Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - korax_ole

Σελίδες: 1 [2]
26
εχεις δικιο για τα pro tools, αλλα δε σκοπευω να ασχοληθω με αυτα, το logic είναι εξίσου καλό... και αν δεν είναι μου αρκει!
βασικά όμως βρήκα την motu μεσω ενός γνωστού σε τιμή κοντά στις αλλες δύο οπότε θα την προτιμήσω...

27
καλημέρα σε όλους,
βρίσκομαι σε ένα διλημμα, τρίλημμα μάλλον...
θέλω να αγοράσω μια σοβαρή κάρτα ήχου την οποία θα χρησιμοποιήσω για διάφορα πράγματα, από ηχογραφίσεις σπίτι μου, έκτός σπιτιού, επίσεις σιγουρα θα μου χησιμεύσουν και οι μπόλικες εξόδοι... είμαι ανάμεσα σε τρεις:

1.motu 8pre
2.m-audio 2626
3.focusrite saffire pro 40

γενικά τα χαρακτηρηστικά τους τα ξέρω και τα έχω συγκρίνει, αλλά λόγω διαφοράς τιμής δε μπορώ να αποφασίσω ποιά είναι η καλύτερη για τα λεφτά της. Προσωπικά κλίνω προς την Motu... αν κάποιος έχει κάποια εμπειρία με κάποια κάρτα από αυτές ή με άλλη ανάλογη, με τιμή όχι πολύ πάνω από της motu, ας μου πει τη γνώμη του μπας και καταλήψω σε κάποια!!!

ευχαρηστώ πολυ εκ των προτέρων

28
μην αγχωνεσαι, δεν αλλαζει τιποτα... η καθε κλιμακα στην ουσία είναι μια σειρά αποστάσεων. δηλαδη ο Λα αιολικος είναι Λα-Σι-Ντο-Ρε-Μι-Φα-Σολ-Λα.
οι αποστασεις είναι τονος-ημιτονιο-τονος-τονος-ημιτονιο-τονος-τονος. Ο Ρε αιολικός είναι Ρε-Μι-Φα-Σολ-Λα-Σι ύφεση-Ντο-Ρε. αν προσέξεις οι αποστασεις είναι ολόιδιες! απλά όταν ξεκινάς στην κιθάρα μια κλίμακα και η τονική της είναι στην Μι χορδή, πχ Λα οι δακτυλισμοί διαφέρουν από μια κλίμακα που θα την ξεκινήσεις στην Λά χορδη, πχ Ρε. οσο για το πόσα είναι αυτά που πρέπει να μάθουμε είναι πααααάρααα πολλά!!
Ελπίζω να βοήθησα λιγακι...

29
αυτο με τα φωτα πρεπει να ειναι γιατι εχει και dimmer να τα χαμηλωνει και βγαζει αυτο θορυβο απο μονο του!!
Noise gate χρησημοποιω αλλα και παλι αναλογως τις δυναμικες ειναι ενοχλητικος αρκετες φορες...
παιδια ευχαρηστω για τον χρονο σας
θα κοιταξω για την θωρακηση και βλεπουμε!!  :)

30
Καλησπερα σε ολους.
έχω μια strato, με 3 μονους μαγνητες...γενικα ξερω οτι βγαζουν θορυβο οι μονοι.
το προβλημα μου ειναι  το εξης:Η κιθαρα βγαζει θορυβο!!!!!!!!!
αλλα ο θορυβος αλλάζει πολυ σε ενταση καθε φορα που αλλαζω μέρος που παιζω, στο σπιτι μου εχει λιγο θορυβο, σε ενος φιλου δεν εχει καθολου, αλλου εχει πολυ κλπ...
Αυτο νομιζω έχει να κανει με την γείωση του καθε χωρου(ετσι μου ειπανε)...υπαρζει τροπος να την κανω αθορυβη χωρις να εξαρτόμαι απο αν εχει καλη γειωση στα μερη που παιζω? παιζω και σε μαγαζι και εκει βγαζει τον περισσοτερο!!! επεισης θέλω να κρατήσω τους μαγνητες που εχει πανω...ξερω οτι υπαρχουν noisless μονοπινιοι αλλα θα προτημουσα καποια αλλη μεθοδο εξαφανησης του ηχου....
ευχαριστω εκ των πρωτερων

31
Προσωπικα, χωρις ομως να εχω μεγαλη γνωση στο θεμα, πιστευω πως υπηρχαν.
Αν σκεφτεις οτι διαφοροι πλεον γνωστοι shred κιθαριστες ξεκινησαν δισκογραφικες το 80, οπως paul gilbert, greg how(απλα ΘΕΟΣ!!) και τοτε ηταν σε ηλικιες 18 με 20, τοτε το 75 που θα ηταν πιο κοντα στα δεκα σιγουρα παιζανε παπαδες... συγκεκριμενα εχω δει μερικα βιντεακια του Paul gilbert στα 15 του να παιζει υπερπαπαδες! Γενικα αν το καλοσκεφτεις ακομα και πολλοι κλασικοι συνθετες προηγουμενων αιωνων ξεκινησαν απο μικροι να παιζουν με απιστευτες τεχνικες και πολυπλοκα,απλα σε οργανα τις εποχης, βιολι, κλασικο πιανο κλπ... παντα υπηρχαν μικρα ταλεντα με τεραστιες δυνατοητες! Η διαφορα ειναι οτι τωρα ολοι εχουν την ευκαιρια να ασχοληθουν με ενα μουσικο οργρανο οποτε υπαρχουν πολυ περισσοτερες ευκαιριες να βρεθουν και να αναδειχθουν μεσω του internet πιτσιρικια να παιζουν malmsteen πριν καλα καλα μαθουν να μιλανε!

32

Τσεκαρετε και αυτον.. φοβερη τεχνικη!

33
θα συμφωνησω με τον BluesMe, για να βρεις το συναισθημα στο παιξιμο σου πρεπει να γουσταρεις να παιζεις... το ποσο αργα η γρηροθα παιξεις δεν παιζει τοσο ρολο οσο η μελωδια που παραγεις. προσπαθησε να παιξεις μελωδιες επιλεγοντας την καθε(σχεδον)νοτα που θα παιξεις επειδη θες να ακουστει αυτη η νοτα και οχι επειδη ειναι σε καποιο διπλανο ταστο εντως της κλιμακας του κομματιου. μην παιζεις κλιμακες, παιξε μελωδιες.

34
το bend και το vibrato εχουν διαφορετικους σκοπους ! οντως σωστο bend χωρις χουφτωμα ταστιερας  δεν γινεται!!! ειναι πολυ πιο ελεγχομενο και δυνατο... και πιο σωστο για τα δαχτυλα.
αλλα το vibrato... μαλλον ο αντιχειρας πισω για πιο ανετη κινηση, εφοσον δε θελει ιδιαιτερη δυναμη δεν χρειαζεται την στυριξη του αντιειρα.

35
λοιπον, φιλε Stringbuster, καθε μουσικο κομματι πλην του σολο εχει το ρυθμικο μερος οπως λες, του οποιου συγχορδιες πρειφερονται γυρο απο ενα κεντρικο τονο.
πχ το λα ρυθμικο δεν εχει μονο την λα μινορε συγχορδια αλλα μια σειρα συγχορδιων. οι κλιμακες που κολανε γενικα σε καθε ρυθμικο μερος εχει να κανει με τις συγχορδιες που περιεχονται σε αυτο.  παραδειγμα: σε ενα μπλουζ κομματι σε λα μινορε, οι συγχορδιες που θα περιεχει(συνηθως) ειναι λα μινορε, ρε μινορε και μι μινορε(η μι ματζορε πολυ συχνα), στον χρονο που παιζεται η καθε συγχορδια μπορεις να παιξεις την αντιστιχη μινορε πεντατονικη!! αν προσεχεις την ωρα που παιζεις ενα σολο, το τι παιζουν τα ρυθμικα του κομματιου θα σε βοηθησει να καταλαβεισ ποτε μπορεις να αλλαξεις πεντατονικη..ελπιζω να βοηθησα λιγακι

36
Βασικα εχει να κανει και τι Blues παιζεις... στα μινορε τυπου blue jeans blues ακουγονται πολυ ωραια, μινορε πεντατονικη, ο αιόλιος και ο δοριος τροπος.
Για κομάτια σε στυλ πιο ματζορε , περναει πολυ καλα ο μιξολυδιος και ο δοριος τροπος... δινοντας το υφος του ματζορομινορου που λενε!!!
βεβαια μετα απο απκετο καιρο μουσικου πειραματισμου και αρκετων συζητησεων πανω στα blues επικρατει η εξης αποψη: Η κλιμακα για blues ειναι μια: η χρωματικη, ολες οι νοτες!!! εισαι ελευθερος να παιξεις οτι νιωσεις!!!  :)

37
καταλαβα που να ψαξω... δεν ειχα σκεφτει το thomann!
Οσο για την κασετα, ψαχνω κατι που να κανει το ιδιο το μηχανημα μετατροπη του αναλογικου σηματος της κασετας σε ψηφιακο.. υποθετω θα εχει επισης το thomann κατι..
thanx

38
Καλησπερα,
ψαχνω για μηχανηματα που μετατρεπουν-παιζουν βινυλιο και κασετες σε ψηφιακο σημα. Είτε γραφοντας τα σε σλκηρο δισκο εσωτερικο στο ιδιο το μηχανημα ειτε εξαγοντας τα απο ψηφιακη εξοδο (Digital out!).
ευχαριστω εκ των προτερων!

39
σωστα ολα αυτα,αλλα!!αν δεχτεις το κεφαλαιο σαν παραγοντα...
οι Lynx ειναι σε πιο πανω κατηγορια τιμων...αρκετα πιο πανω...!!
μια καρτα Pci στα 200-300€ ,δε λεω οτι βγαζει και λευκο θορυβο στα αυτια απο μονη της αλλα ενα ποσοστο θορυβου το εχει! ενω μια firewire, γενικα εξωτερικη καρτα, το αποφευγει αυτο...
τωρα για τις Pci-e...επισης θελει γερη τσεπη...
απλα πιστευω στα λεφτα αυτα ειναι προτιμοτερο μια εξωτερικη firewire... απλα υπερεχει!!παντα στα "λιγα" λεφτα!
 δεν εχει και τοσο νοημα να δωσεις παραπανω για καρτα ηχου αν δεν την θες για πιο επαγγελματικη χρηση...


40
για firewire μια πολυ καλη και σχετικα οικονομικη λυση ειναι και αυτη...
 http://www.thomann.de/gr/mackie_onyx_satellite.htm
οι onyx σαν ενισχυτες ειναι πολυ καλοι...

41
εχεις δικιο.. :-X.ειχα την εντυπωση πως οι τιμες ηταν ολες ιδιας μοναδας....
παντως οσο αφορα τις Pci καρτες, αν και μονο απο αυτο το χαρακτηριστικο τους εισαγουν θορυβο στο σημα σου....
απλα αν εχεις τα λεφτα, κα οχι περισσοτερα απ'οσα θια εδινες για μια pci, παιρνεις στεγνα firewire!! ;D

42
λοιπον, μετα απο μερικο ψαξιμο βρηκα αυτο...ειναι εινα αγγλικο αρθρακι που αντιπαραθετει την firewire και usb συνδεση γενικα και στα Audio interfaces.
με προτιμηση στην firewire. και σε κανα δυο ακομα κειμενα που κοιταξα η firewire,ακομα και η firewire400(400 Mb/s) ειναι πολυ καλυτερη και γρηγοροτερη συνδεση απο την usb 2.0 που τρεχει στα 480 Μb/s! ( με την pci να φτανει μολις και μετα βιας τα 266!!!ολε!!! αναλογως την μητρικη σου!επισης οι Pci καρτες εισαγουν και καποιο "θορυβο" απο την μητρικη ). οι αλλες δυο συνδεσεις εχουν διαφορα οχι μονο στον τροπο επικοινωνιας σαν διαταξεις αλλα και σαν συσκευες...διαφορετικη φιλοσοφια!!οι συσκευες firewire ειναι πιο αυτονομες! δες στην σελιδα απο κατω πιστευω να σε καλυπτει....
http://www.podcastpedant.com/2006/05/10/firewire-vs-usb/

αν και λιγο αργοποριμενα ελπιζω να σε βοηθησα!!

43
να σου πω τη αληθεια ουτε εγω σκαμπαζω και πολλα..
επειδη στην σχολη μου το 99% ασχολουνται με αυτα και πρωτη θεσει στις πρωτιμισεις
εχει η firewire... μετα pci και μετα usb...
το καλο της firewire ειναι πως ειναι και εξωτερικη και βολευει... σαν συνδεσεις δεν ξερω τι προσφερουν επιπλεον η μια απο τν αλλη...τωρα για χαρακτηριστικα καρτων κατι ψιλοξερω..

44
αφου απ'οτι καταλαβα θες και κονσολιτσα-φαση, με τα 300 που ειπε ο Harrucci
παρε αυτο : http://www.alesis.com/multimix8firewire
θα εχεις και τα 8 σου καναλακια... ειναι και καρτα ηχου, firewire... θα εχεις απειροελαχιστο latency
και εισαι καλυμενος...! παρτην και απο το thomann
προσεξε μην μπερδεψεις το μοντελο με το usb που θα εχει μεγαλυτερο latency...
http://www.thomann.de/gr/alesis_multimix_8_firewire.htm
αν δεν εχεις firewire κατα την γνωμη μου μην πας στις usb, καλυτερα pci..παλι γλιτωνεις το latency και με 300...παιρνεις φοβερη καρτα!!
για λιγοτερα εχω ακουσει απο πολλους οτι η emu 1212, γυρω στα 150 (thomann παντα) ειναι παρα πολυ καλη,αλλα δεν θα εχεις προενισχυση για μικροφωνο....
αλλα αν χρειαστεις δινεις αλλα τοσα και παιρνες ενα απο αυτα! http://www.thomann.de/gr/cat.html?gf=phantom_adapters&oa=pra
παντα βεβαια με μια δοση υπερβολης και χιουμορ..οσον αφορα το phantom power προς θεου δεν σου προτεινω κατι τετοια απλα με συνεπηρε η αγοραστικη μανια



45
με απλα λογια...χτυπαει κοκκινο.
το peak ειναι η μεγαλυτερη τιμη πλατους η με απλα λογια η ενταση που μπορει να φτασει  μια ψηφιακη συσκευη που δεχεται ηχο. καρτα,κονσολα κλπ..mp3 player!
οταν η ενταση ενος ηχου φτασει αυτη την τιμη και εχει και αλλο να δωσει τοτε το επιπλεον "κοβεται"...
οπως ο ηχος ειναι μια ημιτονοειδης ταλαντωση, το πλατος της ειναι η ενταση του ηχου..οταν η τιμη της ειναι μεγαλυτερη απο το peak ολα τα επιπλεον γινονται flat με μεγιστο το peak.
στην ουσια η ταλαντωση αποκτα οριζοντιες επιφανιες και αυτο στα αυτια ακουγεται σαν μια ενοχλητικη παραμορφωση!
θα το δεις και στο προγραμμα που ηχογραφεις στα καναλια της εξοδου θα σου εχει καποια ενδιξη για το peak...κατα πασα πιθανοτητα κανενα κοκκινο λαμπακι που θα αναβει!
αν χαμηλωσεις το volume του ενισχυτη θα εισαι κομπλε!

46
λογικα και απ'οτι γνωριζω η εισοδοι αυτες στις καρτες αυτες ειναι για line σημα. εφοσον ο ενισχυτης εχει εξοδο line out, εστω και  οπως την ονομαζει emulated η ταση που βγαζει ειναι η ταση  ενος line σηματος... η καρτα τιποτα δεν θα παθει... στην χειροτερη να σου παραμορφωθει το σημα..οχι dist..με την κακη ενοια,θα peakαρει! απλα χαμηλωσε το ενισχυτη....

Σελίδες: 1 [2]