Αποστολέας Θέμα: Whatever  (Αναγνώστηκε 3045 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος Uriah

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
  • Be the change you want to see in others
    • Προφίλ
Απ: Whatever
« Απάντηση #75 στις: 03/06/18, 21:05 »
Ειχα παει με την κορη μου προσφατα στο deutsches museum εδω στο Μοναχο. Απειρα εκθεματα απο παμπολους τομεις. Καποια που θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας ηταν στο τμημα μουσικων οργανων καθως και τεχνολογιας. Στο 1ο ειχε καποια παραξενα οργανα εκει γυρω στα μεσα με τελη του 1800, πιανο που επαιζε ταυτοχρονα βιολι, ενω καποιο αλλο κρουστα και διαφορα αλλα οργανα. 2 ηλεκτρικες κιθαρες που μου φανηκαν πολυπλοκες επισης. Στο τομεα επικοινωνιων και ηλεκτρονικων με εντυπωσιασαν τα ολοκληρωμενα κυκλωματα που χρησιμοποιηθηκαν σε δορυφορους, οι πρωτοι ηλεκτρονικοι υπολογιστες καθως και παιχνιδομηχανες της νιοτης μου. Μεταξυ αλλων υπηρχαν τηλεφωνα με μυλο και πληκτρολογιο (η κορη μου το βρηκε διασκεδαστικο), οπως επισης και κομπιουτερακια μικρα αλλα  και μεγαλα, εκτυπωτες μηχανοργανωσης κτλ. 























Do you remember when things seemed so eternal?

Αποσυνδεδεμένος saved

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3116
  • play bass like a badass
    • Προφίλ
Απ: Whatever
« Απάντηση #76 στις: 03/06/18, 22:44 »
Φιλε παντα γουσταρω μουσεια.
Ειδικα οταν ειναι με δεινοσαυρους.Αλλα και ζωολογικους πολυ γουσταρω και κυριως ακουαριουμ.
Αλλα τωρα εδω βλεπω sega mega drive και atari και νοιωθω 10 χρονων ξανα..
The μπασό is the law

Αποσυνδεδεμένος vegos

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 891
  • Φύλο: Άντρας
  • Άμα μεγαλώσω, θα γίνω κιθαρίστας...
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • MoschatoWeather
Απ: Whatever
« Απάντηση #77 στις: 03/06/18, 23:02 »
ALTAIR 8800!!!
Ρίξτε μια ματιά κι εδώ:
https://www.bedroomlan.org/hardware/cft/ 
https://www.facebook.com/CFTProject/
« Τελευταία τροποποίηση: 04/06/18, 11:24 από vegos »

Συνδεδεμένος mouz

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 288
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Whatever
« Απάντηση #78 στις: 04/06/18, 10:06 »
Τι μου θύμησες τώρα! Είχα πάει με τους γονείς μου το 1979. Ακόμα το θυμάμαι. Από τις ωραιότερες εμπειρίες μου σαν παιδί (τυχαίο που έγινα φυσικός; )  ;D ;D
...αυτοί που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα εκνευρίζουν πολύ εμάς που τα ξέρουμε!

Συνδεδεμένος Uriah

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
  • Be the change you want to see in others
    • Προφίλ
Απ: Whatever
« Απάντηση #79 στις: 04/06/18, 22:17 »
ALTAIR 8800!!!
Ρίξτε μια ματιά κι εδώ:
https://www.bedroomlan.org/hardware/cft/ 
https://www.facebook.com/CFTProject/
Πωπω, λογικα κυκλωματα, ψηφιακα ηλεκτρονικα και παρομοια μαθηματα 3ης Λυκειου μου ηρθαν στο μυαλο. Καπως ετσι με λογικες πυλες και αλγεβρα Μπουλ στηθηκαν οι πρωτοι ηλεκτρονικοι υπολογιστες. Ρισπεκτ στους (καμμενους ειναι η αληθεια) ανθρωπους που ασχολουνται σε τετοιο επιπεδο.
Do you remember when things seemed so eternal?

Συνδεδεμένος Uriah

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
  • Be the change you want to see in others
    • Προφίλ
Απ: Whatever
« Απάντηση #80 στις: 04/06/18, 22:20 »
Τι μου θύμησες τώρα! Είχα πάει με τους γονείς μου το 1979. Ακόμα το θυμάμαι. Από τις ωραιότερες εμπειρίες μου σαν παιδί (τυχαίο που έγινα φυσικός; )  ;D ;D
Εχουν μια εξαιρετικη παρουσιαση για τον ηλεκτρισμο με πειραματα και αναπαραστασεις τοξου, κλωβου Φαραντεϋ, κεραυνου και αλλα πολλα πολυ ενδιαφεροντα ανα 2 ωρες. Λειπουν τετοια ερεθισματα απο τα ελληνικα ιδρυματα και μουσεια.
Do you remember when things seemed so eternal?

Αποσυνδεδεμένος vegos

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 891
  • Φύλο: Άντρας
  • Άμα μεγαλώσω, θα γίνω κιθαρίστας...
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • MoschatoWeather
Απ: Whatever
« Απάντηση #81 στις: 04/06/18, 22:53 »
Πωπω, λογικα κυκλωματα, ψηφιακα ηλεκτρονικα και παρομοια μαθηματα 3ης Λυκειου μου ηρθαν στο μυαλο. Καπως ετσι με λογικες πυλες και αλγεβρα Μπουλ στηθηκαν οι πρωτοι ηλεκτρονικοι υπολογιστες. Ρισπεκτ στους (καμμενους ειναι η αληθεια) ανθρωπους που ασχολουνται σε τετοιο επιπεδο.

Είναι ένας σύγχρονης κατασκευής Η/Υ 16bit, βασισμένος στην τεχνολογία 60s.Τον έχει ξεκινήσει καιρό, θα πάρει αρκετό, αλλά αξίζει τον κόπο καθώς τα φτιάχνει όλα από το μηδέν.ΟΛΑ. Και το hardware και το software.
www.flickr.com/photos/soupmeister/sets/72157630304987308
Προσωπικά, του βγάζω το καπέλο :)
https://www.bedroomlan.org/hardware/cft/project

Αποσυνδεδεμένος BitCollector

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 116
  • 11110101110
    • Προφίλ
Απ: Whatever
« Απάντηση #82 στις: 04/06/18, 23:10 »

Προσωπικά, του βγάζω το καπέλο :)
https://www.bedroomlan.org/hardware/cft/project
Είναι πραγματικά να του βγάζεις το καπέλο... όχι μόνο για το cft, αλλά και για όλα τα υπόλοιπα (και μάλιστα πολυσχιδή!  ;D ) που κάνει παράλληλα...Πόσες ώρες έχει το 24ωρό του;  :P 

Αποσυνδεδεμένος saved

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3116
  • play bass like a badass
    • Προφίλ
Απ: Whatever
« Απάντηση #83 στις: 04/06/18, 23:28 »
Το 24ωρο ειναι απατη.
Αν ηταν ωντος 24 ωρες θα μας βγαιναν οι δουλειες..
The μπασό is the law

Συνδεδεμένος Uriah

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
  • Be the change you want to see in others
    • Προφίλ
Απ: Whatever
« Απάντηση #84 στις: 09/06/18, 13:22 »
Εδω και χρονια ξερω πως λιγα ελληνικα καταστηματα (φυσικα και ιντερνετικα) δεν δεχονται επιστροφες προϊοντων. Υπαρχει νομος της ΕΕ και μαλιστα προσαρμοστηκε και η δικη μας νομοθεσια σχετικα ωστε να υπαρχει υπαναχωρηση απο οποιαδηποτε υπηρεσια, συμβολαιο, αγορα κοκ εντος 14 ημερων χωρις καμμια απολυτως αιτιολογηση. Οποιος δεν βαριεται ας αφιερωσει λιγο χρονο. https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/17096
Do you remember when things seemed so eternal?

Αποσυνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1831
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
Απ: Whatever
« Απάντηση #85 στις: 09/06/18, 17:47 »
Εδω και χρονια ξερω πως λιγα ελληνικα καταστηματα (φυσικα και ιντερνετικα) δεν δεχονται επιστροφες προϊοντων. Υπαρχει νομος της ΕΕ και μαλιστα προσαρμοστηκε και η δικη μας νομοθεσια σχετικα ωστε να υπαρχει υπαναχωρηση απο οποιαδηποτε υπηρεσια, συμβολαιο, αγορα κοκ εντος 14 ημερων χωρις καμμια απολυτως αιτιολογηση. Οποιος δεν βαριεται ας αφιερωσει λιγο χρονο. https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/17096
τα είδα και με τους Γερμανούς του Thomann. Τους είχα βρεί μάλιστα και ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΗ διαφήμιση, το οποίο το παραδέχτηκαν, και αν ήμουν σοβαρός χομπίστας δικο-λάγνος (= κάποιος που ηδονίζεται με το που μετεχει σε δικαστικές διεργασίες) θα τους είχα σκίσει, ανεξάρτητα πόσο μεγάλοι είναι.. Απλά δεν είχα τον χρόνο να το κάνω... Στο τέλος μου ζητούσαν να τους κοστολογήσω την επισκευή αλλά το πουλί είχε ήδη πετάξει... Βασικά σε κουράζουν με τακτικές ελληνικού δημοσίου μέχρι να κουραστείς και να τα παρατήσεις...Οκ, οι νόμοι καλοί είναι, αλλά θα πρέπει ως κοινωννία, χώρα, ΕΕ, να έχεις και τα εργαλεία να τους εφαρμόσεις. Διαφορετικα είναι μόνο για να τονώσουν την ζήτηση και το αίσθημα ασφάλειας του καταναλωτή, χωρίς όμως περεταίρω ουσία.

Συνδεδεμένος Uriah

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
  • Be the change you want to see in others
    • Προφίλ
Απ: Whatever
« Απάντηση #86 στις: 09/06/18, 19:26 »
Εχω διαβασει και στη σελιδα τους στο φβ περιπτώσεις παρόμοια με την δικη σου. Ειναι ελαχιστες για να αποτρεψουν οποιονδηποτε απο το να προτιμησει τον thomann.
Do you remember when things seemed so eternal?

Αποσυνδεδεμένος saved

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3116
  • play bass like a badass
    • Προφίλ
Απ: Whatever
« Απάντηση #87 στις: 09/06/18, 19:34 »
Εσενα αχηλεα ηξεραν απο την αρχη το προβλημα και ειπαν να κανουν τις παπιες προκημενου να φυγει το οργανο απο το μαγαζι.
Δεν πιστευω πως ειχαν σκοπο να σε εξυπηρετησουν απο την αρχη
The μπασό is the law

Αποσυνδεδεμένος BitCollector

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 116
  • 11110101110
    • Προφίλ
Απ: Whatever
« Απάντηση #88 στις: 09/06/18, 21:05 »
Εδω και χρονια ξερω πως λιγα ελληνικα καταστηματα (φυσικα και ιντερνετικα) δεν δεχονται επιστροφες προϊοντων. Υπαρχει νομος της ΕΕ και μαλιστα προσαρμοστηκε και η δικη μας νομοθεσια σχετικα ωστε να υπαρχει υπαναχωρηση απο οποιαδηποτε υπηρεσια, συμβολαιο, αγορα κοκ εντος 14 ημερων χωρις καμμια απολυτως αιτιολογηση. Οποιος δεν βαριεται ας αφιερωσει λιγο χρονο. https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/17096
Η κατάσταση στην Ελλάδα κατά τη γνώμη μου έχει όπως έχει λόγω της άγνοιας των δικαιωμάτων που έχουν οι καταναλωτές και, κατά δεύτερο λόγο, η απροθυμία τους να τα διεκδικήσουν.
Προσωπικά όποτε μου έτυχε στραβή και... στράβωσα (μάλλον εύκολο, καθότι και ολίγον στραβόξυλο  ;D ) έτριξα τα δόντια και είπα ότι θα το κυνηγήσω όσο πάει και με όποιο κόστος. Οι μάγκες μάσησαν και η δουλειά μου έγινε. Σε μια περίπτωση (αφορούσε παροχή... υπηρεσίας @#$^^$%, το θυμάμαι και συγχίζομαι) πήρα τον τύπο σε έξαλλη κατάσταση και του είπα ότι έχω βγάλει φωτό και είμαι έτοιμος για συνήγορο καταναλωτή. Ε, τώρα να μην το πάμε στα άκρα, έλα να πάρεις πίσω τα χρήματά σου μου είπε. Δεν έκανα τον κόπο καν, αλλά η αντίδραση... priceless. 

Καλά κάνεις και το φέρνεις στην επιφάνεια το θέμα... όσο τα αφήνουμε τόσο θα αποθρασύνονται. Όπως και με το θέμα της εγγύησης, το οποίο, αν δεν κάνω λάθος (δεν είμαι σίγουρος 100%), είναι 2 χρόνια για όλα τα προϊόντα που πωλούνται εντός Ε.Ε.

Αποσυνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1831
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
Απ: Whatever
« Απάντηση #89 στις: 09/06/18, 22:10 »
Εχω διαβασει και στη σελιδα τους στο φβ περιπτώσεις παρόμοια με την δικη σου. Ειναι ελαχιστες για να αποτρεψουν οποιονδηποτε απο το να προτιμησει τον thomann.
στην σελίδα των ποιών??? εννοείται οτι αφήνουν να περάσει μόνο ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ογκος αρνητικών σχολίων, αφήνουν κανα 2 έτσι για ξεκάρφωμα.. Το δικό μου σχόλιο στο ίδιο τους το σάιτ (δεν έβριζα απλά έλεγα την αλήθεια) είχε την ανάλογη τύχη..... Βασικά πρόκειται για έναν διάτρητο οργανισμό, απο όπου και να τους πιάσεις.
Αλλα και άτυπα να το πάρεις, αν οι εταιρίες κρίνονται βάση στατιστικών όπως το θέτεις.. ε... ακόμα και τότε ΠΟΙΟ είναι το κατώτατο όριο ποσοστού εξαπατημένων αγοραστών ωστε να θεωρηθεί υπόλογη μια εταιρία?  Υπάρχει κανα νούμερο? Δεν νομίζω. Ο νόμος θα έπρεπε να ισχύει στο 100%. Το ελάχιστες περιπτώσεις, ούτε το πιστεύω και το θεωρώ και εντελώς υποκειμενικό και αβάσιμο σαν επιχείρημα.
« Τελευταία τροποποίηση: 09/06/18, 22:16 από panixgr »

Αποσυνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1831
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
Απ: Whatever
« Απάντηση #90 στις: 09/06/18, 22:13 »
Εσενα αχηλεα ηξεραν απο την αρχη το προβλημα και ειπαν να κανουν τις παπιες προκημενου να φυγει το οργανο απο το μαγαζι.
Δεν πιστευω πως ειχαν σκοπο να σε εξυπηρετησουν απο την αρχη
που σημαινει οτι είναι πολιτική της εταιρίας, διαφορετικά θα έψαχναν να βρούν αυτόν που έκανε την λαμογιά...

Αποσυνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1831
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
Απ: Whatever
« Απάντηση #91 στις: 09/06/18, 22:19 »
Εδω και χρονια ξερω πως λιγα ελληνικα καταστηματα (φυσικα και ιντερνετικα) δεν δεχονται επιστροφες προϊοντων. Υπαρχει νομος της ΕΕ και μαλιστα προσαρμοστηκε και η δικη μας νομοθεσια σχετικα ωστε να υπαρχει υπαναχωρηση απο οποιαδηποτε υπηρεσια, συμβολαιο, αγορα κοκ εντος 14 ημερων χωρις καμμια απολυτως αιτιολογηση. Οποιος δεν βαριεται ας αφιερωσει λιγο χρονο. https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/17096
Η κατάσταση στην Ελλάδα κατά τη γνώμη μου έχει όπως έχει λόγω της άγνοιας των δικαιωμάτων που έχουν οι καταναλωτές και, κατά δεύτερο λόγο, η απροθυμία τους να τα διεκδικήσουν.
Προσωπικά όποτε μου έτυχε στραβή και... στράβωσα (μάλλον εύκολο, καθότι και ολίγον στραβόξυλο  ;D ) έτριξα τα δόντια και είπα ότι θα το κυνηγήσω όσο πάει και με όποιο κόστος. Οι μάγκες μάσησαν και η δουλειά μου έγινε. Σε μια περίπτωση (αφορούσε παροχή... υπηρεσίας #$^^$%, το θυμάμαι και συγχίζομαι) πήρα τον τύπο σε έξαλλη κατάσταση και του είπα ότι έχω βγάλει φωτό και είμαι έτοιμος για συνήγορο καταναλωτή. Ε, τώρα να μην το πάμε στα άκρα, έλα να πάρεις πίσω τα χρήματά σου μου είπε. Δεν έκανα τον κόπο καν, αλλά η αντίδραση... priceless. 

Καλά κάνεις και το φέρνεις στην επιφάνεια το θέμα... όσο τα αφήνουμε τόσο θα αποθρασύνονται. Όπως και με το θέμα της εγγύησης, το οποίο, αν δεν κάνω λάθος (δεν είμαι σίγουρος 100%), είναι 2 χρόνια για όλα τα προϊόντα που πωλούνται εντός Ε.Ε.
Αν ήταν γερμανός ή ευρωπαίος θα σε ειρωνευόταν κιόλας , και θα σου έλεγαν "ελληνα δικηγόρο"!!  "ανέκδοτο είναι αυτό" και τα σχετικά...Τουλάχιστον ο ρωμιός με 2-3 μπινελίκια στρώνει...

Συνδεδεμένος Uriah

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
  • Be the change you want to see in others
    • Προφίλ
Απ: Whatever
« Απάντηση #92 στις: 09/06/18, 22:38 »
Εδω και χρονια ξερω πως λιγα ελληνικα καταστηματα (φυσικα και ιντερνετικα) δεν δεχονται επιστροφες προϊοντων. Υπαρχει νομος της ΕΕ και μαλιστα προσαρμοστηκε και η δικη μας νομοθεσια σχετικα ωστε να υπαρχει υπαναχωρηση απο οποιαδηποτε υπηρεσια, συμβολαιο, αγορα κοκ εντος 14 ημερων χωρις καμμια απολυτως αιτιολογηση. Οποιος δεν βαριεται ας αφιερωσει λιγο χρονο. https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/17096
Η κατάσταση στην Ελλάδα κατά τη γνώμη μου έχει όπως έχει λόγω της άγνοιας των δικαιωμάτων που έχουν οι καταναλωτές και, κατά δεύτερο λόγο, η απροθυμία τους να τα διεκδικήσουν.
Προσωπικά όποτε μου έτυχε στραβή και... στράβωσα (μάλλον εύκολο, καθότι και ολίγον στραβόξυλο  ;D ) έτριξα τα δόντια και είπα ότι θα το κυνηγήσω όσο πάει και με όποιο κόστος. Οι μάγκες μάσησαν και η δουλειά μου έγινε. Σε μια περίπτωση (αφορούσε παροχή... υπηρεσίας #$^^$%, το θυμάμαι και συγχίζομαι) πήρα τον τύπο σε έξαλλη κατάσταση και του είπα ότι έχω βγάλει φωτό και είμαι έτοιμος για συνήγορο καταναλωτή. Ε, τώρα να μην το πάμε στα άκρα, έλα να πάρεις πίσω τα χρήματά σου μου είπε. Δεν έκανα τον κόπο καν, αλλά η αντίδραση... priceless. 

Καλά κάνεις και το φέρνεις στην επιφάνεια το θέμα... όσο τα αφήνουμε τόσο θα αποθρασύνονται. Όπως και με το θέμα της εγγύησης, το οποίο, αν δεν κάνω λάθος (δεν είμαι σίγουρος 100%), είναι 2 χρόνια για όλα τα προϊόντα που πωλούνται εντός Ε.Ε.
Κυρίως ειναι η αγνοια. Πας στο.μαγσζι του Ταδε να αγοράσεις εναν ενισχυτη  ή θα παραγγείλεις online ενα πεταλι και σου λενε "Δεν γινονται επιστροφές" και αυτομάτως καθαρισε. Δεν ειναι τοσο απλο, επειδή διαφωνεί αυτος με εναν νομο δεν σημαίνει πως ειναι στην διακριτική του ευχέρεια να τον εφαρμόσει. Και μάλιστα εαν αγοράσει καποιος απο τους "δεν δεχομεθα επιστροφές"  μπορει να του επιστρέφει το προιον βασει νόμου και όχι γούστου του πωλητή. Δυστυχως εχουμε μαθει να μην διεκδικούμε και να σωπαινουμε οταν μας αδικουν.
Do you remember when things seemed so eternal?

Αποσυνδεδεμένος vegos

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 891
  • Φύλο: Άντρας
  • Άμα μεγαλώσω, θα γίνω κιθαρίστας...
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • MoschatoWeather
Απ: Whatever
« Απάντηση #93 στις: 09/06/18, 22:58 »
πήρα τον τύπο σε έξαλλη κατάσταση και του είπα ότι έχω βγάλει φωτό και είμαι έτοιμος για συνήγορο καταναλωτή. Ε, τώρα να μην το πάμε στα άκρα, έλα να πάρεις πίσω τα χρήματά σου μου είπε. Δεν έκανα τον κόπο καν, αλλά η αντίδραση... priceless. 
Βασικά πρέπει να τους κυνηγάμε.
Είχα θέμα με ένα μηχανάκι, με ηλίθιο επίσημα συμβεβλημένο συνεργείο. Τες πα, έβαλε εις γνώση του άλλα αντί άλλων προδιαγραφών ανταλλακτικά, κοστολόγησε περισσότερο (και έβγαλε και δουλειές που δεν υπήρχαν), άλλαξε πράγματα που δεν χρειαζότανε. Και δεν είναι αυτό το κακό, άντε να το δεχτώ ότι υπήρχε η υποψία ότι χρειαζότανε (τακάκια σε μηχανάκι με 1000 χλμ πχ). Αλλά έβαλε και ΑΣΧΕΤΑ που δεν ταιριάζανε καν.Του το είπα, μου έκανε τον έξυπνο, δεν ασχολήθηκα μαζί του.Έστειλα ένα mail με τα τιμολόγια στην εταιρία, τους είπα απλά θέλω να μου πείτε ένα μαγαζί που θα μου το επιστρέψει στην αρχική κατάσταση κι ότι εγώ θα τον κυνηγήσω, ανεξάρτητα τι θα κάνουν αυτοί.Μου ζήτησαν συγνώμη, πέρασα και πήρα τα λεφτά μου πίσω, μου το επιστρέψανε στην αρχική του κατάσταση με το σέρβις όπως έπρεπε να γίνει χωρίς να πληρώσω κάτι.Και φυσικά με κερδίσαν ως πελάτη, ασχέτως του ηλίθιου συμβεβλημένου.

Αυτή είναι μία από τις πολλές περιπτώσεις.

Έχοντας περάσει και από το άλλο άκρο, όντας έμπορος, δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική να διώξω τον πελάτη. Μα δεν θα το πληρώσω από την τσέπη μου. Θα ταλαιπωρηθώ 10 λεπτά να συνενοηθώ είτε να πω στον πελάτη να το παέι στην αντιπροσωπεία και να επικοινωνήσω για αυτόν, ή να το κάνω εγώ. So what; Ας το βάλει στην τιμή, μια εργατόρα κάθε Χ πωλήσεις ξέρω γω.
Πλέον είμαι βέβαιος ότι όλοι ενδιαφέρονται μόνο για το συγκεκριμένο δευτερόλεπτο που γίνεται η μεταφορά των χρημάτων. Μετά και πριν, στα .... τους όλοι...  >:D
Ε, δεν είναι τυχαίο που φτάσαμε εδώ που φτάσαμε...
Παράθεση
Καλά κάνεις και το φέρνεις στην επιφάνεια το θέμα... όσο τα αφήνουμε τόσο θα αποθρασύνονται. Όπως και με το θέμα της εγγύησης, το οποίο, αν δεν κάνω λάθος (δεν είμαι σίγουρος 100%), είναι 2 χρόνια για όλα τα προϊόντα που πωλούνται εντός Ε.Ε.
Εδώ και πολλά χρόνια, στην ΕΕ όλα είναι 2 έτη. Οτι κι αν πει ο καταστηματάρχης ή ο εισαγωγέας ή η μητρική εταιρία, δεν έχει ισχύ. Μάλιστα εντός Χ ημερών το κατάστημα είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟ να το αλλάξει χωρίς να σε στείλει στην αντιπροσωπεία, είτε είναι βλάβη είτε οτιδήποτε. Γενικά, το κατάστημα έχει υποχρεώσεις και μετά την πώληση.

Αποσυνδεδεμένος vegos

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 891
  • Φύλο: Άντρας
  • Άμα μεγαλώσω, θα γίνω κιθαρίστας...
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • MoschatoWeather
Απ: Whatever
« Απάντηση #94 στις: 09/06/18, 23:02 »
Και η διαφορά της κουλτούρας/φιλοσοφίας, έτσι για την ιστορία...
Ένας καλός φίλος πριν 5 χρόνια μάζεψε την οικογένεια του και πήγε στην Αμερική μπας και δει προκοπή, και ευτυχώς είδε...
Μου διηγείται λοιπόν το εξής περιστατικό...
Πάω -μου λέει- κι αγοράζω ένα XBOX για τα παιδιά από ένα κατάστημα. Με το που πάω σπίτι, πάω να το φλασάρω να το hackέψω. Πέφτει το ρεύμα και brickάρει.
Φρίκαρα -μου λέει-.. Τώρα τι κάνουμε;Συνηθισμένος από Ελλάδα λέει τέλος, το φάγαμε αυτό... 2-3 μέρες μετά του λέει ένας εκεί φίλος του "Γιατί δεν το πας πίσω;"
"Μα εγώ το χάλασα""Πήγαινε το πίσω"Ε, το πήγε, δεν τον ρωτήσαν το παραμικρό, εκτός αν θέλει το ίδιο ή τα χρήματα του πίσω.
Τη χασούρα δεν την τρώει το κατάστημα φυσικά. Ομως το κέρδος, το έχει το κατάστημα. Ο πελάτης θα πάει εκεί που τον εξυπηρέτησαν...

Συνδεδεμένος Uriah

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
  • Be the change you want to see in others
    • Προφίλ
Απ: Whatever
« Απάντηση #95 στις: 10/06/18, 09:56 »
Οπως τα λεει ο Vegos ειναι. Να παρουν τα λεφτα μονο σκεφτονται. Οσο δεν διεκδικουμε το δικαιο μας θα συνεχιζεται η κατασταση.Εδω στη Γερμανια ειναι πολυ συνηθισμενο να ασφαλιζει ο κοσμος τις συσκευες που αγοραζει. Μια μερα ενας συναδελφος στη δουλεια μου ειπε το εξης: "Αγορασα ενα λαπτοπ πριν εναμισο χρονο απο τα saturn και εκανα ασφαλεια 85€. Λεω να το αλλαξω." Τον ρωτησα φυσικα "Πώς" και μου ειπε "Θα του τραβηξω μια μπουνια στην οθονη". Μη τα πολυλογω, εκανε οπως ειπε, πηγε και του το αντικατεστησαν χωρις ερωτησεις. Καποιους μηνες αργοτερα αγορασα τα περασμενα Χριστουγεννα για τη γυναικα μου ενα κινητο κι εκανα μια παρομοια ασφαλεια, ακομα και σε περιπτωση που η συκευη πεσει στη λεκανη της τουαλετας. 2 βδομαδες πριν, χτυπαει το ξυπνητηρι και οπως παει η γυναικα να το σβησει της πεφτει το κινητο και σπαει η οθονη. 129€ θα κοστιζε, πηγα με την εγγυηση και σε 2 ωρες ημουν ετοιμος.
Do you remember when things seemed so eternal?