Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - CADMUS

Σελίδες: [1] 2 3
1
Μάλλον θα πήγαινα στους Αnathema να τους θυμήσω τις παλιές καλές τους ημέρες...

2
Όμως οι απλές-φαινομενικά- ερωτήσεις είναι συχνά και οι πιο δύσκολες να απαντηθούν...

3
Εσένα παππού ποιά είναι τα δικά σου όνειρα?Ή σε πήρανε τα χρόνια και δεν έχεις λόγο να ονειρεύεσαι πλέον?

4
Κοίτα, οι διασκευές στην κλασική κιθάρα γίνονται με σκοπό να αποδώσουν το μεγαλύτερο μέρος του κομματιού(με βάση την ηχητική του πρωτοτύπου) με βάση τα ίδια τα όρια της κιθάρας.Έχεις ένα κομμάτι που έχει ως σκοπό να αφήνει την μπάσα νότα να ηχεί προκειμένου να δώσει το αρμονικό υπόβαθρο των αλλαγών(το ξέρω γιατί έχω μελετήσει και εγώ το ίδιο κομμάτι), εξού και οι μπάσες νότες σε ανοιχτές χορδές.Απο ντο που είναι και η κανονική του τονικότητα,αυτό θα ήταν εξαιρετικά άβολο.
Εξάλλου, την ίδια διαδικασία ακολουθούσε και ο ίδιος ο Μπαχ όταν διασκεύαζε τα κομμάτια του για άλλα όργανα.Το πρελούδιο BWV 999 ήταν αρχικά για πιάνο απ'όσο ξέρω...και οπωσδήποτε οι σουίτες για τσέλο ακούγονται πολύ καλύτερα στο ίδιο το τσέλο, παρά στην κιθάρα.
Δεν σου έχει τύχει όμως να μετακινείς τις τονικότητες και σε κομμάτια που συμμετέχει ολόκληρο συγκρότημα, μόνο και μόνο επειδή ο τραγουδιστής είτε δεν μπορεί να το τραγουδήσει είτε γιατί μπορεί ο ίδιος να αποδώσει καλύτερα σε μία άλλη τονικότητα(ενίοτε και ψηλότερη απο την κανονική)?
Υπάρχει οπωσδήποτε λογική σε αυτό που λές, αλλά πολλές φορές δεν έχεις και πολλά περιθώρια εκτός αυτών που σου καθορίζει το όργανο σου.

5
Εννοώ επαγγελματικά και μόνο...μπορεί κανείς να το χρησιμοποιήσει αυτό το πτυχίο ως επάξιο των υπολοίπων οργάνων?Μπορεί ας πούμε να προσληφθεί έστω ως καθηγητής κιθάρας σε ωδείο?

6
Πριν απο μήνες είχα την ιδέα να ξεκινήσω μαθήματα ηλεκτρικής παράλληλα με την κλασσική κιθάρα και μου πρότειναν το εθνικό ωδείο.Πήγα εκεί και αφού μίλησα με τον καθηγητή κιθάρας, μου είπε πως τα μαθήματα έχουν οργανωθεί σε επίπεδα, με απώτερο σκοπό την απόκτηση πτυχίου(πάνω κάτω όπως γίνεται και στην κλασσική κιθάρα).
Επειδή είχα ακούσει κάτι παρόμοιο και για άλλα ωδεία, αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το αν αυτό το πτυχίο ηλεκτρικής έχει κάποια βαρύτητα(και κάποια αξία/κύρος) σαν τίτλος, ή είναι απλά μια τυπική διαδικασία που ακολουθούν τα ωδεία?

7
Ω, απο κιθαρίστες άλλο τίποτα...μάλιστα πολλοί απο αυτούς είναι και καλοί, αν και για εμένα το πόσο καλός μπορεί να είσαι είναι ανάλογο με το στίλ μουσική που παίζεις.
Θα σου έλεγα να πας σε συναυλίες ντόπιων σχημάτων, και γνωστών και άγνωστων.Το να λέει ο καθένας απο ένα όνομα δεν είναι και ιδιαίτερα αντικειμενικό.Αλλά πάλι αφού ονόματα ζητάς...θα έλεγα τον Ηλία Ζάικο των Blues Wire, που με έχει κάνει να μην χάνω συναυλία τους.Αυτός μου έρχεται άμεσα στο μυαλό.
Κάνε μία βόλτα να δείς τι(και ποιός) παίζει.Πολλές φορές αξίζει τον κόπο και τα εισητήρια δεν είναι ακριβά...

8
Έχω την εντύπωση ότι ο καθένας έχει βγάλει τα συμπεράσματα του για το θέμα,οπότε δεν έχει νόημα να το κουράζετε και πολύ...εκτός αν προσπαθεί ο ένας να πείσει τον άλλο για το ορθόν της άποψης του, που προσωπικά το θεωρώ άχρηστο.
Αυτό που θα περίμενα εγώ πάντως είναι να παραθέτουν τις απόψεις τους άνθρωποι που έχουν περάσει την εμπειρία του στρατού...κάτι που δεν το είδα σε μεγάλο βαθμό στο συγκεκριμένο θέμα.Απο βίντεο και απο μακριά δύσκολα μπορείς να σχηματίσεις άποψη, πόσο μάλλον για ένα θέμα όπου οι απόψεις διύστανται ανάλογα με τις εμπειρίες, τα πόστα και τα στρατόπεδα που έχει υπηρετήσει ο καθένας.Κοινώς, άλλα θα πώ εγώ που υπηρέτησα ως οδηγός στάγιερ στον Έβρο(που ήταν και τάγμα ανεπιθυμήτων), και άλλα θα πεί κάποιος που υπηρέτησε σε νησί ή σε άλλο νομό...
Ο καθένας ας αποφασίσει για την πάρτη του.

9
Η συνειδητοποίηση πως η ζωή δεν έχει κανένα νόημα παρά μόνο αν της δώσεις εσύ.Όποιο και αν είναι αυτό.

10
Απο που επηρεάζεται η θητεία κάποιου αν υπάρχουν ανυπότακτοι?Ποιος κάνει παραπάνω θητεία επειδή υπάρχουν ανυπότακτοι?Και για ποιά μειωμένη ασφάλεια μιλάτε ρε παιδιά?Έχετε κάνει έστω και μία μέρα θητεία στην παραμεθόριο ή τα λέτε αυτά απο την ασφάλεια του σπιτιού σας?
Εγώ έκανα το δεκαοκτάμηνο μου κανονικά, απολύθηκα το 2001 και οι ανυπότακτοι για οποιοδήποτε λόγο ήταν ακόμη χιλιάδες...δεν έκανα όμως ούτε μέρα παραπάνω στο στρατό εξαιτίας τους.Που το έχετε ακούσει αυτό?
Ποια ασφάλεια ρε παιδιά?Έχετε δει την ελληνική πλευρά να έχει πετάξει τα όπλα και να διαβάζει τσόντες στα σύνορα,ένα χιλιόμετρο απο την Τουρκία?Και ακόμη και απίκο να ήτανε, ποιός απο όσους κάνανε την θητεία τους,δεκαοκτάμηνη ή δωδεκάμηνη ή και λιγότερο, για οποιουσδήποτε λόγους, είναι κατάλληλα εκπαιδευμένος για συνθήκες πολέμου?
Λειτουργείς σαν ομάδα?Ποιός λειτουργεί σαν ομάδα όταν το μόνο που έχει στο μυαλό του είναι να τσιμπήσει την άδεια ή την έξοδο που τον βολεύει,ή να μην κάνει τίποτα άλλο απο το να εκφοβίζει τους νεότερους μόνο με το πρόσχημα της παλαιότητας?Και αυτό επικροτούμενο απο τους εκάστοτε λοχαγούς...
Υποθέτω ότι όποιος τα λέει αυτά δεν έχει αναγκαστεί ποτέ να κάνει κάμψεις κατά την πρωινή ανάρτηση της σημαίας με πλήρη εξοπλισμό, μόνο και μόνο επειδή του διοικητή δεν του καθότανε η γυναίκα του το πρωί...εκεί να δείς αγάπη για την πατρίδα που σε κατακλύζει...
Ότι ο μόνος λόγος ύπαρξης της υποχρεωτικής θητείας είναι η αποφυγή της δαπάνης γα τον καθαρισμό των στρατοπέδων είναι πασιφανές για όποιον έχει κάνει πλήρη θητεία...και υπάρχουν άνθρωποι που φεύγουν διαλυμένοι απο τον στρατό για αυτό ακριβώς το λόγο.Για την ΜΑΤΑΙΟΤΗΤΑ και την ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ αυτής της περιόδου που χάνουν απο τη ζωή τους...
Δεν θέλεις να πάς αγόρι μου στο στρατό?Όλα καλά.Μην πας.Τόσα λεφτά παίρνουν απο τον προυπολογισμό κάθε χρόνο,ας προσλάβουν μόνιμους.
Μοναδικό μελανό σημείο, το μαύρισμα του ποινικού μητρώου για τους ανυπότακτους.Όλα τα έχουνε προβλέψει οι που$#^&ες.

11
<<Δεν είμαι αρκετά σοβαρός για να δίνω συμβουλές, είμαι όμως υπερβολικά σοβαρός για να τις δέχομαι>>.
Ο ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΟΣ Hugo Pratt...αθάνατος...

12
Αυτό που κατάλαβα εγώ είναι πως το υπό συζήτηση κρυφό σχολείο είναι ( έστω και σαν ιδέα ) μία μορφή ενισχυτικής διδασκαλίας για μαθητές δημοτικού. Σωστά μέχρι εδώ?

Εντάξει, το πρόγραμμα σπουδών είναι εντελώς φλού και η μέθοδος διδασκαλίας ακόμη περισσότερο στον αέρα. Είπαμε, αυτό αποτελεί ακόμη μία θεωρητική σύλληψη παρακινούμενη απο την επιθυμία να μεταδώσετε στα παιδιά σας αληθινή γνώση και καλλιέργεια.

Ποιά όμως αληθινή γνώση και ποιά αληθινή καλλιέργεια? Τι θα διδάξετε που θα ξεφεύγει απο τα καθιερωμένα σ'οτι αφορά την γλώσσα, τα μαθηματικά και την μουσική? Και πάνω απ΄όλα πως θα το διδάξετε όταν θεωρείτε πως οποιαδήποτε παιδαγωγική θεωρία εφαρμόζεται στα σχολεία δεν έχει αποτέλεσμα?

Παρεπιπτόντως, παρατηρώ πως γενικεύετε αναφερόμενοι στους δασκάλους, καθηγητές και γενικά εκπαιδευτικούς. Μην τους βάζετε όλους σε ένα τσουβάλι. Υπάρχουν άνθρωποι που εξασκούν το επάγγελμα όντας εντελώς ακατάλληλοι για αυτό, και υπάρχουν και άλλοι που πραγματικά προσπαθούν να κάνουν σωστά και ευσυνείδητα τη δουλειά τους.

Και τελευταίο, γιατί απορρίπτεις την διαδασκαλία της ιστορίας? Αν έχεις πρόβλημα με τα βιβλία που διαδάσκονται τώρα, υπάρχει πληθώρα βιβλίων που καλύπτουν ένα μεγάλο ποσοστό της ελληνικής και της παγκόσμιας ιστορίας. Μετά, η διαδασκαλία τηε ιστορίας ( γι΄αυτό αποτελεί το μάθημα που όλοι προσπαθούν να επηρεάσουν περισσότερο, ακόμη περισσότερο και απο την ίδια την γλώσσα ) καλλιεργεί την συνείδηση και την αίσθηση της συνέχειας αλλά και της συνέπειας. Δεν μπορώ να καταλάβω την απαξίωση της...

Για να δούμε λοιπόν το πρόγραμμα σπουδών... 

13
Κάποιος είχε πεί ότι δεν έχει να κάνει με το πόσο καλός είσαι ( γιατί αυτό είναι πολύ υποκειμενικό ), αλλά με το πόσο αφοσιωμένος είσαι στην ίδια την ιδέα της μουσικής. Βέβαια το είπε για την ίδρυση μιας μπάντας, αλλά πιστεύω ότι ταιριάζει και στις υπόλοιπες περιπτώσεις...

Εξάλλου, το αν έχεις ή όχι κλίση είναι πολύ σχετικό...είναι πάντα καλό να ξέρεις τα όρια σου, και μερικές φορές μπορείς να τα εκμεταλλευτείς. Η προσωπική δημιουργία και ακόμη περισσότερο η προσωπική ευχαρίστηση δεν έχει να κάνει με την κλίση.Αν σέυχαριστεί αυτό που κάνεις συνεχίζεις και το κάνεις, αν όχι, κάνε κάτι άλλο.

14
Αυτό που δεν καταλαβαίνω εγώ είναι ο λόγος ύπαρξης ενός κρυφού σχολείου αφενώς...

Αφ'ετέρου, ακόμα και αν δεχθώ την αναγκαιότητα της ύπαρξης του, με βάση ποιά κριτήρια ανακυρήσσεται κανείς δάσκαλος σε αυτό?

Να διδάξει τι? Την αλήθεια? Ποιά αλήθεια? Την δική του? Και απο που και ως που είναι αυτός κατάλληλος ή έγκριτος για να μεταλαμπαδεύσει την όποια αλήθεια του? Εμένα μου φαίνεται άκρως εγωιστικό και επηρμένο...τόσοι και τόσοι φορείς της αλήθειας υπάρχουν τρυγύρω μας ( βλέπε Άδωνις  Γεωργιάδης και Λιακόπουλος και πολλοί πολλοί άλλοι... ), γιατί να θεωρήσει κανείς την δική του αλήθεια πιο έγκυρη?

Στην τελική, αν κανείς έχει την όρεξη να μάθει, υπάρχουν ένα κάρο βιβλιοθήκες και εκατοντάδες πηγές - χωρίς να υπολογίζουμε το ίντερνετ-, οπότε τι να το κάνει το κρυφό σχολείο?

Εμένα μου φαίνονται πολύ ύποπτες αυτές οι απόπειρες μόρφωσης του γένους...

15
Tο πιο αστείο είναι ότι βγήκε δίσκος του μήνα στο χάμερ...προς στιγμήν νόμιζα ότι επιτέλους βελτιώθηκαν τα γούστα τους, αλλά διαψεύστηκα στο αμέσως επόμενο τεύχος...
Το Alone είναι ο δίσκος που μας έβγαλε το λάδι για να βγεί.Φανταστήτε πως ήταν να βγεί το 2001 και πως κάθε χρόνο περιμέναμε πως και πως...μέχρι και στοιχήματα βάζαμε.
Τελικά είμαι διχασμένος ως προς το τελικό αποτέλεσμα.Δεν είναι ότι με απογοήτευσε,αλλά πάλι δεν θα το έλεγα και απο τα καλύτερα τους.Η παραγωγή είναι φοβερή, ειδικά στις ρυθμικές ( αν και τα lead είναι σχετικά μπροστά ), η φωνή του Lowe σπέρνει ( τώρα που πήγε και στους Candlemass...), αλλά περίμενα κάτι πιο...περίπλοκο συνθετικά,χωρίς αυτό να σημαίνει πως απογοητεύτηκα.Τα κομμάτια είναι στο σύνολο τους εξαιρετικά, εκτός απο το upon within ( το έβδομο στη σειρά,αν δεν κάνω λάθος ) είναι λίγο πιο μακρύ σε διάρκεια απ' ότι θα χρειαζότανε...
Αλλά πάλι...

16
Όντως...τελικά οι κιθαρίστες το παρακάνουμε με την γκρίνια τους στους ντράμερ, το παρακάνουνε με το σολάρισμα και τα ποζεριλίκια, ή απλά έχεις πρόβλημα με τους κιθαρίστες? Δεν είσαι και πολύ συγκεκριμένος στο παράπονο σου...

Βασικά, αν δεν μπορεί να επικρατήσει η σύνεση σε μία πρόβα όλοι το παρακάνουνε. Ο ντράμερ βαράει ασύστολα, ο τραγουδιστής πετάει κορώνες, και όλα τα μέλη παλεύουνε για το ποιό θα ακουστεί δυνατότερα. Υποθέτω πως όλα τα συγκροτήματα περνάνε απο αυτή τη φάση, ιδιαίτερα αν δεν υπάρχει μία γραμμή στον εκτελεστικό χώρο του κάθε μέλους...κοινώς, αν δεν μπορεί ο καθένας να αποφασίσει για το τί και πού θα παίζει.

Υποθέτω πως με αυτό το σκεπτικό όλοι ανεξεραίτως το παρακάνουνε. Θέμα συνεννόησης είναι και τίποτα παραπάνω.

17
Να πώ και εγώ την γνώμη μου? ( Και γιατί όχι, αφού αυτός είναι και ο σκοπός του φόρουμ )

Δέχομαι την ύπαρξη ζωής εκεί έξω. Εξάλλου θα ήταν κουτό να είναι η Γή ο μοναδικός πλανήτης που μπορεί να υποστηρίξει ζωή στην επιφάνεια του σε ένα ολόκληρο σύμπαν...
Αλλά ακόμη και αν μία φυλή εξωγήινων μπορούσε να υπερνικήσει τις αποστάσεις και είχε την τεχνολογία για κάτι τέτοιο- που σημαίνει ότι θα είχε την δυνατότητα να κάνει και όλα τα πράγματα που διαβάζουμε σε ιστορίες επιστημονικής φαντασίας και στις ταινίες- τότε γιατί να έρθει εδώ? Να κάνει τι? Να θαυμάσει την ακρόπολη και να φάει σουβλάκια στον Μπαιρακτάρη- ή ακόμη χειρότερα ( γι' αυτούς αλλά και για όσους τρώνε εκεί ) να φάει στα Μακ ντόναλντς και να πιεί κόκα κόλα?
Αλήθεια, έχουμε κάτι για να καταστήσουμε την Γή πόλο έλξης διαπλανητικού τουρισμού?
Εγώ νομίζω πως ούτε καν αυτό δεν έχουμε...

18
Και απο την μεριά μου τότε, να ζητήσω συγνώμη αν ήμουν ιδιαίτερα επιθετικός στον steel dragon. Απλά λόγω του ότι μελετάω για ανωτέρα, και έχω κυριολεκτικά φτύσει αίμα για να φτάσω εκεί δεν θεώρησα σωστό να γίνονται τέτοιες απαξιωτικές αναφορές όχι μόνο για εμένα, αλλά και για όσους βρίσκονται στην ίδια διαδικασία με εμένα.

Τώρα, αντιπαρέρχομαι των όσων λέγονται σχετικά με σπουδές που γίνονται με απώτερο σκοπό τις παχυλές αμοιβές. Δεν θεωρώ κακό να θέλει κανείς να αμοίβεται ανάλογα με τα επιτεύγματα του...εξάλλου έτσι δεν γίνεται με όλα τα επαγγέλματα.

Απλά είναι καθαρά στον χαρακτήρα του άλλου για το αν θα είναι σωστός επαγγελματίας ή σκιτζής. Ξέρω πολύ καλά την ιστορία με τα ωδεία που θέλουν να χρησιμοποιήσουν τους πτυχιούχους, γιατί και εγώ ήμουνα σε μια παρόμοια περίπτωση σε επαρχιακό ωδείο όταν σπούδαζα. Απλά είχα την σύνεση να καταλάβω ότι μάθημα δεν γινότανε και απλά ψάχνανε να παρουσιάσουνε τάξη ανωτέρας...για να καταλάβετε, είχαν δηλώσει μια κοπέλα για εξετάσεις δευτέρας ανωτέρας στο πιάνο, ενώ η ίδια δεν ήξερε να μετρήσει σωστά τρίηχα και παρεστιγμένα!Και τα κονομάγανε και χοντρά κάθε μήνα...

Αλλά αυτές οι περιπτώσεις δεν είναι ο κανόνας, και εξακολουθώ να πιστεύω πως όπως και αν θέλει να μάθει κανείς, είτε με μαθήματα είτε μόνος, ο τρόπος με τον οποίο θα βελτιωθεί παραμένει στην κρίση του. Διάολε, δεν έχουν γεννηθεί όλοι Vai! 

19
Συμφωνώ με τον αποπάνω. Μπορεί μεν να υπάρχουν άνθρωποι πλήρως καταρτισμένοι που να πάσχουν σε ότι αφορά την παραγωγικότητα τους, αλλά δεν είναι δυνατόν να πάρει κανείς πτυχίο και να είναι και ατάλαντος! Το αν θα αξιοποιήσει τις γνώσεις και την τεχνική του κατάρτιση στην σύνθεση και κατά συνέπεια στην παραγωγή μουσικής- καθώς και στην ποιότητα του έργου του- είναι τελείως άλλο ζήτημα.

Η τεχνική κατάρτιση δεν είναι κάτι κακό, με όποιο τρόπο και αν την αποκτήσει κανείς. Οπωσδήποτε δεν μπορεί κανείς να απαξιώνει τις σπουδές κάποιου άλλου. Που ξέρεις εσύ τι αίμα μπορεί να έφτυσε ο άλλος και πόσους καλόγερους έβγαλε ο κώλος του απο την μελέτη για να τον πείς και ατάλαντο με πτυχίο?

Πάρε και εσύ κανένα πτυχίο και βγάλε τους υπόλοιπους ατάλαντους...

20
Πιστεύω πως η ουσία είναι στο απο ποιόν φτιάχνεται ο νόμος και ποιανού τα συμφέροντα θέλει να προασπίσει...μην ξεχνάμε πως οι νόμοι δεν θεσπίζονται απο κάτω προς τα πάνω αλλά ανάποδα και ανέκαθεν είχαν αυτή την κατεύθυνση.

Όσο για την τήρηση τους, πιστεύω πως οι περισσότεροι απο εμάς την ανακαλούμε μόνο όταν μας συμφέρει, τουτέστιν όταν είμαστε και οι άμεσα θιγόμενοι...οπότε αφήνω τις όποιες διαμαρτυρίες για την σωστή τήρηση των νόμων στους οπαδούς της ουτοπίας ( στην οποία ΔΕΝ πιστεύω ).

21
Το καινούργιο των My Dying Bride και διάφορα τζαζ και μπλουζ που βλέπω κατά καιρούς σε φτηνές τιμές στο Μετρόπολις...
( Ελπίζω να μην το γκαντεμιάσω και ακριβήνουμε!Την έχω ξαναπατήσει!)

22
Το επαγγελματίας παραπέμπει άμεσα στο <<αμείβομαι για τις εμφανίσεις μου>>...
Αν και είμαι σίγουρος ότι κάποιοι -ενδεχομένως και αρκετοί- απο το φόρουμ να είναι επαγγελματίες μουσικοί, υποθέτω πως η πλειοψηφία ακόμη το παλεύει, είτε για να το κάνει επάγγελμα, είτε για το κέφι της και μόνο.
Εγώ παίζω τώρα σε δύο συγκροτήματα, το ένα με δισκογραφία ( έστω και μικρή ) και απο το 2003 και μετά έχουμε κάνει πάνω απο είκοσι συναυλίες, σε Ελλάδα και εξωτερικό.Μολαταύτα, μία φορά μόνο πήραμε 50 ευρώ ως μπάντα, και μάλλον ήμασταν και τυχεροί που τα πήραμε και αυτά.
Αυτό με κάνει επαγγελματία?Δεν νομίζω.
Μήπως να ξεκαθαρίσεις τι ακριβώς εννοείς λέγοντας <<επαγγελματίας>>?

23
Ποιός ο λόγος να τον κρεμάσουνε?Ήρωα θα τον κάνουνε...

Όσο για τον Σαντάμ,ο σκοταδισμός δεν έγκειται στο ότι κρεμάστηκε( όσο ακραίο κ αν είναι αυτό ).Ο σκοταδισμός και ο μεσαιωνισμός είναι στο ότι τον κρέμασαν οι ίδιοι οι απελευθερωτές του λαού του ( εδώ γελάμε έτσι σεν είναι?) και οι ίδιοι οι πρώην χρηματοδότες του...

Όποια και να ήταν η μοίρα του,ήταν κάτι που ο ίδιος ο λαός του θα έπρεπε να αποφασίσει.Όχι οι ξενόφερτοι <<σωτήρες>>του.Αυτή είναι κ η δημοκρατία που τόσο πασχίζουν να εξάγουν...

24
Ένα μικρό λαθάκι στην διεύθυνση:

www.myspace.com/litanydoom

Edit kain: Προσαρμογή τίτλου

25
Ένδιαφέρεστε για ελληνικό doom metal? Nα κάτι που μπορεί να λύσει μερικές απορίες για την πιο underground ελληνική metal οικογένεια συγκροτημάτων...

www.myspace.com/litany doom

Edit kain: Προσαρμογή τίτλου (πρώην "ΕΛΛΗΝΙΚΟ DOOM METAL-LITANY!").
Θα παρακαλούσα να μη χρησιμοποιούνται αποκλειστικά κεφαλαία στους τίτλους (για περισσότερα, παραπομπή στις Οδηγίες). Επίσης, αν πρέπει να διορθωθεί η διεύθυνση, μπορεί να γίνει απευθείας, χωρίς να είναι απαραίτητο ένα δεύτερο μήνυμα, χρησιμοποιώντας την Τροποποίηση, πάνω δεξιά.

Σελίδες: [1] 2 3