Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - vegos

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 35
1
Να ρωτήσω και κάτι. Η προενίσχυση της Cort δεν χρησιμοποιεί piezo καλωδιάκι αλλά γράφει Ceramic pickup.
Νομίζω ότι όλοι οι piezo κεραμικοί είναι, το υλικό που χρησιμοποιείται για την δημιουργία του σήματος δηλαδή...Δε πρέπει να συμφέρει τίποτα άλλο. Τα υπόλοιπα πρέπει να είναι κρύσταλλοι στυλ χαλαζία κλπ.

2
Τα email ειναι επησημα εγραφα.Εχω δωσει εξουσιοδοτησεις σε τραπεζες και εντολες σε δικαστικο κλητηρα μεσω email χωρις υπογραφη που ανετα μπορουσε να το ειχε στειλει καποιος απο το mail μου χωρις να εχω ιδεα.
Στο αμερικα γινωντε προσληψεις και απολησεις μεσω email

Αν δεν είναι ψηφιακά υπογεγραμμένο, πολύ χλωμό, όπως είπε κι ο panix...
Ειδικά στην Ελλάδα, που δεν υπάρχει -ακόμα- το νομικό πλαίσιο που θα εξισοροπήσει την φυσική με την ψηφιακή υπογραφή. Τώρα κάτι γίνεται σιγά σιγά με τον Ερμή, αλλά έχει μέλλον ακόμα...

3
Νταξει,οταν κατι εχει να κανει με ασφαλια που την κακια στιγμη μπορει να σωσει ζωες,θα επρεπε να ειναι οχι ελευθερο πατεντας,αλλα υποχρεοτικο να υπαρχει.
Καλα τα γουστα,καλες και οι φασεις που κανουμε,αλλα το ατυχημα ειναι κατι που "απαγορευετε" να συμβει ιδιως απο βλακεια/μαγκεια/εξυπναδα/επιπολεωτιτα κτλ
Πιστεύεις ότι κάποια αυτοκινητοβιομηχανία ενδιαφέρεται πραγματικά για την ασφάλεια σου/μου/του, εν έτη 2018; Ούτε για την ασφάλεια των εργαζομένων της δεν ενδιαφέρεται, απλά δε μπορεί να κάνει αλλιώς...
Σε ένα σάπιο σύστημα ζούμε, απλά δεν το έχουμε καταλάβει ακόμα...

4
Οι περιγραφες στα φιλαδια με τις πατεντες ειναι τοσο λεπτομερεις που το μονο παραθυρακι το βρηκε ο στραντμπεργκ και χοθηκε και μετα εκλεισε και αυτο.
Καλά, μη φανταστείς, υπάρχουν άπειρες τρύπες...
Δες για παράδειγμα το ESP που υπάρχει πλέον σε όλα τα αυτοκίνητα:
https://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_stability_control#Product_names
Το ίδιο πράγμα κάνουν όλα, με τον ίδιο τρόπο λειτουργούν πλέον. Κι όλοι είναι ευχαριστημένοι.

5
και μην μου πει κανένας οτι η πνευματική ιδιοκτησία πρέπει να πληρώνεται.......
Σε έναν ιδανικό κόσμος, τίποτα δεν θα έπρεπε να πληρώνεται...

6

7

http://www.ibanez.com/na/news/f_products/2014/KP/index.html
Ibanez RGKP6 με Kaossilator.
Κάτι αντίστοιχο σε μόντα έχει κάνει κι ο Musoκιθαρίστας στην κιθάρα του...
! No longer available

9
Λοιπόν, πόσο απλά είναι τα πράγματα από άποψη τεχνολογίας...
Η πρώτη μου ηλεκτρική κιθάρα είναι αυτή στην πρώτη φωτογραφία. Ακριβώς πριν 10 χρόνια. Το 2008.
Μια τυπική κινέζικη stratocaster-like.
Κάτω όμως από το βύσμα της εξόδου, έχει ένα panel, το οποίο δεν είναι τίποτα άλλο από μια κάρτα ήχου με asio drivers. Το ίδιο προιόν με αυτό που έχει η Behringer (και άλλοι 1500 κινέζοι) για να συνδέεις με USB την κιθάρα σου στο PC.
Μαζί έδινε και μια lite έκδοση του Guitar Rig.
Η κιθάρα λοιπόν μπορεί να παίξει κανονικά, αλλά και βάζοντας απλά το USB καλώδιο στο PC και τα ακουστικά σου (ή τον ενισχυτή) στην έξοδο της κάρτας ήχου...
So simple...  ;D
 Για την ιστορία, την είχα πάρει <150€ (νομίζω 125€ είχε αυτή, και 150€ είχε μία άλλη με look superstrat, πιο αιχμηρή, δεν θυμάμαι ακριβώς, πάντως είχαμε πάρει και τις δύο  ;D ).

10
Παρακαλώ να μην ανεβάζετε φωτογραφίες από Steinberger γιατί ζω στα άκρα...  ;D ;D ;D Ευχαριστώ.

11
Σωστός. Ο μουσικός εξοπλισμός (της ροκ ως επί το πλείστον) πρέπει να περικλείεται από έναν αέρα βιντατζιάς και hype. Έτσι μάθαμε, με αυτά γουστάραμε.

Έτσι μάθαμε, δύσκολα θα αλλάξει.
Κατ΄εμέ, κακώς μάθαμε έτσι. Και φταίει ότι φάγαμε πολύ τεχνολογία από το πουθενά. Για τον περισσότερο κόσμο το internet μπήκε στη ζωή του τα τελευταία 5 με 10 χρόνια, το laptop άντε πες 20. Tα κινητά που κάνουν κάτι εκτός να παίρνουν τηλέφωνο άντε άλλη μια 10ετία. Και δυστυχώς αυτό το target group δεν ήταν το "ψαγμένο". Η μάζα δηλαδή, που στην ουσία είναι αυτή που ρυθμίζει την αγορά.

Θέλω να πιστεύω ότι η νέα γενιά που γεννήθηκε μέσα σε αυτή, θα την πάει ένα βήμα παρακάτω...

12
Κάποτε σκεφτόμουν (ανάμεσα στις πολλές σαχλαμάρες) να κάνω μια κιθάρα που θα έχει στο pickguard εγκοπές στις οποίες θα "κουμπώνουν" μαγνήτες διαφορετικού τύπου, χωρίς κολλήσεις κτλ. Κάτι τέτοιο είχε κάνει ο Duncan με τους convertible ενισχυτές του... άπατοι πήγαν. Υπάρχει μια... αδράνεια συμπεριφοράς στους μουσικούς, που πολύ επιλεκτικά βάζουν κάποια πράγματα στον (μικρο)κόσμο τους (πχ ηλεκτρικό πιάνο) ενώ απορρίπτουν άλλα, όσο καινοτόμα και πρωτοποριακά να είναι σε όρους φυσιολογικών ανθρώπων...  ;D
Μπα πιστεύω είναι της εποχής, ή για την ακρίβεια της τελευταίας 15ετίας... Κι όσο περνάει ο καιρός πιάνει μεγαλύτερη vintagίλα...
Δεν έχει να κάνει με τη μουσική μόνο. Βλέπω κι από την φωτογραφία που ασχολούμαι, δεν είχα παρατήσει ποτέ το φιλμ, οπότε πάντα ήξερα τι γίνεται στην αγορά, πλέον έχουν πάει στο Θεό όλα τα αναλογικά.
Το παρατηρώ και με κάποια audio κομμάτια που ψάχνω κατά καιρούς. Οτιδήποτε <90s απλησίαστο, ενώ μπορεί να είναι και ουσιαστικά άχρηστο.
-Θέλω να- πιστεύω ότι σε λίγο θα γίνει το μπραφ και θα πάρουμε μπροστά... Είναι κοροιδία να μην έχουμε κάποια/ή όλα τα εφέ πάνω στις κιθάρες.

Το κάναν κάποιοι (πχ πριν 10 χρόνια η Behringer με τις iAXE (κάπου έχω ανεβάσει φωτο εδώ μέσα, iAXE 393), η Line6 με κάποιες modelling, η Yamaha πριν 30 χρόνια με midi κιθάρα, η Steinburger με headless μπράτσο και carbon κατασκευή), αλλά όντως, δεν τράβηξαν (και πιο πρόσφατα η ibanez νομίζω που έχωσε ένα kaossilator πάνω).
Που θα πάει, θα στρώσει...
Αλλά φαντάζομαι θα στρώσει όταν ξυπνήσει κι η μουσική, γιατί κι αυτή έχει σε γενικές γραμμές κολλήσει στα ίδια χρόνια πίσω...
Παράθεση
Υπάρχει μια... αδράνεια συμπεριφοράς στους μουσικούς, που πολύ επιλεκτικά βάζουν κάποια πράγματα στον (μικρο)κόσμο τους (πχ ηλεκτρικό πιάνο) ενώ απορρίπτουν άλλα, όσο καινοτόμα και πρωτοποριακά να είναι σε όρους φυσιολογικών ανθρώπων...  ;D
Για να μην πάμε μακρυά. Ζούμε στο 2018, έχουμε φτάσει σε σημείο απίστευτο τεχνολογικά, τουλάχιστον σε σχέση με αυτά που ζούσα εγώ πιτσιρικάς. Παρόλα αυτά, ακόμα χρησιμοποιούμε (και επιζητούμε) ενισχυτές λαμπάτους, αντί για Kemper...
Και το χειρότερο είναι ότι στο τέλος, όλα αυτά τα ακούμε από τον ορισμό του Low-quality. Κινητό ή στην καλύτερη PC με άθλιες κάρτες ήχου/ηχεία/ακουστικά...

13
Ε κάτι αντίστοιχο σκέψου το όμως με τον Λες τον Πολ.Θες κιθάρα που έφτιαξε ο ίδιος, με το όνομα του; Θα πληρώσεις...Γιατί; Γιατί έτσι θέλει ο Λες ο Πολ.
Αν το αξίζει η όχι είναι άλλη ιστορία...

14
Ο david green εχει open source τα σχεδεια για παρα πολλες καμπινες και ο passinwind εχει παλι ελευθερα τα σχεδια για τις προενισχυσεις.
Καλά, αυτό δε λέει κάτι. Βασικά δε λέει τίποτα...
Εγώ πχ ανεβάζω άπειρο κώδικα for free στο internet κατά καιρούς. Παρόλα αυτά, αν μου ζητήσει κάποιος να του υλοποιήσω κάτι που έχω φτιάξει (και το έχω συνήθως με CC BY-NC) δεν θα το κάνω δωρεάν, θα το χρεώσω, καθώς κι εγώ πρέπει να ζήσω...Δεν θέλω όμως να ζήσουν οι άλλοι από τη δική μου δουλειά  ;D κι όχι εγώ...
Οπότε το πόσο θα το κοστολογήσω είναι δική μου δουλειά, και του πελάτη να αποφασίσει αν το θέλει ή όχι. Το οποιοδήποτε προϊόν/υπηρεσία/whatever.
Βέβαια στην Ελλάδα έχουμε μάθει λίγο να είμαστε <μπιπ> με τα πνευματικά δικαιώματα.Οι μεν δημιουργοί νομίζουν ότι έχουν τον θησαυρό, οι δε καταναλωτές ότι δεν υπάρχει λόγος να πληρώσουν...

15
Εντωμεταξύ αυτή πρέπει να είναι η πιο endless συζήτηση  ;D ;D ;D Infinite loop  ;D

16
Πήγαινε την σε κάποιο μάστορα για ένα αρχικό setup.
Σημαντικό επίσης όμως είναι πριν να ξέρεις και τι σε ενοχλεί.
Τα βασικά που ρυθμίζει ο μάστορης είναι ύψος χορδών/μαγνητών, το πόσο τοξοειδές θα είναι το μπράτσο κλπ.Υπάρχουν κάποιες γενικά αποδεκτές τιμές για όλα αυτά, αλλά εξαρτάται κι από τον καθένα μας.
Είμαι 1000% βέβαιος ότι αν μετρήσουμε όλοι πχ το ύψος χορδών στις κιθάρες μας, αν είμαστε ξέρω γω 100 άτομα, θα πάρουμε 500 διαφορετικές τιμές. Κι από τους 100, και οι 200 θα έχουμε το "σωστό" ύψος...
Επειδή δεν έχεις ακόμα κάποια default τιμή για να ξέρεις τι ακριβώς σε βολεύει περισσότερο, μάλλον θα χρειαστεί trial & error... Οπότε ας την δει κάποιος μάστορας ότι είναι ΟΚ σε γενικές γραμμές, και νομίζω μαζί του ρυθμίστε τη στα μέτρα σου, δοκιμάζοντας την...

17
Άλλο ένα...  :)

https://vocaroo.com/i/s0isQowUmXgN
Ίδιο σεταπ αν θυμάμαι καλά.Το έχω γράψει με ένα Digitech GSP1101.Δυο (διαφορετικές) κιθάρες, μία αριστερά μία δεξιά.Η δεξιά Hofner Verythin. Η αριστερή δε θυμάμαι  ;D
Στην ουσία το είχα γράψει παλιότερα, το ξαναθυμήθηκα, το έπαιξα από πάνω και τις ψιλομοίρασα αριστερά/δεξιά.

18
To backing track το παιζω μεσω windows media player.  Δοκιμασα κατι gom κτλ, αλλα το προβλημα ειναι στο studio one. Ουτε με drag and drop μπορω να κανω playback.

Δεν θα χρησιμοποιείς άλλο software για το backing track. Πρέπει να γίνει Import στο studio one.
Για να μην γίνεται, είναι μάλλον σε μη υποστηριζόμενη δειγματοληψία.

Τσέκαρε κάποιο που παίζει με αυτό που δεν παίζει για τις διαφορές.

Λογικά με δεξί click, properties, details θα σου πει σε τι sampling rate είναι κλπ.
Εναλλακτικά, από το vlc θα πάρεις μάλλον περισσότερες πληροφορίες.

Αν είναι διαφορετικά (που το υποψιάζομαι), άνοιξε το προβληματικό με το audacity και κάντο export με τις ρυθμίσεις που έχει κάποιο άλλο που παίζει ΟΚ.

19
πως θα έχει auditioning απο την μαμίσια κάρτα χωρίς να χρησιμοποιεί και τις 2 κάρτες? τι εννοείς να παίζει full duplex την USB?

Το βασικό των ASIO drivers (σε σχέση με τους WDM) είναι ότι μπορεί να στέλνει ήχο στην έξοδο της κάρτας και να λαμβάνει από τις εισόδους με χαμηλό latency.

Δεν χρειάζεσαι δύο κάρτες. Μία αρκεί.

Απλά δεν μπορείς να το κάνεις με τους WDM στα Windows.

20
https://files.fm/u/zjucgpyd

Πάρε τις κιθάρες σε pdf από το UG...
Δεν ξέρω αν είναι σωστά, απλά save to pdf τα έκανα....

21
https://www.presonus.com/products/AudioBox-USB-96/downloads

Έριξα μια ματιά εδώ, (ξανα)κατέβασε τους drivers κλπ και κάνε μια (επαν)εγκατάσταση στο PC σου.

https://pae-web.presonusmusic.com/downloads/products/pdf/AudioBoxUSB96_OwnersManual_EN_25052017.pdf

Εδώ λέει ακριβώς με το Studio One τα βήματα για την παραμετροποίηση της κάρτας ήχου, μάλιστα στο 4.3.2 έχει ακριβώς αυτό που θες, "Creating Audio and Instrument Tracks" και μετά "Recording an Audio Track".

Aπ' ότι λέει έχει και WDM και ASIO drivers, το μυστικό είναι να χρησιμοποιήσεις τους ASIO (οι WDM: Windows Driver Model δεν είναι optimized για τη δουλειά που τους θέλουμε, real time playing & recording, πράγμα που οι ASIO κάνουν αρκετά καλά).

Η κάρτα σου γράφει στα 44,1, 48, 88, 96KHz. Μην το ανεβάσεις ψηλά, παίξε με 44.1 (CD Quality) ή 48KHz. Μετά, πέραν του τεράστιου αρχείου, θα χρειαστεί αρκετούς πόρους για το processing.

Τέλος, ΜΗΝ παίζεις με Audacity και με 2 κάρτες ήχου. Το μεν πρώτο δεν είναι daw, και οι 2 κάρτες ήχου με παράλληλο παίξιμο θα σου σκίζουν λίγο το σύστημα.

22
Ο ήχος είναι ψιλο-vintagίλα, φαντάζομαι βοηθάει και η κιθάρα. Είναι με τους Toneriders Rocksong.

Ως εφέ έχω βάλει τα εξής:
AC30 '63 version, British 4x12 καμπίνα, Lexicon Studio reverb και EQ.
Μετά πρέπει να ξαναπέρασα όλες τις κιθάρες ένα reverb...

Γενικά αυτός ο ήχος νομίζω είναι εύκολο να τον πετύχεις, απλά βάζεις ότι πιο low-quality έχεις  ;D ;D ;D

23
Υποψιάζομαι ότι έχεις κάνει τελείως λάθος setup.
Ξεκινάμε με το πιο απλό. Παίζεις με asio drivers;

24
Ας ανεβάσω κι εγώ ένα  ;D
Κι επειδή είμαι και κάποιας ηλικίας, με μέτρο οι ντομάτες  ;D ;D ;D

https://vocaroo.com/i/s12Ny05uWatt

(Γμταcopyrightsμουμεσαδεμπορουμεναανεβασουμετιποταπουθεναπλεον)

Για την ιστορία, το έγραψα σε ένα Tascam DP008EX, με Hofner Verythin και Digitech GSP1101 με ένα crunch effect που έχω φτιάξει...

25
Λοιπά / Απ: Whatever
« στις: 08/05/18, 23:44 »
Πάντως άμα θέλετε, μπορώ να σας τα χαλάσω εγώ for free  ;D ;D ;D

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 35