Αποστολέας Θέμα: Θανάσης Παπακωνσταντίνου - "Η βροχή από κάτω"  (Αναγνώστηκε 14782 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος parlats

  • Μουσικοπαρμένος
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3353
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν Μασάω τίποτα εκτός από φαγητό!!!
    • Προφίλ
    • Myspace
alexis_vakis σε ευχαριστώ που ως επαγγελματίας κριτικός μπήκες στο κόπο να ασχοληθείς με γραφόμενά μου αλλά συζήτηση ''επί του προσωπικού'' με τους όρους και τους κανόνες   που βάζεις δε θα έχεις [μαζί μου] και μπορείς να συνεχίσεις όπως εσύ νομίζεις.


Πιστεύω οφείλεις να συζητήσεις με τον εν λόγω κύριο Βάκη γιατί εσύ άρχισες την επι προσωπικού επίθεση και δεν ρώτησες ούτε τον ίδιο ούτε κανέναν.

Προσωπικά δεν γνωρίζω τον κύριο Βάκη, ούτε το Δίφωνο διαβάζω και δεν τρελλαίνομαι και για τον Θανάση Παπακωνσταντίνου. Δεν βγήκα όμως να επιτεθώ σε κάποιον που έγραψε μια κριτική καλή ή κακή (στην τελική γι'αυτό πληρώνεται πιστεύω από το περιοδικό, να κάνει κριτική. Το αν είναι επιτυχημένος ή αποτυχημένος μουσικός ο κύριος Βάκης ουδόλως με ενδιαφέρει, αυτό θα το κρίνει ο κόσμος που ασχολείται, μη πω ότι ο ίδιος ξέρει αν είναι ή δεν είναι!
Δεν έδωσε δικαίωμα όμως ούτε σε σένα ούτε σε κανένα να τον κατακρίνει με αυτό τον τρόπο!

Επίσης...

σε μένα την analogia πράγμα που den αποδέχομαι.


Γιατί αν εγώ έστελνα μιά επιστολή στο δικό σου περιοδικό διαμαρτυρόμενος


Τελικά είσαι γυναίκα ή άντρας?? Παίζει ρόλο αυτό γιατί αν εμφανίζεσαι μία ώς άντρας και μία ως γυναίκα τότε υπάρχει πρόβλημα και γω προσωπικά άρχισα να αμφισβητώ τα κριτήρια και το σκοπό που γράφεις όσα γράφεις.

Στο θέμα του Μεσημέρη κάπου ανέφερες ότι σας συντροφεύει για 20 χρόνια η μουσική του άρα είσαι και κάποιας ηλικίας φαντάζομαι! Η απόδειξη γι'αυτό που λέω βρίσκεται εδώ

Βλέπεις πόσο εύκολο είναι να επιτίθεσαι??

Επίσης αφού ζητάτε όλοι επιχειρήματα στα λεγόμενα των άλλων, να κάνετε όλοι σας το ίδιο. Αν 1+1=3 κατ'εσάς, θα το δεχτώ μόνο αν μου το αποδείξετε!

Στην τελική κύριε ή κυρία analogia ότι και να είσαι, ποιος σε όρισε δικηγόρο και ένθερμο υποστηρικτή του δικαίου του Μεσημέρη, του Θ.Παπακ και δεν ξέρω και γω ποιανού άλλου? Ο καθείς τη γνώμη του.

Μη ξεχνάς ότι εμείς εδώ γράφουμε τζάμπα, ο κύριος Βάκης πληρώνεται κιόλας!!!!



Αποσυνδεδεμένος Shu_Ji

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 209
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Αναίσχυντη σαν Νοέμβριος!
    • Προφίλ
    • Για τη Γ.Νεγκα
θα συμφωνησω πληρως με τον παρλατς και απο τη στιγμη που ο κυριος βακης μπηκε στον κοπο κ δινει την ευκαιρια σε οποιον αναφερθηκε στην κριτικη του να επιχειρηματολογησει τοτε οφείλει όποιος τον κατεκρινε να πει κ δυο κουβεντες εχοντας τον συνομιλητη. ειναι πολυ ευκολο καλυπτομενοι απο ενα διαδιχτυακο ψευδονυμο να κατηγορουμε κ να συκοφαντουμε. να ομως που δινεται η ευκαιρια διαλογου κ υποστηριξης των αποψεων σας. εδω σας θελω μαγκες μου! οι αφορισμοι το επανελαβα μονο βλαπτουν, δεν προωθουν τον διαλογο. και για να μη φανει κπαως, στο διφωνο ιουνιου, κ εγω δε συμφωνησα για παραδειγμα με την κριτικη του κυριου βακη για τον δισκο "γκρεμο δεν εχουν τα πουλια",καθως εμενα με αγγιξε. ομως δεν εξαπελυσα προσωπικη επιθεση με πλαγια μεσα και προσωπικους χαρακτηρισμους απεναντι του. θυμηθειτε, ο καθε κριτικος βλεπει αλλιως τα πραγματα, με βαση τις γνωσεις, τις εμπειριες ΚΑΙ  την προσωπικη του αποψη!
αυτα! :)
For those about to rock...we salute you!!

Αποσυνδεδεμένος Πελαργός

  • Ασσασινος κατοικος Κιθαρισταν
  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 266
  • Φύλο: Άντρας
  • Το Πετρωμενον Φαγειν Αδυνατον
    • Προφίλ
Καταρχην μπραβο στον ανθρωπο που εχει το θαρρος της γνωμης του και μπηκε εδω μεσα επωνυμως.

Απο την αλλη κυριε Βακη (ουτε σας ξερω ουτε θυμαμαι τι εχω διαβασει απο την πενα σας) πρεπει να αντιληφθειτε το χαος του μεσου (ιντερνετ-φορουμς) και να ειστε πιο συγκρατημενος.Με το υφος σας χανεται το δικιο σας (που ειναι μαλλον προφανες οτι ειναι με το μερος σας)...Γραφετε σε περιοδικο και αρα ειστε εκτεθειμενος σε οποιαδηποτε κριτικη (κακαβουλη-καλοβουλη δεν εχει σημασια) και πρεπει να το ανεχτειτε.Το να κριτικαρεις ειναι δυσκολη δουλεια ,εχεις να αντιμετωπισεις πολλων ειδων φανατισμους και κολληματα (αν υποθεσουμε οτι αυτο μπορει να ηταν η αιτια των μελων που σας απαξιωσαν-μειωσαν) και γιαυτο δεν καταλαβαινω το οργισμενο της αντιδρασης σας.
Οσο εχετε δικαιωμα να κρινεται εσεις ενα εργο αλλο τοσο εχει δικαιωμα ο καθενας να κρινει το δικο σας εργο ,μουσικο ή "συγγραφικο".Ξαφνικα βρεθηκατε στη θεση του "θυματος" ,οντας τοσο καιρο ο θυτης και φαινεται δεν σας αρεσε.Και αν φαινονται σε σας αστηριχτα τα γραφομενα των συμφορουμιτων αλλο τοσο μπορει να φαινονται και σε εκεινους τα δικα σας.Και εγω να πω την αληθεια δεν ειδα καποια αποψη "επιστημονικα" τεκμηριωμενη σχετικα με τη μουσικη του εν λογω δισκου.Οχι οτι περιμενα κατι τετοιο.Το θεωρω μαλλον αυτονοητο η κριτικη να ειναι απλα μια υποκειμενικη οπτικη.Αλλα αλλοι φαινεται δεν το θεωρουν...

Η σταση του μελους analogia ειναι σαφως υπερβολικη,κατακριτεα,(θα μου πειτε δεν βρεθηκαν και πολλοι να την κατακρινουν)αδικη ισως  και σιγουρα μυριζει πιο πολυ προσωπικη εμπαθεια απο οτι η δικη σας σταση αλλα επαναλαμβανω αφου ειστε ανθρωπος που ασχολειται με την τεχνη θα περιμενα μια πιο συγκρατημενη αντιδραση.

Φιλικα...

Υ.Γ. μην κρινεις ΙΝΑ (Λαζοπουλου,οπτικη και τα σχετικα) μην κριθεις  ;D ;D ;D ;D
το ΕΙΝΑΙ ειναι αβασταχτα ελαφρυ

Αποσυνδεδεμένος Fusalida

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Πως ο πόνος και η συντριβή γίναν τεχνη στην tv?
    • Προφίλ
   Ας θυμίσουμε το θέμα της συγκεκριμένης συζήτησης...Αν δεν κάνω λάθος, εκθέτουμε εντυπώσεις και απόψεις για τον καινούργιο δίσκο του Θανάση. Και μόνο γι' αυτό!
   Θα ήταν προτιμότερο, οποιαδήποτε συζήτηση, που αφορά ο,τιδήποτε άλλο εκτός του θέματος να γίνει σε προσωπικό επίπεδο ή τουλάχιστον ας δημιουργήσουμε ένα καινούργιο θέμα με απόψεις και σχόλια για το έργο του κύριου Βάκη. Τόσο για το κριτικό του έργο όσο και το έργο του ως καλλιτέχνη.
   Συχνά χανόμαστε σε μονοπάτια ανούσια και από τα λόγια του άλλου σημειώνουμε μόνο αυτά στ' οποία έχουμε να πούμε κάτι. Βιαζόμαστε να πούμε την άποψή μας δίχως να εμβαθύνουμε στο λόγο του συνομιλητή μας ή χωρίς να τον γνωρίζουμε καν, λησμονώντας εντελώς το αρχικό θέμα.
   Ας θυμίσουμε επίσης ότι η ελευθερία του λόγου που προσφέρουν τα ΜΜΕ, η δημοσιογραφία και φυσικά το διαδίκτυο είναι απόλυτη όταν αυτή δεν προσβάλει την αξιοπρέπεια του άλλου. Ας μην ήμαστε λοιπόν απόλυτοι, υπερβολικοί και κυρίως υβριστικοί!

   Ευχαριστώ... 
« Τελευταία τροποποίηση: 26/05/06, 14:26 από Fusalida »
Ποιο θρόνο θέλουν να σου δώσουν, που η Άτροπος δε θα τον πάρει;
Φερνάντο Πεσσόα

www.arrwstherinys.blogspot.com

Αποσυνδεδεμένος parlats

  • Μουσικοπαρμένος
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3353
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν Μασάω τίποτα εκτός από φαγητό!!!
    • Προφίλ
    • Myspace
Καλή μου Φυσαλίδα, πραγματικά στεναχωριέμαι που χαλάμε το θέμα για τον Θ. παπακ, αλλά πρέπει κάποιοι να μπουν στη θέση τους. Ο/η χρήστης analogia εχει επαναλάβει αυτά που κάνει και εδώ μέσα σε άλλα φόρουμ όπου και έφυγε κακή κακώς. καιρός είναι να σταματήσει!!!


Αποσυνδεδεμένος alexis_vakis

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 3
    • Προφίλ
Χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ σ' όσους μπήκαν στον κόπο να υπερασπιστούν τα αυτονόητα: Δηλαδή πως μπορούμε να έχουμε την οποιαδήποτε άποψη για ένα θέμα χωρίς απαραίτητα να σπιλώνουμε την αξιοπρέπεια όποιου έχει ενδεχομένως αντίθετη άποψη. Θα δώσω και μια μικρή (και κυρίως φιλική) απάντηση στο μέλος "πελαργός": Έχω την εντύπωση λοιπόν φίλε μου πως για σένα η έννοια "κριτικός" (και δη "επαγγελματίας", με την έννοια οτι πληρώνομαι γι' αυτό) έχει απαραιτήτως να κάνει και με την έννοια του "θύτη" (που τώρα, κατά τα λεγόμενά σου, έγινε "θύμα", γι' αυτό και γκρινιάζει). Είναι δηλαδή ένας άνθρωπος που παίρνει τη ρομφαία και όποιον πάρει ο χάρος. Προσωπικά δεν αισθάνομαι "κριτικός". Είμαι ένας μουσικός, που του αρέσει και να μιλάει για τη μουσική. Ποτέδεν ήμουντης άποψης πως βλέπουμε μια ταινία, διαβάζουμε ένα βιβλίο, ακούμε ένα δίσκο κλπ,και μετά ξεμπερδεύουμε απλώς με ένα "μου άρεσε" η το αντίθετο. Θεωρώ δε πως αυτό (η "κριτική") δεν είναι αποκλειστικό δικαίωμα των ΜΗ μουσικών, ούτε φυσικά των "αποτυχημένων" μουσικών. Θα πρέπει μάλιστα αν είσαι καλοπροαίρετος (που αισθάνομαι πως είσαι) να μου αναγνωρίσεις το οτι για έναν μουσικό, το να γράψει επωνύμως, σχολιάζοντας κριτικά το έργο των συναδέλφων του, εμπεριέχει και ένα υψηλό ποσοστό ρίσκου, ιδίως "επαγγελματικού", και μη με χλευάσεις γι ' αυτό. O/η analogia ήρθε, πέταξε τη λάσπη και απήλθε μ' ένα ταρατατζούμ, που θά'λεγε και ο Σαββόπουλος. Η λάσπη όμως μένει. Υποθέτω λοιπόν (μου δίνει όλο το δικαίωμα γι' αυτό η στάση του εν λόγω μέλους) να θεωρήσω πως είναι άξιος μαθητής/μαθήτρια του Γκαίμπελς, στο γνωστό αξίωμα "συκοφαντείτε- συκοφαντείτε, όλο και κάτι θα μείνει". Αν θέλετε τέτοιους συνομιλητές στην παρέα σας, είναι δικαίωμά σας φυσικά αγαπητοί φίλοι, αλλά απο τζάμπα μαγκιά πίσω απο ένα ποντίκι νομίζω οτι χορτάσαμε πια!
Και πάλι καλημέρα σας, το e-mail μου είναι στη διάθεση όποιου καλοπροαίρετου.
Αλέξης Βάκης

Αποσυνδεδεμένος parlats

  • Μουσικοπαρμένος
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3353
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν Μασάω τίποτα εκτός από φαγητό!!!
    • Προφίλ
    • Myspace
Χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ σ' όσους μπήκαν στον κόπο να υπερασπιστούν τα αυτονόητα: Δηλαδή πως μπορούμε να έχουμε την οποιαδήποτε άποψη για ένα θέμα χωρίς απαραίτητα να σπιλώνουμε την αξιοπρέπεια όποιου έχει ενδεχομένως αντίθετη άποψη. Θα δώσω και μια μικρή (και κυρίως φιλική) απάντηση στο μέλος "πελαργός": Έχω την εντύπωση λοιπόν φίλε μου πως για σένα η έννοια "κριτικός" (και δη "επαγγελματίας", με την έννοια οτι πληρώνομαι γι' αυτό) έχει απαραιτήτως να κάνει και με την έννοια του "θύτη" (που τώρα, κατά τα λεγόμενά σου, έγινε "θύμα", γι' αυτό και γκρινιάζει). Είναι δηλαδή ένας άνθρωπος που παίρνει τη ρομφαία και όποιον πάρει ο χάρος. Προσωπικά δεν αισθάνομαι "κριτικός". Είμαι ένας μουσικός, που του αρέσει και να μιλάει για τη μουσική. Ποτέδεν ήμουντης άποψης πως βλέπουμε μια ταινία, διαβάζουμε ένα βιβλίο, ακούμε ένα δίσκο κλπ,και μετά ξεμπερδεύουμε απλώς με ένα "μου άρεσε" η το αντίθετο. Θεωρώ δε πως αυτό (η "κριτική") δεν είναι αποκλειστικό δικαίωμα των ΜΗ μουσικών, ούτε φυσικά των "αποτυχημένων" μουσικών. Θα πρέπει μάλιστα αν είσαι καλοπροαίρετος (που αισθάνομαι πως είσαι) να μου αναγνωρίσεις το οτι για έναν μουσικό, το να γράψει επωνύμως, σχολιάζοντας κριτικά το έργο των συναδέλφων του, εμπεριέχει και ένα υψηλό ποσοστό ρίσκου, ιδίως "επαγγελματικού", και μη με χλευάσεις γι ' αυτό. O/η analogia ήρθε, πέταξε τη λάσπη και απήλθε μ' ένα ταρατατζούμ, που θά'λεγε και ο Σαββόπουλος. Η λάσπη όμως μένει. Υποθέτω λοιπόν (μου δίνει όλο το δικαίωμα γι' αυτό η στάση του εν λόγω μέλους) να θεωρήσω πως είναι άξιος μαθητής/μαθήτρια του Γκαίμπελς, στο γνωστό αξίωμα "συκοφαντείτε- συκοφαντείτε, όλο και κάτι θα μείνει". Αν θέλετε τέτοιους συνομιλητές στην παρέα σας, είναι δικαίωμά σας φυσικά αγαπητοί φίλοι, αλλά απο τζάμπα μαγκιά πίσω απο ένα ποντίκι νομίζω οτι χορτάσαμε πια!
Και πάλι καλημέρα σας, το e-mail μου είναι στη διάθεση όποιου καλοπροαίρετου.
Αλέξης Βάκης

Συμφωνώ απόλυτα αν και δεν σας γνωρίζω καθόλου.

Το μέηλ καλύτερα να είναι και στη διάθεση των κακοπροαίρετων, δεν ξέρεις καμιά φορά τι γίνεται!

Αποσυνδεδεμένος analogia

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 34
    • Προφίλ
Ευχαριστώ τα μέλη που σιώπησαν.Κυρίως αυτά τα μέλη με τα οποία είχαμε στο παρελθόν αντιπαράθεση και σύγκρουση απόψεων.Ευχαριστώ ακόμη περισσσότερο όσους παρ ότι έχουν μιά αρμοδιότητα παραπάνω από απλό μέλος ουδέποτε  μεταχειρίσθηκαν οποιοδήποτε βέτο διαχείρισης και ελέγχου της εξουσίας τους παρεμβαίνοντας σε κάποια φάση.Αυτό είναι ελευθεροτυπία.
Από τα μέλη που ήδη τοποθετήθηκαν εισέπραξα καθαρά το μήνυμά τους:ή συμμορφώνομαι-ευθυγραμίζομαι και απολογούμαι  ή αποχωρώ.Επιλέγω το τελευταίο με μεγάλη δυσκολία.
Σας χαιρετώ από καρδιάς και θα σας παρακολουθώ [περισσότερο από πριν] στη μεταξύ σας επικοινωνία.Δε θέλω εξαιτίας μου να προκληθούν ζητήματα ούτε σε μέλη ούτε προπάντων στη διεύθυνση του περιοδικού.
Το kithara το εκτιμώ και το αγάπησα.Κάντε το βήμα αμφισβήτησης μαζί με όλα τα άλλα που έχετε πετύχει.
Σας αποχαιρετώ και να είσαστε όλοι και όλες καλά

Αποσυνδεδεμένος vatrahos

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 7
    • Προφίλ
αδέρφια προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός; γέλιο θέλει.

διάβασα από ένα μέλος ότι ο-η αναλογία εκθειάζει μαζί με τον θ. παπακωνσταντίνου και τον Μεσημέρη. λέω πού το ξέρω που το ξέρω αυτό το όνομα δίπλα στον θανάση Παπακωνσταντίνου και μετα διάβασα τι έλεγε ένα άλλο μέλος και θυμήθηκα. έμπαινε στο noiz.gr ένας - μία που έγραφε τα απίστευτα για αυτόν τον Μεσημέρη όπως προφανώς γράφει και η αναλογία και τον-την πετάξανε έξω, γράφανε κάτι σαν ... φίλε είσαι κινητή προπαγάνδα του μεσημέρη και ένας έγραφε φίλε δεν μας ξεγελάς είσαι ο μεσημέρης. Απίστευτο! Αλλά αφού μπήκε και ο κύριος βάκης στην παρέα (συγγνώμη δεν ήξερα ότι είστε και μουσικός) μπορεί να μου πει αφού είναι του χώρου επιτέλους who is mesimeris

Αποσυνδεδεμένος Ο Νέος Κιθαρωδός

  • Administrator
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3372
  • Φύλο: Άντρας
  • ... και καλό τραγούδι!
    • Προφίλ
    • Κιθάρα
Υπενθυμίζω για μια ακόμη φορά, είτε πρόκειται για "επαγγελματίες" κριτικούς είτε όχι, ότι η κριτική κάποιων πραγμάτων (και ιδιαίτερα της μουσικής που είναι κάτι το υποκειμενικό και δεν μετριέται με το υποδεκάμετρο), είναι πάντοτε κάτι το σχετικό, πάντα σε συνάρτηση με το χρόνο, την εποχή, την διάθεση του ακροατή, τα προηγούμενα ακούσματά του κλπ.

Κάτι που εγώ το ακούω και εκστασιάζομαι, σε άλλους μπορεί να προξενεί αηδία. Δίσκοι και καλλιτέχνες που σε κάποιες εποχές θάφτηκαν ή πέρασαν απαρατήρητοι, σε άλλες εποχές θεωρήθηκαν αριστουργήματα και μεγαλοφυΐες. Όλα είναι σχετικά, και ας το έχει αυτό ο κάθε κριτικός υπόψη του.

Από την άλλη πλευρά, δεν υπάρχει ο τέλειος καλλιτέχνης, το τέλειο τραγούδι, αυτό που όλοι παντού και πάντα συμφωνούν ότι είναι ωραίο. Ακόμη και αυτοί που θεωρούμε "ευρείας αναγνώρισης" έχουν τους αντιπαθούντες τους.

Γι αυτό, κάθε κριτική με μέτρο και με κατανόηση και προς την απέναντι πλευρά! Όλα είναι σχετικά! De Gustibus Non Disputandum. Ή, για να το πούμε πιο απλά, "Περί Ορέξεως Κολοκυθόπιτα"! :D
Όσο πιο πολύ σου αρέσει η μουσική, τόσο πιο πολλή μουσική σου αρέσει...

Αποσυνδεδεμένος vatrahos

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 7
    • Προφίλ


ωραία τα λέει ο νέος κιθαρωδός!!! ορίστε αυτό είναι ισορροπία! Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα και στα τραγούδια και στις κριτικές. Αμα σε χαλάει μια κριτική μην τρελαίνεσαι!

Αποσυνδεδεμένος Πελαργός

  • Ασσασινος κατοικος Κιθαρισταν
  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 266
  • Φύλο: Άντρας
  • Το Πετρωμενον Φαγειν Αδυνατον
    • Προφίλ
Χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ σ' όσους μπήκαν στον κόπο να υπερασπιστούν τα αυτονόητα: Δηλαδή πως μπορούμε να έχουμε την οποιαδήποτε άποψη για ένα θέμα χωρίς απαραίτητα να σπιλώνουμε την αξιοπρέπεια όποιου έχει ενδεχομένως αντίθετη άποψη. Θα δώσω και μια μικρή (και κυρίως φιλική) απάντηση στο μέλος "πελαργός": Έχω την εντύπωση λοιπόν φίλε μου πως για σένα η έννοια "κριτικός" (και δη "επαγγελματίας", με την έννοια οτι πληρώνομαι γι' αυτό) έχει απαραιτήτως να κάνει και με την έννοια του "θύτη" (που τώρα, κατά τα λεγόμενά σου, έγινε "θύμα", γι' αυτό και γκρινιάζει). Είναι δηλαδή ένας άνθρωπος που παίρνει τη ρομφαία και όποιον πάρει ο χάρος. Προσωπικά δεν αισθάνομαι "κριτικός". Είμαι ένας μουσικός, που του αρέσει και να μιλάει για τη μουσική. Ποτέδεν ήμουντης άποψης πως βλέπουμε μια ταινία, διαβάζουμε ένα βιβλίο, ακούμε ένα δίσκο κλπ,και μετά ξεμπερδεύουμε απλώς με ένα "μου άρεσε" η το αντίθετο. Θεωρώ δε πως αυτό (η "κριτική") δεν είναι αποκλειστικό δικαίωμα των ΜΗ μουσικών, ούτε φυσικά των "αποτυχημένων" μουσικών. Θα πρέπει μάλιστα αν είσαι καλοπροαίρετος (που αισθάνομαι πως είσαι) να μου αναγνωρίσεις το οτι για έναν μουσικό, το να γράψει επωνύμως, σχολιάζοντας κριτικά το έργο των συναδέλφων του, εμπεριέχει και ένα υψηλό ποσοστό ρίσκου, ιδίως "επαγγελματικού", και μη με χλευάσεις γι ' αυτό. O/η analogia ήρθε, πέταξε τη λάσπη και απήλθε μ' ένα ταρατατζούμ, που θά'λεγε και ο Σαββόπουλος. Η λάσπη όμως μένει. Υποθέτω λοιπόν (μου δίνει όλο το δικαίωμα γι' αυτό η στάση του εν λόγω μέλους) να θεωρήσω πως είναι άξιος μαθητής/μαθήτρια του Γκαίμπελς, στο γνωστό αξίωμα "συκοφαντείτε- συκοφαντείτε, όλο και κάτι θα μείνει". Αν θέλετε τέτοιους συνομιλητές στην παρέα σας, είναι δικαίωμά σας φυσικά αγαπητοί φίλοι, αλλά απο τζάμπα μαγκιά πίσω απο ένα ποντίκι νομίζω οτι χορτάσαμε πια!
Και πάλι καλημέρα σας, το e-mail μου είναι στη διάθεση όποιου καλοπροαίρετου.
Αλέξης Βάκης

Επρεπε να βαλω τη λεξη σε εισαγωγικα.Τεσπα λεω οτι αυτη την αισθηση μου αφησε.

Αιντε αλλος ενας που φευγει.Ρε πολυ σοβαρα τα παιρνουμε τα πραγματα τελικα.

spam:Παρη σταματα ρεεεεεε  ;D ;D ;D ;D :-X :-X :-X :P :P :P θα μεινουμε τρεις και ο κουκ(λ)ος (δηλ εγω  ;D ;D ;D)  :P :P 8)
το ΕΙΝΑΙ ειναι αβασταχτα ελαφρυ

Αποσυνδεδεμένος Fusalida

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Πως ο πόνος και η συντριβή γίναν τεχνη στην tv?
    • Προφίλ

 Ας επαναπροσδιορίσουμε... ;D
 Tίποτα άλλο για τη βροχή από κάτω έχουμε να πούμε;
 Πείτε απόψεις, εντυπώσεις, γεύσεις που σας άφησε...
 Δε φύγαμε όλοι ακόμα και μερικοί θυμόμαστε το θέμα συζήτησης... ::) :P ::) :P
Ποιο θρόνο θέλουν να σου δώσουν, που η Άτροπος δε θα τον πάρει;
Φερνάντο Πεσσόα

www.arrwstherinys.blogspot.com

Αποσυνδεδεμένος parlats

  • Μουσικοπαρμένος
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3353
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν Μασάω τίποτα εκτός από φαγητό!!!
    • Προφίλ
    • Myspace
διάβασα από ένα μέλος ότι ο-η αναλογία εκθειάζει μαζί με τον θ. παπακωνσταντίνου και τον Μεσημέρη. λέω πού το ξέρω που το ξέρω αυτό το όνομα δίπλα στον θανάση Παπακωνσταντίνου και μετα διάβασα τι έλεγε ένα άλλο μέλος και θυμήθηκα. έμπαινε στο noiz.gr ένας - μία που έγραφε τα απίστευτα για αυτόν τον Μεσημέρη όπως προφανώς γράφει και η αναλογία και τον-την πετάξανε έξω, γράφανε κάτι σαν ... φίλε είσαι κινητή προπαγάνδα του μεσημέρη και ένας έγραφε φίλε δεν μας ξεγελάς είσαι ο μεσημέρης.

Αγαπητό βατράχι ο χρήστης analogia και ο χρήστης LAYLA στο noiz.gr είναι το ίδιο άτομο! Από κει και ύστερα τα σχόλια περιττεύουν!

De Gustibus Non Disputandum. Ή, για να το πούμε πιο απλά, "Περί Ορέξεως Κολοκυθόπιτα"! :D

Λεωνίδα μια χαρά τα λες και συμφωνώ. Απλά όταν σε κάποιον δεν αρέσει η κολοκυθόπιτα ο άλλος δεν πρέπει να προσπαθεί να τον κάνει να του αρέσει  ;)

spam:Παρη σταματα ρεεεεεε  ;D ;D ;D ;D :-X :-X :-X :P :P :P θα μεινουμε τρεις και ο κουκ(λ)ος (δηλ εγω  ;D ;D ;D:P :P 8)

Πτηνό πάψε να γεμίζεις με spam το σάιτ!

Ας επαναπροσδιορίσουμε... ;D
Τίποτα άλλο για τη βροχή από κάτω έχουμε να πούμε;
Πείτε απόψεις, εντυπώσεις, γεύσεις που σας άφησε...
Δε φύγαμε όλοι ακόμα και μερικοί θυμόμαστε το θέμα συζήτησης... ::) :P ::) :P

Η ηρεμία επανέρχεται μετά την αποχώρηση της προσωποποίησης της δειλίας και της αποφυγής ευθυνών! Και από το noiz.gr μόλις αποκαλύφθηκε ο σκοπός του την έκανε με τις ίδιες πηδηματάρες!!!

« Τελευταία τροποποίηση: 26/05/06, 18:39 από parlats on the edge »

Αποσυνδεδεμένος Witchking

  • Μαθουσαλίξ
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1854
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τους αγγέλους άγγελος...σκυλί με τα σκυλιά
    • Προφίλ
    • Activeradio
Να παραθέσω την απάντηση του Θανάση , απέναντι στην κριτική του κυρίου Βάκη , όπως την έδωσε στην συνέντευξη που παραχώρησε για το κιθάρα...

Να απαντήσω και για τη φράση του δελτίου τύπου που συνόδευε το δίσκο και γράφτηκε από μένα: "εστιάζω την προσοχή μου σε πράγματα που οι πολλοί τα προσπερνάνε, ανύποπτοι για την ένταση που κρύβουν". Η συγκεκριμένη φράση χρησιμοποιήθηκε -με τη γνωστή μέθοδο της διαστρέβλωσης- από κριτικό του περιοδικού "Διφώνου", ο οποίος -σαν έτοιμος από καιρό- πέρα από όλα τ’ άλλα, με κατηγόρησε για έπαρση. Όταν λέω "οι πολλοί", αναφέρομαι -όχι στους καλλιτέχνες- αλλά σε πολλούς συνανθρώπους μου που χρεωμένοι με το κυνήγι της επιτυχίας δεν έχουν το χρόνο και τη διάθεση να εστιάσουν στο μίνιμαλ, στο ασήμαντο, το μη προφανές. Αναφέρομαι σ’ αυτούς, που ο Πεσόα, παρατηρώντας τις πλάτες τους στο δρόμο τρομάζει από το ζωώδες που εκπέμπουν. Αναφέρομαι σ’ αυτούς, που όπως λέμε στο χωριό μου: "πέρασαν κι δεν ακούμπ’σαν". Δεν τους κατηγορώ. Ίσως να ‘ναι και τυχεροί. Τα πράγματα είναι πιο εύκολα γι αυτούς.

Και βέβαια, όταν έγραφα αυτή τη φράση είχα στο μυαλό μου κομμάτια σαν τα "Μολύβια", όπου εστιάζω την προσοχή μου στα μολύβια που χρησιμοποιούν οι μαραγκοί στη δουλειά τους, στις ακτίνες του ήλιου που μπαίνουν το πρωί πρώτα αυτές στο μαγαζί μόλις ανοίξει η πόρτα, ή κομμάτια σαν τη "Σάρα", που το έγραψα, όταν διάβασα μια μικρούτσικη δημοσίευση σε εφημερίδα για την πεταλούδα heliconius sara, η οποία -μόνη απ’ όλα τα ζωντανά- τρώει από τα δηλητηριώδη φύλλα του δέντρου του πάθους για να αποκτήσει τα όμορφα φτερά της εκεί που τα άλλα συναντούν το θάνατο. Και για να τελειώνω. Η παρατήρηση του ασήμαντου είναι βασικό στοιχείο της καλλιτεχνικής δόνησης.


Την παραθέτω εδώ , λόγω της προηγούμενης διαμάχης που εξελίχθηκε , ώστε ο καθένας να βγάλει τα συμπεράσματά του...
...κι΄όποιος θάνατο φοβάται , θα τον κουβαλάει στους ώμους....

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
9 Απαντήσεις
5029 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 07/12/07, 23:54
από Mrs Brightside
198 Απαντήσεις
66629 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 22/08/07, 13:04
από Αγγέλα
21 Απαντήσεις
10349 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 19/11/04, 14:46
από pink floyd
17 Απαντήσεις
11707 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 18/09/11, 12:56
από Alex_Under
39 Απαντήσεις
15475 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 13/09/05, 15:30
από drinnn
12 Απαντήσεις
12847 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 17/05/05, 06:48
από Petrucci
29 Απαντήσεις
14753 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 04/04/09, 22:54
από GermanRock
1 Απαντήσεις
2823 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 18/09/08, 02:27
από Kli Klis
3 Απαντήσεις
3703 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 01/09/09, 21:42
από GermanRock
0 Απαντήσεις
4462 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 27/09/12, 12:21
από atrabile