Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η ηλίθια θεωρία της μεγάλης έκρηξης δεν μπορεί να σταθεί σε κανενός είδους κριτική. Η διαπίστωση ότι οι πλανήτες και γενικώς τα υλικά σώματα, απομακρύνονται μεταξύ τους, ίσως να αποδυκνείει ότι το υλικό σύστημα στο οποίο βρισκόμαστε εμείς, προήλθε από κάποια έκρηξη – εκτίναξη. Αυτό σημαίνει ότι και πάλι θα συρρικνωθεί και τότε πάλι θα εκτιναχθεί ….
Το παν μπορεί να είναι το όλον αλλά είναι και μια μάρκα μαργαρίνης...
"Ανοίξαντός σου την χείραν τα σύμπαντα πλησθήσονται χρηστότητoς" μια αστρονομικοθεολογική αναφορά για χάρη του MAC.
Κατ'εμέ οι άνθρωποι πιστεύουν ή δεν πιστεύουν στο Θεό για κάποιους λόγους. .....................
Παράθεση από: IxNiLaTiS στις 03/01/10, 21:15Η ηλίθια θεωρία της μεγάλης έκρηξης δεν μπορεί να σταθεί σε κανενός είδους κριτική. Η διαπίστωση ότι οι πλανήτες και γενικώς τα υλικά σώματα, απομακρύνονται μεταξύ τους, ίσως να αποδυκνείει ότι το υλικό σύστημα στο οποίο βρισκόμαστε εμείς, προήλθε από κάποια έκρηξη – εκτίναξη. Αυτό σημαίνει ότι και πάλι θα συρρικνωθεί και τότε πάλι θα εκτιναχθεί …. Τι κρίμα που μερικοί βαφτίζουν κάτι χωρίς να το γνωρίζουν...
@ IxNiLaTiS΄Αν το κατάλαβα αυτό σωστά, καταλήγεις στο συμπέρασμα ότι το Σύμπαν είναι άπειρο βασιζόμενος αποκλειστικά και μόνο στην ετυμολογία της λέξης "Σύμπαν";
Καταρχας δεν ισχυριστηκα οτι την δεχονται ολοι οι επιστημονες.
εσυ "εθαψες" με 2 κουβεντες ολους τους επιστημονες ως καποιου ειδους αυθεντια.
Μήπως θα έπρεπε οι επιστήμονες να ασχοληθούν και λίγο με την φιλοσοφία.
Παράθεση από: Arg0 στις 05/01/10, 13:16Παράθεση από: IxNiLaTiS στις 03/01/10, 21:15Η ηλίθια θεωρία της μεγάλης έκρηξης δεν μπορεί να σταθεί σε κανενός είδους κριτική. Η διαπίστωση ότι οι πλανήτες και γενικώς τα υλικά σώματα, απομακρύνονται μεταξύ τους, ίσως να αποδυκνείει ότι το υλικό σύστημα στο οποίο βρισκόμαστε εμείς, προήλθε από κάποια έκρηξη – εκτίναξη. Αυτό σημαίνει ότι και πάλι θα συρρικνωθεί και τότε πάλι θα εκτιναχθεί …. Τι κρίμα που μερικοί βαφτίζουν κάτι χωρίς να το γνωρίζουν...Βφτίζεις κάτι ανάλογα με τις γνώσεις που διαθέτεις γι αυτό. Όταν γνωρίζεις περισσότερα, τότε το επαναπροσδιορίζεις - διαχωρίζεις κλπ ...
"Τα Σύμπαντα" είναι υπερλεξισμός - πλεονασμός. Όπως λέμε "τα πάντα" ενώ θα έπρεπε να λέγαμε "το παν"
Δεν μπορείς να μιλάς για πίστη στον θεό ή όχι, όταν πρώτα δεν έχεις ορίσει τι εννοείς με την λέξη θεό. Μαζί μιλάτε και χώρια συνεννοείστε
@ analogioΗ ίδια η φράση και μόνον "πληθωρικό Σύμπαν" αναιρεί τον εαυτό της αν ακούσεις τι σου λένε οι λέξεις που χρησιμοποίησες. Η λέξη "Σύμ- Παν" ουσιαστικά είναι υπερλεξισμός, και σημαίνει "Άπαντα τα Πάντα" – "το Όλον" – "το Είναι". Μόνη της η λέξη "το Πάν" φθάνει και περισσεύει για να αποδώσει την έννοια του "Παντός", αλλά συνηθίζεται ο υπερλεξισμός "Σύμπαν" σε μια προσπάθεια να γίνει πιο εύκολα κατανοητό το απόλυτο της έννοιας του Παντός, από τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τις λέξεις εντελώς συμβατικά και όχι με την ουσιαστική τους έννοια. Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν, "το Πάν" είναι Ένα και μόνον, και περικλείει μέσα του όλη την ύπαρξη. Πόσο μάλλον το "Σύμ-Παν". Όπως καταλαβαίνεις, δεν είναι δυνατόν το "Πάν" να είναι πέραν του Ενός. Ακόμα και η φράση "τα πάντα" είναι υπερλεξισμός αφού το "Πάν" είναι τόσο όσο είναι και "τα Πάντα". Επομένως το Σύμπαν είναι μόνον ένα, δεν έχει ούτε αρχή ούτε τέλος, ούτε περιφέρεια ούτε κέντρο, εκτείνεται πανταχόθεν και είναι Άπειρο. Επίσης το Άπειρο δεν μπορεί παρά να είναι μόνον ένα: Το Άπειρον, εξ ορισμού δεν έχει όριο (πέρας). Αν υπήρχαν πχ δύο Άπειρα τότε μεταξύ τους θα υπήρχε κάποιο όριο στο οποίο θα σταματούσε το ένα και θα ξεκινούσε το άλλο. Τότε όμως δεν θα ήταν Άπειρα αλλά Πεπερασμένα. Επομένως αν δεχθούμε ότι υπάρχουν δύο ή περισσότερα Άπειρα, τότε αυτά θα ταυτίζονται. Το Σύμπαν δεν μπορεί παρά να είναι ένα, όπως φαίνεται πάρα πάνω. Ένα όμως, είναι και το Άπειρο. Το Άπειρο περικλείει μέσα του το Πάν, και το Πάν συμπεριλαμβάνει το Άπειρον. Το Πάν και το Άπειρο ταυτίζονται. Εσείς τώρα ψάχνετε να βρείτε το κέντρο του Απείρου και του Παντός; Στην Χριστιανική θρησκεία ο Δημιουργός θεός, ο θεός Λόγος, είναι πανταχού παρών και τα πάντα πληρών ( πληρών = τα πάντα είναι πλήρες από θεό, τα πάντα είναι γεμάτα από θεό). Αφού λοιπόν ο θεός Λόγος υπάρχει μέσα στα Πάντα, και το Πάν είναι Άπειρο, άρα και ο θεός είναι Άπειρος. Άπειρα όμως δεν μπορεί να υπάρχουν περισσότερα του Ενός. Επομένως το Πάν, το Άπειρο και ο θεός Λόγος ταυτίζονται, βρίσκονται δηλαδή το ένα μέσα στο άλλο. Θεός είναι όλος ο κόσμος. Ζούμε μέσα στον θεό και είμαστε κομμάτια του. Στην χριστιανική θρησκεία, το υλικό μέρος του κόσμου είναι αποτέλεσμα της "πτώσης" που επήλθε με το "Κακό". Τι είναι όμως το "Κακό"; Η συνέχεια στο μέλλον, αν και εφ όσον υπάρχει κάποιος λόγος να το συνεχίσω.
Παράθεση από: Kundera στις 05/01/10, 11:56@ IxNiLaTiS΄Αν το κατάλαβα αυτό σωστά, καταλήγεις στο συμπέρασμα ότι το Σύμπαν είναι άπειρο βασιζόμενος αποκλειστικά και μόνο στην ετυμολογία της λέξης "Σύμπαν";Αν δεν κάνεις έτσι, τί άλλο μπορείς να κάνεις;Οι λέξεις αποδίδουν συγκεκριμένες έννοιες που μπορούμε να αντιληφθούμε.Αν δεν μπορούμε να αντιληφθούμε κάτι, δεν υπάρχει περίπτωση να "δημιουργήσουμε"* μιά λέξη γι αυτό.
Παράθεση από: IxNiLaTiS στις 05/01/10, 17:30Παράθεση από: Kundera στις 05/01/10, 11:56@ IxNiLaTiS΄Αν το κατάλαβα αυτό σωστά, καταλήγεις στο συμπέρασμα ότι το Σύμπαν είναι άπειρο βασιζόμενος αποκλειστικά και μόνο στην ετυμολογία της λέξης "Σύμπαν";Αν δεν κάνεις έτσι, τί άλλο μπορείς να κάνεις;Οι λέξεις αποδίδουν συγκεκριμένες έννοιες που μπορούμε να αντιληφθούμε.Αν δεν μπορούμε να αντιληφθούμε κάτι, δεν υπάρχει περίπτωση να "δημιουργήσουμε"* μιά λέξη γι αυτό.Άκρως επιστημονική θεώρηση δηλαδή...Ευτυχώς που η επιστήμη βασίζεται στην παρατήρηση και όχι στην ετυμολογία των λέξεων, ειδάλλως θα προσπαθούσαμε να αρμέξουμε το γαλαξία και θα στέλναμε τους κομήτες για κούρεμα...
Αναλόγιο, συνέχεια μας κεντρίζεις την φαντασία! Το κακό και το αγαθό είναι οι αντίθετες συνιστώσες μιας ιδιότητας. Γιατί λοιπόν αντί να ορίσουμε αυτά τα ίδια (πρακτική η οποία θα μας οδηγήσει σε ασυνενοησία) να μην ορίσουμε εξ αρχής την ιδιότητα?Για να γίνω πιο κατανοητός: Το ψυχρό και το θερμό είναι οι αντίθετες συνιστώσες της θερμοκρασίας που μπορεί να έχει ένα σώμα. Το ψυχρό και το θερμό είναι οι καταστάσεις της ιδιότητας θερμοκρασία.
δε συμετεχω στη συζητηση σας γιατι δε ξερω ποιος ειναι αυτος για τον οποιο μιλατε.
Παράθεση από: Kundera στις 07/01/10, 09:51Παράθεση από: IxNiLaTiS στις 05/01/10, 17:30Παράθεση από: Kundera στις 05/01/10, 11:56@ IxNiLaTiS΄Αν το κατάλαβα αυτό σωστά, καταλήγεις στο συμπέρασμα ότι το Σύμπαν είναι άπειρο βασιζόμενος αποκλειστικά και μόνο στην ετυμολογία της λέξης "Σύμπαν";Αν δεν κάνεις έτσι, τί άλλο μπορείς να κάνεις;Οι λέξεις αποδίδουν συγκεκριμένες έννοιες που μπορούμε να αντιληφθούμε.Αν δεν μπορούμε να αντιληφθούμε κάτι, δεν υπάρχει περίπτωση να "δημιουργήσουμε"* μιά λέξη γι αυτό.Άκρως επιστημονική θεώρηση δηλαδή...Ευτυχώς που η επιστήμη βασίζεται στην παρατήρηση και όχι στην ετυμολογία των λέξεων, ειδάλλως θα προσπαθούσαμε να αρμέξουμε το γαλαξία και θα στέλναμε τους κομήτες για κούρεμα...Best post ever στο παρών topic !!!
ΠαράθεσηΔεν μπορείς να μιλάς για πίστη στον θεό ή όχι, όταν πρώτα δεν έχεις ορίσει τι εννοείς με την λέξη θεό. Μαζί μιλάτε και χώρια συνεννοείστε Έχουμε ορίσει την έννοια: Θεός είναι αυτός που όταν δημιουργεί παράγει υποκείμενα, ενώ άνθρωπος είναι αυτός που χρησιμοποιεί τα υποκείμενα για να παράγει!
Εσύ αδερφέ μου ψάχνεις να βρεις, απ' ότι καταλαβαίνω, αν είσαι σοφός ή άγιος! Μην ανησυχείς, δεν είσαι τίποτε απ' τα δύο...Διότι ο άγιος έχει πλήρη πίστη και καθόλου γνώση, ενώ ο σοφός έχει πλήρη πίστη ότι δεν έχει καθόλου γνώση.
Παράθεση από: IxNiLaTiS στις 05/01/10, 10:46@ analogioΗ ίδια η φράση και μόνον "πληθωρικό Σύμπαν" αναιρεί τον εαυτό της αν ακούσεις τι σου λένε οι λέξεις που χρησιμοποίησες. Η λέξη "Σύμ- Παν" ουσιαστικά είναι υπερλεξισμός, και σημαίνει "Άπαντα τα Πάντα" – "το Όλον" – "το Είναι". Μόνη της η λέξη "το Πάν" φθάνει και περισσεύει για να αποδώσει την έννοια του "Παντός", αλλά συνηθίζεται ο υπερλεξισμός "Σύμπαν" σε μια προσπάθεια να γίνει πιο εύκολα κατανοητό το απόλυτο της έννοιας του Παντός, από τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τις λέξεις εντελώς συμβατικά και όχι με την ουσιαστική τους έννοια. Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν, "το Πάν" είναι Ένα και μόνον, και περικλείει μέσα του όλη την ύπαρξη. Πόσο μάλλον το "Σύμ-Παν". Όπως καταλαβαίνεις, δεν είναι δυνατόν το "Πάν" να είναι πέραν του Ενός. Ακόμα και η φράση "τα πάντα" είναι υπερλεξισμός αφού το "Πάν" είναι τόσο όσο είναι και "τα Πάντα". Επομένως το Σύμπαν είναι μόνον ένα, δεν έχει ούτε αρχή ούτε τέλος, ούτε περιφέρεια ούτε κέντρο, εκτείνεται πανταχόθεν και είναι Άπειρο. Επίσης το Άπειρο δεν μπορεί παρά να είναι μόνον ένα: Το Άπειρον, εξ ορισμού δεν έχει όριο (πέρας). Αν υπήρχαν πχ δύο Άπειρα τότε μεταξύ τους θα υπήρχε κάποιο όριο στο οποίο θα σταματούσε το ένα και θα ξεκινούσε το άλλο. Τότε όμως δεν θα ήταν Άπειρα αλλά Πεπερασμένα. Επομένως αν δεχθούμε ότι υπάρχουν δύο ή περισσότερα Άπειρα, τότε αυτά θα ταυτίζονται. Το Σύμπαν δεν μπορεί παρά να είναι ένα, όπως φαίνεται πάρα πάνω. Ένα όμως, είναι και το Άπειρο. Το Άπειρο περικλείει μέσα του το Πάν, και το Πάν συμπεριλαμβάνει το Άπειρον. Το Πάν και το Άπειρο ταυτίζονται. Εσείς τώρα ψάχνετε να βρείτε το κέντρο του Απείρου και του Παντός; Στην Χριστιανική θρησκεία ο Δημιουργός θεός, ο θεός Λόγος, είναι πανταχού παρών και τα πάντα πληρών ( πληρών = τα πάντα είναι πλήρες από θεό, τα πάντα είναι γεμάτα από θεό). Αφού λοιπόν ο θεός Λόγος υπάρχει μέσα στα Πάντα, και το Πάν είναι Άπειρο, άρα και ο θεός είναι Άπειρος. Άπειρα όμως δεν μπορεί να υπάρχουν περισσότερα του Ενός. Επομένως το Πάν, το Άπειρο και ο θεός Λόγος ταυτίζονται, βρίσκονται δηλαδή το ένα μέσα στο άλλο. Θεός είναι όλος ο κόσμος. Ζούμε μέσα στον θεό και είμαστε κομμάτια του. Στην χριστιανική θρησκεία, το υλικό μέρος του κόσμου είναι αποτέλεσμα της "πτώσης" που επήλθε με το "Κακό". Τι είναι όμως το "Κακό"; Η συνέχεια στο μέλλον, αν και εφ όσον υπάρχει κάποιος λόγος να το συνεχίσω. IxNiLaTiS πληθωρικο ή πληθωρισμικο ή πληθoικο συμπαν ειναι συγχρονη κοσμολογικη θεωρια, ετσι λεγεται, δεν νομιζω ότι προκειται περι υπερλεξεως, αν και δεν γνωριζω ακριβως τι σημαινει αυτός ο νεολογισμος, συμπαν ειναι το παν ολο μαζι, όχι το ολον ένα-ένα αλλα το ολον ομου, μη το παρεις ότι σου κανω μαθημα, θα ελεγα πιο πολύ μαθαινω εγω, στην κοσμολογια συμπαν είναι όλα τα ουρανια σωματα, ηλιος, απλανεις, γη, γαλαξιες, μετεωρα, κτλ. όχι όμως το καθενα αυτοτελως και ανεξαρτητως αλλα όλα μαζι σχετικα προς αλληλα σαν στοιχεια μηχανισμου, γι’αυτό το λενε συμπαν, δεν αρκει να είναι το ολον, πρεπει να είναι το ολον μαζι, στη φιλοσοφια εχομε μια άλλη σταση, τα πραγματα πιο αφηρημενα, επι των νοητων ο λογος και η πραγματεια επι νοηματος, εσυ προσεγγιζεις φιλοσοφικα το ζητημα κι αυτό είναι σημαντικο, στηριζεσαι μαλλον σε προσωκρατικους, είναι ένα θεμα με πολλες πτυχες, θα σε ρωτησω, το απειρο δεν δηλωνει κατι που δεν εχει περατα, δηλ. κατι που δεν εχει ορια ;; τα παντα πληρων σημαινει τα παντα πληρων με δημιουργικη και ζωοποιητικη και λογοποιο ενεργεια του θεου, δεν σημαινει τα παντα γεματα από θεο, δηλ. στην χριστιανικη διδασκαλια δεν σημαινει αυτό που αναφερεις, τι είναι το κακο ;; ως φιλοσοφικο ζητημα το κακο θεωρειται παραδοξο, θα συναντησεις διαφορες παραλλαγες στην παρουσιαση, το αινιγμα, το παραδοξο, το προβλημα του κακου, πριν όμως επιχειρησομε να ορισομε τι ειναι κακο δεν θα πρεπει να ορισομε τι είναι αγαθο ;; η θαλασσα ειδε και εφυγε, ο ιορδανης εστραφη εις τα οπισω, και εις ετη πολλα,
Ονομάτων επίσκεψη = αρχή σοφίαςΑν ασχοληθείς με την ετοιμολογία των λέξεων, να είσαι βέβαιος ότι κάθε μέρα θα γίνεσαι και λίγο πιο έξυπνος, λίγο πιο συνειδητοποιημένος.
Ονομάτων επίσκεψη = αρχή σοφίαςΑν ασχοληθείς με την ετοιμολογία των λέξεων, να είσαι βέβαιος ότι κάθε μέρα θα γίνεσαι και λίγο πιο έξυπνος, λίγο πιο συνειδητοποιημένος. Όσο πιο αντιληπτικός και έξυπνος (όχι πονηρός) είναι κάποιος, τόσο πιο συνειδητά χρησιμοποιεί την γλώσσα, και τόσο πιο μεγάλο λεξιλόγιο διαθέτει. Ο χαζός και απαίδευτος διαθέτει πολύ φτωχό λεξιλόγιο και χρησιμοποιεί τις λέξεις εντελώς συμβατικά και ασυνείδητα.
Ξεκίνησε από kiseichukan « 1 2 » Αθλητισμός
Ξεκίνησε από Maria_Adouaneta Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από Fusalida Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από moonflier Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από FAIRY-The return! « 1 2 ... 9 10 » Άνθρωπος και ζωή
Ξεκίνησε από Mithradir White Wizard Λοιπά
Ξεκίνησε από jacksonas « 1 2 3 4 5 » Άνθρωπος και ζωή
Ξεκίνησε από Ariel_1 Άνθρωπος και ζωή
Ξεκίνησε από iliolousth « 1 2 3 » Λοιπά
Ξεκίνησε από philip the great Μαγνήτες και ηλεκτρικά