Σελίδες:
  • #1 από Kosthrash στις 21 Apr 2010
  • Θελω να αναβαθμισω την φθηνη μου jackson (Js-20) και σκεφτομαι να βαλω στο bridge εναν Seymour Duncan JB 4 (τον ιδιο φοραει και η soloist  ;)). Απ'οτι εχω ακουσει, η επιλογη του μαγνητη (αν θα ειναι humbucker ή trembucker) παει αναλογα με το spacing των χορδων ή το τρεμολο που εχει η κιθαρα. Πουθενα ομως δεν εχω βρει ποσο πρεπει να ειναι αυτο το spacing για να επιλεξω αναλογως (η δικια μου δεν εχει floyd rose αλλα η αποσταση μεταξυ της Μι μπασσο και Μι καντινι πανω απο τον bridge μαγνητη ειναι πανω απο 5cm). Τι πρεπει να διαλεξω; SH4 ή TB4?
  • #2 από ΠΑΝΜΕΓΙΣΤΟΣ - EOSFORUM - SOTRIANI - στις 21 Apr 2010
  • ...φιλαρακι μάλλον για χαμμπακερ πας!!

    http://www.seymourduncan.com/support/faq/frequently-asked/everything-else/what_does_tremb/

    καλημεραααααααααααααααααααα!
  • #3 από Απόλλων στις 21 Apr 2010
  • Πρέπει να μετρήσεις ακριβώς την απόσταση των χορδών στο σημείο του μαγνήτη. Όπως αναφέρει και το link που παρέθεσε ο Sotriani, αν η απόσταση αυτή είναι περίπου 49-50 χιλιοστά τότε χρειάζεσαι humbucker, ενώ αν είναι μεγαλύτερο (52-53 χιλιοστά) μάλλον χρειάζεσαι trembucker.
  • #4 από Kosthrash στις 21 Apr 2010
  • ...φιλαρακι μάλλον για χαμμπακερ πας!!

    http://www.seymourduncan.com/support/faq/frequently-asked/everything-else/what_does_tremb/

    καλημεραααααααααααααααααααα!


    Σ'ευχαριστω για το link, μαλλον για trembucker με βλεπω (ειναι πανω απο 50mm -δεν θυμαμαι ποσο ακριβως, θα το ξανατσεκαρω), αλλα και η SL1 soloist φοραει JB TB4 (Trembucker)... βεβαια εχει floyd, ενω η δικια μου εχει το κλασσικο 2-point fulcrum tremolo (οχι πως το χρησιμοποιω...). Μηπως τελικα εχει να κανει και με το fret size (jumbo frets και οι δυο)?!?
  • #5 από ΠΑΝΜΕΓΙΣΤΟΣ - EOSFORUM - SOTRIANI - στις 21 Apr 2010
  • ...παντως, μια φτηνιαρα επιφον εξπλορερ πουχω, οι χορδες ΔΕΝ περνανε ακριβως πανω απο τον NECK μαγνητη, και δεν εχω παρατηρησει κατι! Βεβαια ειναι και του "κιλου" οι μαγνητες της...
  • #6 από Kosthrash στις 21 Apr 2010
  • Αυτο που λες το εχω παρατηρησει και σε κατι κιθαρες με τον bridge μαγνητη τοποθετημενο οχι καθετα με τις χορδες αλλα υπο γωνια (εκει και αν δεν περνανε οι χορδες απο επανω...  :D) και μετα σκεφτομαι τι καθομαι και το ψειριζω με χιλιοστα, χαρακες κτλ... :-\ Απο την αλλη, αφου θα τα <σκασω> ετσι κι αλλιως, τουλαχιστο να παρω τον σωστο μαγνητη για αυτη την κιθαρα  ;)

    Τελικα για να καταλαβω: ετσι και δεν βαλεις τον καταλληλο μαγνητη με τα polepieces ακριβως κατω απο τις αντιστοιχες χορδες, δεν θα παιζει σωστα η κιθαρα? ή απλα δεν θα αποδιδει το 100% ο μαγνητης?
  • #7 από ΠΑΝΜΕΓΙΣΤΟΣ - EOSFORUM - SOTRIANI - στις 21 Apr 2010
  • ...πιστευω απλα δε θα αποδιδει σωστα ο μαγνητης, γιατι ουσιαστικα η χορδη "διαταρασσει" το
    μαγνητικο πεδιο πανω απο το polepiece που ολοι ξερουμε οτι δεν ειναι "σημιακό". Αρα...
  • #8 από Kosthrash στις 21 Apr 2010
  • Λοιπον μολις ειδα οτι και η SL1T (fixed bridge) φοραει τον Trembucker TB4 (http://www.jacksonguitars.com/products/specSheet.php?product=2803075803)
    οποτε η επιλογη ειναι ανεξαρτητως του ειδους ή της υπαρξης τρεμολο.
  • #9 από Johnie Darko στις 21 Apr 2010
  • Το τρεμολο δεν εχει σχεση, η αποσταση των χορδων μεταξυ τους εχει σχεση... Μπορει καποιος να εχει σταθερη γεφυρα αλλα η αποσταση των χορδων να ειναι 53mm κοκ.
    Στην πραγματικοτητα παντως δεν νομιζω να ακουσεις καποια διαφορα οτι και να επιλεξεις... Πχ ο Van Halen εβαλε μαγνητη (με επιπλεον περιτυλιξη) απο Les Paul πανω σε σωμα Kramer με τρεμολο τυπου fender και το αποτελεσμα....
  • #10 από Kosthrash στις 04 Jun 2010
  • Η αναβαθμιση ολοκληρωθηκε!!! (η εγχειρηση πετυχε - ο ασθενης απεβιωσε  :D :D :D )

    Πλεον η Jackson Dinky μου φοραει στο bridge εναν Seymour TB4 JB  (Γ%$#το δεν υπαρχει smiley με αρκετα μεγαλο χαμογελο για να με εκφρασει τωρα...)
  • #11 από Μητσάκος στις 04 Jun 2010
  • Με γειές και καλά riffια!!!  8)
  • #12 από Kosthrash στις 07 Jun 2010
  • Thanks Mits@kos!

  • #13 από Kosthrash στις 29 Jun 2010
  • ***Update***

    Μιας και πηρα φορα ειπα να αλλαξω και τον Neck μονοπηνιο με κατι πιο "γκαζιαρικο"... τωρα σολαρω και με τον neck μαγνητη - ο Seymour Duncan Hot Rails SHR-1B εχει ενα πιο <ζεστο> ηχοχρωμα και σε συνδυασμο με τη θεση neck βγαζει πολυ ωραιο ηχο για blues & woman tone style, αλλα και για πιο "αγριες" καταστασεις (σολο Maiden κτλ). Τωρα εχω 3 ειδων μαγνητες και 5 διαφορετικα ηχοχρωματα  ;)

  • #14 από Μητσάκος στις 29 Jun 2010
  • Τι επιπέδου ηχητική βελτίωση παρατήρησες με την αλλαγή των μαγνητών?
  • #15 από Kosthrash στις 30 Jun 2010
  • Τι επιπέδου ηχητική βελτίωση παρατήρησες με την αλλαγή των μαγνητών?

    Λοιπον εχουμε και λεμε:
    • Περισσοτερο definition και ατακα στις νοτες, ειδικα σε γρηγορα περασματα.
    • (Ως αποτελεσμα του παραπανω) σχεδον καθολου "λασπωμα" στα palm mutes και γρηγορα ρυθμικα σε σχεση με τους stock (που τωρα συγκρατουν συνδετηρες και χαρτακια πανω στο ψυγειο  :D )
    • Μεγαλυτερη εμφαση και presence του ηχου της κιθαρας στα solo σε μιξη (ειδικα ο JB στη γεφυρα εχει αυτο το χαρακτηριστικο)
    • Τελος αν και δεν εχει να κανει με ηχητικη βελτιωση, λογω του καλυτερου διαχωρισμου των νοτων, αναγκαστηκα να βελτιωσω την τεχνικη μου και να διορθωσω το -χαλια ετσι κι αλλιως ;D - παιξιμο μου (στην αρχη με ενοχλησε αυτο αλλα μετα καταλαβα ποσο καλο μου εκανε) - φανταζομαι κατι αναλογο θα συμβαινει και οταν κανεις παιζει για πρωτη φορα σε ενα καλο λαμπατο ενισχυτη, αν και εκει η διαφορα θα ειναι πιο εντονη.
    Α, και τελος, τωρα πλεον παιζω (με distortion εννοειται) χρησιμοποιωντας και τον neck μαγνητη (πριν τον stock τον χρησιμοποιουσα μονο για τα καθαρα...). Το μονο "κακο" ειναι οτι το ρισκαρεις λιγο ωσπου να τοποθετησεις τον μαγνητη, γιατι δεν μπορεις να ξερεις πως ακριβως θα ακουγεται στην κιθαρα σου με τα ξυλα & τη γεφυρα που εχει κτλ (εκτος και αν τον εχεις ακουσει στο ιδιο ακριβως μοντελο κιθαρας και φυσικα στην ιδια θεση - bridge, neck, middle)
  • #16 από groovymood στις 30 Jun 2010
  • ο Seymour Duncan Hot Rails SHR-1B εχει ενα πιο <ζεστο> ηχοχρωμα και σε συνδυασμο με τη θεση neck βγαζει πολυ ωραιο ηχο για blues & woman tone style, αλλα και για πιο "αγριες" καταστασεις (σολο Maiden κτλ).

    Μεγειά η αναβάθμιση... ;)

    Όσο για τον hot rails, sorry αλλά για blues με τίποτα!! ;D
    Είναι πάρα πολύ γκαζωμένος για τέτοια είδη μουσικής.

    (Κάνω την διευκρίνηση γιατί μπορεί να υπάρχουν άτομα που θέλουν να παίξουν blues και με βάση τα γραφόμενα να τον προτιμήσουν και μετά φυσικά να το μετανιώσουν...)
  • #17 από Kosthrash στις 30 Jun 2010
  • ο Seymour Duncan Hot Rails SHR-1B εχει ενα πιο <ζεστο> ηχοχρωμα και σε συνδυασμο με τη θεση neck βγαζει πολυ ωραιο ηχο για blues & woman tone style, αλλα και για πιο "αγριες" καταστασεις (σολο Maiden κτλ).

    Μεγειά η αναβάθμιση... ;)

    Όσο για τον hot rails, sorry αλλά για blues με τίποτα!! ;D
    Είναι πάρα πολύ γκαζωμένος για τέτοια είδη μουσικής.

    (Κάνω την διευκρίνηση γιατί μπορεί να υπάρχουν άτομα που θέλουν να παίξουν blues και με βάση τα γραφόμενα να τον προτιμήσουν και μετά φυσικά να το μετανιώσουν...)

    Σ'ευχαριστω φιλε μου!
    Ισως να εχεις δικιο, εγω λεγοντας blues εννοουσα αυτα που παιζω (λεμε τωρα :D ), συνηθως Gary Moore staff (Still got the blues...)

    Παντως ο hot rails SHR-1b που προοριζεται για Bridge θεση εχει αλλο ηχοχρωμα στη θεση neck (πιο μπασσο...)
Σελίδες: