Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - Archangel

Σελίδες: [1] 2
1
Ρε παιδιά τα φώτα σας για ένα λεπτό...

Ποιές οι διαφορές αναμέσα σε αυτό εδώ το μπάσο : http://store.epiphone.com/products/masterbilt-century-de-luxe-classic-bass/

Και αυτό : http://store.epiphone.com/products/masterbilt-de-luxe-classic-4-string-acoustic-electric-bass-guitar/

Γιατί πέρα απο το την επιλογή χρώματος και 300$ δεν εντοπίζω κάτι άλλο και είμαι σιγουρος πως κάτι μου διαφεύγει...

 :eee Επίσης 999$ που λογικα σε εμας μεταφράζεται σε 999 ευρώ δεν είναι πολλά για Κινέζικο όργανο ;   :hmm

2
Μαγνήτες και ηλεκτρικά / P/J SPB-3 Q.P.
« στις: 02/02/18, 12:55 »
Παίδες να σας πω, έχει κανείς εμπειρία από τους P/J quarter pounds ; 
Ήμουν έτοιμος να τους χτυπήσω μέχρι που διάβασα κάπου ότι ότι έχουν υπερβολικά scooped τα μεσαία με μπροστά τα πρίμα και τα μπάσα...

Θεωρητικά το βρίσκω υπέροχο αυτό... για το σπίτι !!  ;D

Δυστυχώς σε επίπεδο μπάντας χρειάζεσαι μεσαία για να κάνεις cut through και εκ πείρας (ασχέτως αν δεν μου αρέσουν τα mids) μπορείς να μιουτάρεις κάτι που υπάρχει, αλλά δεν μπορείς να μπουστάρεις κάτι που δεν υπάρχει...  Εναλλακτικά μου πρότειναν τους SPB-1 στην θέση neck και τον Apollo (Seymour Duncan πάντα) στη θέση της γέφυρας.

Αν μπορείτε σχολιάστε !!!!

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

3
Μπάσο / one size fits `em all ?
« στις: 28/07/17, 14:27 »
 :up Παίδες σε ολα τα μπράτσα των μπάσων της fender (jazz,precision και p/j μόνο) το σημείο στο οποιο ακουμπά και βιδώνει το σώμα είναι ίδιο για όλα ;

Δλδ ενα μπράτσο ασχετα αν ειναι V shape, C shape, U shape, modern/classic V/C/U shape θα δέσει στην βάση του με το σώμα ενός j ή p μπάσου... ;

 :up Επίσης άσχετο αλλα υπάρχουν διαφορές αναμεσα στον Thoman και το music store ;

 :up Τί έχουν γίνει οι badass II γέφυρες ;;

4
Πήγε κανείς;

Εντυπώσεις ;;

Άξιζε το hype ;;;

 :'( :'( :'(

5
 Καλημέρα !!
 
Άσχετο αλλά βρήκα ένα site που μοιάζει αρκετά με το κιθάρα (οπτικά) και είναι dedicated για μπάααασο : http://bassoutpost.com/index.php?PHPSESSID=k92lpjca5ku2me2rtg3oiin5f2&  Huzzaaah !!!  ;D

 Anyhow… μια γρήγορη ερώτηση.  Έχω ένα Fender pj το οποίο θα αναβαθμίσω (νέοι μαγνήτες, badass II bridge (για την ακρίβεια κλώνο της, Omega)) νέες χορδές, σετάρισμα κλπ…  :)

 Για μαγνήτες είμαι ανάμεσα σε Seymour Duncan (σίγουρα passive και σίγουρα όχι quarter pound, είμαι ανάμεσα στον Steve Harris Precision ή τον Vintage)  και Nordstrand.  Δεν θα ρωτήσω αν είχατε κάποια εμπειρία με προϊόντα αυτών των 2 εταιριών καθώς ο ήχος είναι πολύ υποκειμενικό θέμα (βέβαια αν θέλετε να μοιραστείτε κάτι by all means do).  Έχω φτάσει στην εγωιστική θέση πώς δεν με ενδιαφέρει πώς θα ακούγομαι στην τελική μίξη ή μέσα στην μπάντα.  Το πρώτο αφορά την μηχανικό ήχου (να κάνει καλά την δουλειά του από το να πίνει μπύρες ή να γκρινιάζει πως του σπαταλάμε τον χρόνο του) το δεύτερο το φτιάχνω με το να παίζω και εγώ στο 11 (αρκετά με τους 6χορδους δικτάτορες που καρφώνουν super active emg και 10 distortions και μετά σηκώνουν φρύδι επειδή το rhythm section δεν κολακεύει τις δυναμικές του παιξίματος τους) …  ;D ;D ;D

 Ξεφεύγω…  ::)

 Η ερώτηση μου… :P

Κατανοώ πως είναι προτιμότερο να αγοράζεις μαγνήτες όχι μόνο της ίδιας εταιρίας αλλά και του ίδιου μοντέλου/τύπου.  Εκτιμώ πως δλδ αν αγοράσω τον Vintage P μαγνήτη της Seymour θα “πρέπει” να τον ματσάρω με τον Vintage J μαγνήτη ώστε να μην έχω διαφορές στον τύπο (Ceramic, Alnico) αλλά και στο output τους.  Ωστόσο, ας πάρουμε ένα extreme παράδειγμα.  Αν βάλω έναν πολύ απαλό μαγνήτη στη μια θέση και τον πιο extreme active μαγνήτη του κόσμου στην άλλη.  Υποθέτω ο καθένας θα κάνει άψογα την δουλεία του όταν θα δουλεύει μόνος…  όταν θα βάζω και τους δυο ποιο θα είναι το worst case σενάριο (ότι απλά ο hot μαγνήτης θα υπερκαλύπτει τον άλλο;). 

Για την ιστορία δεν είμαι fan των P/J μπάσων (και πως κάνει blend ο p με τον j μαγνήτη) αλλά πιστεύω πως είναι η εύκολη λύση για κάποιον που δεν θέλει να έχει ένα jazz και ένα precision στην κατοχή του.  :o
 

6
Παίδες καλημέρα,

Σκέφτομαι να αγοράσω μερικα μουσικά T-Shirts και βρήκα αυτό το ελληνικό site...  -> http://www.rockit.gr/
Μεγάλη ποικιλία (ακόμα και σε σχέση με καταστήματα του εξωτερικού, χμμμμ, μεγάλο stock?  :hmm ), όχι εξωφρενικές τιμές, πληρωμή με την παραλαβή... όλα καλά μέχρι εδώ... για την ακρίβεια όλα πολύ καλά (και κάπου εδώ έρχεται η παράνοια) για να είναι αληθινά...  ;D .

Διαβάζω τις οδηγίες πριν την παραγγελία (οκ έχει ένα μεγάλο button που γράφει "ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΥΤΟ ΠΡΙΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ") και μένω με την εντυπωση πως υπάρχει ένα "ύφος" σε αυτά που διαβάζω... χρήση ενικού (οκ, και γιατι να μου γράφει με το σεις και με το σας  ;D ), διαφοροι λόγοι διαγραφής του account σου (δλδ αν το courier έρθει σπίτι μου σε ώρα που δεν είμαι εκεί, γιατι να διαγραφεί o λογαριασμός μου  :eee ) και διαφορα άλλα (ξανα λέω οκ, εγω πάω σε αυτόν, αυτος κάνει παιχνίδι, αν δεν μου αρεσει ας παω αλλού).

Τέσπα, για να μην κουράζω, κάνω ένα check και βρήσκω 2 κριτικές "κάπως" αρνητικές.... όχι τρελά πράγματα, σχεδόν οριακά αρνητικές θα έλεγα...

α) https://tshirtslayer.com/forum/topic/has-anyone-bought-merch-site-httpwwwrockitgr

β) http://www.insomnia.gr/topic/472760-%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%B1-t-shirt-%CE%BC%CE%B5%CF%83%CF%89-%CE%B9%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BD%CE%B5%CF%84/

Έχει λοιπον κανείς εμπειρια απο το συγκεκριμένο κατάστημα;  Ποιότητα υφάσματος μπλούζας, ποιότητα στάμπας, customer service  ;D και τα σχετικά ;



7
Υγεία / Τενοντίτιδα ;
« στις: 02/08/16, 13:45 »

 Παίδες γεια σας… Έχει κανείς υπ` όψιν κάποιον καλό ορθοπεδικό για θέματα τενοντίτιδας ο οποίος να είναι και οικονομικός;  Δεν έχω ιδέα από τιμές και ειλικρινά δεν γνωρίζω αν γίνεται δουλειά σε δημόσια νοσοκομεία (ΚΑΤ, Ασκληπιείο Βούλας) οπότε είμαι λίγο χαμένος…  Είχα κάτι οχλήσεις εδώ και πάρα πολύ καιρό που αγνοούσα (κακώς), ωστόσο κάτι η δουλειά στο γραφείο (μόνο Η/Υ), κάτι οι πρόβες και το διάβασμα στο σπίτι, κάτι οι διακοπές (που μάλλον το κολύμπι δεν βοήθησε το πρόβλημα) έφτασα να νιώθω/έχω α) έντονα τραβήγματα που ξεκινούν από τον ώμο και φτάνουν  ως και τον καρπό, β) ανακλαστικές κινήσεις των δαχτύλων όταν τεντώνω τα χέρια σχηματίζοντας γωνίες (όταν προσπαθείς να πάρεις κάτι από τα πίσω καθίσματα ενώ είσαι στη θέση του οδηγού) κλπ…

Γενικότερα το θέμα με τα χέρια είναι κάτι πρωτόγνωρο για μένα, οπότε ένα σχετικο άγχος υφισταται...
 
Κάθε πρόταση καλοδεχούμενη…  :-[
 

8
Ενισχυτές / Ampeg SVT VR vs Ampeg SVT CL
« στις: 13/06/16, 12:18 »
Θα χρειαστώ την βοήθεια σας... διαφορές, εντυπώσεις ; 

Δεν θα ρωτήσω ποιος είναι καλύτερος καθώς είναι καθαρά υποκειμενικό ωστόσο απο ότι βλέπω και οι δυο είναι στα 300w, 2-4 ohm, ζυγίζουν κοντά στα 37 :o κιλά, ο vr βγάζει δυο κανάλια αλλά απο την άλλη στον cl αναφέρονται πιο συχνά οι λάμπες (για κάποιο λόγο που δεν καταλαβαίνω καθώς στην τελική και οι δυο είναι λαμπάτοι  :eee ).

Επίσης και οι δυο ειναι manufactured στην Κορέα (απίστευτο για κεφάλια αξίας 2.000€  >:( ) ... ενώ ο Heritage CL (δλδ ο Αμερικάνικος είναι κάπου στα 2.500€  :-X ).

Anyways σε αναμονή του feedback σας...

9
παραθέτω και εγώ τα δικά μας...  ::)

https://www.youtube.com/watch?v=LTWsP1Frtqk


https://www.youtube.com/watch?v=NVcK1iLjguE

κάθε input καλοδεχούμενο...

10
 Παίδες καλημέρα… θα ήθελα τα φώτα σας σε ένα θέμα (κατάσταση) την οποία έχω συναντήσει πυκνά συχνά…
 
Εννοείτε πως θα ήθελα τη γνώμη όχι μόνο των απανταχού μπασιστών αλλά και των κιθαριστών και μουσικών παραγωγών.
 
Για νιοστή φορά μπήκαμε στο studio για μια σχετικά καλή live ηχογράφηση πρόβας.  Δηλαδή, όλη η μπάντα παίζει ταυτόχρονα (δύο κιθάρες, μπάσο, τύμπανα, φωνή) και με μικρόφωνα ηχογραφούμε όλα τα όργανα εκτός από το μπάσο του οποίου το σήμα από τον ενισχυτή καρφί περνάει στην κονσόλα (καθώς δεν υπήρχε μικρόφωνο μπροστά από τον ενισχυτή).
 
Οι κιθάρες είναι μια Gibson Les Paul (με πετάλι προενίσχυσης), μια Fender Tele (με Big Muff και Cry Baby).  Το μπάσο είναι ένα Guild Starfire II (σκαφάτο) με νέο σετ χορδών (Marcus Miller Fat Beams 45-65-85-105) με ένα Fuzz Red Ripper της Tech-21 να λειτουργεί σαν boost σήματος (0 fuzz και με τα bass & high knobs δύο κλικ πάνω από τη μέση ενώ τα mids μόνο ένα πάνω από τη μέση) το οποίο κουμπώνει σε ένα Ashdown LoMenzo Hyper Drive με λίγο τσιμπημένο το drive ίσα για να δίνει λίγο βρωμιά και να μην χάνεις σε μπάσα (ωστόσο είναι dedicated bass pedal οπότε τα πάει καλά με τα μπάσα γενικός).
 
Το αποτέλεσμα ήταν κάτι το οποίο έχω συναντήσει πολλές φορές.  Το μπάσο υπάρχει στην τελική μίξη… το αισθάνεσαι και το αποτέλεσμα είναι αρκετά οργανικό.  Το μπάσο σε επίπεδο συχνοτήτων αγκαλιάζει όλα τα άλλα όργανα και τα αναδεικνύει … αλλά … αυτό συμβαίνει είτε στο studio με 10 ηχεία και 3 subwoofers, είτε σε ένα καλό ηχοσύστημα.  Όντας όμως η εποχή του youtube και των mp3s, των mini ακουστικών και γενικότερα της compact απόλαυσης του ήχου, το μπάσο χάνεται…  Υπό αυτές τις συνθήκες και τα υπόλοιπα όργανα υποφέρουν από την γενικότερη ελάττωσης της ποιότητας του audio track (γεγονός) ωστόσο το μπάσο κάτω από αυτές τις συνθήκες χάνεται.
 
Δεν αναζητώ παραγωγή Martin Birch (ειδικά όταν το συνολικό κόστος είναι πολύ χαμηλό και η μίξη/mastering/engineering (και ό,τι ακολουθεί την επεξεργασία μιας ηχογράφησης) δεν ξεπερνά τις δύο ώρες)) … ωστόσο θα ήθελα α) να ακούγομαι σε όλους τους πιθανούς τρόπους αναπαραγωγής της μουσικής της οποίας είμαι και εγώ συνυπαίτιος και β) αυτό που ακούω την ώρα της ηχογράφησης (όσο υποκειμενικό είναι καθώς στηρίζεται στην αίσθηση της ακοής μου) να προσεγγίζει αυτό το οποίο ηχογραφείται..
 
Σας ευχαριστώ.
 

11
μόλις έχεις σετάρει, καθαρίσει και γενικότερα φροντήσει το μπάσο σου... και μετά από αρκετές ώρες νταντέματος καθώς περνάς νέες χορδές σπας την Μί....

παίζει να πουλάει κάποιο μαγαζί μονές χορδές ; (λέμε τώρα...  ::) ).

12

 Πολύ γρήγορα παραθέτω τα ερωτήματα…
 
α) Έχει κανείς να προτείνει κάποιο fuzz το οποίο 1. Να μην είναι κλώνος του Muff, 2. Να κάνει για stoner, space rock αλλά να μην είναι βούρκος, 3. Να μην οκταβίζει/synthίζει, 4. Να είναι σχετικά απλό στη χρήση (αλλά τουλάχιστον με bass, treble και mids controller), 5. Να παίζει μπάλα σε συνθήκες πρόβας, αλλά και 6. Να ακούγεται ωραίο και από μόνο του. 

Σχεδόν το ξέχασα 7. Να είναι για (και) μπάσο.
 
β) Ποιος είναι ο ιδανικός Hawkwind δίσκος για να ξεκινήσει κάποιος (και γιατί).
 
γ) Που ψεκάζω με το σπρέι επαφών; Να πάρω με λάδι; (ναι/όχι, δικαιολογήστε).  Σε μαγαζί με μουσικά θα βρώ;
 
δ) Στην τελική γιατί να μην πάρω μόνο one spots με καλώδια daisy chains για τα πετάλια μου (και ίσως κανα-δυο dedicated τροφοδοτικά για τπτ ρουφήχτρες delays, reverbs και choruses) και παιδεύομαι με ασφάλειες και τούβλα;
 
ε) Αξίζει να προσπαθήσεις να επιστρέψεις κάτι στο Thomann χωρίς απόδειξη η μπά…
 
 
Ευχαριστώ,
 

13
Mπορεί να καταλάβει κανείς ποιο κομμάτι παίζει εκει στο 22:38 ;  ;D

Θα ήμουν υπόχρεος...

https://www.youtube.com/watch?v=Ms9GY9CvpuA

14
 Αγαπητοί Συμφορουμίτες αντιμετωπίζω ένα θέμα με ένα μπάσο μου και θα ήθελα την γνώμη σας…

Στις χορδές Λα, Ρε και λίγο λιγότερο στη Σολ, από το 8ο τάστο ως και το 15ο (πάνω κάτω) οι νότες έχουν αποκτήσει ένα (μην μπορώντας να βρω καλύτερη λέξη για την περιγραφή του) auto wah (ή έστω ένα mini envelope filter) ήχο  ;D .  Αρχικά υπέθεσα πως φταίει το μεταλλικό στέλεχος  στο οποίο πατάνε οι χορδές πάνω στη γέφυρα … (το οποίο όντος είχε αποκτήσει μια μικρή κλήση (είχε χαμηλώσει προς την μεριά του strap lock και αντίστοιχα είχε υπερυψωθεί προς την μεριά του μαγνήτη)).  Βγάζοντας τις χορδές και ευθυγραμμίζοντας το συγκεκριμένο κομμάτι το πρόβλημα φάνηκε πως διορθώθηκε... προσωρινά !  Στην τελευταία πρόβα επανήλθε –και ενώ οκ, δίνει μια χροιά double bass  :up ,  πραγματικά θα ήθελα να καταλάβω τί το προκαλεί  :eee !!!

Να τονίσω πως :

α) Το μπράτσο είναι ίσιο…

β) Δεν έχω αλλάξει tension στις χορδές…  δεν έχουν τοποθετηθεί χορδές διαφορετικού gauge (διαμετρήματος ;!;)

γ) Δεν έχω κάνει κάτι άλλο πέρα απ΄ό,τι  συνήθως κάνω μέσα στα πλαίσια του  παιξίματος, φύλαξης, συντήρησης, καθαρισμού και μεταφοράς του οργάνου).

δ) Οι χορδές είναι “σχετικά” καινούργιες (περασμένες το καλοκαίρι)…

So what (or who) seems to be the culprit 'ere...  :eee
 

15
Παίδες....

Χαλβαδιάζω να βάλω αυτούς τους μαγνήτες :
http://www.emgpickups.com/gzr-pj.html#video

σε αυτό το μπάσο :
http://intl.fender.com/en-GB/basses/precision-bass/duff-mckagan-precision-bass-rosewood-fingerboard-pearl-white/

απλά με προβληματίζει το γεγονός πως οι μαγνήτες έρχονται με 3 knobs (volume/volume/tone) ενώ το duff έχει volume/volume/Master TBX™ Circuit (Treble Bass Expander)

τώρα δεν ξέρω αν το "Master TBX™ Circuit (Treble Bass Expander)" είναι ένας πιο εντυπωσιακός τρόπος να πείς "tone control knob"

εδώ έχει μια ανάλυση γιατί το tbx είναι cool αλλά μετα απο κάποιο σημείο διαβάζω blah-blah-blah...
http://www.premierguitar.com/articles/The_Fender_TBX_Tone_Control_Part_1

# οπότε η πρώτη ερώτηση είναι ... τους βάζω ;;

# αν ναι, σημαίνει πως πρέπει να αλλάξω το tbx του μπάσου με το tone που έχει το set των μαγνητών;
# αν τοποθετήσω το tone του set των μαγνητών στο όργανο δημιουργεί δυνητικά κάποιο θέμα με τα ηλεκτρικά του μπάσου ;
# αν αφήσω το tbx δημιουργώ κάποιο πρόβλημα στους μαγνήτες;

Εκτιμώ πως όχι γιατι θεωρώ η μόνη παραδοχή είναι η ύπαρξη passive οργάνου/μαγνητών και οτι τα υπόλοιπα (μαγνήτες/pots) είναι interchangeable...

Ωστόσο με όλα αυτά τα "k" και τα "ohms" και τα τυλίγματα γύρω απο τα πηνία, και τα πόσα "k"`s και "ohm"`s έχει το tbx και πόσα "k"`s και "ohm"`s έχουν οι ΕΜG μαγνήτες κάπου χάνω την μπάλα και σκοπός είναι να φτιάσω (βελτιώσω) τον ήχο του οργάνου και όχι να κάψω τα παντα με μια θεαματική ηλεκτρική έκρηξη  :-\ ...

(ή ακόμα χειρότερα καταλήξω με λασμπομένο βορβορικό ήχο  :o )

ευχαριστώ...

please, discuss.

16
Παίδες help  ;D έχει δει τώρα τελευταία κανείς Rotosounds σε καταστήματα του κέντρου ;;

Αν όχι rotos έστω medium scale ;;

17
Σοβαρά όμως ποιος είναι λόγος που τα περισσότερα semi hollow μπάσα είναι short scaled; Βία medium scaled ;;

Είναι θέμα κατασκευαστικό, ηχητικό, μαρκετίστικο (ειδικές χορδές και λοιπά περιφεριακά καλούδια);

Έχει ίσως να κάνει με το μουσικό στύλ που αρχικά τα όργανα αυτά ήθελαν να καλύψουν ;;;

-Κάθε βοήθεια δεκτή !!!

 ;D

18
Αρχικά παραθέτω την ανακοίνωση σχετικά με το πώς διαμορφώνονται οι τιμές των εισιτηρίων...

Παράθεση

Τιμή Προπώλησης :

Τα πρώτα εισιτήρια κοστίζουν 24 €

Μετά την εξάντληση τους η τιμή θα διαμορφωθεί στα 26 €

Στην τελική φάση της προπώλησης η τιμή θα διαμορφωθεί στα 28 €

Δεν θα σταθώ στο απαράδεκτο της διαβάθμισης της τιμής του εισιτηριου με βάση το απόθεμα κάθε σημείου πώλησης (στην παρούσα φάση είναι στα 28 € δύο εβδομάδες πριν απο το event, δλδ πότε θα έπρεπε να πάει κάποιος για να εξασφαλίσει τιμή 26 €, 3 μήνες νωρίτερα ;) - αλλα οκ whatever).

 Εκεί που θέλω να σταθώ είναι η επιπλέον επιβάρυνση στην ήδη διαμορφωμένη τιμή του εισιτηρίου (28€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) με 1€ !!  Δεν μιλάμε για αγορά εισιτηρίου μέσω internet, πιστωτικής κάρτας, Viva ή και εγώ δεν ξέρω τι. Μιλάμε για κανονικό εισιτήριο με τυπωμένη τιμή πάνω του, αγορασμένο από κατάστημα του κέντρου στο οποίο το μαγαζί σε χρεώνει με 1€ ως προμήθεια… Και δυστυχώς η αγορά δεν έγινε από εμένα αλλά η απορία παραμένει… προμήθεια για τί;  Τί ακριβώς μου εξασφαλίζει ή από πού προκύπτει αυτό το ευρώ και γιατί στην τελική δεν παίρνεις απόδειξη για την καταβολή του ;;;


Ξέρει κανείς ;;
 

ps: RAGE

19
 Παίδες με αφορμή κάποια τελευταία posts υπάρχει κόσμος εντός του forum που ασχολείται με war games, tabletops, r.p.g.’s (όχι τα διαδικτυακά), card games και τα συναφή;
 
Και ίσως θα τον δελέαζε κάποιο event από Risk και Munchkin ως Axis & Allies, Arkham Horror, Twilight Struggle (καμία σχέση με την ταινία)  Junta, Battlestar Gallactica, Game of Thrones, DnD (2η και 5η έκδοση;) κλπ κλπ.
 
Απλά το αναφέρω…
 

20
Εφέ / Darkglass pedals
« στις: 16/12/14, 11:50 »
Καλημέρες !!!

Μήπως έχει δοκιμάσει κανείς τα πετάλια της Darkglass Electronics ;

Ουσιαστικά η σειρά της αποτελείται απο 5 προϊόντα (ένα fuzz και 2 distortions τα οποία βγαίνουν σε μια premium και σε μια πιο απλή "budget?" έκδοση).

Ειδικότερα :

Microtubes b7k : http://www.darkglass.com/creations/microtubes-b7k/

Microtubes b3k : http://www.darkglass.com/creations/microtubes-b3k/ (το "φθηνότερο" μοντέλο)

Vintage Deluxe : http://www.darkglass.com/creations/vintage-deluxe-dynamic-preamp/

Microtubes Vintage : http://www.darkglass.com/creations/microtubes-vintage/ (το σχετικά "φθηνότερο" μοντέλο του Vintage version)

και το Fuzz : http://www.darkglass.com/creations/duality-dual-fuzz-engine/

Aν τα έχετε δεί ίσως κάπου στην Αθήνα ακόμα καλύτερα !!!

thanks !!


21
Εφέ / ΑΓΟΡΑ DELAY PEDAL...
« στις: 18/11/14, 15:13 »
 Συνάδελφοι πολύ καλησπέρα σας…

Έχετε να προτείνετε κάποιο delay pedal (πρώτα ψηφιακό και μετά αναλογικό) το οποίο να είναι πάνω από τα 550 mS του Memory Man της ΕΗΧ (ίσως κοντά στα 1000mS;) με είσοδο για ένα (ή γιατί όχι και για δύο expression pedals) και άλλα cool features (ίσως  reverse delay, κάποιο wave form modulation, envelope filter (σαν το Echo Dream της Death by Audio ή το Dimension X Delay της Idiot Box Effects)) με ή και χωρίς tap tempo; (Ναι είμαι από αυτούς τους μπασίστες που ο μετρονόμος τους τρελαίνει  (δλδ ειλικρινά δεν θα με χάλαγε να έχει και tap tempo αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα το χρησιμοποιήσω  :-X :-X :-X )….

Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής τόσο το Echo Dream II όσο και το Dimension X φαίνονται οκ (και είναι εντός budget) αλλά δεν έχουν είσοδο για expression :'(

To Deluxe Memory Man  w/th Tap Tempo 1100mS θα ήταν ιδανικό αλλά θα κοστίζει ένα μικρό ΑΕΠ (και δεν θα ήθελα ξανά EHX) και δεν είναι πάντα available με όλα αυτά τα ΝΟS BBD`s που χρησιμοποιεί…  >:(

Κάπου είδα και το Disaster Transport Sr. της Earth Quaker Devices αλλά δεν το έχω χρησιμοποιήσει (ούτε το έχω πετύχει σε κάποιο μαγαζί εδώ στην Ελλάδα…)  :-\

HELP ωρε γιατι με βλέπω να πέρνω και άλλο distortion και θα με κυνηγούν band members και μη…
 

22
 Παίδες out of the blue θα ήθελα την γνώμη σας σχετικά με αυτά τα προϊόντα…  Value for money, ποιότητα κατασκευής, φιλικότητα προς τον χρήστη (και όλα τα συναφή)…


αρχικά περί τροφοδοτικού ο λόγος.
επιλογή (α): http://www.thomann.de/gr/cioks_pussy_power.htm
             (β): http://www.thomann.de/gr/voodoo_labpedal_power_2_plus.htm
             (γ): http://www.thomann.de/gr/trex_fuel_tank.htm και εναλλακτικά της ίδια εταιρίας  http://www.thomann.de/gr/t_rex_fuel_tank_goliath.htm

τα περισσότερα πετάλια είναι 9V (τα mΑ μην μου τα ρωτάτε) με μόνη εξαίρεση ένα echo 12V και το memory man της EHX που είναι στα 24V (και αυτή τη στιγμή τραβάει juice ξεχωριστά απο δικό του αντάπτορα/μετασχηματιστή)...  Εχω το κλασσικό Harley Benton PowerPlant αλλά θέλω ένα άλλο τροφοδοτικό, λιγότερα βαβουριάρικο, το οποίο θα μου καλύπτει ενα 80% με 85% των πεταλιών μου ωστε το Harley να δουλεύει επικουρικά...

περι buffer/booster...

επιλογή (α) : http://www.thomann.de/gr/mxr_mc406_audio_electronics_buffer.htm
επιλογή (β) : http://www.thomann.de/gr/empress_effects_buffer.htm

αναγκαστικά απο τον thomann καθώς είναι πιο εύκολη η παράδοση... (υπάρχουν dedicated bass buffers αλλά αν κοστίζουν 300€+ μαζί με την μεταφορά είναι overkill για τον προϋπολογισμό μου)....

ένας φίλος πρότεινε αυτό σαν budget επιλογή : http://www.thomann.de/gr/bbe_sonic_stomp.htm (αλλά δεν γράφει τπτ για buffer)

αν τώρα μπορείτε να προτείνετε και εναλλακτικές λυσεις ακόμα καλύτερα ...

23
Μπάσο / Bass & Deluxe Electric Mistress
« στις: 26/08/14, 11:49 »
 Καλημερίζω το forum… είμαι κάτοχος ενός Boss BF-3 Flanger.  Συμπαθητικό μεν, με πάρα πολλά features δεδομένης της τιμής του (bass input, guitar input, 2 modes of flanging, gate/pan mode, tap tempo (ή κάτι σαν και αυτό)) αλλά… απλά συμπαθητικό.  Ίσως αυτό το μη-οργανικό στον ήχο του… δεν ξέρω, θαρρώ πως δεν βγάζει τον χαρακτήρα του οργάνου στην επιφάνεια…
 
Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής δεν ξέρω τί θα πρέπει να περιμένω από ένα flanger στο μπάσο, ίσως ένα default ήχο τύπου Forty Six & 2… (ok έχω δει το board και τα racks του Justin οπότε ΔΕΝ είναι μόνο το flanger που ακούω στην αρχή του κομματιού) αλλά κάτι ζεστό και syrupy και «οργανικό;»
 
Δοκίμασα το BF-2 και δεν ενθουσιάστηκα (νομίζω αυτό χρησιμοποιεί και ο Justin οπότε καταλαβαίνω το οξύμωρο του θέλω τον ήχο αυτού αλλά χωρίς το βασικό του πετάλι) … δοκίμασα το Stereo Electric Mistress της ΕΗΧ και δεν ενθουσιάστηκα… άκουσα σε videos το flanger της MXR και επίσης δεν ενθουσιάστηκα… (νομίζω πως έπαιξα και με ένα DOD Stereo Flanger FX75-B αλλά δεν…).
 
Έψαξα να βρω video με το Deluxe Electric Mistress σε μπάσο αλλά δεν βρήκα τίποτα… ίσως βέβαια είναι ενδεικτικό πως ΔΕΝ κάνει για μπάσο… αλλά είναι αναλογικό (τα boss και το Stereo δεν είναι)… και μου αρέσει ο ήχος του στον Andy Summers…
 
Έχει κάποιος κάποιο video υπ`όψιν, μήπως έχει χρησιμοποιήσει το Deluxe Electric Mistress με μπάσο ή έστω έχει στο νου κάποιο άλλο σχετικό πετάλι ;  Γενικότερα χρησιμοποιώ flat χορδές για ένα πιο Macca ήχο με μόνη εξαίρεση half-rounds  στο semi-hollow μου οπότε  δεν έχω και τον πιο πριμαριστό ήχο.
 

24
Εφέ / ΠΛΑΓΙΑΥΛΟΣ & DISTORTION
« στις: 16/08/14, 17:00 »

O αδελφός μου παίζει πλαγίαυλο και τελευταία αναρωτιέται αν θα μπορούσε να χρησιμοποίησει κάποιο εφέ στις πρόβες που κάνει με την μπάντα του... ειδικότερα κάποιο distortion... υπάρχει κάποια γνώμη επι του θέματος ;

Του έδωσα να δοκιμάσει ενα
BOSS OS-2 αλλά ήταν αρκετά φασαριόζικο και δημιουργούσε πολλά παράσιτα και μικροφωνισμούς στο σήμα του  :-[ ...

What says thee λοιπόν ;

25
Εφέ / Effects Chain - Boosters, Buffers & Compressors
« στις: 11/08/14, 11:30 »
Καλή σας μέρα…


Σε παλιότερο post του harrisxr650 είχε τεθεί το ερώτημα που τοποθετείται ένα buffer πετάλι και ο adr1anos είχε πει στην αρχή της αλυσίδας (αν κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε με).  Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής:

α) Αυτό ισχύει και για κιθάρα και για μπάσο;

β) Ένα buffer είναι αρκετό για όσο μεγάλη είναι η αλυσίδα των εφέ;

γ) Καθαρά υποθετικά το buffer θα μπορούσε να μπει κάπου στη μέση (δλδ περίπου μετά από fuzz/distortions και πριν από reverbs/delays/choruses ;

δ) Δύο buffers είναι υπερβολή (και αν όχι, τότε που θα πρέπει να τοποθετηθούν);

ε) Ξανά υποθετικά μιλώντας, ποια η διαφορά ανάμεσα στην τοποθέτηση ενός buffer στην αρχή της αλυσίδας και ενός booster;  Προσωπικά έχω δει στο current configuration μου πως κάτι reverbs και choruses ακούγονται πολύ πεσμένα (βρίσκονται μετά από envelope filters και λοιπές βρωμιές).  Αγοράζοντας ένα distortion (Lomenzo της Ashdown) και κρανκάροντας τα volumes του (ενώ έχω μηδενίσει το distortion) παίρνω ένα αρκετά δυνατό ήχο ο οποίος κάνει τα εφέ που προανέφερα να ακούγονται σωστά (τουλάχιστον στα δικά μου αυτιά).  Το μείων της υπόθεσης είναι πως αν προσθέσω ένα fuzz ή ένα δεύτερο overdrive (όσο το αρχικό είναι ανοιχτό) συνήθως μαζεύεται ένα όχλος από γείτονες με πυρσούς και κρεμάλες έξω από την είσοδο της πολυκατοικίας  :-\ .  Υποθέτω πως το buffer δυναμώνει το σήμα του οργάνου χωρίς να πειράζει την ένταση (κάνοντας τα πετάλια να ακούγονται σωστά), ενώ το booster πειράζει την ένταση (με όλα τα μείων όταν μπαίνει πριν από βρωμιές).  Ωστόσο το αποτέλεσμα στα αυτιά ενός αρχάριου (όπως εγώ) δεν είναι το ίδιο (δλδ όλα τα πετάλια μου ακούγονται στην τελική) ;;

ζ) Αν χρειάζονται παραπάνω από ένα booster τότε που μπαίνουν τα πεταλάκια;; Ο συνδυασμός buffer/boosters είναι overkill ;;;

ε) Τέλος αν στην όλη εξίσωση μπει και ένας compressor (όπου όλοι οι φίλοι μου λένε πόσο σημαντικός είναι στο μπάσο) τότε τι γίνεται ;  Η δική μου αλυσίδα είναι κάπως έτσι: (συννημένο αρχείο)


Πού λογικά πρέπει να μπει ο compressor, πού το booster και πού το buffer;  Αν και εφόσον χρειάζονται  ???



 

Σελίδες: [1] 2