Ψηφοφορία: Mashall TSL601 vs ENGL Screamer 50(combo)

Mashall TSL601
- 21 (30.9%)
ENGL Screamer 50
- 47 (69.1%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 68


Σελίδες:
  • #26 από kronus στις 26 Mar 2008
  • Δεν ειναι κακοι ενισχυτες γενικα οι Dsl, Tsl κτλ αλλα προσωπικα θα ελεγα οτι ειναι οι "λιγοτερο" (ηχητικα, attitude) Marshall ενισχυτες που εχει βγαλει η Marshall απο τις κλασσικες λαμπατες σειρες της (super lead, JCM κτλ)
    Σε αυτό θα συμφωνήσω. Ψιλοδιαφέρουν κ έχουν κάτι επιλογές του τύπου "κόψιμο μεσσαίων"(tone shift) και "τονισμός μπάσων"(deep switch) που σε ψιλοξενίζουν. Μάλλον όχι τόσο πετυχημένες απόπειρες ανανέωσης προϊόντων θα τους χαρακτήριζα, αλλά σε καμία περίπτωση "κακούς ή μάπα".Είναι πάρα πολύ καλοί ενισχυτές με όλην την υποκειμενικότητα που μπορεί να περιέχει αυτή η φράση.Αλλά είναι χαρακτηριστικοί, αυτό. Αν δεν σου άρεσε ποτέ ένας marshall μην νομίζεις ότι θα βρεις εύκολα κάποιο μοντέλο που να σε ικανοποιήσει αυτής της εταιρείας. Εκτός αν αλλάξουν τα γούστα σου κάποια στιγμή.
  • #27 από Inuitarcher στις 26 Mar 2008
  • Ειναι κανεις που εχει τον Screamer για να μας πει την γνώμη του;
  • #28 από if_it_is? στις 26 Mar 2008
  • το έχει ένας φίλος μου και τον έχω χρησιμοποιήσει πολύ σε σπίτι και live!! είναι πολύ καλός ενισχυτής με ωραίο χαρακτήρα και επίσης είναι απ τους λίγους ενισχυτές που έχω ακούσει (και γενικά οι engl) που βγαίνουν πολύ ωραίοι σε ηχογραφήσεις!! κατά την γνώμη πιο ωραίοι και από το να τους ακούς δίπλα σου!!

    αρκετά γκάζια που βγαίνουν όμορφα και σε χαμηλές εντάσεις (για το σπίτι..) και πολύ όμορφα γεμάτα καθαρά!

    απ την άλλη δεν θα τον έλεγα τον αγαπημένο μου ενισχυτή μια που είναι λίγο πιο ξερός απ τα γούστα μου.. αλλά καμία σχέση με τον marshall.. πολύ πιο πραγματικός ήχος και δεν τζιτζικίζει καθόλου! ;)
  • #29 από Johnie Darko στις 27 Mar 2008
  • Marshall (κλασσικο λαμπατο μοντελο) και τζιτζικι δεν παει μαζι... Καποιο λαθος εχεις κανει... Αν βαλεις Marshall δυνατα και παιξεις με κιθαρα με διπλους θα παρεις απο τα καλυτερα crunch που εχεις ακουσει ποτε σου... Εγω παντως με εναν plexi του 73 και με Lag με emg πανω βγαζω απο τους πιο μη-τζιτζικι ηχους που εχω ακουσει... Τωρα αν εχεις κανα λαμπατο jcm 800,900 κτλ και προσπαθεις να βγαλεις τιγκα παραμορφωση με χαμηλες εντασεις... ενταξει εκει ειναι ο χορος των τζιτζικιων... Για αυτο λεμε και ξαναλεμε πως μερικοι ενισχυτες απλα ΠΡΕΠΕΙ να παιζονται δυνατα. Αλλιως βγαζουν πολλοι εντελως, μα εντελως λαθος συμπερασματα...
  • #30 από if_it_is? στις 27 Mar 2008
  • δεν εννοούσα τους κλασσικούς παλιούς marshall που είναι και οι μόνοι που μου αρέσουν.. εννοούσα αυτούς τους καινούριους που ακούγονται λες και κάποιος βαράει κομπρεσέρ έξω και κρατάει αυτή την χροιά ακόμα και στα παράσιτα των knobs!!
  • #31 από Inuitarcher στις 28 Mar 2008
  • Παράθεση
    είναι λίγο πιο ξερός απ τα γούστα μου
    Τι εννοεις με αυτο?

    Παράθεση
    δεν θα τον έλεγα τον αγαπημένο μου ενισχυτή
    Ποιον ενισχυτη προτιμας περιπου στα ιδια λεφτα?
  • #32 από if_it_is? στις 28 Mar 2008
  • Παράθεση
    είναι λίγο πιο ξερός απ τα γούστα μου

    Τι εννοεις με αυτο?


    εννοώ πως προτιμάω λίγο πιο warm (ίσως πιο vintage) καταστάσεις.. αλλά γούστα είναι αυτά!! ;)

    Παράθεση
    δεν θα τον έλεγα τον αγαπημένο μου ενισχυτή

    Ποιον ενισχυτη προτιμας περιπου στα ιδια λεφτα?


    μπορεί να προτιμούσα κάτι όχι με τόσα γκάζια και να τον έσπρωχνα με ένα καλό overdrive-distortion πετάλι(προτίμησή μου το tube zone..)

    http://www.thomann.de/gr/roland_jc_120.htm
    http://www.thomann.de/gr/koch_amps_studiotone_combo.htm
    http://www.thomann.de/gr/orange_rocker_30_gitarrencombo.htm

    ξέρω ότι τα watts και το ύφος του κάθε ενισχυτή που πρότεινα διαφέρουν αρκετά, αλλά σε όλους μου αρέσει ο ήχος πολύ, και με το tube zone(σίγουρα στον Roland, αλλά αν χρειάζεσαι extra βρώμα, και στους άλλους)  πετάνε!!

    Μην επηρεαστείς όμως και πολύ αν το δικό σου ύφος είναι διαφορετικό.. Ούτως ή άλλως ο screamer είναι στα top της προτίμησής μου σ αυτά τα λεφτά! ;)
  • #33 από Inuitarcher στις 30 Mar 2008
  • Θελω να πετυχω ήχο παρόμοιο με τους Scorpions.
    Ποιός είναι καλύτερος;;;
  • #34 από GreekDudeCovers στις 30 Mar 2008
  • Και με valvestate μπορείς να πετύχεις ήχο παρόμοιο με τους scorpions... Δεν ξέρω, δεν μπορώ να κρίνω. Καλύτερα πήγαινε ν'ακούσεις μόνος σου τον κάθε ενισχυτή, να δείς ποιός σου κάθεται καλύτερα στ'αυτί. Γενικά σ'αυτά τα χρήματα έχεις αρκετές επιλογές ούτως ή άλλως, οπότε δεν περιορίζεσαι.
  • #35 από Johnie Darko στις 01 Apr 2008
  • Valvestate δεν προτεινω σε κανεναν και ποτε για οποιονδηποτε λογο... Καλυτερα παρε... pignose
    Παντως περα απο την πλακα, αν θες τυπου scorpions γκαζι, δεν χρειαζεσαι ιδιατερα high gain ενισχυτες.
    Γενικα οσο περναν τα χρονια παρατηρω οτι προσωπικα δεν χρειαζομαι high gain ενισχυτη ή/και πεταλακια για να βγαλω απο hard rock μεχρι heavy ηχο κτλ. Ενας mid gain ενισχυτης χρειαζεται και απο κει και περα να μαθεις να τον λειτουργεις σωστα καθως και να προσαρμωσεις το παιξιμο σου σε λιγοτερο gain. Το κερδος ειναι πολυ καθαροτερος (και κατα την γνωμη μου πιο heavy) ηχος, λιγοτερος θορυβος, καλυτερη συνεργασια με ολα τα εφφε και βεβαια δυναμικες στο παιξιμο που με πολυ gain ψιλο εξαφανιζονται...
    Προσωπικα μεχρι στιγμης, οι καλυτεροι ενισχυτες που εχω παιξει και μου εχουν "μιλησει" με το να μου δινουν ακριβως αυτο που παιζω (αυτο ειναι και καλο και κακο χεχε) ειναι ο Plexi που εχω του 73 και ο mesa boogie studio pre amp πανω σε εναν mesa boogie 50/50.
    Ο Μarshall ετσι κι αλλιως δεν ειναι καν high gain, αλλα στον boogie που μπορει να βγαλει πολυ gain πλεον το εχω στο 4.5 (με max το 10) και θεριζει...
    Με λιγα λογια, πλεον πιστευω οτι εναν ενισχυτη δεν πρεπει να τον κρινουμε απο το κλασσικο "εχει καλα καθαρα, εχει τονους γκαζι" κτλ.
    Αυτο που εχω δει οτι ΠΡΕΠΕΙ να κοιταμε σε εναν καλο ενισχυτη (περα απο το ηχοχρωμα που ψαχνουμε και την ποιοτητα κατασκευης) ειναι το ποσο μπορει να αποδωσει τις δυναμικες του παιξιματος σου, το αν καθαριζει ικανοποιητικα μονο και μονο χαμηλωνοντας το volume της κιθαρας, απο το αν ακομα και ανοιχτες ή/και περιεργες συγχορδιες ακουγονται "καθαρα" ακομα και με αρκετη παραμορφωση...
  • #36 από if_it_is? στις 01 Apr 2008
  • Πολύ σωστός ο Johnie Darko!

    και να προσθέσω πως το rig που έχει ο καθένας σπίτι του και τ ακούει και φτιάχνει τον ήχο του εκεί, σε ένα live έχει άλλη συμπεριφορά, μιλώντας για το gain πάντα! αυτό που ακούμε σε χαμηλές εντάσεις και λέμε "wow τι τρομερό high-gain ήχο έχω!!" αν πάμε μετά να το βγάλουμε σε ένα live στην 3πλάσια ένταση θα βγει ένας βόθρος που πάντα καθαρίζει με περιορισμό του gain! ;)
  • #37 από faser στις 01 Apr 2008
  • Θα συμφωνήσω και εγώ με τα παιδιά, προσθέτωντας ότι το πολύ gain το μόνο που κάνει είναι να προσδίδει "φύσημα" και τίποτα παραπάνω.. Με τους ενισχυτές που έχω παίξει (δεν είναι και πολλοί βέβαια) έχω παρατηρήσει ότι μετά το 5, το gain δεν αυξάνεται ομαλά αλλά με πολύ μικρά "βήματα".. Δηλαδή η διαδρομή 5-->10, δεν συγκρίνεται με την διαδρομή 0-->5.. Περισσότερο είναι η ψευδαίσθηση ότι αυξάνεται το gain παρά το ότι αυξάνεται η παραμόρφωση.. Η τελευταία, κατά τη γνώμη μου, για να βαρύνει, χρειάζεται να "παίξεις" με το middle και το bass και όχι τόσο με το gain..
  • #38 από hoba στις 01 Apr 2008
  • Αυτο που εχω δει οτι ΠΡΕΠΕΙ να κοιταμε σε εναν καλο ενισχυτη (περα απο το ηχοχρωμα που ψαχνουμε και την ποιοτητα κατασκευης) ειναι το ποσο μπορει να αποδωσει τις δυναμικες του παιξιματος σου, το αν καθαριζει ικανοποιητικα μονο και μονο χαμηλωνοντας το volume της κιθαρας, απο το αν ακομα και ανοιχτες ή/και περιεργες συγχορδιες ακουγονται "καθαρα" ακομα και με αρκετη παραμορφωση...

    Ετσι ακριβως! Πολυ σωστος! Johnie Darko ρεσπεκτ φιλε, ειμαι μαζι σου! Δεν υπαρχει πιο μεγαλη ευχαριστηση απο το να ριχνεις τις πενιες σου, τις συγχορδιες σου, με αρκετη παραμορφωση οπως λες.Και όταν παιζεις ετσι, το μονο που δεν θες, ειναι καλοκαιρινα εντομα, μουνταδα, βαβούρα, φασαρία, και πολλες φορες ουτε που να ξεχωριζεις τις νοτες..Πολλοι ενισχυτες δινουν στιβαρο ηχο για βαρια ρυθμικα, σαστειν για να κανεις σολο, αλλα οταν πας να χωσεις ετσι τις συγχορδιες σου, σκατα... Εχω απογοητευτει πολλες φορες απο ενισχυτες ετσι, οποτε απο τον επομενο μου απαιτω αντιστοιχα να με ικανοποιει απολυτα εδω. Απαιτω να εχει ηχο καθαρο, "ανοιχτο", ωστε να εκφραζεις αυτα που νιωθεις στο παιξιμο σου χωρις να ανησυχεις για το αν θα σου βγαλει ενα "βοθρο" οταν ριξεις δυο συγχορδιες παραπανω..
    Μπραβο Johnie Darko, ειμαι μαζι σου.
  • #39 από Inuitarcher στις 01 Apr 2008
  • O Screamer τι Gain εχει;
  • #40 από if_it_is? στις 01 Apr 2008
  • έχει αρκετό! ίσως παραπάνω απ ότι χρειάζεται.. αλλά και με τέρμα gain δεν βαβουριάζει πολύ όπως άλλοι high-gain ενισχυτές!!
  • #41 από Johnie Darko στις 01 Apr 2008
  • Δυστυχως το προβλημα με καλο ηχο (ειδικα παραμορφωση) στην κιθαρα ειναι λιγο... φαυλος κυκλος... Και εξηγουμαι:
    Κατα την γνωμη μου και μετα απο αρκετους ενισχυτες που εχουν περασει απο τα χερια μου, ικανοποιητικο ηχοχρωμα μπορουν να μου δωσουν μονο λαμπατοι ενισχυτες (με ελαχιστες εξαιρεσεις μερικων καλων digital modelling ενισχυτων). Το προβλημα ομως με τους λαμπατους ειναι - ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΕΤΡΙΜΜΕΝΟ ΚΑΙ ΧΙΛΙΟΕΙΠΩΜΕΝΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ - πως ΠΡΕΠΕΙ να παιζουν δυνατα για να παρεις αυτα που εχουν να δωσουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ. Σιγουρα υπαρχουν κορυφαιοι ενισχυτες με πολυ καλη σχεδιαση και καλα master volumes που δεν σκοτωνουν τον ηχο, αλλα πραγματικα αν δεν ζοριστουν οι τελικες λαμπες (κατα την γνωμη γου ενα volume ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ στο 4.5 με max το 10) δεν θα ακουσετε ποτε τον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ηχο του ενισχυτη.
    Επαναλαμβανω, υπαρχουν πολλοι καλοι ενισχυτες που και σε χαμηλες εντασεις αποδιδουν αρκετα καλα, αλλα αν τους ακουσετε σε πραγματικες εντασεις για τις οποιες οντως σχεδιαστηκαν θα δειτε εντελως αλλη συμπεριφορα (αν οχι ΚΑΙ ηχο). Οσο πιο χαμηλα παιζεις με εναν λαμπατο ενισχυτη τοσο αναγκαζεσαι και τσιτωνεις το drive για να βγαλεις βρωμα, οσο πιο πολυ τσιτωνεις την βρωμα, τοσο πιο πολλες δυναμικες χανεις και τοσο λιγοτερο "αναπνεει" ο ενισχυτης. Κλασσικο παραδειγμα, metal/heavy ηχος: αν εχεις το drive τερμα (ψιλο κλασσικο φαινομενο για καποιον που παιζει metal σε αρκετα χαμηλες εντασεις) τα μεσαια γυρω στο 0 και τα αλλα τσιτωμενα (γιατι αλλιως ακουγεται αδειος ο ηχος, φτιαχνεις εναν ηχο που μετα βιας (για μενα) τρωγεται... Τζιτζικιζει, μπουκωνει και ακουγεται καλα μονο με 5ες κτλ και ισως με αρκετη χρηση εφφε απο πεταλακια, racks κτλ. Βαζεις τον ιδιο ενισχυτη στο 8 και ξαναπαιζεις... Απλα χαμος... Το τζιτζικιασμα γινεται αλυσοπριονο, το μπουκωμα γινεται βαβουρα χαμηλων, το drive γινεται σχεδον μονο αιτια κακου feedback, τα εφφε παιζουν το ρολο θορυβου και απο δυναμικες... κλαφτα Χαραλαμπη... Ετσι απογοητευεσαι, λες τι μλκια ενισχυτη που πηρα και πας για αλλον...
    Ελα ομως που το πραγμα δεν ειναι ετσι...
    Αφηστε αυτον τον ενισχυτη στο 8, ριξτε το drive στην μεση, προσθεστε μεχρι την μεση περιπου μεσαια, ριξτε τα πριμα στο 7-8 και τα μπασσα ακομα και στο 2 ή και στο 0 αν χρειαστει (αναλογως και του τι ηχεια κτλ εχετε), μειωστε τα εφφε σας και απλα αφηστε τα χερια σας να βγαλουν τον ηχο και οχι τον ενισχυτη... Ο ενισχυτης ειναι ενα οργανο που εχει σκοπο να μεταφρασει τις κινησεις των χεριων μας (μεσω της κιθαρας φυσικα) σε ηχο και οχι απλα να απαραγει ηχους αγαπημενων μας συγκροτηματων. (α, αφου οι ταδε παιζουν με rectifier θα παρω κι εγω εναν).
    Επειδη με ολα αυτα καπου θελω να καταληξω, θελω να πω το εξης και το λεω επειδη ακριβως εχω περασει εδω και πανω απο 16 χρονια αυτα τα πραγματα... Μην κοιτατε εξοπλισμο και "ρυθμισεις" αλλων κιθαριστων. Μην ρυθμιζετε τον ηχο σας με βαση την "λογικη" σας (μα δεν ειναι δυνατον να εχω τα μπασσα στο 0) ή με βαση του πως τον ρυθμιζουν αλλοι (ακομα κι αν εχουν τον ιδιο ενισχυτη με εσας).
    Φτιαξτε τον ηχο σας απκλειστικα και μονο με βαση τον τροπο που παιζετε... Και απο κει και περα μην περιμενετε θαυματα... Αν θελετε πραγματικο "ογκο" στον ηχο σας, παρουσια στα μεσαια σας και στα υψηλομεσαια σας, διαυγεια στα υψηλα σας, sustain και ολα αυτα να παιζονται με δυναμικες και ΚΑΘΑΡΑ, απλα θα πρεπει να παιξετε σε μεγαλες εντασεις και με arketa λιγοτερο gain.
    Aν δεν εχετε την δυνατοτητα να παιζετε σε αρκετα δυνατες εντασεις και θελετε εντασεις δωματιου, (και ειδικα οσοι παιζουν με γκαζια, δεν μιλαω για καθαρα) καντε μια χαρη στον εαυτο σας και ψαξτε να βρειτε εναν καλο digital modelling ενισχυτη ή εναν καλο τρανζιστορ. Χαλατε τσαμπα τα λεφτα σας και τον χρονο σας με το να προσπαθειτε να παρετε ακομα και τους πιο ακριβους λαμπατους ενισχυτες και μετα να τους βαζετε να ζουν κατω απο "αναπνευστηρα" (master volume στο 1.5 - 2 και drive στο τερμα).
  • #42 από Raz στις 01 Apr 2008
  • Δυστυχως το προβλημα με καλο ηχο (ειδικα παραμορφωση) στην κιθαρα ειναι λιγο... φαυλος κυκλος... Και εξηγουμαι:
    Κατα την γνωμη μου και μετα απο αρκετους ενισχυτες που εχουν περασει απο τα χερια μου, ικανοποιητικο ηχοχρωμα μπορουν να μου δωσουν μονο λαμπατοι ενισχυτες (με ελαχιστες εξαιρεσεις μερικων καλων digital modelling ενισχυτων). Το προβλημα ομως με τους λαμπατους ειναι - ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΕΤΡΙΜΜΕΝΟ ΚΑΙ ΧΙΛΙΟΕΙΠΩΜΕΝΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ - πως ΠΡΕΠΕΙ να παιζουν δυνατα για να παρεις αυτα που εχουν να δωσουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ. Σιγουρα υπαρχουν κορυφαιοι ενισχυτες με πολυ καλη σχεδιαση και καλα master volumes που δεν σκοτωνουν τον ηχο, αλλα πραγματικα αν δεν ζοριστουν οι τελικες λαμπες (κατα την γνωμη γου ενα volume ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ στο 4.5 με max το 10) δεν θα ακουσετε ποτε τον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ηχο του ενισχυτη.
    Επαναλαμβανω, υπαρχουν πολλοι καλοι ενισχυτες που και σε χαμηλες εντασεις αποδιδουν αρκετα καλα, αλλα αν τους ακουσετε σε πραγματικες εντασεις για τις οποιες οντως σχεδιαστηκαν θα δειτε εντελως αλλη συμπεριφορα (αν οχι ΚΑΙ ηχο). Οσο πιο χαμηλα παιζεις με εναν λαμπατο ενισχυτη τοσο αναγκαζεσαι και τσιτωνεις το drive για να βγαλεις βρωμα, οσο πιο πολυ τσιτωνεις την βρωμα, τοσο πιο πολλες δυναμικες χανεις και τοσο λιγοτερο "αναπνεει" ο ενισχυτης. Κλασσικο παραδειγμα, metal/heavy ηχος: αν εχεις το drive τερμα (ψιλο κλασσικο φαινομενο για καποιον που παιζει metal σε αρκετα χαμηλες εντασεις) τα μεσαια γυρω στο 0 και τα αλλα τσιτωμενα (γιατι αλλιως ακουγεται αδειος ο ηχος, φτιαχνεις εναν ηχο που μετα βιας (για μενα) τρωγεται... Τζιτζικιζει, μπουκωνει και ακουγεται καλα μονο με 5ες κτλ και ισως με αρκετη χρηση εφφε απο πεταλακια, racks κτλ. Βαζεις τον ιδιο ενισχυτη στο 8 και ξαναπαιζεις... Απλα χαμος... Το τζιτζικιασμα γινεται αλυσοπριονο, το μπουκωμα γινεται βαβουρα χαμηλων, το drive γινεται σχεδον μονο αιτια κακου feedback, τα εφφε παιζουν το ρολο θορυβου και απο δυναμικες... κλαφτα Χαραλαμπη... Ετσι απογοητευεσαι, λες τι μλκια ενισχυτη που πηρα και πας για αλλον...
    Ελα ομως που το πραγμα δεν ειναι ετσι...
    Αφηστε αυτον τον ενισχυτη στο 8, ριξτε το drive στην μεση, προσθεστε μεχρι την μεση περιπου μεσαια, ριξτε τα πριμα στο 7-8 και τα μπασσα ακομα και στο 2 ή και στο 0 αν χρειαστει (αναλογως και του τι ηχεια κτλ εχετε), μειωστε τα εφφε σας και απλα αφηστε τα χερια σας να βγαλουν τον ηχο και οχι τον ενισχυτη... Ο ενισχυτης ειναι ενα οργανο που εχει σκοπο να μεταφρασει τις κινησεις των χεριων μας (μεσω της κιθαρας φυσικα) σε ηχο και οχι απλα να απαραγει ηχους αγαπημενων μας συγκροτηματων. (α, αφου οι ταδε παιζουν με rectifier θα παρω κι εγω εναν).
    Επειδη με ολα αυτα καπου θελω να καταληξω, θελω να πω το εξης και το λεω επειδη ακριβως εχω περασει εδω και πανω απο 16 χρονια αυτα τα πραγματα... Μην κοιτατε εξοπλισμο και "ρυθμισεις" αλλων κιθαριστων. Μην ρυθμιζετε τον ηχο σας με βαση την "λογικη" σας (μα δεν ειναι δυνατον να εχω τα μπασσα στο 0) ή με βαση του πως τον ρυθμιζουν αλλοι (ακομα κι αν εχουν τον ιδιο ενισχυτη με εσας).
    Φτιαξτε τον ηχο σας απκλειστικα και μονο με βαση τον τροπο που παιζετε... Και απο κει και περα μην περιμενετε θαυματα... Αν θελετε πραγματικο "ογκο" στον ηχο σας, παρουσια στα μεσαια σας και στα υψηλομεσαια σας, διαυγεια στα υψηλα σας, sustain και ολα αυτα να παιζονται με δυναμικες και ΚΑΘΑΡΑ, απλα θα πρεπει να παιξετε σε μεγαλες εντασεις και με arketa λιγοτερο gain.
    Aν δεν εχετε την δυνατοτητα να παιζετε σε αρκετα δυνατες εντασεις και θελετε εντασεις δωματιου, (και ειδικα οσοι παιζουν με γκαζια, δεν μιλαω για καθαρα) καντε μια χαρη στον εαυτο σας και ψαξτε να βρειτε εναν καλο digital modelling ενισχυτη ή εναν καλο τρανζιστορ. Χαλατε τσαμπα τα λεφτα σας και τον χρονο σας με το να προσπαθειτε να παρετε ακομα και τους πιο ακριβους λαμπατους ενισχυτες και μετα να τους βαζετε να ζουν κατω απο "αναπνευστηρα" (master volume στο 1.5 - 2 και drive στο τερμα).
    Και εν γνώσει αυτών τίθεται το εξής ερώτημα..
    Αξίζει να αγοράσει κανείς λαμπάτο ενισχυτή 50watt, γύρω στα 800-1000 (όσο περίπου είναι και οι ενισχυτές που προτείνει το παιδί) ευρώ για χρήση σε χαμηλές εντάσεις και αντε μια φορά το μήνα σε κανα μεγάλο χώρο (να τον τσιτώσεις), ξέροντας όμως ότι κανένας άλλος φτηνότερος ενισχυτής δεν προσφέρει αυτό το ηχόχρωμα/features/gain/εμφάνιση/κλπκλπ..?
    Εμένα μου είχε περάσει από το μυαλό να αγοράσω τον engl thunder.. ήξερα ότι τα 800 (για καινούριο, 500-600 μεταχειρισμένο) που θα έδινα θα πήγαιναν κατα ένα μεγάλο μέρος χαμένα, για εμένα που τον ενισχυτή που έχω τώρα τον έχω τσιτώσει δύο φορές στους 14 μήνες που τον έχω.  Δεν υπάρχει όμως άλλος ενισχυτής που να μου προσφέρει αυτόν τον ήχο και αυτά τα features φτηνότερος. Οπότε μετά μπλέκω με καθαρό ενισχυτάκο με κάποιο πετάλι για dist κλπ κλπ.. Μάλλον τελικά κάτι τέτοιο θα κάνω..
  • #43 από PlusYeaR στις 02 Apr 2008
  • δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο με την αποψη του JD

    @raz εγω θα ελεγα go 4 it
    η καλυτερη προσεγγιση του ηχοχρωματος ενος λαμπατου που παιζει δυνατα ειναι ο ιδιος ο λαμπατος να παιζει χαμηλα  ;D

  • #44 από Raz στις 02 Apr 2008
  • Είναι πολλά όμως τα λεφτά..
    Αμα ήτανε 15,άαντε 30 W οκ, αλλά 50 και πάνω ε πια εκεί είναι κατά 95% για μεγάλους χώρους και λάιβ, που δεν διαφαίνονται στον ορίζοντα..
    Ευχαριστώ πάντως :P
  • #45 από kronus στις 02 Apr 2008
  • Φίλε μου, γενικά έναν ενισχυτή λυχνίας πρέπει να τον χρησιμοποιείς σε μεγάλες εντάσεις. Όταν παίζω εγώ με τον tsl602 τον βάζω τουλάχιστον στο 3, κ πάλι δεν έχω ούτε ακριβώς αυτό που θέλω ούτε ακριβώς παίρνω τις ικανότητες του μηχανήματος. Αλλά υπάρχει κ η λύση ενός power attenuator(που ακόμα λέω ότι θα πάρω κάποια στιγμη ::)). Δεν είναι πανάκεια, αλλά σίγουρα κάτι πολύ βολικό. Πάντως σε καμία περίπτωση δεν θα ξαναγύρναγα πίσω στα solid state μηχανήματα. Αν μπορείς να διαθέσεις τα χρήματα προτίμησε κάτι σε λυχνία. Αν πάλι σου φαίνονται πολλά τα watt τον τελευταίο καιρό είναι στην μόδα οι 5wattοι λαμπάτοι. Διάλεξε και πάρε 8)
  • #46 από GreekDudeCovers στις 03 Apr 2008
  • Εγώ τελικά οφείλω να ομολογήσω πως αν και ψήφισα ENGL για γενικότερα metal, στη μουσική που παίζω την χαρακτηριστική "σαπίλα" που θέλω μου την έβγαλαν πιο ωραία οι marshall (λαμπάτοι βέβαια). Εκεί που ο ENGL μου ακουγόταν κάπως "ξερός", και ίσως "αποστειρωμένος" (σε πολλά εισαγωγικά το τελευταίο), ο marshall με κέρδισα μ'έναν πιο "wet", μεστό ήχο. Και ούτως ή άλλως δεν χρησιμοποιώ τεράστιες ποσότητες gain/distortion, περισσότερο κάτι ανάμεσα σε overdrive και rhythm distortion (εντελώς sic). Οπότε ας μετρήσει διπλή η ψήφος μου. Για γενικότερη metal χρήση θα προτιμούσα τον ENGL, για περισσότερη "σαπίλα" marshall.  8)
  • #47 από gers στις 20 Apr 2008
  • ^^^ Σαπίλα λέγοντας? ??? ::)
  • #48 από .:°:. Apollon .:°:. στις 20 Apr 2008
  • Τον TSL πηγαν να τον φορτωσουν πραμα... να βαλουμε κι αυτο ,α να βαλουμε κι εκεινο και στο τελος τα κανανε σκ@τ@...
    Αν εισαι αναμεσα στους 2 ψηφιζω Eagle...
  • #49 από GreekDudeCovers στις 20 Apr 2008
  • ^^^ Σαπίλα λέγοντας? ??? ::)

    Φαντάσου Kyuss, Electric Wizard κλπ.
  • #50 από solega στις 22 Apr 2008
  • παιδια εγω τον ειχα τον ENGL και πολυ απλα ΘΕΡΙΖΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Οτι καλυτερο εχω ακουσει εδω και χρονια

    Δυστυχως ομως δεν κανει φια το σπιτι γι'αυτο και το πουλησα.ειναι αδυνατο να το ευχαριστηθεις σε σππιτι.Αυτα-γεια σας!   8)
Σελίδες: