Αποστολέας Θέμα: Μία ιδέα-πρόταση για τους συνθέτες του kithara.gr  (Αναγνώστηκε 9876 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Bah

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 37
  • Φύλο: Άντρας
  • It's unπίστευταμπλ.
    • Προφίλ
Δεν ξέρω αν έχει ξαναειπωθεί κάτι παρόμοιο, συγγνώμη αν το επαναλαμβάνω, δεν το κάνω εσκεμμένα.

Θα ήθελα να παρακαλέσω τους χρήστες του forum να κάνουν το παρακάτω (γιατί εγώ είμαι ψιλοάσχετος με τους υπολογιστές) :

Θα ήθελα να γίνει ένας συναγωνισμός (όχι διαγωνισμός) όπου όσοι συνθέτες του kithara.gr θέλουν, να γράψουν μουσική πάνω σε έναν συγκεκριμένο στίχο.

Για να γίνει πιο κατανοητό (γιατί αυτό που είπα ήταν ακαταλαβίστικο) θα ήθελα να γίνει πρώτα ένας διαγωνισμός (διαγωνισμός τώρα) στίχου, και πάνω σ' αυτούς τους στίχους να λάβουν μέρος όλοι οι κιθαρωδοί ή μουσικοί του forum και ο καθένας να συνθέσει το δικό του τραγούδι.Έπειτα καλό θα ήταν να ανεβάζανε όσοι μπορούνε τα τραγούδια τους, και να δημιουργόταν (δημιουργόταν είναι το σωστό;) μία λίστα από τραγούδια τα οποία θα είχαν όλα τον ίδιο στίχο.

Πιστεύω θα ήταν ωραίο να δούμε πώς ο καθένας μπορεί να εκφράσει τους στίχους μέσω της μουσικής.
Άλλος μπορεί να χρησιμποποιεί μόνο κιθάρα,άλλος πιάνο,άλλος να το κάνει πιο ροκ το κομμάτι...

Δεν θα ήταν ωραίο ένα σιντί που θα είχε π.χ. 12 τραγούδια και όλα να είχαν τον ίδιο τίτλο, και πάνω απ' όλα τον ίδιο στίχο;

Πιστεύω να μη σας κούρασα, και ελπίζω σε κάποια απάντηση. Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
                                                                                                                                Βασίλης
Του άρεσε η μουσική
τον θάμπωσε το κάλλος
μπουζούκι έπαιζε μικρός
μπουζούκι και μεγάλος...

Αποσυνδεδεμένος vst@vros

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 306
  • Φύλο: Άντρας
  • Με λένε Σταύρο... είμαι Ταύρος και Γαύρος ...1χαχα
    • Προφίλ
Δεν ειναι ασχημη η ιδέα....αλλα δεν ξερω κατα πόσο ειναι υλοποιήσιμη...


Πάντως ενα ειναι σιγουρο: