Αποστολέας Θέμα: bugera την πάτησα  (Αναγνώστηκε 10683 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mackay

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 102
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #25 στις: 23/02/16, 15:18 »
και εμπαθείς χαρακτηρισμοί του τύπου "Γότθοι" δεν  χρειάζονται ούτε βοηθούν σε τίποτα.

Λίγο εκτός θέματος αλλά μη ξεχνάς πως εκτός από τους «γότθους» του Thomann  μεγάλα καθίκια είναι και στη ΒΜW  και τη MERCEDES  που μας πουλάνε παλιάμαξα για καλά και όλο χαλάνε και τα LIDL  πουλάνε σκουπίδια και το γερμανικό δημόσιο είναι χειρότερο του ελληνικού και η κυβέρνησή τους είναι διεφθαρμένη και μας ψεκάζουν και θέλουν να βάλουν χέρι στα άπειρα κοιτάσματα πετρέλαίου και φυσικού αερίου μας και να τους ψοφίσουν οι κατσίκες και οι scorpions  είναι μάπα.

 Και να έρθουν πίσω στη σουπερλίγκα ο Σωκράτης και ο Κυριάκος ΤΩΡΑ!

Αποσυνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2698
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #26 στις: 23/02/16, 15:21 »
φίλε, panixgr, μού κάνουν πραγματικά εντύπωση τα γραφομενα σου σχετικά με το χειρισμό της επιστροφής της κιθάρας σου από τον Thomann. Προσωπικά έχω κάνει αρκετές αγορές από τον Thomann τα τελευταία χρόνια και έχω επιστρέψει 3-4 πράγματα τα οποία είτε ήταν ελαττωματικά εξ' αρχής είτε παρουσίασαν πρόβλημα στην πορεία. Σε μία μόνο επιστροφή υπήρξε κάποιο ζήτημα, και αυτό ήταν δικό μου λάθος γιατί δεν έκανα σαφές στο αρχικό μου email ότι το πετάλι είχε πρόβλημα. Όταν ξανακοίταξα το συγκεκριμένο email, είδα ότι είχαν δίκιο και προσφέρθηκα να πληρώσω τα μεταφορικά για την επιστροφή. Η απάντησή τους ήταν ότι δεν υπήρχε λόγος να επιβαρυνθώ εγώ, από τη στιγμή που το πετάλι είχε όντως πρόβλημα. Μάλιστα σε μία τουλάχιστον από αυτές τις περιπτώσεις, η επιστροφή των χρημάτων έγινε την αμέσως επόμενη μέρα που επέστρεψα το προϊόν, αν και είναι βέβαιο ότι δεν είχαν παραλάβει ακόμα το πακέτο μου. Σε όλες τις περιπτώσεις είχα φυσικά χρησιμοποιήσει τα εν λόγω προϊόντα (πώς αλλιώς θα καταλάβει κανείς αν υπάρχει πρόβλημα;), οπότε θα έλεγα ότι ο ισχυρισμός ότι "δεν μπορείς να επιστρέψεις προϊόν αν το χρησιμοποιήσεις" προφανώς και δεν ισχύει, ούτε στον Thomann ούτε και σε κανένα άλλο κατάστημα που γνωρίζω.

Kατανοώ την απογοήτευσή σου αν όντως τα πράγματα έγιναν όπως τα περιγράφεις. Διατηρώ όμως κάποιες επιφυλάξεις σχετικά με το τι ακριβώς έγινε, όπως άλλωστε κάνω πάντα όταν ξέρω μόνο τη μία πλευρά της ιστορίας. Aυτό που μπορώ να πω με σιγουριά από τη δική μου εμπειρία είναι ότι γενικά δείχνουν καλή διάθεση προκειμένου να επιλύσουν τυχόν προβλήματα και μάλιστα (με βαση τη δική μου εμπειρία πάντα) σε μεγαλύτερο βαθμό απὀ ό,τι άλλα Γερμανικά ή Γαλλικά καταστήματα. Σε κάθε περίπτωση νομίζω ότι καθολικές γενικεύσεις με βάση ένα μόνο περιστατικό καθώς και εμπαθείς χαρακτηρισμοί του τύπου "Γότθοι" δεν  χρειάζονται ούτε βοηθούν σε τίποτα. Και αν μη τι άλλο, αν αυτός ήταν ο συνήθης τρόπος αντιμετώπισης των πελατών που θέλουν να επιστρέψουν κάτι, θα είχαμε πολύ περισσότερα τέτοια φαινόμενα και αναφορές παρόμοιων περιστατικών από αγανακτισμένους αγοραστές.

χμμμ οπότε και ο Mistral μάλλον θα τα έβγαλε απο το κεφάλι του.
ο ισχυρισμός ότι "δεν μπορείς να επιστρέψεις προϊόν αν το χρησιμοποιήσεις" ισχύει. Αν χρησιμοποιήσεις το προϊόν τότε ή όποια βλάβη εμπίπτει στους όρους της εγγύησης ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ (14ήμερου) ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ (υπαναχώρησης). Αν τελικά γίνει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων λόγω αδυναμίας επισκευής αυτό είναι άλλο θέμα. Οπότε ΕΙΤΕ χρησιμοποιήσεις κάτι ΕΙΤΕ περάσει το αρχικό διάστημα "υπαναχώρησης" επιστροφή χρημάτων ΔΕΝ γίνεται ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ, παρά μόνο ύστερα απο σχετική κρίση του πωλητή.

Η αλληλογραφία είναι στην διάθεσή σας.
« Τελευταία τροποποίηση: 23/02/16, 16:29 από panixgr »

Αποσυνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2698
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #27 στις: 23/02/16, 15:24 »

Λίγο εκτός θέματος αλλά μη ξεχνάς πως εκτός από τους «γότθους» .....

Την συγκεκριμένη λέξη δεν την χρησιμοποιώ απαξιωτικά. Δεν έχω καμία σχέση με την αντι-γερμανική φρενίτιδα που δέρνει το 99%++ του νεο-ελλ πληθυσμού. Απλά γεγονότα παραθέτω. Δεν είναι τα παντα ασπρο-μαύρο.

Αποσυνδεδεμένος Mistral

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 861
  • 7 se pairnei aristera, mhn to zorizeis...
    • Προφίλ
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #28 στις: 23/02/16, 16:41 »
ο ισχυρισμός ότι "δεν μπορείς να επιστρέψεις προϊόν αν το χρησιμοποιήσεις" ισχύει. Αν χρησιμοποιήσεις το προϊόν τότε ή όποια βλάβη εμπίπτει στους όρους της εγγύησης ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ (14ήμερου) ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ (υπαναχώρησης). Αν τελικά γίνει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων λόγω αδυναμίας επισκευής αυτό είναι άλλο θέμα. Οπότε ΕΙΤΕ χρησιμοποιήσεις κάτι ΕΙΤΕ περάσει το αρχικό διάστημα "υπαναχώρησης" επιστροφή χρημάτων ΔΕΝ γίνεται ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ, παρά μόνο ύστερα απο σχετική κρίση του πωλητή.

Χωρίς να μπω στην διαδικασία να διαβάσω πάλι τους όρους (οπότε γράφω απ'όσο θυμάμαι κι εγώ) αυτό ισχύει. Στην δική μου περίπτωση είχαν περάσει 3 μήνες χρήσης κι έπρεπε να ελεγχθεί το προϊόν πως είναι όντως ελαττωματικό. Μάλιστα, δεν έκαναν τον έλεγχο στα κεντρικά τους αλλά το έστελναν εκτός, σε εξουσιοδοτημένο service όπως μου είχαν γράψει. Παραπέρα, αφού παραδέχθηκαν το λάθος τους (κοροϊδία το λέω εγώ), μου πρότειναν είτε να μου το στείλουν καινούριο, είτε να μου πιστώσουν τα χρήματα στον λογαριασμό μου στο 'μαγαζί', ώστε να τα χρησιμοποιήσω άλλη φορά. Τους είπα πως προτιμώ το δεύτερο και την επόμενη ημέρα, έλαβα mail που ανέφερε πως τελικά προτίμησαν να μου πιστώσουν τα χρήματα στην τράπεζα, ενώ ζήτησαν συγγνώμη για το συμβάν.

Παραπέρα, έχω διαβάσει κατά καιρούς παράπονα στα διάφορα forum. Γενικότερα όμως, ούτε με αποθαρρύνει το γεγονός ν' αγοράσω πάλι από το εν λόγω κατάστημα (έχω αγοράσει άλλωστε), ούτε και φυσικά μπορώ να γενικεύσω τα πράγματα αφού όντως, όσοι έχουν παράπονα είναι ελάχιστοι. 
Απ'τους τυφώνες κι αν γλυτώσεις, στην στενομυαλιά των στεριανών, θε να πελαγώσεις

Αποσυνδεδεμένος modfori

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1866
  • less gain .. more grain!
    • Προφίλ
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #29 στις: 23/02/16, 16:44 »
και μας ψεκάζουν

αν κρίνω απ'τα γραφόμενά σου εσύ πρέπει να αυτοψεκάζεσαι

Και να έρθουν πίσω στη σουπερλίγκα ο Σωκράτης και ο Κυριάκος ΤΩΡΑ!

το αποτελείωσες :wall
Life is a lot like Blues,
it's Best when you Improvise!

Αποσυνδεδεμένος adr1anos

  • Συναλλαγές: (2)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 4476
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάρα πολλές ιδέες, πολύ λίγος χρόνος..
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • My LinkedIN Profile
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #30 στις: 23/02/16, 16:55 »
Προσωπικά στα 50 μου(παρα κάτι)..
Τελικά είσαι 50 παρα κάτι ή Συνταξιούχος Thrasher?..
Απλά άνοιξε τα φτερά σου!.. Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.



→ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ DIY Άρθρων μου στο Kithara.gr 

Αποσυνδεδεμένος sfanfan

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 640
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #31 στις: 23/02/16, 17:01 »
Νομίζω ότι πλέον λίγο ή πολύ είμαστε σε ηλικία όλοι εδώ μέσα που να αλλάξει ένας τα μυαλά του άλλου δεν παίζει... (εκτός και αν έχουμε κανέναν από 6 χρονών και κάτω, πράγμα δύσκολο). Οπότε το θέμα είναι απλό, κανένας δεν βάζει το όπλο στο κεφάλι κανενός. Όποιος έχει τα λεφτά έχει και την επιλογή. Θες να πας από τον thoman ή στο x thomann, πάνε στον thoman, θες να πας στο Νάκα ή το ψ Νάκα, πάνε στο Νάκα.


Το ότι ο thomann και το musicstore ως επί το πλείστο συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον των Ελλήνων πελατών είναι ευθύνη των εγχώριων καταστημάτων, όταν σε εποχές προ internet και γενικά μη άμεσης και ελεύθερης πρόσβασης στο διαδίκτυο (κατ' επέκταση την ενημέρωση), μην ξεχνάμε ότι το 2001-2005 internet είχαν με το ζόρι το 10-15% των Ελλήνων στα σπίτια τους, δημιούργησαν αρνητικό κλίμα με τιμές αποτρεπτικές και πλασματικές πολλές φορές. Μάλιστα το Musicstore προ κάποιων χρόνων (4-6 δεν θυμάμαι) είχε εκμηδενίσει τον thomann στην Ελλάδα, καθώς έδινε την δυνατότητα αντικαταβολής, οπότε ούτε τραπεζικές καταθέσεις χρειαζόταν ούτε τπτ, πλήρωνες στο courier και έπαιρνες το πακέτο σου. Όταν λοιπόν το μουσικό κοινό της χώρας, είδε ότι μπορεί να πάρει ένα σετ χορδές Ernie Ball (τυχαίο παράδειγμα) με 6 ευρώ και όχι 10 που το πωλούσαν εδώ, ή είδε ότι η Ibanez που τόσο καιρό ήθελε είχε μία διαφορά τιμής Ελλάδος με εξωτερικό 30-40% πάνω, άνοιξε τα μάτια του και γύρισε την πλάτη στον Έλληνα καταστηματάρχη. Δεν λέω ότι όλοι λειτουργούσαν έτσι, αλλά οι περισσότεροι. Και εκεί ήρθαν τα μεγάλα καταστήματα του εξωτερικού και πήραν όλη τη μερίδα. Το σοκ στην ελληνική αγορά ήταν μεγάλο, με αποτέλεσμα κάποιοι να κλείσουν, κάποιοι να αναθεωρήσουν και κάποιοι να αλλάξουν δραστικά τον τρόπο λειτουργίας και τιμολόγησης.


Αποτέλεσμα αυτού ήταν να γίνει μία αναμόχλευση στην αγορά μουσικού εξοπλισμού της χώρας. Πήγαινε ο άλλος να πάρει Marshall και όταν του έλεγαν 2.000 ευρώ ένας JCM900 έμπαινε στο εξωτερικό και τον έβλεπε στα 1.700, δύο τινά συνέβαιναν. Ή ο καταστηματάρχης έριχνε την τιμή σε αντίστοιχα επίπεδα, ή ο αγοραστής έπαιρνε από το εξωτερικό. Αφού για καμία 5ετία έπεσε ένα καλό σοκ, τόσο σε εταιρίες εισαγωγής, καταστήματα/εταιρίες λιανικής πώλησης κτλ, και με τον κόσμο ενημερωμένο και το internet στα κινητά πλέον, φτάσαμε εδώ που φτάσαμε.


Τα τελευταία 3-4 χρόνια, και κυρίως λόγο του Νάκα που μάζεψε και συνεχίζει να μαζεύει τις μεγάλες φίρμες υπό την σκεπή του, δημιουργείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα η έννοια του μουσικού πολυκαταστήματος, σε ευρωπαϊκά πλαίσια (καλές τιμές, δυνατότητες πληρωμής, καλή εξυπηρέτηση, return policy κτλ). Για αυτό το λόγο, προσωπικά παρατηρώ μία όχι στροφή, αλλά μία νέα τάση αγοράς από το εσωτερικό (+όλη η ιστορία με τα capital controls και τη δυσκολία τραπεζικού εμβάσματος στο εξωτερικό). Μαζί με το Νάκα, επίσης κάποια μικρότερα μεγέθη έκαναν opening σε κορυφαίες εταιρίες (κυρίως καθαριστικού εξοπλισμού), πάντα σε τιμές ανταγωνιστικές του εξωτερικού.


Το θέμα πάντα θα είναι η τιμή. Όταν πουλάμε 2 άνθρωποι το ίδιο πράγμα ο καταναλωτής κατά 99% τον περιπτώσεων θα επιλέξει να το αγοράσει από αυτόν που το πουλάει φθηνότερα (εγώ είμαι στο 1% που παίζουν και άλλα ρόλο όπως θα θυμάστε με την κιθάρα που αγόρασα από Andertons... λόγω συναισθηματικού θέματος!).


Ατελείωτο θέμα...
« Τελευταία τροποποίηση: 23/02/16, 17:08 από sfanfan »
White noise

Αποσυνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2698
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #32 στις: 23/02/16, 17:20 »
Προσωπικά στα 50 μου(παρα κάτι)..
Τελικά είσαι 50 παρα κάτι ή Συνταξιούχος Thrasher?..

Στο thrash παίρνεις σύνταξη απο τα 25  ;D
« Τελευταία τροποποίηση: 23/02/16, 17:23 από panixgr »

Αποσυνδεδεμένος saved

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3705
  • play bass like a badass
    • Προφίλ
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #33 στις: 23/02/16, 19:31 »
Lol και εγω καπου εκει τερματισα την θρασοπορια μου.Η αποφαση παρθικε βεβαια νωριτερα αλλα το τελος μπηκε μετα το λαιβ των σοντομ στα Γιαννενα.Νωμιζω το 2013,in war and pieces.
Αντε να βαλω και το κλιπακι της μπαντας να γελασετε λιγο..
https://m.youtube.com/watch?v=KMDxr4ZfJf4
Μαπα παραγωγη,αλλα γελιο 'till the bone..μολις 100 μερες επαιζα μπασο..ακομα το ιδιο μαπα παιζω ομως  ;D
Τες πα.Μεγαλε πισω στο θεμα,τι εκανες με το αμπλιφαιερ;
The μπασό is the law

Αποσυνδεδεμένος Απόλλων

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 5861
  • Φύλο: Άντρας
  • Μονίμως προβληματικός...
    • Προφίλ
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #34 στις: 24/02/16, 01:16 »
χμμμ οπότε και ο Mistral μάλλον θα τα έβγαλε απο το κεφάλι του.

Επειδή υπάρχει εμφανής κίνδυνος να ξεφύγουμε (ακόμα περισσότερο), θα ξεκαθαρίσω απλά ότι ούτε είπα ούτε υποννόησα με κανέναν τρόπο ότι τα τυχόν παράπονα που αναφέρθηκαν είναι αποκυήματα κάποιας αρρωστημένης φαντασίας. Έκανα την παρατήρηση ότι οι εμπειρίες από συναλλαγές με τον Thomann είναι στην πλειοψηφία τους θετικές και αυτό αντικειμενικά λέει κάτι. Εξάλλου μιλάμε για ένα κατάστημα που πουλάει χιλιάδες μουσικά όργανα κάθε χρόνο, τα περισσότερα μέσω του διαδικτύου, σε όλη την Ευρώπη και όχι μόνο, οπότε λογικό είναι να μην πηγαίνουν όλα ρολόι κάθε φορά.

Όπως είπα, εγώ έχω κάνει τα τελευταία χρόνια 8 αγορές από τον Thomann, συνολικά 19 προϊόντα, από τα οποία επέστρεψα 4 και δεν είχα κανένα ουσιαστικό πρόβλημα. Eσύ είχες τη δική σου εμπειρία, που δεν ξέρω αν ήταν η μοναδική με το συγκεκριμένο κατάστημα ή όχι, κι εγώ τη δική μου. Νομίζω ότι οι περισσότεροι εδώ μέσα κάτι έχετε πάρει από Γερμανικά, Γαλλικά ή Βρετανικά καταστήματα που, όπως σωστά επισημαίνει ο sfansfan, σάς άνοιξαν τα μάτια σχετικά με το πώς μπορεί και πρέπει να λειτουργεί ένα σοβαρό κατάστημα (εγώ ως κάτοικος Βρετανίας το έχω βιώσει και από κοντά), συμβάλλοντας έτσι με την επιρροή τους στη βελτίωση και την μεγαλύτερη ανταγωνιστικότητα της Ελληνικής αγοράς. Λίγη ψυχραιμία και η αποφυγή των υπερβολικών μελοδραματισμών (δεν αναφέρομαι στη δική σου περίπτωση μόνο) ίσως να βοηθήσουν γενικά τις δύσκολες καταστάσεις. Αυτό εννοούσε πιστεύω και ο Αδριανός με το σχόλιο "some you win, some you lose". S-h-i-t happens, αλλά η ζωή συνεχίζεται.

Όσο για τους όρους (terms of service), ίσως θα ήταν καλό να τους διαβάσετε πιο προσεκτικά, τουλάχιστον για να καταλάβετε τη διαφορά ανάμεσα στο δικαίωμα ακύρωσης της συμφωνίας μέσα σε 14 μέρες (statutory right of withdrawal) που ισχύει για οποιαδήποτε συναλλαγή ή συμφωνία εξ αποστάσεως και το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός 30 ημερών από την αγορά ή την παραλαβή του (money back guarantee). Επίσης (και για να είμαστε ακριβοδίκαιοι) οι όροι αναφέρουν καθαρά ότι σε περίπτωση επιστροφής μέσα στο διάστημα των 30 ημερών, το κατάστημα δεν υποχρεούται να καλύψει το κόστος της επιστροφής προϊόντων από χώρες του εξωτερικού. Παρ' όλα αυτά στην πράξη το κάνει πολύ συχνά, και αυτό έχει τύχει και σε εμένα και στον mistral με τις πένες του.

Αυτά τα ολίγα και ας το αφήσουμε εδώ.
Διψάς και δεν το ξέρεις...

Αποσυνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2698
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #35 στις: 24/02/16, 07:32 »
συμφωνώ ας το αφήσουμε εδώ, ένα σχόλιο μόνο οσον αφορά τους όρους υπαναχώρησης, επιστροφής και εγγύησης : Τους είχα διαβάσει πολύ καλύτερα απο τον πλειοψηφία των υπαλλήλων που μου απαντούσαν. Επίσης απο ότι θυμάμαι οι όροι δεν αναγράφονταν πουθενά στα ελληνικά, πράγμα επίσης παράνομο, (αν και φυσικά γνωρίζω περισσότερα αγγλικά απο τον μέσο υπάλληλο του Thomann). Οι ίδιοι παραδέχθηκαν επίσης οτι τουλάχιστον σε έναν ισχυρισμό τους μέσω του σάιτ τους, ήταν ΨΕΥΤΕΣ, και πολλά άλλα.
Και κάτι άλλο, ποιά ήταν η κατανομή του κόστους απο τα προϊόντα που αγοράσατε και επιστρέψατε? 5-10 ευρώ όσο κάνουν οι πένες π.χ. ή 1000 ευρώ όσα έδωσα για την εν λόγω Ibanez? Πρέπει να μπει και αυτός ο παράγοντας σε όποια στατιστική γίνει. Εδω π.χ. είχαμε 4-5 άτομα να υποστηρίζουν και 2 όχι. Δεν είναι καθόλου μεγάλο νούμερο.
Αν συνεχίσει αυτη η Thomann-ο-λαγνεία θα ανοίξω ένα νήμα με την αλληλογραφία και μπορείτε όσοι θέλετε  να τους υπερασπιστείτε εκεί. (δωρεάν συνήγορος ενός κερδοσκοπικού οργανοσμού ..... χμμμ.......)

Επαναλμβάνω : η χώρα έχει ΧΙΛΙΑ ΜΥΡΙΑ κακά, ΑΛΛΑ Η ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΛΥΣΗ ΤΟΥΣ.

πιστέψτε με έχω περισσότερες εμπειρίες απο τους περισσότερους (καθοτι έχω τολμήσει να βγω έξω απο την δυτικο-ευρωπαϊκή "γυάλα" που μας έχουν τόσα χρόνια, η οποία φαντάζει ενεκπλήρωτο όνειρο μεν, αποτελεί φυλακή όμως και τροχοπέδη στην πραγματικότητα). (και σταματάω πραγματικά εδώ, για όποιον κατάλαβε.)
« Τελευταία τροποποίηση: 24/02/16, 07:41 από panixgr »

Αποσυνδεδεμένος sfanfan

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 640
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #36 στις: 24/02/16, 11:10 »
Επαναλμβάνω : η χώρα έχει ΧΙΛΙΑ ΜΥΡΙΑ κακά, ΑΛΛΑ Η ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΛΥΣΗ ΤΟΥΣ.


Καλά τώρα το γενικεύεις και το πας αλλού, καλό θα ήταν σε ένα μουσικό forum, όπου όλοι μοιραζόμαστε την κοινή μας αγάπη, τέτοια πράγματα να μένουν απ 'εξω
White noise

Αποσυνδεδεμένος Mistral

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 861
  • 7 se pairnei aristera, mhn to zorizeis...
    • Προφίλ
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #37 στις: 24/02/16, 12:37 »
και στον mistral με τις πένες του.

Γελάω και μόνο που το σκέφτομαι, το γεγονός πως τους επέστρεψα τις πένες... Αλλά να σας πω και την αλήθεια, είχα κάνει λάθος και είχα πάρει αυτές τις πολύ μικρές της fender. Δεν μπορούσα ούτε να τις βλέπω και ήξερα πως κανείς φίλος δεν πρόκειται να τις θέλει οπότε λέω 'και δεν τις επιστρέφω??' Αλλά γελάω ακόμα με την κατάντια μου (για να κάνουμε και την αυτοκριτική μας έτσι? :) Κύριοι όμως, δεν έχω παράπονο. :)

Από εκεί και πέρα φίλτατοι, όντως s-h-i-t happens. Είναι άσχημο. Φυσικά δεν ανέφερα το παραπάνω σκηνικό ως ένδειξη δυσφήμισης, ούτε και σταμάτησα να συναλλάσομαι με το εν λόγω κατάστημα όπως προείπα. Ήταν όμως μία δυσαρέσκεια, κυρίως γιατί δεν λάμβανα μία σαφή και ειλικρινή απάντηση. Από εκεί και πέρα, πλέον στηρίζω τα ελληνικά κατάστημα αφού έχουν αντίστοιχες τιμές, γιατί όχι? . Να πούμε όμως και μία πικρή αλήθεια, από τους γερμανούς είμαι σίγουρος πως με τον α ή β τρόπο θα την βρω την άκρη σε θέμα ελαττωματικού προϊόντος. Για τους Έλληνες όμως, ακόμα έχω αρκετές αμφιβολίες...

Αυτά :) Ελπίζω να βρήκε άκρη ο φίλος με τον ενισχυτή.

Απ'τους τυφώνες κι αν γλυτώσεις, στην στενομυαλιά των στεριανών, θε να πελαγώσεις

Αποσυνδεδεμένος johnjohn

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 143
    • Προφίλ
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #38 στις: 25/03/16, 23:58 »
σήμερα μετά από καιρό λειτουργεί κανονικά και ζεστός και κρύος,
μάλλον έχει πυρετό...


 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
bugera

Ξεκίνησε από dunkan Ενισχυτές

5 Απαντήσεις
3666 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 29/08/08, 03:03
από Jezus
BUGERA V22

Ξεκίνησε από riffraff « 1 2 3 » Ενισχυτές

58 Απαντήσεις
20755 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 29/03/12, 13:30
από adr1anos
bugera v55

Ξεκίνησε από markos_geo Ενισχυτές

3 Απαντήσεις
3168 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 08/11/10, 01:43
από tech21man
Bugera Trirec

Ξεκίνησε από theblind Ενισχυτές

3 Απαντήσεις
2425 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 20/07/11, 01:19
από vaig3
5 Απαντήσεις
3159 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 30/08/11, 22:09
από metalmike
6 Απαντήσεις
3375 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 24/03/12, 14:13
από adr1anos
3 Απαντήσεις
2407 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 23/08/12, 13:19
από metalmike
Bugera v5 noise?

Ξεκίνησε από zoel Ενισχυτές

7 Απαντήσεις
3525 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 09/11/12, 10:27
από zoel
22 Απαντήσεις
6261 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 27/01/15, 16:40
από adr1anos
31 Απαντήσεις
13832 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 16/04/16, 00:42
από Romanos1000