Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - συννεφάκι

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 18
76
Ευχαριστώ παρα πολύ!  :-*

77
Θα ήθελα, αν κάποιος γνωρίζει, τον τίτλο απο το καταπληκτικό τραγουδάκι που
παίζει σε πρόσφατη διαφήμιση του Βιτάμ..! Μοιάζει με σκοτσέζικο, αν και θα μπορούσε να είναι
φλογέρα, δεν είμαι και πολύ σίγουρη.. Το πιο πιθανό είναι πως είναι ορχηστρικό κομμάτι. Αυτά!
Και.. μια σε λίγες ώρες θα έχουμε 2009..
Καλή χρονιά σε όλους! :)

78
Διασκέδαση / Απ: ΒRAIN GAMES !
« στις: 12/12/08, 23:06 »
7.44!
(περίμενα σίγουρα χειρότερο αποτέλεσμα)
Μόλις ανακάλυψα ότι έχω τρομερή αντίληψη του κύκλου!

79
Θα ήθελα το "Πάλης ξεκίνημα" , την εκτέλεση της Φαραντούρη παρακαλώ!
Είναι για τη γιορτή του σχολείου, οπότε... γρηγορείτε!! :)
Ευχαριστώ!

80
Διασκέδαση / Απ: ΒRAIN GAMES !
« στις: 26/09/08, 10:37 »
Βρε! Κανείς δεν θέλει το Chuzzlάκι μου?  :(  :'(

81
Διασκέδαση / Απ: ΒRAIN GAMES !
« στις: 23/09/08, 10:54 »
Σε όσους άρεσε το αγαπημένο μου Chuzzle Deluxe (σας το έδωσα παραπάνω http://games.aol.com/play/chuzzle )
αναμένω πμ!!!  ;)
(ή γράψτε το εδώ τέλος πάντων.. :)  )

82
Το FolderLock είναι όντως καλό! Τό 'χω για να κλειδώνω τους φακέλους
μου στο γραφείο (ναι,ναι,τους κλέβουν κι'αυτούς!) >:D

83
@συννεφακι.

Να κανω καποιες παρατηρησεις.

Κατ'αρχας απο ποτε η βαθμολογια αποτελει κινητρο μαθησης? :o :o :o :o Η βαθμολογια αποτελει κινητρο στειρας αποστηθησης και βαθμοθηριας. Δηαλδη πιστευεις οτι αν τα παιδια δεν ειχαν το κινητρο του βαθμου δεν θα μαθαινανε? Μονο ο βαθμος σπρωχνει εναν ανθρωπο στο να μαθει? Τι να πω δηλαδη...


Σαφώς και δεν εννοούσα αυτό!!!!!!!!!
Ο βαθμός λειτουργεί σαν επιβράβευση κα γι' αυτό το λόγο αποτελεί κίνητρο μάθησης.
Με τον ίδιο τρόπο, βοηθάει τα παιδιά να αυτοκαθοριστούν, γιατί τους δείχνει
κατά πόσον προσέλαβαν ή κατέκτησαν την ύλη που διδάχθηκαν.

84
Καλέ μου Βασίλη, παραβλέπεις κάτι πολύ σημαντικό.
Το Γυμνάσιο αποτελεί την υποχρεωτική εκπαίδευση, γι'αυτό άλλωστε
στο Γυμνάσιο συναντάμε μαθήματα γενικού περιεχομένου, που δεν
υπάρχουν στο Λύκειο (π.χ. Γεωγραφία).
Άρα αν η Ψυχολογία μπει/ αντικαταστήσει τα Θρησκευτικά
θα πρέπει να υπάρχει απο το Γυμνάσιο.
Το πρόγραμμα που πρότεινα εγώ λαμβάνει υπ'όψιν του
ότι κάποιο παιδί μπορεί να μη συνεχίσει στο Λύκειο..

85
Άνθρωπος και ζωή / Απ: ...DOSER...
« στις: 09/09/08, 22:31 »
Διάβασα κάπου πως οι υπόηχοι είναι η κύρια αιτία που κάποιοι άνθρωποι βλέπουν φαντάσματα,
οπτασίες και διάφορα τέτοια.
Στο ίδιο άρθρο έλεγε πως σε σπίτια που θεωρούνταν στοιχειωμένα,
βρήκαν να εκπέμπονται (δεν θυμάμαι απο που, νομίζω απο τη γη/έδαφος)
υπόηχοι, τους οποίυς βέβαια δεν μπορούμε να αντιληφθούμε..
(μπορεί όμως ο εγκέφαλός μας!)
Βέβαια, αυτό το πράγμα που διάβασα εδώ .. πρώτη φορά το ακούω!
Ουάου!

86
Αμάν πια αυτό το συννεφάκι!!! Τί ήθελε και μίλησε?
Ρε παιδιά, μη γενικεύετε τη συζήτηση..
Το σύστημα είναι παν-άθλιο και χρήζει ριζικών αλλαγών!
Η βαθμολογία δεν πρέπει να καταργηθεί γιατί αποτελεί κίνητρο μάθησης.
Αυτό που πρέπει να καταρηγθεί είναι οι εξετάσιες και να αποδεσμευθεί επιτέλους
το σχολείο απο την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Δεν θά 'πρεπε να λειτουργεί ως
προθάλαμος για το Παν/μιο, για λόγους που δεν θά 'πρεπε να αναλυθούν εδώ.
Εξηγήστε μου ,σας παρακαλώ, ποιό είναι το τόσο τρομερό πρόβλημα με τα Θρησκευτικά
στο σχολείο? Το ότι έχει -λανθασμένα- κατηχητικό χαρακτήρα ή το ότι είναι άχρηστο
σαν αντικείμενο?
Γιατί, αν πρεσβεύετε το δεύτερο, τότε θα πρέπει να κριθούν άχρηστα και άλλα μαθήματα.
Αλλά το πρόβλημά σας είναι τα Θρησκευτικά!
Γιατί άραγε? Μήπως σας διακρίνει προκατάληψη και μονοδιάστατη σκέψη?
Και, Βραζίλη, πιστεύεις ότι τα παιδιά του Γυμνασίου θα καταλάβουν καλύτερα
τον Φρόυντ παρά τον υπέροχο μύθο που περιγράφεται στο έπος του Γκιλγκαμές?
Μην παραβλέπετε επίσης τον χαρακτήρα του ελληνικού κράτους που σαφώς
θέλει πολίτες που να έχουν και θρησκευτική συνείδηση...
Το είπαν και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι (Ηρόδοτος): οι παράγοντες συνοχής ενός έθνους
είναι το ομόαιμον, το ομόγλωσσον,το ομόθρησκον και τέλος το ομότροπον.
Δεν ξέρω αν με καταλαβαίνετε... Η θρησκεία πάντοτε θα διδάσκεται, όχι
μόνο για τους εμφανείς λόγους..
Τέλος πάντων, μου φαίνεται πως θέλετε ένα σχολείο που θα διδάσκει μόνο
τα απολύτως απαραίτητα, δίνοντας έμφαση μονάχα στην εισαγωγή στην Τριτοβάθμια..
Ας καλωσορίσουμε ,λοιπόν, το Σχολείο - Φυτώριο
και τα παιδιά - μηχανάκια της αποστήθισης και της βαθμοθηρίας..
 

87
Α!! Παπού!!!
Ο Σατανισμός υπάρχει στην Α' Λυκείου (μαζί με μαγεία και διάφορα άλλα)
και ο Παγανισμός υπάρχει στη Β' Λυκείου, μαζί με αφρικάνικα θρησκεύματα.
Λίγες μόνο σελίδες για το καθένα, ίσα για να πουν ότι υπάρχουν στην  ύλη,
και απ' ότι βλέπω, οι περισσότεροι θεολόγοι τα προσπερνάνε αυτά τα μαθήματα
και διδάσκουν μόνο τα του Χριστιανισμού..  ::)  ::)  ::)
Πάντως, ότι και να λέτε, ο καθηγητής παίζει μεγάλο ρόλο..
Αν διαβάσετε τα βιβλία θα δείτε πως δεν έχουν καθόλου κατηχητικό περιεχόμενο,
φαίνεται όμως πως οι καθηγητές έχουν καταχητικές διαθέσεις..!  >:D

88
Εγώ πάντως το έχω σκεφτεί αρκετά το θέμα εδώ και 4-5 χρόνια.. και νομίζω πως θά 'πρεπε να είναι κάπως έτσι:
Α' Γυμνασίου: Αρχαία Ελληνική θρησκεία (οικείο για τα παιδιά, γιατί κάνουν και Οδύσσεια)
Β' Γυμνασίου: Χριστιανισμός-σύντομη προεπισκόπηση Παλαιάς Διαθήκης και εκτενέστερη Καινής Διαθήκης.
Γ' Γυμνασίου: Εκκλησιαστική Ιστορία (όχι όπως διαδάσκεται τώρα, αλλά να περιέχει και Ιστορία των μεγάλων θρησκειών, π.χ. Βουδισμός, Ισλαμισμός, Ινδουΐσμός κτλ)
Α' Λυκείου: Εμβάθυνση στο τελετουργικό των μεγάλων θρησκειών
Β' Λυκείου: Εμβάθυνση στη φιλοσοφία των μεγάλων θρησκειών
Γ' Λυκείου: Εμβάθυνση στην ηθική των μεγάλων θρησκειών.
Θα πρέπει να υπάρχει σε κάποια τάξη και αρκετός χώρος για τις μεγάλες αιρέσεις, τις οργανώσεις και τον Πνευματισμό.
Βέβαια, για να γίνει αυτό.. και να γράψουν πάλι καινούρια βιβλία...  ::)
... μάλλον δεν θα γίνει ποτέ...  ::)  ::)  ::)

re κοπελια χαλαρωσε λιγο...σιγα μην κανουμε ολοκληρη την θεολογια στα μαθητικα μας χρονια!!!!


εισαι σοβαρη με αυτα που προτεινεις???
ενα μαθημα θρησκειολογιας θα μπορουσε να διδασκεται μια δυο χρονιες το πολυ στο γυμνασιο και αυτο ειναι.
ουτε κατηχηση να γινεται ουτε και να γεμιζουμε θεολογικες γνωσεις λες και θα γινουμε ολοι θεολογοι.
δλδ συγνωμη ρε συννεφακι,τι ειναι προτιμοτερο?να κανουμε οοοολα αυτα τα μαθηματα που λες ή να μαθουμε στο σχολειο
και μια τριτη ξενη γλωσσα?ελεος πια λες και ζουμε στο 1821 και χρειαζομαστε κατηχηση!δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να
χουμε συντηρητικη γραμμη στην εκπαιδευση στην ελλαδα.

Πω πω πω!!!:o
Απάντησε ο free αντί για μένα και με κάλυψε απόλυτα. Αντί να θέλετε να πάρετε γνώσεις και εφόδια απο το σχολείο,
βρήκατε απλά την ευκαιρία να ξεφορτωθείτε ένα μάθημα! Αν είναι δυνατόν....
Το να διδάσκονται τις θρησκείες δηλαδή θεωρείται κατήχηση??!
Και επειδή κάπου αλλού έγραψες για ποιό λόγο να υπάρχουν τα Θρησκευτικά στα σχολεία και γιατί,
σου παραθέτω απλά το άρθρο 16 του Συντάγματος:

"2. H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική,
επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της
               εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης
και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."


Όσο για τη σεξουαλική αγωγή υπάρχει σαν πρόγραμμα απο το Υπουργείο Παιδείας και μπορεί ο
οποιοσδήποτε καθηγητής να το επιλέξει και να το κάνει, αφού πρώτα κάνει κάποια σεμινάρια.
Για την τρίτη ξένη γλώσσα, ας μη μιλήσω.. με κάλυψαν οι προλαλήσαντες..
Γενικά, νομίζω πως, είτε το θέλουμε, είτε όχι, η Ελλάδα είναι πια μια πολυπολιτισμική χώρα, και
καιρός είναι να προσαρμοστεί και το εκπαιδευτικό σύστημα σε αυτήν την πραγματικότητα.
Και δε νομίζω να έχουμε και άλλη επιλογή, αφού η Ευρωπαΐκή Ένωση πιέζει για αλλαγές..
Θα ήθελα όμως να μάθω πως θα αντιδράσετε όλοι εσείς (που ελαφρά τη καρδία φωνάζετε
για τα Θρησκευτικά) όταν θα μειωθούν δραματικά οι ώρες της Ιστορίας της Ελλάδας και
τα παιδιά θα διδάσκονται την Ευρωπαϊκή και την Παγκόσμια..
Εε?   >:D


89
Εγώ πάντως το έχω σκεφτεί αρκετά το θέμα εδώ και 4-5 χρόνια.. και νομίζω πως θά 'πρεπε να είναι κάπως έτσι:
Α' Γυμνασίου: Αρχαία Ελληνική θρησκεία (οικείο για τα παιδιά, γιατί κάνουν και Οδύσσεια)
Β' Γυμνασίου: Χριστιανισμός-σύντομη προεπισκόπηση Παλαιάς Διαθήκης και εκτενέστερη Καινής Διαθήκης.
Γ' Γυμνασίου: Εκκλησιαστική Ιστορία (όχι όπως διαδάσκεται τώρα, αλλά να περιέχει και Ιστορία των μεγάλων θρησκειών, π.χ. Βουδισμός, Ισλαμισμός, Ινδουΐσμός κτλ)
Α' Λυκείου: Εμβάθυνση στο τελετουργικό των μεγάλων θρησκειών
Β' Λυκείου: Εμβάθυνση στη φιλοσοφία των μεγάλων θρησκειών
Γ' Λυκείου: Εμβάθυνση στην ηθική των μεγάλων θρησκειών.
Θα πρέπει να υπάρχει σε κάποια τάξη και αρκετός χώρος για τις μεγάλες αιρέσεις, τις οργανώσεις και τον Πνευματισμό.
Βέβαια, για να γίνει αυτό.. και να γράψουν πάλι καινούρια βιβλία...  ::)
... μάλλον δεν θα γίνει ποτέ...  ::)  ::)  ::)

90
Τί κρίμα που δεν θα είμαι εκεί...
:(

91
Λοιπά / Απ: Google Eath ..
« στις: 02/06/08, 12:04 »
Ναι βρε παιδιά, δεν είναι λάιβ..
Δεν υπάρχουν όλες οι περιοχές περασμένες μέσα.
Βρήκα το σπίτι μου στις Οινούσσες, αλλά το πατρικό μου στο άλλο χωριό δεν
υπάρχει. Βασικά, λείπει όλο το χωριό! :)

92
Το πρόβλημα λύθηκε! :)
Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια.
Είχε με κάποιο τρόπο διαγραφεί το πρόγραμμα Realtec κάτι
της μητρικής.
Το βρήκα στο ίντερνετ, το εγκατέστησα και μετά εκτέλεσα τον οδηγό εγκατάστασης δικτύου,
ο οποίος λειτούργησε επιτέλους!

93
Πολύ καλό το προγραμματάκι! Εντυπωσιάστηκα!
Παρ' όλα αυτά, δεν βρίσκει καθόλου την κάρτα δικτύου..  :'(  :'(
Δεν ξέρω τί άλλο να ψάξω, τα 'χω πάρει..
Μήπως να φωνάξουμε τεχνικό?

94
Αν δεν βρεις τα CD, τρέξε αυτό http://www.download25.com/install/siw.html για να δεις τι μάρκα/τύπο κάρτας δικτύου έχεις, και ψάξε στο internet για τους drivers

Σ'ευχαριστώ πολύ, θα το κοιτάξω..
Αλλά το πσ δεν μπαίνει ίντερνετ, είναι εκτός δικτύου.. :(

95
Ναι, στο τελευταίο μισάωρο εκεί κατέληξα..
Δεν ξέρω όμως απο πού να τα εγκαταστήσω αυτά τα πράγματα.
Δοκιμάζω με ψδ των Windows αλλά δεν υπάρχει κάποια αλλαγή.
Μάλλον πρέπει να βρω τα ψδ του συγκεκριμένου υπολογιστή, ε?
(Και πού να τα βρω εδώ στο σχολείο, ένας Θεός ξέρει...)

96
Λοιπόν.. Μετά απο ένα χοντρό πρόβλημα με ιούς, μετά απο την εξολόθρευσή τους απο
το Νοντ32 και αφού το πσ θεραπεύτηκε πλήρως....
για κάποιο άγνωστο λόγο έχει βγει απο το δίκτυο του γραφείου (αυτοβούλως και
χωρίς καμία προειδοποίηση) και δεν "βλέπει" κανέναν υπολογιστή.
Στις συνδέσεις δικτυου δεν υπάρχει απολύτως τίποτα, ούτε καν η τοπική σύνδεση.
Ο οδηγός εγκατάστασης δικτύου λέει ότι δεν μπορεί να εκτελεστεί..
Έχω ελέγξει τα καλώδια και είναι όλα συνδεδεμένα κανονικά.
Επίσης, φαντάζομαι παίζει κι'αυτό κάποιο ρόλο, πήγα στη γραμμή εντολών, και
ο υπολογιστής δεν εχει πια διεύθυνση ip. Μου βγάζει το μήνυμα
"Ρύθμιση παραμέτρων των Windows".
Αυτά..
Δεν ξέρω τί άλλο να κάνω, γιατί δεν ξέρω και πολλά απο δίκτυα..
Βοήθεια παρακαλώ!!!!!
(άντε, γιατί αν τον φτιάξω, μου υποσχέθηκαν τραπέζωμα! Χεχε!)
 

97
Έπαθα το ίδιο ακριβώς και το πήγα για επιδιόρθωση..
Είχε καταστραφεί τελείως ο σκληρός και μου τον άλλαξαν..
Ελπίζω να μην έπαθες το ίδιο.. :(

98
Η ομοφυλοφυλια προερχεται απο την ελλειψη των ανδρικων ορμονων σε εναν αρσενικο οργανισμο και θυληκων ορμονων σε εναν θυληκο οργανισμο.Δεν γινεται να ειναι straight, πως να το κανουμε... ειναι ορμονικο και φυσιολογικο το θεμα..

Μέγα λάθος, το έχουν επισημάνει και άλλοι βέβαια..!!!
Αν ήταν τόσο απλό, τότε μια ορμονοθεραπεία θα ήταν αρκετή
να κάνει τους γκέι στρέιτ και το αντίστοφο!
Είναι εξαιρετικά πολύπλοκο το τί φταίει, ή το τί πάει στραβά..
Δηλ. αν εγώ πάρω τεστοστερόνη, θα αρχίσω να κοιτάζω κοριτσάκια?
Όχι, σε καμία περίπτωση! Μπορεί να μεταμορφωθώ σε ένα τριχωτό, μυώδες κοριτσάκι
αλλά πάλι τα αγοράκια θα με ελκύουν.. !
(δεν θα με θέλουν αυτά βέβαια, μετά απο αυτό!  ;D )

99
Νομίζω ότι, επειδή στον χώρο της τέχνης υπάρχουν αρκετοί καταξιωμένοι ομοφυλόφιλοι,
λειτουργούν ως πρότυπα για τον ομοφυλόφιλο που προσπαθε΄με κάποιο τρόπο να αυτοκαθοριστεί.
Όχι μόνο ως πρότυπα, αλλά ως υγιή πρότυπα.
Οι ομοφυλόφιλοι καλλιτέχνες κατάφεραν όχι απλά να δημιουργήσουν, αλλά να γίνουν αποδεκτοί,
τόσο, που κανείς να μην ενδιαφέρεται για την ομοφυλοφιλία τους.
Και αυτό μου φαίνεται πως είναι το ζητούμενο για κάθε τέτοιο άνθρωπο.
Η ενασχόληση πάλι με όλους τους τομείς της καλλιτεχνικής δημιουργίας, δείχνει
στον κοινωνικό περίγυρο ότι μπορούν να είναι ενδιαφέροντες άνθρωποι, με ποιότητα
και κουλτούρα, παρα την ομοφυλοφιλία τους (κι' ας έχουν δηλαδή έναν διαφορετικό τρόπο ζωής,
μη αποδεκτό τις περισσότερες φορές..).
Είναι, θα έλεγα, μια προσπάθεια να ενταχθούν με κάποιο τρόπο στην κοινωνία, που προσπαθεί
να τους εκτοπίσει.
 

100
Για άλλη μια φορά, με αφήνεις μουδιασμένη..
Δεν ξέρω πως το κάνεις αυτό..
Ο επίλογος φταίει..
Γροθιά στο στομάχι. Πονάει..
Μπορώ να κάνω τα πάντα?
Μπορώ να πιστέψω?
Μπορώ να τολμήσω..?

Ουφ..

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 18