Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Spyros Delta

Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 46
101
(Η διαφορά τιμής από Thomann δε νομίζω να δικαιολογεί την αγορά από εξωτερικό)
Δικαιολογει ομως σε περιπτωση που δεν αρεσει ο ενισχυτης, την επιστροφη του μεσα σε ενα μηνα, χωρις καμια ερωτηση.
Αν το κανει Εληνικο καταστημα αυτο .... πολυ ευχαριστως. (για μενα)

Συγχώνευση μηνυμάτων: [time]22/06/18, 14:36[/time]

Edit: πχ μόλις είδα σε διπλανό site αγγελιών έναν Koch studiotone 20 στα 500€... Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης με αυτά που συζητάμε μέχρι στιγμής...Ενισχυτάρα που παίζει τα πάντα.
Δεν παιζει σπιτι αυτος (οπως πρεπει).  ;D
Αν και δεν παιζει οπως πρεπει, κανενας λαμπατος σπιτι.
Γιατι απο οσους εχω ακουσει κατω απο 20-30W δεν μου ακουστηκε κανενας σαν λαμπατος. Μονο κατ'ονομα ειναι ... λαμπατοι. Αν δεν φας την "κλωτσια" τι να λεμε?
Εσυ που ειχες και μικρο και μεγαλο λαμπατο τι εχεις να πεις επ αυτου? Αν παρω τον 100αρη marshall και τον βαλω σπιτι να παιξει με το master στο 0.1 (για να μη σηκωθει η γειτονια στο ποδι)  και βαλω διπλα και εναν 5W να κρανκαρει, ποιος θα ακουγεται καλυτερα?
Εμενα μου αρεσει πιο πολυ ο 100αρης  marshall με 4x12 στο 0.5 (ισα που ανοιγει δλδ το volume  την ενταση), παρα ο koch δυνατα και πολυ περισσοτερο απο τον 5W marshall  δυνατα.
Τον koch δεν τον πηρα για το σπιτι, αλλα για το ευκολο κουβαλημα και για να τρωει αυτος τις κλωτσες στα live και οχι ο καλος ο ενισχυτης.

Οποιος και αν ακουστει παντως καλυτερα, δεν θα ακουστει σαν ... το λαμπατο ενισχυτη που θελουμε να ακουσουμε, γιατι αυτο απαιτει ... ενταση και μεγαφωνα.
Το βαρεθηκα το παραμυθι των .... μικρων λαμπατων.

102
Καλα εκανες και δοκιμασες πιο χαμηλα κουρδισματα, αλλα το simple man ειναι σε κουρδισμα μισο τονο κατω και οχι ενα.
Πολλοι κιθαριστες κουρδιζουν/ζαν μισο τονο κατω. Hendrix, SRV, EHV κλπ Ειτε γιατι απεδιδαν καλυτερα τα οργανα ειτε για να μπορουν να τραγουδανε πιο ευκολα τις ψηλες νοτες στα live (καπως ετσι ξεκινησε η "μοδα" των χαμηλωμενων κουρδισματων, γιαυτο και ονομαζεται συνηθως και Live tuning)

103
Ο ενισχυτης σε αυτη φαση που εισαι και με αυτο μπατζετ θα ελεγα να μην ειναι λαμπατος.
α) γιατι ειναι πολυ ακριβος, β) γιατι θελει και την ανεση να μπορεις να τον ανοιγεις δυνατα και κατι τετοιο στο σπιτι ειναι δυσκολο, 3) γιατι πρεπει να αγορασεις και πεταλακια που κι αυτα ειναι πανακριβα 4) γιατι πρεπει να παρεις και μικροφωνο βαση για να ηχογραφεις κλπ κλπ.
Στη θεση σου θα αγοραζα την PRS με 900e και θα εδινα και 200ε για τον Boss Katana 50 που ειναι τρομερος για τα λεφτα του και οτι πιο κοντινο σε λαμπατο, εχει και τα ολα εφφε και επικοινωνει αψογα με το pc για να ηχογραφεις απευθειας και χωρις να χρειαζεται ενταση και μπορεις οταν χρειαστει να παιξεις και live.
https://www.thomann.de/gr/prs_se_custom_24_fr.htm
https://www.thomann.de/gr/boss_katana_50.htm

104
Σε αυτο το μπατζετ και για all around οργανο και ευκολοπαιχτο και αξιοπιστο, η prs se custom 24 που ανεφερες, ειναι οτι πρεπει.https://www.thomann.de/gr/prs_se_custom_24_fr.htm


105
Αλλά στην μεγάλη εταιρία υπάρχει το αίτημα για χρήση της εγγύησης, το οποίο θα ακολουθήσει την προβλεπόμενη (μεν, δαιδαλώδη δε) οδό, πραγματοποίησης του αιτήματος.
Τα είχα δει με τον Thomann, έβρισκαν γελείες δικαιολογίες για να αποφύγουν να κάνουν το σωστό πράγμα, εν μέρει γιατί δεν ήθελε κανείς να χρεωθεί το λάθος, και εν μέρει γιατί η γραφειοκρατία τους ήταν τόσο πολύπλοκη που δεν μπορούσαν να την υποστηρίξουν σαν εταιρία.
Δεν ξερω την περιπτωση σου, αλλα εχω στειλει αρκετες φορες επιστροφη στον τομαν και ουτε μια φορα δεν με ρωτησαν γιατι και πως.
Το μονο που με ρωτησαν ειναι αν θελω τα χρηματα πισω ή αν θα παρω κατι αλλο με τα χρηματα και μου εστειλαν στο μειλ ενα voucher για να ερθει η μεταφορικη να παραλαβει το προιον δωρεαν.
Δεν υπαρχουν αυτα.

106
Καλα, μην απογοητεύεστε.
Μαθητης μου, παρήγγειλε στην PRS, κιθαρα των 5000$ και ηθελε επισκευη
Ζητησε στην παραγγελια (αναμεσα σε αλλα) να του καστομαρουν κατι στα ηλεκτρικα και το εκαναν λαθος.
Οχι ψιλο λαθος.
Χοντρο λαθος.
Του στυλ δεν επαιζε ο ενας μαγνητης καθολου.

ΥΓ ετσι κι αλλιως ολες θελουν χερι για να ερθουν στα μετρα μας.


Ξεφτιλα καταντια παρακμη
Θα δωσω 5000 για οργανο που δεν το επιασα με τα χερια μου;


Γιαυτο οταν μηλαμε για τετοια ποσα,αγοραζεις απο τον ντιλερ στο ελλαντα για να μην ψαχνεσε..


Κοκκινη καρτα και στην prs και με ολο το θαρος και στον μαθητη
Καλο ειναι (ιδιως οταν δεν ειμαστε σε θεση να καταθετουμε αποψη), να μην βγαζουμε συμπερασματα και να προσβαλουμε.
ΥΓ Η κιθαρα εγινε παραγγελια για να γινει ιδια με κιθαρα που ειχε ηδη δοκιμαστει αλλα δεν ηταν προς πωληση.

107
Καλα, μην απογοητεύεστε.
Μαθητης μου, παρήγγειλε στην PRS, κιθαρα των 5000$ και ηθελε επισκευη.
Ζητησε στην παραγγελια (αναμεσα σε αλλα) να του καστομαρουν κατι στα ηλεκτρικα και το εκαναν λαθος.
Οχι ψιλο λαθος.
Χοντρο λαθος.
Του στυλ δεν επαιζε ο ενας μαγνητης καθολου.

ΥΓ ετσι κι αλλιως ολες θελουν χερι για να ερθουν στα μετρα μας.

108
Παρε ρωτα εδω https://www.pasolutions.gr/el/
Κι αυτο να μην εχουν, δεν νομιζω να μη σου βρουν λυση για να κανεις τελικα αυτο που θελεις.

109
το πολυεφφε είναι το Zoom G1Xon,
λοιπόν έκανα πάλι κάποιες δοκιμές και με επαναφορτιζόμενες μπαταρίες δούλεψε το ίδιο καλά όσο και το USB
τώρα πρόβλημα έχω με το τροφοδοτικό το οποίο το αγόρασα από μαγαζί ηλεκτρονικών και έχει μετασχηματιστή, δεν είναι όπως τα τροφοδοτικά των κινητών που ρίχνουν την τάση από τα 220 στα 9 βολτς με κύκλωμα, δεν ξέρω μήπως ο μετασχηματιστής δημιουργεί αυτόν τον θόρυβο.

SD

line out καλώδιο έχω τα ακουστικά,
το σήμα δεν πάει σε ενισχυτή, ακούω με ακουστικά.
το USB καλώδιο το μόνο ρόλο που παίζει είναι να δίνει ρεύμα (5 βολτς) στο   πολυεφφέ.

το τροφοδοτικό πρέπει να είναι το πρόβλημα για τους λόγους που είπα πιο πάνω,
το τροφοδοτικό με μετασχηματιστή πρέπει να βγάζει βαβούρα, έτσι δεν είναι;;
A δεν τη συνδεεις καπου την πεταλιερα (πχ καρτα ηχου).Ναι απο το noname τροφοδοτικο ειναι το προβλημα. Το πιθανοτερο ειναι να ειναι διαφορετικων προδιαγραφων απο το μαμισιο.

110
το καλώδιο Input (κιθάρας->πολυεφέ) είναι ένα κλασσικό
Για line out καλωδιο μιλησα, οχι για το καλωδιο της κιθαρας που παει στο Input.

Η λογικη λεει αν παιζεις με τροφοδοτικο ή με μπαταριες, τοτε το κανεις για να δωσεις ηχο απο το line out της πεταλιερας μεσω καποιου καλωδιου και οχι απο το Usb*. 
Εκει στο Line out της πεταλιερας χρειαζεται ενα καλωδιο λοιπον. Αυτο το καλωδιο ειπα να ελεγξεις. 

Για ποια πεταλιερα μιλαμε τελος παντων?
Το τροφοδοτικο ειναι το μαμισιο?

* πολλες πεταλιερες που εχουν Usb, δινουν και ηχο απο το usb, αρκει να επιλεξεις στα devices την πεταλιερα ως ... καρτα ηχου ή ως recording device

111
Για μπαντα εννοούσα κι εγω

112
Αφου παιρνει τροφοδοσια απο το Usb γιατι βαζεις τροφοδοτικο?

113
(Για μπασο μιλαμε ετσι?)
Παιζεις λιγο αγχωμενα (βιαστικα) αλλα θα στρωσεις. Συνεχισε να δουλευεις.
Ασχολεισαι με ενα οργανο που εχει γινει ψιλοσπανιο. Θα εχεις πολλες προτασεις συνεργασιας αν συνεχισεις :)

ΥΓ αν θελεις δοκιμασε και το soundcloud.com για να ανεβαζεις τα πονηματα σου.

114
λοιπόν το πρόβλημα είναι το εξής,
όταν συνδέω το πολυεφέ στον μετασχηματιστή/τροφοδοτικό ή το λειτουργώ με μπαταρίες μου βγάζει πολύ ενοχλητικό θόρυβο,


όταν το συνδέω με το USB στο λαπτοπ ο θόρυβος εξαφανίζεται και δουλεύει τέλεια.


υπάρχει τρόπος να δουλέψει με το τροφοδοτικό ή με μπαταρίες εξ ίσου καλά; πρέπει να κάνω κάτι;;
Δοκιμασε με αλλο καλωδιο line out.Δωσε περισσοτερες πληροφοριες για τη συνδεσμολογια ή/και βγαλε καμια φωτο

115
Σπύρο,


εκτός από piezo θα μπορούσες να βάλεις και μαγνήτη για ακουστική στο sound hole, δεν θα ήταν καλύτερα;
Οχι.Τοτε τουλαχιστον και για τη δουλεια που το ηθελα.
Τωρα θα εβαζα μαλλον το συστημα της lr baggs anthem που ειναι συνδυασμος Piezo και μικροφωνου.
Αλλα μη νομιζεις οτι παει πισω το συστημα που εχω.
Περσι παιξαμε μαζι σε ενα σχημα δυο κιθαριστες. Ο αλλος ειχε το anthem.
Η δικη μου με σκετο Piezo ακουγοταν πιο ακουστικη και πιο γεματη.
Παιζουν ρολο κι αλλοι παραγοντες για το τελικο αποτελεσμα. Το παιξιμο, οι ρυθμισεις κλπ.

116
Με γεια το οργανο και καλοπαιχτο

Να σας πω μια ιστορια ομως να το εχετε υποψη σας και ως τροφη για σκεψη.
Το 1998 αποφασισα να παρω μια καλη ακουστικη για να ηχογραφω στο στουντιο (recording musician ειναι μερος του επαγγελματος μου).
Πηγα στα καταστηματα και κατεληξα στις taylor σειρα 8.
Απο τις 4 που ειχε το καταστημα η μια ηταν σκετη ακουστικη και οι αλλες ηλεκτροακουστικες.
Φυσικα ειπα κι εγω οπως ολοι, να παρω μια απο τις ηλεκτροακουστικες για ... οταν χρειαστει.
Δοκιμαζωντας τες ομως, η ακουστικη ακουγοταν πολυ καλυτερα απο τις ηλεκτρο.
Μου δικαιολογησε τοτε ο καταστηματαρχης οτι αυτο συμβαινει γιατι αυτη η ακουστικη, εχει πιο λεπτο καπακι και μια κοντρα λιγοτερη για να παλλεται περισσοτερο, αντιθετα απο τις ηλεκτρο που δεν το επιθυμουμε αυτο για να μη βουιζουν με το παραμικρο στα λαιβ. (προβλημα που σταδιακα εξαλειφθηκε με τις ταπες που βαζουμε στην τρυπα και τοτε δεν υπηρχαν)
Δεν ξερω αν αυτο ισχυει ή ελεγε παπατζες ή ακομα κι αν ισχυε στις taylor εκεινης της εποχης, αν ισχυε ή ισχυει και σε αλλες κιθαρες.

Τεσπα επειδη με ενδιεφερε περισσοτερο το στουντιο, αγορασα την ακουστικη.
Ελαμντε που σε 2-3 χρονια χρειαστηκε και στα λαιβ.
Πηγα στο μαστορα μου λοιπον και το μονο που του ζητησα ηταν να μη μου τρυπησει την κιθαρα.
Πανευκολο ειπε και ακομα καλυτερα που δεν θελω να την τρυπησω.
Μου εβαλε ενα πιεζο LR Baggs κατω απο τον καβαλαρη (αφου τον ετριψε προσεκτικα για ειναι τελεια η επαφη) και αντικατεστησε το strap για τη ζωνη με ενα που ηταν και υποδοχη βισματος.
Ουτε μπαταριες, ουτε τιποτα. Ουτε που καταλαβα τι ειχε συμβει στην κιθαρα. Ειτε οπτικα, ειτε ακουστικα.
Αγορασα ενα fishman analog εξωτερικο προενισχυτη/DI (δινω ηχο μεσω XLR και λειτουργει με Phantom - κι απο εδω γλυτωσα τις μπαταριες και τα τροφοδοτικα) και ο ηλεκτρικος ηχος της κιθαρας μου ειναι 200% καλυτερος απο οποιαδηποτε ηλεκτροακουστικη Taylor εχω ακουσει. Ειτε καινουρια ειτε παλια.

ΥΓ1 ο lr baggs piezo μετα απο τοσο χρονια, λειτουργει αψογα. Σε μια 12χορδη ακουστικη taylor (ιδια χρονολογιας περιπου)  που αγορασα μεταχειρισμενη και ειχε γινει παρομοια δουλεια, αλλα εχει μπει fishman piezo, αυτο ψοφησε. Ισα που ακουγεται.
Ο μαστορας το δικαιολογησε στο λεπτοτερο παχος που εχει και δεν αντεξε στην πιεση των χορδων τοσα χρονια.

ΥΓ2 Προσωπικα, δεν προκειται ποτε να αγορασω ηλεκτροακουστικη με ετοιμo  piezo και προενισχυτη πανω της. 
Ακομα και φτηνη κιθαρα, θα αγορασω ακουστικη και θα την κανω μονος μου ηλεκτρο, με οτι υλικα θελω εγω.
Ιδιως σε φτηνη κιθαρα, το piezo και ο προενισχυτής της, θα ειναι ακομα πιο φτηνοδουλεια, κατι που θα με αναγκασει να το αλλαξω ετσι κι αλλιως και το κακο ειναι οτι θα πρεπει να παρω onboard προενισχυτη για να μη μεινει τρυπα στο οργανο.

117
Η κιθάρα είναι Made In China, αν και πίστευα ότι οι Cort κατασκευάζονται τα τελευταία χρόνια, στην Ινδονησία. Αλλά τα "αρνητικά" σταματάνε εκεί.
Εχω την εντυπωση οτι στην κινα ειχαν μαθει να φτιαχνουν οργανα πριν την ινδονησια.

118
ok. Ευχαριστώ.
Κάτι τελευταίο.
Το thomann στέλνει Κύπρο.
 Αν ναι είναι ακριβά τα μεταφορικά?
Απο οτι βλεπω εδω, ναι.
30ε τα μεταφορικα
Δωρεαν για αγορες πανω απο 398ε
https://www.thomann.de/gr/helpdesk_shipping.html?country=CYP
Και για τους Ελληνες υπαρχει πωλητης που μιλας τηλεφωνικα και στα Ελληνικα, για οποιαδηποτε διευκρινηση κλπ
Πιστευω οτι θα εξυπηρετει και Κυπρο
Stamatios Koutouzis   0049 95469223641  (09.30-18.30 ωρα Γερμανιας)
 

119
Ποσο "καλα" θελεις να γραφεις με δυναμικο των 20ε?
Απλα θα ηχογραφεις.
Δεν χρειαζεται phantom.
Ενα πυκνωτικο μικροφωνο entry level για ποιοτικη ηχογραφηση φωνης και ακουστικης κυμαινεται μεταξυ 120-200ε (κομπλε με ολα τα μπλιμπλικια που χρειαζονται, βαση, καλωδιο, ποπ φιλτερ, αραχνη)
Tα δυναμικα ειναι συνηθως για live.
Για home studio ηχογραφηση ειναι προτιμοτερο το πυκνωτικο.
Απο δυναμικα στο ευρος τιμων που εδειξες ειναι προτιμοτερο αυτο
https://www.skroutz.gr/s/3221611/Behringer-XM-8500.html


Υπαρχουν ομως και κατι πολυ οικονομικα πυκνωτικα που για τα λεφτα τους, συγκριτικα με τα δυναμικο που εδειξες, το παρακατω ειναι θεικο.
https://www.thomann.de/gr/superlux_e205.htm?ref=intl&shp=eyJjb3VudHJ5IjoiZ3IiLCJjdXJyZW5jeSI6IjIiLCJsYW5ndWFnZSI6ImVuIn0%3D 

Ομως δεν συμπεριλαμβανεται το shock mount (αραχνη) το οποιο ειναι απαραιτητο (για να αποφευγονται οι κραδασμοι, γιατι ειναι ευαισθητο καιι πιανει τα παντα) και ειναι ακριβο σε σχεση με το μικροφωνο
https://www.thomann.de/gr/superlux_hm56b_shockmount.htm?ref=prod_rel_328607_0

Ουτε ποπ φιλτερ εχει (για να μη μπουκωνει στα χειλικα συμφωνα - το γερνεις οταν ηχογραφεις κιθαρα)
https://www.thomann.de/gr/km_23956_plopkiller.htm

Κι εκει που βρηκες μια μικροφωναρα με 40 ευρω, μα τα απαραιτητα μπλιμπλικια φτανει τα 125  (απο τομαν οπου θα βρεις καλα και οικονομικα βαση και καλωδιο) με τα μεταφορικα.
https://www.thomann.de/gr/fun_generation_mic_stand.htm
https://www.thomann.de/gr/pro_snake_tpm_6.htm

Αν το καλοσκεφτεις ομως, με 30ε ακομα, πας στο Rode NT-1A που ειναι απο τα καλυτερα σε entry level πυκνωτικο.
https://www.thomann.de/gr/rode_nt1a_complete_vocal_recording.htm?ref=intl&shp=eyJjb3VudHJ5IjoiZ3IiLCJjdXJyZW5jeSI6IjIiLCJsYW5ndWFnZSI6ImVuIn0%3D
Τα εχει ολα. Μονο η βαση του λειπει.

Edit
Εδω βλεπω ενα μεταχειρισμενο με 100Ε
https://smart.noiz.gr/details.php?id=376929




120
1. Με τα δαχτυλα θα ακουγονται πολυ διαφορετικα καποια κομματια που ενδιαφερεσαι. Για καποια θα ειναι ΟΚ, πχ αυτα που παιζονται arpez .

2. Παντως η κιθαρα ειναι σε πολυ καλη τιμουλα (αν σκεφτεις οτι κοστιζει καινουρια 140ε).
Αν ειναι σεταρισμενη καλα (οσο μπορει να σεταριστει μια κλασικη) και δεν εχει καποιο λειτουργικο προβλημα (πχ να μη κουρδιζει σωστα απο τα κλειδια), τοτε ειναι μια χαρα.
Εχει σημασια το καλο σεταρισμα και οι καλες (φρεσκιες) χορδες, γιατι αν το οργανο ειναι "δυσκολο" σε διωχνει και δεν μαθαινεις.

3. Αυτο που ζητας (να μαθεις να παιζεις μονο καποια τραγουδια) δεν γινεται.
Ειναι σαν να θελεις να μαθεις να οδηγας φορμουλα 1, για να τρεχεις μονο στo Silverstone.
Βεβαια ολο και καποιος μπορει να σου πει οτι θα σε μαθει μονο αυτην την πιστα, κι εσυ μετα να μπεις και να νομιζεις οτι την τρεχεις, αλλα οι θεατες θα μπαινουν απο το κινητο facebook να περασει η ωρα. :)
Δυστυχως στη μουσικη δεν υπαρχουν shortcuts.
Μπορεις βεβαια να επικεντρωθεις σε μερικες τεχνικες και γνωσεις, αλλα οταν θα ερθει το κομματι που σε ενα σημειο και μονο, χρειαζεται μια τεχνικη που παρεβλεψες, δεν θα μπορεις να το παιξεις.
Και σε ενα απλο κομματι μπορει σε ενα σημειο να περιεχεται μια τεχνικη που χρειαζεται αρκετος χρονος εξασκησης.
Το καλο ομως ειναι, οτι αυτη η τεχνικη θα περιεχεται και σε καμια χιλιαδα ακομα τραγουδια. Οποτε αν την μαθεις, την εχεις για ολα τα τραγουδια.
Ετσι λοιπον μην πας με σκοπο να μαθεις τα τραγουδια που θελεις.
Θα μαθεις αυτα που μπορεις να παιξεις για αρχη. Και σιγα σιγα θα παιζεις πιο δυσκολα, μεχρι να φτασεις να παιζεις και οποιο θελεις.
Και ασκησεις και ear training και λιγη θεωρια (τα βασικα).
Αναλογα το ταλεντο που εχεις (αντιληψη, αυτι, ρυθμος) και το χρονο ενασχολησης που θα διαθεσεις, θα δεις σε αναλογο χρονο και τα αποτελεσματα.

122
@Spyros Delta Ωραίος! Εμένα, μάλλον χαζομάρα μου, τα alternate tunings δε μου πάνε (καλά καλά δεν ξέρω τις νότες στο κανονικπο χεχε). Και κρίμα βέβαια, γιατί η SG που είχα τσιμπήσει κοψοχρονιά πέρυσι έχει πάνω tronical που σου πετάει ό,τι tuning του βάλεις στο τσακα τσακα.
Τσαμπα το φοβασαι.
Απλα ονομαζε τις νοτες στην ταστιερα οπως και στο κανονικο κουρδισμα, ασχετα αν στην πραγματικοτητα ακουγεται αλλη νοτα.
Αυτο κανουν συνηθως και οι αλλοι.
Παιζουν πχ ενα Ε στην 6η χορδη, στην πραγματικοτητα ακουγεται (πχ σε drop 1/2 step) Eb, το ονομαζουν και το γραφουν στα tabs ως Ε και κοτσαρουν και μια σημειωση απο πανω "half step down" και αυτο ηταν.
Ασε τους πια-νύστες να βγαζουν τα ματια τους να κανουν τρανσπορτα :) (αν και οι περισσοτεροι εχουν ενα κουμπακι στα keyboards που λεει ... transpose και κανουν το ιδιο πραγμα.

ΥΓ Ελαχιστοι δεν μπορουν να το κανουν, επειδη εχουν perfect pitch στο αυτι και δεν μπορουν να παιζουν E και να ακουγεται Eb.
Εχω ενα φιλο πιανιστα τετοιον και δεν μπορει να πατησει transpose. Μπερδευεται.
Οι υπολοιποι μουσικοι (πρεπει να) εχουμε relative pitch, και δεν εχουμε τετοιο θεμα.

Perfect pitch https://en.wikipedia.org/wiki/Absolute_pitch
Relative pitch  https://en.wikipedia.org/wiki/Relative_pitch

123
Να συμπληρωσω το πρωτο σολο του κομματιου.

https://www.youtube.com/watch?v=RSIEXrSQdsk

124
NEIL YOUNG & CRAZY HORSE - Hey Hey, My My
https://www.youtube.com/watch?v=0O1v_7T6p8U


Το οποιο το εχουν κανει κανει cover και οι oasis.
https://www.youtube.com/watch?v=l3dj0I-tozU

125
Bm7 ειναι.
Τι υπομονή;
Δεν μπορείς να πιάσεις bar chords?
Κοιτα εικόνες στο net για Bm7 chord.

Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 46