Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - IxNiLaTiS

Σελίδες: [1] 2
1

https://www.youtube.com/watch?v=-mm34vLRiaU

Μερικές φορές γράφουμε ένα κομμάτι για κάτι, και έτσι παίρνει το όνομα του. Άλλες φορές γράφουμε ένα κομμάτι και μετά ψάχνουμε να του βρούμε τίτλο.
Αλλά όλοι οι τίτλοι ... δεν  ..

"Νο 27" λοιπόν. Όχι ότι είναι το εικοστό έβδομο σε κάποια σειρά, αλλά είναι ένας τρόπος να το ξεχωρίσεις

https://www.youtube.com/watch?v=fCnG7wqS3uQ

2
Κάποτε είχα ζητήσει γνώμες για τον ήχο στα κομμάτια μου.
Μετά από κάποια χρόνια επιστρέφω, φαντάζομαι "βελτιωμένος".

https://www.myspace.com/ixnilatis/music/songs?filter=featured

Τα πρώτα 3 είναι τα παλαιά που κάποιοι από εσάς είχατε τότε ακούσει, αλλά τα 4 τελευταία  είναι φρέσκα. Σπαρταράνε!

Παρόλο που η μίξη και το μάστερινγκ (λέμε τώρα) είναι δικά μου, ο ήχος σε κάθε κομμάτι δεν είναι ίδιος. Ακόμα και τα ίδια όργανα σε κάθε κομμάτι ακούγονται κάπως διαφορετικά. Πώς αντιμετωπίζεται αυτό;

Θα με ενδιέφερε και οποιαδήποτε άλλη κριτική, ιδιαίτερα τι ΔΕΝ σας άρεσε, ή σας ενόχλησε.

Ευχαριστώ.


---------

Επίσης αν ξέρει κάποιος να μου πεί αν γίνεται να εξαφανίσω το "Buy" από τα κομμάτια μου, και αν γίνεται να τα κάνει ο κόσμος  free download.

3
 Φίλος μου έφτιαξε στην σοφίτα του σπιτιού του ένα Vocal Booth προκειμένου να ηχογραφεί περισσότερο φωνή για broadcast εφαρμογές.  Τα σχέδια πάρα κάτω δείχνουν το δωμάτιο.  Τα κόκκινα στους τοίχους είναι πάνελ με πετροβάμβακα (απορροφητικά). Φαίνεται  επίσης και μια  μπασοπαγίδα σε γωνία.
 
Όταν ο εκφωνητής βρίσκεται πολύ κοντά στο μικρόφωνο, τότε ο ήχος της φωνής είναι καθαρός, δυνατός και μεστός. Όταν όμως ο εκφωνητής απομακρυνθεί 40 -60 εκ από το  μικρόφωνο, πράγμα που θα κάνει οπωσδήποτε, τότε ο ήχος που συλλαμβάνει το μικρόφωνο έχει μεγάλο ποσοστό χρώματος από το δωμάτιο, και η φωνή ακούγεται σαν μέσα σε κουτί.  Ίσως αν το δωμάτιο ήταν μεγαλύτερο να μην είχαμε αυτό το πρόβλημα. Τώρα όμως που οι τοίχοι είναι πολύ κοντά στο μικρόφωνο, οι ανακλάσεις συναγωνίζονται την πηγή τους.
 

 

 

 

 
Παρόλα τα πάνελ που βάλαμε, δεν καταφέραμε να εξαλείψουμε το φαινόμενο να αρπάζει το μικρόφωνο την αντήχηση του χώρου.
 
Τι μπορούμε να κάνουμε;
 
- Μπορούμε να βρούμε τρόπο να μιλά ο εκφωνητής κοντά στο μικρόφωνο;
 
- Είναι δυνατόν να ησυχάσουμε εντελώς τον χώρο;
 
Διευκρινήσεις:
 
1. Το πρόβλημά  είναι οι ανακλάσεις που δίνουν την αίσθηση του κουτιού, και όχι η ηχομόνωση για εξωτερικούς θορύβους.
 
2.  Το μικρόφωνο είναι πυκνωτικό. Τα δυναμικά απλά … δεν …. !
 
3. Οι αυγοθήκες αποκλείονται  Παρακαλώ να απαντήσει μόνον όποιος  έχει αντιμετωπίσει και λύσει το ίδιο πρόβλημα, αν φυσικά έχει την καλοσύνη. 
 
Ευχαριστώ.
 

4
Έχω κατα καιρούς παρατηρήσει σε διάφορα videos,  οι ηχολήπτες ηχογραφούν μιά στερεοφωνική πηγή σε 2 κανάλια L+R καί όχι σε ένα στερεοφωνικό κανάλι.

Φαντάζομαι ότι αυτό δίνει την δυνατότητα για διαφορετική επεξεργασία στα δύο κανάλια, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο.  Τι δηλαδή μπορεί να καταφέρει κάποιος με αυτή την τεχνική;
Έκανα μια σύντομη αναζήτηση στο φόρουμ και δεν βρήκα τίποτα. Αν το θέμα έχει συζητηθεί ας θέσει κάποιος το link.
Ευχαριστώ.

5
Φτιάχνω κυματομορφές σε sampler χρησιμοποιώντας την τεχνική της Single Cycle Loop. Δηλαδή παίρνω ένα πολύ μικρό τμήμα ένας δείγματος και το λουπάρω ώστε να βγει ένας συνεχόμενος ήχος. Τέτοιου είδους ήχοι θυμίζουν πολύ τις κυματομορφές  αναλογικού ή και παλαιού υβριδικού συνθεσάιζερ. Χρησιμοποιώ τέτοιες κυματομορφές για να προσομοιώσω ήχους εγχόρδων και πνευστών, και μπορώ να πώ ότι με έχουν καλύψει αρκετά.

Αλλά, υπάρχει πάντα το "αλλά"!

Στις χαμηλές οκτάβες όπου ο ήχος αναπαράγεται με μικρότερη ταχύτητα, γίνεται πιο πλαδαρός – πιο άδειος. Αυτό είναι γενικά ένα μειονέκτημα των samplers! Αν όμως μπορούσα να προσθέσω στον ήχο μερικές αρμονικές όχι μόνον θα γέμιζε τον ήχο, αλλά θα άνοιγε και ένας δρόμος προς περεταίρω πειραματισμό.
Έ
χω δοκιμάσει το Distortion, δηλαδή περνάω την κυματομορφή από παραμόρφωση και μετά ξαναλουπάρω. Το αποτέλεσμα είναι όμως υπερβολικό, δηλαδή ναι μεν μένω με μια σφικτή κυματομορφή, έχει όμως χάσει το αρχικό ηχόχρωμα και από έγχορδο ή πνευστό καταλήγει να θυμίζει γυάλινο ήχο σαν τα ηλ. πιάνα του DX7.

Γνωρίζει κανείς κάποιο τρόπο να προσθέσω στην κυματομορφή μερικές  αρμονικές ή γενικά να την κάνω πιο μεστή – σφικτή – συμπαγή, χωρίς όμως να χάσει το αρχικό της χρώμα;
Ευχαριστώ.


6
Γεια σας και πάλι, μετά από μερικά χρόνια …  Smiley
Εύχομαι σε όλους καλή χρονιά.

Χρειάζομαι βοήθεια γιατί το DAW μου δεν δουλεύει σωστά. 

Μετά από 3-4 χρόνια μουσικής απραξίας, μου ξανάρθε η όρεξη. Ενώ το pc που κοιμόταν τόσα χρόνια δούλευε μια χαρά, του έκανα ένα φορμάρισμα για φρεσκάρισμα (τι το ήθελα ), και τώρα δεν συγχρονίζει σωστά ή κάρτα ήχου (audiophile 2496) με αποτέλεσμα να ακούω clicks και pops.

Μετά φόρτωσα όλους τους τελευταίους drives, και στην κάρτα ήχου, και στο MB και στην κάρτα γραφικών,  δοκίμασα και την αυξομείωση των buffers αλλά το πρόβλημα παραμένει.

Το πρόβλημα είναι εντονότερο με το Cubase SX3 και το WMP ενώ είναι ελάχιστο (αλλά υπαρκτό) με το Reaper.
Ήμουν πολύ ευχαριστημένος από αυτό, και προσπαθώ μήπως  το κάνω να δουλέψει, πριν αποφασίσω να πάρω άλλο. 

Έψαξα στις αναρτήσεις του Kithara αλλά και στο διαδίκτυο γενικώς, όμως δεν έλυσα το πρόβλημά μου.

Μπορεί κανείς να με βοηθήσει;


Windows XP – SP2
audiophile 2496
P5 3.200 με 1γίγα μνήμη.
Midisport 4x4
Τρεις σκληρούς


Ευχαριστώ.

7
"Πρέπει να φτιάξουμε μιά Παγκόσμια Κυβέρνηση.
Οι ισχυροί του πλανήτη να έχουν ενιαία παγκόσμια οικονομική πολιτική"


Αυτό είπε ο πρόεδρος της ΕΚΤ (Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπαζας) Jean-Claude Trichet στο περιοδικό Forbes.

Τόνισε ότι οι αρχηγοί των πιο ισχυρών οικονομικά κρατών, να καθίσουν σε ένα τραπέζι και να βάλουν κάποιους κανόνες που θα διέπουν την λειτουργία της οικονομίας και του χρηματοπιστωτικού συστήματος, ώστε να αποφεύγονται στο εξής κρίσεις σαν την τωρινή.



Είπαμε κι εμείς ... από που προήλθε τέτοια κρίση; :shock:
Πώς γίνεται όλα τα ανεπτυγμένα κράτη να είναι καταχρεωμένα;
Αλήθεια που είναι χρεωμένα;
Σε ποιούς;
Στους τριτοκοσμικούς μήπως ή ... κάπου αλλού;  :?:

Η τακτική τους είναι οτι όταν θέλω να επιβάλω "κάτι", πρώτα δημιουργώ ένα πρόβλημα, και μετά παρουσιάζω αυτό το "κάτι" ως λύση στο πρόβλημα... Και ω του θαύματος ο κόσμος το δέχεται αμέσως με ανακούφιση ως σωτηρία!
Έτσι λοιπόν η διέξοδος από την κρίση που φτιάξανε, είναι ο σχηματισμός Παγκόσμιας Κυβέρνησης.



Αν είσαι χορτάτος και αυτάρκης, και δεν έχεις καμία ανάγκη, και έρθω εγώ και σου πώ "κάνε μια κολοτούμπα" θα με στείλεις στο διάολο. Για ποιό λόγο να την κάνεις;
Αν όμως σε κάνω πρώτα να πεινάσεις, και μετά ως έξοδο από την πείνα σου προτείνω την κολοτούμπα, τότε θα κάνεις με ευχαρίστηση και περισσότερες. :lol:

Είπαμε κι εμείς γιατί ακρίβυναν εξωφρενικά τα καύσιμα και γενικά το κόστος διαβίωσης; Πώς έγινε αυτό; :shock:

Έτσι λοιπόν η έξοδος από την κρίση δεν είναι η παύση των δανεισμών, αλλά το να κάνουν κάποια "λίγα άτομα" κουμάντο στην γή. Αυτό δηλαδή που ονειρεύονταν από την εποχή του ...

Άλλοι πάλι λένε οτι η έξοδος από την κρίση είναι να τους σφάξουμε και να στείλουμε πίσω στον διάβολο την παγκοσμιοποίησή του και όλα τα συστήματά του. Μια χαρά ήμασταν πρίν την εφαρμογή της "ανάπτυξης" που μας επέβαλαν με το στανιό.

8
  •    
     
    Ο κάθε ασυνείδητος ψεκάζει όποτε θέλει …
     
    Με ότι φάρμακο θέλει …
     
    Με όση ποσότητα θέλει ..
     
    Όλα αυτά μολύνουν τον υδροφόρο ορίζοντα, καταλήγουν στο  πιάτο μας, αλλά ταυτόχρονα εξοντώνουν τις μέλισσες.
     

     
    Οι μέλισσες είναι ο βασικός επικονιαστής του οικοσυστήματος,  και ο πληθυσμός τους έχει αρχίσει να ελαττώνεται σημαντικά. Αυτό έχει τρομερές  επιπτώσεις στην χλωρίδα – άγρια και ήμερη – καθώς το οικοσύστημα και η αγροτική  παραγωγή θα καταστρέφονται.
     
    Ήδη στην Αμερική έχουμε τα πρώτα κρούσματα όπου οι αγρότες  έχουν καταντήσει να πληρώνουν τους μελισσοκόμους για να φέρνουν τις κυψέλες  τους στα κτήματά τους, ώστε να γίνεται η επικονίαση.
     
    Όλοι οι μελισσοκόμοι σύσσωμοι αντιτασσόμαστε στην παράνομη  και αλόγιστη χρήση των φυτοφαρμάκων. Ζητούμε από τους αγρότες να εφαρμόζουν  επιτέλους τους νόμους:
     
    1. Να μην χρησιμοποιούν μη εγκεκριμένα φυτοφάρμακα.
     
    2. Να χρησιμοποιούν μόνον τις ενδεδειγμένες ποσότητες που  τους υποδεικνύει ο γεωπόνος τους.
     
    3. Να μην ψεκάζουν τις ώρες που κυκλοφορούν στον αγρό οι  μέλισσες και άλλα επικονιαστικά έντομα - όπως άλλωστε και ο νόμος ορίζει – αλλά  να ψεκάζουν τις αργές απογευματινές και βραδινές ώρες όπου οι μέλισσες  μαζεύονται στις κυψέλες τους και δεν κινδυνεύουν άμεσα.
     
    Επίσης ζητούμε από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης να σταματήσει η χρήση των  νεονικοτινοειδών φυτοφαρμάκων  όπως έγινε και στις περισσότερες χώρες την Ευρώπης. Τα νεονικοτινοειδή είναι  μια ομάδα φυτοφαρμάκων με τα οποία εμποτίζονται οι σπόροι με στόχο την  προφύλαξή τους από τα διάφορα έντομα και μύκητες μέχρι το φύτρωμά τους, αλλά  και αργότερα προστατεύουν το φυτό αφού βρίσκονται μέσα του. Τα φυτοφάρμακα αυτά  έχουν ανιχνευθεί στο χώμα, στα διάφορα μέρη των φυτών καθώς και στη γύρη τους. Τελικά  καταλήγουν στο πιάτο μας.
     
    Εμείς οι μελισσομπλόγκερς ορίζουμε την
    2 Αυγούστου ως ημέρα κατά της  παράνομης και παράλογης χρήσης φυτοφαρμάκων.
     

9
Ύστερα από έρευνες έξι ετών, ο Ελβετός Μπερτράν Πικάρ παρουσίασε την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2009 στη Ζυρίχη ενώπιον 800 προσκεκλημένων το πρώτο αεροσκάφος, το Solar Impulse, που χρησιμοποιεί αποκλειστικά ηλιακή ενέργεια.



Μέσα στο 2010 θα πραγματοποιήσει την πρώτη του νυκτερινή πτήση, δηλαδή πτήση με ενέργεια από τις μπαταρίες που έχει γεμίσει με ενέργεια από τον ήλιο.

Το ερώτημα κάθε λογικού ανθρώπου καθώς και του ίδιου του Μπερτράν Πικάρ είναι πως αφού μπορεί ένα αεροσκάφος να πετάει νύκτα και μέρα με την ηλιακή ενέργεια, γιατί να μην μπορεί να λειτουργεί και το αυτοκίνητο.

Παράθεση
"Αν ένα αεροσκάφος είναι σε θέση να πετά, νύχτα και μέρα, χωρίς καύσιμα, κινούμενο αποκλειστικά με ηλιακή ενέργεια, ας μην έλθει μετά κανείς να υποστηρίξει ότι είναι αδύνατο να γίνει το ίδιο και με τα αυτοκίνητα", τόνισε στην ανακοίνωσή του, ο Μπερτράν Πικάρ που είχε την ιδέα για την κατασκευή ενός τέτοιου αεροσκάφους.


Και βέβαια το ηλιακό  και ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει φτιαχτεί εδώ και δεκαετίες, αλλά το καρτέλ των εταιρειών καυσίμων δεν μπορεί να ανεχτεί να χάσει τα τεράστια κέρδη του όχι μόνον εις βάρος της τσέπης του κοσμάκη, αλλά και εις βάρος του οικοσυστήματος και του μέλλοντος της Γής.

 Δυστυχώς βρισκόμαστε κάτω από την κυριαρχία  βρικολάκων.

Εμείς φταίμε. εμείς τους αφήσαμε να μας εξουσιάζουν. Το μόνο που κάνουμε είναι να "κοιτάμε την δουλεία μας"  και να πληρώνουμε αυτά που μας ζητάνε.


Δείτε το παρακάτω βίντεο και πείτε μου τί αισθανθήκατε.




10


Έλαβα το παρακάτω email.

Το σωφρονιστικό μας σύστημα‏
"Η Κατερίνα Γκουλιώνη βρέθηκε νεκρή στο πλοίο κατά τη διάρκεια της μεταγωγής  της από τις φυλακές Ελαιώνα Θηβών σε φυλακές της Κρήτης. Τα αίτια του θανάτου  της παραμένουν αδιευκρίνιστα. Δύο μήνες πριν την τραγική της κατάληξη, η γυναίκα  αυτή απευθύνθηκε με επιστολή της στον Συνήγορο του Πολίτη. Αυτή η επιστολή ήταν  για την γυναίκα αυτή, ηλικίας σαράντα ενός ετών, το μοναδικό της  αποκούμπι.

Στην επιστολή αυτή η Κατερίνα Γκουλιώνη περιγράφει με μία  απίστευτη διαύγεια και έναν ρεαλισμό στον οποίο δύσκολα αντέχει κανείς, τον  σχεδόν καθημερινό βασανισμό της από τις δεσμοφύλακες, τους ιατρούς και  γενικότερα τους υπεύθυνους των φυλακών. Το κείμενο της επιστολής αυτής είναι  ανατριχιαστικό. Παραπέμπει σε ότι χειρότερο έχει καταγραφεί στην ιστορία των  φυλακών. Η συστηματικότητα και  η μεθοδολογία των βασανιστηρίων, η επιμελώς  σχεδιασμένη προσβολή της προσωπικότητας της, ο καθημερινός σχεδόν βιασμός της  από τις δεσμοφύλακες με πρόσχημα την «έρευνα» για την ανακάλυψη ποσότητας  ναρκωτικών, με την βάρβαρη και βάναυση «εισδοχή» στην κολπική της χώρα, που  συνοδευόταν από σχόλια σεξουαλικού περιεχομένου, ο εξαναγκασμός της να αφοδεύει  και να ουρεί υπό τα βλέμματα των δεσμοφυλάκων της, όλα τα παραπάνω παραπέμπουν  σε μεθοδευμένα βασανιστήρια που παραβιάζουν τους νόμους του Κράτους, τους  κανονισμούς του σωφρονιστικού συστήματος, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Θυμίζουν  Νταχάου και ʼουσβιτς. Όλα αυτά ωστόσο συμβαίνουν το 2009 στις φυλακές αυτής της  χώρας.

Η Κατερίνα Γκουλιώνη βρέθηκε νεκρή κατά τη μεταγωγή της, αλλά  ακόμη οι αρχές δεν έχουν δημοσιοποιήσει τα τελικά πορίσματα που εξηγούν τον  θάνατο της. Δεν έχει γίνει άλλωστε γνωστό αν ο Συνήγορος του Πολίτη αντέδρασε ή  αν προτίθεται να αντιδράσει στην επιστολή που έλαβε από την απελπισμένη τρόφιμο  στις 2 Φεβρουαρίου του 2009. Από τότε κύλησαν δύο μήνες και οι γυναίκες στις  φυλακές του Ελαιώνα Θηβών εξακολουθούν να βιάζονται και να εξευτελίζονται   καθημερινά."

11

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ
Μακεδονία, 5 Μαρτίου 2009 μ.Χ.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΤΟΥ ΣΤΕΦΕΝ ΜΙΛΛΕΡ ΣΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
ΔΙΑΣΗΜΟΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ
ΞΕΣΚΕΠΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΟΥΣ


Μοιάζει με σκηνή από κινηματογραφική ταινία, αλλά είναι πραγματικός εφιάλτης:
το Κυβερνητικό Μέγαρο των Σφετεριστών της Μακεδονίας μας, ντυμένο με …«παρελθόν»

Ο διάσημος Αμερικανός Καθηγητής Αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο του Μπέρκλευ Στέφεν Μίλλερ, με μνημειώδη επιστολή του, προς το επίσημο Περιοδικό του Αμερικανικού Αρχαιολογικού Ινστιτούτου «Archaeology Magazine», ξεσκεπάζει τους σφετεριστές της Ιστορικής Αλήθειας και με αδιαμφισβήτητα επιστημονικά επιχειρήματα, καταρρίπτει απόλυτα τους ισχυρισμούς των Σκοπίων, περί του δήθεν δικαιώματός τους να αποκαλούνται «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» και «ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ»!

Ειδικότερα, ο διάσημος Καθηγητής, με αφορμή προκλητικό άρθρο του Δημοσιογράφου Matthew Brunwasser για τα Σκόπια, υπό τον τίτλο «Letter From Macedonia: Owning Alexander», που δημοσιεύθηκε στο προηγούμενο τεύχος Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου του καταξιωμένου αμερικανικού περιοδικού «Archaeology», ανατρέπει με γραπτή επιστολή του το «θεμελιώδες ιδεολόγημα» των Σκοπίων, τεκμηριώνοντας πως η περιοχή εκείνη ήταν η Παιονία και πως δεν έχουν δικαίωμα άρα οι σημερινοί Σκοπιανοί κάτοικοί της, να αποκαλούν το κράτος τους «Μακεδονία», αλλά ούτε και τους εαυτούς τους «Μακεδόνες», όπως δεν μπορούν να το κάνουν λόγου χάρη και «οι Αιγύπτιοι»!



12
Νοοτροπία της Εποχής.
Η ταινία αυτή λέγεται Zeitgeist
Δείτε της εδώ με Ελληνικούς υπότιτλους
http://greek-movies.eu/parts/0549/
Είναι χωρισμένη σε τρία μέρη.
Απλά δείτε τα  8)

ΔΕΙΤΕ ΤΑ.  ;)

13
Από το blog http://atuxeisfilosofies.blogspot.com/

Η Επανάσταση της Υποκρισίας, η Εξέγερση του Καναπέ


Πολλοί λένε πως αυτή η γεννιά που βγήκε στους δρόμους, οι 15άρηδες είναι η γεννιά του φραπέ, αλλά να κοιτάξτε τους, ξύπνησαν! Δεν ειναι αυτή η γεννιά του καφέ (αυτή είμαστε εμείς, μη κλέβετε δεν παίζω!) είναι η γεννιά του playstation και των internet cafes και της κακόγουστης μουσικής (μη ξεχνιώμαστε). Και μου τη δίνει που αναφέρεται σε αυτούς η κοινωνία ως "η νέα γενιά". Δηλαδή εμείς οι 25αρηδες τι σκατά είμαστε; Οι Κωλόγεροι;

Αυτά είναι παιδιά, ΠΑΙΔΙΑ, πως να το κάνουμε δηλαδή; Εχουν κηδεμόνες και την ευθύνη τους τη φέρουν αποκλειστικά αυτοί. Εμείς, όμως, η πραγματική ένδοξη γενιά του φραπέ, είμαστε η νέα γενιά. Εμείς τρώμε τη πού**α για την ανευθυνότητα, τη δειλεία, την ανικανότητα, το ξεπούλημα της προηγούμενης(-ων) γενιάς(-ιών). Εμείς θα φτιάξουμε τις καταστάσεις και τις συνθήκες για αυτά τα μαμόθρεφτα. Τα ελάχιστα παιδιά που βγήκαν στις τηλεοράσεις να μιλήσουν παπαγαλίζανε, πιπιλίζανε καραμέλες, παπαγαλίζανε εκφράσεις και λέξεις που ακούνε στις ειδήσεις, και αυτό σε μας τους έκπληκτους μεγαλύτερους μας εντυπωσίαζε. "Κοίτα τι λέει ο πιτσιρικάς! Καλά τα λέει". Εντάξει, ας ηρεμίσουμε. Και εμείς όταν πετάγαμε καμιά ατάκα και γινόμασταν cool οι μεγαλύτεροι μας σνόμπαραν. Έτσι γινόταν πάντα και έτσι θα γίνεται πάντα.

Τώρα, δεν τους κατηγορώ βέβαια που βγήκαν στους δρόμους. Δολοφόνησε ένας μπάτσος, ένα εξουσιόπληκτο γουρούνι με τη μικρή του μπλέ στολή και το πιστολάκι του ένα παιδί. Ότι και αυτό να έκανε, είτε προκάλεσε είτε όχι, το σκότωσε! Και καλά κάνανε τα παιδιά (με τους γονείς τους τα περισσότερα και μπράβο στους γονείς τους για αυτό γιατί αλλιώς θα κλαίγαμε κι άλλους) και βγήκανε στους δρόμους να διαδηλώσουν για αυτή τη κατάσταση.

Ξαφνικά μιλάνε όλοι για τον "Αλέξη". Γιατί Αλέξη; Τον ξέρατε; Σας ήξερε; Τι οικιότητες είναι αυτες; Τι αμερικανιές; Τι μαϊμουδισμοί; Πήγε και ο άλλος ο γελοίος και έκανε ειρηνική δήθεν διαδήλωση με κεριά. Που ζούμε; Στο Αμέρικα; Έτσι εκφράζεται ο Έλληνας; Τι φραγκισμοί είναι αυτοί; Που είναι η πυγμή μας; Που το πάθος μας για την αλήθεια, τη πραγματική δράση; Θόλωσαν όλα αυτά όπως και το μυαλό μας από τα σκατά που μας ταϊζουν στις τηλεοράσεις ως πολιτικά ορθές δράσεις, χάθηκαν όπως και οι ψυχές μας στο κόσμο όπου μας αναγκάζουν να εστιάζουμε τυφλά στο χρήμα, την επιβίωση, τη καλοπέραση, τον υλισμό, στην ΑΝΑΓΚΗ.

Βγήκαν μετά κάποιοι και καπηλεύτηκαν τη μνημη του παιδιού, είτε παίζοντας το πληγωμένοι, λες και χάσανε τον ύπνο τους (ιδίως οι πολιτικοί και οι δημοσιογράφοι) είτε οι κουκουλοφόροι που δεν σταμάτησαν να καίνε και να σπάνε πράγματα ακόμα και κατα τη διάρκεια της κηδείας, τιμώντας έτσι δήθεν το θύμα της κοινωνικής ανευθυνότητας μας. Οι μόνοι που δεν καπηλεύτηκαν ήταν οι διαδηλωτές εργαζόμενοι την μεθεπόμενη μέρα και αυτό επειδή είχαν προγραμματίσει τη πορεία τους αρκετό καιρό πριν το συμβάν.

Σε μεταφορά ...

Εκ μεταφοράς ...
Δεν μου αρέσουν οι γενικεύσεις κύριοι. Και αυτό που έγινε είναι μια γενίκευση. Και δε ζούμε ούτε στη δεκαετία του 70 ούτε σε καμιά καταναγκαστική χώρα. Ζούμε το 2008 και όλοι έχουμε τη ψευδαίσθηση ότι έχουμε εκσυγχρονιστεί, εχουμε εξελιχθεί, έχουμε μεταλλαχθεί σε κάτι καλύτερο. Όπως ακριβώς κάναμε και μετά τη κατάκτηση του Euro, όπως ακριβώς κάναμε και μετά τους "καλύτερους ολυμπιακούς", όπως κάνουμε πάντα, σαν μαϊμούδες που περιμένουμε μετα το σόου να μας πούνε οι ξένοι παρατηρητές μπράβο και να μας πετάξουν το κοκκαλάκι μας υπο τη μορφή του τουρισμού. Και μετά γίνεται κάτι τέτοιο και απογητευόμαστε και πέφτουμε απ τα σύννεφα. Μετά ανεβαίνουν οι φόροι, ανεβαίνει η βενζίνη, ακριβαίνουν τα πάντα (όπως παντού στο κόσμο άλλωστε) αλλά εμείς δεν είμαστε προετοιμασμένοι ψυχολογικά για κάτι τέτοιο. Μέχρι χθές ήμασταν εξελιγμένοι, πρώτοι, γ**άτοι. Μας χειροκρότησαν στο τσίρκο για τη παράστασή μας εξάλλου οι ξένοι τη προηγούμενη νύχτα. Και τώρα αποχαυνωνόμαστε από την δραματική αλλαγή και τα χάνουμε και απογοητευόμαστε και γεμίζουμε ένταση και "οργή" και δυσπιστία. Και ψάχνουμε αφορμή να ξεσπάσουμε. Αλλά επειδή είμαστε κότες περιμένουμε τον από μηχανής θεό να εμφανιστεί να επαναστατήσει, να ΔΡΑΣΕΙ, που έλεγα σε άλλο note, για να βγούμε και εμείς έξω και να δηλώσουμε συμπαράσταση. Όπως οι αμόρφωτοι και άπλυτοι και φοβισμένοι άνθρωποι ακολουθούν τον φαντασμένο τρελό που ακούει φωνές γιατί δεν έχουν να προτείνουν μόνοι τους μια λύση. ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ λοιπόν, ποτέ δε δρούμε. Αν είχε βγεί όλη η Ελλάδα έξω και τα έκαιγε, τα έσπαγε, έδειχνε ότι είναι πράγματι οργισμένος ο Έλληνας, ότι πραγματικά "ως εδώ και μη παρέκει" τότε δε θα λέγαμε "καταδικάζουμε τα γεγονότα". Δε θα υπήρχαν ούτως οι άλλως αυτά τα βγδελιγματα οι δημοσιογράφοι να μας γεμίζουν τα αυτιά με κενές εκφράσεις εντυπωσιακές αλλά που δε σημαίνουν τίποτα. Αν ήμασταν οργισμένοι, θα βγαίναμε όλοι έξω. Αλλά δεν ήμασταν. Είματε απογοητευμένοι από τον εαυτό μας απλά φοβόμαστε να το παραδεχτούμε. Και για αυτό είμαστε παθητικοί. Και για αυτό είμαστε κομπλεξικοί. Και για αυτό φταίνε οι γονείς μας. Και η έλλειψη παιδείας μας.

Εξηγώ...

Οι τελευταίες τρείς-τέσσερις γεννιές μεγαλώσανε ακουγοντας συνέχεια για το πόσο ηρωική ήταν η γενιά του πολυτεχνείου (οι γονείς τους δηλαδή), πόσο ηρωική ήταν η προηγούμενη γενιά που αντιστάθηκε στο γερμανό, που πολέμησε τον ιταλό (κάποιοι μέσα στη μιζέρια τους είναι υπερήφανοι που συμετείχαν σε έναν εμφύλιο σε οποιαδήποτε πλευρα, τέτοια η ξεφτύλα μας), η ακόμα πιο προηγούμενη γενια είχε και αυτή τους ήρωές της στους Βαλκανικούς και σιγά σιγά φτάνουμε μέχρι τη τουρκοκρατία.Ιδίως η προηγούμενη γενιά χωρίς να ξέρουμε πως και γιατί όλοι τους σχεδόν κάναν αντίσταση κατά της χούντας. (Μη ξεχνάμε ότι αν ρωτήσουμε το κόσμο σε λίγο θα μετρήσουμε πως στο πολυτεχνείο μέσα ήταν ο μισός πληθυσμός του κράτους μας. Τέτοια υποκρισία. Τέτοια ανάγκη για συμετοχή σε κάτι μεγάλο, σε κάτι να έχουμε να λέμε "ήμουν και εγώ εκεί" με υπερηφάνια και σνομπ για αυτούς που δήθεν δεν ήταν). Βλέπουμε λοιπόν έντονο το αίσθημα του "ηρωισμού" του "αγώνα" της "αντίστασης" του "συμμετέχω σε κάτι μεγαλύτερο από τον εαυτό μου" από πατέρα σε γιο και μάνα σε κόρη. Οι τελευταίες γενιές δεν έχουν κάτι τέτοιο. Έχουν όμως μεγαλώσει με αυτές τις ιδέες που πέρασαν από πατέρα σε γιο. Δεν συμβαίνει όμως κάτι μεγάλο. Δεν γίνεται κάποιος πόλεμος. Δεν έχουμε κάποια κατοχή. Δεν έχουμε κάποιον καταπιεστή να αποτινάξουμε το ζυγό του. Δεν έχουμε αιτία να αγωνιστούμε και το σημαντικότερο: ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙΩΘΟΥΜΕ. Οπότε ψάχνουμε αφορμή, ψάχνουμε την αιτία. Για ψύλλου πήδημα (ιδίως αν συγκρίνουμε τις αφορμές με άλλους ξεσηκωμούς) "επαναστατούμε", "αγωνιζόμαστε", "αντιδρούμε", και το αγαπημένο μου "αντιστεκόμαστε". Τη στιγμή που ΕΜΕΙΣ ανεβάζουμε στην εξουσία τα ίδια άτομα, από τους ίδιους κύκλους, από τα ίδια κοινωνικά στρώματα, με τις ίδιες σάπιες απαρχαιωμένες ιδέες. Ξέρουμε κατά βάθος ότι φταίμε εμείς οι ίδιοι αλλά πως να επαναστατήσεις, να αγωνιστείς, να αντιδράσεις και να επαναστατήσεις εναντίον του ίδιου σου του εαυτού; Πρέπει όμως να βρούμε και εμείς κάτι, όπως το οφείλουμε στην παράδοση του έθνους μας να βρούμε ως γενιά ένα γεγονός μεγαλύτερο από εμάς τους ίδιους για να συμμετασχουμε και να έχουμε να λέμε "ήμουνα και εγώ εκεί".Με αυτό το κόμπλεξ κατωτερότητας μεγαλώσανε και τα παιδιά μας.

Σε μεταφορά ...
Εκ μεταφοράς ...

Όταν όμως συμβαίνουν τέτοια γεγονότα, επειδή τα αντανακλαστικά μας είναι σκουριασμένα, δεν το αντιλαμβανόμαστε και δε δρούμε. Ολισθαίνουμε στην αντίδραση. Ολισθαίνουμε σε ηλίθιες μαϊμουδίστικες "αντιδράσεις" χωρίς νήμα, ουσία και αντίκτιπο. Επί μια δεκαετία σφάζανε τους Σέρβους και εμείς το μόνο που κάναμε σαν λαός ήταν πορείες. Επί μια διετία στέλναν στρατεύματα μέσα από τη θεσσαλονίκη και εμείς το μόνο που κάναμε ήταν πορείες και διαμαρτυρίες. Επί 30 χρόνια εκλέγουμε κυβερνήσεις νοθείας που κυβερνούν έχοντας πάντοτε λιγότερο από το 50% της ανοχής του σώματος των ψηφοφόρων. Επί 30 χρόνια ο ανειδίκευτος και αμόρφωτος ανηψιός του βουλευτή παίρνει τη δουλειά σου μέσα από τα χέρια σου. Επί 30 χρόνια σπουδάζεις σε πανεπιστήμια στο εξωτερικό, φτάνεις σε επίπεδο να σου παίρνουν πιπες για να μείνεις εκει και να δουλέψεις για αυτούς και επιστρέφεις στην ελλάδα και δε σου αναγνωρίζουν το πτυχιο σου και την αξία σου επειδή δεν δέχτηκες να συμμετάσχεις στο ΛΟΤΤΟ των πανελληνίων-πανελλαδικών. Επί 30 χρόνια σε καλούν να πας φαντάρος χωρίς να σε πληρώνουν για το χρόνο που σπαταλάς και καις και σαπίζεις κανοντας απολύτως τίποτα το δημιουργικό. Ούτε καν την στρατιωτική εκπαίδευση. Επί 30 χρόνια ανέχεσαι 100 δημοσιογράφους να παίρνουν αφθαίρετα το ρόλο του δάσκαλου, εκπαιδευτή, αναλυτή, πολιτκού, προπονητή, ιατρού, ντετέκτιβ, ιστορικού, μαθηματικού γεννετικού και πάει λέγοντας και εσύ τους ακούς και δέχεσαι χωρίς αντίδραση τη μασημένη τροφή. Επί 30 και βάλε χρόνια γενιές, κράτος, οργανισμοί χρεώνουν τον ιδρώτα τους σε τραπεζικούς λογαριασμούς, και προχωρούν σε μια ανένδοτη δανειοληψεία χωρίς ποτέ να θυμούνται ότι δε χρειάζεσαι το δεύτερο αμάξι, το εξοχικό, τις διακοπές στη μύκονο και όλες τις άλλες υπερυλιστικές παγίδες. Επί 30 χρόνια στέλνετε τα παιδιά σας σε σχολεία που οι καθηγητές, οι δάσκαλοι, οι φροντιστές είναι εκεί όχι για να διδάξουν αλλά για να συμπληρώσουν τις 5 έως 15 ώρες της βάρδιας τους και να τσεπώσουν τον ίδιο μισθό που βγάζει ο οικοδόμος σε 3 μήνες. Επί 30 χρόνια οι πολιτικοί ταγοί, οι ηγέτες, οι φυσιογνωμίες που ανεβοκατεβάζετε στις καρέκλες, σας κλέβουν, σας ληστεύουν, σας κορϊδεύουν και εσείς τους ξαναβγάζατε. Μην νομίζετε ότι μονο οι σημερινοί κλέβουν. Απλά σήμερα τα ΜΜΕ βρήκαν το κόλπο. "Θα μου κάνεις τη χάρη; Όχι; Βγάλε ένα βατοπαίδι στη φόρα". Επι 30 χρόνια με λεφτά δικά μας χτίζουν και φτιάχνουν το εθνικό μας δίκτυο και κάθε χρόνο σκοτώνονται οικογένειες. Ποιανού τα μούτρα σπάσατε για τα παιδιά που σκοτώθηκαν στα Τέμπη; Ποιανού το σπίτι κάψατε για τα παιδιά που σκοτώθηκαν στο Μαλιακό; Για τα ατυχήματα που γίνανε οχι από απροσεξία του οδηγού αλλά από τη κακή ποιότητα του αξίας δισεακτομυρίων οδοστρόματος;

Σε μεταφορά ...
Εκ μεταφοράς ...

Εσείς λοιπόν τι κάνατε; Βγήκατε στους δρόμους και κάνατε πορείες. Κοροϊδέψατε τον εαυτό σας και τώρα κάθεστε στο καναπέ σας βλέπετε τα επισόδεια και κατακεραυνώνετε ή επιδοκιμάζετε. Κάποιοι απο εσάς πάτε και στις πορείες μαϊμουδίζοντας. Επισόδεια τα οποία είχαν μια αφορμή μια δολοφονία ενός παιδιού από έναν μπάτσο. Τον οποίον μπάτσο τον συνέλλαβαν και τον πετάξανε μέσα. Και ας βάλουν 5 Κούγιες να του ελαφρύνουν τη θέση, θα τιμωρηθεί. Δηλαδή η δικαιοσύνη θα αποδωθεί. Αντιδράσατε λοιπόν για έναν λόγο τον οποίο συγκριτικά με όλους του παραπάνω λόγους είναι ασήμαντος. Ναι κύριοι ασήμαντος. Γιατί εσείς εξεγερθήκατε για έναν "Αλέξη" αλλά όλους τους άλλους "Αλέξηδες" τους γράψατε στα αρχ**ια σας. Για αυτό είστε όλοι υποκριτές. Όσοι μυξοκλαίγατε, όσοι φωνάζατε, και φαρισαϊκά διαριγνύατε τα ιμάτιά σας. Επειδή έτσι είναι η σωστή αντίδραση, επειδή έτσι είναι πολιτικά ορθό, επειδή "έτσι κάνουν όλοι", επειδή σαν υποκατάστατο του "και εγώ ήμουνα εκεί" μπορείτε να λέτε "και εγώ στεναχωρήθηκα και εγώ έκλαψα και εγώ συγκλονίστικα". Τι κάνατε; ΑΝΤΙΔΡΑΣΑΤΕ! Δεν ΔΡΑΣΑΤΕ. Και εγώ τους αντιδρώντες, τους ετερόφωτους, τους μαϊμουδιάρηδες, τη μάζα, τις ανίκανες μοναχικές μονάδες τους θεωρώ γλοιώδεις. Και σε αυτή τη γλίτσα ευθύνεται η αποτυχία της "κοινωνίας" μας. Γιατί αντί για κοινωνία που βλέπει το στραβο και το διορθώνει με αλλαγή συμπεριφοράς και πλεύσης, γίναμε όχλος με κανόνες έκφραση και αντίδρασης και όποιος κινείτε διαφορετικά απομονώνεται και εξοστρακίζεται. Και οι κουκουλοφόροι σας είναι οι ήρωες της νέας σας γενιάς, όπως και για εσάς οι συμετέχοντες σε πορείες ήταν οι ήρωές σας, όπως και για τους γονείς σας οι εντός του πολυτεχνείου ήταν οι ήρωές τους. Αλλα όπως και οι γονείς σας έτσι και εσείς αντιδράσατε, σαν προβατάκια δεχτήκατε τη πορεία, την τρομοκρατία του κουκουλοφόρου, σαν αντιδραση "λαθασμένη μεν αλλά αντίδραση που σηματοδοτεί μια νέα εποχή, μια αντίδραση που είναι η αιχμή του δόρατος της οργής του λαού".

Λοιπόν, οι επαναστάσεις με και χωρίς εισαγωγικά, ξεκινούν πάντα από κάποιο γεγονός. Το θέμα είναι ποιοι τις καπηλεύονται. Και αυτοί είναι πάντα αυτοί που στο τέλος της ιστορίας κερδίζουν. Όπως και στη γαλλική επανάσταση που έγινε για το λαό και τελικά κατέληξε κράτος τρομοκρατίας που αρκούσε να κοιτάξεις στραβά κάποιον για να χαρακτηριστείς αντικαθεστωτικός και να χάσεις το κεφάλι σου. Όπως και στην ελληνική επανάσταση του 1821, άλλοι πολέμησαν για να κυβερνήσουν άλλοι μετά και να κλείσουν στη φυλακή τον Κολοκοτρώνη.

Έχουμε έλλειψη παιδείας και αυτή η παιδεία δεν ξεκινάει από τα σχολεία, αλλά από τους κομπλεξικούς, ψευτο-δεξιους, ψευτο-αριστερούς, ψευτο-ιδεολόγους γονείς μας, που ξεπουλήσαν το τομάρι τους αμέτρητες φορές με τη δικαιολογία ότι το κάναν για να εξασφαλίσουν εμάς μιλώντας όμως υπερήφανα για την προσωπική τους επανάσταση στο εκάτοτε χουντικο, νεοδημοκρατικο, πασοκικό, μητσοτακικό, σημιτικό ή καραμανλικό κατεστημένο. Και γίναμε όλοι κομπλεξικοί. Και οργισμένοι, χωρίς να έχουμε καλλιεργήσει τη κριτική δυναμη να εντοπίζουμε το πρόβλημα και να το λύνουμε, αλλα πάντοτε κατηγορούμε τον διπλανό μας και ποτέ εμάς ή αυτούς που στηρίζουμε. Όπως κάνουμε με τις αγαπημένες μας ομάδες ποδοσφαίρου, άσχετα αν όλες είναι για το πούτσο εμείς είμαστε ικανοί να σκοτωθούμε για αυτές σε μια συζήτηση.

Σας λέω λοιπόν και το δηλώνω υπεύθυνα πώς όλοι είναι, είστε, είμαστε υποκριτές σε αυτή την ιστορία. Και όσο πιο δυνατά φωνάζουμε αντιδρώντας δήθεν για τη δολοφονία του μικρού παιδιού τόσο πιο υποκριτές είμαστε.

Γιατί ένας τράβηξε το όπλο, αλλά τη σκανδάλη την πατήσαμε όλοι μαζί.

14
Λοιπά / Τί είπατε; Ζώα; Ποιά ζώα;
« στις: 12/12/08, 21:16 »
Στο Βίντεο που παραθέτω, θα δείτε κάτι που αν μου το έλεγαν δεν θα το πίστευα.
Οι κάμερες κυκλοφορίας του Σαν Ντιάγκο κατέγραψαν μια απίθανη σκηνή ...
Ένας σκύλος χτυπιέται από αυτοκίνητο μέσα σε αυτοκινητόδρομο.

Ένας δεύτερος σκύλος μπαίνει στο δρόμο μεταξύ των αυτοκινήτων που περνούν με μεγάλη ταχύτητα, και τραβάει τον (χτυπημένο αλλά ακόμα ζωντανό) σκύλο από το σβέρκο, έξω από το δρόμο για να μήν τον ξαναχτυπήσει άλλο αυτοκίνητο.

Τελικά ο χτυπημένος σκύλος έζησε.

Κοιτάξτε το ...


15
http://img187.imageshack.us/my.php?image=chatzinikolaouba7.gif

Εξαφάνιση παιδιού.

Παρακαλώ διαδώστε το.

16


Πηγαίνετε στην σελίδα του
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=13522698
και ακούστε το "Transcend"

Κοιτάξτε επίσης την εικόνα που έχει σε αυτό το κομμάτι.

Τί νομίζετε πως εννοεί;

(γνωρίζει κανείς τίνος είναι αυτός ο πίνακας; )

17


Αντιμετωπίζω πρόβλημα όσον αφορά στο μπάσο
και γενικά με τους μπάσους ήχους στην μείξη.

Γνωρίζω πως κάποιες συχνότητες πρέπει να τονιστούν
και κάποιες άλλες να χαμηλώσουν,
αλλά …δεν τα καταφέρνω.  :'(

Τις περισσότερες φορές ο μπάσος ήχος απλά μπουκώνει το κομμάτι μου,
και αν τον χαμηλώσω έστω και λίγο … τότε χάνεται.


Σημείωση 1,
δεν μιλάω ούτε για "ηλεκτρονική" ούτε για ρόκ μουσική.
Ενδιαφέρομαι περισσότερο για ατμοσφαιρικό μπάσο, με sustain

Σημείωση 2
Δεν ηχογραφώ φυσικό μπάσο.
Χρησιμοποιώ συνθετικά ή δείγματα φυσικών ήχων.

Γνωρίζει κανείς τι μπορώ να κάνω;
Ευχαριστώ.

18
Πιστεύω πως εδώ και μια 10ετία η τεχνολογία στα synthesizers
δεν έχει να δείξει κάτι ουσιαστικά νέο Sad
εκτός από κάποιες μικροβελτιώσεις, πχ πολυφωνία, γυαλιστερά κουμπιά,
μεγάλες οθόνες κλπ …

Εσείς τι νομίζετε;
Η ανακάλυψη του  Physical Modeling, έδωσε την μεγάλη ελπίδα
για κάτι ουσιαστικά νέο.
Η αξία του "Φυσικού Μοντέλου" δεν είναι ότι θα μας επιτρέψει
να φτιάξουμε με συνθετικό τρόπο ένα ήχο που ήδη υπάρχει παραγόμενο
από τα ονομαζόμενα φυσικά όργανα.
Αν θέλεις ήχο φυσικού οργάνου, φωνάζεις κάποιον που το γνωρίζει
και το ηχογραφείς. ;)

Η αξία της ηχοσύνθεσης σε Φυσικό Μοντέλο είναι ότι θα σου επιτρέψει
να κατασκευάζεις ήχους που δεν έχουν ακόμα υπάρξει,
και ταυτόχρονα θα έχουν φυσική υφή.

Δηλαδή να κατασκευάσεις έναν ήχο που θα ξεκινά
πχ από τον ήχο δοξαριού στις χορδές,
θα συνεχίζει στο σώμα ενός πνευστού,
και όλο αυτό θα βγαίνει από το σώμα ενός κοντραμπάσου.
Φαντάζεστε πως θα ακούγεται; Ε αυτό θα είναι κάτι το νέο,
που τώρα (νομίζω) δεν υπάρχει.  :-\

Το Yamaha VL1 έδωσε νέα πνοή στον ήχο,
αλλά ο τρόπος αυτός εγκαταλείφθηκε  γρήγορα
γιατί το όργανο ήταν πολύ ακριβό και δεν έπιασε ως προϊόν.  :(

Πίστευα πως σήμερα με τους δυνατούς επεξεργαστές
η "μοντελοποίηση" θα ήταν παιχνιδάκι, και ίσως και να είναι,
αλλά δεν είδα κάποια αξιόλογη μηχανή.
Το AAS String Studio όπως και το Steam Pipe του Reaktor
χρησιμοποιούν αυτήν την σύνθεση, αλλά περιορίζονται
στο να δημιουργούν αντίγραφα των ήδη υπαρχόντων ήχων.
Ελάχιστα πράγματα μπορούν να κάνουν πέρα από αυτό.
Ίσως γιατί η Φυσική μοντελοποίηση είναι ακόμα μωρό.

Κάτι τέτοιο εννοώ όταν λέω "κάτι το νέο" για τον ήχο.
Το να έχω 3000 vsti που προσπαθούν να με πείσουν
πως καταφέρνουν να βγάζουν αναλογικό ήχο,
και ενσωματώνουν μονάδες εφέ, step sequencers και άλλα τζουμπλέκια,
δεν μου λέει τίποτα.

Είναι σαν να έχεις την ίδια τούρτα και απλά προσθέτεις κερασάκια.
Εγώ μιλάω για άλλη τούρτα, και αυτή με την σειρά της
θα  πάρει τα δικά της κερασάκια.

Δεν είπα ότι τα vsti που προσπαθούν να με πείσουν πως καταφέρνουν
να βγάζουν αναλογικό ήχο, είναι άχρηστα,  ;)
αλλά ότι δεν μας έδωσαν αυτό το κάτι πάρα πέρα.   :(

19
Εφέ / Effector ή PC?
« στις: 11/01/08, 20:57 »
Effector  ή PC?

Χρειάζομαι κάποιον εφέκτορα για να τον έχω κουμπωμένο στο Jupiter 6
αλλά και για να δίνω εφέ βάθους στον ενισχυτή ακουστικών κατά την ηχογράφηση.

Από την άλλη έχω έναν Υ/Η  που δεν δουλεύει
γιατί υπάρχει πρόβλημα με την κάρτα γραφικών.
Έχω και μια SoundBlaster Audigy Platinum eX  στα 48kZ.



Σκέπτομαι πως με τα ίδια χρήματα που θα μου κοστίσει ένας εφέκτορας,
θα πάρω μητρική και επεξεργαστή για τον Υ/Η,
και μπορώ να τον χρησιμοποιήσω ως εφέκτορα.

Από την μία, .. ο Υ/Η μπορεί να κάνει και άλλα πράγματα
αλλά από την άλλη μπορεί και κάτι άλλο να του χαλάσει κλπ …

Ο hardware εφέκτορας θα είναι πάντα ένας εφέκτορας
τον οποίο μπορώ και να πουλήσω κάποια στιγμή,
είναι μεν φορητότατος,
αλλά ίσως δεν θα μπορεί να κάνει τόσα όσα κάνει ένας Υ/Η με τα VST effects.


Τι να κάνω;

Έχει κανείς σας χρησιμοποιήσει Υ/Η ως εφέκτορα;  ::) ???

20
Ηχογράφηση από ηχείο ... ???

Κάπου είχα διαβάσει πως η τεχνική να ηχογραφούμε έναν σύνθ 'ήχο (και όχι μόνον)
με μικρόφωνο από ηχείο και όχι κατευθείαν στην είσοδο,
δίνει καλύτερα αποτελέσματα ακόμα κι αν τον είχαμε περάσει από λάμπα.

Ο ήχος που θα γράψει το μικρόφωνο,
επιδή κουβαλάει μαζί του το χρώμα που δίνει η μετάδοση του ήχου διαμέσου του αέρα,
θα είναι αυτό που λέμε ... ''αληθινός''.

Έχει κανείς δοκιμάσει αυτή την μέθοδο;

Γνωρίζει κανείς τί ηχείο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε;
Πχ monitor, hi-fi, ενισχυτή keyboard ... ???

21
Εφέ / Normalizing !!! Τι ακριβώς κάνει;
« στις: 08/01/08, 16:48 »
Normalizing.  Τι ακριβώς κάνει;

Αυξάνει την στάθμη του σήματος, σωστά;  :-\
Αλλά γιατί να μην το κάνουμε αυτό με έναν Limiter όπως πχ ο L2

Τι είναι αυτό που τελικά μας δίνει το Normalizing;
Πότε και γιατί το χρησιμοποιούμε;  ::) ???

22
Εφέ / Reverb combination ????
« στις: 01/01/08, 13:36 »
Reverb combination

Υπάρχει κάποια τεχνική που παιρνά το σήμα από 2 ή και περισσότερα reverb.
Γνωρίζει κανείς

1.   πως γίνεται αυτό σωστά;  Δηλαδή, αφήνουμε όλες τις συχνότητες από το rev Α στο Β. Πόσο amount  κλπ βάζουμε στο καθένα;


2,   τι ακριβώς καταφέρνουμε με αυτή την τεχνική που δεν μπορούμε  να καταφέρουμε με το ένα reverb;

Ευχαριστώ, Καλή Χρονιά με υγεία και καθαρά μυαλά.

23
έλαβα το πάρα κάτω email.
καλόοοο !!!   ;D ;D ;D

ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ



Κάποιοι πιστεύουν ότι ψηφίζοντας ένα συγκεκριμένο κόμμα
είναι πιθανόν να βελτιωθεί και η ζωή τους,
να πάει μπροστά ο τόπος κ.λπ.

Άλλοι πιστεύουν ότι όλοι το ίδιο είναι,
δεν πρόκειται ν' αλλάξει τίποτε,
όλα είναι στημένα, και ούτω καθ' εξής.



Πόσοι όμως θα διαφωνούσαν
ότι το πιο βρώμικο παιχνίδι παίζεται
από τις εταιρίες δημοσκοπήσεων,
τα τηλεοπτικά κανάλια
και τους πιο προβεβλημένους από τους δημοσιογράφους;



Τώρα έχουμε μια σπουδαία ευκαιρία,
αν όχι να τους τιμωρήσουμε,
τουλάχιστον να τους γελοιοποιήσουμε...



Πώς;



Παραπλανώντας τους στις απαντήσεις
των exit-poles.

Aν την Κυριακή, βγαίνοντας από το εκλογικό κέντρο,
σας ρωτήσουν τί ψηφίσατε,
απαντήστε τους όποιο κόμμα σας έρθει στο μυαλό,
από τα μικρά, αυτά που δεν υπάρχει περίπτωση
να μπουν στη βουλή:

Κυνηγούς, ψαράδες, πολύτεκνους, μλ-ππε, ππε-μλ,
κόμμα περιπατητών, υποβρυχίων καταστροφών

ή ότι άλλο σας έκανε εντύπωση
από τα ψηφοδέλτια που τσαλακώσατε
μέσα στο παραβάν.



Το διαδίκτυο έχει δύναμη.

Το μήνυμα αυτό μπορεί να περάσει
σε εκατομύρια χρήστες
ακόμη και προφορικά.



Μπορείτε να φανταστείτε


την έκφραση του κ. Πρετεντέρη, της κας Στάη
του κ. Λιάτσου, του κ. Παναγόπουλου της ΑGB,
του άλλου της metron analysis κ.λπ.
όταν την Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου, στις 7 το απόγευμα
θα είναι αναγκασμένοι να ανακηρύξουν πιθανότερο νικητή
κάποιον που ούτε το κινητό του θα έχουν
για να τον βγάλουν στα παράθυρα;  ;D

24
Πρόσφατα απέκτησα ένα ωραίο και μεγάλο καλάμι Bamboo.

Θέλω να φτιάξω ένα πνευστό Bamboo
γιατί το  Bamboo δίνει ένα δικό του ξεχωριστό ήχο που μου αρέσει πολύ,
και διαφέρει αρκετά από τα δικά μας καλάμια.

Το πρόβλημά μου είναι ότι όσες φορές έχω προσπαθήσει να φτιάξω κάτι τέτοιο,
δεν καταφέρνω να κάνω σωστά τις τρύπες
και μετά την 2 - 3 τρύπα η φλογέρα φαλτσάρει,
με αποτέλεσμα να είναι άχρηστη.

Γνωρίζει κανείς με ποιο τρόπο μετράμε για να κάνουμε τις τρύπες;

Ξέρω, είναι κακό να καβαλάει κανείς το καλάμι,
αλλά το καλάμι Bamboo είναι μεγάλος πειρασμός.




25
Μουσικά νέα και συζητήσεις / Bei Bei
« στις: 20/06/07, 10:50 »
http://www.myspace.com/beibeizheng 

Φοβερός ο ήχος του zheng,
με κάνει να βγάζω από μέσα μου κάτι που δεν γνώριζα ότι το είχα.

Ζηλεύω αυτόν τον άντρα που ζεί μέσα σε ένα σπίτι με αυτό το όμορφο πλάσμα
που του παίζει τέτοια μουσική.

Ελπίζω τουλάχιστον η κοπέλα αυτή να είναι ευτυχισμένη. 






Σελίδες: [1] 2