Σελίδες:
  • #26 από Μαρμελακι στις 11 Aug 2005
  • (σχολιο διαγραφηκε)
  • #27 από ChristosK στις 04 Jan 2006
  • Στη Θεσσαλονίκη υπάρχει ο Γιώργος Παπάζογλου, είναι μέσα σε δουλειές με στούντιο (στα Rover Studios στο Ναυαρίνο θα ξέρουν που να σε στείλουν). Αυτός είναι ο μόνος που βάζει χέρι sτην custom Fender Strat μου, αλλά έχω πάνω από 7 χρόνια να τον δω και την τελευταία φορά άλλος άλλαξε τα τάστα (στη Γερμανία). Ο Γιώργος ξέρει πάρα πολλά από alder ξύλα, το μόνο ζήτημα είναι το αν θα έχει χρόνο.
     
    Ο Καγμάκης στην Αθήνα είναι το μόνο σοβαρό μέρος που ξέρω για τέτοιες δουλειές, αλλά 15 χρόνια πριν που με απασχολούσαν τα ίδια με σένα, οι τιμές που χρεώνανε για εργατικά ήταν αστρονομικές (είμαι ομως πάρα πολύ παλιός για να ξέρω όπως βλέπεις)... Γενικά η φάση με custom όργανα είναι να έχεις φιλία με κάποιο luthier ο οποίος να αγαπάει τη μουσική σου και να νιώθει περήφανος για τον ήχο που βγάζει η κιθάρα που αυτός έφτιαξε σε ένα περίγυρο μουσικών κοινό και στους δυό σας. Το λέω διότι μόνο έτσι γλιτώνεις τα αστρονομικά εργατικά για να κάνεις τα απαραίτητα πειράματα στη διαδικασία.
     
    Όσο για τα ξύλα, καλό είναι να τα ξέρεις, να τα γνωρίζεις, να είσαι μέσα σε ένα εργαστήριο που να μπορείς να τα συνδυάσεις (είμαι υπέρ των δύο κομματιών, ενός σώματος και ενός λαιμού, για να μπορεί η κιθάρα μετά να ρυθμίζεται) και μετά να ταιριάξεις τα καλύτερα. Επίσης είμαι υπέρ του να βιδώνονται οι μαγνήτες στο ξύλο (αλλά αυτή η ανάγκη προκύπτει από το γεγονός ότι ο καβαλάρης στο σώμα της κιθάρας που θέλω εγώ είναι αιωρούμενος, οπότε ένα βασικό κομμάτι όγκου στον ήχο χάνεται από εκεί). Τέτοια πράγματα θέλουν ώρεςδουλειάς ατελείωτες και είμαι κατά του να τις κάνει μη ειδικός. Πρέπει να μπλέξεις με κατασκευαστή που να καταλαβαίνει τι θέλεις να παίξεις και που να σε βλέπει σα φίλο πρώτα και μετά σαν πελάτη...
  • #28 από Panagiotis K στις 29 Jan 2006
  • Πληροφοριες για ξύλα και για οτιδήποτε άλλο =6945724886
  • #29 από TASOSGR στις 13 Nov 2006
  • Λοιπον, οι πρωτες fender μεχρι τα μεσα του '60  οταν ηταν βαμμενες και δεν φαινοντουσαν τα νερα του ξυλου , χρησιμοποιουσαν μονο swamp ash ή αλλα ειδη ash (η ελληνικη ονομασια ειναι "μελιο")!οταν δεν φαινοντουσαν τα νερα του ξυλου χρησιμοποιουσαν alder(αλλιως σκληθρο ή κλήθρο)! ο λογος ειναι οτι το ash εχει απιστευτα νερα και ηταν ο μονος λογος του το χρησιμοποιουσαν οταν θελαν να φαινεται το ξυλο της κιθαρας!το alder δεν εχει τοσο ωραια νερα και γι'αυτο κιολας το βαφανε!η διαφορα τους στον τονο ειναι οτι το alder βγαζει πιο ζεστο ηχο!ενω το ash δινει λιγο πιο πριμαριστο ηχω(οχι ομως τοσο που να σε ενοχλει οπως σε αλλα ξυλα) αλλα και πιο δυνατο και σκαστο ηχο.Τωρα, χρησιμοποιουν ολα τα ειδη ash οπως το swamp ash,hard north ash κι αλλα. Η βασικη ομως διαφορα που συνηθως προτιμουν το swamp ash ειναι οτι ειναι πολυ ελαφρυτερο απο το north ash. δυστυχως ομως μεγαλωνει μονο σε καποιες περιοχες της αμερικης και ειναι πολυ δυσκολο να το βρεις!παντως το ash ειναι πολυ δυσκολο να δουλευτει γιατι ειναι παρα πολυ σκληρο ξυλο, αλλα και στο βαψημο θερει πολλα χερια προεργασια για να κλεισουν ειναι ανοιχτει πωροι που εχει!παντως για μενα ειναι πολυ καλυτερο απο το alder.ομως το alder ειναι ξυλο που μπορει να παιξει σε περισσοτερα ειδη μουσικης και γι'αυτο το χρησιμοποιουν πιο συχνα!ΑΛΛΑ...ΑΛΛΟ ΟΙ FENDER του '60 και αλλο οι fender της μετα-LEO εποχης!
Σελίδες: