Αποστολέας Θέμα: Τωρα στα...γεράματα μου ηρθε ορεξη για ηλ. κιθάρα.Μια βο  (Αναγνώστηκε 5485 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Johnkokk

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 6
    • Προφίλ
Καλημέρα στην παρέα.

Ειμαι 38 χρονών, κι επειδή είμαι ανήσυχο πνεύμα σε ολες τις εκφάνσεις τις ζωής μου, μου μπήκε η τρέλα να μάθω λέει ηλεκτρική κιθάρα.
Οπως καταλαβαίνετε, απο κιθάρα είμαι εντελώς άσχετος και για κάποιο λόγο μου φαίνεται πολύ δύσκολο όργανο(ολα αυτά τα δάχτυλα να κάνουν διάφορα  :) ).Ειναι όντως έτσι ?

Αρκετά παλιότερα ασχολήθηκα για 2-3 χρόνια με πλήκτρα (με δάσκαλο, κλπ).Αλλά απο τότε έχουν κυλίσει αιώνες.

Πάμε στο θέμα.

Ο ήχος που μ' αρέσει και ακούω σαν μουσική είναι απο Gary Moore ως Metallica και ολα τα ενδιάμεσα.Με λίγα λόγια, blues, rock και λίγο metal.

Kάπου εδω χρειάζομαι την δική σας βοήθεια.

Το budget που θέλω να κινηθώ δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα 400-450€ με ολα τα απαραίτητα μέσα (η θήκη π.χ. δεν νομίζω οτι είναι απαραίτητο αξεσουάρ.Δεν νομίζω να αφήσει η κιθάρα να την πάει βόλτα ο άσχετος)  :)

Επίσης θα ήθελα να την πάρω κι απο κάποιο Ελληνικό online shop, μιας και δεν παίζει πιστωτική.

Μπορείτε να προτείνετε κάποιες λύσεις με αυτά τα δεδομένα ?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.




Αποσυνδεδεμένος RORY GALLAGHER

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 476
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
φιλε johnkokk κατ'αρχήν ποτέ δεν είναι αργά! και στην τελική θα έχεις ένα ωραίο χόμπι να καις χρόνο ;D
Μετά, καλύτερα να κανονίσεις με κάποιον δάσκαλο να σου δείξει κάποια πράγματα. Επειδή είσαι αρχάριος τελείως, μην βασίζεσαι τόσο στο ιντερνετ και το youtube για τη θέση του δασκάλου.