Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Spotlight_Dancer

Σελίδες: [1]
1
Spitfire & Delivers (Live)
Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2010
ΑΝ Club

Το Rockpages.gr συμπληρώνει επτά χρόνια συνεχούς και αδιάλειπτης παρουσίας στον χώρο της μουσικής και το γιορτάζει με ένα πάρτυ!
Από το 2003 το Rockpages.gr  προσφέρει το πλούσιο περιεχόμενό του σε δυο γλώσσες, Ελληνικά και Αγγλικά, έχοντας αποκτήσει φίλους και φανατικούς αναγνώστες σε ολόκληρο τον κόσμο.


Η συντακτική ομάδα του Rockpages.gr έχει στο ενεργητικό της πάρα πολλές αποκλειστικές συνεντεύξεις με πολύ σπουδαία ονόματα του rock και του metal, ενώ ενημερώνει έγκαιρα και έγκυρα για όλα τα δρώμενα στον Ελληνικό και το διεθνή χώρο.
Με αφορμή την έβδομη επέτειό του, το Rockpages.gr διοργανώνει ένα event, όπως αρμόζει στην περίσταση:  με ζωντανή εμφάνιση από δυο σπουδαία Ελληνικά συγκροτήματα. Σαν headliners της βραδιάς εμφανίζονται οι θρυλικοί και ιστορικοί Spitfire! Με ένα άλμπουμ-επιστροφή (Die Fighting) και δυο μεγάλες συναυλίες στο ενεργητικό τους φέτος το καλοκαίρι οι Spitfire επιστρέφουν δυναμικά και θέλουν να ξεκινήσουν την καινούρια χρονιά με ένα σούπερ Live! Την εμφάνιση των Spitfire θα προετοιμάσει το πιο σκληρά εργαζόμενο Ελληνικό γκρουπ, με πάνω από 50 ζωντανές εμφανίσεις κάθε χρόνο, οι Delivers. Με δικό τους υλικό, αλλά και πολλές διασκευές αποτελούν ένα από τα καλύτερα συγκροτήματα στην χώρα, με πολύ καλές κριτικές και θετικά σχόλια από το εκάστοτε ακροατήριο τους.
Αναλυτικά το πρόγραμμα της βραδιάς:
20:00 Ανοίγουν οι πόρτες
20:01 DJ Set
20: 45 Delivers
21:15 DJ Set
21: 35 Spitfire
Είσοδος: 12 Ευρώ
ΑΝ Club, Σολωμού 13-15

2
1ον) Οι τένοντες στο χέρι είναι πολύ περισσότεροι από 3 και οι τενοντίτιδες των μουσικών εστιάζονται κυρίως στον αντίχειρα. Μπορεί βέβαια να ξεκινάνε από τον αυχένα ή τον ώμο ή και τον αγκώνα.

2ον) Πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουμε ότι πολεμάμε το αίτιο όχι το σύμπτωμα.

3ον) Είμαι υπέρ των εναλλακτικών θεραπειών όντας φυσιοθεραπευτής αλλά μόνο από άτομα που ξέρουν τι κάνουν. Το παληκάρι που πήγε ο Ommadawn φαίνεται ότι γνωρίζει και γι'αυτό είχε αποτέλεσμα. Ο βελονισμός είναι μια διαδικασία δύσκολη, πολύπλοκη που αν εφαρμοστεί λάθος έχει πολύ αρνητικά αποτελέσματα

4ον) Πρέπει όσοι ασχολούνται με ένα όργανο να μάθουν το ζέσταμα, τις διατάσεις και την αποθεραπεία. Θα τους βοηθήσουν πολύ.

5ον) ΠΡΟΣ ΛΙΟΝΤΑΡΙ: Δεν υπάρχουν σταθερές αξίες στην αποκατάσταση. Είτε είναι εναλλακτική ιατρική, είτε
ιατρική είτε φυσιοθεραπεία, σημασία έχει το αποτέλεσμα. Αν είναι σωστό και καλό τότε είναι αποδεκτή και η παρέμβαση.

6ον) ΠΡΟΣ OMMADAWN: Υπάρχουν γιατροί για τενοντίτιδες και φάρμακα επίσης καθώς είναι φλεγμονές και καταπολεμούνται με αντιφλεγμονώδη φάρμακα. Από κει και πέρα η αρχική εκτίμηση, η σωστή διάγνωση και η πορεία της θεραπείας αλλάζουν και έχουν διαφορετικά αποτελέσματα.

Αν θέλετε ρίξτε και μια ματιά στο άρθρο περί τενοντίτιδας

http://portal.kithara.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=261&mode=&order=0&thold=0





Θα μας πεις τιποτα και για την εξω επικονδυλιτιδα?






3
Δεν υπαρχει κανονας για το τι θα κουρδισεις "τσιτα".Εξαρταται αποκλειστικα απο το ηχητικο αποτελεσμα που θελεις να πετυχεις.Γενικα οσο πιο χαμηλα κουρδιζεις το resonant δερμα,τοσο μικροτερη διαρκεια εχεις στον ηχο.Οσο για το muffling αυτο ειναι ενα τελειως διαφορετικο κεφαλαιο,και δεν εχει να κανει τοσο με το tuning οσο με τη χροια.Στη κασα δε προσπαθουμε να πετυχουμε "νοτα",οσο χροια.Γι'αυτο στο 99% των περιπτωσεων τη muffleαρουμε(καλο το Αγγλοελληνικο?).Παντως και ιδιαιτερα στα toms,αν μπορουμε να πετυχουμε καλο αποτελεσμα χωρις muffling,ειναι ακομα καλυτερο,γιατι καλως η κακως το muffling αφαιρει καποια πραγματα... :)

4
Ουσιαστικα εκανες αυτο που σου ειπα,καθοτι κουρδισες σε ντο-σολ και ρε δηλαδη σε πεμπτες καθαρες(ειναι απο τα ευηχα διαστηματα).Χαιρομαι αν σε βοηθησε :).Σε οτι αφορα το ταμπουρο,εδω σηκωνει πολυ μεγαλη συζητηση.Καταρχην ταμπουρο χωρις χορδες δεν νοειται,αρα δεν εχει νοημα να εχεις τις χορδες κατεβασμενες.Αυτο που προφανως εννοεις εσυ ως ροκ ηχο ειναι το rimshot δηλαδη το ταυτοχρονο χτυπημα στεφανιου και δερματος.Δε ξερω αν το γνωριζεις σαν τεχνικη,αλλα μαλλον αυτο εχεις στο μυαλο σου.Απο εκει και περα ομως τεραστιο ρολο παιζει το ιδιο το ταμπουρο,οι διαστασεις του,τα δερματα που εχει κλπ.Το κουρδισμα ειναι κατι που μπορεις να πειραματιστεις και ειμαι σιγουρος πως με το καιρο και την εμπειρια που θα αποκτας,θα τη βρεις την ακρη.Αλλα αν το ταμπουρο σου ειναι κατι πολυ φτηνο μη περιμενεις κι εσυ να βγαλεις τον ηχο που ακους στους δισκους :)Καταφερες να μειωσεις καθολου το τριξιμο με το κολπακι που σου ειπα?

5
Η τεταρτη καθαρη ειναι διαστημα μεταξυ δυο νοτων(στη περιπτωση μας δυο τυμπανων)που αποτελειται απο δυο τονους και ενα ημιτονιο(π.χ. Ντο-φα ).Χρησιμοποιουμε διαστηματα τα οποια να ειναι ευηχα,οπως αυτα που προανεφερα.Για να να μπεις ομως σε μια τετοια διαδικασια πρεπει να μπορεις να αναγνωριζεις πολυ καλα τα διαστηματα με το αυτι κλπ ,κατι που προυποθετει ενασχοληση με τα υποχρεωτικα μαθημτα θεωριας και σολφεζ που συνηθως παραδιδονται στα ωδεια.Εαν δεν εχεις κανει τετοια μαθηματα ειναι καλυτερο να αποφυγεις αυτο το τροπο προς το παρον.Σε οτι αφορα το ταμπουρο τωρα,το τριξιμο των χορδων προερχεται απο το συντονισμο του resonant(του κατω)δερματος με τα αλλα δερματα.Αν προσεξεις,οσο πιο τεντωμενα ειναι τα τα κατω δερματα τοσο πιο εντονο ειναι το προβλημα.Ενας καλος τροπος να μειωσεις το προβλημα,χωρις να χαλασεις τη χροια και το κουρδισμα των τομς ειναι να χαλαρωσεις αρκετα τα κατω κλειδια που ειναι ακριβως διπλα στη χορδιερα του ταμπουρου(τα 4 γειτονικα δηλαδη).συνηθως τα αποτελεσματα ειναι εντυπωσιακα.Παντως το τριξιμο ειναι κατι που μεσα σε μπαντα δεν ακουγεται ιδιαιτερα.Απλα ειναι ενοχλητικο οταν διαβαζεις μονος σου... ;D
  Να προσθεσω και κατι για το marmelaki - όχι άλλο copy+paste!!!.Τα χρωματικα κουρδιστιρια ειναι πολυ χρησιμα σε τυμπανα μεγαλων διαστασεων δηλαδη σε τυμπανα συμφωνικης ορχηστρας και οχι τοσο στα drums.

6
Για οσους ξερουν απο μουσικη περα απο τα τυμπανα,δηλαδη εχουν ασχοληθει με τη θεωρια,αρμονια κλπ,το συνηθες κουρδισμα για τα τομς ειναι να σχηματιζουν μεταξυ τους διαστηματα 3ης(μικρης η μεγαλης),4ης(καθαρης) και 5ης(καθαρης),Αν δεν υπαρχουν τετοιες γνωσεις τοτε το αυτι ειναι καλη λυση,δηλαδη προσπαθηστε να βρειτε ενα ευηχο διαστημα μεταξυ των τομς.Το tension watch της Tama μας βοηθαει στο να ελεγξουμε αν η πιεση ειναι η ιδια σε ολα τα κλειδια.Σε οτι αφορα τη κασα και το ταμπουρο εκει τα πραγματα ειναι διαφορετικα.Δεν μας ενδιαφερει το διαστημα,αλλα  ο ηχος που παραγεται να ειναι αυτος που μας ικανοποιει.Η σχεση τους(κασα-ταμπουρο)απλα θα πρεπει να κανει στο δικο μας αυτι.Οι συμβουλες που βρηκε ο φιλος απο το νετ ειναι ολοσωστες προκειμενου η εγκατασταση του δερματος να γινει με το τροπο τετοιο ωστε να μην καταστραφει.Οσο για το τριξιμο,δοκιμασε να πειραξεις τα resonant δερματα(τα κατω δερματα δηλαδη),καθως και να βαλεις αναμεσα στα κλειδια και στο στεφανι τα ειδικα rods που υπαρχουν γιαυτο το σκοπο.Εκτος αν εννοεις το τριξιμο που προκαλουν οι χορδες του ταμπουρου σε σχεση με τη νοτα που παραγει το δευτερο τομ.Αν εννοεις αυτο,υπαρχει ενα μικρο κολπακι για να το αντιμετωπισεις.Και επειδη βαρεθηκα να γραφω :),για μενα εχει τεραστια σημασια ο προσωπικος πειραματισμος πανω στο κουρδισμα,ειδικα στο θεμα της νοτας που επιλεγεις να κουρδισεις... :)

7
Ειναι πολυ διαφορετικα πεταλια.Εγω καποτε ειχα και τα δυο και μελετουσα με το Iron Cobra επειδη ηταν βαρυ,ενω στη δουλεια επαιζα με το  DW που ειναι πολυ πιο ελαφρυ.Ουσιαστικα,εξαρταται απο το τι θες εσυ απο το πεταλι.Και τα δυο παντως ειναι παρα πολυ καλα,οπως και το Eliminator.

8
Η πιο σωστη απαντηση ειναι του απο πανω...Δεν ειναι τυχαιο που υπαρχουν Ωδεια και καθηγητες.Αν μπορουσαμε να μαθουμε μονοι μας μουσικη δε θα υπηρχε τιποτε απο τα δυο.Τσεκαρε αυτο: www.modernmusicschool.gr

9
Τσεκαρετε το νεο cd των Marillion με τιτλο Marbles.Το ειδος ειναι progressive rock και ι κιθαριστικη δουλεια ειναι καταπληκτικη.Η διευθυνση του site τους ειναι www.marillion.com οπου μπορειτε να ακουσετε και δειγματα απο το δισκο. ;)

Σελίδες: [1]