Σελίδες:
  • #26 από Witchking στις 14 Nov 2005
  • #27 από Mana Sama στις 31 Aug 2006
  • Εγώ ό,τι θέλω να κατοχηρώσω (στιχους, σχέδια, φωτογραφίες κλπ.) τα ανεβάζω στο deviantArt. Σοβαρά. Ό,τι ανεβάζετε εκεί αυτομάτως κατοχειρώνεται στο όνομά σας.
  • #28 από teri στις 31 Oct 2006
  •  Όλες αυτές οι πληροφορίες χρησιμες είναι σίγουρα! Και σας ευχαριστώ πολύ που τις μοιράζεστε μαζί μας! Όμως η μουσική είναι διεθνής γλώσσα, και είναι κοινή για όλους, παρ'όλες τις ομορφιές της..., όπως προαναφέρθηκε είναι πολύ μα πάρα πολύ εύκολο να παραποιηθεί αλαφρά μια μελωδία, οι νότες και οι συγχορδίες σε άπειρα κομμάτια είναι οι ίδιες με παραλλαγές στην σύνθεση, μια ελαφρώς μετατόπιση της σειράς ή του ρυθμού και έχεις 10 άλλα κομμάτια, τα οποία μπορεί να μοιάζουν μεταξύ τους, άλλα.... δεν είναι τα ίδια! Έχεις ένα καινούργιο τραγούδι με έναν καινούργιο στίχο, επομένος ένα άλλο κομμάτι, το οποίο δεν μπορείς να το προσβάλεις σαν δικό σου γιατί ανοίκει σε αυτόν που το έγραψε, ακόμα και αν το έγραψε παραποιόντας το δικό σου!
       Προσωπικά μου έχουν κλέψει κομμάτι, το οποίο έγινε και γνωστό για ένα φεγγάρι, δεν έκανα τίποτα, το ευχαριστήθηκα μπορώ να σας πώ! Το θεωρώ μεγάλη μου τιμή που τους άρεσε, που μπήκαν στον κόπο να το κλέψουν, χάρηκα που έβγαλαν χρήματα, πήγα και στο μαγαζί που παίζανε όταν ήρθαν στην Λάρισα να τους ακούσω απο κοντά, ήθελα να δώ πως θα ήταν η δουλειά μου πάνω στην σκηνή οργανωμένα απο επαγγελματίες μουσικούς και να δώ την αντίδραση του κόσμου που το άκουγε απο κάτω. Για να πώ την αλήθεια η παραποίηση που του είχε γίνει ήταν απειροελάχιστη, δυο τρεις λέξεις μόνο είχανε αλλάξει και την μουσική στο ρεφρέν, του πήγαινε του κομματιού η αλλαγή, μου άρεσε καλύτερα.... μα τι λέω ... είναι επαγγελματίες οι άνθρωποι, να έτσι ήθελα να το ακούσω, έτσι όπως εγώ με την απειρία μου δεν θα μπορούσα να το αποδώσω.  Δικαιώθηκα απο τον κόσμο που άκουγε, αδικήθηκα απο την ερμηνεύτρια ..... καθώς φένετε μάλλον ήξερε απο ποιόν έχει παρθεί το εν λόγο κομμάτι που λανσάριζε στον κενούργιο της δίσκο, όταν με είδε μου στέρησε την χαρά να το ακούσω ολόκληρο... έκανε αλλαγή.
        Εγώ πάντως ικανοποιήθηκα, έστω και για λίγο, έστω και αν δεν ήμουν εγώ εκει επάνω, έστω και αν δεν μπήκαν στην τσέπη μου τα λεφτά, είναι δικό μου και το ξέρω και εγώ και αυτοί, και ΑΡΕΣΕ στον κόσμο, και ήταν μεγάλη τιμή για μένα και η φωνή της ερμηνεύτριας και όλοι αυτοι οι εξέσιοι μουσικοί που μου κάνανε την ΤΙΜΗ να το παίξουν.
  • #29 από pascal. στις 20 Jan 2007
  •   χάρηκα που έβγαλαν χρήματα
    Όλα τα άλλα τα καταλαβαίνω. Αυτό πώς γίνεται;
  • #30 από Καρχαρίας στις 22 Jan 2007
  • .... μα τι λέω ... είναι επαγγελματίες οι άνθρωποι....

    Επαγγελματίες τι? Κλέφτες?
  • #31 από συννεφάκι στις 03 Oct 2007
  • #32 από Ο Νέος Κιθαρωδός στις 03 Oct 2007
  • Αυτές οι παραπομπές δεν υπάρχουν πια.. :(

    Τα θέματα συνενώθηκαν σε ένα ενιαίο και ξεκαθαρίστηκαν, δες στην περιοχή "Νομικά και οργανωτικά"
  • #33 από kain στις 03 Oct 2007
  • Υπάρχει ένα σχετικό νήμα στο forum, αν και έχει καιρό να ενημερωθεί.

    Edit: Μια κι έφυγαν μαζί τα μηνύματα, στην περιοχή που μόλις προανέφερε ο Κιθαρωδός.
  • #34 από King Lui στις 28 Mar 2008
  • Βρήκα αυτή τη σελίδα που πιθανόν να λέει κάτι χρήσιμο (και επιτέλους επίσημο) όσον αφορά την κατοχύρωση πνευματικών δικαιωμάτων:

    http://www.opi.gr/

    Δεν έχω χρόνο να την ψάξω αυτή τη στιγμή. Απλά ποστάρω το link μήπως και το δει και κανείς άλλος που έχει και νομικές γνώσεις.

    ** Η σωστή θέση του θέματος είναι μάλλον στο faq - Νομικά θέματα αλλά εκεί δεν μπορώ να ανοίξω καινούριο thread.
  • #35 από Neikos στις 28 Mar 2008
  • πολυτιμη η βοηθεια σου....αλλα το site το βρισκω λιγο πολυπλοκο....
  • #36 από Ωρίωνας στις 24 Nov 2008
  • Μην κάνουμε το απλό σύνθετο.
    Πηγαίνεις στη συμβολαιογράφο και ζητάς να κάνεις ΄΄Πράξη Κατάθεσης΄΄.
    Ούτε μάρυρες ούτε τίποτα. Τα παίρνει τα βάζει σε φάκελο, σφραγίζει, υπογράφετε και λαμβάνεις αντίγραφο ΄΄Πράξης κατάθεσης΄΄ το οποίο περιγράφει τι κατατέθηκε, πότε, που, απο ποιόν και σε ποιόν. Ακουμπάς 30 με 50 ευρώ (ανάλογα τον συμβολαιογράφο) και αν ποτέ δεις οτι κάτι δικό σου εκλάπη κάνεις μήνυση. Ο δικάστης εξετάζει στις δύο πλευρές (κι εσύ καλείς τη συμβολαιογράφο να καταθέσει στο δικαστήριο τον φάκελο σου) τα στοιχεία που αποδεικνύουν ποιό δημιούργημα είναι προγενέστερο. Κατά συνέπεια όποιο αποδειχθεί μεταγενέστερο θεωρείται προϊόν αντιγραφής και ο δημιουργός συμμορφώνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου 2121/93.
    Τόσο απλά, χωρίς σκιές, μάρτυρες, ταχύδρομεία και άλλα.
  • #37 από Ωρίωνας στις 14 Apr 2009
  • Όσοι θεωρούν όλα τα παραπάνω σύνθετα, επίπονα, χρονοβόρα κ.α. ας ρίξουν μια ματιά κι εδώ

    http://www.copyrightsworld.com

    διαβάζοντας προσεκτικά τους όρους συμμετοχής.
  • #38 από iznogood στις 18 Apr 2009
  • πάρα πολύ καλή αυτή η λύση!
    έχεις στα χέρια σου όλα τα απαραίτητα έγγραφα και κοστιζει ελαχιστα.
    εγω παντως θα το εμπιστευτω και θα το χρησιμοποιησω.

    Σ' ευχαριστούμε πολύ!     ;D
  • #39 από veligeo στις 14 Nov 2010
  • Σε  στίχους  καί ποιήματα μπορεί  να  αποφευχθεί ένεκα  κόστους  ο  συμβολαιογράφος.  Συντάσσομε  υπεύθυνη  δήλωση  με  γνήσιο υπογραφής μας  ενώπιον  αρμοδίας  Αρχής  ή  ΚΕΠ  το  περιεχόμενο  της  οποίας αναλύεται  εδώ  σε  σχετικό  άρθρο  μου γιά  καλύτερη  εξυπηρέτηση  των  ενδιαφερομένων,  όπως  εγένετο  στην Εθνική  Βιβλιοθήκη  κάποτε.
  • #40 από neoskitharistas στις 20 Jun 2012
  • Παιδια καλημέρα σας. ξερω οτι το θρεντ εχει καιρο να κινηθει αλλά ελπιζω καποιος να μου απαντήσει. πήγα προχθες δευτερα στο ταχυδρομείο να στειλω συστημενα καποια τραγουδια μου για κατοχυρωση. εβαλα σε καθε ενανν φακελο τα διαφορετικα τραγουδια μου, εγραψα ιδιο αποστολεα και παραληπτη και η υπαλληλος μου εδωσε την αποδειξη καταθεσης συστημενου του κάθε φακελου. σημερα το πρωι ηρθε ο ταχυδρομος και μου παρεδωσε τους φακελους. τώρα εγω ομως αναρωτιομαι... ο φακελος που πήρα πάνω στην "κολληση" δεν εχει κατι που να αποδυκνειει οτι δε μπορει να τον εχεις ανοιξει. δεν εχει ας πούμε καποιο "βουλοκερι" για να αποδειχθει αν ανοιχτηκε ή όχι. οπότε καλλιστα μποώ να βγαλω το ενα τραγουδι απο το φακελο και να βαλω κατι αλλο. μηπως δεν εκανα κατι καλά στη διαδικασια κατοχυρωσης; γνωριζει καποιος σχετικα να με ενημερώσει;
  • #41 από Υπνοβάτης... στις 20 Jun 2012
  • Αυτό δεν είναι διαδικασία κατοχύρωσης κάτι που θα σου είχε γίνει πολύ σαφές αν διάβαζες 4-5 μηνύματα επάνω.

    Ο μόνος τρόπος κατοχύρωσης πνευματικών δικαιωμάτων είναι ο συμβολαιογράφος και πέρα από ότι θα ακούσεις
    είναι το μοναδικό που στέκει ακράδαντα σε δικαστήριο.

  • #42 από neoskitharistas στις 20 Jun 2012
  • φιλε μου διαβασα τα παραπανω ποστ και καποια αλλα παρόμοια θεματα που ειχαν ανοιχτει εδώ. αλλά επειδή γενικως οι περισσοτερη προτεινουν το ταχυδρομειο σαν μια φτηνη και απλή λύση προτιμησα να το κανω. και γι'αυτο μου εκανε εντυπωση οταν πηρα τους φακελους σημερα. λεω τι σοι πνευματική κατοχύρωση είναι αυτη αν ο φακελος μπορεί να ανοιχτει ανα πάσα στιγμή. να ρωτησω κατι αν γνωρίζεις; ο συμβολαιογραφος θα σου πάρει γύρω στα 30-50 ευρω μόνο για ενα τραγουδι ή για οσα τραγουδια του πας εκεινη τη στιγμη;
  • #43 από Υπνοβάτης... στις 20 Jun 2012
  • Για κάθε φάκελο που κλείνεις είναι 50.

    Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω πως προτείνουν το ταχυδρομείο αφού δεν είναι λύση :P

    Δε σε εξασφαλίζει πουθενά, είναι αστικός μύθος.
  • #44 από neoskitharistas στις 20 Jun 2012
  • τωρα η αληθεια ειναι οτι "ξενερωσα" λιγο γιατί προφανώς πρεπει καθε τραγουδι να το βαλεις σε ξεχωριστο φακελο! οπως και να εχει σ'ευχαριστω φιλε μου για την ενημερωση.
  • #45 από Υπνοβάτης... στις 20 Jun 2012
  • Δεν νομίζω να ισχύει. Τα βιβλία δεν τα κατοχυρώνεις σελίδα σελίδα.
    Επίσης, σε έναν φάκελο μπορείς να έχεις στίχους αλλά και παρτιτούρα για το κομμάτι για κάθε όργανο.
    Θα πατεντάρεις ξεχωριστά τις τρομπέτες, τα βιολιά και το ρεφραίν; :P

    Νομίζω ότι μπορείς να τα κάνεις πακέτο αν και ειλικρινά δεν ξέρω κατι σίγουρο πάνω σ αυτό το θέμα.
  • #46 από vartanis στις 20 Jun 2012
  • Μα γιατί τρελλένεσαι;
    Βάλε σε ενα μεγάλο φάκελο οσα τραγούδια γουστάρεις και θα δώσεις 50 ευρώ.
    Που ειναι το πρόβλημα;
  • #47 από neoskitharistas στις 21 Jun 2012
  • Μα γιατί τρελλένεσαι;
    Βάλε σε ενα μεγάλο φάκελο οσα τραγούδια γουστάρεις και θα δώσεις 50 ευρώ.
    Που ειναι το πρόβλημα;


    Κολλάω στο οτι αν "κλαπει" ενα πό τα τραγουιδα του φακέλου και πρεπει ναανοιχτει ο φάκελος για αποδειξη κατοχύρωσης, τοτε στην ουσία πάει στράφι η κατοχυρωση στα αλλα τραγουδια εφοσον θα εχει ανοιξει ο φακελος.
  • #48 από Βραζίλης στις 21 Jun 2012
  • Σε καθε περιπτωση, ισχυουν αυτα:
    1) Τα πνευματικα δικαιωματα προκυπτουν κατα τη δημιουργια του εργου, και ανηκουν στον δημιουργο.
    2) Κάθε καταχώρηση, οπουδήποτε (στο kithara.gr, στο youtube, κλπ), είναι ένα συν στα αποδεικτικά στοιχεία για την κυριότητα του έργου.
    3) Αν καποιος θελει να σε κλεψει, θα σε κλεψει, χωρις να σε ρωτησει αν εχεις "κατοχυρωσει" και πως/που.
    4) Αρμοδια για την επιλυση διαφορών ειναι το δικαστηριο, το οποιο συνεκτιμά τα στοιχεία που παρουσιάζουν οι αντίδικοι.
    5) Δεν συμφερει τον δημιουργο να εμπλακει σε δικαστικη διαμαχη σε περιπτωση κλοπης, γιατι το κοστος σε χρημα και χρονο ειναι τεραστιο, σε σχεση με αυτα που πιθανον να κερδηθούν (εκτος ισως αν ο κλεφτης κάνει τεραστια εμπορικη επιτυχια με το κλεμμενο εργο).

    Κι τώρα θέτω έναν προβληματισμό:

    Ενας καλοβουλος που θα ηθελε να μοιρασει/προωθησει το εργο, αποτρεπεται απο τις απαγορευσεις και πολυ σπανια θα ασχοληθει με το να προσπαθησει να επικοινωνησει με τον δημιουργο και να ζητησει την (έγγραφη) αδεια του για αναπαραγωγη του έργου. Αντι λοιπον να προσπαθουμε να απαγορευουμε, μήπως είναι καλυτερα να επιτρεπουμε; Μεγαλυτερη φημη (και πιθανοτατα λεφτα, λογω αυτης) θα εχουμε αν επιτρεπουμε στον κοσμο να αντιγράφει το εργο, διαδιδοντας το. Αν το εργο μας ειναι καλο, αποκτουμε καλο ονομα σε ευρυ κοινο, απο τον εναν στον αλλον. (και επισης ανεβαινουμε σε καταταξη στο google, αν το έργο είναι online). Και καπου/καποτε καποιος μπορει να ενδιαφερθει για το εργο μας και να μας πληρωσει για να το αξιοποιησει εμπορικα, ή να πληρωσει για να φτιαξουμε κατι αλλο, αφου θα εχει δει την καλη δουλεια που κανουμε.
  • #49 από elrich στις 21 Jun 2012
  • Αντι λοιπον να προσπαθουμε να απαγορευουμε, μήπως είναι καλυτερα να επιτρεπουμε; Μεγαλυτερη φημη (και πιθανοτατα λεφτα, λογω αυτης) θα εχουμε αν επιτρεπουμε στον κοσμο να αντιγράφει το εργο, διαδιδοντας το. Αν το εργο μας ειναι καλο, αποκτουμε καλο ονομα σε ευρυ κοινο, απο τον εναν στον αλλον. (και επισης ανεβαινουμε σε καταταξη στο google, αν το έργο είναι online). Και καπου/καποτε καποιος μπορει να ενδιαφερθει για το εργο μας και να μας πληρωσει για να το αξιοποιησει εμπορικα, ή να πληρωσει για να φτιαξουμε κατι αλλο, αφου θα εχει δει την καλη δουλεια που κανουμε.

    Μπράβο ρε Βασίλη... ακριβώς αυτήν την πεποίθηση έχω κι εγώ
  • #50 από neoskitharistas στις 22 Jun 2012
  • Μα την κατοχυρωση δεν την κανουμε για να εμποδισουμε να διαδωθει το εργο μας από καποιον αλλον αλλά για να εμποδισουμε καποιον να παρουσιάσει ως δικό του ενα δικό μας έργο. Αν καποιος αλλος χρησιμοποιουσε το εργο μας κα τονιζε οτι ανηκει σε εμας τότε δε θα υπήρχε κανενα προβλημα.
Σελίδες: