Ψηφοφορία: Ποιά είναι η τεχνική που χρησιμοποιείτε πιο συχνά κ γιατί...

sweep
- 3 (6.4%)
tapping
- 7 (14.9%)
legatos
- 16 (34%)
arpeggios
- 4 (8.5%)
e.t.c.
- 17 (36.2%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 44


Σελίδες:
  • #26 από sakisarabatzis στις 25 Jul 2007
  • Eξαρταται.Στη φωνητικη ιδαιτερα λιγότερο το βιμπράτο σε σχεση με ολα τα αλλα σημεια δυναμισμου
  • #27 από Anaximandros στις 08 Aug 2007
  • Γενικά προσπαθώ να τις συνδυάζω όλες. Είναι πιο γεμάτο το άκουσμα, με πιο πολύ ενδιαφέρον. Χρησιμοποιώ επίσης κι έτσι ''μπουζουξήδικες'' τεχνικές κάποιες φορές για καθορισμένες ''γέφυρες'' και ''γεμίσματα'', έτσι το δεξί αρκετά κοντά στον καβαλάρη με πολύ δυνατό χτύπημα με την πένα και συγκεκριμένα μπουζουκολεγκάτα με το αριστερό.
    Τον τελευταίο καιρό ψάχνομαι με μία καινούργια τεχνική πάνω στην κιθάρα, επηρρεασμένος από κάτι ζόρικα σόλος του Μανώλη Πάππου. Σε συγκεκριμένα τάστα τραβάω τη χορδή (κοινώς κάνω bend) και πετυχαίνω κάποιες νότες ασυγκέραστες* και η κιθάρα θυμίζει λίγο κάτι σαν σάζι.
    Δεν είμαι ούτε της Ανατολικής μουσικής σχολής ούτε της Δυτικής. Απλά παίρνω όσο μπορώ τα καλά από τις δύο αυτές σχολές έτσι ώστε να δημιουργώ κάτι δικό μου που θα περιέχει στοιχεία και απ' τις δύο αυτές μουσικές σχολές με όσο το δυνατόν γίνεται καλόγουστο άκουσμα (κάτι τέτοιο είπα στο Λουδοβίκο αν θυμάμαι καλά όταν συζητάγαμε κάτι τέτοιο :P). Και το μπουζούκι πολλές φορές το παίζω σαν κιθάρα (για τρίχορδο μιλάμε) και κάνω και Bend και Pull-offs και απ' όλα.

    Και γενικά υπάρχουν ένα σωρό συνδυασμοί-τεχνικές δεξί-αριστερού που μπορεί να δοκιμάσει κανείς. Μα και για έναν συγκεκριμένο συνδυασμό-τεχνική, αν αλλάξεις έστω 0.10 mm το πάχος της πένας ή το υλικό, θα αλλάξει εντελώς ο ήχος! Το ίδιο και αν αλλάξεις το σχήμα ή το μάκρος ή και το σχήμα και το μάκρος των νυχιών σου.

    *συγκερασμένο σύστημα είναι με πολύ απλά λόγια το ''Ντο, Ρε, Μι, Φα, Σολ, Λα, Σι'' και όλες οι χρωματικές αλλοιώσεις τους. Όποια νότα δεν ανήκει σε αυτό το σύστημα (πχ μεταξύ Ντο και Ντο#) τότε αυτή τη νότα τη λέμε ασυγκέραστη (ή φάλτσα ή μόριο κτλ). Το ασυγκέραστο σύστημα χρησιμοποιείται πάρα πολύ από τη Βυζαντινή όπου (αν θυμάμαι καλά) χωρίζεται ο τόνος σε 12 τμήματα και από την Κλασική Οθωμανική όπου χωρίζεται ο τόνος σε 9 τμήματα.
Σελίδες: