Σελίδες:
  • #76 από Spyros Delta στις 28 May 2015
  • PA απο PA διαφερει παντως και σιγουρα διαφερει (ΣΙΓΟΥΡΑ x1000) το τι θα ακους απο monitor "για ηχογραφηση" στο σπιτι απο το PA σε υψηλη ενταση. Για μενα, εγγυημενα δε θα εχεις patch που θα δουλευουν απο ενα στο αλλο.
    Δεν ισχυει αυτο.
    Σιγουρα διαφερει το ενα pa, monitors κλπ, απο το αλλο, αλλα και ιδια να ειναι, ολη τη δουλεια την κανει το χερι του ηχοληπτη.
    Αν θελει να σε "καταστρεψει", σε καταστρεφει και με ιδια pa και τα παντα ολα ιδια.
    Αν σε γνωριζει (βασικα γνωριζει τον ηχο σου) και θελει να σε βοηθησει, δεν θα καταλαβεις διαφορα ακομα και με διαφορετικα pa κλπ.

    Προσωπικα ακουω τον ηχο που φτιαχνω σπιτι και στα live, απλα σε πολυ ..... μεγαλυτερη ενταση :) :)
  • #77 από saved στις 29 May 2015
  • Εν παση περιπτωσει, αυτο ζητουσε και ο κουμπαρος μου παντα, ενα μηχανακι να εχει δυο τρεις ετοιμους ηχους και να το βαζω οπουδηποτε και τερμα, αλλα δεν υπαρχει. Και μετα εγινε μπασσιστας! (Εκει γινεται!!!).



    Σωστος ο κουμπαρος..ενας μπασιστας ολα τα μπωρει.. :P
    Και επειδη και εγω μπασιστας ειμαι και με προενησχηση σε πεταλακι  :P (eden wtdi) καρφι σε τελικο ΡΑ (db technologies mpa1004) και μετα μπασοκαμπινα,και απο headroom,αλλο τιποτα..που να τελιοσουν τα 1000 βατ..ριχνω την εξης προταση..

    Υπαρχουν λαιβ και λαιβ..
    Που πας να ακουστεις ωραια και να ακουσει ομορφο ηχο-μελοδια ευχαριστιθει ο κοσμος

    https://www.youtube.com/watch?v=zwFRmt-xGqA

    αλλα και που πας για το χαβαλε και για να χτυπηθει-γινει λυωμα ο κοσμος

    https://www.youtube.com/watch?v=b9aEZfVOvw0

    Εγω νομιζω πως με αυτα εδω μπορεις να εισαι καπου στην μεση  ::)

    http://www.skroutz.gr/s/444445/Behringer-iNuke-NU1000.html
    http://forum.kithara.gr/index.php?action=classifieds;sa=view;id=37737
  • #78 από Spyros Delta στις 29 May 2015
  • Θα ξεκινήσω ως εξής και διορθώστε με αν κάτι λέω λάθος.
    Θα πάρω ενα ζευγάρι μονιτορ που έτσι και αλλιώς ήθελα για μικρες ηχογραφήσεις στο σπίτι και ενα μινι στουντιο που θέλω να φτιάξω και απο εκεί θα ξεκινήσω να φτιάχνω πιο "σωστα" patches με σκοπό το direct σε PA.
    Θα φτιάξω επίσης (αυτο ήδη το εχω κάνει κατα μεγάλο ποσοστο) ηχους χρησομοποιώντας το pod σαν stompbox, θα απενεργοποιήσω τον amp και θα βάλω απλα πετάλια που θα ενεργοποιώ/απενεργοποιώ και γενικά θα είναι flat ωστε να ρυθμίζονται απο το εκαστοτε amp. Αυτο θα το κάνω για να μπαίνω στο input καθαρού amp σε περίπτωση κυρίως combo (εκει εχω αντιμετωπίσει τα μεγαλύτερα προβλήματα).
    Θα φτιάξω ήχους χωρις cab sim ωστε να μπαίνω στο fxloop και να χρωματίζεται ο ήχος απο την εκάστοτε καμπίνα.
    Και θα ρίξω βάρος σε ήχους direct. Με σκοπό να βγαίνω κυρίως έτσι αλλα θα έχω και τις άλλες εναλλακτικές.
    Το δευτερο  δεν μπορεις να το κανεις με τα μονιτορ.
    Πρεπει να φτιαξεις τους ηχους με καποιον ενισχυτη.
    Δεν παιζει αλλιως.
    Πως θα φτιαξεις ηχο χωρις να εχεις ενισχυτη (αν καταλαβα καλα) στο preset σου, χωρις simulated amp απο το pod ή καποιον real amp? (προφανως με 4C method που ειναι και η καλυτερη)
    Δεν ειναι τοσο απλο οσο το περιγραφεις.
    Θελει αρκετο twiking για να ταιριαξει με τον ενισχυτη και επιπλον καποια μυστικα στις ρυθμισεις του pod για να βγαλει το 100% με ενισχυτη
  • #79 από Spyros Delta στις 29 May 2015
  • Εν παση περιπτωσει, αυτο ζητουσε και ο κουμπαρος μου παντα, ενα μηχανακι να εχει δυο τρεις ετοιμους ηχους και να το βαζω οπουδηποτε και τερμα, αλλα δεν υπαρχει. Και μετα εγινε μπασσιστας! (Εκει γινεται!!!).
    Ενα οχι, αλλα με δυο  .... υπαρχει μια πολυ απλη λυση ;D

  • #80 από metalman στις 29 May 2015
  • Αυτό με το stompbox το κάνω με ενισχυτή.. Και για χρήση μπροστά από ενισχυτη κανονικα, για περιπτώσεις που δεν εχει fxloop ο ενισχυτής που θα παίξω.. Είναι σαν λύση ανάγκης. Έχω εναν mg30 που κάνω τις αρχικές ρυθμίσεις και μετά κάνω τις λεπτομέρειες στον εκάστοτε ενισχυτη που θα παίξω.. Αλλα ξαναλέω τα έχω φτιάξει ως λύση ανάγκης που τίποτα δεν κάθεται καλά..
  • #81 από Spyros Delta στις 29 May 2015
  • Η καλυτερη λυση ειναι να παρεις ενα ενισχυτη (με λουπα σε σειρα) που εχει τον τονο που σου αρεσει και να βαλεις εφφε απο την πεταλιερα με 4C method.
    Oταν τον παρεις φτιαχνεις και τους ηχους.
    Τωρα ειναι ανωφελο.


    Συγχώνευση μηνυμάτων: 29/05/15, 08:44
    Κι επειδη εισαι μεταλλο και για να σε φτιαξω ... αυτο θελεις  ;D ;D ;D ;D



    Κα για να σε προλαβω οταν θα ρωτησεις τι stomp εξτρα εχω απο πανω,
    αυτα ειναι
     ;D ;D ;D

  • #82 από metalman στις 29 May 2015
  •   ;D μην με φτιάχνεις τώρα....
    Είμαι μέταλλο αλλα στην μπάντα παίζουμε hard rock περισσότερο..
    Btw στο fxloop marshall dsl με 4χ12 το pod ακούγεται πάρα πολύ καλά
  • #83 από tech21man στις 29 May 2015
  • PA απο PA διαφερει παντως και σιγουρα διαφερει (ΣΙΓΟΥΡΑ x1000) το τι θα ακους απο monitor "για ηχογραφηση" στο σπιτι απο το PA σε υψηλη ενταση. Για μενα, εγγυημενα δε θα εχεις patch που θα δουλευουν απο ενα στο αλλο.
    Δεν ισχυει αυτο.
    Σιγουρα διαφερει το ενα pa, monitors κλπ, απο το αλλο, αλλα και ιδια να ειναι, ολη τη δουλεια την κανει το χερι του ηχοληπτη.
    Αν θελει να σε "καταστρεψει", σε καταστρεφει και με ιδια pa και τα παντα ολα ιδια.
    Αν σε γνωριζει (βασικα γνωριζει τον ηχο σου) και θελει να σε βοηθησει, δεν θα καταλαβεις διαφορα ακομα και με διαφορετικα pa κλπ.

    Προσωπικα ακουω τον ηχο που φτιαχνω σπιτι και στα live, απλα σε πολυ ..... μεγαλυτερη ενταση :) :)


    Δεν ξερω πως το υποθετεις αυτο, αλλα τι να πω.

    Για μενα, PA απο PA εχει μεχρι και χαωδη διαφορα. Φυσικα και ο ηχοληπτης μετραει αλλα αν δεν του δωσεις πρωτη υλη?

    Και αν ξεκινησεις με scooped ηχο, τι θα κανει αυτος μετα?

    Η αν γενικα δεν εχεις πριμα θα μπορεσει να τα επαναφερει?

    Εχει τυχει να κανω μεγαλο Live που εμπιστευτηκα τον ηχοληπτη και ουσιαστικα αγνοησα τον ενισχυτη μου επι σκηνης, τον ειχα ρυθμισει με αρκετα παραπανω μεσαια και ηρθε, δουλεψαμε και μου κρατησε πολυ χαμηλα την ενταση, λεγοντας, απλα να ακουω απο τα μονιτορ. Παροτι μεγαλο live (700-900 ατομα!) δεν τσιτωσα τον ενισχυτη!!! Αντιθετα τον αλλο κιθαριστα (με 4x12 κιολας) τον εβαλε να τσιτωσει γιατι εκει βγηκε καλος ο ηχος. Απλα ουτε ο ιδιος δεν στεκοταν απο μπροστα χα χα.


    Αυτο εκανα και βγηκε φανταστικα. Αλλα αν ειχα pod παλι απο τα μονιτορ θα ακουγα και αν χρειαζοταν να αλλαξω κατι και εκει προφανως θα το εκανα.


    Ιδια κομματια, αλλο live αλλα μονιτορ και ηχοληπτης και αλλος ενισχυτης, αλλος ηχος επι σκηνης, σχεδον ιδιος ηχος απο εξω.

    Δεν ξερω τι χρησιμοποιεις εσυ, αλλα σιγουρα για μενα καθε περιπτωση θελει τη δικια της δουλεια και δεν ειναι καθολου ιδια.


    Εναν ενισχυτη ειχα ο οποιος οπου και να τον πηγαινα, ο,τι και να εκανα απο ενταση, κιθαρες πεταλια, εφε η μη, μου εδινε σταθερα καλο και ιδιο αποτελεσμα και ηταν 30 watt (λεμε τωρα, καμια 20-25 ειναι σκασμενος) mesa f-30. Και τον επαιζα παντου τσιτα χα  χα.
  • #84 από tech21man στις 29 May 2015
  • Εν παση περιπτωσει, αυτο ζητουσε και ο κουμπαρος μου παντα, ενα μηχανακι να εχει δυο τρεις ετοιμους ηχους και να το βαζω οπουδηποτε και τερμα, αλλα δεν υπαρχει. Και μετα εγινε μπασσιστας! (Εκει γινεται!!!).
    Ενα οχι, αλλα με δυο  .... υπαρχει μια πολυ απλη λυση ;D





    To εχω αυτο αυτη τη στιγμη (marshall vintage modern και Brunetti mc-2) αλλα ειναι μαζοχισμος στα live. Στο studio εχει πλακα παντως και καλη ποικιλλια...
  • #85 από tech21man στις 29 May 2015
  • Η καλυτερη λυση ειναι να παρεις ενα ενισχυτη (με λουπα σε σειρα) που εχει τον τονο που σου αρεσει και να βαλεις εφφε απο την πεταλιερα με 4C method.
    Oταν τον παρεις φτιαχνεις και τους ηχους.
    Τωρα ειναι ανωφελο.


    Συγχώνευση μηνυμάτων: 29/05/15, 08:44

    Κι επειδη εισαι μεταλλο και για να σε φτιαξω ... αυτο θελεις  ;D ;D ;D ;D



    Κα για να σε προλαβω οταν θα ρωτησεις τι stomp εξτρα εχω απο πανω,
    αυτα ειναι
     ;D ;D ;D




    O 2210 ειναι?

    Εχω τον 2204 σε orange 4x12 και παντα ηθελα να ακουσω τον 2210. Ειναι λιγακι...τρανζιστορ στο κυκλωμα αλλα αυτο ποτε δεν με εμποδισε. Νομιζω οτι ηταν με συμμετρικο clipping στις διοδους αντιθετα απο το ασσυμετρικο στον jubilee.


    Παντως οι 800 ειναι απο τους πιο υπερτιμημενους ενισχυτες πραγματικα...πολυ σουπα generic ηχος που για να ειμαι ειλικρινης, υπαρχει ανετα και σε αλλους ενισχυτες. Απο την ιδια καμπινα εχω καταφερει να ερθω εντελως κοντα (στα ορια του πανομοιοτυπου) χωρις τα μειονεκτηματα του marshall. Ο steavens poundcake κυριολεκτικα τον σκοτωνει στο meat καναλι και μετα υπαρχει το heat που απλα δινει..."super marshall" ηχο. Δεν νομιζω να πληρωνα ποτε τα λεφτα που ζητανε αυτες τις μερες μεταχειρισμενοι.
  • #86 από Spyros Delta στις 29 May 2015
  • Δεν ξερω πως το υποθετεις αυτο, αλλα τι να πω.
    Για μενα, PA απο PA εχει μεχρι και χαωδη διαφορα.
    Δεν το υποθετω.
    Το κανω συνεχως και ανελλιπως. It's my job.
  • #87 από Spyros Delta στις 29 May 2015
  • O 2210 ειναι?

    Ναι.
    2 channels.

    To εχω αυτο αυτη τη στιγμη (marshall vintage modern και Brunetti mc-2) αλλα ειναι μαζοχισμος στα live. Στο studio εχει πλακα παντως και καλη ποικιλλια...


    Me too.
    Σκεφτομαι να τα κρατησω τα παλια μονο για το σπιτι, και να παρω τιποτα reissue για να τα τραβολογαω (ή μαλλον κατι σε καινουριο αλλα με παρομοιες προδιαγραφες οπως jvm και deluxe reverb).

  • #88 από zeoy στις 29 May 2015
  • Δεν ξερω πως το υποθετεις αυτο, αλλα τι να πω.
    Για μενα, PA απο PA εχει μεχρι και χαωδη διαφορα.
    Δεν το υποθετω.
    Το κανω συνεχως και ανελλιπως. It's my job.


    Υποθέτω ότι στο επίπεδο που παίζει ο Σπύρος, PA και ηχολήπτες είναι ανάλογου επιπέδου οπότε δεν υπάρχουν οι εκπλήξεις που αντιμετωπίζουμε οι υπόλοιποι.
  • #89 από Spyros Delta στις 29 May 2015
  •  Μη νομιζεις οτι παντα οι συνθηκες ειναι τελειες.
    Το θεμα ειναι να ειναι τζιμανι ο ηχοληπτης, να γνωριζει τον ηχο σου και να εχει και θεληση να κανει σωστη δουλεια με τις κιθαρες.
    Και το τελευταιο ειναι το σημαντικοτερο.
  • #90 από hot_sauce (φλουτσ) στις 29 May 2015
  • Να πω κι εγώ, απλώς, πως αυτή ήταν/είναι μια απ'τις ωραιότερες και με τη μεγαλύτερη συνεισφορά συζητήσεις που έχουν γίνει στο forum τελευταία! :)    :beer :up
Σελίδες: