Δείτε την σελίδα του kithara.gr στο facebook, στο twitter, και στο youtube
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Προσωπική μου γνώμη είναι ότι υπάρχει Holy Tone με την έννοια ότι όλοι μας μπορούμε όταν πάμε σε μια συναυλία να ξεχωρίσουμε αν ο ήχος ήταν καλός, μέτριος ή κακός (αντικειμενικό στοιχείο ήχου).. Από εκεί και πέρα, υπάρχουν διαφορετικά γούστα και συνεπώς διαφορετικά holy tones (υποκειμενικό στοιχείο ήχου).. Ο ήχος που έχει στο μυαλό του ένας κιθαρίστας συναρτάται άμεσα με τα ακούσματα του, την εμπειρία του και φυσικά το βαθμό που είναι διατεθειμένος να συμβιβαστεί.. Φυσικά και τα δάχτυλα μας (δηλαδή ο τρόπος παιξίματος) διαμορφώνουν σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό το τι θα ακουστεί από το ηχείο μας, αλλά φίλε RoyBatty στο πρώτο μου post έγραψα ότι για να προχωρήσει το θέμα κάπως (μπας και ακουστούν τίποτα ενδιαφέρουσες γνώμες) ας αφήσουμε αυτή την άποψη (η οποία είναι σωστή βέβαια) απ' έξω.. Όσον αφορά το video του Satch, ξέρεις ότι τον λατρεύω αλλά στο συγκεκριμένο βίντεο που μας έδωσες ο ήχος δεν μου αρέσει αν και το phaser του είναι συμπαθητικό όπως επίσης και το wah του, αλλά ακούγεται αρκετά ψηφιακό (χώρια από το κακής ποιότητας μικρόφωνο της κάμερας, εννοείται).. Κρυστάλλινα καθαρά δεν είναι δύσκολο να επιτευχθούν (θα έλεγα το αντίθετο), το θέμα είναι το βαρύ αλλά συνάμα "διαυγές" distortion.. Δεν νομίζω ότι είναι term "non grata" το να επιζητάς ένα καλό ήχο, με την έννοια ότι η τεχνολογία έχει προοδεύσει απίστευτα και επίσης με τα ευρωπαικά καταστήματα, gear που πριν πολλά χρόνια τα βλέπαμε στις βιτρίνες και ξέραμε ότι ισχύει το "don't touch" είναι πλέον διαθέσιμα σε καλές τιμές.. Ισορροπία μεταξύ knob fiddling και practising χρειάζεται, όχι απλά το ένα να αποκλείει το άλλο..
Προσωπική μου γνώμη είναι ότι υπάρχει Holy Tone με την έννοια ότι όλοι μας μπορούμε όταν πάμε σε μια συναυλία να ξεχωρίσουμε αν ο ήχος ήταν καλός, μέτριος ή κακός (αντικειμενικό στοιχείο ήχου)..
Παράθεση από: faser στις 25/08/08, 19:30Προσωπική μου γνώμη είναι ότι υπάρχει Holy Tone με την έννοια ότι όλοι μας μπορούμε όταν πάμε σε μια συναυλία να ξεχωρίσουμε αν ο ήχος ήταν καλός, μέτριος ή κακός (αντικειμενικό στοιχείο ήχου).. Αυτό έχει να κάνει με την ηχοληψία,όχι με τους ενισχυτές και με τις κιθάρες. Το ίδιο ισχύει και στο Studio.Aναλογίσου πόσα albums είναι γραμμένα με POD.Μπορείς να ξεχωρίσεις τη διαφορά,ειδικά αν μιλάμε για βαρυ distortion; Πάω στοίχημα πως αν όχι όλοι,η πλειοψηφία δεν μπορεί Η αντικειμενικότητα έχει νόημα να συζητηθεί όταν υπάρχει και το ανάλογο σημείο αναφοράς,το οποίο είναι πρακτικά αδύνατο να οριστεί δεδομένου ότι όπως ανέφερες ο κάθε κιθαρίστας έχει διαφορετικά ακούσματα και εμπειρίες.Προσωπικά βρίσκω τον ήχο των Loomis,Iced Earth,Nevermore και τον ήχο του jsx απεχθή.Για μένα πχ. "Holy Tone" είναι μια Les Paul καρφί σε ένα τσιταρισμένο Plexi.Αν πιστεύεις πως η άποψή μου προχωράει το θέμα,τότε να σαι καλά Σίγουρα δεν είναι κακό να επιζητάς τον καλό ήχο,αλλά καλό είναι να μη γίνεται αυτοσκοπός.Στο video,παρά την σαβούρα ο Satch ακούγεται σαν Satch.Αυτό είναι που μετράει τελικά (τουλάχιστον για μένα).
"Holy Tone";Τελικά υπάρχει κάτι τέτοιο; Μην κουράζεστε άδικα.Καλύτερα να ψάξουμε τον ήχο στα δάχτυλά μας πρώτα O Satriani ακούγεται σαν Satriani με ότι κι αν παίξει: http://www.youtube.com/watch?v=D9v5e1TTwts(ακόμα και με τη σαβούρα Ibanez του video )(κανονικά δεν θα απαντούσα,αλλά κάθε φορά που βλέπω αυτό το "θέλω βαρυ distortion και κρυσταλλινα καθαρά" κάτι με πιάνει)
Παιδια σορι αλλα αν ο ηχος ηταν στα χερια,τοτε Vaiδες Petrucciδες και λοιποι δεν θα ειχαν σαραντα τεχνικους να τους κουβαλανε τα ψυγεια αλλα θα επαιζαν με εναν Gorilla 15 watt και μια yamaha των 100 ευρω και θα γλυτωναν και το κοστος της μεταφορας.Πρεπει επιτελους να καταλαβουμε το εξης:Στον ηχο παιζουν ρολο ΟΛΑ!Απο το κεφαλι και το μεγεθος της καμπινας,τα καλωδια,η ποιοτητα των εφφε,οι ρυθμισεις που θα γινουν,η κατασκευη,το ειδος και η ποιοτητα της κιθαρας,μεχρι τα δαχτυλα και το "touch" που εχει ο καθε παιχτης στο οργανο!
Δεν έχεις άδικο σ'αυτό.Όλα παίζουν ρόλο.Αλλά πιάνεις το επιχείρημα του εξοπλισμού "από την ανάποδη".Οι μουσικοί που αναφέρεις είναι επαγγελματίες.Λογικό είναι να έχουν ένα κάρο μηχανήματα μιας και θέλουν το καλύτερο (και πιο αξιόπιστο) όταν ηχογραφούν ή παίζουν live.Αλλά....Ο Vai όταν ξεκίνησε την καριέρα του έπαιζε με μια Charvel και έναν Carvin Χ100Β.Ο Satriani με partscaster,μια Ιbanez της κακιάς ώρας και ένα..τζιτζικομάρσαλ Πολλοί από εμάς έχουμε καλύτερο εξοπλισμό στο σπίτι μας απ'ότι είχαν αυτοί όταν ηχογράφησαν τα Flexable και Not Of This Earth αντίστοιχα. Όσο καλή και να είναι η πρώτη ύλη,ο "καταλύτης" πάντα είναι τα χέρια και το μυαλό.
Ε, λοιπόν τη λύση μου την έδωσε το eq της Alesis.. Με τα presets του μπορείς να πας από την μία κυματομορφή στην άλλη με το πάτημα ενός κουμπιού.. Απίστευτο εργαλείο.. Μου έλυσε τα χέρια.. Αυτός λοιπόν ήταν ο σημαντικότερος μου παράγοντας για να βρω το Holy Tone μου..
Παράθεση από: faser στις 24/08/08, 18:59Ε, λοιπόν τη λύση μου την έδωσε το eq της Alesis.. Με τα presets του μπορείς να πας από την μία κυματομορφή στην άλλη με το πάτημα ενός κουμπιού.. Απίστευτο εργαλείο.. Μου έλυσε τα χέρια.. Αυτός λοιπόν ήταν ο σημαντικότερος μου παράγοντας για να βρω το Holy Tone μου.. Ειδες που λεγαμε πριν λιγο καιρο οτι ενα εκουαλαιζερ στη λουπα κανει θαυματα Παντως μολις βρεις το χολυ-τον, αρχιζεις και δεν θελεις τον απολυτο ηχο, αλλα ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ, και εκει χανεις το παιχνιδι Χειροτερος στο ψαξιμο του ηχου του ειναι ο κιθαριστας μας, με εχει βαλει 4 φορες να κανω μετατροπες στον Mesa προενισχυτη του... (να βαλω ενα μοντ ,να το ξαναβγαλω, το βαζω παλι κοκ...
Ξεκίνησε από Light_Without_Heat Δικοί μας αυτοσχεδιασμοί και διασκευές
Ξεκίνησε από King Lui Εφέ
Ξεκίνησε από Baroness Ενισχυτές
Ξεκίνησε από Progducts Δικοί μας αυτοσχεδιασμοί και διασκευές
Ξεκίνησε από morsanimi Μπάσο
Ξεκίνησε από newGuitarMan Δικοί μας αυτοσχεδιασμοί και διασκευές
Ξεκίνησε από gers Ηχογραφήσεις και Στούντιο
Ξεκίνησε από thanos1547 Δικοί μας αυτοσχεδιασμοί και διασκευές
Ξεκίνησε από panixgr Δικοί μας αυτοσχεδιασμοί και διασκευές
Ξεκίνησε από Uriah Δικοί μας αυτοσχεδιασμοί και διασκευές