Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στο πρώτο σκέλος για να σου απαντήσω πρέπει να μου πεις τι ενισχυτής είναι αυτός που αναφέρεις. Εμένα προσωπικά τα patches του guitar rig για τα φωνητικά μου ακούγονται καλά μόνο για τη δημιουργία περίεργων εφέ... Επίσης αν δεν ακούσουμε τα φωνητικά δε μπορούμε να σου πούμε που ακριβώς είναι το πρόβλημα, φαντάζομαι από τα 2,5k και μετά.Τώρα σε σχέση με τη δεύτερη ερώτηση σου.Αν θες να αποφύγεις τα πολλά π,τ, και τα φυσήματα ή θα χρησιμοποιήσεις ένα pop filter (μπορείς να φτιάξεις ένα από μια μεταλλική κρεμάστρα και ένα καλσόν με επαγγελματικά αποτελέσματα!) μπορείς να μην σημαδεύεις κατευθείαν το μικρόφωνο και να το έχεις λίγο πλάγια σε σχέση με το στόμα σου. Επίσης η απόσταση από το μικρόφωνο βοηθάει τις περισσότερες φορές, αρκεί να βρεις τη χρυσή τομή μεταξύ απόστασης, όγκου και ανακλάσεων από το χώρο (με το τελευταίο δε θα έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα με το δυναμικό).Μια τυπική προσέγγιση για μια τέτοια ηχογράφηση είναι μικρόφωνο->προενίσχυση->κάρτα ήχου. Η προενίσχυση μπορεί να είναι είτε εξωτερική είτε από κονσόλα είτε από την κάρτα ήχου.Μετά όσον αφορά τα εφέ που θα χρησιμοποιήσεις μια τυπική αλυσίδα είναι equalizer->compressor->de-esser->reverb ή/και delayΣτο eq κόβεις με ένα Low cut (ή high pass φίλτρο) sta 80hz και αναλόγως με την ηχογράφηση τονίζεις ή κόβεις presence από τα φωνητικά (στην αντρική φωνή αυτό παίζει στα 3,5-4,5 KHz αναλόγως τη φωνή)Στον compressor ένα ratio από 2:1 για ήπια φωνητικά έως 4:1 για φωνητικά με πιο πολλές δυναμικές εναλλαγές. Το attack συνήθως είναι γρήγορο στα 1-3 ms, αλλά στην περίπτωσή σου αν θες να δώσεις σκάσιμο μπορείς να το πας μέχρι τα 10-12 ms. Το release εξαρτάται από το κομμάτι (μια ρύθμιση γύρω στα 600 ms είναι για γενική χρήση). Το threshold θα το ρυθμίσεις με βάσει το track των φωνητικών και σκοπό έχει να λέει στον κομπρέσορα από πια στάθμη και μετά θα ξεκινά να λειτουργεί.To desser είναι προαιρετικό και θα το χρησιμοποιήσεις μόνο αν έχεις ενοχλητικά σσσσ στο take σου.Το reverb θα το χρησιμοποιήσεις για να δώσεις αέρα στα φωνητικά σου και να τα κάνεις να καθίσουν σωστά σε σχέση με τα άλλα όργανα. Για πιο ήρεμα και ατμοσφαιρικά στυλ μουσικής συνήθως χρησιμοποιείται hall reverb, ενώ για πιο ξερά φωνητικά θα χρησιμοποιησεις κάποιο room reverbΌτι άλλο θες εμείς εδώ είμαστε....
+1 σε όλα και επίσης τα σσσ μπορείς να τα κόψεις και με compressor. Έχει το cubase multband compressor όπου του λες σε ποιες συχνότητες να κάνει τι....για τα σσσ πρέπει να συμπιέσεις τις πολύ υψηλές συχνότητες (2Khz και πάνω) Έτσι οι υπόλοιπες θα μείνουν αναλοίωτες και το κομμάτι δεν θα χρωματιστεί λόγω του Eq.
Ξεκίνησε από kostas vretos « 1 2 » Δικές μας συνθέσεις και τραγούδια
Ξεκίνησε από profsokin Τα καλύτερα...
Ξεκίνησε από Jacksonized Μαγνήτες και ηλεκτρικά
Ξεκίνησε από KaBi Ηχογραφήσεις και Στούντιο
Ξεκίνησε από armagedon Φωνή και τραγούδι
Ξεκίνησε από Fearless Ηχογραφήσεις και Στούντιο
Ξεκίνησε από vocalizer Μουσικά όργανα και εξοπλισμός
Ξεκίνησε από joe_dalton Ηχογραφήσεις και Στούντιο
Ξεκίνησε από Μαρμελακι Ηχογραφήσεις και Στούντιο
Ξεκίνησε από saved Μουσικά όργανα και εξοπλισμός