Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - saved

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 102
1
Λαμαρινα και απο πανω ζεστενεις με καμινετο.
Προσοχη κανει τζις

2
Αν αυτη σε πορωνει και θα σε κανει να θες να παιζει ασταματητα,και εισαι σιγουρος πως δεν θα την παρατησεις μετα 2-3 μηνες,πατε την.
Οχι οτι αν δεν σε τραβαει,δεν θα βρεις να την πουλησεις,αλλα ειναι κρημα ενα καρο λεφτα για την φαση 2-3 μηνων

3
Αυτο με το μπιπ το σκεφτομουν.Υποτιθετε ολα τα - ειναι συνδεδεμενα.Απλα δεν ημουν σιγουρος

4
Oδιακοπτης υπαρχει για να "ταιριαξει" το ενα μεγαφωνο με το αλλο.
Εσυ εχεις μονο ενα,αρα δεν εχει κατι που να πρεπει να ταιριαξει

5
Εγω δεν μπλεκω.Οκ καταρχην η σωστη λεξη ειναι "πολικοτιτα" αφου μηλαμε για + και -
Το μεγαφωνο ομως αν παει μπρος πισω και πισω μπρος δεν εχει διαφορα στον ηχο ουε στις αποδωσεις.Κανει πχ 3mm μπρος και 3mm πισω.Με ιδια δυναμη,ταχυτητα,ρυθμο κτλ επανηλημενα πολλες φορες.
Με ποια σειρα θα κανει τις κηνισεις (πρωτα μπρος η πρωτα πισω) δεν εχει καμια σημασια,γιατι και εμει μπορει να κανουμε up stroke την χορδη,η down stroke (πχ στο up stroke το μεγαφωνο ξεκηναει πηγενοντας προς τα εξω,ενω στο down stroke προς τα μεσα αφου στελνουμε αναποδη φαση)

6
Θα στειλω αυριο μεηλ στην εμινενς να ρωτησω.Λογικα αυτοι θα ξερουν

7
Φυσικα και για καποιον λογο υπαρχει.Στην συγκεκρημενη περιπτωση ομως δεν μας επιρεαζει σε τιποτα.Σκεψου το παραδειγμα με τον μονοδρομο που ανεφερα

8
Μπάσο / Απ: Για το μπασο γενικα
« στις: Χθες στις 21:32 »
Mεγια το μπασο απο τωρα  ;D
Αν ο ενισχυτης ειναι αυτος

μην τον παρεις.Ο ampeg που εχεις (δεν τον εχω ακουσει) ειναι καλυτερος απο αυτον (τον εχω ακουσει,στο ωδειο εκανα μαθημα με αυτον)

9
Eμενα στην καμπινα εχει παθιτικο κροσοβερ,και γυρναει την πολικοτιτα απο το μεγαφωνο των μεσαιων και 2 μεγαφωνα 8Ω συνδεδεμενα παραλληλα,ενω θα επρεπε να ειναι 4Ω παραμενουν 8Ω,και το ιδιο θα συνεβενε αν εβαζα και το τουιτερ,με ακομα ενα κροσοβερ,παλι 8Ω θα ηταν.
Τα συμβωλα δεν ειναι περιτα.Ειναι περιτα σε καποιες περιπτωσεις,οπως αυτην εδω.Το να οδηγουμε ολοι δεξια η αριστερα,δεν ειναι περιτο.Ομως στον μονοδρομο,δεν μου λεει και κατι.Ειτε εδω,ειτε αγγλια,στον μονοδρομο πας το ιδιο.
Σκεψου σε αυτο το μεγαφωνο να μην υπιρχε σημανση


θα μπορουσε κανεις να το συνδεσει σωστα?Εχει 2 πινια.Αν εχουν διαφορα φασης,πιστευω θα καταστραφει σε κλασματα δευτερολεπτου,αφου ενας κονος θα τραβιετε ταυτοχρονα σε 2 αντιθετες κατευθηνσεις,αρα τα πινια θα καουν.
Οσο για το μπας ριφλεξ,κανει πολλα περισοτερα..


εδω ακουμε την πισο (αρα λαθος ? )πλευρα


Και σε electro voice


και σχεδιο για scooped οπου το ανοιγμα ειναι μεγαλιτερο και απο το ιδιο το μεγαφωνο


10
Εχει διακοπτη γιατι αφου ειναι σαμπγουφερ εχει κροσοβερ και για να αποδοσει πρεπει να ειναι 180° διαφορα με τα αλλα ηχεια.
Οποτε αφου δεν ξερει ο κατασκευαστεις αν οντως πεσει 180° διαφορα,το βαζει για να το αλλαξεις εσυ.
Τοτε αυτο ο κυριουλης ας μας εξηγησει τι γινετε με το μπας ριφλεξ που βγαζει ηχο απο το πισο μερος του ηχειου.
Ειπαμε,με οσα βατ ζμπρωχνει,με τοσα τραβαει.
Ο ηχος ειναι η ταχητιτα που ειναι απι τερμα μπρος σε τερμα πισω.
Οταν δηλαδη παει εξω το ηχιο,και βγαζει ηχο γιατι ζμπροχνει,πηγενοβυας μεσα,θα επρεπε να ακιρωνει τον ηχο,γιατι τραβαει αναποδα,αρα δεν θα ειχαμε ηχο.
Αν ο ηχος ηταν.μονο η κηνηση προς την μια κατευθηνση,τα μεγαφωνα θα ηταν προπελες να στελνουν αερα προς την μια κατευθινση.
Εμεις θελουμε το μεσα εξω.
Ολες οι ηλ.ακουστικες εχουν διακοπτακι για την φαση,γιατι ποτε το βαζουμε στην μια μερια,και στην αλλη;θα επρεπε ολα τα μηχανηματα,αυστιρα να δουλευουν με συγκεκρημενο τροπο για να μην εχουμε απολιες

11
Εξακολουθω να επιμενω πως δεν εχει σχεση γιατι οι δυναμεις ειναι ιδιες.
Το + και - ειναι γιατι το ρευμα το μευραμε με + και -
Και οπως λεει αυτος στο αρθο,αλλαζωντας φαση το μπασο "χανει" τοτε γιατι σαμπγουφερ αξιας 2000€ εχουν διακοπτη να αλλαζεις φαση;
Μηλαμε για σαμπγουφερ που εχουν γινει μελετες πανω κτλ.Θα σου ελεγε φιλαρακι,αλλαξε την φαδη στα αλλα ηχεια

12
Γιαυτο μπερδευεσε.
Δεν ειναι ζμπροξε η τραβα,ειναι ζμπροξε τραβα.
Και ειναι 100% το ιδιο.Οση δυναμη ζμπροχνει,τοση και τραβαει
Το οτι γραφουν τα σχεδιαγραμματα με αυτον τον τροπο ειναι γιατι απλα γραφουμε απο αριστετα προς τα δεξια και απο πανω προς τα κατω.
Εμενα η καμπινα μου εχει 2 μεγαφωνα με διαφορα φασης 180°
Αρα ακυρωνετε το σχεδιαγραμα του ενως μεγαφωνου;
Μου λεει καποιος ποτε ο μαγνητης ξεκηναει με + και ποτε με - ?
Τα up stroke και down stroke εχουν διαφωρα 180° αρα δεν κανει να παιζουμε και απο τις 2 φορες αλλα μονο απο την μια.Ομως ποια;
Το μονο που προβλιματιζει τα μεγαφωνα και τα ζοριζει (περαν θερμοκρασιες κτλ που δεν εχει να κανει με την αποδοση στον ηχο) ειναι η αδρανια.Ποσο γρηγορα μπορει με λθγη δυναμη να αλλαξει κατεφθηνση

13
Ναι μα παντα οσο ζμπρωχνει,τοσο ρουφαει.οποτε δεν εχει διαφορα.Γιαυτο και οταν εχεις μονο εναν μαγνητη,ειτε εντως,ειτε εκτως φασης,το ιδιο ειναι

14
Ναι ομως ο ηχος (το σημα βασικα) ειναι εναλασομενο ρευμα.Οσο εχει στο + το ιδιο εχει και στο -
Σχεδον ολα τα σαμπγουφερ εχουν διακοπτη φασης για να τα ταιριαξουμε με τα μιντ και τα τοιτερ.Αν ηταν θα βαζαν τον διακοπτη στα μιντ η τα τουιτερ.
Εξαλλου ο ηχος ειναι η διαφορα στις ταλαντωσεις του κωνου σε σχεση με τον χρονο.
Οχι το προς τα πια μερια θα παει πρωτα.
Εξαλλου ο ηλεκτρομαγνιτης (πινιο του κωνου) με το - ζμπρωχνει εξω ενω με το + τραβαει μεσα.
Δηλαδη εχει ασπρο και μαυρο.Οχι ασπρο και γκρι που αν το βαλουμε αναποδα θα εχουμε μαυρο και γκρι.
Οπως ενα μοτερ αν το βαλεις στην μπριζα εχει μια κατευθινση και αν το βαλεις το βιζμα αναποδα,παλι εχει την ιδια,ομως στο συνεχες εχει αντιθετη.
Αν ειχαμε συνεχες και στο μεγαφωνο θα ειχε σημασια.
Ο μονος τροπος ειναι να στειλεις συνεχες ρευμα και να δεις που παει,η να κοψεις με κανα διοδακι το - και να ξες οτι παει μονο +
 ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΔΟΚΗΜΑΖΑ


15
[size=0px]Ναι.αυτο το τελευταιο που εβαλα στο νημα με τα καταστηματα parts.Μηλαω για τιπομενο οτι εσυ θες πανω και οχι για λευκο χαρτι[/size]

16
Εγω παντος εχω σε ενα πεταλι διακοπτη 180 phase switch και δεν καταλαβαινω διαφορα με τιποτα.Ο τυπος το εχει βαλει στο πεταλι για να ταιριαζει piezo με μαγνιτη η μικροφωνο.
Θα μου πεις τοτε γιατι βαζουν + και - στα μεγαφωνα; Οκ περαν απο το για να ταιριαξεις 2 και παραπανω,δεν νομιζω να εχει αλλη συμασια.Τα μεγαφωνα οσο πανε μπροστα πανε και πισο και γιαυτο το λενε peak to peak linear excrusion αλλιως θα ελεγαν παει τοσα mm μεσα και τοσα mm εξω.
Να το θεσω αλλιως.Βαραμε μια χορδη μονη της,εχει διαφορα το down stroke με το up stroke? Εχει 180° διαφορα φασης,αλλα το ακουμε;

17
Δεν παιζω με ακουστικα οργανα,ομως καποτε σκεφτομουν να φτιαξω ακουστικο μπασο η κσι κοντραμπασο.
Για βαθυ ηχο θελουμε λεπτο ξυλο στο καπακι (top) με μικρη οπη.ΙΣΩΣ (κεφαλαια γιατι δεν το λεω με σιγουρια) και λιγοτερες κοντρες στο καπακι για να παλετε πιο ευκολα και να μην αποροφαει τα μπασα

18
Ο μαστωρας φερθικε επαγκελματικοτατα.Εχει ενα δυσαρεστημενο πελατη,και αντι να το παιξει ιστορια,τον σεβετε και κοιταζει να τον ευχαριστισει.Ετσι κερδιζει και τον πελατη πισω,και αλλου υποψιφιους,και κραταει την φημη του καθαρη.Μπραβω χ3

19
Λογικα κανα τετοιο οργανο θα χρειαζετε για να βγαλεις ακρη.Αλλα δεν εχω γνωσεις πανω σε αυτο για να σε βοηθησω περισοτερο.Και ναι,το ρευμα ειναι εναλασομενο,γιατι οι συχνωτιτες ειναι σε Hz.


Guitarfan,ο ρνισχυτης κανει μια δουλεια.
Παιρνει ενα συμα και του ανεβαζει την δυναμη.Ολοι οι ενισχυτες κανουν αυτο ακριβως.Οποτε και αυτος ο dublex,κανει

20
Το κοκκινο ειναι το +
Για ενα μεγαφωνο δεν εχει σημασια.Για 2 και παραπανω,η ολα σωστα η ολα αναποδα.
Η διαφορα ειναι στην "φαση"
Ο κωνος παει μπρος και πισο.
Θες ολοι να πανε με την ιδια κατευθινηση.
Λογικα με ενα πολυμετρο μπορεις να βρεις τα καλιδια αλλα δεν σε απασχωλει τωρα

21
Ωραιος.Αντε,θα ηρεμισεις τωρα

22
Πολλα ρωτας.Σαματι το αφινα να στεγνωσει τετμα;σου φαινομαι υπομονετικο ατομο;αν λαι αναμεσα σε καθε περασμα,το ετριβα για να κλεισω τους πορους των ξυλων.
Παντως θυμαμαι που το χεντστοκ το εβαψα με χρωμα που μπαινει στο βερνικι και τσατιζομουν που το επομενο χερι το μαλακωνε λιγο και μου λερωνε το πινελο

23
Απο οτι βλεπω,αυτοι που εβαλες εχουν και μερικα ρυθμιστικα.Αυτο δεν ξερω πως μπορει να φανει χρησημο η μπελαλιδικο.
Αυτοι που εβαλα εγω εψουν μονο να ρυθμιζεις την ενταση.Οκ καποιοι εχουν και DSP με κροσοβερ κτλ αλλα δεν τα χρειαζεσε αυτα.
Αυτοι που εβαλα εγω να ξες ειναι οσο πιο flat γινετε.Οτι μπαινει,βγαινει.Δεν αλιωνουν τον ηχο καθολου.Αυτοι που εβαλες εσυ ενδεχομενος να κανουν το ιδιο,ενδεχομενος να πρισπαθουν να αντιγραψουν το "σπασιμο" λαμπας αφου ειναι για κιθαρα.Δεν το γνωριζω.
Καλα θα ειναι να αποφιγεις class D αν σκοπευεις να τον παιζεις στο τερμα.Αν πχ παρεις ομως 50-100 βατ για το σπιτι,ας ειναι οτι θελει.
Να ξες θα μπορεις (και με τις 2 κατηγοριες) να παιζεις στερεο,με πχ αλλα εφε σε ενα απο τα 2 καναλια (μεσω του πολυεφε,το εχουν ως λειτουργια τα περισοτερα)εκει να δεις γλεντια..

24
Αν θες,σου δεινω το τηλ απο το μαγαζι που τα πηρα να ρωτησεις γενικα για πληροφοριες κτλ.
Το παλικαρι ειναι φιλος,και η αδερφη του μετα εγινε κουμπαρα μου (5 κουμπαρους ειχα στον γαμο,μην υπαρχουν αμφιβολιες αργωτερα  :P  )

25
Πινελο μπρε.
Τι το θες το πανι.Και αν γινωταν και με ρολο,ακομα καλυτερα.Τσακ μπαμ θα τελειωνα.
Τωρα το αν βρωμουσε η αργουσε να στεγνωσει,δεν θυμαμαι.Παντως αυτο το σπρει απο λιντλ βρωμαει υπερβολικα πολυ.
Αν θες να σε στειλω βερνικι πες με.
Ασχετο.η μαρκα γραφετε με k νομιζω στο τελος και οχι c.
Με τους κωδικους μπορεις να βρεις οτι πληροφορια θες,γιαυτο τους εβγαλα φωτο.
Νομιζω κανα 40αρι ειχα δωσει για αυτα (ειναι 1 κιλο το καθενα) μαζι με διαλιτικο/επιταχιντη/πως το λενε τελος παντων.
Πολλα λεφτα να δωσεις μονο για το χεντστοκ

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 102