Σελίδες:
  • #26 από Adoni στις 17 Aug 2006
  • Pros Skizm synexeia
    Τωρα οσον αφορα την καινοτομια....Δε νομιζω οτι ειναι κατι απλο να βγαλεις κατι τελειως καινουργιο και πρωτοτυπο, ειδικα αν μιλαμε για συγκροτημα.Οι Τρυπες ας πουμε, μια περιπτωσαρα που εβγαλε κατι αυθεντικα καινουργιο, δεν ιδρυσε Σχολη.Υπαρχει αλλο συγκροτημα που να παιζει ή να επαιζε πριν απο αυτους τετοιου ιδιαιτερου στυλ μουσικη?Μονο ο Τσιγγος μοιαζει λιγο, αλλα δεν ειναι γνωστος σημερα, αν και εχει φοβερα κομματια.Δηλαδη πρεπει, επειδη ειναι πρωτοποριακοι, απο νεωτερο ελληνικο ροκ να ακουμε μονο τρυπες??!!
    Απο ηλεκτρονικο ροκ μονο Ξυλινα (ορισμενα τραγουδια) και Στερο Νοβα??!!
    Τα Διαφανα κρινα ειναι καινοτομα, αλλα πατανε στις Τρυπες και στα Υπογεια ρευματα σε πολλα, να μην τους ακουσουμε??!! Ακομα και μερικα συγκροτηματα που οχι απλως πατησαν, αλλα "κοπιαραν" κυριολεκτικα καποια αλλα μπορει να εχουν ενα δυο τραγουδια, της ιδιας Σχολης με το "πρωτοτυπο", που να αξιζουν πραγματικα.Δεν αξιζουν αυτα τα τραγουδια να διασωθουν απο το βουρκο, εστω και αν αυτο ειναι που αξιζει στους δημιουργους τους?
    Επισης στην πορεια πολλα συγκροτηματα αλλαζουν αποψεις και τασεις.Ειναι δυνατο ο σημερινος κλωνος να γινει ο αυριανος ριζοσπαστης.Σιγουρα η μαζικοτητα δεν υποκαθιστα την ποιοτητα, αλλα και αν το τοπιο ειναι τελειως ανυδρο ακομα και ο ταλαντουχος διψαει...Μια μεση οδος ειναι η ιδανικοτερη
    Προσωπικα πιστευω πως πρεπει να δινουμε μεγαλυτερη σημασια στο ενα τραγουδι-κομματι παρα στο ενα συγκροτημα - ειδικα τωρα με τα π2π.Ενα καλο συγκροτημα βγαζει κατα πλειοψηφια καλα τραγουδια/Ενα κακο συγκροτημα εχει λιγοτερα εως ελαχιστα καλα τραγουδια στο δυναμικο του.Ενα καλο τραγουδι ομως ειναι καλο ανεξαρτητα ποιοι το τραγουδανε.Πχ εχω στη συλλογη μου το "Σ' εχω κανει θεο" τραγουδισμενο απο Πανουση και το κομματι ειναι αγνωριστο!!Μερικες φορες πρεπει καποιος να "επεμβει" για να ξεχωρισουμε κατι.
    Ομως, ποιος ειμαι εγω και εσυ για να προσδιορισουμε τι ειναι "καλο"?Εμεις μπορουμε να προσδιορισουμε τι μας αρεσει συμφωνα με το προσωπικο μας γουστο(1), και να διακρινουμε τι σκοπο ειχε ο δημιουργος(2).Σε καθε ειδος - απο κλασικη μεχρι και στα κλαρινα - υπαρχουν τραγουδια που γραφτηκαν απο τους δημιουργους για καπιο σκοπο: για πλακα, απο πραγματικη εμπνευση, απο καψουρα, για να στα παρει ο δημιουργος, απο οργη,απο χαρα, για να θυμασαι, για να ξεχασεις, απο αναγκη, στρατευμενα, για να σε εξαπατησει ο δημιουργος, απο "δηθεν" κλπ.Εμεις που μας αρεσει να ακουμε μουσικη ΠΡΕΠΕΙ να αντιλαμβανομαστε αυτο το σκοπο και να κρινουμε.Σε εσενα αρεσουν τα τραγουδια που βγαινουν αληθινα απο την ψυχη του δημιουργου [1], βρισκεις ενα κομματι που πιστευεις οτι θα ειναι τετοιο (γιατι εμπιστευεσαι το συγκροτημα πχ) [2] = το ακους.Σε αλλον αρεσουν τα παρακμιακα σκυλε{για πλακα+για χρημα}...δε θα ακουσει Παπαθανασιου! κλπ κλπ.Αλλα αυτο δε σημαινει οτι ενας παρακμας σκυλας δεν μπορει και δεν θα γραψει ενα τραγουδι εμπνευσμενο - αυτο το ενα πρεπει να διασωθει!
                        Ξεφυγα λιγο αλλα πιστευω πως αξιζε τον κοπο.Μιλησα και με ντοκουμεντα.Δεν πιστευω να χρεωνομαι με τη λεξη αλλιως παω για φαλιμεντο!


    .......Πιαστηκα!
  • #27 από schizm στις 17 Aug 2006
  • Πολλά ειπώθηκαν, που δεν είχαν κι απαραίτητα σχέση με την κουβέντα ή δεν ανταποκρίνονται σε όσα ο ίδιος ανέφερα:

    Δεν ενέταξα ποτέ την περίπτωση των Διάφανων Κρίνων στα κακομοιριασμένα συγκροτήματα που προανέφερα. Περισσότερο μάλιστα επηρεάστηκαν από το darkwave και τα άλα South Of No North, Cure, The Sound, Joy Division κοκ σχήματα, παρά από τις Τρύπες...πόσο μάλλον από τα Υπόγεια Ρεύματα, που ουδεμία αισθητική συγγένεια έχουν.

    Η Wipe Out δε λειτούργησε στη βάση της αρπαχτής, όπως έπραξε η Virgin. Παρά τις όποιες ατασθαλίες της ανά διαστήματα, τροφοδότησε το ιδίωμα σε καιρούς χαλεπούς κι από το roster της έχουν περάσει συγκροτήματα σταθμοί. Είναι ύβρις λοιπόν να συγχέουμε τον όψιμο καιροσκοπισμό της μίας, με την alternative περιθωριακή ιδιοσυγκρασία της άλλης.

    Για το punk ιδίωμα...ο μόνος λόγος που το χρησιμοποίησα ήταν επειδή προαναφέρθηκε και μάλιστα αποκλειστικά ως παράδειγμα κι όχι για να κάνω ιστορική αναδρομή. Στη θέση του θα μπορούσα να είχα μιλήσει για το ethereal gothic, τα ηπειρώτικα ή την alternative country, χωρίς να αλλοιώνεται το τελικό συμπέρασμα. Η θέση μου ήταν και είναι πως αν δεν έχεις δημιουργικά κάτι να πεις, καλύτερα να το βουλώσεις...πρόκειται περί προτροπής/προτίμησης κι όχι απαγόρευσης, για να εξηγούμαι.

    Τα Μωρά Στη Φωτιά έφτιαξαν ένα δίσκο ορόσημο για την post punk εποχή, τους βγάζω το καπέλο, αλλά τα όσα αναφέρεις και μου είναι γνωστά απλώς επικυρώνουν την άποψή μου. Η πλειονότητα εκείνων που πηγαίνουν στις συναυλίες τους, αποζητά τα κομμάτια αυτού του δίσκου κι όχι τα λοιπά -απλώς συμπαθητικά και μάλιστα υπό ένα νοσταλγικό πρίσμα κρινόμενα- που ακολούθησαν. Δεν είδα πουθενά να τους απαξιώνω πάντως, για να μου το προσάπτεις έστω κι έμμεσα.

    Η καινοτομία δεν πρέπει να είναι αυτοσκοπώς, οφείλει όμως να είναι και ζητούμενο, τουλάχιστον από έναν απαιτητικό ακροατή, που έχει βαρεθεί να τρώει μακαρονάδα 5 φορές τη μέρα επί ένα χρόνο. Επειδή όμως μιλάμε σε σχετική βάση, καινοτόμος μπορεί να είναι ακόμα κι ο Ρουβάς, για εκείνον που δεν έχει ξανακούσει νότα στη ζωή του. Προσωπικά δεν έχω την απαίτηση της παρθενογένεσης...θα ήταν τουλάχιστον ουτοπική. Ούτε φυσικά κυνηγάω με το μικροσκόπιο τα συγκροτήματα για να εντοπίσω ψήγματα νεωτερισμού. Η μανιέρα όμως στην πλέον στείρα της μορφή που συνιστά ο άκριτος μιμητισμός με απωθεί συνολικά. Οι αντοχές μου, γιατί μόνο σε προσωπική βάση μπορώ να μιλάω, είναι δεδομένες πλέον κι άτεγκτες...αν ακούσω άλλον έναν κλώνο των Πυξ Λαξ ή μια καρικατούρα του Αγγελάκα, θα ξεβράσω τον εσωτερικό μου κόσμο στην τουαλέτα μου. Και πάλι πάντως μπορείς να ακούς ό,τι επιθυμείς...πόσοι άλλωστε ακούνε μονάχα όσα, κατά τους ίδιους πάντα, αξίζουν; (όπως και βλέπουν, όταν μιλάμε για το τηλεοπτικό πεδίο)

    Η βαρύτητα στο κομμάτι έναντι του δίσκου είναι σχεδόν επιβεβλημένη, όταν μιλάμε για τέτοιες περιπτώσεις. Να κρατήσεις ολόκληρο το δίσκο των Ψόφιων Κοριών φερ' ειπείν; Γιατί; Για φρίσμπι; Αρκείσαι λοιπόν σε 1-2 ανεκτά άσματα και προχωράς παρακάτω, μπας και βγάλεις από καμιά 15αρια συγκροτήματα ένα compilation των 70 λεπτών.

    Ένα καλό τραγούδι δεν μπορείς να το διαχωρίσεις από την αύρα του ερμηνευτή του. Θεωρώ πως πρέπει να έχει και κάποια υποβόσκουσα δυναμική, αλλά χρειάζεται και να την αναδείξει κάποιος, ουσιαστικά μεταμορφώνοντάς το. Η ιδιοφυία του Wayne Coyne (Flaming Lips) πήρε το "Can't Get You Out of My Head" της Kylie και το μετουσίωσε από ένα μέτριο χορευτικό κομματάκι για το Priviledge, σε μια σπαραχτικά λυρική και θρηνώδη δημιουργία που δε θύμιζε σε τίποτα τον πρότερο βίο της. Αυτό δε σημαίνει πως είχαμε να κάνουμε με κανένα αριστούργημα ευθύς εξαρχής. Του άλλαξε τα φώτα...και φυσικά δε με εξώθησε να λατρέψω την αρχική ερμηνεία. Με τη δεύτερη συνεχίζω να τη βγάζω.

    Όσο για το ποιος είμαι εγώ κι εσύ...προφανώς εκείνοι που αποφασίζουν για τις τύχες σε επίπεδο πωλήσεων, αλλά και διαχρονικής διατήρησης, εκείνων που εκτίθονται δημόσια κι απολαμβάνουν, εκών άκων, την κριτική μας. Το καλό (με ή χωρίς εισαγωγικά) είναι υποκειμενική έννοια και δεν το παραγνώρισα ποτέ. Τις προθέσεις πάλι, εκείνες τις καλές κι αγαθές που συνήθως επικαλούνται, έχω αρχίσει να τις θεωρώ -σε ένα βαθμό- άλλοθι των ατάλαντων και των μετρίων. Καλώς ή κακώς στο cd δε θα ακούσω τις προθέσεις του δημιουργού, αλλά το αποτέλεσμά των ικανοτήτων, του ταλέντου και του μόχθου του. Κι εγώ βλέπεις είχα όλη την καλή διάθεση να παραδώσω ένα έργο αντάξιο του Μότσαρτ, αλλά όταν μου προέκυψε το Τσιγκολελέτα σε gangsta rap εκδοχή, αποφάσισα να μην υποβάλλω κανέναν σε μια τέτοια εφιαλτική δοκιμασία. Δεν έχω πάντως κανένα πρόβλημα με τη διάσωση ενός κομματιού ενός παρακμιακού σκυλά, από τη στιγμή που αξίζει τον κόπο.
  • #28 από neraida_ths_aughs στις 17 Aug 2006
  • Morphine !!

    κομματια¨> You speak my language, Do not go quietly unto your grave, You look like rain, The saddest song

    τωρα για το τι παιζουν....δεν τα παω καλα με αυτα...αλλα νομιζω jazz rock!
  • #29 από Adoni στις 17 Aug 2006
  • Πρωτον και σημαντικοτερον, δεν προσαπτω τιποτα.Ουτε εισαγγελεας ειμαι ουτε η ΕΥΠ.Συζητηση περι μουσικης κανουμε, δεν εχουν θεση οι κατηγοριες σε αυτην.
    Θα δωσω μερικες γρηγορες απαντησεις:
    -οταν ειπα για τις επιρροες τω Διαφανων κρινων εννοουσα τις εξ Ελλαδος επιρροες τους.Προσωπικα πιστευω πως εχουν επηρρεαστει λιγο απο τα Υπογεια στον ηχο τους.Μπορει να κανω και λαθος..
    -για την πανκ, συγγνωμη αλλα παρερμηνευσα.Ετσι οπως διετυπωσες την απαντηση σου νομιζα οτι ηταν εξειδικευμενη στο ειδος, γι'αυτο και σου εφερα ενα πχ με τα Μωρα στη φωτια, που αν και πανκ ροκ ακομα τραβανε.
    -οσο για την καινοτομια, σαφως ειναι καλοδεχουμενη.Ο τροπος με τον οποιο γραφεις υποδεικνυει οτι μπορει να μην τα ακους "στο σπιτι σου", παντως ενημερωνεσαι και για παλια συγκροτηματα (εχεις αναφερει τοσα, καποια απο αυτα τα αγνοω, αλλα ευλογα υποθετω οτι εχεις δειγματα γραφης απο ολα) που δηλωνεις ευθαρσως οτι δεν σου αρεσουν και τα απαξιεις, αλλα και για νεα που αποτελλουν αποτυχημενους κλωνους αλλων συγκροτηματων.Αυτο ειναι που μετραει, οπως το βλεπω.Παρατηρησες, δε σου αρεσε, δεν ακους.Αλλα παρατηρησες!
    -Δεν εχω ακουσει διασκευη στην οποια αναφερεσαι, αλλα σιγουρα γνωριζω οτι απο το να διασκευασεις μεχρι να αλλαξεις τοσο το τραγουδι ωστε να γινει ενα τελειως αλλο τραγουδι, εχει πολυ δρομο.Μπορει να μην εκτιμησες την πρωτη ερμηνεια περισσοτερο (ουτε εγω συμπαθησα τη Στανιση, ελεος!), αλλα το τραγουδι δεν παυει να ειναι ενα.
    -Μιλησα για "καλο" διοτι υπαρχουν πολλοι που ο,τι δεν τους αρεσει δεν το θεωρουν καλο.Εγω διαφωνω.Μπορει κατι να εναι εξαιρετικο απο καθε αποψη, αλλα εμενα να μη μου αρεσει.Δεν παραγνωριζω ομως την αξια του, το γουστο μου ειναι που ευθυνεται_οχι η ποιοτητα του δημιουργου και του τραγουδιου.
    -οι προθεσεις ειναι πολυ σημαντικες και ΚΑΘΟΛΟΥ αγαθες.Καθε αλλο.Το 99,99% των δημιουργων φτιαχνουν τραγουδια ειτε για να κονομησουν ειτε για να γινουν διασημοι.Ομως τεχνη ειναι αυτο που βγαινει απο μεσα σου.Ακομα και εγω ως ασχετος, αν γραψω κατι που ειναι αληθινο και μεσα απο την ψυχη μου, με πολυ κοπο και δουλεια μπορω να το κανω αξιολογο.Ισως οχι αριστουργημα, ουτε κατι ακρως πρωτοποριακο, αλλα θα ειναι καλυτερο (για τα δικα μου στανταρ και γουστα) απο ενα πολυ "κομψοτερο" που γραφτηκε μονο για τα λεφτα και τις πωλησεις απο καποιον πιο ταλαντουχο.
    Κλεινω εδω, αφενος μεν διοτι το θεμα ειχει ψιλοξεφυγει, αλλα και διοτι διαισθανομαι οτι, καταληγουμε σε ενα παρεμφερες συμπερασμα απο 2 διαφορετικους δρομους...........
  • #30 από NIGHTPRINCESS στις 12 Sep 2006
  • ''Γυμνά Καλώδια''  Ολα τα τραγουδια τους ειναι απαιχτα!!! Ακουσε και θα καταλαβεις!
  • #31 από Kiratzoharris στις 12 Sep 2006
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΕΜΒΕΙ??Η μηπως δεν καταλαβατε την διπλο-τριπλο εγγραφη? :P
  • #32 από schizm στις 12 Sep 2006
  • Μέχρι τώρα έχουμε NIGHTPRINCESS, Exact, maria7 κι έπεται και συνέχεια.

    Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Βεζυράκης!  :)
  • #33 από Kiratzoharris στις 12 Sep 2006
  • Ξερουμε οτι ειναι γυναικα τουλαχιστον.Η την προσποιειται..
  • #34 από kurdt kobain :-) στις 12 Sep 2006
  • black flag     ]
    melvins        ]=> συγκροτηματα που οχι απλα επιρρεασαν οσο κανεις αμετρητους καλλιτεχνες αλλα χωρις αυτα πιθανον πολλοι
    gang of four ]       μυθοι π.χ. NIRVANA να μην υπηρχαν στο μουσικο στεραιωμα....συγκροτηματα που ουτε βρηκαν αλλα ουτε προκειται να βρουν την αναγνωριση που τους αξιζει...
  • #35 από Mana Sama στις 12 Sep 2006
  • Cocteau Twins, οι βασιλιάδες της dreampop. Είναι ψιλοξεχασμένοι, αλλά αξίζουν πολύ.
    Red Lorry Yellow Lorry, post-punk/goth rock των 80s που τσακίζει κόκκαλα.
    Lunasa, Ιρλανδικό folk σχήμα, απ'τα μεγαλύτερα και καλύτερα.
  • #36 από Ε!ΜΑ στις 12 Sep 2006
  •   ΥΕLLO και panic at the disco ( οι τελευταιοι δν εινια του γουστου μου αλλα αξιζουν σιγουρα με πολυ πρωτοτυπες ιδεες αλλα λαθος χρησημοποιημενες  οσο αναφορα τη συνθεση θα μπορουσαν να ειναι πολυ καλυτεροι..) επισεις!!! και εδω ερωτηση , η αδερφη μου (28) χρονων πριν απο περιπου 10 χρονια μεσο ενος φιλου καταφερε να εχει στα χερια της μια τρομερη κασετα καποιου ελληνα τυπα ο οποιος χωρεις να ειναι μπλεγμενος με δισκογραφικες, ηχογραφουσε τοτε (ισως και λιγο πιο παλια ) μονος σε ενα υπογειο στα εξαρχια με ενα συνθεσαιζερ, κατι απιστευτα πραγματα που σε ταξιδεβανε στο διαστημα (τα κομματια προσπιουνται πως βρισκεσαι μεσα σε διαστημοπλοιο σε ενα ταξιδη στο outer space ) , ο τυπος κυκλοφορουσε τα κομαμτια του σε κασετες (αποσο μπορουμε να γνοριζουμε) απο χερι σε χερι, εκ τοτε η αδερφη μου εχασε επαφη με το κοινο γνωστο, της εμεινε ομως η κασετα!!! που οποτε την ακουω απλα παθαινω πλακα!!! αν καποιος απο τους παλεοτερους ξερει τι απεγινε ο τυπος θα τον ευγνομονουσα να μου πει...!!!!
  • #37 από schizm στις 12 Sep 2006
  • Χωρίς να είμαι βέβαιος, μήπως αναφέρεσαι στον Glafx (Στέφανος Γλαύκωψ) που ίδρυσε και την CAPP Records;
  • #38 από Mana Sama στις 12 Sep 2006
  • Χωρίς να είμαι βέβαιος, μήπως αναφέρεσαι στον Glafx (Στέφανος Γλαύκωψ) που ίδρυσε και την CAPP Records;
    Πράγματι, ναι. Ο τύπος αυτός είναι και συγγραφέας κλπ. Μεγάλος κάφρος ε? Τα λέμε καμιά φορά όταν τυχαίνω να περνάω απ'το μαγαζί της CAPP... Πιο cult μαγαζί δεν έχω δει ποτέ στη ζωή μου.
  • #39 από parlats στις 12 Sep 2006
  • Tenacious D

    Ως συγκρότημα μπορεί να μην είναι γνωστό αλλά ο τραγουδιστής Jack Black είναι ο ηθοποιός που έπαιζε το δάσκαλο στο School Of Rock. Πολύ καλή μπάντα με πιο γνωστό κομμάτι το Tribute!
  • #40 από master of puppets στις 13 Sep 2006
  • Μέχρι τώρα έχουμε NIGHTPRINCESS, Exact, maria7 κι έπεται και συνέχεια.

    Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Βεζυράκης!  :)

    και ρε γμτ είναι και συμπαθητικο γκρουπάκι.....με αυτήν την συμπεριφορα σε αποτρέπουν....έλεος... :-\
  • #41 από blue_jazz στις 13 Sep 2006
  • Για όσους ακούν που και που jazz υπάρχει ένα ζευγάρι. Λέγεται tuck & patti. Ο άντρας παίζει μόνος του κιθάρα (απίστευτες συγχορδίες σε ήχο και αριθμό) και η γυναίκα έχει τα ρυθμικά. Είχα ακούσει κάπου και μια πολύ όμορφη έκδοση του europa από τον tuck. Κυρίως smooth jazz με τα γνωστά vocals. Καλή ακρόαση. Οι κιθαρίστες αξίζει μόνο και μόνο να ακούσετε τι μπορεί να παιχτεί με συγχορδίες.
  • #42 από maria7 στις 13 Sep 2006
  • scism, μάλλον παρανοείς.....
    Μάλλον σίγουρα!!!!!    :) :) :) :)
  • #43 από maria7 στις 13 Sep 2006
  • Και ποιος είναι αυτός ο Βεζυράκης, please!!!!!!!??????  :-*
  • #44 από Kiratzoharris στις 13 Sep 2006
  • scism, μάλλον παρανοείς.....
    Μάλλον σίγουρα!!!!!    :) :) :) :)
    Tελικα εχουν πολυ πλακα οι πολυεγγραφες....


    Θα πω για τους Trouble που ισως να μην ειναι τοσο αγνωστοι σους πιο σχετικους αλλα σιγουρα δεν ελαβαν την αναγνωριση που τους αξιζε.Παιζοντας doom μεχρι το 1990 και το τεταρτο ομονυμο αλμπουμ τους τοο γυρισαν σε πιο stoner κατασταση με το φοβερο manic frustration και Plastic green head.Τωρα ετοιμαζουν και καινουριο.Παντως τραγουδια σαν το RIP, THE WOLF,RAIN και Bastards will pay ειναι υμνοι.
  • #45 από CADMUS στις 14 Sep 2006
  • Οι Trouble άγνωστο συγκρότημα?Δεν νομίζω...οι άνθρωποι είναι απο τα πρώτα doom metal σχήματα κ έχουν γράψει ιστορία στον χώρο τους...
    Υπάρχουν πολλά κ καλά συγκροτήματα στον ευρύτερο χώρο του doom metal γενικότερα.Αν ασχολείται κανείς θα του πρότεινα τους Decemberance,Heathendom,Litany απο ελληνικά, κ τους Forsaken,Solstice,The River απο τον διεθνή χώρο.
  • #46 από Holy Diver στις 14 Sep 2006
  • Χωρίς να είμαι βέβαιος, μήπως αναφέρεσαι στον Glafx (Στέφανος Γλαύκωψ) που ίδρυσε και την CAPP Records;
    Πράγματι, ναι. Ο τύπος αυτός είναι και συγγραφέας κλπ. Μεγάλος κάφρος ε? Τα λέμε καμιά φορά όταν τυχαίνω να περνάω απ'το μαγαζί της CAPP... Πιο cult μαγαζί δεν έχω δει ποτέ στη ζωή μου.

    Πράγματι, ο τύπος είναι κορυφαίος. Τσεκάρετε και τα βιβλία του, στο μαγαζί του στη Στουρνάρα.
  • #47 από Ε!ΜΑ στις 15 Sep 2006
  •   λετε να ειναι οντως ο τυπος που ψαχνω απο τα εξαρχια???
  • #48 από Mana Sama στις 15 Sep 2006
  •   λετε να ειναι οντως ο τυπος που ψαχνω απο τα εξαρχια???
    Θα μπορούσε. Δεν το αποκλείω.
    Άμα θες μπορούμε να σε πάμε μια μέρα.
  • #49 από Kiratzoharris στις 15 Sep 2006
  • Οι Trouble άγνωστο συγκρότημα?Δεν νομίζω...οι άνθρωποι είναι απο τα πρώτα doom metal σχήματα κ έχουν γράψει ιστορία στον χώρο τους...
    Υπάρχουν πολλά κ καλά συγκροτήματα στον ευρύτερο χώρο του doom metal γενικότερα.Αν ασχολείται κανείς θα του πρότεινα τους Decemberance,Heathendom,Litany απο ελληνικά, κ τους Forsaken,Solstice,The River απο τον διεθνή χώρο.
    Δεν νομιζω οτι ειναι και πολυ γνωστοι σημερα..Παντως οσο ακουω αυτους τους υμνους δεν μπορω να πω τπτ.Καμι σχεση με τα αλλα ντουμ συγκροτηματα της εποχης(πχ st.vitus) τουλαχιστον απο αποψη στιχων.Και τουλαχιστον μεχρι το 1990.
    Παντως θα τα κοιταξω τα συγκροτηματα που  ειπες.
  • #50 από wild child στις 16 Sep 2006
  • HELLDORADO!  ;D ;D ;)
Σελίδες: