Το Στέκι των Κιθαρωδών

Μουσικά όργανα και εξοπλισμός => Μουσικά όργανα και εξοπλισμός => Μήνυμα ξεκίνησε από: Geople στις 08/01/16, 15:32

Τίτλος: Ελλατωματικος εωισχητης απο thomman
Αποστολή από: Geople στις 08/01/16, 15:32
Παραγγειλα απο το thomman τον blackstar id tvp 260 ο οποιος εφτασε σημερα.Ο ηχος και η λειτουργηκοτητα εινα τελεια αλλα κατα την μεταφορα (υποθετω) κατι χτυπησε την κουτα με συνεπεια να υπαρχει ενα μικρο βαθουλωμα στο ξυλο (1cm βαθος 3 επιφανεια) πανω απο τον on/off διακοπτη , το ιδιο χτυπημα μαλλον συνεχιστηκε και στραβωσε λιγο ενα knob  το οποιο δουλευει αλλα εχει μια περιεργη κλιση και επιφανειακα σπασιματα.Αζιζει να το γυρισω πισω για κατι οχι τοσο δραματικο και να περιμενω αλλον εναν μηνα μπας και κανουν κατι ρισκαροντας επιπλεων ταρακουνηματα κατα το ταξιδι γερμανια και πισω η απλως να το παω σε ενα μαγαζι να μου αλλαξουν το knob με ενα ιδιο καινουργιο για 5-10Ε ?
Τίτλος: Απ: Ελλατωματικος εωισχητης απο thomman
Αποστολή από: panixgr στις 08/01/16, 16:33
απο τον θωμά έχω την χειρότερη εμπειρία. Θα σου πρότεινα να το φτιάξεις μόνος σου ή σε μάστορα και να ξεχάσεις την γερμανία εντελώς.
Τίτλος: Απ: Ελλατωματικος εωισχητης απο thomman
Αποστολή από: hot_sauce (φλουτσ) στις 08/01/16, 17:04
Το αν αξίζει να συμβιβαστείς με το χτύπημα για να αποφύγεις την αναμονή του ενός μήνα με τα πήγαιν-έλα δεν μπορεί να στο απαντήσει κανείς άλλος.

Αφού επιλέγεις να αγοράσεις από κατάστημα της Γερμανίας εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να κάνουν κάτι ταχύτερο οι άνθρωποι...

Βάσει πολιτικής τους όμως, με το που τους στείλεις mail με φωτογραφίες θεωρώ πως την επόμενη μέρα κιόλας θα σου έχουν στείλει εταιρεία courier να παραλάβει τον προβληματικό ενισχυτή.

Για μαγαζί τόσα χιλιόμετρα μακριά δεν ξέρω αν θα μπορούσε να γίνει κάτι καλύτερο. (Εκτός ίσως απ'το να μην χτυπηθεί ο ενισχυτής εξ'αρχής αλλά αυτά συμβαίνουν, το θέμα είναι πως ανταποκρίνονται μετά)
Τίτλος: Απ: Ελλατωματικος εωισχητης απο thomman
Αποστολή από: sfanfan στις 08/01/16, 17:05
Εγώ θα σου έλεγα το αντιθετο ακριβώς, μιας και η δική μου εμπειρία ήταν θετική. Θα σου έλεγα να μιλήσεις κατευθείαν με τον Έλληνα αντιπρόσωπο και να του πεις το πρόβλημα μέσω email, βγάλε μερικές φωτογραφίες στις οποίες να φαίνεται καθαρά το πρόβλημα σου, και θα σου πει τη διαδικασία της επιστροφής, στην οποία δεν πληρώνεις τίποτα. Απλά θα πάρει μέρες, μέχρι να πάει το πακέτο πίσω και να σου στείλουν καινούργιο. Αν δεν είναι πρόβλημα αυτό, προχώρησε σε αντικατάσταση, αν καίγεσαι και δεν θες να τον αποχωριστείς ούτε λεπτό, εφόσον δεν δημιουργεί κάποιο πρόβλημα ή δεν είναι τόσο εμφανές μην το κάνεις. Έχω επιστρέψει 2 φορές πράγματα στο thomann και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.
Τίτλος: Απ: Ελλατωματικος εωισχητης απο thomman
Αποστολή από: adr1anos στις 08/01/16, 17:06
Εγώ αντίθετα έχω την καλύτερη εμπειρία από τον Thomann, έχω στείλει πίσω πράγματα σε 2 παριστάσεις και έμεινα απολυτα ικανοποιημένος, επίσης δεν πληρώνεις τίποτα τον πρώτο χρόνο της εγγύησης.
Κάτι που φαίνεται μικρό τώρα, όταν θα τον πουλάς θα φαίνεται μεγάλο και θα σου κοστίσει.
Δεν ξέρεις τι άλλο έχει επηρρεαστεί από το χτύπημα και όποιος και να στο ανοίξει εδώ, όσο καλή δουλειά και να κάνει, θα έχεις χάσει την εγγύηση.
Γνώμη μου είναι επικοινώνησε άμεσα μαζί τους να κανονίσουν να τον παραλάβουν και να σου στείλουν καινούργιο.. και κάνε λίγο παραπάνω υπομονή.
Τίτλος: Απ: Ελλατωματικος εωισχητης απο thomman
Αποστολή από: zeromancer στις 08/01/16, 20:11
Εγώ όντας πιο εριστικός εν πρώτοις θα σου έλεγα "πες ενα γεια ρε αδερφέ, μια καλησπέρα"
Στο θέμα μας τώρα, όταν είχε χρειαστεί να κάνω μια επιστροφή όχι στον Θωμά αλλά στο DV μου πρότειναν αντί για την ταλαιπωρία της επιστροφής να μου "κόψουν" ένα πιστωτικό για μελλοντική αγορά. Στην τελική μίλα μαζί τους και δες αν στο προτείνουν ή πρότεινε τους το εσύ ( δεν ξέρω αν είναι μέσα στην πολιτική τους κάτι τέτοιο )
 
Τίτλος: Απ: Ελλατωματικος εωισχητης απο thomman
Αποστολή από: Spyros Delta στις 08/01/16, 21:20
Εγώ θα σου έλεγα το αντιθετο ακριβώς, μιας και η δική μου εμπειρία ήταν θετική. Θα σου έλεγα να μιλήσεις κατευθείαν με τον Έλληνα αντιπρόσωπο και να του πεις το πρόβλημα μέσω email, βγάλε μερικές φωτογραφίες στις οποίες να φαίνεται καθαρά το πρόβλημα σου, και θα σου πει τη διαδικασία της επιστροφής, στην οποία δεν πληρώνεις τίποτα. Απλά θα πάρει μέρες, μέχρι να πάει το πακέτο πίσω και να σου στείλουν καινούργιο. Αν δεν είναι πρόβλημα αυτό, προχώρησε σε αντικατάσταση, αν καίγεσαι και δεν θες να τον αποχωριστείς ούτε λεπτό, εφόσον δεν δημιουργεί κάποιο πρόβλημα ή δεν είναι τόσο εμφανές μην το κάνεις. Έχω επιστρέψει 2 φορές πράγματα στο thomann και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.
Εγώ αντίθετα έχω την καλύτερη εμπειρία από τον Thomann, έχω στείλει πίσω πράγματα σε 2 παριστάσεις και έμεινα απολυτα ικανοποιημένος, επίσης δεν πληρώνεις τίποτα τον πρώτο χρόνο της εγγύησης.
Κάτι που φαίνεται μικρό τώρα, όταν θα τον πουλάς θα φαίνεται μεγάλο και θα σου κοστίσει.
Δεν ξέρεις τι άλλο έχει επηρρεαστεί από το χτύπημα και όποιος και να στο ανοίξει εδώ, όσο καλή δουλειά και να κάνει, θα έχεις χάσει την εγγύηση.
Γνώμη μου είναι επικοινώνησε άμεσα μαζί τους να κανονίσουν να τον παραλάβουν και να σου στείλουν καινούργιο.. και κάνε λίγο παραπάνω υπομονή.
+1
Tηλεφωνο παρτον μαλιστα. Ουτε καν email
Θα σου στειλει αυτος επιτοπου οτι χρειαζεται (email  για την μεταφορικη) για την επιστροφη.

Πηρα ενισχυτη που ειχε προβλημα μαμισιο απο την κατασκευαστρια (αποσυρθηκε απο οτι νομιζω μαλιστα απο την αγορα).
Τον εστειλα πισω μια, ηρθε αλλος με ιδιο προβλημα, το εστειλα πισω δυο, και μου εδωσε το μετρητο πισω και τελος. Ουτε καν πιστωτικο κλπ
Αυτα τα εχουν καμια φορα οι αγορες online με σκοπο την οικονομια.
Μη τα θεμε κι ολα
Ο σκοπος ειναι να ειναι οκ το μαγαζι και να μη χανεις και χρηματα στο τελος εκτος απο χρονο