Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - panixgr

Σελίδες: [1] 2
1

καινόργιο πρότζεκτ side dot inlays στην Carvin dc135... που λόγω μετατροπής απο ΣΥΡΙΖΑ σε ΝΔ (!!!) δεν έχει dot inlays απο την μεριά που βλέπω.... και έχω πρόβλημα να βρω drill bits 1.5mm και 2mm 20cm μακριά ....... άτιμες μόντες...

2
Τα φώτα σας τα μαστόρια εδώ....

λοιπόν λόγω ηλιθιότητας,  (να μην σας πω όλη την ιστορία και με βαρέσετε) έτριψα με 100 ντουκόχαρτο το μάρμαρο του σαλονιού σε 7-8 σημεία, μεγέθους περίπου 25cmx25cm ..... φαίνεται χάλια...

η γυναίκα μου (που είναι εκ γεννετής πιο μαστόρι/γνώστης απο μένα αλλά πιο cool και αραχτή) φρίκαρε και μου είπε να μην ξαναβάλω ούτε οινόπνευμα ούτε ασετόν ούτε τίποτε και να δούμε τι θα γίνει.

Επίσης φρίκαρε όταν της είπα οτι θα κάνω το κλασικό που κάνουμε και στα ταστα, στο αυτοκίνητο, στο γραφείο στην εξοχή ( ;D ) --> προοδευτικό γυαλόχαρτο 200->400->600->1000->  μέχρι το ατσαλόμαλο 0000 ...

Τι να κάνω? ???

ψάχνοντας στο νετ προτείνουν γυαλόχαρτο νερού απο 400->1000 ....

PLEASE!!!!

3
Λοιπόν τα mods αφορούν vintage Aria strat sunburst, 21 frets, rosewood, SSS  και  είναι αυτα που αναφέρω....

a) rosewood 21 frets 9.5" -> maple 22 frets 12"
b) σώμα βαφή : ΛΕΥΚΟ
c) HSH route
d) (προαιρετικά) νέο truss rod (2-way) και ρύθμιση απο πάνω

ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ??? Και κατα πόσο μπορώ μόνος μου???

Η κιθάρα είναι η πρώτη μου, έχει και θεματάκι στο truss rod, χρόνια τώρα, ευκαιρία να το φτιάξω και αυτό....


ΚΑΙ vintage correct, ΚΑΙ δεν αλλάζω κιθάρα, ΚΑΙ δίνω ζωή στην υπάρχουσα, ΚΑΙ αποκτώ κιθάρα ΛΕΥΚΗ, ΚΑΙ αποκτώ κιθάρα με maple board....

EEE\?????


Sounds like a deal or ... sounds like a deal???

4
Χαίρετε,
Είμαι 3 συνεχόμενα χρόνια χωρίς νέο εργαλείο, οπότε και το GAS με χτύπησε πάλι. Αυτή τη φορά για μια STRAT. Εχω ήδη μια superstrat Kramer 210 25.5", μια superstrat Carvin DC135 24.75", μια 7-χορδη superstrat 25.5" ,  μια Single Cut Ibb ARZ800 25" και μια Aria strat που τροποποιήθηκε πολύ αλλά ακόμα κατατάσεται στις vintage.
Θέλω λοιπόν κάτι να "παίζω" και να βάλω τους εφεδρικούς Duncan livewires. Θέλω να μπορει να συμπεριφερθεί ως μεταλλικό τέρας αλλά και ως παραδοσιακή strat, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει να έχω 2 pickguards για αυτό. Αυτή θα είναι η επόμενη κιθάρα μου.

Θέλω ένα σώμα με τα ακόλουθα υποχρεωτικά χαρακτηριστικά:
Σώμα:
- λευκό σώμα
- HSH
- ομαλό heel

λαιμός:
- maple fretboard (προαιρετικά scalloped)
- 22 ταστα (ή 24)

hardware
- Floyd Rose
- recessed floyd route

Πρέπει να είναι φθηνή. Καμιά ιδέα?

5
Με σεβασμό στην γνωστή "δεκαετία"


7
ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!

Σήμερα το πρωί, γύρω στις 12 η ώρα, η Αμερικανιδούλα μου, την οποία είχα βρεί σε άθλια κατάσταση 20 χρόνια πριν, σε ένα μαγαζί μεταχειρισμένων ειδών στην Μεσογείων, μπήκε "μέσα" για : leveling, dressing, crowning, εγκατάσταση μαμίσιων studs στο floyd .....

τα highlights :
- leveling/dressing/crowning είναι πλέον γελοία υπόθεση ρουτίνας. Η μέθοδος "sweeping" σαν να βάφουμε για γρήγορο crowning είναι ΠΟΛΥ αποτελεσματική. Χρησιμοποίησα για τον συγκεκριμένο βήμα γυαλόχαρτα 320 (leveling) με το sanding block που περιγράδφω εδώ : http://forum.kithara.gr/index.php?topic=90690.0 , το οποίο μάλιστα άφησα ανέπαφο, καθότι θα το χρησιμοποιήσω ΚΑΙ στην ARZ800 που έχει επίσης 12άρι Radius , και στην συνέχεια ντουκόχαρτα 500, 1200 (για crowning) + crowning file το οποίο χρησιμποποίησα στο τέλος. Στην συνέχεια ατσαλόμαλο όσο πιο ψιλό γίνεται (δεν μπορώ να βρώ πουθενά 0000 παρά μόνο στο skroutz , παλιά είχε το κάθε σουπερ μάρκετ).
- ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΤΣΑΛΟΜΑΛΟ , γιατί απλούστατα έχει ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΟΤΑΤΑ αποτελέσματα στην εμφάνιση της ταστιέρας. Φροντίστε να προστατέψετε τους μαγνήτες (ή και να αφαιρέσετε τους μαγνήτες, αν είστε ο Ανδριανός) πριν την εφαρμογή του ατσαλόμαλου. Εδώ θα πώ απλά οτι ΔΕΝ έβαλα πουθενά ταινία στην όλη διαδικασία. Βέβαια αφορά την Αμερικανιδούλα η οποία ουδέποτε δεν ήταν το υπόδειγμα αξιοπιστίας και ανθεκτικότητας, οπότε δεν θα σκάσω αν πάει κάτι στραβά, αλλά γενικά εφαρμογή ατσαλόμαλου στα τάστα και στην ταστιέρα στο ίδιο πέρασμα εχει πολύ καλά αποτελέσματα
- Με την εγκατάσταση των inserts/bushings ίδρωσα λίγο, έγιναν κάποιες "δημιουργικές" παρεμβάσεις, αλλά τελικά όλα καλά. Οι αρχικές τρύπες ήταν 5-6 mm. Το bushing έχει διάμετρο 10mm. Αυτό που έκανα και προτείνω στον οποιονδήποτε δουλεύει με σκληρά ξύλα (το συγκεκριμένο είναι maple) , ήταν να ανοίξω πρώτα μια τρύπα 8mm, μετά 9mm, και τέλος την 10mm. Στην συνέχεια κάρφωμα με πλαστικό-λαστιχένιο σφυρί.
- το action πήγε ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ, σε κάποια φάση, έξυνα το κεφάλι μου, είναι δυνατόν να μην τρίζει, το ανέβασα για λόγους κοινής λογικής :)

Στα ευτράπελα τώρα, ξανάκανα το intonation και το saddle bolt της μπάσας ΜΙ παρέδωσε πνεύμα. Είχα ανταλλακτικά απο την Ibanez αλλά δεν χρειάστηκε προς το παρόν.

photoz :

20170617_133431 by panixgr, on Flickr

20170617_133425 by panixgr, on Flickr

20170617_133448 by panixgr, on Flickr

2017-06-17_02-56-22 by panixgr, on Flickr

2017-06-17_02-56-55 by panixgr, on Flickr

8
Χμμ ώστε έχετε το 9.5" μπλοκ που είχατε πάρει για την στρατ σας, αλλά δεν έχετε 12 για την σουπερ στρατ σας με φλόϊντ ??

ιδού η λύση :

20170614_194651 by panixgr, on Flickr

20170614_194708 by panixgr, on Flickr

20170614_194700 by panixgr, on Flickr

2017-06-14_07-53-21 by panixgr, on Flickr

9
Για σας, πρόκειται πάλι για την αμαρτωλή Ibanez Universe uv70p. Λοιπόν, απο την μάνα της (την γερμανίδα μάνα της) είχε ένα θέμα με το 1ο τάστο. Ηταν πιο κοντό. Πράγμα που ήταν πιο φανερό και αισθητό στην 1η ΜΙ και στην μπάσα Σι.
Οπότε είτε πάω για αλλαγή αυτού και μόνο του τάστου, (και θα το έκανα αν ο Μιμης ο μάστοράς μου δεν είχε ψύχωση με τα κοντά nut... θα θελήσει να το σηκώσει πάση θυσία, πράμα που το έκοψα, αλλά θα επιμείνει, και αν του θέσω βέτο θα παρεξηγηθεί), τεσπα, τον Μίμη τον εμπιστεύομαι 100% , απλά πάντα την 1η απόπειρα την κάνω μόνος μου. Οπότε η μόνη μου ελπίδα είναι προσθήκη καλάι στην κορυφή του τάστου. Σκέφτομαι την διαδικασία ως εξής :
1) αφαίρεση του εποξικού (εχμμμμ ξέχασα να σας πω οτι αυτή ήταν η 1η λύση... κράτησε 1 χρόνο, αλλά έχει διαφορετικό χρώμα απο το μέταλο, στο 1ο τάστο αυτό είναι το μόνο αρνητικό του εποξικού, δεν πρόκειται κανείς να κάνει μπεντ στο 1ο τάστο σαν να μην υπάρχει αύριο)
2) γυαλιχάρτισμα με σχετικά ψιλό γυαλόχαρτο (500άρι)
3) κόληση με καλάι (lead-free με ασήμι) σε όλη την επιφάνεια του 1ου τάστου, με έμφαση στις πρίμες χορδές αλλά και στην μπάσα Σι
4) κάποιο χοντρικό λεβελινγκ το οποίο δεν ξέρω πως θα κάνω (16άρι leveling block δεν έχω)
5) rounding με τα rounding files που ήδη έχω
6) γυαλοχάρτισμα με ψιλό γυαλόχαρτο 1000->1500->2000
7) ατσαλόμαλο (Αδριανέ - είναι πολύ μακρυά απο τους Blaze για να πάθουν ζημιά, αλλά και να πάθουν άλλο που δεν ήθελα  ;D - βουρ για Dactivators - είμαι Dimarzio και EMG παιδί)
8) δοκιμή και επιτόπου τρίψιμο αν προκύψει κάτι

Τι λέτε?

11
Χθες κατα τις 21:00 είπα να αλλάξω χορδές (ίδια μάρκα, ίδιο μέγεθος) στην εν λόγω 7-χορδη μου... αποτέλεσμα .... μέχρι πριν απο λίγο ακόμα ρύθμιζα και μάλιστα δεν δοκίμασα ακραία χρήση....
Η αλήθεια είναι οτι είχα να αλλάξω χορδές κανα 6μηνο και βάλε, αλλά δεν περίμενα τέτοια μεταβολή... χρειάστηκε να ρυθμίσω truss rod, και τα ελατήρια του Edge Zero ii, ξανα έφταξα το intonation, "χάνοντας" μάλιστα και μια βίδα saddle bolt (η κεφαλή παρέδωσε πνεύμα), και όλα αυτά απλά για να διατηρήσω κάποια ας πούμε στο περίπου ίδια γεωμετρία, ίδιες μετρήσεις με πριν..
Τι να πώ.... σε αντιδιαστολή είναι τα fixed bridge όργανα που καθαρίζεις στο 10λεπτο.

είμαι σίγουρος πλέον οτι :
7-strings + floating trem + αλλαγή κάποιας παραμέτρου (καιρός, υγρασία, θερμοκρασία, νέο σετ χορδών) = ψυχολογικά προβλήματα ακόμα και στον πεπειραμένο floyd-rose-ά

12
Μπάσο / Schecter 8-string bass
« στις: 07/05/17, 16:29 »
http://www.schecterguitars.com/international/bass/stiletto-studio-8-2015-12-18-detail

ποιά η γνώμμη σας μπασίστες και μή?

βασικά χρόνια ψάχνω τον θεϊκό ήχο των πρώιμων manowar (μέχρι το sign of the hammer - ΑΥΣΤΗΡΑ) , και νομίζω οτι αυτό το μπασόνι είναι το κλειδί... απο βίντεο που έχω δει, μπορεί να αναπαράγει πολύ πιστά τον ήχο του battle hymns, defender, κτλ...


13
Το όλο setup είναι ως εξής :
Yamaha DGX 300 -> MIDI/USB adapter -> Linux JACK -> Midi Through In
αριστερό κανάλι : Midi Through out -> Bristol B3 -> Ardour Audio -> Booster -> PCM
δεξί κανάλι : Midi Through out -> Ardour setBFree MIDI LADSPA -> setBfree leslie emulation ->  PCM


14
https://www.rolandcorp.com.au/blog/boss-sy-300-vs-roland-gr-55

βασικά πρόκειται για 2 καταπληκτικά προϊόντα και μακάρι να είχα και τα 2.....

τα έχει δοκιμάσει κανείς? βασικά ξεκίνησα το ψάξιμο με το MIDI, προσπαθώντας να φτιάξω τον percussive, whistling ήχο του Hammond B3 + leslie rotary speaker.

15

16
Ακόμα ένα έπος απο την δεκαετία του 80!



λείπουν τα φωνητικά όποιος ενδιαφέρεται εδώ είμαστε!

17

18


Gear :
boss me-25 - Ububtu 16.10 -  jack - ardour5 , jack with pulseaudio support, guvcview audio right from pulse audio.
Guitar : Ibanez uv70p
Camera : Logitech C920 webcam

19


εδω υπάρχουν 2 ιδιομορφίες. Στο κομάτι προσέθεσα 2 tracks, ένα με προσωμίωση άρπας μέσω rakarrack, ακούγεται σαν αρμόνιο και κάνει αρπίσματα στον ρυθμό του κοματιού, live, και το δεύτερο η σόλο κιθάρα, με το κλασικό rig, πάλι ξέχασα να βάλω cab emulator. Η 2η είναι οτι προσπάθησα να παίξω τα κομάτια του αυθεντικού hammond με αρπίσματα στο solo track, αλλά κάποια πραματάκια θέλουν βελτίωση.

αυτά τα 2 με εξάντλησαν, οπότε στο κυρίως σόλο το ξεφτίλισα .... αλλά γενικά μλου αρέσει.

20


το σημαντικό εδώ δεν είναι το τραγούδι που το έκανα βιαστικά (σε 2 tracks - ρυθμικη - lead) αλλά το οτι ηχογράφηση, βιντεοσκόπιση, μίξη έγιναν όλα σε real time, και μάλιστα σε laptop του 2011  ;)

Equipment :

Kramer 210 w EMG85/81
Boss me-25
Sony Vaio Laptop Intel quad core i5
Logitech C310 webcam

Software :

Kubuntu 16.10
Qjackctl
Ardour5
Guvcview 2.0.5
PulseAudio

21
Υστερα απο την ωραία εκτέλεση του Κώστα άρχισα να ψήνομαι και εγώ για αυτό το κομάτι

! No longer available


χρωστάω καλύτερη ηχογράφηση και καλύτερη εικόνα, ας όψεται ο περιορισμένος χρόνος, sorry για το σαρδάμ προς το τέλος :)

22
Καλημέρες!
λοιπόν χθες το βράδυ έκανα ένα εκτενες τεστ θορύβου, υπο φουλ gain, + wahwah + signal boost.
Single coil έχω μόνον ένα τον DMZ Blaze (mid pos - ibanez uv70p). Οι Humbuckers είναι σε Ibanez uv70p (DMZ blazes), Ibanez arz800 (EMG 81/60), Carvin dc135 (DMZ SuperDist/Air Norton S), Kramer 210 (EMG 85/81). Αποτελέσματα , απο τους πιο θορυβώδεις στους πιο αθόρυβους:

1) DMZ Blaze-7 Single coil (αναμενόμενο) - ibanez uv70p middle (pos 3)
2) συνδιασμός DMZ Blaze-7 Single coil / coil split DMZ Blaze-7 bridge/neck - ibanez uv70p  (pos 2,4) - το βάζω για λόγους συγκρισης, καθότι θεωρείται "humbucking position"
3) EMG 81 (Πολυ κοντά στο 2) - Kramer 210 neck
4) EMG 81 (πολύ πολύ κοντά στο 3) - Ibanez arz800 bridge
5) EMG 60 - Ibanez arz800 neck
6) EMG 85 (κοντά στο 5)- Kramer 210 bridge
7) DMZ Super Distortion - Carvin dc135 bridge
8 ) DMZ Blaze-7 bridge - ibanez uv70p bridge
9) DMZ Blaze-7 neck - ibanez uv70p bridge
10) DMZ Air Norton S - Carvin dc135 neck

οι 9, 10 είναι πρακτικά εντελώς αθόρυβοι, ανεξαρτήτως συνθηκών.

23
https://soundcloud.com/greekdude888/teenwolf

μετά απο μαραθώνιες "συνεδρίες" με την κόρη βλέποντας teenwolf, αποφάσισα να κάνω και ένα κόβερ! έχει 4 tracks, 1 μπάσο, 1 ρυθμική καθαρή, 1 ρυθμική distorted και 1 lead.

ναι είμαι fan!!

24
Καλημέρα και πάλι χρόνια πολλά και καλή Φώτιση σήμερα.

Θα ήθελα την γνώμμη σας καθότι το χοντραίνω το πράγμα με το GAS. Ειλικρινά δεν θέλω να καταλήξω με 7 κιθάρες και να παίζω τις 2. Οπότε, σκέφτομαι αντί να πάρω εκείνη την κινέζικη malmsteen strat, να κάνω μετατροπή την strat που ήδη έχω. Προβλήματα με αυτό :
- η strat είναι η πρώτη μου κιθάρα, την έχω απο το 1984
- είναι sunburst , ενώ εγώ θέλω ολόλευκη
- 'εχει rosewood ταστιέρα ενώ εγώ θέλω maple, και scalloped

οπότε συμφέρει να την .... κρύψω κάπου και να πάω για νεα κιθάρα που θα μου έρθει φθηνότερα, ή να κάνω το σωστό και να την βάψω και να της αλλάξω ταστιέρα? Διάβασα στον οικονομάκο κάτι εξωφρενικά νούμερα (400 EUR) για αλλαγή ταστιέρας, αν και είμαι σίγουρος οτι ο δικός μου μάστορας θα έκανε την δουλιά ΠΟΛΥ καλά και στην μισή τιμή (δεν τον ρώτησα, φοβήθηκα το κράξιμο!!!). Αλλη λύση θα ήταν να αλλάξω απλά μπράτσο, αλλά θα προτιμούσα να δώσω ζωή στο ΙΔΙΟ όργανο, δηλ να μείνει το Aria (όχι Pro) στο headstock.
Τι λέτε? Αν είχα μια κιθάρα μόνο ή 2 ή .. άντε 4 τότε θα είχε νόημα μια 5η... αλλά τώρα με τις 6 δεν έχει νόημα, μόνο 2 παίζω (τις 2 Ibanez : arz800 , uv70p).

Ελπίζω στην κατανόησή σας στον GASομανή!

25
Καλή χρονιά σε όλους,
πρόκειται για μια Kramer 210, που έχω απο το 1990, και η οποία είχε stock τους Seymour Duncan livewires, neck τον νορμάλ, bridge το κτήνος Livewire Metal. Ενώ για την εποχή της η κιθάρα έσφαζε, πλέον ο συγκεκριμένος mid-boosted ήχος είχε αρχίσει να με κουράζει. Να μην μιλήσω για τα καθαρά. Υστερα απο καποιες αποτυχημένες προσπάθεις να προμηθευθώ την non-metal εκδοχή του livewire bridge, κατέληξα να βρω σε ευκαιρία το συγκεκριμενο set EMG 81/85, με τα 3-pin εργοστασιακά αρσενικά connectors αλλά χωρίς quick connect cables, χωρίς pots. Οπότε έψαξα να τα βρω και αυτά. Για pots πήρα ένα set 25K που βρήκα απο ebay γύρω στο 10ρικο, ενώ για αντι του quick connect παρήγγειλα κάμποσα dupont 3-pin cables τα οποία νομίζω χρησιμοποιεί και η EMG και τα μοσχοπουλάει προς 10 ευρώ το ένα.

Είμαι στην αναμονή!

Σελίδες: [1] 2