Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - BitCollector

Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 22
126
Πολύ καλός!
Έχεις κάνει μεγάλη πρόοδο. Μπράβο!

Μια επισήμανση μόνο: Πάντα είχα την απορία γιατί πολλοί κιθαρίστες ανεβάζουν σόλο παιγμένα «πάνω» στο πρωτότυπο, ενώ υπάρχουν τόσα backing tracks. Ακόμα κι αν δε βρεις έτοιμο, σίγουρα θα βρες κάτι σε MIDI (τουλάχιστον σε mainstream κομμάτια), που μπορείς να το προσαρμόσεις. Πέρα από το καλύτερο ηχητικό αποτέλεσμα, προσωπικά μου φαίνεται δυσκολότερο να παίξω με backing track, κυρίως στο ρυθμικό μέρος, επειδή έχω την αίσθηση ότι το πρωτότυπο λειτουργεί κάπως σαν... σκονάκι! Οπότε βελτιώνεις και το παίξιμό σου, έχοντας να αντιμετωπίσεις κάτι πιο απαιτητικό.

Περί ορέξεως βέβαια, αλλά λέω εγώ τώρα...  ::)

127
Εντάξει, νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε ότι αυτό που χρειάζεται ο φίλος μας δεν είναι η τιμωρία (όσο κι αν την καθιστά μονόδρομο ο ίδιος με τη συμπεριφορά του). Φαίνεται πως δε βρίσκεται κάποιος πλάι του να τον προστατέψει, μιας και ο ίδιος δεν μπορεί να αντιληφθεί τι λέει. Ελπίζω να πάρει τη βοήθεια που χρειάζεται...
 

128
Εντάξει, τα διαβάζεις την πρώτη φορά, χαμογελάς και κουνάς το κεφάλι με κατανόηση. Τα διαβάζεις 2η, 3η... 10η και λες ένα «ουφ» μέσα σου. Όταν όμως γίνεται συνεχές και επίμονο καταντάει ενοχλητικό. Ειδικά όταν συνδυάζεται με την απουσία κουβέντας στα υπόλοιπα θέματα, κάθε άσχετη με το σάιτ ανάρτηση υπενθυμίζει και τονίζει την εγκατάλειψη και γίνεται ακόμα πιο ενοχλητική.

Ενόχληση που γίνεται ακόμα μεγαλύτερη όταν η παραληρηματική επανάληψη αρχίζει να αποκτά και χαρακτηριστικά κομπασμού και αναίδειας. Αναφορές του στιλ «Απορρίψτε αν μπορείτε αυτά που λέω! Δεν απαντάτε; Άρα έχω δίκιο!» υποτιμούν τη νοημοσύνη όχι μόνο αυτών που έχουν την ατυχία να διαβάζουν τα βαθυστόχαστα πονήματα του φίλου μας, αλλά και όλων των επιστημόνων και φιλοσόφων που ασχολήθηκαν και διασταύρωσαν τα ξίφη τους πάνω στα συγκεκριμένα θέματα.

Πού να 'ξερε ο έρμος ο Αϊστνάιν ή ο καθολικός ιερέας Λεμέτρ (που διατύπωσε τη θεωρία που αργότερο ονομάστηκε «Θεωρία του Big Bang») ότι 100 περίπου χρόνια μετά τις συζητήσεις τους και την ανταλλαγή απόψεων και επιχειρημάτων (στο πλαίσιο πάντα του τρόπου με τον οποίον λειτουργεί η επιστήμη) θα ερχόταν ένας φωσστήρ, ο οποίος, σε ένα ημιέρημο κιθαριστικό φόρουμ της Ελλάδας, θα κατέρριπτε το έργο τους σε χρόνο dt, χρησιμοποιώντας την ακαταμάχητη λογική του, αντάξια των γνώσεων Γλωσσολογίας του Mr Portokalos, στην ανάλαφρη ελληνοαμερικανική κομεντί των 2000's. Πού να 'ξεραν οι πολύ καλά διαβασμένοι και προετοιμασμένοι τηλεοπτικοί μονομάχοι των δεκάδων debate (που υπάρχουν διαθέσιμα στο διαδίκτυο για κάθε ενδιαφερόμενο), άθεοι και δημιουργιστές, ότι όλη η μελέτη τους πάει στράφι! Μια «εις άτοπον απαγωγή» και μια «επαγωγική μέθοδος», κομμένη και ραμμένη στα μέτρα μας, αρκεί να αποδείξουμε το ζητούμενο και να κατατροπώσουμε κάθε αμφισβητία δίδνοντάς του μια περιποιημένη «πρέπουσα απάντηση». Το ότι κάποιοι επιστήμονες είπαν ότι το Σύμπαν έχει άπειρη ηλικία και κάποιοι άλλοι ότι έχει πεπερασμένη σημαίνει ότι και οι δυο έχουν άδικο κι έχει δίκιο ο φίλος μας! Το ότι δυο γιατροί διαφωνούν σχετικά με τα αίτια του πόνου του ασθενούς σημαίνει ότι και οι δυο έχουν άδικο, να φωνάξουμε τον παπά για ευχέλαιο! Το ότι ένας ιερέας (που πιστεύει στον θεό) διατυπώνει τη θεωρία του Big Bang και ο φίλος μας (που επίσης πιστεύει στον θεό) την αρνείται σημαίνει ότι και οι δυο έχουν λάθος και ότι το Σύμπαν το δημιούργησε ο Ντόναλντ Ντακ! Πειστικό, έ;

Οποισδήποτε έχει ασχοληθεί με Μαθηματικά σε επίπεδο Ανώτατης εκπαίδευσης, ή ακόμα και Λυκείου, έχει χρησιμοποιήσει τη μέθοδο της Επαγωγής και της Εις Άτοπο Απαγωγής. Και φυσικά κατανοεί ότι αυτά που γράφει ο φίλος μας μόνο θυμηδία μπορούν να προκαλέσουν. Κι εκτός από τη θυμηδία που προκαλούν αποκαλύπτουν και σκιαγραφούν διάφορα πασιφανή για τον συγγραφέα τους. Τα οποίο, οι περισσότεροι από εμάς, για λόγους ευγένειας κρατάμε για τον εαυτό μας. Όμως η σχεδόν ιταμή αναφορά στα ίδια και τα ίδια, πράγματα που εκτός των άλλων θίγουν τα προσωπικά πιστεύω (ή «μη πιστεύω») των συμφορουμιτών (παίρνω το θάρρος να επικαλεστώ τη διατυπωμένη δυσαρέσκειά τους) δίνει την αίσθηση ότι ο φίλος μας έχει προ πολλού ξεπεράσει τα όρια και ότι πλέον ξύνεται στη γκλίτσα ν' ακούσει πράγματα που δε θα του αρέσουν καθόλου.

Ας σεβαστούμε τον χώρο που μας φιλοξενεί. Το Βήμα που μας δίνεται φτιάχτηκε πρωτίστως για κιθαροκουβέντες. Το ότι αυτές σπανίζουν δε σημαίνει ότι μπορεί να χρησιμοποιεί ο καθένας για τους δικούς τους σκοπούς πχ να κάνει προσηλυτισμό. Ας μη ξεχνάμε ότι υπάρχουν πάμπολλες σελίδες με το ακριβώς αντίθετο περιεχόμενο! Κι όσο για κόπι πάστε, ε, όλοι το γνωρίζουμε!  ;D

130
Χωρίς να έχω προσωπική γνώμη, απλώς αναφέρω ότι πολύ καλά λόγια ακούγονται για τους Boss Katana. Οριακά πάνω από το budget σου. Έχουν γραφτεί κι εδώ στο φόρουμ διάφορα.

131
Είναι εντελώς άδικο να κρίνεις μια κιθάρα μόνο και μόνο από το πώς ακούγεται σε ένα σετάπ για το οποίο δεν κατασκευάστηκε. Με μόνο αυτό το κριτήριο (το πώς ακούγεται στον Η/Υ) οποιαδήποτε αγορά νέας κιθάρας θα είναι λαχείο, με λίγες πιθανότητες να «σου βγει».

Θα σου πρότεινα κι εγώ να βεβαιωθείς ότι τίποτα στην ηχητική αλυσίδα σου δεν «κοκκινίζει» και δε σου χαλάει τον ήχο, όπως σου είπαν και τα παιδιά παραπάνω. Πολλά presets του G/R χρειάζονται χαμήλωμα στο Master Volume ή σε επιμέρους components. Υποθέτω ότι το input gain της κάρτας το έχει αρκετά χαμηλά ώστε να μην κοκκινίζουν τα LED, σωστά; Μπορείς να ανεβάσεις ένα βιντεάκι κάπου, για να δούμε τι είναι αυτό που σε ενοχλεί;

Επιπλέον, νομίζω ότι πρέπει οπωσδήποτε να ακούσεις την κιθάρα σου σε έναν ενισχυτή, ακόμα καλύτερα σε περισσότερους. Όταν με το καλό ξανανοίξει η αγορά, πάρ' την παραμάσχαλα και πήγαινε σε κάποιο μαγαζί με καλή γκάμα. Έτσι θα ακούσεις την κιθάρα σου σε «κανονικές» συνθήκες. Ζήτησε να δοκιμάσεις κάποιον ενισχυτή με καλά «καθαρά». Οι ηλεκτρικές φτιάχνονται για να παίζουν σε ενισχυτές, ιδανικά σε αρκετά μεγάλες εντάσεις, όσο κι αν τελικά λίγοι έχουν το προνόμιο να το κάνουν αυτό. Φυσικά με τα plugins μπορεί να βγει εξαιρετικό αποτέλεσμα, πολύ φοβάμαι όμως ότι είναι δύσκολο να το πετύχει κάποιος αρχάριος. Και σίγουρα δεν ευθύνεται η κιθάρα γι' αυτό.

Εξάντλησε τις δυνατότες αυτού που έχεις, πριν ξοδέψεις επιπλέον χρήματα... εκτός κι αν δεν έχεις οικονομικό πρόβλημα, οπότε πάω πάσο!  ;D

134
Αυτή εδώ πάντως, που ανήκει στην ίδια σειρά, φοράει 9άρες:
https://ibanez.fandom.com/wiki/GRX70QA

135
Πριν από πολλάααααα χρόνια που ταξίδεψα την πήρα πάνω, σε μαλακή θήκη εννοείται, και την έβαλα στα ντουλάπια πάνω. Έχω ακούσει/διαβάσει ότι τα ογκώδη μουσικά όργανα τα μεταφέρουν σε ειδικό χώρο κι όχι με τις βαλίτσες. Ό,τι και να σου πούμε πάντως θα είναι παρακινδυνευμένο δεδομένου ότι είναι πιθανό η κάθε εταιρεία να έχει τη δική της πολιτική και να τηρεί κατά γράμμα τους κανόνες ή να δείχνει ελαστικότητα. Για παράδειγμα, έτυχε να ταξιδέψω με κλουβί (που είχε το γατί μου) στα γόνατά μου, πράγμα που κανονικά απαγορεύεται...
Ένα τηλέφωνο στην αεροπορική ή μια επίσκεψη στο τμήμα FAQ της ιστοσελίδας θα είναι πιο διαφωτιστικό.

136
Α, όχι. Δεν το γνωρίζω και δε νομίζω.
Αλλά του αξίζει μια αρμόζουσα κι αυτουνού, αποστομωτική και αυστηρή σαν τις άλλες που δόθηκαν...  ;D

137
Did you know that over 160 million men worldwide have erectile dysfunction related issues? If you happen to be one of the many men with ED, do not worry as there is now a solution for you. What you need is this awesome food supplement.

Check out    how long does it take for male ultracore to work   

As a male, it is important to sustain human needs, check this out and let's help one another by spreading the word and discover the wonder of this effective supplement.
Read more about it at      BIRONI 

Το 'χεις παρακάνει νομίζω...
Πρόσεχε, γιατί θα σου 'ρθει καμιά αρμόζουσα απάντηση κι εσένανε!

138
Δεν είναι στάνταρ αυτό. Κάθε κατασκευαστής πουλάει τις κιθάρες του με ένα συγκεκριμένο διαμέτρημα, ανάλογα με το μοντέλο. Θεωρητικά η κιθάρα είναι σεταρισμένη με βάση το διαμέτρημα αυτό. Μπορείς φυσικά να το αλλάξεις, πιθανότατα χωρίς να χρειαστεί νέο σετάπ (αν υποθέσουμε ότι η κιθάρα είναι σεταρισμένη), αν μιλάμε για αλλαγή ενός μεγέθους πχ από 10άρες σε 9άρες.
Γενικά, τα μικρότερα διαμετρήματα διευκολύνουν τα σηκώματα. Τα μεγαλύτερα κάνουν πιο δύσκολα τα σηκώματα, υπερτερούν ( ; ) όμως σε όγκο. Το βάζω σε ερωτηματικό, διότι αμφισβητείται, σύμφωνα με άλλες απόψεις (το θέμα του όγκου).
Προσωπικά έχω 9άρες σε Strat (και σούπερ Strat) και Tele, 10άρες στην LPοειδή και 11άρες στην 335οειδή μου.
Αν ψάξεις στο site της Ibanez ή στο manual θα λέει τι χορδές φοράει. Βάλε τις ίδιες και στην επόμενη αλλαγή δοκιμάζεις και κάτι άλλο, αν νομίζεις ότι χρειάζεσαι διαφορετική αίσθηση.
Από μάρκες, δοκίμασε τους μεγάλους παίχτες (D' Addario, Ernie Ball κτλ) και δες πώς τα πας. Αυτά που ρωτάς θα τα απαντήσεις μόνος σου με τον χρόνο και την τριβή. 

140
Επίσης ενδιαφέρον, αλλά πολύ γρήγορο!
Και είναι από τα licks που νομίζω ότι αν παιχτούν αργά χάνουν την αξία τους.
Μπράβο που τα μοιράζεσαι πάντως!

142
Πολύ ενδιαφέρον!
Το παιδεύω...  ;D
Ευχαριστώ!

143
Κι εγώ βλέπω βελτίωση, αν και δεν τολμάω να πιάσω τόσο γρήγορα παιξίματα.
Δυο - τρία πράγματα που με δυσκολεύουν: η συνήθεια με κάνει να ξεχνάω να χρησιμοποιήσω την τεχνική. Δεν έχει αυτοματοποιηθεί ακόμα. Πρέπει να το σκεφτώ και τότε αυτομάτως νιώθω την πένα αλλάζει χορδή άνετα και χωρίς σκαλώματα.
Όμως τα ψιλοκαταφέρνω σε «μονοκόμματα» πράγματα, δηλ. σε licks ή ασκήσεις που απαιτούν ένα μόνο είδος κλίσης. Μου φαίνεται πιο εύκολο το downwards. Φυσικά εκεί που χρειάζεται να γίνουν εναλλαγές στο κατάλληλο σημείο τα βρίσκω σκούρα  ;D Κι άντε, αν πάμε σε 3 νότες/χορδή έχεις λίγο χρόνο να αλλάξεις την κλίση, και υπάρχει ένα pattern. Αν πάμε σε μια ματζόρε κλίμακα σε θέση, με 2 ή 3 νότες/χορδή γίνεται το μεγάλο μπέρδεμα. Που το ξεμπερδεύουν κάτι τύποι σαν τον Batio...  ;D

144
Σωστός! Είχα γράψει κάτι αντίστοιχο πέρσι και μου έκανε εντύπωση που πέρασε στο ντούκου.
Συμφωνώ ότι είναι η ουσία του γρήγορου και καθαρού παιξίματος, κι, απ' ό,τι καταλαβαίνω, όχι μόνο στο λεγόμενο "shredding" (μέταλ κτλ) αλλά σε όλα τα είδη, κάντρι, τσιγγάνικη κιθάρα κτλ. Θυμάμαι έναν φίλο μπουζουξή ο «καμπούριαζε» τον καρπό του για να δίνει την κατάλληλη κλίση στην πένα σχετικά με το επίπεδο των χορδών. Φυσικά ήταν ταχύτατος και πεντακάθαρος.
Έχω δει όλα τα βίντεο της σειράς. Πριν από τα βίντεο του Grady η μόνη σχετική αναφορά ήταν γενικώς και αορίστως το inside - outiside picking που υπήρχε στα βιβλία του Stetina. Αλλά μέχρι εκεί. Το slanting ήταν το επτασφράγιστο μυστικό.  ;D, μια φορά ένας - μακαρίτης πια - δάσκαλος ανέφερε κάτι για «πλάγιασμα» χωρίς λεπτομέρειες όμως.
Επίσης εντυπωσιακό ότι, σύμφωνα με τις αναλύσεις του Grady, ο Johnson και ο Malmsteen κατά κάποιο τρόπο έχουν προσαρμόσει το παίξιμο και τη φρασεολογία τους στον τρόπο που χειρίζονται την πένα. 
Κι εντυπωσιακότερο όλων ότι ο Grady είναι ζωντανό παράδειγμα του πόσο αποτελεσματική είναι η εμβάθυνση στην τεχνική. Ο τύπος πραγματικά παίζει αυτά που λέει. Ταχύτητα και καθαρότητα!

145
Κι εγώ  προτείνω δάσκαλο, αν υπάρχει η δυνατότητα.
Είδες μια φορά πόσο εύκολο είναι να απομακρυνθείς από το όργανο.
Ο δάσκαλος μπορεί να σου δώσει κίνητρο για να συνεχίσεις.

146
Γεια χαρά!
Η τελευταία δημοσίευση στο θέμα που έγραψες είναι από το 2010. Μακάρι να σου γράψουν τα παιδιά που άρχισαν το θέμα, αλλά...

Σχετικά μ' αυτό που ρωτάς, ελάχιστα έχω ασχοληθεί με το σπορ, αλλά κάθε παρτιτούρα που έγραψα/επεξεργάστηκα
ήταν μέσω MIDI. Βλέπω ότι το Sibelius υποστηρίζει μονοφωνική μετατροπή audio μέσω μικροφώνου. Επίσης το AnthemScore έχει μετατροπή mp3 σε παρτιτούρα.
Υποθέτω ότι θα υπάρχουν κι άλλα στο ίδιο πνεύμα. Ωστόσο δεν έχω δουλέψει κανένα από αυτά.

147
Δηλαδή η μουντάδα «ταξιδεύει» με το κούρδισμα, άρα το όποιο πρόβλημα είναι στο ίδιο σημείο της χορδής. Έτσι όπως το περιγράφεις μου θυμίζει ήχο χορδής που έχει φαγωθεί το τύλιγμά της. Το είχα συναντήσει σε κλασική, που το εσωτερικό έχει τις άσπρες ίνες και ήταν πολύ έντονη η μουντάδα.
Κοίταξε τη χορδή από κάτω, στο σημείο που ακουμπάει στο τάστο, εκεί που το κάνει και δες αν το τύλιγμα είναι εντάξει.
Μια παλιά κινέζικη παροιμία λέει ότι το πρώτο που κάνουμε σε καινούρια κιθάρα είναι να αλλάξουμε χορδές!

149
Εκμάθηση – Πρώτα βήματα

Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 22