ή R4 θα μπορούσες να μειώσεις την ενίσχυση, αλλά αλλάξει και το bias των τρανζίστορ αλλάζοντας τον χαρακτήρα του ήχο.
  • Ο πυκνωτής C4 στις τιμές που σου δούλεψε (10nF) κόβει δραστικά τις υψηλές συχνότητες που προκαλούν ταλάντωση, αλλά κόβει και ψηλές/μεσαίες ακουστικές συχνότητες, αλλάζοντας πολυ την χροιά (νομίζω). Θα άφηνα τελευταία αυτήν την λύση.
*Emitter είναι το ποδαράκι του τρανζίστορ που κοιτάζει το βελάκι στα σχηματικά, και συνήθως είναι αυτό που πάει στην γείωση μεσω κάποιας αντίστασης ή απευθείας.


10

Υ.Γ. Άν έχετε κανένα εύκολο γιατροσόφι για την μείωση/εξάλειψη θορύβου κατά την εναλαγή, πείτε το. Έβαλα μια αντίσταση 1M από το + της μπαταρίας στην γείωση όπως δείχνουν πολλά schematics, νομίζω και του BYOC, αλλά τίποτα. Μήπως κανα πηνείο σε σειρά με το θετικό πόλο να φέρει καμιά εξομάλυνση του power spike?
Y.Γ.2 Ο προτεινόμενος πυκνωτής 102 για το κύκλωμα της σιλικόνης, τελικά δεν έκανε δουλειά. Μετά από άπειρες δοκιμές με άλλους πυκνωτές και με κροκοδειλάκια, η τιμή πυκνωτή που εξάλειφε το oscillation και παράλληλα δεν επηρρέαζε τον ήχο ήταν η 103 ή 0.01 μF


1. Η anti-pop αντίσταση 1Μ  δεν μπαίνει έτσι όπως λες. Δεν έχω δει κανένα σχηματικό να την έχει έτσι. Μπαίνει μεταξύ της εισόδου του σήματος της κιθάρας (πριν τον πυκνωτή αποσύζευξης C1) και της γείωσης. Δες στο παρακάτω σχήμα .

2. στο σχηματικό δεν βρήκα τον πυκνωτή 102 που λες. Κάνει oscillation το Si Fuzz σου?

11
Δεν με κατάλαβες. ΔΕΝ θέλω boost στο silicon. Θέλω να ΑΠΟΤΡΕΨΩ το boost, κατά την εναλλαγή

Ξαναδιάβασε τι έγραψες να μου πεις τι θα καταλάβαινε κάποιος που δεν είναι μέσα στο μυαλό σου  ;D . Λοιπόν, φυσικά και θα υπάρχει σημαντική διαφορά στο volume μεταξύ των δύο κυκλωμάτων, όπως το υπέθεσες. Διαφορετικές τιμές αντιστάσεων, διαφορετικά τρανζίστορ, διαφορετικό bias, διαφορετικό clipping, διαφορετική ένταση ήχου. Οπότε η απάντηση είναι ναι και στα δύο. Θα χρειαστείς να προσθέσεις μια αντίσταση στην έξοδο ενός από τα δύο fuzz. Όμως, δεν είναι βέβαιο το πιο από τα δύο fuzz θα έχει την μεγαλύτερη ένταση. Ούτε είναι υπολογίσιμο το πόσο μεγαλύτερη θα είναι. Έτσι, κατά την γνώμη μου, επανέρχομαι στο προηγούμενο ποστ μου που ένα trimmer είναι η καλύτερη λύση (από την στιγμή που δεν θέλεις δεύτερο volume pot).Η χροιά δεν αλλάζει.

12
Χαχαχαχα... Ωραίος. :D
Οκ θα το δοκιμάσω έτσι. Μια ακόμα ερώτηση.
Εφόσον θα (προσπαθήσω να) παραμείνω σε ένα μόνο Volume, υπάρχει περίπτωση (υποθέτω) να έχω volume boost όταν αλλάζω από τα "low amplification" γερμανίου στα "high amplification" σιλικόνης.
Πιθανόν λοιπόν να χρειαστεί να βάλω μια πολύ μικρή αντίσταση στην έξοδο του συστήματος της σιλικόνης. Αυτό πιστεύετε ότι μπορεί να επηρεάσει εκτός από την ένταση (επιθυμητό) και την χροιά (ανεπιθύμητο) του ήχου;

Για να πάρεις volume boost στο silicon fuzz, πρέπει να βάλεις μια (όχι και τόσο μικρή) αντίσταση Rx στo germanium fuzz, μεταξύ του πυκνωτή εξόδου C3 0,1uF και του Volume Pot. Επειδή το Volume Pot είναι 500k, αυτή η αντίσταση Rx θα πρέπει να είναι μεγαλύτερη των 50k για να έχει αισθητή πτώση της έντασης. Επειδή μπορεί να μην σε καλύπτει η 50k, καλύτερα να έβαζες ένα τρίμμερ (μεταβλητή αντίσταση μικρού μεγέθους που αλλάζει με κατσαβιδάκι) πάνω στο κύκλωμα, μέσα στο κουτί. 

H προσθήκη αυτής της αντίστασης Rx δεν αλλάζει την χροιά βάση της θεωρίας των φίλτρων, δεν κόβει κάποιες συχνότητες αν εννοείς αυτό.

13
Καλημέρα.
Την βοήθειά σας, ωωω γνώστες των κυκλωμάτων. Δείτε το σαν άσκηση  ;D

...
Εσείς τι λέτε;

Αν και δεν είχα την υπομονή να διαβάσω όλο το κείμενο σου και του Ανδριανού, εγώ θα διέκοπτα τις εισόδους & εξόδους των fuzz. Όχι τις τροφοδοσίες, για λόγους που εξήγησε ο Ανδριανός. Έτσι, θα χρησιμοποιήσεις τους δύο διακόπτες ενός 3DPDT και θα περισσέψει ο 3ος για τα leds.

Έτσι δεν υπάρχει περίπτωση να "χάνεις ρεύμα" από το (+) της μπαταρίας στην γείωση;

είναι τόσο μικρό το ρεύμα που καταναλώνουν δύο τρανζίστορ μικρής ισχύος σε τάξη Α' και κατάσταση αδράνειας, που πιο πιθανό είναι να λήξει η διάρκεια ζωής της μπαταρίας σου, πριν αδειάσει από την κατανάλωση... Θα κάνεις εγγόνια, θα ασπρίσουν τα γένια σου, θα πάρεις (?) σύνταξη, θα εκπληρωθούν οι προφητίες του Παίσιου και η 2α παρουσία κι ακόμα θα παίζεις με την ίδια μπαταρία...

14
Καλημέρα.
Την βοήθειά σας, ωωω γνώστες των κυκλωμάτων. Δείτε το σαν άσκηση  ;D

...
Εσείς τι λέτε;

Αν και δεν είχα την υπομονή να διαβάσω όλο το κείμενο σου και του Ανδριανού, εγώ θα διέκοπτα τις εισόδους & εξόδους των fuzz. Όχι τις τροφοδοσίες, για λόγους που εξήγησε ο Ανδριανός. Έτσι, θα χρησιμοποιήσεις τους δύο διακόπτες ενός 3DPDT και θα περισσέψει ο 3ος για τα leds.

15
όταν βάλεις τα BC108 καλύτερα να τηρήσεις τις τιμές των αντιστάσεων του σχηματικού.

16
@Alex_Under, μην το ψάχνεις. Φυσιολογικό είναι. Κάθε υλοποίηση κυκλώματος με τρανζίστορ γερμανίου δουλεύει διαφορετικά, ακόμα κι όταν τηρείς πιστά το σχεδιάγραμμα. Φταίει ότι κάθε τρανζίστορ γερμανίου έχει διαφορετικές αποκρίσεις εξαιτίας της τεχνολογίας τους, είναι εξαιρετικά ασυνεπή στις προδιαγραφές. Για αυτό αντικαταστάθηκαν γρήγορα-γρήγορα από τα τρανζίστορ πυριτίου σε εφαρμογές που απαιτούν επανάληψιμότητα, τα οποία παρουσιάζουν πολύ μικρές ανοχές προδιαγραφών και συνεπώς έχουν προβλεψιμότητα. Πιθανώς, η παρτίδα AC127 που έχεις διαφέρει στις αποδόσεις από αυτή με την οποία υλοποιήθηκε το BYOC FUZZ. .

Με λίγα λόγια, αν ακούγεται καλά με τις μετατροπές σου, έχεις κάνει ένα πετυχημένο bias, κάτι που προσπαθούν να κάνουν (πετυχημένα ή όχι) μερικές χιλιάδες DIYers παγκοσμίως.

¨Οσον αφορά τα μπάσα, οι τιμές των πυκνωτών στο πρωτότυπο μπασάρουν υπερβολικά τον ήχο για τα γούστα μου και τον μπουκώνουν. Το fuzz face (και οι κλώνοι του) έχει μια ασυνήθιστη ρουτίνα (σε σύγκριση με το 99% των overdrives/distortions) όσον αφορά το tone shaping. Εισάγει πολλά μπάσα στο κύκλωμα, τα παραμορφώνει  και τα κόβει μετά στην έξοδο. Καλό για να παίζεις μπάσο, αλλά η κιθάρα "κλάνει"  :) . Αντιθέτως, η συνήθης πρακτική είναι να περιορίζουν τα μπάσα πριν την παραμόρφωση (clipping) και να τα αφήνουν ελεύθερα στην έξοδο. Αν θυμάμαι καλά, στο δικό μου fuzz, είχα αντικαταστήσει τον ηλεκτρολυτικό C2 22μΦ με 2,2μΦ και είχα αυξήσει τον πυκνωτή εξόδου C3 0,1μΦ με 1 ή 2 μΦ.

17
Εφέ / Απ: mi audio crunchbox η κατι αλλο ?
« στις: 27/09/12, 11:13 »
και το Marshall Guvnor έχει παρόμοιο ήχο. Αν βρεις σε μεταχειρισμένο την παλιά έκδοση με το μαύρο μεγάλο κουτί, ρίξε μια δοκιμή.

18
καλησπέρα φίλοι. Μπήκα να δω πως πάτε. Τώρα που θα χειμωνιάσει, θα ξαναπιάσω τα κολητήρια για νέες κατασκευές.  :D

19
Εφέ / Απ: wooly mamooth diy help
« στις: 22/05/12, 16:47 »
Είναι καιρός το DIY thread να κάνει κάτι και για τους μπασίστες, ...

Ναι, είναι καιρός να μάθουν να παίζουν κιθάρα  :yeah :yeah :yeah :yeah :yeah :yeah
τι κωλόπαιδο είμαι ώρες-ώρες ...

20
Καλό φαίνεται αυτό το DC Jack..  http://www.banzaimusic.com/DC-Jack-IS-21-XT.html
Και δε σε αναγκάζει να το βάλεις πρώτα στο κουτί για να το κολλήσεις..  Νομίζω είναι καλή ιδέα για τα επόμενα project..


είναι βολικό στην τοποθέτηση, αλλά αντιαισθητικό γιατί βγαίνει έξω σαν τσουτσούνι.

21
Εφέ / Απ: πρώτο metal εφέ?distortion?distortion!
« στις: 27/04/12, 22:45 »
σταμάτησαν του ρολογιού οι δείκτες. Είδες τι κάνει η κρίση...

22
Εφέ / Απ: πρώτο metal εφέ?distortion?distortion!
« στις: 27/04/12, 17:05 »
Οπως έγραψαν οι προηγούμενοι, το metal zone είναι πολύ καλό για αρχή, που θες να πατάς μια χορδή και να βγάζει παραμόρφωση για δέκα λεπτά. Όταν όμως θα θέλεις λιγότερο sustain για να εναλλάζεις γρήγορα πέμπτες, δεν θα σου κάνει, γιατί θα χάνονται οι πέμπτες μέσα στον οχετό παραμόρφωσης. Αν σου πέσει στο χέρι κανένα Marshall Shredmaster κάνε μια δοκιμή. Περισσότερο μπασαριστό, λιγότερο τζιτζίκι, λιγότερη παραμόρφωση, αλλά ογκώδης παρόλαυτά ήχος.

23
ρε Ανδριανέ, μου τρέχουν τα σάλια με αυτό που θες να κάνεις. Θα πούλαγα και την θεία μου για έναν παλμογράφο. Βεβαίως και να βάλεις φωτογραφίες, η οπτικοποίηση του ήχου μας εξοικιώνει με τις τεχνολογίες του. Κυρίως να δούμε συγκρίσεις (όπως αναφέρεις) μεταξύ clipping προενίσχυσης τριόδου και τελικού πεντόδων. :clap

 :beer

24
ωωωπ, βλέπω πως προχωράτε ακάθεκτοι τις κατασκευές  :D
Πού χάθηκες ρε φίλε?.. μας έλειψες!.

έπαθα overdose κατασκευών και είπα να κάνω holidays.  Αλλά μετά, βαριόμουν να ξαναπιάσω κολλητήρι στο χέρι μου. Θα μου ξανάρθει η τρέλα, είμαι σίγουρος. Δεν φεύγει ποτέ.  :D

25
ωωωπ, βλέπω πως προχωράτε ακάθεκτοι τις κατασκευές  :D

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 11