Σελίδες:
  • #26 από vaig3 στις 19 Apr 2018
  • καλοριζικη,αν κ ειναι περιεργη επιλογη τα 250ρια ποτς!!!

    O μαστορας(Μίμης) τα προτεινε γιατι μου πε ότι για το στυλ μουσικής που θέλω να παιξω(rock-hard rock κλπ) ειναι πιο καλά. τα 500αρια θα "τσιριζαν". Αν ήθελα πιο μεταλοκίθαρο θα χε βάλει τα 500αρια. Πάντως του χω εμπιστοσύνη σ αυτά που κάνει. Πάντα σου εξηγει γιατι και πως και δίνει πάντα εναλλακτικές.
    Μπορουσε απλα να σου πει οτι δεν ειχε 500Κ ποτς. Σου εχει κοψει πριμα με τα 250 και χανεις ενα μερος απο αυτο που αποδιδουν οι μαγνητες που θα μπορεσουσες με 500Κ ποτς να το κανεις με λιγο Vol πισω στην κιθαρα.
    Δλδ οι Gibson που εχουν 500Κ ποτς ειναι μεταλοκιθαρα; Με τι ποτς εχει η κιθαρα καταλαβαινεις αν ειναι μεταλοκιθαρο;;;Αρα μια semi hollow Duesenberg με P90's και 500αρια ποτς ειναι μεταλοκιθαρο;;;
    2018 και ακομη τις ιδιες βλακειες λενε.....
  • #27 από saved στις 19 Apr 2018
  • Λιγο ασχετο,αλλα ας ρωτησω.
    Οταν ενα 500αρι ειναι κλειστο δηλαδη τερμα αναποδα απο το ρολοι τοτε στην ουσια ειναι ανοιχτο και τα γηωνει ολα και οταν ειναι ανοιχτο τοτε γηωνει οσο λεει η αντισταση του;
    Δηλαδη,στο tone ποιο αφαιρει πιο πολλα πριμα;
    500αρι η 250αρι;
  • #28 από panixgr στις 19 Apr 2018
  • καλοριζικη,αν κ ειναι περιεργη επιλογη τα 250ρια ποτς!!!

    O μαστορας(Μίμης) τα προτεινε γιατι μου πε ότι για το στυλ μουσικής που θέλω να παιξω(rock-hard rock κλπ) ειναι πιο καλά. τα 500αρια θα "τσιριζαν". Αν ήθελα πιο μεταλοκίθαρο θα χε βάλει τα 500αρια. Πάντως του χω εμπιστοσύνη σ αυτά που κάνει. Πάντα σου εξηγει γιατι και πως και δίνει πάντα εναλλακτικές.

     μιλάμε για τον Μίμη δίπλα απο το blue peach στον Χολαργό?
  • #29 από panixgr στις 19 Apr 2018
  • καλοριζικη,αν κ ειναι περιεργη επιλογη τα 250ρια ποτς!!!

    O μαστορας(Μίμης) τα προτεινε γιατι μου πε ότι για το στυλ μουσικής που θέλω να παιξω(rock-hard rock κλπ) ειναι πιο καλά. τα 500αρια θα "τσιριζαν". Αν ήθελα πιο μεταλοκίθαρο θα χε βάλει τα 500αρια. Πάντως του χω εμπιστοσύνη σ αυτά που κάνει. Πάντα σου εξηγει γιατι και πως και δίνει πάντα εναλλακτικές.
    Μπορουσε απλα να σου πει οτι δεν ειχε 500Κ ποτς. Σου εχει κοψει πριμα με τα 250 και χανεις ενα μερος απο αυτο που αποδιδουν οι μαγνητες που θα μπορεσουσες με 500Κ ποτς να το κανεις με λιγο Vol πισω στην κιθαρα.
    Δλδ οι Gibson που εχουν 500Κ ποτς ειναι μεταλοκιθαρα; Με τι ποτς εχει η κιθαρα καταλαβαινεις αν ειναι μεταλοκιθαρο;;;Αρα μια semi hollow Duesenberg με P90's και 500αρια ποτς ειναι μεταλοκιθαρο;;;
    2018 και ακομη τις ιδιες βλακειες λενε.....

    παίζουν ρόλο και τα ξύλα και πολλά άλλα. Αν ο Μίμης του Gven είναι ο ίδιος με τον δικό μου , τότε μπορώ να πω οτι είναι Ο μαστοτρας.... και όσοι με ξέρουν απο εδώ θα ξέρουν και τι σημαίνει ....
  • #30 από panixgr στις 19 Apr 2018
  • Λιγο ασχετο,αλλα ας ρωτησω.
    Οταν ενα 500αρι ειναι κλειστο δηλαδη τερμα αναποδα απο το ρολοι τοτε στην ουσια ειναι ανοιχτο και τα γηωνει ολα και οταν ειναι ανοιχτο τοτε γηωνει οσο λεει η αντισταση του;
    Δηλαδη,στο tone ποιο αφαιρει πιο πολλα πριμα;
    500αρι η 250αρι;

    το κυκλωμα του tone είναι πολύ απλό, είναι μια μεταβλητή αντίσταση μεταξύ σήματος και γείωσης. Και αυτό σημαίνει οτι ένα 250άρι ποτ θα αφήσει λίγο σήμα να χαθεί στην γείωση, ένα 500αρι θα αφήσει λιγότερο και ένα 1Μ πρακτικά λειτουργεί σαν κάτι λιγότερο απο no-load pot, δηλ με άπειρη αντίσταση.
    ΑΡΑ τα πιο πολλά πρίμα τα αφαιρεί το 250άρι. Αρα με no-load (που είναι το άλλο άκρο) ΔΕΝ αφαιρούνται καθόλου πρίμα. Με 1M σχεδόν καθόλου. Με 500 ελάχιστα. Και με 250 λίγα.
  • #31 από vegos στις 19 Apr 2018
  • Λιγο ασχετο,αλλα ας ρωτησω.
    Οταν ενα 500αρι ειναι κλειστο δηλαδη τερμα αναποδα απο το ρολοι τοτε στην ουσια ειναι ανοιχτο και τα γηωνει ολα και οταν ειναι ανοιχτο τοτε γηωνει οσο λεει η αντισταση του;
    Δηλαδη,στο tone ποιο αφαιρει πιο πολλα πριμα;
    500αρι η 250αρι;

    Το ποτενσιόμετρο στη μία θέση έχει αντίσταση 0 (βραχυκύκλωμα) στην άλλη Χ Ω.
    Από μόνο του δεν κόβει (θεωρητικά) πρίμα. Κόβει σε συνδυασμό με τον πυκνωτή.
    Τα δύο μαζί συνιστούν ένα RC Filter/LPF.

    Αν R είναι η αντίσταση, C το capacitance του πυκνωτή, τότε η συχνότητα που θα κόβει είναι:

    f = 1/(2*π*R*C)

    ΑΝ τα θυμάμαι σωστά...
  • #32 από saved στις 19 Apr 2018
  • Θανατος αυτα τα ηλεκτρινα κικλωματα..
    Anyway αρχηγε αν δεις οτι το tone δεν σε εκφραζει,μπορεις πολυ απλα να πας και να ζητησεις αλλαγη ποτενσιομετρων
  • #33 από vegos στις 19 Apr 2018
  • Εντωμεταξύ, γιατί θα τα μπλέξουμε μάλλον και θα λέμε όλοι το ίδιο πράγμα διαφορετικά:

    Στην κιθάρα έχεις το volume και το tone.
    Το tone είναι στην ουσία φίλτρο το οποίο κόβει τα πρίμα.

    Παρόλα αυτά, όπως είπε κι ο panix από πάνω, τα ποτενσιόμετρα κόβουν έτσι κι αλλιώς πρίμα.
    Όσο πιο μεγάλο σε αντίσταση (Ω) τόσο πιο πολλά πρίμα περνάνε. Όσο μικραίνει η αντίσταση, τόσο περισσότερα πρίμα εξαφανίζονται προς τη γή. Πάντα πάντως θα χάνονται κάποια όσο υπάρχει αντίσταση*.

    Οπότε είναι και συνδυασμός των δύο (ή και παραπάνω) και εξαρτάται από πολλές ακόμα παραμέτρους.

    * Υπάρχει ένα mod που το χρησιμοποιώ πλέον παντού, και λέγεται "tremble-bleed". Στην ουσία είναι μια φιξ αντίσταση/πυκνωτής που αφήνει να περνάνε πάντα κάποια πρίμα, όσο χαμηλώνεις το volume (εκεί όπου αρχίζει και γίνεται πιο μουντός ο ήχος).
  • #34 από saved στις 19 Apr 2018
  • Η αληθεια ειναι πως εχω φαει βδομαδες να σχεδιαζω tone control οταν εφτιαχνα το πρεσιζιο,χρεισημοποιωντας φορμουλες ετοιμες στο ιντερνετ.
    Αυτο που αποκομησα,ειναι πως ο πικνωτης καθοριζει την συχνοτητα αποκοπης (απο που θα κιβει) και το ποτενσιομετρο καθοριζει το μεγεθος της αποκοπης (αν θα καβει αποτομα η πιο χαλαρα,κεινος το roll of)
    Αλλα να πω τον καημο.μου,εχουν γινει τετοιος αχταρμας στο κεφαλι μου που εχω χασει την μπαλα στην κυριολεξια.
    Καλυτερα να εχεις ενα eq σε rack να κανεις εκει οτι θες,και πανω στην κιθαρα/μπασο μονο ενα vol και αντε γεια
  • #35 από panixgr στις 19 Apr 2018
  • Αυτο που αποκομησα,ειναι πως ο πικνωτης καθοριζει την συχνοτητα αποκοπης (απο που θα κιβει) και το ποτενσιομετρο καθοριζει το μεγεθος της αποκοπης (αν θα καβει αποτομα η πιο χαλαρα,κεινος το roll of)
    Αλλα να πω τον καημο.μου,εχουν γινει τετοιος αχταρμας στο κεφαλι μου που εχω χασει την μπαλα στην κυριολεξια.
    Καλυτερα να εχεις ενα eq σε rack να κανεις εκει οτι θες,και πανω στην κιθαρα/μπασο μονο ενα vol και αντε γεια

    φαντασου το αλλιως, ένα αναλογικό ποτ 250 τερμα ανοικτό (δηλ μαξ αντίσταση) ισοδυναμεί με ένα 500ρι στο μισό της διαδρομής, και με ένα 1Μ στο 1/4 της διαδρομής.
    Μια υβριδική (και βέλτιστη για μενα λύση) ιδίως αν έχουμε "μουντους" μαγνήτες, π.χ. δυνατούς κεραμικούς στο νέκ, είναι 250 no-load δηλ, άπειρη αντίσταση στο 10, ~ 240K κοντα στο 9, και 0 στο 0... ετσι εχουμε και απαλη λειτουργια και δεν χανουμε πρίμα.
  • #36 από saved στις 19 Apr 2018
  • Κιθαριστες ρε φιλε..βαζουν tone,δηλαδη κοβουν τα πριμα, και δεν θελουν να χασουν πριμα.. :P :P

  • #37 από panixgr στις 20 Apr 2018
  • Κιθαριστες ρε φιλε..βαζουν tone,δηλαδη κοβουν τα πριμα, και δεν θελουν να χασουν πριμα.. :P :P

    οδηγοί ρε φίλε, βάζουν πετάλ γκαζιού για να ελέγχουν την ταχύτητα αλλά δεν θέλουν να χάσουν απο επιδόσεις.
  • #38 από GVen στις 22 Apr 2018
  • καλοριζικη,αν κ ειναι περιεργη επιλογη τα 250ρια ποτς!!!

    O μαστορας(Μίμης) τα προτεινε γιατι μου πε ότι για το στυλ μουσικής που θέλω να παιξω(rock-hard rock κλπ) ειναι πιο καλά. τα 500αρια θα "τσιριζαν". Αν ήθελα πιο μεταλοκίθαρο θα χε βάλει τα 500αρια. Πάντως του χω εμπιστοσύνη σ αυτά που κάνει. Πάντα σου εξηγει γιατι και πως και δίνει πάντα εναλλακτικές.

     μιλάμε για τον Μίμη δίπλα απο το blue peach στον Χολαργό?

    ναι για τον ιδιο μιλαμε
  • #39 από panixgr στις 22 Apr 2018
  • ναι για τον ιδιο μιλαμε

    +1!!  Δεν έχω ξανασυναντήσει τέτοιο γνώστη πουθενά. Πολύ πολύ σωστός. Οταν έφτιαχνε την Ibanez,  με φώναξε και ορίσαμε το offset πάνω κάτω χορδών στην ταστιέρα, μαζί, έκανε τις τρύπες στις καβίλιες στο neck heel / neck pocket  και μετά βίδωσε μονοκόματα. Απλά τώρα δεν έχει σχέση με την εργοστασική κατασκευή. Δεν είναι οι 7-χορδες Ibanez fender-άκια για να ακολουθούν το κλασικό μεγάλες τρυπες στο πόκετ βίδωμα στο νέκ. Είναι και το basswood στην εξίσωση... Φαουλ σε Thomann, Ibanez design και εργοστάσιο στην Ινδονησία.
    Την Carvin που του έχω αφήσει την κράτησε λιγο καιρό παραπάνω, αλλά είμαι ανυπόμονος να την παραλάβω!
Σελίδες: