Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - NikosTs

Σελίδες: [1] 2
1
btw, αν εχει καποιος samples απο φυσικα τυμπανα (drums, οχι κρουστα) ας κανει την καλη γιατι εχω φαει το internet να ψαχνω χωρις αποτελεσμα ομως...

Δεν ξέρω αν έχεις χρησιμοποιήσει το "Groove Agent". Δεν έχει δείγματα αλλά έτοιμους "ρυθμούς" και πολλά διαφορετικά sets. Ψάξ' το στο δίκτυο, νομίζω ότι αξίζει τον κόπο.

2
Κάτι βασικό. Μέχρι πόσα δίνεις;

3
Λοιπόν περάσαμε πολύ καλά, τραγουδήσαμε, Σ' αγαπάω κοίτα, Τα βάσανά μου ένα φορτίο...


Και εγώ πού ήμουνα; γ**ώτο.....

4
Aχχχ.............  :( :( :( :( :(
 Ζηλεύω.......... Καλά να περάσετε...... :'(

5
A, και κάτι που θυμήθηκα. Ας μην ξεχνάμε πως δυστυχώς τα περισσότερα τραγούδια που είναι ευρέως γνωστά δεν είναι και τα καλύτερά του, κατά τη γνώμη μου πάντα. Για παράδειγμα οι πιο πολλοί γνωρίζουμε ελάχιστα για την εποχή που τραγούδησε τραγούδια του Χιώτη, οπότε είπε και αριστουργήματα (και ερμηνευτικά π.χ. Απόψε φίλα με), αλλά και τη συνεργασία του με έναν ακόμα βαρβάτο συνθέτη (Άκη Πάνου). Τέλος πάντων, τα λέμε...

6
Mμμ.... Μόνο που το συγκεκριμένο είναι Διονυσίου. Και όπως και να έχει, σε κάποιους αυτό το τραγούδι μπορεί να σημαίνει πάρα πολλά. Ας μην κρίνουμε εξ ιδίων τ' αλλότρια...

7
1. Παίζει να 'ρθει και ο Dave


Από την αίθουσα σύνταξης: Επιβεβαιώθηκε πως ο Dave τελικώς ΔΕΝ θα παραστεί.

8
Επίσης νεότερες πληροφορίες αναφέρουν ότι και ο Nikos_ts...μάλλον θα τα καταφέρει...



Από την αίθουσα σύνταξης: Ναι, θα είναι και ο NikosTs εκεί.


9
Tελικά ούτε εγώ θα μπορώ στις 21. Τι να πω, μας γκαντέμιασαν....

10
21 και κάποιος να με πάρει μαζί!!!!!!!
Και κάτι άλλο. Αν η ώρα συνάντησης είναι στις 13:30, όσοι έρθουμε από Αθήνα πρέπει να φύγουμε Σάββατο; Μμμ..... Για να δούμε γιατί έτσι δυσκολεύει το πράγμα...

11
Τα καλύτερα... / Απ: MIDI CONTROLER
« στις: 02/03/04, 21:31 »
Γεια σου ρε  Newbie!!! Παιδιά ευχαριστώ με διαφωτίσατε πλήρως!
Τα λέμε...

12
Τα καλύτερα... / Απ: MIDI CONTROLER
« στις: 02/03/04, 12:58 »
Τα σέβη μου αγαπητέ....
Καταρχήν ευχαριστώ, κατά δεύτερον ... ωχχχχχ.....
Πώς νόμιζα ότι ήταν φτηνά..... Τελικά το βαρυκεντρισμένο μάλλον δεν μου χρειάζεται. Βασικά εγώ κάνα μπάσσο θα περάσω, τίποτα πλάτες και τέτοια. Λογικά τις δυναμικές θα τις σενιάρω μετά, μπορώ έτσι; Anyway, και πάλι ευχαριστώ!

13
Τα καλύτερα... / MIDI CONTROLER
« στις: 02/03/04, 08:14 »
Θέλω να πάρω ένα κλαβιέ για να βάζω midi στο PC.Δεν θέλω δικούς του ήχους, δεν θέλω ρυθμούς και άλλα παράξενα. Να έχει μόνο βαρυκεντρισμένα  (ή πως τα λένε τέλως πάντων) πλήκτρα, άντε και pitch bend (ή πως το λένε και αυτό...). Α ναι, μου φτάνουν και δυο οκτάβες, δεν θα χρειαστώ ποτέ παραπάνω. Ξέρει κανείς πού θα βρω και με πόσα λεφτά περίπου;
Thanx!!!

14
Μαζί και εγώ! Καλύτερα γύρω 25/3, είναι και οι αργίες...  Και βλέπουμε...

15
 Τι να πω.... Τα καλύτερα! Καλή παρέα, πολύ φαΐ, πολύ ποτό, όλα καλά. Να 'μαστε καλά και στα επόμενα.


 Υ.Γ. Καλή Σαρακοστή με νηστεία, εγκράτεια κ.λ.π.

16
Τελικώς θα εμφανιστώ μετά του κλαρινέτου...

17
Την Κυριακή θα 'μαι Σπέτσες για δουλειά. Εάν δεν φύγω απ' το Σάββατο, θα εμφανιστώ...

18
Θα ήθελα να προσθέσω πως πέρα από τον κόπο, υπάρχει και πρακτικό ζήτημα όσο αφορά το μέτρο των τραγουδιών. Σκεφτείτε πως τουλάχιστον στα λαϊκά και στα παραδοσιακά, το μέτρο είναι πολύ σχετικό και υποκειμενικό. Ακόμα υπάρχει θέμα και όσο αφορά στους ρυθμούς σε κάποια κομμάτια. π.χ. πόσων ειδών ζεϊμπέκικα ή συρτά υπάρχουν.

19
Όντως, τι απέγιναν αυτές οι φωτό;

20
Και 'γω μαζί. Άντε γιατί χαθήκαμε... Αμάξι δεν έχω όμως. Άμα έχει καλό καιρό έρχομαι με την μηχανή!

21
   Μετά από εφτά χρόνια σπουδών (όχι και ιδιαίτερα επιτυχών) στο Φυσικό, να' μαι πάλι φέτος να δίνω πανελλαδικές... Πρώτα ο Θεός ο Σεπτέμβρης θα με βρει στην Άρτα, στο ΤΕΙ Λαϊκής και παραδοσιακής μουσικής (τουλάχιστον πήγα φαντάρος, κάτι είναι και αυτό....).

22
Θα συμφωνήσω με τον προγράφοντα... Και θα προσθέσω και μια "προσωπική" εμπειρία. Μια φίλη, καλή φωνή, τραγουδούσε κατά βάση λαϊκά και παραδοσιακά. Ξεκίνησε λοιπόν φωνητική κτλ. Μακάρι να μην είχε κάνει τίποτα. Όντως απέκτησε καθαρότητα, ένταση, πατάει καλύτερα αλλά δεν έχει πια καθόλου ελαστικότητα, καθόλου "μόριο". Ένα ξενέρωτο πράγμα... Ό,τι νομίζεις βέβαια...
Καλή συνέχεια.

23
Κοίτα Βασίλη και αυτά που είναι διασκευές, περισσότερο θεωρούνται παραδοσιακά, οπότε δεν νομίζω πως υπάρχει πρόβλημα.... Ξέρω 'γω..... ???

24
Κάποια που είδα στη λίστα και ξέρω:
1) Γιάντα - Στη μορφή που είναι στο site: Στίχοι-μουσική: Νίκος Οικονομίδης, ερμηνεύτρια: Ελένη Λεγάκη, 1984

2) Αρμενάκι - Στη μορφή που είναι στο site: Μουσική διασκευή: Γιώργος Κονιτόπουλος, ερμηνεύτρια: Ειρήνη Κονιτοπούλου-Λεγάκη, 1961

3) Ικαριώτικος: Το τραγούδι αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ
Λέγεται: "Η αγάπη μου στην Ικαριά", Στίχοι-μουσική-ερμηνεία: Γιώργος Κονιτόπουλος, 1975. Μάλιστα στον δίσκο αναφέρεται ως συρτό. Ο πραγματικός Ικαριώτικος (ή Καριώτικος όπως λέγεται στην Ικαρία) δεν έχει καμμία σχέση. Τώρα γιατί νομίζουμε ότι αυτός είναι ο ικαριώτικος, ας όψονται τα διάφορα "χορευτικά".

4) Λυγαριά: Η μουσική παραδοσιακή. Τα υπόλοιπα: διασκευή-στίχοι-ερμηνεία: Γιώργος Κονιτόπουλος, 1983.

5) Το λουλουδάκι του μπαξέ: Ερμηνεία: Γιώργος Κονιτόπουλος Βιολί: Στάθης Κουκουλάρης, 1965 (99% για την χρονολογία).

6) Του γάμου: Αν μιλάμε για την γνωστή εκτέλεση με τον Πάριο τότε:
Στίχοι γνωστοί πανελλαδικά, μουσική παραδοσιακή από την Πάρο, διασκευή:  Γιώργος Κονιτόπουλος (κανονικά τραγουδιέται χωρίς όργανα), 1983.

7) Χορέχετε-χορέψετε: Μουσική παραδοσιακή, στίχοι κανονικά δεν υπάρχουν. Τους συγκεκριμένους τους έχει "ταιριάξει" η Δόμνα Σαμίου. 1990 περίπου.

8) Ψαριανή (Ώπαλα): Μουσική παραδοσιακή (δεν λέω από που,θα με πείτε τοπικιστή), στίχοι, ερμηνεία: Γιώργος Κονιτόπουλος, 1983.

9) Από την πόρτα σου περνώ: Παραδοσιακό, ερμηνεία: Ειρήνη Κονιτοπούλου-Λεγάκη, 1956.

10) Αμοργιανό νερό: Σωστότερα: Αμοργιανό. Ερμηνεία: Ειρήνη Κονιτοπούλου-Λεγάκη, 1982 (δεν γνωρίζω παλιότερη εκτέλεση).



25
Όσο αφορά στην ετυμολογία της λέξης <<κιθάρα>> Κιθάρα> Κιτάρα>ταρ. Ταρ είναι (απλουστευμένα) ο ήχος μιας χορδής που πάλλεται. Ταρ,ταρ,ταρρρρ,τρρρρρ.....  Κάπως έτσι, βάλτε και λίγο φαντασία. Ομοίως και σιτάρ και ταρ (έγχορδο από Περσία, Καύκασο).
Πολλά μουσικά όργανα έχουν τέτοια ετυμολογία. Ένα παράδειγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι και η γκάιντα (αρχ. άσκ**λος: ασκός και αυλός). Το γκάιντα προέρχεται από τον ήχο γκάι-γκάι. Μπορεί να ξενίζει αλλά έχω ακούσει γκάιντα και μάλιστα από δισκογραφία, που κάνει αυτό ακριβώς τον ήχο στο παίξιμο... Όπως και να' χει πολύ ενδιαφέρον θέμα αυτό.

Υ.Γ. Επιτρέψτε μου να έχω τις αμφιβολίες μου περί ινδοευρωπαϊκής φυλής, γλώσσας κ.τ.λ. Υπάρχει η άποψη πως είναι θεωρία ψιλοαποτυχημένων που έγινε αποδεκτή περισσότερο λόγω συνθηκών (εθνικισμοί, περασμένος αιώνας) και marketing.
Αλήθεια πως αποδίδεται το marketing στα ελληνικά;

Σελίδες: [1] 2