Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Μητσάκος

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 80
26
Θερίζει παικτικά και ποιοτικά η 2550, έχω βάλει χέρι και σε αυτή, αλλά και στην παλιότερη που έβγαινε με maple ταστιέρα. Ibanez Prestige Japan με Gotoh hardware κλπ. Γενικώς, δεν υπάρχει κακή Prestige.

27
Σεβαστή η άποψη, αν και κάτι μου λέει πως τα αισθητά παραπάνω κιλά μάζας υλικού διαφορετικής πυκνότητας παίζουν μεγαλύτερο ρόλo... ;D

28
Ok, μην είσαι απόλυτα βέβαιος για αυτό, ο 81 στη γέφυρα της mahogany+maple LP μου ακούγεται πολύ διαφορετικά από τον 81 στη γέφυρα της basswood Ibanez μέσα από τα ίδια presets στα ίδια modelling μηχανήματα (Pod UX2 + Pod Farm και Pod X3 Live), στο Pod Farm ειδικά. Και οι 2 ακούγονται υπέροχα, απλά διαφορετικά.

29
Την κιθάρα την έχω από το Νοέμβρη, σχεδόν καθημερινή ενασχόληση μαζί της. Κανένα παράπονο από το hardware, άμα την έχει σετάρει και σωστά καλός μάστορας, δεν υπάρχουν θέματα με κουρδίσματα κλπ.

30
Ωραίος ήχος, καθαρό και μετρημένο παίξιμο.  :guitar :drum :bass

Εύγε!

31
Μη σε προβληματίζει τίποτα. Κιθαράκλα. Και με τους EMG εξασφαλίζεις τόνους sustain.

Καλές αγορές!  ;D

32
Ωραίο κομμάτι. Αλλά το παραέκανε ο πληκτράς. Είμαι κι εγώ biased, λατρεύω κλασικό πιάνο, αλλά αυτός ο midi ήχος των keyboards με εκνευρίζει απίστευτα, ειδικά σε περιπτώσεις τέτοιων φλύαρων leads. Παρόλα αυτά, το κομμάτι στο τέλος δεν αδικείται.

33
Mε κάνεις και κοκκινίζω!  ;D

Χαίρομαι που εν τέλει βγήκε καλά ο ήχος από την κάμερα, γιατί το Pod Farm θερίζει και δεν θα ήθελα να το αδικήσω λόγω ωχαδερφισμού.

Btw, πολύ λιγουρεύομαι μια Explorer, σποραδικά κοιτάω στο ίντερνετ για καμιά Gibson Gothic II, αλλά προς το παρόν μόνο για το ζαχάρωμα... ::)

34
Eίναι η RGIR20FE όπως λέω στον τίτλο του βίντεο! Την πρόλαβα σε καλύτερη τιμή από αυτή που παίζει τώρα. Γενικά κακή περίοδος για αγορές, προς το παρόν προτείνω να ασχοληθείς με την LTD σου που είναι και κανόνι... ;D

35
Καλησπέρες!

Τι καλύτερο από λίγο Thrash για να αποβάλλουμε την περιρρέουσα μιζέρια των ημερών;

Μιας και δεν έχω ανεβάσει ποτέ τίποτα από όταν πήρα την Ibanez, είπα να ανεβάσω ένα τζαμάρισμα πάνω σε ένα από τα αγαπημένα μου κομμάτια.

Το signal chain είναι:

RG > Pod Studio UX2 > Pod Farm 2.5 + Metal Shop Pack > Mackie CR3

Ήχο γράφω από τη webcam, γιατί δεν μπήκα εξαρχής στη διαδικασία να ηχογραφήσω σοβαρά, αλλά ακούγεται αξιοπρεπώς θέλω να πιστεύω. To solo δεν το παίζω, αφενός γιατί είμαι πολύ τεμπέλης για να κάτσω να το μάθω ( ;D ), αφετέρου γιατί δεν το έκανα σαν πιστό cover το βιντεάκι. Παίζω κάτι σκόρπια lead, αν κι έτσι κι αλλιώς δεν είμαι κανένας σοβαρός lead κιθαρίστας, οπότε μικρό το κακό.

Enjoy!


36
Στα 4 του Zeoy να προσθέσω και τα 5: ανάλογα το είδος που παίζεις και 6: τον ηχολήπτη που θα σου βγάλει την κιθάρα live... ;D

37
Βtw, αν στραφείς σε VSTs και ειδικά στο Pod Farm (με το Metal Shop), έχω δυο πολύ ωραίους Metallica ήχους να σου δώσω, ο ένας από τα χεράκια μου... ;D

38
Στο στάδιο που βρίσκεσαι, και ESP Explorer με EMG 81/60, Boogie Triaxis προενίσχυση, Boogie poweramp και Βοοgie 4x12 να πάρεις, πάλι δε θα βγάλεις τον ήχο των Metallica, ο οποίος χωρίς καμία υπερβολή είναι 80% στο πόσο στακάτο ακούγεται το downpicking σου και πόσο  γεμάτο το palm mute σου.

Ωστόσο, επειδή έχω το συγκεκριμένο ενισχυτάκι και πολύ απλά το OD κανάλι του δεν ακούγεται, ένα μικρό ποσό για έναν τίμιο Modelling ενισχυτή για μελέτη δε θα πήγαινε χαμένο, ίσα ίσα που θα σε έκανε να ασχοληθείς πιο πολύ.

39
Εφέ / Απ: Line6 Helix
« στις: 12/06/15, 13:49 »
Μηχανηματάκι εύκολο στη μεταφορά που κάνει τα πάντα (κιθάρα, μπάσο, φωνή, ακουστικά όργανα) είχε βγάλει εδώ και χρόνια η ίδια η Line 6 και λέγεται X3 Live... ;D

Μένει να δούμε πού βρίσκεται το Helix σε σχέση με το HD.

40
Εφέ / Απ: Line6 Helix
« στις: 12/06/15, 09:18 »
Περιμένω να ακούσω δείγματα για να δω αν αξίζει να απέχω από φαΐ για κάποιο διάστημα. Φαίνεται τανκ, οθόνη και LED system πολύ μπροστά, από συνδέσεις έχει τα πάντα. Mε 1500 MSRP να το περιμένουμε περί τα 1200 τελική τιμή.

41
SG κι LP έχουν το ίδιο γεωμετρικά μπράτσο, στην SG σου φαίνεται κουπί γιατί είναι κολλημένο στην άκρη του σώματος. Στην LP από το 16ο τάστο μέχρι το 22ο είναι μέσα στο σώμα.

Πάντως όντως, ειδικά για αυτό που λες, είναι καθαρά θέμα τεχνικής και πιθανώς και σεταρίσματος της κιθάρας, οι Epi SG είναι πολύ καλοφτιαγμένες για τα χρήματα που κοστίζουν.

Αν πάλι θες κιθάρα έτσι κι αλλιώς, νομίζω ότι η LP είναι πιο κατάλληλη για κάποιον που έμαθε σε SG, λόγω ίδιας κλίμακας, πάχους και ακτίνας μπράτσου, αλλά και ηχητικά.

42
Bρες ριφ από αγαπημένα σου κομμάτια που έχουν τις τεχνικές που θέλεις να βελτιώσεις και λιώσε τα μέχρι να ακούγεσαι πεντακάθαρος και στο σωστό χρόνο.

43
^^
Super nice!

Επίσης, ντροπή μου που ξέχασα τον κύριο Tremonti:
! No longer available

44
Είχα το SDT-1. Σαν κατασκευή ήταν άψογο, ο ήχος του πολύ καθαρός, με δυναμικές, με ωραία χροιά, αλλά πολύ λίγο και vintage gain για τα γούστα μου, οπότε και το έδωσα.

45
Δες οπωσδήποτε και τις Ibanez Iron Label.

46
Loomis και Hellraiser 7 έχω παίξει. Προτιμώ τη Loomis, ακούγεται πιο "καθαρή"-defined στις πολύ χαμηλές, μάλλον λόγω maple. Και οι 2 είναι κιθαράκλες βέβαια.

47
Zeromancer θαύμα είναι, σαν την αυτοαναφλεγόμενη βάτο, βγάλε τη λυχνία για περιφορά και προσκύνημα πιστών, να τσεπώσεις και κανένα φράγκο... ;D

48
Τέλειο θέμα! Αλλά βάζεις πολύ δύσκολα, με έναν ήχο δεν τη βγάζω καθαρή!

1. Ο ήχος που με έκανε να θέλω να παίξω ηλεκτρική κιθάρα, με έχωσε στο μέταλ και σχεδόν με τρόμαξε (!!!) την πρώτη φορά που τον άκουσα στα 11 μου χρόνια:
https://www.youtube.com/watch?v=v7ihydEG4kk

2. Απλά λατρεύω τον ήχο του Dimebag. Στο Far Beyond Driven έχει την αγαπημένη μου χροιά και η remastered έκδοση το κάνει να ακούγεται τσιμέντο:
https://www.youtube.com/watch?v=Vj8P3_Kyq5Y

3. O αγαπημένος μου lead ήχος όλων των εποχών:
https://www.youtube.com/watch?v=NMAm4uby80g

4. Ο πιο "ζουμερός" ρυθμικός ήχος που έχω ακούσει ποτέ:
https://www.youtube.com/watch?v=LTDWAMUcNDc

5. Το ρυθμικό μου Holy Grail από το δίσκο που θεωρώ πως έχει την καλύτερη παραγωγή που έχω ακούσει:
https://www.youtube.com/watch?v=AfFnGb5Ul6Q

Με ένα στέρεο ρυθμικό των 4 και 5 και το 3 για lead, θα ήμουν ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο... ;D

49
Δεν είπα να βγαίνει λάιβ με το Pod μπροστά από τον ΧΥ άκυρο ενισχυτή. Είπα ότι σε πρόβες, αν δεν μπορεί να βγει direct, δε χάθηκε ο κόσμος, ούτε θα ακούει τη μέρα με τη νύχτα αν χρειαστεί να το κάνει, στην τελική μπορεί κάλλιστα να κάνει προσαρμοσμένα patches ώστε να παίρνει τον πλησιέστερο δυνατό ήχο με αυτό των patches προορισμένων για line out, τα οποία θα έχει χτίσει με τα monitors για το live. Η ύπαρξη του MG στο σπίτι βοηθάει ακόμα περισσότερο στο να φτιάξει patches περισσότερο κατάλληλα για χρήση μπροστά από ενισχυτή για μια τέτοια περίπτωση.

Πιθανό να συναντήσει μικροδιαφορές κι από ΡΑ σε ΡΑ, από αμελητέες (κοινώς σε λάιβ συνθήκες δεν τις ακούει κανείς, μόνο στο τσεκ μπορεί να τις πάρει το αυτί σου) εώς πανεύκολα διορθώσιμες κατά το τσεκ, το οποίο κι αυτό το σκοπό εξυπηρετεί. Και είναι πολύ λογικό οι διαφορές με αυτή τη μέθοδο να είναι ουσιαστικά ανύπαρκτες, μιας και τα ηχεία κατασκευάζονται για να είναι όσο το δυνατόν πιο ουδέτερα (ειδάλλως για ποιο λόγο να μιλάμε για flat response) και γιατί το Pod, από κατασκευής, είναι φτιαγμένο για να αποδίδει καλύτερα στο line απ' ότι στη λούπα λαμπάτου ενισχυτή κι από εκεί στον τελικό και το μεγάφωνό του. Το δεύτερο είναι συμβιβασμός, όχι το πρώτο.

Επιπρόσθετα, πρέπει κανείς να δει κι απολύτως υποκειμενικά αν τυχούσες διαφορές τέτοιου επιπέδου αξίζουν:
1) τα 500+ ευρώ του εν προκειμένω κόστους
2) το κουβάλημα πριν και μετά το λάιβ δεκάδων κιλών εξοπλισμού και την έκθεσή του στην εκάστοτε αμφιβολή ηλεκτρολογική εγκατάσταση του χώρου, στη χυμένη μπύρα του μπροστινού κάφρου πάνω στο πολύμπριζο κλπ
3) το ότι βρίσκεσαι στο έλεος του κάθε ηχολήπτη, που μπορεί να είναι ο Rick Rubin, μπορεί όμως να σου προκύψει μέγιστο φρούτο
4) τον αποπροσανατολισμό του παίκτη από την οικουμενική αλήθεια πως ακούγεσαι καλά όταν παίζεις καλά και το ανούσιο ψείρισμα εξοπλισμού
Στην Ελλάδα ζούμε, ξέρουμε σε τι μέρη παίζουμε, με τι κοινό, τι μαγαζάτορες, τι τεχνικούς και τι υποδομές.

Δεν είμαι καμιά αυθεντία, τις εμπειρίες μου καταθέτω κι εγώ, όπως όλοι μας εδώ. Απλά σαν "κιθαρίστας", έχω βαδίσει τον ακριβώς αντίθετο δρόμο, έφυγα από το λαμπάτο μηχάνημα και πήγα στο modeller directly on PA, γιατί πολύ απλά, αν δεν έχεις roadie και ηχολήπτη δικούς σου, τότε απλά παιδεύεσαι και χάνεις την ουσία.

Μη μιλήσω και για το πώς θα χωρέσει ο εξοπλισμός 5 ανθρώπων σε προλεταριακό i30 και ταξίδι 2-3-5 ωρών για να πας σε μια άλλη πόλη να παίξεις. Χάρντκορ... ;D

50
Να με συμπαθάς Αδριανέ, η κουβέντα δεν πάει στο analog Vs digital. Η κουβέντα πάει στο ότι ένας άνθρωπος είναι έτοιμος να δώσει 500 ευρώ για κάτι που μπορεί να κάνει με μηδέν, αξιοποιώντας ποιοτικότατο εξοπλισμό που ήδη του κόστισε περίπου ένα 500άρι. Κι αν στο προβάδικο φίλε metalman σου είπαν όχι στο mixer, δεν έγινε κάτι, μπες στη λούπα του εκεί amp, ή και μπροστά από το amp ακόμα. Ανάθεμα κι αν στο χώρο της πρόβας, που ενδεχομένως κι ακουστικά να μην τηρεί τα απαιτούμενα standards, με το ντράμερ να βαράει δυνατά, το μπασίστα να καλύπτει το low end και τη δεύτερη κιθάρα στα αυτιά σου θα πιάσεις διαφορές, ούτε κι έχεις κοινό για να σε απασχολεί. Στο live κανείς δεν μπορεί να σε εμποδίσει να βγεις direct, σου λένε "μπες στο amp", τους λες βγαίνω στην κονσόλα, έτσι παίζω live, αυτός είναι ο ήχος μου. Τι θα σου κάνουν, θα σου πουν "συγγνώμη, δεν παίζεις";

Αν θέλεις ντε και καλά να δώσεις χρήματα, τότε κατ' εμέ παίρνεις ένα ζευγάρι τίμια studio monitors για το σπίτι, τα οποία θα σε βοηθήσουν να φτιάξεις σωστούς live ήχους και θα έχουν και πολλές ακόμη ουσιαστικές εφαρμογές. Δεν υπάρχει καμία αναγκαιότητα για να πάρεις ούτε λαμπάτο, ούτε αυτοενισχυόμενο. Αν πάλι το θέλεις, επειδή τα χόμπι δεν αντιμετωπίζονται ως ανάγκες, τότε προχώρα και πάρε ότι σου λέει η καρδιά και το αυτί σου. Αν πάλι πιέζεσαι οικονομικά και νομίζεις ότι χρειάζεσαι εξοπλισμό για το σκοπό που εξέφρασες στο αρχικό ποστ, απλά ήθελα να σου πω πως το υπάρχον σου setup είναι επαρκέστατο για να βγεις live με καλό και consistent, ανεξάρτητο του πού θα παίζεις, ήχο.

Απλά οι καιροί είναι δύσκολοι για όλους και ήθελα να ξεκαθαρίσω πως δεν χρειάζεται να αγοράσεις τίποτα επιπλέον για να κάνεις τη δουλειά σου, σε περίπτωση που είχες αυτή την αίσθηση. Τα θέλω είναι τελείως διαφορετικό πράγμα.

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 80