Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - sfanfan

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 26
51
H κιθάρα είναι μια χαρά, την έχω δοκιμάσει προσωπικά. Την έχει φίλος ο οποίος τη χρησιμοποιεί και live. Δεν ξέρω να σου πω στα ίδια λεφτά τι άλλο παίζει, αλλά αυτή τη συγκεκριμένη αν κρύψεις το logo του headstock την κάνεις για πολύ ακριβότερη. Ο ηλεκτρικός της ήχος, και λόγω fishman, είναι πάρα πολύ καλός, όλη η κιθάρα παίζει όμορφα και έχει καλή αίσθηση, και truss rod κτλ ακούνε (γιατί είχα κάτι φθηνές fender που το truss rod απλά "υπήρχε").


Από εκεί και πέρα, ο φίλος μου, την πήρε από thomann χωρίς δοκιμές κτλ. Τώρα είναι όλες μάπα και του έκατσε η καλή, έχει ανέβει το QC της Harley Banton και βγαίνουν καλύτερα όργανα από το παρελθόν, θα σε γελάσω.


Έχοντας κάνει δεκάδες αγορές από thoman, και έχοντας αγοράσει προϊόντα της Harley Benton κυρίως για φίλους (χορδές, ανταλλακτικά κιθάρας κτλ), είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος σε όλα.

52


Δεν νομίζω κάποιος που ασχολείται με τις κιθάρες ή τα όργανα γενικότερα, ότι διαφέρει από οποιονδήποτε άλλο ελεύθερο επαγγελματία. Άρα έτσι πρέπει να τον βλέπουμε. Σαν κάποιον που επισκευάζει αυτοκίνητα, υπολογιστές, είναι δικηγόρος, γραφίστας ή και εγώ δεν ξέρω τι άλλο. Αν θεωρεί κάποιος ότι ένας που ασχολείται με τα όργανα, βιδώνει 2 βιδάκια και παίρνει 30 ευρώ, ας το κάνει μόνος του και ας μην τα δώσει, τόσο απλά. Σε ελεύθερη αγορά ζούμε, σίγουρα υπάρχουν καλοί και κακοί επαγγελματίες, φθηνοί και ακριβοί, δόξα το θεό και ο χώρος της κιθάρας είναι ο πλέον "γεμάτος" μουσικός χώρος από καταστήματα, μάστορες, δωρεάν γνώση/πληροφορία μέσω internet, σε σημείο που ο καθένας μπορεί με διάβασμα, υπομονή και βασικά εργαλεία να γίνει ο καλύτερος μάστορας για τον εαυτό του.
Άρα; Τι να χαλάμε τις καρδιές μας. Πας σε κάποιον και δεν σου ταιριάζει η τιμολογιακή του πολιτική; Φεύγεις και πας αλλού. Αν τώρα πας σε κάποιον γιατί στον πρότειναν 10 φίλοι σου, και είδες τη δουλειά του και την εκτίμησες μόνος σου (στην περίπτωση μας, έπαιξες με κιθάρες που πέρασαν από τα χέρια του), αλλά δεν σου κάνει ο τιμοκατάλογός του, εκεί είναι δικό σου πρόβλημα, όχι δικό του. Just my 2 cents.

53
Γιάννη Παπαδαντωνάκης στην Αγία Παρασκευή. Για μένα, ο καλύτερος στην Αθήνα.

φτιάχνει και όργανα απο ατόφιο ξύλο? διορθώνει ευαίσθητα σημεία όπου ασκούνται μεγάλεσ δυνάμεις, κτλ ?

Για τον Μιμη έχω να πω οτι όταν έβαλε τις καβίλιες στο σώμα, και στο μπράτσο στην Ibanez μου, μονοκόματα, πράγμα που έδωσε απίστευτη σταθερότητα επιπεδου set-in neck, μου είπε να είμαι παρόν όταν κάνει τις pilot-holes ωστε να μην του ζητάω ρέστα μετά.....
Με έσωσε απο ένα σχεδόν πεθαμένο neck, δηλ κόστος 500 ευρώ, και έδωσα μολις 100.
Ο άνθρωπος είναι τρελός μάστορας.
Απο απλες δουλιές τις έκανα όλες μόνος μου. Την Ibanez όμως δεν την πάλευα, και τελικά ακόμα πιστεύω οτι έχει σχεδιαστικό πρόβλημα, πρόβλημα το οποίο ο Μιμης έλυσε.
Ειμαι 48 χρονων, παίζω απο τα 13, σκαλίζω απο τα 17-18 ποτέ δεν έχω γράψει έτσι για κανένα άλλο μάστορα.


Παίζουμε κάποιο παιχνίδι "ο μάστοράς μου είναι καλύτερος από τον δικό σου;" και δεν το ξέρω; Όχι δεν ξέρω αν ο Γιάννης έχει κάνει κάτι από αυτά που γράφεις. Ξέρω από την δικιά μου εμπειρία, έχοντας δοκιμάσει πάνω από 5 μάστορες στην Αθήνα και κρίνοντας πάντα με τα δικά μου κριτήρια, ότι ο Γιάννης είναι αυτό ο οποίος οverall είναι ο καλύτερος. Από άποψη κόστους, γνώσεων, κατευθύνσεων, συμπεριφοράς, αποτελέσματος κτλ.


Ο άνθρωπος ζήτησε μία γνώμη και του έγραψα τη δική μου.

54
Γιάννη Παπαδαντωνάκης στην Αγία Παρασκευή. Για μένα, ο καλύτερος στην Αθήνα.

55
Μη σου τύχει συννεφιά πάνω στο solo... :P
Btw ωραία σκέψη, δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτή, αλλά well done! Αν το κόστος είναι μικρό, έστω και σαν πειραματισμός αξίζει να το προσπαθήσεις!

57
Εφέ / Απ: Line 6 Helix LT
« στις: 27/04/17, 13:10 »
Το έχει φέρει ο Νάκας στο 1000άρικο.


Damn it! It never stops.....!

58
Και η FR βγάζει κάτι top mount floyd rose


https://www.youtube.com/watch?v=hVjMrFbNhGg

59
Θέλουμε και άλλες Bigsby φωτογραφίες messie Καθόδιος!
panixgr thank you!

60
Μήτσο μίλα με το Φάνη, εξαιρετικός και άνθρωπος της λεπτομέρειας. https://www.facebook.com/pnoi.nyksi?fref=ts

61
για δειτε στα συνημμενα


Μια χαρά είναι το truss rod απλά χρειάζεσαι το σωστό allen. Το ότι μέσα στη Fender μπορεί να χρησιμοποιούν 8 διαφορετικά μεγέθη ανάλογα το μοντέλο είναι κάτι εντελώς μα εντελώς εκνευριστικό...

62
Είσαι σίγουρος ότι χρησιμοποιείς το σωστό allen;

63
Ναι το σύστημα δουλεύει με μπαταρίες, στη δική μου (Jackson PC1), έχει ένα διακόπτη on/off και ένα διακόπτη με τον οποίο κάνεις on/off την αρμονική. Μπορεί δλδ αντί για τη νότα που έχεις (πχ Ε στο 5ο τάστο της Β χορδής) να σου δώσει την αρμονική της. Επίσης έχει ένα knob που επιλέγεις το πόσο γρήγορα θα μπαίνει το sustainer και πόσο γρήγορα θα κάνει blend η αρμονική (ιδιαίτερα βολικό για το αν έχεις on τις αρμονικές για να μην τσιρίζει αμέσως).


Όταν το έχεις on, έχεις άπειρο sustain μέχρι να τελειώσει η μπαταρία. Δεν έχει να κάνει με το sustain του οργάνου, καθώς η λογική του είναι για χρήση ως fx και όχι ως επίλυση προβλήματος.


Δες το παρακάτω βίντεο για να καταλάβεις αν δεν έχεις εικόνα
https://www.youtube.com/watch?v=66eJ46rIQ6M

64
@panixgr είμαι της υπέρμαχος της άποψης που λέει "if it sounds good, it is good". Οπότε είτε παίζεις από πεταλιέρα των 50 ευρώ είτε από rig των 10.000 ευρώ, αν είσαι ικανοποιημένος και αυτό που ακούς σε "φτιάχνει", έχεις πιάσει το νόημα. Άρα νομίζω ότι απαντάς μόνος σου στο ερώτημά σου ;)


@Καθόδιος (φλουτσ) Έχω 2 delay όπως θα δεις. Το Flashback εκτελεί χρέη "κανονικού" delay όπως το έχουμε στο μυαλό μας. Το carbon copy το έχω για πολύ ειδικές περιπτώσεις (φέρε στο μυαλό σου το aint talking about love από Van Halen για να καταλάβεις). Αν δεις και τις ρυθμίσεις θα δεις ότι το mix είναι πολύ χαμηλά, το feedback στην μία επανάληψη και το delay time παίζει. Ο Pete Thorn έχει ένα εκπληκτικό video για το delay πριν και μετά το preamp (ή τα drive/dist pedals ανάλογα πώς παίζει ο καθένας). Όπως το έχω ρυθμίσει δεν λασπώνει, ακούει καλύτερα στην πένα (αν βαρέσεις δυνατά δυναμώνει η ένταση της επανάληψης, αν παίζεις απαλά σχεδόν δεν υπάρχει). Γενικά το έχει σετάρει έτσι για το aint talking about love αλλά βρέθηκα να το χρησιμοποιώ περισσότερο από το flashback γιατί έχει κάτι πολυ ιδιαίτερο, πολυ διακριτικό και μου αρέσει το response του αναλογικού delay πριν το drive. Το κόλπο για να μην λασπώσει όπως λες είναι να κρατάς πολύ χαμηλά το mix.

65
Να και το δικό μου, μόνιμα στο studio καθώς live έχω ένα μικρότερο (και ελαφρύτερο).


To pedalboard το είχα πάρει από έναν τύπο στη Γερμανία ο οποίος τα κατασκεύαζε. Από τότε άλλαξε όνομα και έχασε ίχνη του, αλλά συνεχίζει και μάλιστα έχει εξελίξει τα μοντέλα του (πιο ελαφριά, περισσότερες routing επιλογές κτλ).


Το signal chain είναι απλό. Κιθάρα στο tuner και από εκεί στο Hammet wah. MXR Phase 90, MXR Carbon Copy kai MXR ZW overdrive στο input του ενισχυτή. ISP Decimator, MXR 10 band eq, TC Electronic Flashback & Hall Of Fame στο loop. O Marshall ποδοδιακόπτης αλλάζει κανάλια στον JCM2555.


Καλώδια είναι το set της Planet Waves (τα solderness) εκτός από 2 που θα αλλάξουν σύντομα σε waves και αυτά. Τροφοδοτικό ένα φθηνό που είχα πάρει από ebay σε pedal format, κρυμμένο κάτω από το πάνω layer.

66
Δεν παίζει ρόλο ο λογαριασμός που θα κάνεις τη μεταφορά (δικός σου ή όχι) αλλά ότι κάνεις έμβασμα σε άλλη τράπεζα εσωτερικού. Δες τα rates αν σε συμφέρει να κάνεις ολόκληρο το ποσό μεταφορά με τη μία ή να το σπάσεις. Επίσης αν είναι κάθε μήνα τα συγκεκριμένα ποσά που πρέπει να μεταφέρεις, επισκέψου την τράπεζά σου και ρώτα τους αν μπορεί να γίνει κάτι ώστε να σε χρεώνουν λιγότερο μιας και είναι μόνιμη κατάσταση, είσαι επαγγελματίας, αφορά τιμολόγια κτλ.


Σε αντίστοιχη περίπτωση, για μεταφορά στο εξωτερικό (συχνές ενδοκοινωτικές μεταφορές σε τράπεζα της Βουλγαρίας για πληρωμή τιμολογίων) η Eurobank άλλαξε τα rates που χρέωνε. Μπορεί να πετύχεις κάτι ίδιο.

67
Ο Hammett και ο Rob ειναι εξαιρετικοί μουσικοι


Επιτέλους λίγη αγάπη στον Hammet! Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να υπερασπίζομαι αυτό το καημένα παλικάρι (sic) που ακούει τα χίλια δυο από ανθρώπους που τον κατηγορούν για το παίξιμο του, τα λάθη, το wah κτλ αλλά οι ίδιοι δεν έχουν κουνήσει ρούπι από το δωμάτιο του σπιτιού τους, όχι να είναι lead κιθαρίστες σε μία από τις μεγαλύτερες μπάντες ever και μάλιστα διαχρονικό μέλος. Τον γουστάρω με χίλια τον τύπο, και σαν παίχτη ακόμα και σαν attitude (έχει ένα θέμα αυτοεκτίμησης, το οποίο δουλεύει νομίζω χρόνια). Όπως και να έχει δηλώνω hammetικός μέχρι τέλους. Από τον Hammet δεν θέλω ούτε crazy tapping licks, ούτε τεχνική επιπέδου Govan, ούτε νεοτερισμούς, ούτε τπτ. Θέλω να παραμείνει ο κλασσικός 80's shredας με τα 15 του γρήγορα licks, τα πεντατονικά runs, τα μινόρε σόλα του, τα λάθη του, τα σωστά του, τις ESP του κτλ.


Vote Kirk Hammer for Parliament




68
Η δικιά μου προσωπική εμπειρία λέει Γιάννης Παπαδαντωνάκης στην Αγία Παρασκευή. Από τον Jimmy είμαι τρομερά εκνευρισμένος, γιατί σχεδόν κατέστρεψε μία les paul custom που του είχα πάει για service.

69
Γεια χαρά, αν η κιθάρα σου έχει προενίσχυση (χονδρικά αν παίρνει μπαταρία και έχεις volume/tone κτλ, έχεις και preamp) τότε πάς κατευθείαν καρφί/καρφί στην είσοδο Instrument του ενισχυτή.

70
Σπεσιαλ κανει και χαιντουκεν εφε (κατι σαν dive bombs) ;D
Σωβαρα τωρα.Πραγματικα σπεσιαλ


χαχαχαχα ε ναι ρε φίλε dive bomb Hadouken! Re-spect (που λένε και οι Pantera)

72
@kotsos_ESP  Hadouken!
Thank you mate! :)

73

Άϊ να δείξω και εγώ το αγαπημένο μου κιθαράκι, αυτό το οποίο μου έχει κλέψει την καρδιά το τελευταίο διάστημα.

Είναι βασισμένο σε μία early 90's Fender Stratocaster Strat, η οποία για όσους δεν γνωρίζετε είναι η προσπάθεια της Fender να μπει στην πιο rock/metal αγορά τότε στα τέλη των 80's. Η κιθάρα έχει εργοστασιακό Kahler Spider double locking system, 24 τάστα, ήταν H-S-S με Dimarzio Super 3 στη γέφυρα και HS3 στις άλλες 2 θέσεις, ΤΒΧ tone, και διακόπτη για split στον bridge γενικά ως κιθάρα απέκτησε μικρό αλλά φανατικό κοινό.

Anyway, είχα αγοράσει μεταχειρισμένη μία τέτοια κιθάρα στην οποία ο ιδιοκτήτης της είχα κάνει κάποιες μετατροπές όπως να αφαιρέσει και να κλείσει την τρύπα του μεσαίου μαγνήτη, να κάνει scallop στα τελευταία τάστα στις E,B χορδές, αφαίρεσε το διακόπτη για split και είχε βάψει το σώμα και το λαιμό σε ένα εντελώς 80's τιγρέ :)

Anyway η κιθάρα έπαιζε πάρα πολύ ωραία, αλλά ρε παιδί μου αυτό το τιγρέ ήταν απαγορευτικό για να την βγάλεις παραέξω από το σπίτι. Πριν από μερικούς μήνες, γνώρισα τον Ορέστη Λάζο, ο οποίος είναι ζωγράφος/εικαστικός και μάλιστα στην πόλη μου, και ασχολείται και με την κιθάρα ως όργανο, αλλά και ως εικαστικό καμβά. Οπότε με τυπικές διαδικασίες του πάω την κιθάρα και του λέω, κάνε ότι γουστάρεις, με σκέψη να κάνει κάτι που να παραπέμπει στο group που έχουμε και να είναι το κιθαρικό που θα έχω στα live.

Και έκανε αυτό που βλέπετε :) "Δε Μάρων Φάιβ" στο headstock Ken & Ryu από το Street Fighter (arcade φάση για τους παλιούς) να πλακώνονται μπροστά από το Ηρώο της Κομοτηνής και τέτοια.

Αφού την ετοίμασε την έστειλα στον φίλο Γιάννη Παπαδαντωνάκη για μαγνήτες, και στη γέφυρα βάλαμε ένα GASer και στο λαιμό έφτιαξε ένα custom single coil με τα specs που του έδωσα (αν μπορούσα να τον χαρακτηρίσω θα έλεγα ότι telecasterίζει απίστευτα για πιο vintage παιξίματα).

Τέσπα ήρθε και απο τον Γιάννη και από τότε δεν την αφήνω κάτω.

74
Σωραίοοοος! Και fun κομματάκι πλάκα πλάκα, εγώ αυτά τα χριστιανικά δεν τα ξέρω πολύ πολύ...

75
Όταν λέω για παύση μιλάμε για max ένα δευτερόλεπτο, όσο δλδ παίρνει να πατήσεις το footswitch για να αλλάξει την καμπίνα. Είναι πολύ χρήσιμο για να κάνεις τέτοια tests και δεν δημιουργεί πρόβλημα.

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 26