Σελίδες:
  • #151 από let me know 796 στις 12 Oct 2008
  • και εγω την ιδια αποψη ειχα μεχρι που εφαγε πακετο ο φιλος μου.οταν κανεις παραγγελια ολα τρεχουν γρηγορα.μηνυματα ποτε φευγει ,ποτε ερχεται και μπλα,μπλα.οταν ομως βγαλει προβλημα το προιον εκει ειναι το γελιο.χειροτερα και απο Ελλαδα.η αντικατασταση ισχυει λεει μονο τον πρωτο μηνα μετα γινεται σερβις.δηλαδη αν λειπεις εσυ και παιξεις μετα απο 20 μερες και χαλασει στις 10 ωρες λειτουργια τι γινεται σε γραφουν κανονικα.σκατα εξυπηρετηση δηλαδη.ρε μαγκα το προιον ειναι προβληματικο τι σερβις μου λες στειλτο στην εταιρεια πισω και στειλε μου καινουργιο.οποτε χιλιες φορες απο Ελλαδα και ας πληρωνεις κατι παραπανω,τουλαχιστον μπορεις να πας να τους βρεις και οχι να στελνεις 20 mail και να σου απαντανε οτι εχουν φορτο εργασιας.οταν ειναι να πληρωσεις απαντανε καπακι δεν εχουν φορτο εργασιας.
    εδω θα διαφωνήσω φίλε μου, η αντικατάσταση στην ελλάδα δεν υφίσταται κάν, ουτε 30 μερες μετά ούτε 20 ούτε 10. Ο Thomann έχει δικό του service department, ενώ στην ελλαδα Στην περίπτωση που γίνει μαλ***α πρεπει να σταλεί στον αντιπρόσωπο (ο οποιος μπορει να ναι στην πατρα αλλα περιέργως μεχρι να παει εκει περα το χαλασμένο ο thomman θα το χει παρει και θα στο χει δωσει πισω) και απο κει αν υπάρχει πρόβλημα αντε να βρείς άκρη.


    Αν και δέν νομίζω να ισχύει αυτο που λές, αν εγώ παρω ενα sampler πχ και ειναι καμμενο τελείως απο την μανα του, βγαζει ενα πρόβλημα μετα απο 1 μηνα και τους λεω "παιδια ειναι χαλασμένο", το στέλνω και ΔΕΝ φτιαχνεται, τι γινεται? δεν μου στέλνουν καινούργιο?
    κοιτα θα σου πω ακριβως τι εγινε.οπως εχω γραψει παλι υπηρχε προβλημα με εναν bugera ενισχυτη.οταν τον πηρε ο φιλος μου επειδη ελειπε λογω εργασιας τον παραλαβα εγω.το παιδι τον εβαλε μπροστα μετα απο 15 μερες περιπου .μετα απο το πολυ 10 ωρες του εβγαλε προβλημα εκαιγε μονιμως την ασφαλεια.εποικινωνησα με τον Αγγελοπουλο στην Γερμανια και επαιρνα μονιμως την ιδια μονολεκτικη απαντηση.καθυστερηση λογω φορτου εργασιας.οταν τους ζορισα οτι πειτε μου ενα ναι η ενα οχι μετα απο πολλα mail μου εστειλαν ενα κειμενο οτι δεν κανουν αλλαγη μονο σερβις.τι σερβις?λες και περασε κανα χρονος ?ο ανθρωπος τον εχει σε τεχνικο τωρα θα πληρωσει και θα τον φτιαξει,το θεμα ειναι ο τροπος που αντιμετωπιζουν τον πελατη.
    τωρα αυτο που ρωτας αν ειναι καμμενο αν το αλαζουν ειναι ακριβως το ιδιο με αυτο που λεω εγω.αν καει μετα απο 5 μερες δεν ειναι το ιδιο.τουλαχιστον σε εμας ειπαν οχι δεν το αλαζουμε
  • #152 από sotoman στις 12 Oct 2008

  • κοιτα θα σου πω ακριβως τι εγινε.οπως εχω γραψει παλι υπηρχε προβλημα με εναν bugera ενισχυτη.οταν τον πηρε ο φιλος μου επειδη ελειπε λογω εργασιας τον παραλαβα εγω.το παιδι τον εβαλε μπροστα μετα απο 15 μερες περιπου .μετα απο το πολυ 10 ωρες του εβγαλε προβλημα εκαιγε μονιμως την ασφαλεια.εποικινωνησα με τον Αγγελοπουλο στην Γερμανια και επαιρνα μονιμως την ιδια μονολεκτικη απαντηση.καθυστερηση λογω φορτου εργασιας.οταν τους ζορισα οτι πειτε μου ενα ναι η ενα οχι μετα απο πολλα mail μου εστειλαν ενα κειμενο οτι δεν κανουν αλλαγη μονο σερβις.τι σερβις?λες και περασε κανα χρονος ?ο ανθρωπος τον εχει σε τεχνικο τωρα θα πληρωσει και θα τον φτιαξει,το θεμα ειναι ο τροπος που αντιμετωπιζουν τον πελατη.
    τωρα αυτο που ρωτας αν ειναι καμμενο αν το αλαζουν ειναι ακριβως το ιδιο με αυτο που λεω εγω.αν καει μετα απο 5 μερες δεν ειναι το ιδιο.τουλαχιστον σε εμας ειπαν οχι δεν το αλαζουμε

    θελω να πιστέυω πως ετυχε στην περίπτωση σας, εμενα παντως μου εχει ξηγηθεί πολύ καλα οταν ειχα πρόβλημα και το επέστρεψα (μετα απο 6 μερες βεβαια..\)
  • #153 από let me know 796 στις 12 Oct 2008
  • κοιτα και αυτο     
       

    3-Year Warranty
    Your purchases at Thomann are backed up by our 3-year warranty, i.e. we extend the manufacturer's warranty period (usually 12 months) to a full 36 months - at our own cost, there's no extra charge for you!
     
    δεν σου καλυπτουν λεει βλαβες με μεγαλη θνησιμοτητα οπως tubes κ.α αντε και ειναι λαμπα να την αλλαξω και αν δεν ειναι και δουν αυτοι μετα οτι εχω βαλει κατσαβιδι για να βγαλω το προστατευτικο απο πισω και μου που οπα φιλε?
    τελως παντων εγω ειχα σκοπο να παρω πολυ υλικο για ενα στουντιακι αλλα τωρα με τιποτα
     
     
     
  • #154 από captain_g στις 19 Dec 2008
  • Γειά σας παιδιά! Μπορεί κάποιος να μου μεταφράσει αυτο?

    Datum/Uhrzeit     Status     Beschreibung
    17.12.08 17:39    Einlieferungs-Paketzentrum    Die Auslands-Sendung wurde im Einlieferungs-Paketzentrum bearbeitet
    17.12.08 22:44    Internationale Paketstation    55 Saulheim
    18.12.08 06:59    Sendung ist in Transport ins Zielland aufgenommen    Sendung ist in Transport ins Zielland aufgenommen
    18.12.08 06:59    Sendung ist in Transport ins Zielland aufgenommen    Sendung ist in Transport ins Zielland aufgenommen
    18.12.08 06:59    Sendung ist in Transport ins Zielland aufgenommen    Sendung ist in Transport ins Zielland aufgenommen
    19.12.08 00:00    Elektronische Sendungsdaten liegen vor    Elektronische Sendungsdaten liegen vor
    19.12.08 00:00    Elektronische Sendungsdaten liegen vor    Elektronische Sendungsdaten liegen vor

    Περιμένω μια κιθάρα από DHL και με έχει φάει η ανυπομονησία..
  • #155 από freemind στις 19 Dec 2008
  • Γιατι δεν εκανες την παραγγελια στον ελληνικο τομεα του thomann?!!
  • #156 από captain_g στις 19 Dec 2008
  • Τι εννοείς? Έχει κάποια διαφορά?
  • #157 από freemind στις 19 Dec 2008
  • Περα απο τις τιμες; Ειναι στα αγγλικα κι ετσι μπορεις να καταλαβεις πως κινειται η παραγγελια
  • #158 από captain_g στις 19 Dec 2008
  • Χμμμ Τώρα μπορούμε να βγάλουμε άκρη για το που βρίσκεται? Χτές στην κατάσταση έδειχνε το δεύτερο εικονίδιο, το φορτηγό. Σήμερα όμως πήγε πάλι στο πρώτο.
  • #159 από praxitelison στις 19 Jan 2009
  • Γεια σας παιδια και απο μένα. θα ήθελα να μοιραστώ και γω την εμπειρία μου από την αγορά μιας ηλεκτροακουστικής κιθάρας fender cd-60 ce μέσω thomann. Λοιπόν άψογη εξυπηρέτηση, πλήρης ενημέρωση από τον George Angelopoulos με sms & e-mails, πολύ προσιτές τιμές  και φυσικά τεράστια γκάμα και ποικιλία προιόντων σε σύγκριση με τα ελληνικά sites (π.χ. κρίνωντας από το musicorama.gr). Σε σχέση με την παραγγελία το δέμα μου ήρθε μέσα σε 5 ημέρες (απιστεύτη ταχύτητα!!!  ;D ;D ;D αν εξαιρέσω ότι μεσολάβησε και σαββατοκύριακο...). Επίσης η κιθάρα ήταν πλήρως προστατευμένη αφού ήταν μέσα σε κουτί που βρισκόταν μέσα σε ένα άλλο κουτί για προστασία χώρια άλλα προστατευτικά χαρτόνια και μαξιλαράκια αέρος που είχε μέσα  8) 8) 8). Όσο για την πληρωμή τώρα. Λοιπόν χρησιμοποίησα μια web buy virtual pre paid mastercard από την τράπεζα πειραιώς μέσω του Web-banking της, αν και κατά την διάρκεια αναμονής μέχρι να έρθει η παραγγελία είδα σε ένα faq του thomann.de ότι δεν δέχονται κάτι E-pre paid καρτες και ανησύχισα λίγο. Ωστόσο όταν είδα το confimation της παραγγελίας μου τότε κατάλαβα ότι δεν υπήρχε πρόβλημα  :D :D. Σε γενικές γραμμές ανεπιφύλακτα αγοράστε από thomann.de σε όσους το σκέφτεστε να πάρετε κάτι από εκεί. Και φυσικά ψήφος εμπιστοσύνης στο thomann.de!!  ;) ;)  
  • #160 από billakos the skrapas man στις 28 Apr 2009
  • εκανα κι εγω μια παραγγελια.ειναι 17.28kg και το εστειλαν με DHL το δεμα λογικα θα παραδωθει στα ελληνικα ταχυδρομεια και οχι στην πορτα μου οπως με τη UPS?
  • #161 από Serviani στις 28 Apr 2009
  • Λογικά θα στο φέρουν στην διεύθυνση σου κανονικά.
  • #162 από billakos the skrapas man στις 02 May 2009
  • 30/4/09 εφτασε στο ΚΔ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ (οπως λεει το συστημα αναζητησης) πολυ γρηγορα...δευτερα θα σας πω κι εγω τις δικες μου εντυπωσεις
  • #163 από parantox στις 04 May 2009
  • Παίδες έχει πληρώσει κανείς με web-banking απο Εθνική; Πόσο σε χρεώνουν για τη μεταφορά χρημάτων; Γιατί το έμβασμα πάει πολύ απ'ό,τι έχω δει... Πρέπει να απευθυνθώ στην τράπεζα για να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία του e-banking;

    Και κάτι ακόμα, γνωρίζει κανείς αν η Εθνοcash χρησιμοποιείται και ως χρεωστική, και αν την δέχεται ο Thomann; Είναι Maestro, κάπου πήρε το μάτι μου ότι Maestro για Αγγλία δε δέχονται.

    Ψιλοπρωτάρης σε αγορές με κάρτες γι' αυτό οι ερωτήσεις. Ευχαριστώ.
  • #164 από skom στις 04 Sep 2010
  • 30/4/09 εφτασε στο ΚΔ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ (οπως λεει το συστημα αναζητησης) πολυ γρηγορα...δευτερα θα σας πω κι εγω τις δικες μου εντυπωσεις
    \


    Μαν το περιμενω και εμενα βρεθηκε στο κδ αεροδρομιου ?? τι παει να πει αυτο ? ποσο καιρο εκανε απο εκει για να ερθει σε σενα ?
  • #165 από hot_sauce (φλουτσ) στις 05 Sep 2010
  • κέντρο διανομής ίσως??
    γιατί δεν παιρνεις να τους ρωτήσεις?
    (άμα είναι Αθήνας, 2103530000)
  • #166 από Rosstrobon στις 27 Sep 2010
  • Kαλησπερα.


    Πριν απο λιγο καιρο και συγκεκριμενα στις 9/9 εγινε η πρωτη μου αγορα απο το θωμα.Η αγορα ηταν 2 wallmount και εξοδα αποστηλης,συνολο 47.80

    Τα προιοντα σταλθηκαν μετα απο μια ωρα οπως αναφερει στις λεπτομερειες της παραγγελιας.Το θεμα ειναι οτι εχει παει 27 του μηνος και δεν εχουν ερθει ακομα και απο οσο ξερω το χρονικο διαστημα συνηθως ειναι μικροτερο.Τα στοιχεια της παραγγελειας και οι διευθυνσεις ειναι ολοσωστες.

    Περιμενουμε ακομα ή στελνουμε μειλ στον Θωμα?

    Επειτα εχει απο κατω το parcel number που πηγα να το ελεξω στην DHL αλλα δεν το ειχε εκει οποτε μαλλον η αποστολη εγινε με το γερμανικο ταχυδρομειο.


    Ευχαριστω προκαταβολικα
  • #167 από chriskar στις 27 Sep 2010
  • τι λεει το online tracking του δεματος σου?

    αν θελεις παιρνεις τον κωδικο του πακετου σου ( σου το εχει στειλει) και πας στο ταχυδρομειο της περιοχης σου και τους λες περιμενω αυτο, μπορειτε να δειτε που ειναι?

    τις περισσοτερες φορες το πακετο καθυστερει αφου μπει ελλαδα.
  • #168 από Rosstrobon στις 27 Sep 2010
  • To online status τι ειναι ακριβως???

    Θα δοκιμασω αυτο με τον κωδικο δεματος παντως.Θενκς
  • #169 από adr1anos στις 27 Sep 2010
  • To online status τι ειναι ακριβως???

    Από αριστερά:
    Cyberstore Sitemap -> Customer Login (κάνε login) -> view orders -> πάτα details -> κάτω-κάτω more information -> αυτό είναι το online status.
  • #170 από Wise_One στις 28 Sep 2010
  • Ξέρεις τί μπορείς να κάνεις; Πάρε ένα τηλέφωνο στα ΕΛΤΑ Courrier και δώσε τον κωδικό του πακέτου να σου πουν πού βρίσκεται. Κι εγώ με την τελευταία παραγγελία το ίδιο έκανα. Μπορείς επίσης, απ' το λογαριασμό σου στο thomann να επιλέξεις να σου στέλνουν email κάθε φορά που το πακέτο περνάει σημείο ελέγχου (checkpoint ρε παιδί μου) οπότε βλέπεις άνετα τί παίζει...
  • #171 από Korgy στις 28 Sep 2010
  • ας μιλήσουν και οι κορμοί του τόμαν (32 παραγγελίες εως τώρα)
     
    τον tracking number parcel που αναγράφεται στο κάθε κουτί που σου έχει αποστείλει ο τομαν το κανεις κοπι πειστ στο www.dhl.de   στο πινακάκι που γράφει --Sendungsverfolgung--   
     
    μην τρελαίνεστε αν αργει κάτι.συμβάινει και στις καλύτερες οικογένειες.αλλωστε αν βιαζόσουν κ το ηθελες σωνει κ καλα απο τομαν ας πήγαινες με το αεροπλάνο ;)
  • #172 από nexarulhu στις 19 Dec 2010
  • Καλησπερα σε ολο το φορουμ  :)
     
    Πρωκειται να κανω μια αγορα απο το τομαν, και εχω μερικες αποριες (θα εκτιμουσα αν καποιος ξερει να με βοηθησει).
     
    Λοιπον για αρχη στη σελιδα του τομαν δινει το εξεις τηλεφωνο +49-9546-9223-641 τι ακριβως ειναι το + μπροστα απο τον αριθμο ? απλα καλω τον αριθμο η παταω και καποιο κωδικο μπροστα απο τον αριθμο ?
     
    Επειτα απο τη στιγμη που κανω την παραγγελια λογικα θα μου ζητηθει, να στειλω καποια φωτοτυπια ταυτοτητας κ της πιστωτικης, η κατι τετοιο ετσι ? και αυτο το υποθετω απο τη στιγμη που δεν εχω ξανακανει αγορα απο εκει.
     
    Και απο εκει και περα αν ολα πανε καλα και τα πραγματα ερθουν με το καλο, τι γινεται με την εταιρεια courier που θα φερει τα πραγματα, επικοινωνουν αυτοι μαζι μου ?.Και ρωταω διοτι το προγραμμα μου ειναι ιδιεταιρα ιδιοτροπο κ συγκεκριμενα θα ηθελα να ξερω, με την προυποθεση βεβαια οτι επικοινωνουν αυτοι μαζι μου αν γινεται να επιλεξω εγω τη μερα (και την ωρα στο περιπου) που θα τα φερουν ?
     
    Ευχαριστω.
  • #173 από master of puppets στις 19 Dec 2010
  • Καλησπερα σε ολο το φορουμ  :)
     Λοιπον για αρχη στη σελιδα του τομαν δινει το εξεις τηλεφωνο +49-9546-9223-641 τι ακριβως ειναι το + μπροστα απο τον αριθμο ? απλα καλω τον αριθμο η παταω και καποιο κωδικο μπροστα απο τον αριθμο ?
     


    Κάθε χώρα έχει τον δικό της τηλεφωνικό κωδικό....η Ελλάδα έχει +30...η Γερμανία +49...για να πάρεις τηλέφωνο σε κάποια ξένη χώρα...πρέπει να βάλεις αυτόν τον κωδικό....


    Αλλά γιατί να πάρεις τηλέφωνο? η παραγγελία στον thomann γίνεται χωρίς τηλέφωνο.....



    Επειτα απο τη στιγμη που κανω την παραγγελια λογικα θα μου ζητηθει, να στειλω καποια φωτοτυπια ταυτοτητας κ της πιστωτικης, η κατι τετοιο ετσι ? και αυτο το υποθετω απο τη στιγμη που δεν εχω ξανακανει αγορα απο εκει.
     


    Όχι...καμια φωτοτυπία...υπάρχει φόρμα παραγγελίας που βάζεις τον κωδικό της πιστωτικής, το όνομα που αναγράφεται πάνω στην πιστοτική, την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής και τον 3ψήφιο κωδικό στο πίσω μέρος....


    Και απο εκει και περα αν ολα πανε καλα και τα πραγματα ερθουν με το καλο, τι γινεται με την εταιρεια courier που θα φερει τα πραγματα, επικοινωνουν αυτοι μαζι μου ?.Και ρωταω διοτι το προγραμμα μου ειναι ιδιεταιρα ιδιοτροπο κ συγκεκριμενα θα ηθελα να ξερω, με την προυποθεση βεβαια οτι επικοινωνουν αυτοι μαζι μου αν γινεται να επιλεξω εγω τη μερα (και την ωρα στο περιπου) που θα τα φερουν ?
     


    Ο thomann στέλνει με την dhl αν δεν κάνω λάθος....αλλά στην Ελλάδα απ'ότι θυμάμαι αναλαμβάνει κανονικά το ταχυδρομείο.....και όχι η dhl...οπότε θα σου έρθει σπίτι σε ανύποπτο χρόνο και αν δεν σε βρουν θα σου αφήσουν χαρτί με ειδοποίηση....
  • #174 από nexarulhu στις 19 Dec 2010
  • Αν γινεται πραγματικα αυτο με την αποστολη στο σπιτι, τοτε πραγματικα ειναι αιτια για να μην παραγγειλω ! αν και δεν μου φαινεται λογικο να γινεται κατι τετοιο, τεσπα αν  γνωριζει και καποιος αλλος ? μηπως και το εχουν αλλαξει μου φαινεται περιεργο να αναλαμβανει το κανονικο ταχυδρομειο.
     
    Οσο σχετικα με την παραγγελια, στο FAQ list του thomann λεει οτι "οι παραγγελιες γινονται και τηλέφωνικα, για πιο γρηγορη ανταποκριση (και καλα)..."
  • #175 από zeromancer στις 19 Dec 2010
  • οσες φορες εχω παρει απο Θωμα το εχω κανει μεσω νετ και πιστεψε με ειναι γρηγοροι(πολυ γρηγοροι,σε σχεση με το DV.)
    το + μπροστα στον κωδικο ειναι 00 δλδ για ελλαδα το +30 ειναι 0030
    τωρα για ταχυδρομειο δεν εχω ιδεα
Σελίδες: