Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - AnimaPura

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 22
51
Πολύ καλό entry για ακόμα μια φορά, καλή επιτυχία!

53
Καλόπαιχτο και απο εδώ! Το latency του whammy γίνεται ιδιαιτέρως αντιληπτό όταν παίξεις κάποια συγχορδία. Συμβαίνει και στο Drop ή το έχουν διορθώσει;
Δεν παρατήρησα κάποιο τέτοιο πρόβλημα μέχρι στιγμής. Ευχαριστώ!



@hot_sauce Σε ευχαριστώ!

54
Το πήρες τελικά; Μπράβο καλοπάτητο! Είναι όπως τα λες ακριβώς. Και επειδή τυχαίνει να έχω και το whammy Dt, μία άμεση σύγκριση των 2, για την ιστορία, στο θέμα του drop tune είναι ακριβώς το ίδιο, για κάποιον που ενδιαφέρεται. Πολύ καλό review man, καλόπαιχτο! Ειδικά σε live συνθήκες που το χρησιμοποιώ, δεν καταλαβαίνει κανένα τίποτα.
Ευχαριστώ, ευχαριστώ!

55
μπορεί να μετατρέψει E-standard σε drop-D ή Β-standard σε drop-A? (δύσκολο αλλά θα ήταν ενδιαφέρον αν όντως γίνεται κάπως)
Είναι πολύ συνηθισμένη ερώτηση αυτή, δυστυχώς όχι, ότι είναι το dry σήμα το κατεβάζει ολόκληρο. Επομένως πρέπει να είσαι ήδη σε drop D για να κατέβεις σωστά.

56
Καλησπέρα σε όλους,


Όντας πλέον κιθαρίστας με μια μόνο κιθάρα, το να παίζω σε κουρδίσματα που απείχαν πολύ μεταξύ τους, περιόριζε το παίξιμό μου και τον πειραματισμό μου. Τις προάλλες έπεσα πάνω στο The Drop της DigiTech καθώς χάζευα στον Thomann και μετά από παρότρυνση του φίλου και γνωστού σε όλους μας @sfanfan , αποφάσισα να το τσεκάρω και εγώ ο ίδιος. Πρόκειται για ένα polyphonic drop tune πετάλι, το οποίο επιτρέπει στον χρήστη να κατέβει κούρδισμα κατά ένα ημιτόνιο την φορά, ωλ δε γουέι ντάουν στην μια οκτάβα. Υπάρχει ακόμα ένα βήμα το οποίο είναι το dry σήμα μαζί με την οκτάβα κάτω, το οποίο οδηγεί σε πολύ groovy, 70's καταστάσεις.


Η κατασκευή και λοιπά
Το πετάλι έχει ανθεκτική μεταλλική κατασκευή και διαστάσεις περίπου όσο η παλάμη ενός μέσου χεριού. Έχει ένα βασικό knob, με το οποίο ο χρήστης ελέγχει τον αριθμό των ημιτόνων, έναν διακόπτη τύπου μόνιμου killswitch το οποίο ενεργοποιεί ή απενεργοποιεί την Momentary λειτουργία του πεταλιού (περισσότερα επί αυτού παρακάτω) και ένα κλασικό stompbox διακόπτη που ενεργοποιεί το πετάλι. Είναι true bypass, ενώ στο κουτί έρχεται και ένα 9βολτο power supply. Το πετάλι δεν λειτουργεί με μπαταρίες.


Ήχος
Το The Drop καταφέρνει πολύ καλά να κατεβάσει το κούρδισμα σε κάθε περίσταση. Ειδικά σε όσα κουρδίσματα μπόρεσα να κάνω κάποιες συγκρίσεις (από E μέχρι C standard), η διαφορά στον ήχο ήταν πραγματικά μηδαμινή και παρα πολύ δύσκολα θα μπορούσε κανείς να καταλάβει την διαφορά μεταξύ πεταλιού και πραγματικού κουρδίσματος. Όσο βέβαια κατεβαίνει κανείς ημιτόνια, τόσο αλλάζει ο τόνος που βγάζει το πετάλι. Δεν υπάρχει θόρυβος ή κάτι άλλο που πραγματικά θα ενοχλούσε, όμως υπάρχει μια διαφοροποίηση στον τόνο και μια προσθήκη ηλεκτρονικής χροιάς στον ήχο. Είναι όμως πολύ μικρή για να αποτελεί πρόβλημα. Αν θέλετε επομένως να παίξετε σε B standard σε καθαρό σήμα, μπορείτε να το κάνετε ανετότατα και με πολύ καλά αποτελέσματα.


Όσον αφορά το latency, υπάρχει λίγο αν ηχογραφείτε και κοιτάξετε το timeline του DAW σας, αλλά κατά το παίξιμο δεν γίνεται αντιληπτή κάποια καθυστέρηση.


Λειτουργικότητα
Το πετάλι είναι παρα πολύ απλό στην χρήση του και πολύ εύκολο. Ο χρήστης απλά γυρίζει το knob και το led που ανάβει δείχνει τον αριθμό των ημιτόνων που βρίσκεται το κούρδισμα κάτω από το αρχικό. Το The Drop έχει επίσης και momentary λειτουργία, όπου όπως ένα momentary killswitch, αν πατήσετε τον διακόπτη το πετάλι ρίχνει το κούρδισμα, ενώ αν το σηκώσετε, το πετάλι σταματά να λειτουργεί. Έτσι μπορεί να παίξει τον ρόλο κάποιου πιο εξεζητημένου modulation πεταλιού ή ακόμα και να "κοπιάρει" το εφέ ενός floating trem. Ανακάλυψα επίσης ότι δουλεύει και ανάποδα, αφού αν το πετάλι είναι ενεργοποιημένο όταν το γυρίσετε στο momentary mode, τότε θα κλείνει όταν πατάτε τον διακόπτη και θα λειτουργεί όταν τον αφήνετε.


Αυτά μέχρι στιγμής. Ίσως αργότερα να κάνω και κάποιο video όπου θα μπω σε περισσότερες λεπτομέρειες και όπου θα έχω και κάποια ηχητικά δείγματα. Ανεξαρτήτως όμως από αυτό, αν δεν έχετε πολλές κιθάρες και παίζετε σε διάφορα tunings ή αν παίζετε live και το set list σας έχει κομμάτια σε πολλαπλά κουρδίσματα, το The Drop θα σας λύσει τα χέρια.

Το πετάλι αγοράστηκε από το DjShop στην ικανοποιητική τιμή των 145 Ευρώ.



57
Πολύ όμορφη και να φανταστείς ότι δεν μου αρέσουν οι Les Paul γενικότερα! Ενδιαφέρουσες οι παρεμβάσεις, ειδικά με το Bigsby, που είναι πράγματι κάτι που λίγοι καταλαβαίνουν ότι με το σωστό σετάρισμα θα δουλέψει όπως πρέπει να δουλέψει.

Έχεις παίξει με άλλη Studio που δεν είναι chambered? Πόση διαφορά έχει στην χροιά?


Καλόπαιχτη!

58
Επαναφέρω το θέμα, για ερώτηση μιας και σας εμπιστεύομαι :-)

Έχει δοκιμάσει κανείς Air Norton και Jazz στη neck θέση; Ποιος του έκατσε καλύτερα;

Βέβαια για την ιστορία, ψάχνω για κάτι all-around για rock/alternative rock/classic rock κλπ.

Τον Air Norton τον έχω ήδη, δεν έχω όμως μέτρο σύγκρισης σε σχέση με τον Jazz, πέραν των specs που απλά μου δίνουν μια ιδέα...
O Air Norton έχει περισσότερα mids σε σχέση με τον Jazz, ο οποίος Jazz έχει λιγότερο gain. O Jazz όμως έχει λίγο περισσότερα highs και λειτουργεί καλύτερα splitαρισμένος.

Είναι θέμα EQ και output βασικά.

59
Στην Ελλάδα πολλοί λένε και ελάχιστοι ξέρουν. Η κλασσική είναι η χειρότερη επιλογή από τις τρεις για εσένα αυτή την στιγμή. Ακουστική ή ηλεκτρική χρειάζεσαι για να παίξεις αυτά που θες.

60
Αυτο δεν το εχω καταλαβει. Εγω που αγορασα απο Γερμανια πχ με τι αποδειξη παω στον Νακα ως επισημο σερβις? Και πως το δεχεται?
Επί αυτού έχω και εγώ απορία. Πλέον σε μεγάλα προϊόντα ο κατασκευαστής σπάνια συμπεριλαμβάνει δική του εγγύηση, σε ενισχυτές και καμπίνες κτλ. δηλαδή.


Προφανώς αυτό δεν συμφέρει και πολύ τον πελάτη.

61
Διαβαζω το σχεδιο και νοιωθω 20 χρονια μικροτερος  ;D
καταλαβαινω οτι θα καταλαβαινα και οταν ημουν 9  ;D
Και εγώ μια από τα ίδια αδερφέ! :D

62
Βασικα καλα θα ηταν να υπιρχε ενας τραπεζικος λογαριασμος του κιθαρα και οποιος θελει να βαζει οτι θελει καθε οποτε θελει και να καλυπτωντε τετοια εξωδα η οτι αλλα εξωδα εχει το φορουμ
To site δέχεται ήδη δωρεές μέσω PayPal, οπότε γενικά μπορούμε να το κάνουμε αν είναι εύκολο και για τον Βραζίλη και τους υπόλοιπους υπεύθυνους.

63
Η κιθάρα δεν πρέπει να είναι από τα Lidl. Η γνωστή ατάκα "τάδε από τα Lidl" δεν είναι τυχαίο που έχει γίνει τόσο διαδεδομένη. Πρέπει να είναι μια φθηνή για αρχάριους, για αυτό υπάρχει αυτή η συγκεκριμένη αγορά τόσα χρόνια τώρα. Με την Ραφαέλλα μιλήσαμε με PM. Η τελική απόφαση είναι δική της.

θα πω για την περίπτωση των χορδών. Οι χορδές του ΛΙΝΤΛ κρατάνε περίπου 6 μήνες με καθημερινό παίξιμο σε Carvin με floyd και pull up στην ΣΟΛ περίπου 6 ημιτόνια, (pull ups τα οποία έκανα καθημερινά σχεδόν). Daddario XL 9-42, σε Ibanez uv70p 7-str με pull up 5 ημιτόνια, καινούργιες, η ΣΟΛ παρέδωσε πνεύμα την πρώτη μέρα. Ernie ball super slinky, σε "single cut" Ibanez arz800 (fixed bridge), η .... ΜΙ η λεπτή έσπασε στο ... ball end..... με ελάχιστα bends.... νομίζω επίσης την πρώτη μέρα.
Το θεωρώ απίθανο, but I'll take your word for it. Εγώ είμαι αντίθετος για λόγους ασφαλείας, έχουμε να κάνουμε με ηλεκτρισμό στην τελική.

64
Η κιθάρα δεν πρέπει να είναι από τα Lidl. Η γνωστή ατάκα "τάδε από τα Lidl" δεν είναι τυχαίο που έχει γίνει τόσο διαδεδομένη. Πρέπει να είναι μια φθηνή για αρχάριους, για αυτό υπάρχει αυτή η συγκεκριμένη αγορά τόσα χρόνια τώρα. Με την Ραφαέλλα μιλήσαμε με PM. Η τελική απόφαση είναι δική της.


Τώρα για τους υπόλοιπους που είναι καχύποπτοι δεν έχω να πω τίποτα γιατί τους λυπάμαι. Γιατί μου φαίνεται άσχημο το να έχεις κάποιο κομμάτι εξοπλισμού το οποίο σκονίζεται αλλά δεν θέλεις να το πουλήσεις πολύ φθηνά ή ακόμα και να το δωρίσεις σε κάποιο άλλο άτομο για να κάνει το κομμάτι του γιατί "φοβάσαι μην πάει χαμένο". Και να φανταστείς ότι δεν μου τρέχουν από τα μπατζάκια, αν μου έτρεχαν θα το βλέπατε από εδώ και από εκεί σε διάφορα ποστ εδώ στο forum.

65
Καλησπέρα,

Προτείνω να κινηθείς προς ηλεκτρική κατευθείαν, αφού η μουσική που ακούς είναι αυτή που μας είπες. Έχω μια Squier Strat του 2006 σε πολύ καλή κατάσταση που δεν χρησιμοποιώ πια και δεν έχω βρει ακόμα κάποιον να την πουλήσω. Η κιθάρα αυτή είναι η πιο διαδεδομένη για αρχάριους που θέλουν να ξεκινήσουν ηλεκτρική. Στείλε μου pm αν σε ενδιαφέρει.

Υ.Γ. Τώρα τελευταία το φόρουμ έχει ψιλοθεματάκια με το μέγεθος της γραμματοσειράς όταν γράφεις, έχει κανείς τέτοιο θέμα?



66
Καλημέρα,


Αρχικά συγχαρητήρια που αποφάσισες να την ξαναπιάσεις. Είναι από τις πιο καλές αποφάσεις που μπορεί να κάνει κανείς και ελπίζω να συνεχίσεις για πολλά χρόνια. Είσαι μόνο 19 χρονών, αυτό είναι πολύ καλό.


Δεν είσαι μεγάλος για πτυχίο, γιατί το πτυχίο δεν είναι απόλυτα συνδεδεμένο με το επίπεδο ενός μουσικού δυστυχώς ή ευτυχώς. Όταν ξεκίνησα μαθήματα ηλεκτρικής στο Εθνικό Ωδείο κάπου στα 13 μου, οι περισσότεροι ήταν γύρω στα 20, 20+. Επίσης, με βάση το Registry of Guitar Tutors, το mastery της κιθάρας φτάνεται μετά από 8 χρόνια/8 grades. Επομένως καταλαβαίνεις ότι δεν είναι βουνό. Απλά θα πρέπει να δεις αν όντως θέλεις να μπεις στο τριπάκι αυτό. Δεν είσαι μεγάλος ούτε για ουσιαστικό ξεκίνημα εκμάθησης της κιθάρας γενικά. Αν ήσουν 30παρά, άντε να πεις ότι άργησες λίγο για πτυχίο.


Το να διαβάζεις πραγματικό πεντάγραμμο δεν είναι δύσκολο να το μάθεις μόνος σου, αλλά είναι δύσκολο να το εξασκήσεις ώστε να μπορείς να το διαβάζεις όπως διαβάζεις ένα κείμενο σε κάποια γλώσσα που γνωρίζεις. Επί αυτού δεν γνωρίζω αν υπάρχει βιβλίο με ασκήσεις κτλ. Αυτό που υπάρχει είναι σίγουρα κάποιο βιβλίο με ασκήσεις παιξίματος ώστε να βελτιώσεις την τεχνική σου, να μάθεις κάποια πράγματα και γενικότερα να πας από beginner σε intermediate.

Όπως ίσως να σου προτείνουν και άλλοι, όπως και ο Γιάννης Αναστασάκης που μας τιμά με διάφορα ποστς του που και που, καλύτερα θα ήταν να κάνεις και μαθήματα με κάποιον δάσκαλο. Μόνο ο δάσκαλος θα μπορέσει να δει τις ιδιαιτερότητες του παιξίματός σου και να σου διορθώσει όποια λάθη κάνεις στην τεχνική σου.


67
Ένας άλλος λαμπάτος combo θα ήταν ο Blackstar HT5 (https://www.thomann.de/gb/blackstar_ht_metal_5r_combo.htm) αλλά είναι πρώτον εκτός του budget σου και δεν βολεύει για jam αφού έχει μόνο 5 Watt.

68
Εντάξει, επειδή ο OP είπε ότι κοιτάει για καμπίνα το πρότινα. Αν αναζητούσε γενικότερα ενισχυτή, το 12άρι θα ήταν το όριο για σπίτι πιστεύω.

69
Καλημέρα,


Συμφωνώ και εγώ ότι το 1x8 θα είναι μικρό και θα ακυρώσει τον σκοπό του να πάρεις καμπίνα. Δες το 1x12 που μπορείς να το βρεις από Ελλάδα: http://access-prostage.gr/page/default.asp?id=24&la=1&prID=6591


Όπως μπορείς να δεις, δυστυχώς το budget ξεφεύγει ήδη με το καλημέρα. Αν έχεις δοκιμάσει τον Micro Terror, σου αρέσει ο ήχος του και δεν σε δυσκολεύει το ένα μόνο κανάλι, πάρ' τον και αργότερα παίρνεις και το μεγαλύτερο cabinet.

70
Δεν ξερω ποσο καιρο θα ειναι διαθεσιμο,αλλα προτινω να γινει στικι η πως τα λενε ωστε αυριο μεθαυριο ενα νεο μελος/ενδιαφερομενος να το βρει ευκολα
^

71
H αμήχανη στιγμή που νόμιζες ότι οι Γερμανοί "δεν κάνουν τέτοια πράγματα", αλλά τελικά η φάση είναι χειρότερη από την Ελλάδα, δεδομένου του μεγέθους και του βεληνεκούς του καταστήματος.

72
Εξαιρετικοί Σταύρο, ο Δημήτρης πολύ καλός!

73

Και ναταν μονο ο ενισχυτης που απαιτειται για το κοπη τη πιτα/μιξη...

Mα αυτό προσπαθώ να πω. Είναι μια πιο σύνθετη εξίσωση. Δεν είναι τόσο απλό.
Εμπειρίες μπορούμε να μοιραστούμε σε μια κουβέντα, αλλά είναι άλλο πράγμα αυτό και άλλο να προτείνεις τον απόλυτο ενισχυτή.

Δανείζομαι χάριν της κουβέντας απο τους παραπάνω φίλους (και χωρίς καμμία πρόθεση να προσβάλω κανέναν, ζητώ συγγνώμη προκαταβολικά) κάποιες από τις κουβέντες τους.

Λέει ο sfanfan (συγγνώμη sfanfan): «...Καλύτερα στην μίξη κόβει ένας ενισχυτής ο οποίος έχει οpen και αεράτο gain (british voicing, mid gain, Marshall, Vox, Orange κτλ). Οι high gain ενισχυτές λόγο του προενισχυτικού compression έχουν μεγαλύτερο πρόβλημα...».
Διαβάζει λοιπόν ένας που παίζει Λάτιν, και ψάχνει να βρει τον απόλυτο ήχο του σε έναν ενισχυτή, και δεν του λέει κάτι...

Λέει ο animapura (συγνώμη animapura): «...Χαρακτηριστικό παράδειγμα ενισχυτή που κάθεται ωραία από μόνος του και χωρίς πολλά πολλά είναι ο reissue (και λογικά και ο original) του Marshall Silver Jubilee, κυρίως γιατί έχει αρκετές μεσαίες-ψηλές και ψηλές σε σχέση με άλλους...»

Διαβάζει λοιπόν ένας που παίζει Τζαζ, και ψάχνει να βρει τον απόλυτο ήχο του σε έναν ενισχυτή, και ψήνεται να δοκιμάσει έναν τέτοιον αφού τον προτείνουν...

Δεν είναι λίγο γενικό και λάθος?
Καταλαβαίνω απόλυτα τι λες εδώ (και πριν) και δεν χρειάζεται να ζητάς συγνώμη. Απλά ο συγκεκριμένος κόβει πράγματι καλά από μόνος του όσον αφορά τον ήχο που περιμένεις από αυτόν, σε rock καταστάσεις δηλαδή. Έτσι και αλλιώς δεν νομίζω κάποιος που παίζει Jazz να ψαχτεί για έναν Jubilee. Νομίζω ότι όλοι πρώτα κοιτάνε την χροιά ενός ενισχυτή και αν μπορούν να παίξουν αυτό που θέλουν με αυτόν και ύστερα λεπτομέρειες όπως αυτή που συζητάμε στο παρόν νήμα.

74
Και εγώ πιστεύω ότι όντως υπάρχουν ενισχυτές που χωρίς να πειράξεις τίποτα από EQ και από post production κάθονται καλά στα πλαίσια μιας μπάντας, αλλά οι δυο αυτοί παράγοντες γενικά μπορούν να φέρουν λίγο πολύ κάθε ήχο σε σημείο που να μπορεί να ακουστεί.


Χαρακτηριστικό παράδειγμα ενισχυτή που κάθεται ωραία από μόνος του και χωρίς πολλά πολλά είναι ο reissue (και λογικά και ο original) του Marshall Silver Jubilee, κυρίως γιατί έχει αρκετές μεσαίες-ψηλές και ψηλές σε σχέση με άλλους.

75
Ντου της εφορίας στην ΑΕΠΙ...

Εισβολή των φορολογικών αρχών μετά από εισαγγελική παραγγελία πραγματοποιήθηκε στις 12 Ιουλίου 2016 το μεσημέρι στα γραφεία της ΑΕΠΙ (Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Πνευματικής Ιδιοκτησίας).
Οι φορολογικές αρχές προχώρησαν σε κατάσχεση σκληρών δίσκων υπολογιστών που ανευρέθηκαν αλλά και βιβλίων της εταιρίας, τα οποία ήδη τέθηκαν υπό επεξεργασία από τις φορολογικές αρχές.
Η εισβολή πραγματοποιήθηκε μετά τη συστηματική άρνηση της εταιρίας να δεχτεί ελέγχους από το Υπουργείο Πολιτισμού και τον Οργανισμό Πνευματικής Ιδιοκτησίας.

Μόνο σε μια χώρα επιπέδου Ελλάδας θα μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο.

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 22