Σελίδες:
  • #26 από Spyros Delta στις 27 May 2015
  • Μιλάμε πάντα για mono..Αρα δίνω απο το left out στο μονιτορ και πέρνει και μια γραμμη απο το ίδιο out (φαντάζομαι μεσω του μονιτορ) και ο ηχολήπτης..
    Τα λέω καλα...?
    ουφφ ???
    Οχι.
    Εσυ δινεις μονο στον ηχοληπτη απο το left της πεταλιερας.
    Πως γινεται οταν βαζεις μικροφωνο σε ενισχυτη και παει στον ηχοληπτη? Το ιδιο.
    Μετα, ο ηχοληπτης  σου στελνει πισω στο μονιτορ σου την κιθαρα , και οτι αλλο θες απο την υπολοιπη μπαντα (εκτος κι αν εχει τη δυνατοτητα να σου παρεχει ξεχωρiστο μονιτορ για αυτα, για να μεινει "καθαρο" απο αλλα οργανα το μονιτορ της κιθαρας σου).
    Θα το χρησιμοποιεις δλδ σαν συνηθισμενο stage μονιτορ.

    Παντα μιλαμε για active wedge FRFR monitor.

  • #27 από metalman στις 27 May 2015
  • Οκ κατάλαβα.  Αλλα θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για  να ακουγομαι από αυτο σε κάποιο χώρο που είναι μικρός..?
    Υπάρχει καμία πρόταση?  Βλέπω αυτο της line 6  που προτάθηκε παραπάνω και διαβάζω πολύ καλά σχόλια άλλα είναι ακριβο.. Υπάρχει κάτι άλλο? Πρέπει κάτι να προσέξω?
  • #28 από sfanfan στις 27 May 2015
  • Η πρόταση της Behringer που σου έκανα είναι στα μισά λεφτά. Εμείς με 2 τέτοια και 2 sub της ίδιας εταιρίας βγάζουμε όλη τη μπάντα σε μικρά μαγαζιά που δεν έχουν δικό τους PA. Ο συνκιθαρίστας μου τρέχει το Axefx2 από εκεί και ακούγεται άψογα.


    Επίσης αν δεν σου κάνει η Behringer σαν μάρκα, βγάζει η Laney επίσης frfr για το Laney IRT studio, που είναι σχεδόν παρόμοιο με της Line6 και είναι το Laney IRT-X όπως και το φθηνότερο CXP-112
  • #29 από Kosthrash στις 27 May 2015
  • Μια ανορθοδοξη λύση (για τα live/προβες - για το σπιτι ειναι ότι πρέπει!) ειναι να δοκιμασεις με ενα nearfield monitor (το θεωρω πολυ πιο frfr και ποιοτικο σαν κατασκευη απο πολλα stage monitors) όπως αυτο της Yamaha:


    http://www.thomann.de/gr/yamaha_hs_8.htm


    Ναι δεν ειναι wedge και δεν βολευει ισως πολυ στα live, το δοκιμαζεις με την πεταλιερα σου και αποφασιζεις  ;) .
  • #30 από saved στις 27 May 2015
  • Mα ετσι και αλλιως οσοι χρησημοποιουν κλασικο ενησχητη-καμπηνα για μονιτορ στα λαιβ,δεν ειναι ολα tilt-back.Ενταξη,τροποι για να βολεφτεις επι της σκηνης..απειροι..
  • #31 από metalman στις 27 May 2015
  • Απλά ψάχνω έναν τρόπο όχι απλά να ακουγομαι αλλα να είναι και ποιοτικό αυτο που ακούγεται.. Και ως τώρα βρίσκω τρόπους να βγω αλλα θα ήθελα εναν πιο ποιοτικό - συγκεκριμένο τρόπο.
  • #32 από Μητσάκος στις 27 May 2015
  • Pod HD από line δεν τίθεται θέμα αν θα ακούγεται καλό. Εκτός κι αν το preset είναι ότι να 'ναι :P. Από το stage monitor εσύ θα ακούς μόνο έτσι κι αλλιώς.
  • #33 από metalman στις 27 May 2015
  • Ναι αλλά θα μπορώ να το χρησιμοποιήσω ως ηχείο σε μικρό μαγαζί που δεν έχει pa..?
  • #34 από Μητσάκος στις 27 May 2015
  • Εχμ, μήπως ήρθε η ώρα να πάρεις το Pod αγκαλιά και να πας να δοκιμάσεις τις διάφορες εναλλακτικές σε κανένα μαγαζί;  ;D
  • #35 από metalman στις 27 May 2015
  • Ναι πρέπει.. Αλλά γιατί το λες έτσι? Με αυτο που είπα να το έχω και σαν ηχείο?
  • #36 από adr1anos στις 27 May 2015
  • Εγώ διαφωνώ με το όλο θέμα του FRFR (εδώ είναι η τοποθέτηση μου) και το χτίσιμο του ήχου γύρω από το POD εκτός και αν υπάρχει σοβαρό χρηματικό θέμα.
    Ψηφίζω την λύση 3, με δεύτερη την 2.
  • #37 από metalman στις 27 May 2015
  • Κοίτα,δεν μου τρέχουν απο τα πατζάκια και σίγουρα δεν μπορω να διαθέσω 1000+ ευρω για ενα λαμπάτο ενισχυτή.
    Παρόλα αυτα για αυτο άνοιξα το θέμα και να ανταλλάξουμε απόψεις/εμπειρίες απο διάφορες χρήσεις εξοπλισμού ωστε να καταλήξουμε στο τι θά ήταν προτιμότερο..
    Υπάρχει κάποιος λαμπάτος ενισχυτής που να είναι σε ενα κόστος των ανωτέρω που να πορεί να στηρίξει live αλλα να μου δίνει και δυνατότητα να παίξω σε διάφορες συνθήκες?
  • #38 από adr1anos στις 27 May 2015
  • Την άλλη Κυριακή στο Holywood θα παίξω με τον ID60, αν θέλεις να έρθεις, ευχαρίστως να τον ακούσεις/δοκιμάσεις να δεις αν σου κάνει.
  • #39 από metalman στις 27 May 2015
  • Θα προσπαθήσω και ευχαριστώ πολύ για την προσκληση..Αλλα να κάνω μια ερώτηση, ο id60 είναι στην ουσία modeling amp. Αρα συμπεριφέρεται περίπου σαν το pod..
    Προτιμάμε δλδ την λύση modeling amp απο το να κρατήσω το pod και να "δουλεύω"με αυτο?
    Θέλω να πω πως ούτε στον id60 την ουσία μπορεις να χτίσεις τον ήχο σου με την ευρύτερη έννοια..
  • #40 από adr1anos στις 27 May 2015
  • Δεν έχεις άδικο.. όμως εγώ πάω την Κυριακή ΜΟΝΟ με αυτόν να κάνω συναυλία, εσύ με το POD πάς?.. όχι.
    Πέρα από τις διαφορές του modelling που είναι σε διαφορετική φιλοσοφία, έχεις έναν ενισχυτή κιθάρας.
    Κάπου πιστεύω όταν κιθαρίστες καταλήγουν να αγοράζουν αυτοενισχυόμενα μεγάφωνα PA αντί για ενισχυτές κιθάρας, η στρατηγική τους, τουλάχιστον προσωρινά, πάει σε περίεργα μονοπάτια. Πέρασα και εγώ από αυτό το μονοπάτι αν διάβασες το άρθρο μου, και επανήλθα.
    Ξέρεις και εσύ που θα καταλήξεις, νομίζω αν ρωτήσεις  τον εαυτό σου "αν είχα 2000€ για εξοπλισμό, τι θα έπαιρνα?" νομιζω η απάντηση είναι προφανής. Γιαυτό ψήφισα το 3.

    EDIT: ΕΙΔΙΚΑ αφου σου άρεσε ο Yamaha (τον έχει ο συγκιθαρίστας μου), και προέρχεσαι από τον MG30 (τον έχω) πίστεψε με ο ID30 είναι το επόμενο βήμα σου.
  • #41 από metalman στις 27 May 2015
  • Ο σκοπός που ρώτησα και εβαλα σαν επιλογή τον Blackstar είναι ακριβώς αυτη που είπες..Να μπορώ να τον πάρω και να πάω για live μονο με αυτον..Αλλα απο ότι είπαν και οι συνκιθαρίστες παραπάνω αν συνδεθείς με το pod direct μπορείς να πας μόνο με αυτο για live..Απο εκει και πέρα σίγουρα αν το οικονομικό δεν ήταν θέμα πολλα πραγματα θα ήταν διαφορετικα.Μπορει να πήγαινα να πάρω εναν λαμπάτο 50 Watt και να τελείωνε εκει το θέμα..Όμως δυστυχώς είναι και για αυτο προσπαθώ με ότι έχω και με ενα περιορισμένο budget να φτιάξω το ήχο μου οχι ίσως ως τον ήχο των ονείρων μου, αλλα εναν ήχο που θα με καλύπτει κατα 80% και θα μπορει να μου δώσει την φυσικότητα/"δύναμη" να παίζω και να γουστάρω..ίσως το κομμάτι τον αρμονικών να με ταρακούνησε λίγο γιατι είναι ενα κομμάτι που το χρησιμοποιώ πολυ..Αλλα δεν ξέρω, απο την άλλη βλέπω και κιθαρίστες που παίζουν αποκλιστικα με modeling και ο ήχος τους δεν εχει να ζηλέψει τίποτα απο κάποιο λαμπάτο ενισχυτη..
    Πολύ μπέρδεμα..Αντε πάλι απο την αρχη... :(

    Υ.γ. Με τον mg30 την ουσία εχω να παίξω χρόνια. Παίζω τα τελευταια 2 σπιτι με τον yamaha και στις προβες με οτι εχει εκει χρησιμοποιώντας άλλες φορες το pod αλλες τα πετάλια..Αλλα οκ..δεν είμαι τόσο παράλογος, ξέρω οτι ο mg30 λέγεται ενισχυτής επειδη ετσι τον ονομασαν κάποιοι ;D .Στην ουσία παίζω με το pod στο fxloop ήτε πρόβα ήτε live..
    Το πρόβλημα είναι οτι λόγω του χρωματισμού που δίνει η καμπίνα δεν εχω κάποια σταθερή ποιότητα στον ήχο μου..για αυτο ψάχνω κάτι/κάποιο τρόπο που θα μπορω να έχω αυτη τη σταθερότητα ακομα και αν οπως ξαναείπα δεν είναι απόλυτα ο ήχος των ονείρων μου (ανάθεμα αν ξέρω ποιος είναι αυτος) ;D
  • #42 από Μητσάκος στις 27 May 2015
  • Εγώ πάλι θα πω πως ξέρω κορυφαίο νέο Έλληνα κιθαρίστα εκ Θεσσαλονίκης (νομίζω είναι γραμμένος και στο φόρουμ) που αυτή τη στιγμή περιοδεύει εξωτερικό, παίζοντας σε supergroup με τοπ ονόματα του extreme metal, με το HD500 direct on PA και τίποτα άλλο. Περί ορέξεως.

    Να πω ότι κι εγώ direct με το X3 Live βγαίνω, αλλά επειδή είμαι τσουτσέκι μπροστά στον παραπάνω παικταρά, καλύτερο να υπερθεματίσω τη δική του περίπτωση... ;D
  • #43 από adr1anos στις 27 May 2015
  • ..απο την άλλη βλέπω και κιθαρίστες που παίζουν αποκλιστικα με modeling και ο ήχος τους δεν εχει να ζηλέψει τίποτα απο κάποιο λαμπάτο ενισχυτη..
    Να το δεχτώ αν μιλάμε για τα μηχανήματα που κάνουν πιο πολλά από τους κορυφαίους λαμπάτους, τύπου Kemper, AxeFX κλπ.
    Αν μιλάμε για μηχανήματα τύπου ID60, διάβασε πάλι το συμπέρασμα στο review που έκανα, να είσαι και ενήμερος..

    Δεν ξέρω παιδιά, γούστα είναι αυτά, ο καθένας καθορίζει τον ήχο του βάσει προτιμήσεων που είναι καθαρά προσωπικές, οπότε δεν υπάρχει σωστό και λάθος, απλά είναι καλό να ακούγονται όλες οι απόψεις.
  • #44 από saved στις 27 May 2015
  • Ο πιο τεμπλης ειμαι εγω δηλαδη;παιζαμε καθε Τεταρτη και Κυριακη συν Δευτερα προβες,το μπασο καρφι στην κονσολα και δεν το επαιρνα ουτε σπιτι  0:)
    Παντος για να μην γινωντε μπερδεματα,εγω μηλησα για φλατ καμπινα (απο οσο θυμαμαι)
    Γιατι τα ηχεια frfr σιγουρα αν και φλατ ακουγοντε αλλιως.
    πχ εμενα η καμπινα ειναι σχεδιασμενη να μην χρωματιζει τον ηχο,αλλα καπου στους 4500 κυκλους..δεν παιζει  ;D κιολας ο τυπας που εβγαλε τα σχεδια λεει αν την θες για ΡΑ,απλα δεν κανει.Παντος καλα θα κανεις να περασεις απο εκει να δοκημασεις οπως ειπε ο αδριανος.Δεν εχεις να χασεις τιποτα και δεν θελει βιασινη.Εγω το rig μου μου πηρε χρονια να κατασταλαξω και με πολυ ψαξιμο και ελαχιστες δοκιμες.Εψαξα πολυ συγκεκρημενα και κηνηθηκα με πιστη.Ευτυχος καλα μου εκατσε  ::)
  • #45 από Spyros Delta στις 28 May 2015
  • Κοίτα,δεν μου τρέχουν απο τα πατζάκια και σίγουρα δεν μπορω να διαθέσω 1000+ ευρω για ενα λαμπάτο ενισχυτή.
    Παρόλα αυτα για αυτο άνοιξα το θέμα και να ανταλλάξουμε απόψεις/εμπειρίες απο διάφορες χρήσεις εξοπλισμού ωστε να καταλήξουμε στο τι θά ήταν προτιμότερο..
    Υπάρχει κάποιος λαμπάτος ενισχυτής που να είναι σε ενα κόστος των ανωτέρω που να πορεί να στηρίξει live αλλα να μου δίνει και δυνατότητα να παίξω σε διάφορες συνθήκες?
    Μη νομιζεις οτι θα δωσεις λιγα και στην περιπτωση του frfr.
    Τα φτηνα ειναι για το τζακι κι εσυ απο οτι καταλαβα θες και λιγη ποιοτητα.
    Νομιζα οτι το σετ πεταλιερα- monitor το ηθελες για ευελεξια.
    Αν το θες για οικονομια και παραλληλα ποιοτητα, κι εφοσον εχεις stomp boxes, παρε ενα λαμπατο.
    Υπαρχουν καλες επιλογες και κατω απο 1000 και κατω απο 800. Κανα 500αρικο υπολογισε για αξιοπρεπες frfr.
  • #46 από Spyros Delta στις 28 May 2015
  • Δεν έχεις άδικο.. όμως εγώ πάω την Κυριακή ΜΟΝΟ με αυτόν να κάνω συναυλία, εσύ με το POD πάς?.. όχι.
    Πως δεν πας?
    Αν εχεις κανονισει στο rider, να εχεις μονιτορ (και in ear)  Που ετσι κι αλλιως πρεπει να εχεις για να ακους και τους αλλους.
    Ποτε δεν πηρα τιποτα αλλο εκτος απο την πεταλιερα σε συναυλιες. Πας, κουμπωνεις, κανεις μια γκραν και τελος.
    Ακομα και ενισχυτες που μου εδωσαν να διαλεξω αν ηθελα,δεν τους πηρα.
    Καθε φορα θα ηταν διαφορετικος ο ηχος ακομα και το ιδιο μοντελο να μου εδιναν. Δοκιμασμενο.
    Πολλα ειναι μισοκατεστραμμενα και δεν παιζουν οπως πρεπει.

    Amp μονο το δικο μου και μονο οταν γινεται (απο αποψης χωρου, πολης, μεταφορας κλπ) και πληρωνεται (εμμεσα).
  • #47 από adr1anos στις 28 May 2015
  • Ναι Σπύρο, έτσι είναι, πολλοί επαγγελματίες που ξέρω στον χώρο έχουν τόσο καεί από το κουβάλα-στήσε που καταλήγουν σε αυτή την λύση.
    Εμείς οι υπόλοιποι που είμαστε χομπίστες, έχουμε την πολυτέλεια να ψυρίζουμε περισσότερο το θέμα του εξοπλισμού και εκεί πάνε πολλά χρήματα. Αν δεν τα φέρουμε και στην συναυλία, δεν θα έχουν εφαρμογή. Έτσι είναι, τα χόμπυ είναι για να τα χώνεις και να χαίρεσαι.
  • #48 από Spyros Delta στις 28 May 2015
  • Δεν καταλαβες.
    Δεν το κανω για ευκολια.
    Ειναι καλυτερα ετσι.
  • #49 από saved στις 28 May 2015
  • Συμφωνω με αδριανο.Ο χομπιστας πραγματικα τα χωνει και πραγματικα το χαιρετε.Ο επαγγελματιας ειναι πιο ντεμι κατασταση.Ψηφιζω χομπιστας for life γιατι αν σταματησουμε να το χαιρομαστε,χασαμε το νοημα.
  • #50 από Kosthrash στις 28 May 2015
  • Φίλτατε Metalman, ήρθε η ωρα να παρεις επ'ωμου την HD500  ;D  και να αρχισεις τις δοκιμες! Μόνο έτσι πιστεύω θα κατασταλάξεις στο ποια λύση σε βολεύει καλύτερα και φυσικά σου αρέσει το αποτέλεσμα  ;) .
    Πάντως, μπορεις να συνδυασεις σε μικρα λαιβ την πεταλιέρα σου με έναν (όχι FRFR φυσικά) μικρό λαμπάτο ενισχυτή (για να ακούς εσύ αλλα -γιατι όχι- και το κοινό, αν τον συνδέσεις σε μια εξωτερική καμπίνα), όπως πχ τον οικονομικο  Laney Cub12 (ελαφρύς, 12'' μεγάφωνο, effects loop, ext. speaker out)


    http://www.nakas.gr/NakasMusic/default.aspx?id=19&cId=1118&pId=34001


    ή αν προτιμάς να έχεις πιο πολλα "λαμπάτα" γκάζια (και θα σε βγάλει παντου και χωρις εξωτερικη καμπίνα) τον πολύ καλό Randall RD40C (δια χειρος Mike Fortin):


    http://www.thomann.de/gr/randall_rd40c.htm


    Φυσικά μετα τον Yamaha και τον MG30 δεν ξέρω αν θα εξακολουθήσεις να τα χρειάζεσαι...  ;)


    Καλές δοκιμές!!!
Σελίδες: