Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - rodanthos2

Σελίδες: [1]
1
Αγαπητέ Σπύρο, όπως κατάλαβες δεν καταλαβαίνω τίποτα από αρνητικά σχόλια....συνεχίζω ακάθεκτος. Και εγώ κιθαρίστας είμαι παίζοντας σχεδόν ολόκληρη την δισκογραφία J. Satriani, S. Vai, Y. Malmsteen, V. Moore, κλπ κλπ. αλλά και μεγάλο μέρος της δισκογραφίας του Χιώτη και του Τσιτσάνη. Δεν μπορω να καταλάβω γιατί μια σελίδα για την κιθάρα δεν είναι σωστή επιλογή για να ανεβάσω την μουσική μου. Ξέρω εξ αρχής ότι η μουσική μου δεν μπορεί να απευθυνθεί σε όλους.....

2
Αγαπητέ Υπνοβάτη, ανάγωγη συμπεριφορά; Που την είδες την ανάγωγη συμπεριφορά; Ξέρεις τι θα πει ανάγωγη και προκλητική συμπεριφορά; Απεχθάνεσαι την Χρ. Αυγή αλλά αυτο που κάνεις είναι απόλυτα φασιστικό. Θεωρείται ανάγωγη συμπεριφορά να πει κάποιος ότι θεωρεί ότι κάνει κάτι επαναστατικό; Ξέρεις τι λες; Ποιός νομίζεις ότι είσαι; Άκου ανάγωγη συμπεριφορά. Να έρθω και με τον κηδεμόνα μου ή μήπως θα με αποβάλεις από το σχολείο; Κάνεις την κριτική σου, σου απαντώ αν θέλω πάνω στην κριτική σου και τελείωσε. Που την είδες την ανάρμωστη συμπεριφορά. Σε ενημέρωσε το φιλαράκι σου ότι γίνεται ντου, και όρμησες να εκτονωθείς, χωρίς να ξέρεις τι σου γίνεται. Τραγουδάς με το λαρύγγι ψηλά μου λες......και ακούς Metallica που το λαρύγγι του Heatfield κοντεύει να φτάσει στο τσουλούφι του. Με το φανάρι του Διογένη προσπαθούν όλοι να βρουν μια μίξη μπουζουκιού με ροκ, στην μια περίπτωση βρέθηκαν τυχαία οι μπουζουκτζήδες του Νταλάρα με μια ροκ μπαντα, στην άλλη περίπτωση αποσπασματικά μπαινει κάποιος τζουράς σε ένα κομμάτι των Μοντάζ ενω εμένα αυτό είναι η ουσία του στυλ μου....η καρδιά του εδώ και 15 χρόνια.  Το να λες ότι κάποιος είναι ανάγωγος, ενώ δεν είναι, είναι ο μεγαλύτερος φασισμός και ότι πιο ανάγωγο και προκλητικό υπάρχει. Καλή σου μέρα. 

3
Δεν θεωρώ τα σχόλια αρνητικα ως προς την δουλειά μου γενικότερα. Αρνητικά είναι ως προς το κείμενο που έγραψα για να την παρουσιάσω. Εμένα με ενδιαφέρει πιο πολύ πως βλέπει ο κόσμος την δουλειά μου και το αν συμφωνεί με το πως βλέπω εγώ την δουλειά μου.

4
Αυτό που πόσταρε ο Korgy μπορεί να μην αρέσει σε κάποιους....αλλά είναι επαναστατικό. Πότε παύει να είναι επαναστατικό; Όταν ο συνθέτης πει την αλήθεια.....δηλαδή ότι η δημιουργία του ειναι επαναστατική. Η επαναστατικότητα της δημιουργίας δηλαδή εξαρτάται από το τι λέει ο δημιουργός. Χμμμμμμμμμμ

Συγχώνευση μηνυμάτων: 07/09/12, 09:53
Δεν πιέζω καμία κατάσταση. Η σιγουριά πηγάζει από την αλήθεια. Κανένα πρόβλημα να μην αρέσει το κομμάτι μου .... κανένα απολύτως πρόβλημα.

5
Ζείτε σε μια κοινωνία που η πλειοψηφία της μουσικής άπτεται της λαογραφίας και όχι της μουσικής δημιουργίας. Δεν σας παραξενεύει που ψάχνετε με το φανάρι του Διογένη να βρείτε ένα κομμάτι που να συνδυάζει το εθνικό μας όργανο με κάποια μοντέρνα είδη μουσικής; Αντί να αντιτίθεστε στην ατελείωτη βλακεία που ξεχειλίζει από την σύγχρονη Ελληνική μουσική αντιτείθεστε σε κάποιον που προσπάθησε να κάνει κάτι. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να μου πει κάποιος ότι δεν του αρέσει η μουσική μου. Στην κριτική που στόχο έχει να "προσγειώσει" τον καλλιτέχνη αντιτίθεμαι, με κάθε είδους άσχετο επιχείρημα.

Συγχώνευση μηνυμάτων: 07/09/12, 08:12
                        faser δεν βιάζω καμία κατάσταση. Δεν έχω κανενα πρόβλημα απολύτως με την αρνητική κριτική. Αντιθέτως, έχω πρόβλημα με το γεγονός ότι όταν μιλάς για την δουλειά σου θεωρείται ότι καβαλάς ένα καλάμι.

6
Φίλε μου τα κακαλα τα έχω....για αυτό τον σκότωσα εγώ και το δηλώνω.

Συγχώνευση μηνυμάτων: 07/09/12, 08:12
Λοιπόν, διαβάστε τι γράφω και διαβάστε τι απαντάτε. Βλέπω ο  καθένας ανεβάζει κομμάτια του 2008 2009, άλλος χωρίς μπουζούκια, άλλος Ηπειρώτικα, κανένα τσάμικο δεν είδα....γιατί; Λοιπόν εγώ τον σκότωσα....το ξαναδηλώνω.

8
Vagtanplan χαχαχαχαχα....καλό.....έχω ξεραθεί στα γέλια.......που να έπινα κιόλας τι θα έβγαινε....χαχαχαχαχα

9
Αγαπητέ hot sauce δεν θεωρώ ότι υπάρχει ένα ολόκληρο μουσικό είδος με χιλιάδες οπαδούς και πολλές μπάντες, μια μουσική σκηνή κλπ κλπ. Άλλωστε το είπα ότι είμαστε μόνο δύο καλλιτέχνες. Είμαι απόλυτα προσγειωμένος, όπως αρμόζει με κάθε underground καλλιτέχνη που σέβεται τον εαυτό του. ¨Αλλωστε δεν πρόκειται να γίνω ποτέ ένας γνωστός καλλιτέχνης γιατί δεν με ενδιαφέρει να πάω σε εταιρία...έχω προσγειωθεί εδώ και πολλά χρόνια. Είμαι απόλυτα ευτυχής με την ζωή μου ως ακαδημαικός και μουσικός τον ελεύθερό μου χρόνο και ως εκ τούτου, θα συνεχίσω να παράγω μουσική μόνος μου με τον τρόπο που το κάνω. Απλά είμαι ειλικρινής. Όπως έχω πει ... δεν έχω ακούσει κάτι παρόμοιο στην Ελληνική δισκογραφία....αυτό είπα. Αυτός είναι ο ορισμός του ριζοσπαστικού.

Συγχώνευση μηνυμάτων: 07/09/12, 08:13
Αγαπητέ Adoni, ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Ότι είδες και άκουσες το έχω κάνει μόνος μου. Επίσης δεν πρόκειται μόνο για ένα κομμάτι αλλά για εκατοντάδες κομμάτια που έχω γράψει όλα αυτά τα χρόνια. Απλά έχω κάποιες διευκρινήσεις. Ότι άκουσες παίχτηκε σε  τρίχορδο ακουστικό και όχι σε τετράχορδο ηλεκτρικό μπουζούκι. Άρα λοιπόν, η διαφορά στον ήχο που άκουσες (πιο λεπτός ήχος) σε σχέση με αυτό που περίμενες οφείλεται κυρίως σε αυτό. Θα ήθελα να διαφωνήσω με την παρατήρησή σου ότι παίζω κιθαριστικά το τρίχορδο μπουζούκι. Η τρίλια είναι το βασικό χαρακτηριστικό του μπουζουκίστικου παιξίματος. Παίζω καθαρά μπουζουκίστικα με τρίλιες συνεχώς σε όλα τα σημεία του κομματιού, ακόμα και όταν το μπουζούκι παίζει δεύτερη φωνή με την σόλο κιθάρα. Στα αρπετζια του μπουζουκιού με το πιάνο όταν παίζει σόλο η κιθάρα και στο σόλο στο τέλος είναι αδύνατο να παιχτούν με τρίλιες οι φράσεις αυτές λόγω ταχύτητας και ανεβάσματος (οι τρίλιες παίζονται συνήθως σε κατέβασμα- από υψηλότερες νότες σε χαμηλότερες). Επίσης το παίξιμο τέτοιων σημείων σε τρίχορδο μπουζούκι δεν είναι και κάτι συνήθες στην Ελληνική μουσική....που οφείλεται στην νοοτροπία των ανθρώπων που παίζουν τρίχορδο. Η χρήση του συγκεκριμένου τρίχορδου έγινε επίτηδες μετά από πολλούς πειραματισμούς με διάφορα μπουζούκια. Μια ακόμα διευκρίνηση. Απευθύνομαι ΜΟΝΟ στο Ελληνικό κοινό, δεν με ενδιαφέρει το ξένο, για αυτό οι στοίχοι έιναι και στα Ελληνικά. Δεν έχω πάντως ακούσει τον Παουρή και τον Τατασόπουλο ή κάποιον άλλο να γράφει με μπουζούκι σε φόρμες σκληρού ροκ - Metal.

10
Αγαπητε hot sauce νομίζω ότι ακριβώς αυτό είπα ούτως ή άλλως. Ναι αυτή είναι η αυθεντικότητα του εγχειρήματος, με το κάθε όργανο να έχει την θέση του μέσα στο κομμάτι και η φόρμα να είναι σκληρό ροκ προς το μέταλ. Αυτό είναι όλο. Δεν γνωρίζω όλη την Ελληνική δισκογραφία...αλλά από όσα έχω ακούσει αυτο ειναι μοναδικο με εξαίρεση τους Tri State Corner.

11
hot_sauce μετά από τόση συζήτηση το μόνο που δεν μπορείς να μου πείς είναι ότι αποζητώ μια μονολεκτική κριτική στην μουσική μου. Ακριβώς το αντίθετο θέλω .... και αυτό συμβαίνει. Με τόν τρόπο μου έχω καταφέρει να αποφύγω την μονολεκτική κριτική. Αντιθέτως κάνω συζήτηση επάνω στην κριτική και παίρνω όσες περισσότερες πληροφορίες γίνεται από αυτον που κάνει κριτική. Επίσης ζητώ αποδεικτικά στοιχεία που να υποστιρίζουν την κριτική.


Συγχώνευση μηνυμάτων: 07/09/12, 08:13
XoLiDoXoS να το δεχτώ ότι ο Νταλάρας με τα Υπόγεια Ρεύματα έχουν κάνει κάτι ανάλογο πιο πριν από εμενα...κανένα πρόβλημα. Κλασική ορχήστρα δεν υπάρχει στο κομμάτι που αναφέρεις, και αυτό που είπα είναι ότι δεν θα το χαρακτήριζα σαν σκληρό ροκ το κομμάτι. Επίσης πρόκειται για μια γενικότερη χαοτική χύμα ζωντανή ηχογράφηση όπου όλοι παίζουν μαζί στην σκηνή χωρίς το κάθε όργανο να έχει την θέση του στο κομμάτι.

12
nEwBiE έχω καλή ιδέα για το σε πόσους αρέσει η μουσική μου....δεν είναι σωστό να μιλάς σαν να εκπροσωπείς όλο το ακροατήριο. Εκτιμώ την άποψή σου....και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Όσον αφορα την ριζοσπαστικότητα της μουσικής μου, μπορείς να πετάς ένα ξερό "δεν βλέπω τίποτα ριζοσπαστικό" όμως χωρίς απόδειξη...ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει....και εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτό. Στον επιστημονικό χώρο έτσι παίζεται το παιγχνίδι, πρέπει να αποδεικνύεις αυτά που λές....και η ριζοσπαστικότητα αποδεικνύεται εύκολα (ασχέτως αν δεν σου αρέσει η μουσική μου) .... περί ορέξεως....

Συγχώνευση μηνυμάτων: 07/09/12, 08:13
Αγαπητέ hot_sauce....δεν έχεις καταλάβει ότι δεν θέλω διαλλακτικότερη αντιμετώπιση...αυτή είναι η ουσία...Θέλω την ειλικρίνεια....μιας και εγώ είμαι ειλικρινής....απλά πράγματα....δεν πουλάω κάτι...απλά βάζω τις ιδέες μου σε δημόσια θέα....αυτό είναι όλο.

13
Επειδή θα τρελλαθούμε τελικά .... το μπουζούκι είναι το εθνικό μας όργανο...είτε το ανακάλυψαν οι Παπούα, είτε οι Εσκιμώοι. Ο οποιοσδήποτε άνθρωπος στον κόσμο, όταν ακούει μπουζούκι του έρχεται στο μυαλό η Ελλάδα....απλά και ξάστερα. Αν θέλεις να κάνεις μουσική τότε το μπουζούκι είναι το εθνικό μας όργανο, αν θέλεις να κάνεις λαογραφία (όπως κάνει μια μεγάλη πλειοψηφία Ελλήνων "δημιουργών") τότε αρχίζεις να σκεφτεσαι ποιοι το ανακάλυψαν και πως το χρησιμοποιησαν πρώτοι, από ποιό όργανο προέρχεται κλπ κλπ. Το τελευταίο θέμα το έχω μελετήσει διεξοδικά όμως δεν έχει καμία σχέση με το αν είναι το εθνικό μας όργανο. Η κλασική κιθάρα είναι το εθνικό όργανο των Ισπανών....να υποθέσω ότι την ανακάλυψαν.....σοβαρευτείτε παιδιά....

Συγχώνευση μηνυμάτων: 07/09/12, 08:13
XoLiDoXoS μα ακριβώς εδώ είναι το θέμα. Δεν εξαρτώμαι από την μουσική και την Ελληνική κοινωνία για βιοπορισμό και ως εκ τουτου σπάω παγιωμένες απόψεις στο σκληρό ροκ αλλά και στην Ελληνική μουσική. Με άλλα λόγια χωρίς να το έχεις καταλάβεις ουσιαστικά παραδέχθηκες ότι κάνω κάτι ριζοσπαστικό, κάτι που δεν μπορούν να δεχτούν οι μεταλάδες και οι μπουζουκτζήδες. Μπορείς να καταλάβεις τι κότσια θέλει αυτό που κάνω. Συμφωνώ, έτσι με βλέπουν οι μεταλάδες.....οι φίλοι μου....οι μπουζουκτζήδες οι φίλοι μου....και θέλει κότσια για να βαδίσεις αυτόν τον δρόμο...για αυτό δεν τον έχει βαδίσει ΚΑΝΕΝΑΣ Έλληνας μουσικός.

14
 Υποθέτω ότι καθημερινά ο καθένας ακούει το μπουζούκι να κάνει δεύτερη φωνή παράλληλα σε rock-metal σόλο της ηλεκτρικής κιθάρας ή το μπουζούκι να παίζει αρπέτζια παράλληλα με το πιάνο ενώ η ηλεκτρική κιθάρα παίζει rock-metal σόλο. Βέβαια ….. αυτά είναι παγιωμένες τεχνικές εδώ και δεκαετίες……τι λέμε τώρα. Το σόλο μπουζούκι στον επίλογο του κομματιού, με διπλομποτιές Thrash metal στα ντραμς είναι καθημερινό φαινόμενο στην Ελληνική μουσική … τι να λέμε τώρα. Απαντήσεις μπουζουκιού στην φωνή σε αυτόν τον γρήγορο ροκ ρυθμό που έχει το κομμάτι επίσης είναι καθημερινό φαινόμενο….πως μου διέφυγε. Όλα αυτά με συνοδεία ορχήστρας επίσης γράφονται καθημερινά στην Ελλάδα …. Επίσης είμαι έτοιμος να ζητήσω συγγνώμη από τους δημιουργούς που αντέγραψα ….απλά να με ενημερώσετε ρε παιδιά ποιοί είναι …..

15
Ναι είναι πομπώδες, δεν διαφωνώ, γιατί θεωρώ ότι κάνω κάτι διαφορετικό και επαναστατικό. Θεωρώ ότι αυτό που κάνω μπορεί να αποτελέσει μια νέα κατεύθυνση στην Ελληνική μουσική....παρόλο που πιστεύω ότι λόγω της υπερβολικής συντηρητικότητα της Ελληνικής κοινωνίας δεν πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο.


Συγχώνευση μηνυμάτων: 07/09/12, 08:17
XoLiDoXoS ακούω εκτός άλλων ειδών μουσικής, μέταλ και σκληρό ροκ εδω και 30 χρόνια. Ρώτησε οποιονδήποτε ακούει αυτά τα είδη μουσικής να σου κατατάξει αυτό το κομμάτι... Τώρα κάποια κοπελίτσα που ακούει Britney Spears μπορεί να το θεωρήσει ότι είναι και Thrash Metal αλλά δεν νομίζω ότι κανένας θιασώτης τους είδους να λέει τι ροκιά είναι αυτό το κομμάτι. Το δικό μου κομμάτι ακόμα και να θεωρείς ότι είναι το χειρότερο στον κόσμο ... είναι σκληρό ροκ...καθαρά και ξάστερα.

16
Δεν ψάχνω για δουλειά και για συμβόλαιο και ως εκ τουτου δεν με ενδιαφέρει η Ελληνική σεμνοτυφία όπου ρίχνουν λεφτά κάποιοι για να το παίζει σεμνός ο "δημιουργός". Η δουλεια μου είναι underground και θα παραμείνει έτσι ακριβώς γιατί δεν προσβλέπω στην Ελληνική κοινωνία για βιοπορισμό. Έχω δουλειά σαν ακαδημαικός σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού στον τομεα της Βιολογίας. Καβαλημένο καλάμι θεωρείται αυτός που λέει ότι είναι ο καλύτερος συνθέτης, τραγουδιστής, κιθαρίστας κλπ κλπ. Εγώ δεν είπα κάτι τέτοιο. Ως εκ τουτου καλάμι δεν έχω καβαλήσει και ούτε είναι ο στόχος μου. Η επιστήμη είναι η αναζήτηση της αλήθειας και αυτός είναι ο βασικός στόχος της ζωής μου. Παραλληλα, γράφω μουσική, την ηχογραφώ, παίζω όλα τα όργανα που ακούγονται στην μουσική μου, και στην ιδέα του αλτρουισμού που έχω σαν βάση στην δουλειά μου δίνω απλόχερα στον κόσμο την δουλειά μου. Αυτό που είπα είναι ότι θεωρώ ότι κάνω κάτι με ιδιαίτερο ήχο για πρώτη φορά. Σκληρό ροκ με μπουζούκι δεν έχω ακούσει (η κομματάρα του Μαργαρίτη δεν θεωρώ ότι είναι σκληρό ροκ). Πρώτη φορά ακούω για το κομμάτι των Μοντάζ (ευχαριστώ για την υπόδειξη) και συμφωνώ ότι είναι ροκ με μπουζούκι αλλά το μπουζούκι δεν εμφανίζεται σαν οργανικό μέρος του ροκ μέρους του κομματιού. Όταν ο ρυθμός γυρνά στο ζεμπέκικο μπαίνει ο τζουράς, λογικά θα έλεγα και αναμενόμενα. Τέλος πάντων για να βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους συμφωνώ ότι οι Μοντάζ έκαναν αυτό το πράγμα πρώτοι. Συμφωνώ επίσης ότι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης της παραγωγής. Αυτά τα ολίγα....η ειλικρίνεια απέχει πολύ από το καβαλημένο καλάμι.

Συγχώνευση μηνυμάτων: 07/09/12, 08:16
1998 - Υπόγεια Ρεύματα + Νταλάρας ~~> Ασημένια Σφήκα. Αυτό το κομμάτι δεν έχει καμία απολύτως σχέση με σκληρό ροκ.

17
Δεν είχα ποτέ ακούσε αυτό το κομμάτι. Ευχαριστώ πολύ. Πάντως μπραβο στους Μοντάζ που έχουν και τον τζουρά μπροστα στην μίξη....που υποθέτω ότι υπάρχει ο υπαινυγμός ότι εγώ δεν τον βάζω μπροστα στην μίξη. Βέβαια στους Μονταζ το σημείο που χρησιμοποιείται ο τζουράς (μπροστά στην μίξη) έχουμε πιο πολύ ζεμπέκικο που απλά έχει κοφτά ακόρντα στην κιθάρα παρά ροκ μοτίβο που παίζει ο τζουράς. Θεωρώ ότι είναι πιο πολύ ζεμπέκικο που ενσωματώνει ροκ ηλεκτρική κιθάρα παρά το αντίθετο. Όταν βέβαια παίζει κοφτά η ηλεκτρική κιθάρα αφήνει όλον τον χώρο στον τζουρά για να βγει μπροστά.

Συγχώνευση μηνυμάτων: 07/09/12, 08:16
groovymood καλό είναι να μάθεις να διακρίνεις την ειλικρίνεια κάποιου από το καβαλημένο καλάμι. Έχεις μπλέξει την σεμνοτυφία με την σεμνότητα.

18
Δεν νομίζω να υπάρχει κάτι ανάλογο στην Ελληνική μουσική σκηνή. Μόνο τους Tri-State-Corner γνωρίζω. Αν κάποιος έχει κάτι άλλο υπόψιν του παρακαλώ θα ήθελα να μου το πει.

Συγχώνευση μηνυμάτων: 07/09/12, 08:16
Θεωρώ ότι η δουλειά μου είναι η πρώτη που ενσωματώνει το εθνικό μας μουσικό όργανο στην ροκ με κλασική ορχήστρα. Δεν νομίζω ότι ανακάλυψα τον τροχό, όμως δεν θεωρώ από την άλλη ότι ένα τέτοιο γεγονός είναι και τόσο ασήμαντο. Σίγουρα ο καθένας μπορεί να αναμίξει ότι όργανα θέλει....όμως η πραγμάτωση μιας τέτοιας ιδέας δεν είναι και για πέταμα.

19
Αγαπητοί φίλοι, τα κομμάτια από τα οποία προέρχεται το παραπάνω είναι απο το 1997 εως το 2002 και ηχογραφήθηκαν το 2003. Δεν νομίζω τις εποχες εκείνες να υπήρχε κάτι ανάλογο. Ευχαριστώ πολυ.

20
Ροδανθός: Μια γραμμή πάνω στο χάρτη - Rodanthos: mia grammi p sto xarti
               

Ίσως είναι ο μόνος συνδυασμός μπουζουκιού, ροκ μπαντας και κλασικής ορχήστρας, κάτι ριζοσπαστικό για τα δεδομένα της Ελληνικής μουσικής. Πρόκειται για μια προσπάθεια εντελώς προσωπική, ανεξάρτητη (χωρίς παραγωγούς εταιρίες και όλα αυτά που καταστρέφουν την δημιουργία) που ενσωματώνει πάνω από 2 δεκαετίες πειραματισμών με ήχους, φόρμες, στοίχους κλπ. Όλα (μουσική, παίξιμο οργάνων, παραγωγή, mixing-mastering, βίντεο) εκτός από την συγγραφή των στοίχων (εξαιρετικοί οι στοίχοι σου φίλε Τάσο Μιχαλόπουλε) έχουν γίνει μόνο από ένα άτομο και ως εκ τούτου θα μπορούσε να θεωρηθεί ως μια από τις πιο ανεξάρτητες παραγωγές. Είναι δύσκολο να γεννήσεις ένα δικό σου είδος ανεξάρτητης μουσικής και είμαι χαρούμενος που κατάφερα να κάνω κάτι τέτοιο. Ελπίζω αυτή η επανάσταση στην Ελληνική μουσική να συνοδεύσει και την ανανέωση της Ελληνικής κοινωνίας. Καλή ακρόαση σε όλους.

Σελίδες: [1]