Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 106
51
Δοκίμασα πρόσφατα κάποιους συνδυασμούς με:
JJ ECC 803S
5751
JJ 12AT7
JJ 12AY7
12AU7

Mε εξαίρεση το 5751-12ΑΤ7-5751, δεν είδα κάποιο σοβαρό συνδυασμό, οπότε έβαλα τις 83ρες πίσω, και χρησιμοποιώ το βαθυπερατό φίλτρο.

52
Φτηνή κιθάρα σεταρισμένη σε μάστορα και ακριβός ενισχυτής κατά τη γνώμη μου. Όσο αγιασμένα και να είναι τα ξύλα, αν δε τραβάει ο ενισχυτής, δε πας πουθενά.

Καλύτερο βέβαια είναι να έχεις την ευχέρεια να δοκιμάζεις και σιγά-σιγά να το βρεις
Ο καλύτερος ήχος δεν υπάρχει. Το tone είναι κρυμμένο παντού, αλλά προσωπικά πιστεύω ότι η τελική διαμόρφωσή του γίνεται στον ενισχυτή

53
...βρήκα ένα κουτί που έγραφε 12ΑΧ7. Κάποιος με είπε οτι το οτι έχουν μαύρες πλάκες, σημαίνει οτι είναι κάτι διαφορετικό. Α, βρήκα και μια τιτανοτεράστια.
Μακάρι να είχα και εγώ πρόσβαση σε ένα τέτοιο εργαστήριο, διότι είσαι πολύ τυχερός αν σου επιτρέπεται να τις πάρεις!..

Ντάξ, δε θα λείψουν και σε κανέναν  ;D.

Κοίταξα λίγο την λυχνία της δεύτερης φωτογραφίας και είναι αυτή:
5687 RCA Black Plates and Bronze Plates 1960's

..και είναι γνήσια ΝΟS και μάλιστα κοστίζει πολλά χρήματα:
http://tubeworldexpress.com/search?q=5687+RCA

Για μένα αυτή δεν είναι λυχνία για τον ΤΜ18, είναι για να την κρατήσεις για τον καλύτερο boutique ενισχυτή που θα αγοράσεις στο μέλλον.


Λέω να βάλω στον ΤΜ36 κάποιες απο αυτές, και να βάλω και μια στον Cornford Harlequinn που μου έχουν δανείσει.


Έχω αρχίσει και δοκιμάζω λυχνίες με χαμηλότερο gain (Καθαρά για τη περιέργεια), και για την ώρα είμαι στις 12AY7 που θέλω να δοκιμάσω. Προσπαθώ να καταλάβω αν μπορώ να βάλω κάτι RCA 12B4A που βρήκα, και αν αυτές είναι ισοδύναμες των 12ΑΥ7.

54
Φίλε MetalCat θα σου φανεί άσχετο, αλλά το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν το εξής: Άσε το MSPaint, και κάτσε και σχεδίασε τα πάντα σε κάποιο CAD πρόγραμμα. Εμένα που ασχολούμαι με άλλου τύπου κατασκευές, μου έλυσε τα χέρια.
 

55
Eνα μικρό update:
Κατάφερα και βρήκα (στην Αθήνα) το Cordial CMS 8. Αυτό για όσους θέλουν να υλοποιήσουν το ίδιο project (Ψάξτε στο skroutz.gr)

Από κει και πέρα, έχω μια απορία: Δεν είναι καλύτερο να χρησιμοποιηθούν στερεοφωνικά βύσματα? Μου έκανε μεγάλη εντύπωση που στα σήματα χρησιμοποιήθηκαν τα ζεύγη των καλωδίων, αντί να συνδεθούν  τα shields στη γη. Έτσι το είχα φανταστεί, κάνω κάποιο λάθος?

56
Που λες, είχα την εξής απλή ιδέα:
Σκεφτόμουν το προβληματισμό σου με το HOG.

Σκέψου ένα expression pedal σε σασί αντίστοιχο του Ibanez Weeping Demon.
Συνολικά θα έχει:
Το expression pedal
έναν Ν-θέσιο επιλογέα που θα συνδέεται με Ν ποτενσιομετρα κουρδισμένα εκεί που τα θες.
και ένα switch που θα κάνει την εναλλαγή στα 2 modes.

Kαι αν το υλοποιήσεις σαν volume pedal, θα έχεις fixed εντάσεις.

Τώρα, θέλει λίγο παραπάνω δουλειά, αλλά μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει και αυτό. Βέβαια, αυτό ΕΚΤΟΞΕΥΕΙ τις δυνατότητες των DIY στο θεό, αλλά ας έχουμε μια εικόνα. Αν τα relays είναι SPDT με τα πρώτα 4 relays φτιάχνεις και τα 12 κουρδίσματα. Kαι με τα άλλα 4....ότι γουστάρεις.

57
Δε βοηθάει τις επαναλήψεις. Κάνει έναν ήχο σε αντιχρονισμό με τις επαναλήψεις. Απλά.

58
Δυστυχώς είναι απλά κολπατζήδες..
Just as I thought.. κρίμα.
Θα μπορούσαν κάλιστα να έχουν δώσει αυτή την λειτουργικότητα μέσω κάποιου άλλου τρόπου, πχ ενός πίνακα control change μέσω MIDI.
Άρα πάω με το pitchfork προς το παρόν..

Θα είμαι ειλικρινής, και εγώ ξενέρωσα. Για σένα που δεν ενδιαφέρεσαι για POG2 (8 μνήμες), ναι, το pitchfork είναι μονόδρομος. Πάντως αν ενδιαφέρεσαι και για POG2 (εγώ το κοιτάω και αυτό και το C9) υπάρχει ένα πολύ ενδιαφέρον midi mod.

59
Μόνο ένα πράγμα με φρενάρει. Στο demo του HOG2 κάνει ένα detune απο E σε C#m. To οποίο, σύμφωνα με τα sliders του HOG2 ΔΕΝ θα έπρεπε να μπορεί να το κάνει. Αλλά το κάνει. Αμα καλύπτει ΚΑΙ pitchforκ δυνατότητες..... Θα κλάψω λίγο.
Συμφωνώ απόλυτα, το είδα και εγώ αυτό, και με ενδιαφέρει πολύ το drop tuning. Εάν αυτό επιτυγχάνται με κάποιο βηματικό τρόπο με ακρίβεια έχει καλώς, αλλά εάν αυτό επιτυγχάνται με ένα slider με αναλογικό τρόπο και αυτό είναι στο περίπου, θα θέλει tuner για να είναι ακριβές, και ακόμα και αν περνάει σε preset, είναι μεγάλος ανασταλτικός παράγοντας.. τουλάχιστον το pitchfork έχει συγκεκριμένα βήματα.. Έχεις καμία γνώση για το πως ακριβώς το κάνει αυτό?..
Δυστυχώς είναι απλά κολπατζήδες..

60
Το σκέφτομαι και γω, αλλά μπήκα στο τριπάκι του HOG2....
Εγώ είχα ήδη στο cart το:
http://www.thomann.de/gr/electro_harmonix_c9_organ_machine.htm
(βασικά για το shimmer..)
..αν προσθέσεις και το κόστος του Pitchfork, το HOG2 δεν είναι μακρυά, και επιπλέον δουλεύω τα πάντα με MIDI οπότε φαίνεται πράγματι μονόδρομος..
Εγώ είχα POG2, Pitchfork και Freeze... Ασε, έχω σκαλώσει άσχημα, είμαι που είμαι EHX fanboy, παράγινε.

Μόνο ένα πράγμα με φρενάρει. Στο demo του HOG2 κάνει ένα detune απο E σε C#m. To οποίο, σύμφωνα με τα sliders του HOG2 ΔΕΝ θα έπρεπε να μπορεί να το κάνει. Αλλά το κάνει. Αμα καλύπτει ΚΑΙ pitchforκ δυνατότητες..... Θα κλάψω λίγο.

61
Του κοτσάρεις και expression. Το σκέφτομαι και γω, αλλά μπήκα στο τριπάκι του HOG2....

https://www.youtube.com/watch?v=s2O2xaRfje0

62
To EHX Pitchfork έχει αρκετά καλές κριτικές.

63
Η όλη ιδέα είναι να φτιάξω το amp-extender, αλλά παράλληλα να συμπυκνώσω και τις 4 footwsitchable επιλογές σε κάτι πιο μαζεμένο το οποίο θα επικοινωνεί αρχικά με το κουτί στη πεταλιέρα, και στη συνέχεια με τον ενισχυτή. Υπό αυτό το πρίσμα, έφτιαξα χθες, και ολοκλήρωσα τις δοκιμές σήμερα, το πρώτο από τα 3 κουτιά αυτού του συστήματος.










H τροφοδοσία των LED γίνεται από εξωτερικό τροφοδοτικό, κλασικά one-spot για μέγιστη ευελιξία, ενώ η χρήση του midi που θα επεκταθεί και στα επόμενα 2 κουτιά έχει 2 βασικά πλεονεκτήματα. Αφενός συμπυκνώνει 2 καλώδια σε ένα που ΔΕΝ χρειάζεται γη, αφετέρου, σε περίπτωση που επιλέξει κανείς να το γυρίσει σε midi control, αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο. Στο ουσιαστικό καλώδιο του extender, απλά θα δεθεί ένα midi συμπληρωματικό καλώδιο. Τα schematics είναι ουσιαστικά το σχέδιο του Andr1anos επί 4, όπου όλα τα σήματα για τα κανάλια περνάνε από το midi με κοινό  sleeve για τα 2 στέρεο καλώδια. Αρα 4 σήματα + common  sleeve. Ίσως όχι η βέλτιστη κατανομή στο μικρό αυτό κουτί, αλλά εξαρτάται και από τη συχνότητα χρήσης έκαστου κουμπιού.

64
To τσέκαρα και χθες το βράδυ, όλα τα sleeve κάνουν σώμα. Σε ευχαριστώ για τη βοήθειά σου και το χρόνο σου, θα κάτσω να ξεκοκαλίσω ιδέες αυτό το Σαβ/κο.

65
Δεν θα υπάρχει πρόβλημα, αλλά εγώ θα σου πρότεινα να ΜΗΝ τα ενώσεις..

Ο λόγος είναι ότι αν τα χρησιμοποιήσεις σε έναν ενισχυτή, είναι ενωμένα εσωτερικά ούτως ή άλλως, όμως αν τα χρησιμοποιήσεις σε δύο διαφορετικές συσκευές τότε ουσιαστικά ενώνεις τις γειώσεις τους, οπότε ανοίγουν πιθανότητες για ground loops,
βόμβους, κλπ.

Οπότε εγώ θα τα άφηνα ξεχωριστά για να έχω την μέγιστη ευελιξία.

Ενιαίο footswitch φτιάχνω για τον Tubemeister, και απλά σκέφτηκα να χρησιμοποιήσω 5-pin midi cable.

66
Σε ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση.

Επειδή θα φτιάξω ένα τετραπλό footswitch το οποίο θα βγάζει έξοδο για 2 x stereo jack, πιστεύεις ότι θα υπάρχει πρόβλημα εαν ενώσω τα 2 sleeve?

67
Δεν υπάρχει λάθος, τα ledάκια τροφοδοτούνται από τον ενισχυτή, από ειδικό voltage που παρέχεται για τον σκοπό αυτό.


Ξεθάβω θέμα από το υπερπέραν. Πως μπορώ να μάθω αν ο Tubemeister 36 έχει αυτή τη τροφοδοσία που απλοποιεί το κύκλωμα, διώχνει τους δύσκολους λεκέδες και κάνει τα λευκά λευκότερα?

O τύπος εδώλέει ξερά τα LED, ούτε καν αντιστάσεις. Επειδή δε πολυψήνομαι να ανατινάξω κάτι, αυτά τα κάνω στη δουλειά, υπάρχει κάπου που μπορώ να το κοιτάξω? Επίσης, για να αποφύγω καλώδια και καλώδια λέω να το βάλω και midi το καλώδιο  ;D.

68
Δεν υπάρχει κάποιο σαφές μονοπάτι που να οδηγεί σε ένα jazz παίξιμο.παρόλο που παραθέτεις κάποιες σωστές θεωρητικά συμβουλές, πιστεύω ότι το πραγματικό breakthrough γίνεται με μια πιο δομημένη θεωρητική προσέγγιση.

69
Ούτε αυτή που παρέθεσα εγώ απο το "Βιρτουόζο κιθαριστή" θα έλεγα οτι έχει θέμα ταχύτητας. Καθαρότητα και ευκρίνεια στον ήχο.

Το οτι δεν τίθεται θέμα υψηλής ταχύτητας όμως δεν αναιρεί το θέμα του μετρονόμου. Πρέπει να υπάρχει μετρονόμος, έτσι ώστε να υπάρχει μια ροή στη κίνηση των χεριών.  Επίσης, στην άσκηση που παρέθεσα, καλό είναι να μένουν τα δάχτυλα στις θέσεις. Ακόμα και σε ένα πέρασμα πχ:
-----2--3--4--3--2--
--1------------------

το πρώτο δάχτυλο μένει εκεί που είναι και παράλληλα όταν πατάς το 3ο το 2ο μένει στη θέση τους κλπ,κλπ. Οταν πατάς το 4ο δάχτυλο συνεπώς, όλα τα δάχτυλα πατάνε καλά στη ταστιέρα.

70
Καλησπέρα. Επεσα απο τύχη σε αυτό το thread, οπότε ας απαντήσω :)

Ποια δάκτυλα χρησιμοποιούμε; Λες κάτι για 1-2, 2-3, 3-4 αλλά δεν σε "πιάνω" αν θέλεις πες στο λίγο πιο αναλυτικά.

Τα δάχτυλα 1-2-3-4 είναι δείκτης, μέσος, παράμεσος και μικρό, του χεριού που βρίσκεται στη ταστιέρα. Η λογική στα οριζόντια ανοίγματα είναι οτι παίρνω 2 δπλανά δάχτυλα (πχ, μέσο και παράμεσο) και παίζω ασκήσεις τύπου hammer on- pull off αλλά όχι σε διπλανά τάστα! Όχι δλδ 10-11-10-11, αλλά σε τάστα που απέχουν 2 τάστα, πχ, 5-7-5-7. Αυτός ήταν και ο λόγος που γράφω ξεκάθαρα οτι ξεκινάμε από το δωδέκατο τάστο και προς το πρώτο, για καλή κλιμάκωση της δυσκολίας. Εφαρμόζοντας την άσκηση σε όλες τις χορδές, είναι σα να προπονείς τον εαυτό σου για κάθε πιθανό σενάριο. Ακόμα και ο συνδιασμός 3-4 στα τάστα 1 έως 3, έχει κάτι να προσφέρει.

Ότι άλλο θες, ρωτάς.

71
Ωραία. Να επαναδιατυπώσω λοιπόν. Το Tension είναι σχεδιασμένο να είναι όπως είναι. Είναι μέρος του προϊόντος.

72
Το tension στις διάφορες χορδές είναι φυσιολογικό να είναι ίδιο, γιατί ΈΤΣΙ ΣΧΕΔΙΆΣΤΗΚΕ. Ξεχνάτε ότι αυτό ακριβώς καθορίζει τη σκληρότητα της χορδής. Όταν παίρνετε ένα low-medium-high tension σετ χορδών, πληρώνετε για ένα σετ με ομοιογενή σκληρότητα. Άρα ξεκινάτε με μια βάση σχεδιασμού για τον πυρήνα. Αυτό που αλλάζει μετά είναι το dm/dl ή αλλιώς "η διάμετρος του τυλιγμένου σύρματος γύρω από το πυρήνα".

73
Συγνώμη, τώρα δουλευόμαστε?

Ανθρωπέ μου, πήγαινε σε έναν ορθοπεδικό, και άσε τις διαγνώσεις από τα fora.

74
Μήπως εννοείς από 220 σε 110?

75
Τη Κυριακή που μας πέρασε, συνειδητοποίησα οτι φοράει τελικές JJ EL84, και τελικά αναρωτιέμαι αν τελικά το να τις αλλάξω (Με κάτι TAD που έχω βάλει στο μάτι) είναι τζάμπα κόπος, και κυρίως λεφτά....

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 106