Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - sfanfan

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 26
27
Με το καλό να σου έρθει και εύχομαι να είναι ΌΠΩΣ τα θες με το που βγει απ'τη θήκη!!

Αν θες, κράτα μας ενήμερους για την διαδικασία!


Να 'σαι καλά! Έχει ενδιαφέρον θεωρώ, να δούμε πώς θα πάει η όλη διαδικασία, και θα κρατάω το θέμα ενήμερο, ίσως και σαν μία καταγραφή της ιστορίας. Όπως έγραψα και στην αρχή, το κύριο ενδιαφέρον που βρήκα και μπήκα στη λογική της καταγραφής/ενημέρωσης μέσω του forum, ήταν κυρίως λόγο της σχέσης τιμής/προς το το προσδοκώμενο (ακόμα) αποτέλεσμα.
Ίδωμεν, όλα τα σενάρια είναι πιθανά, από το να έρθει μία εκπληκτική κιθάρα μέχρι το ..να μην έρθει καθόλου!

28
@bathan Η αλήθεια είναι ότι έχω φίλο στην Χάγη που κάποια στιγμή, στο άμεσο μέλλον θα επισκεφθώ. Δεν ξέρω τις χιλιομετρικές αποστάσεις με το Leeuwarden, αλλά αν είναι εφικτό θα κοιτάξω να τον επισκεφθώ, φαίνεται ωραίος τύπος από τα mails.
Είναι περίπου 40 λεπτά από το Άμστερνταμ και περίπου 30 από Χάγη


Καθόλου απαγορευτικό! Ευχαριστώ για την ενημέρωση, μία βόλτα προς τα εκεί θα είναι επιβεβλημένη!

29

Γενικά με μια στρατ τα πράγματα είναι ευκολότερα απο ότι σε πιο πολύπλοκα σχέδια, αλλά και πάλι υπάρχουν θέματα .
παράδειγματα :
- θα εχει 22 τάστα? Αν ναι, τότε θα είναι δυνατόν να βγεί το pickguard χωρίς να ξεβιδώσεις μπράτσο? Και αν αυτό καταστεί εφικτό, θα είναι κόβοντας το pickguard ή λεπτένοντας την φέτα του maple που στηρίζει το 22ο τάστο?
- πόσο θα είναι το offset της πάνω/κάτω MI απο το άκρο των τάστων?
- ποιό θα είναι το action στο nut?



Αυτό ακριβώς λέω, ότι αυτά είναι δουλειά του πελάτη να τα ξέρει και να τα πει, αυτό σημαίνει φτιάχνω custom όργανο. Αν δεν ξέρεις τέτοιες λεπτομέρειες, και απλά θεωρείς ότι κάνεις custom κιθάρα, διαλέγοντας το χρώμα και shape του λαιμού και τα ηλεκτρικά, ε τότε αφήνεις όλα τα υπόλοιπα στην κρίση του εκάστοτε builder, ο οποίος ή θα μαντέψει το που περίπου είσαι ή απλά θα τα κάνει όπως τα θέλει αυτός.


30
Guys, ευχαριστώ για το respond


@saved Μήτσο κάτσε ρε συ να την έχουμε στα χέρια μας σε κανά τρίμηνο, να έχουν πάει όλα καλά, και τη λιώσω!
@Uriah Μακάρι, όπως τα λες!
@panixgr διαφωνώ μόνο ως προς το ότι δεν υπάρχει περίπτωση να κάτσει 100% με την πρώτη. Είναι δουλειά του κάθε builder να παρουσιάσει ένα όργανο -θεωρώ- άριστο, πάντα δεδομένων των specs που έχει δώσει ο πελάτης. Φυσικά αν ο πελάτης δεν έχει υπολογίσει κάτι σωστά ή το έχει αφήσει στην τύχη, και εν τέλη δεν του κάνει, είναι δικό του πρόβλημα και όχι του builder.
@bathan Η αλήθεια είναι ότι έχω φίλο στην Χάγη που κάποια στιγμή, στο άμεσο μέλλον θα επισκεφθώ. Δεν ξέρω τις χιλιομετρικές αποστάσεις με το Leeuwarden, αλλά αν είναι εφικτό θα κοιτάξω να τον επισκεφθώ, φαίνεται ωραίος τύπος από τα mails.

31
Κιθάρα - Μάρκες και τύποι / Oswald Guitar
« στις: 01/03/18, 19:54 »
Καλησπέρα σε όλους, μπαίνω κατευθείαν στο θέμα.

Ένας από τους utuber που βλέπω συχνά πυκνά και μου κρατάει παρέα τόσο με τον ευχάριστο χαρακτήρα του όσο και με τα licks του είναι ο κ. Dave Simpson. Στο κανάλι του λοιπόν πριν από αρκετό καιρό είχα δει που παρουσίασε μία custom handmade strat type κιθάρα, την οποία του την είχε φτιάξει κάποιος builder ονόματι Oswald Guitars. Δεν είχα δώσει ιδιαίτερη σημασία τότε, αλλά το είχα κρατήσει. Η κιθάρα φαινόταν εξαιρετική btw

Ο φίλτατος Dave βέβαια, ότι κιθάρα και να πιάσει στα χέρια του ακούγεται τρομερός. Fast forward από τότε που είδα το video, έτυχε να διαβάσω κάποια σχετικά άρθρα για το πόσο και πώς κοστολογείται μία hand made κιθάρα από διάφορους luthiers εντός και εκτός χώρας. Προς θεού, δεν πρόκειται να πω σε κάποιον πώς θα κοστολογήσει τη δουλειά του, σε ελεύθερη παγκόσμια (πλέον) αγορά ζούμε ο καθένας μπορεί να τιμολογήσει το προϊόν, τον κόπο του, το μεράκι του, τις γνώσεις του όσο θέλει και όπως θέλει.
Παρόλα αυτά οι τιμές που έβλεπα ήταν σε ένα price range που καθιστούσε αρκετά δύσκολο έως και απαγορευτικό από κάποιους builders, την απόκτηση ενός οργάνου τουλάχιστον από εμένα.

Εδώ και ένα εύλογο χρονικό διάστημα ήμουν σε αναζήτηση μίας ακόμα stratocaster. Η αλήθεια είναι ότι πολλές φορές μπήκα στο site της Warmoth, και καλοπερνούσα με τον εξαιρετικό editor που έχουν, φτιάχνοντας την κιθάρα όπως την ήθελα με τα specs κτλ που επιθυμούσα. Πάντα όμως φτάνοντας στο θέμα της πληρωμής, όχι ότι ξέφευγα στην τιμή ιδιαίτερα, ο ανασταλτικός παράγοντας της αγοράς από Αμερική και ότι συνεπάγεται σε τελωνεία, φόρους κτλ, μου ήταν αποτρεπτικό.

Μετά από αρκετό καιρό και ενώ ήμουν σε αυτή τη διαδικασία αναζήτησης μίας strato, ξανα έπεσα πάνω στο βίντεο - promo της κιθάρας του Dave. Αυτή τη φορά το ξαναείδα πιο προσεκτικά, και κυρίως είδα ποιος την έφτιαξε και τον έψαξα. Είδα λοιπόν ότι ο Nick, ο άνθρωπος πίσω από τις Oswald Guitars, βρίσκεται στην μαγική χώρα της Ολλανδίας, και στην ουσία είναι ένας τύπος που έκανε το χόμπι του μορφή επαγγέλματος. Μπήκα στο site του, τον έψαξα στα social, και το πρώτο πράγμα που είδα ήταν οι τιμές. 1.400 ευρώ για μία hand made stratocaster, με το ΦΠΑ παρακαλώ, και μάλιστα σε εντελώς custom specs. Είδα καλά λέω; Άρχισα λοιπόν να διαβάζω στο site για το τι ακριβώς παίζει με τον κ. Nick, τι κιθάρες κάνει, πώς τις κάνει και κυρίως γιατί το κόστος είναι αυτό που είναι.

Για να μην σας τα πολυλογώ, ετοίμασα μία φόρμα παραγγελίας και του την έστειλα, με τα specs της κιθάρας όπως την ήθελα. Του ζητούσα να μου την κοστολογήσει, και του ζητούσα να μου πει αναλυτικά για τα υλικά (πρώτες ύλες αλλά και hardware) που χρησιμοποιεί.

Μετά από μία ημέρα, μου απάντησε και μου είπε ότι αυτά που ζητούσα δεν ήταν κάτι το οποίο θα ανέβαζε το κόστος της "βασικής" τιμής που υπάρχει στο site. Πάνω στην αναζήτηση μου λοιπόν, σκέφτηκα ότι ο συγκεκριμένος luthier, πολύ πιθανόν να κάνει αυτό που κάνουν αρκετοί άλλοι. Παίρνουν έτοιμα kits ή σώματα, λαιμούς κτλ, και τα δένουν με όλες τις εργασίες που πρέπει να γίνουν πάνω σε αυτό (βαφή, συναρμολόγηση, ηλεκτρικά κτλ). Όπως λοιπόν μου είπε, κάθε κιθάρα φτιάχνεται στο χέρι από τον ίδιο, δεν χρησιμοποιεί προπαρασκευασμένα μέρη, αλλά όλη η διαδικασία γίνεται βήμα βήμα από τον ίδιο. Μάλιστα στο utube έχει το κανάλι του όπου έχει αρκετά βίντεο από την κατασκευή της κιθάρας του Dave, αλλά και άλλες δουλειές του.

Μην έχοντας λόγο να μην τον πιστέψω, και αφού ανταλλάξαμε αρκετά emails τροποποιώντας λίγο τα specs και απαντώντας σε ερωτήσεις μου, πριν από δύο ημέρες του έδωσα το οκ, και την συμφωνημένη μας προκαταβολή για να ξεκινήσει. Σύμφωνα με τον ίδιο χρειάζεται 10-12 εβδομάδες για να τελειώσει την κιθάρα, κάτι που προσωπικά δεν με ενοχλεί.

Λοιπόν, τα specs της κιθάρας είναι τα παρακάτω:

Construction and Wood

Body Shape S-style
Neck Joint Bolt on
Body Wood Alder
Neck Wood Maple
Neck Shape Modern C back of neck unfinished
Scale Length 25,5” - 648mm
Fretboard Wood Maple
Fretboard Radius 12-14" compound
Truss Rod Two way
Nut Bone
Frets Jescar –Super Jumbo (58118)


Hardware and Aesthetics
Colour Scheme Candy apple red
Pickguard Colour White – 8 hole
Bridge Kluson vintage tremolo
Tuners Kluson vintage
Fret Markers Black
Side Dots Black
Control Plate -
Control Knobs White
Neck Plate Chrome
Jack plate Chrome
String Ferules -
String Tree Chrome button
Strap Pin Chrome


Pickups and Electronics
Pickups Smitty Classic ’59 pickup set (SSS)
Pots 1V, 2T – CTS 250k
Switch 5-way OAK
Capacitors .022uF Orange Drop

Το χρωματάκι της θα είναι CAR (Candy Apple Red, με βάση το χρωματολόγιο της Fener), και για να καταλάβετε, η κιθάρα αυτή, μιας και θα αγοραστεί με τιμολόγιο και επειδή βρισκόμαστε εντός της Ε.Ε. (ενδοκοινοτική αγορά/χωρίς ΦΠΑ) θα μου κοστίσει 1158 ευρώ (!!!).

Τα ηλεκτρικά ήταν αυτά που ζήτησα, και οι μαγνήτες είναι δική του πρόταση, Ολλανδού κατασκευαστή. Παρόλα αυτά είχα τη δυνατότητα να διαλέξω όποιο επώνυμο σετ μαγνητών (παραγωγής, όχι special, custom, limited κτλ μοντέλα) ήθελα από τις γνωστές φίρμες (Dimarzio, Seymour Duncan κτλ), χωρίς να αλλάξει η τιμή. Επέλεξα να πάω με την πρόταση του, αφού είδα στο site της φίρμας, τα στοιχεία του μαγνήτη, πληροφορίες κτλ. Τώρα αν δεν μου κάνει, τους αλλάζω όταν την παραλάβω με ένα set GAS που ξέρω και αγαπώ και τελειώνει το θέμα.

Όπως και να έχει μοιράζομαι αυτή την ιστορία μαζί σας γιατί βρήκα πάρα πολύ ενδιαφέρον το κόστος σε συνάρτηση με τις επιλογές, πάντα για ένα χειροποίητο όργανο, αναλογικά με το τι είχα συναντήσει μέχρι τώρα.

Όπως είπα και παραπάνω, όλη αυτή η επικοινωνία με τον κ. Oswald μέχρι στιγμής είναι εξαιρετική, σας προτρέπω να δείτε το κανάλι του στο youtube, και φυσικά όταν με το καλό η κιθάρα είναι στα χέρια μου θα επανέλθω για εντυπώσεις.

32
καιρό έχουμε να κάνουμε gasοσυνάντηση...

Για κανονίστε το σιγά σιγά. Δεν έχω καταφέρει να παρευρεθώ σε κάποιο από τα προηγούμενα meetings, οπότε θα με ενδιέφερε!
Ενημερώστε νωρίς για να κλείσουμε αεροπορικά οι μακρινοί!


Καλόπαιχτο το κιθαρόνι! Όμορφο! Κάπως έτσι (όπως τα περιγράφεις) βρέθηκα με μία CAR Stratocaster Mexico όταν βρέθηκα Αθήνα, πριν λίγο καιρό, στο Νάκα στα Εξάρχεια...

33
Μπράβο σου! Mου άρεσε και ο ήχος σου πάρα πολύ! Καλή συνέχεια!

34
Δεν ξερω για τα ταστα των λεσπολογιων,αλλα αυτα τα τεμπερμεντ που ειναι σαν σκοτωμενα φιδια,σιγουρα δεν σου επιτρεπουν να κανεις μπεντ.
Ειναι η φαση τυπου "μολις πηρα την κιθαρα απο τον μαστωρα με καινουρια ταστα-βουτιρο αλλα στο μπεντ μου σπανε οι χορδες,τι φταιει;"
Και η πρωτη απαντηση "α τον απατεωνα τον μαστωρα,βαλε φωτο"
Και μετα την φωτο
"Α τα απατεωνικα τα τεμπερμεντ"


Δημήτρη μια χαρά bend κάνεις, αλλά επειδή δοκίμασα κιθάρα που τα είχε πάνω, δεν έχουν καμία σχέση με τα fanned -που συζητούσαμε παλιότερα-, σε αίσθηση. Δεν ένοιωσα καμία διαφορά στο παίξιμο, όντως το intonation είναι εξαιρετικό. Bends, vibrata κτλ κουρδίζουν καλύτερα, αλλά θέλουν συνήθεια ειδικά στα bends όχι γιατί σπάνε χορδές ή κάτι, αλλά κυρίως γιατί πρέπει να "ξαναπρογραμματίσεις" την δύναμη που ασκείς σε κάθε bend για να πιάσεις την νότα που στοχεύεις. Αν το treatment στα τάστα είναι καλό, bends κτλ βγαίνουν κανονικά, με την παραπάνω -λογική- ευαισθησία στην δύναμη που ασκούμε.

35
Χαιρετω τη παρεα. Ειμαι ο jimmakoss κατοχος μιας epiphone les paul standard αγορασμενη το 06. Καιρος λοιπον να προβω σε μερικες αναβαθμισεις με την βοηθεια σας φυσικα. Η κιθαρα ειναι σε "μαμα" κατασταση και σιγουρα χριζει αλλαγης μαγνητων, ποτενσιομετρων και switch φυσικα.
Η γκαμα της μουσικης που θελω παιζω ειναι psy rock ambient experimental και ηλεκτρονικη μουσικη γενικοτερα. Επισης και λιγο jazz - fusion.
Αυτο σε σχεση με τους μαγνητες που πρεπει να επιλεξω.
Διαβαζα για τα true temperment frets τα οποια με ενθουσιασαν μπορω να πω αλλα με απογοητευσε η τιμη και σκεφτηκα να βαλω ενα earvana nut για να στρωσω λιγο το intonation. Βλεπω ομως οτι ουτε αυτο ενθουσιαζει τους περισσοτερους κιθαρωδους. Υπαρχει καποιος που να εχει κατι απο αυτα η κατι να προτεινει?
Ακομα, εχω την σκεψη να αλλαξω τις καλωδιωσεις και να μονωσω την καμπινα και να αλλαξω την γεφυρα.
Η αναβαθμιση θα γινει με τον καιρο οχι ολα μαζι. Ειμαι σιγουρος οτι υπαρχουν πολλοι που εχουν κανει τετοιες αλλαγες και θα ηθελα να ακουσω τις γνωμες σας. Επισης αν κατι εχει απαντηθει μπορειτε να με παραπεμψετε σε σχετικο topic?
Ευχαριστω


Φίλε Jimm καλησπέρα, στη θέση σου θα έκανα πρώτα ένα Setup. Αν δεν γνωρίζεις εσύ να το κάνεις, πάν' την σε κάποιον τεχνικό. Όλα ξεκινάνε από το σωστό σετάπ.

Το Intonation, το σωστό nut filling, το ύψος των μαγνητών, το επιθυμητό action και πολλά άλλα έχουν να κάνουν με αυτή τη διαδικασία.

Στις περισσότερες περιπτώσεις που έχω συναντήσει, το κακό setup ήταν η αιτία προβλημάτων και όχι τα συγκεκριμένα parts. Άρα αν δεν έχει γίνει setup ποτέ στο όργανο, ή έχει περάσει καιρός, βρες κάποιον μάστορα που εμπιστεύεσαι ή γνωρίζεις τη δουλειά του κτλ, και ξεκίνα από εκεί. Εφόσον έχεις μία σωστή εικόνα του οργάνου, μπορείς να δεις που ρεαλιστικά "πονάει" ή δεν σε καλύπτει και να προχωρήσεις σε αναβαθμίσεις.

Πάντα οι μαγνήτες και τα ηλεκτρικά είναι η αναβάθμιση που αντιλαμβάνεται ο παίχτης άμεσα (αλλάζει ο ήχος δραστικά). Η πρόταση μου είναι αν σκεφτείς να αλλάξεις του μαγνήτες σου, να κάνεις αλλαγή τουλάχιστον της καλωδίωσης και των 2 volume pots με καλά 500άρια (CTS Audio pots 500k). Αν δεν χρησιμοποιείς τα tone και τα έχεις ανοιχτά, μην ασχοληθείς καν. Ένα καλό output jack (Switchcraft) είναι μία φθηνή και εγγυημένη αναβάθμιση για το ότι δεν θα έχεις πρόβλημα για πολλά χρόνια. Το switch σε Les Paul το αλλάζεις μόνο αν έχει πρόβλημα, δεν έχεις να κερδίσεις κάτι. Shielding δεν είναι απαραίτητο και μην μπαίνεις καν στη διαδικασία. Αν η κιθάρα σου είναι σωστά γειωμένη, οι κολλήσεις είναι καθαρές, δεν υπάρχουν προβληματικά parts και η δουλειά γενικά γίνει όπως πρέπει δεν πρέπει να έχεις τον παραμικρό θόρυβο.

Από εκεί και πέρα, γέφυρα δεν θα πείραζα, παρά μόνο αν τα saddles δεν έφταναν για την ρύθμιση του σωστού intonation -κάτι που αν δεν γνωρίζεις να το κάνεις, θα πρέπει να σε ενημερώσει ο τεχνικός που θα την πας. Μόνο σε εκείνη την περίπτωση εξετάζεις τις επιλογές σου (υπάρχουν λύσεις τόσο με τη stock γέφυρα όσο και με aftermarket λύσεις). Το nut είναι κάτι το οποίο χρήζει προσοχής. Όχι απαραίτητα αντικατάστασης αλλά ένα κακοκομμένο nut δημιουργεί τεράστια προβλήματα σε κούρδισμα, action, αίσθηση, ήχο. Γνώμη μου μόνο σε περίπτωση πλαστικού nut θα πήγαινα σε αλλαγή, κυρίως για το υλικό. Τα TUSQ preslotted nuts είναι η προσωπική μου επιλογή.

Τα τάστα στο μεγαλύτερο ποσοστό κιθάρων που έχω πιάσει στα χέρια μου είχαν προβλήματα. Άλλα μεγάλα που επηρέαζαν το action και το intonation, και άλλα μικρότερα που με ένα γυάλισμα ήταν σαν καινούργια. Όπως και να έχει τα τάστα σου τα αλλάζεις μόνο αν δεν σε βολεύουν οι διαστάσεις τους, ή αν έχουν φαγωθεί τόσο που δημιουργούν πρόβλημα στον παίχτη (αίσθηση)Αυτά τα ολίγα από εμένα. Ελπίζω να βοήθησα.

36
Ενισχυτές / Απ: Mesa boogie TriAxis help
« στις: 23/10/17, 17:09 »
Στη θέση σου θα το έβγαζα από το rack και θα το πήγαινε σε τεχνικό να το δει. Το κακό με αυτά τα μηχανήματα, δεν ξέρω πόσο παλιό είναι το δικό σου, είναι ότι συνήθως έχουν παίξει τόσο πολύ που ένα maintenance check το θέλουν, και κατά 99% κανένας δεν το κάνει. Πήγαινε το σε ένα τεχνικό να το δει και θα αποφύγεις και μελλοντικά προβλήματα.

37
Για μένα ο παράγοντας "ξύλο", και όπως τον έχω μετρήσει πλέον από διαφορετική ματιά, δίνει την πολυτέλεια σε εταιρίες, κατασκευαστές, τεχνικούς, μαρκετίστες κτλ να έχουν ένα αστάθμητο παράγοντα τον οποίο μπορούν να επικαλεστούν όταν δεν υπάρχει ..απάντηση και φυσικά απόδειξη.



Τα ξύλα σε μία ηλεκτρική κιθάρα, έχουν να κάνουν μόνο ως προς την αίσθηση, την ομορφιά τους, και την ανθεκτικότητα τους.


Μην πέσετε να με φάτε, είναι απλά η άποψη μου.

38

Τι κομματάρα θεέ μου!!!

To cover ρίμαξε! Ξέρω το κομμάτι (και τους Nevermore) πάρα πολύ καλά! Ό,τι γράφει ο Loomis έχει ένα τεράστιο βαθμό δυσκολίας ακόμα και για καλούς παίχτες, οπότε πρώτα κιθαριστικά ότι βγήκε στο -σχεδόν- ακέραιο αξίζει πολλά μπράβο. Από εκεί και πέρα όλοι είστε on the spot, θα μου επιτρέψετε να δώσω τα εύσημα μου στον τραγουδιστή όμως ;)


39
@sfanfan αν το ήξερα ότι θα έρθεις θα οργανώναμε συνάντηση (και με άλλα μέλη) για να τα π(ι)ούμε...


@Βραζίλης δεν το σκέφτηκα καν, αλλά ήταν τόσο πιεσμένο το πρόγραμμα που δύσκολα θα το καταφέρναμε. Θα ξανακατέβω κάποια στιγμή μέσα στο καλοκαίρι (θέλω να πιστεύω) οπότε θα ειδοποιήσω αν κάτσει να το κάνουμε το meeting! Θα έχει πλάκα!

40
Πήγα και έκλαψα..
Αν και μία ώρα πριν το live με είχε πιάσει μία βαρεμάρα/άγχος γιατί είχα παρατήσει δουλειές κτλ από Κομοτηνή για να ανέβω, μόλις μπήκα στο χώρο και μόλις έσκασε την πρώτη D o Grohl τα ξέχασα όλα και πέρασα απίθανα.


Ο χώρος, η μπάντα, ο ήχος (έκανα ένα αεροπλανικό και βρέθηκα μπροστά στη σκηνή από το 4ο τραγούδι και μετά ενώ είχα εισιτήριο για πάνω διάζωμα, κάτω άκουγες καλά, πάνω παραήταν σιγά), η κατάσταση, τι να λέμε τώρα. Τι και αν σου αρέσουν τι και αν όχι, οι τύποι έχουν κομμάτια που σε κάνουν να περνάς καλά, ο Grohl είναι απίθανος frontman, από τους πιο επικοινωνιακούς που έχω δει ζωντανά.


Σίγουρα μία μοναδική βραδιά, νομίζω ότι μέχρι και την στιγμή που μπαίναμε στο χώρο δεν είχαμε καταλάβει καλά καλά τι συμβαίνει. Εννοώ ξεκίνησε σαν πλάκα το θέμα της ιστορίας "Foo Fighters στην Ελλάδα", κάπου πήρε πραγματικές διαστάσεις, κάπου ξεχάστηκε και ...τσουπ βρέθηκα Ηρώδειο και έβλεπα Foo Fighters στην Αθήνα με 35 ευρώ εισιτήριο, 2 ώρες και πρόγραμμα, παίζοντας κομμάτια από όλη τη δισκογραφία, σε ένα Show τρομερό! Καμία σχέση δλδ με διαδικαστικού χαρακτήρα -όπως περίμενα- λόγω των γυρισμάτων της εκπομπής.

41
Ενισχυτές / Απ: Τι ενισχυτή?
« στις: 26/06/17, 18:26 »
+1 για τον DSL5c για τη δουλειά που τον θες.

42
Ωραίος, όμορφη η tele σου!!! Καλορίζικια να είναι!

43
Χθεσινή φωτογραφία με μία από τις καλύτερες κιθάρες που έχω παίξει Ever.
Btw όλο το setup ακουγόταν.... μούρλια!!!

44
Γνώμη μου είναι ότι το πρώτο πράγμα που πρέπει να δεις είναι το σετάπ της κιθάρας σου, και όταν λέω setup εννοώ να δεις και το ύψος των μαγνητών σου. Πολλές φορές χάνουμε από την δυνατότητα του οργάνου μας λόγω κακών ρυθμίσεων. Πριν προχωρήσεις σε κάποια αλλαγή, δες με ένα κατσαβιδάκι μήπως πειράζοντας το ύψος των μαγνητών μπορείς να πετύχεις κάτι καλύτερο. Το ότι κάποιος λέει ότι οι μαγνήτες σου δεν είναι καλοί δεν σημαίνει κάτι, άσε τα αφτιά σου να κρίνουν πάντα.
Από εκεί και πέρα. Δες ποιος από τους μαγνήτες σου δεν σου αρέσει. Πχ μπορεί ο Birdge να μην σου κάνει αλλά ο Neck να σου ακούγεται καλά, δεν σημαίνει ότι πρέπει να τους αλλάξεις όλους. Δικό μου παράδειγμα μία Ibanez rg φθηνό μοντέλο, που άλλαξα τους bridge και neck (φορούσε τους Infinity) αλλά άφησα τον Infinty Middle single coil, γιατί απλά είναι από τους καλύτερους single coil μαγνήτες που έχω ακούσει σε αυτή τη θέση. Και ναι, δεν νομίζω να βρεις καλή κριτική για τους συγκεκριμένους γενικά :)


Πάμε στα ερωτήματά σου:
Αν αλλάξεις τους μαγνήτες θα δεις διαφορά. Το αν σου αρέσει ή όχι είναι υποκειμενικό. Μπορεί να σου αρέσει μπορεί και όχι. Μεγάλο μέρος συνήθως είναι και ψυχολογικό, δλδ μία αλλαγή πάντα μας ακούγεται "καλύτερη".
Όπως σου είπα, άλλαξε τους μαγνήτες που θεωρείς ότι χρειάζεται. Το πώς θα ακούγεται το τελικό αποτέλεσμα θα το κρίνεις εσύ. Αν στην πορεία δεις ότι ο μεσαίος σου δεν σε ικανοποιεί, μπορείς να τον αλλάξεις και αυτόν, αλλά για αρχή νομίζω ότι οι δύο (bridge + neck) είναι ήδη ένα καλό βήμα.
Θα σου έλεγα να το κάνεις. Δεν είναι και καμιά πυρηνική φυσική. Αν πας σε κάποια από τις γνωστές εταιρίες (Seymour Duncan, Dimarzio κτλ) θα βρεις και χρήσιμα σχηματικά με το τι ακριβώς να κάνεις, οπότε με ελάχιστες γνώσεις χρήσης κολλητηριού θα τα καταφέρεις. Επίσης παράδειγμα βάζω τον εαυτό μου, που δεν είχα καμία επαφή απολύτως με τέτοια θέματα και όμως έχω γίνει πρώτος! :P

45
Ενισχυτές / Απ: yamaha thr10
« στις: 02/06/17, 22:08 »
Για τα λεφτά του το TH5 είναι άριστο. Αν μάλιστα κάποιος ψάχνει κάτι για να παίζει σε χαμηλές εντάσεις είναι super. Επίσης επειδή το έχω και το χρησιμοποιώ στο γραφείο μου (και ως multistation, δλδ ακούω μουσική κτλ από εκεί) είναι πολύ πρακτικό και όμορφο.
Ο pc editor επίσης ανοίγει πολλές δυνατότητες που δεν τις έχεις από τον ενισχυτή (παραμετροποίηση full σε fx και ήχους).

46
Εφέ / Απ: HEADRUSH - Νέα πεταλιερα!
« στις: 02/06/17, 11:38 »
930 παίζει τώρα που το είδα στο Musicstore, μήπως ήταν κάποιο b stock? O Νάκας το έχει 955 και o Τhomann 935 έτσι με μία γρήγορη ματιά.
Πάντως προσωπικά, από τις 4 επιλογές (Helix, Helix LT, AX8, Headcrush) θα πήγαινα στη φθηνότερη, δλδ στο Helix Lt. Θεωρώ ότι έχει όλα όσα χρειάζομαι.

47
Εφέ / Απ: HEADRUSH - Νέα πεταλιερα!
« στις: 01/06/17, 17:54 »

Σε αυτά τα unit, το ότι πλέον φορτώνεις 3rd party IR's είναι από μόνο του ένα τεράστιο πλεονέκτημα.

IR τι είναι?
Είναι τα αρχικά του Impulse Response. Το χρησιμοποιείς στο cab block της εκάστοτε πεταλιέρας, αντί για τις δικές της προσομοιώσεις καμπίνας. Στην ουσία είναι snapshots ηχογραφημένης καμπίνας με συγκεκριμένα μικρόφωνα, preamps κτλ, τα οποία ακούγονται πιο ρεαλιστικά και "πραγματικά" από το απλό eq curve που χρησιμοποιούν οι περισσότερες εταιρίες για τη δημιουργία του αντίστοιχου cab block. Εταιρίες όπως η Ownhammer και Red Wirez ειδικεύονται πάνω σε τέτοια IR's με εκπληκτικά αποτελέσματα.

ωραίος, ευχαριστώ, η πλάκα είναι οτι το cab sim που έχει στο Linux / Ardour το θεωρούσα ΚΟΡΥΦΗ! :) πόσο λίγα ξέρω....  ???


Αν και πολλά IR's τα αγοράζεις (τις δύο εταιρίες πχ που σου είπα πριν), υπάρχουν και εξαιρετικά IR's τα οποία είναι free. Ψάξε να βρεις ένα IR loader πρόγραμμα, και δοκίμασε να στείλεις το boss me χωρίς καμπίνα στην κάρτα ήχου σου, και από εκεί δοκίμασε IR's μέσω του loader (λογικά θα μπορείς να το φορτώσεις σαν vst μέσω του daw σου). Αν δεν βρεις μπορώ να σου στείλω μερικά IR's να δοκιμάσεις, έχω 3 σειρές της Ownhammer σε καμπίνες της Mesa και της Marshall και είναι εξαιρετικές.

48
Εφέ / Απ: HEADRUSH - Νέα πεταλιερα!
« στις: 01/06/17, 15:52 »

Σε αυτά τα unit, το ότι πλέον φορτώνεις 3rd party IR's είναι από μόνο του ένα τεράστιο πλεονέκτημα.

IR τι είναι?
Είναι τα αρχικά του Impulse Response. Το χρησιμοποιείς στο cab block της εκάστοτε πεταλιέρας, αντί για τις δικές της προσομοιώσεις καμπίνας. Στην ουσία είναι snapshots ηχογραφημένης καμπίνας με συγκεκριμένα μικρόφωνα, preamps κτλ, τα οποία ακούγονται πιο ρεαλιστικά και "πραγματικά" από το απλό eq curve που χρησιμοποιούν οι περισσότερες εταιρίες για τη δημιουργία του αντίστοιχου cab block. Εταιρίες όπως η Ownhammer και Red Wirez ειδικεύονται πάνω σε τέτοια IR's με εκπληκτικά αποτελέσματα.

49
Εφέ / Απ: HEADRUSH - Νέα πεταλιερα!
« στις: 01/06/17, 15:36 »
Με ντεμπουτο στο NAMM 2017... νεα εταιρεια & πεταλιερα με Eleven DSP software...


http://www.headrushfx.com/


Στα χαρακτηριστικα φαινεται εντυπωσιακη, μενει να την ακουσουμε και απο κοντα και να δουμε την τελικη τιμη  ;)



Η τιμή έχει βγει στα 1.100 στον thomann οπότε εκεί γύρω θα παίξει παντού τουλάχιστον προς το παρόν. Ναι βγήκε για χτυπήσει στην ουσία το Helix και το AX8 όπως είπες που παίζουν στο +500 ευρώ περίπου. Μέχρι που έβγαλε η Line6 βγάζει το Helix Lt στα ίδια και λιγότερα χρήματα από Headcrush, οπότε για κάποιον που παίζει σε αυτή την κατηγορία χρημάτων έχει δύο πολύ καλές επιλογές. Η μία είναι πιο γνωστή (Helix) και από reviews κτλ, αλλά κυρίως γιατί την βρίσκεις και Ελλάδα (Νάκας). Η άλλη (Headrush) φαίνεται να έχει ένα ξεκάθαρο πλεονέκτημα στο easy of use, αλλά δεν φτάνει -σύμφωνα με ότι έχω δει στο utube- τις δυνατότητες του Helix στην παραμετροποίηση και τις δυνατότητες. Βέβαια στην τελική αυτο που νοιάζει είναι ο ήχος, και έχω ακούσει πολύ καλά δείγματα (πάντα από utube) και από τα δύο.


Σε αυτά τα unit, το ότι πλέον φορτώνεις 3rd party IR's είναι από μόνο του ένα τεράστιο πλεονέκτημα.


50
Το ζητούμενο σε όποιον ξεκινάει είναι να μάθει πέντε κομμάτια σε βάθος χρόνου, να παίξει με άλλους παρέα, να χαρεί αυτά που μαθαίνει, να πιάσουν τόπο, ώστε να συντηρεί την επιθυμία να πάει παραπέρα κιθαριστικά. Τα του ήχου του και τις αγορές τις κάνεις σε παράλληλο χρόνο. Το καθε πράγμα στον καιρό του.


Αυτό ακριβώς.

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 26