Αποστολέας Θέμα: Ευρωπαϊκά υπερκαταστήματα και προβλήματα  (Αναγνώστηκε 9325 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος adr1anos

  • Συναλλαγές: (2)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 4446
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάρα πολλές ιδέες, πολύ λίγος χρόνος..
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • My LinkedIN Profile
Αυτά όλα περί άψογης εξυπηρέτησης είναι εφικτά (και μιλάω έχοντας ζήσει και εργαστεί 9 χρόνια στην Αγγλία) διότι σε τέτοιους λαούς, από την μεριά του πωλητή υπάρχει επαγγελματισμός, σοβαρότητα και έμφαση στην εξυπηρέτηση (όχι μιζέρια, κουτοπονηριά και δεβαριεσισμός..), ενώ από την μεριά του αγοραστή υπάρχει σεβασμός στην ξένη περιουσία, πειθαρχία σε κανόνες και κοινωνικές αξίες και καλή πρόθεση (και όχι αρπαγίαση, στα π**άρια μου-δεν είναι δικό μου και κατάχρηση του δωρεάν)..
Γιαυτό δεν θα δούμε για πολλά ακόμα χρόνια τέτοια πράγματα στην Ελλάδα, ειδικά αν τα νέα παιδιά δεν στρώσουν πρώτα τον ανάλογο δρόμο, προβάλοντας τις ανάλογες αξίες..
Συγχωρήστε μου το rumbling-on αλλά με θλίβουν οι περιγραφές, όσο και με χαροποιούν.
« Τελευταία τροποποίηση: 14/01/16, 22:45 από hot_sauce (φλουτσ) »
Απλά άνοιξε τα φτερά σου!.. Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.



→ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ DIY Άρθρων μου στο Kithara.gr 

Αποσυνδεδεμένος sfanfan

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 604
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
Αυτά όλα περί άψογης εξυπηρέτησης είναι εφικτά (και μιλάω έχοντας ζήσει και εργαστεί 9 χρόνια στην Αγγλία) διότι σε τέτοιους λαούς, από την μεριά του πωλητή υπάρχει επαγγελματισμός, σοβαρότητα και έμφαση στην εξυπηρέτηση (όχι μιζέρια, κουτοπονηριά και δεβαριεσισμός..), ενώ από την μεριά του αγοραστή υπάρχει σεβασμός στην ξένη περιουσία, πειθαρχία σε κανόνες και κοινωνικές αξίες και καλή πρόθεση (και όχι αρπαγίαση, στα π**άρια μου-δεν είναι δικό μου και κατάχρηση του δωρεάν)..
Γιαυτό δεν θα δούμε για πολλά ακόμα χρόνια τέτοια πράγματα στην Ελλάδα, ειδικά αν τα νέα παιδιά δεν στρώσουν πρώτα τον ανάλογο δρόμο, προβάλοντας τις ανάλογες αξίες..
Συγχωρήστε μου το rumbling-on αλλά με θλίβουν οι περιγραφές, όσο και με χαροποιούν.


@adr1anos σκεφτόμουν το ίδιο, όχι μόνο για τα μουσικά, αλλά για τον τρόπο αντιμετώπισης και διαχειρισμού πάσης φύσεως επαγγελματικής δραστηριότητας λιανικής πώλησης στην Ελλάδα. Στην Ελλάδα ξέρουμε να γκρινιάζουμε για τους "κακούς" και αδιάφορους πωλητές, τους καταστηματάρχες που δεν μας επιτρέπουν να πιάσουμε-δούμε-ακούσουμε το προϊόν (μιας και μιλάμε για μουσικό εξοπλισμό) αλλά ποτέ δεν σκεφτήκαμε αν και εμείς είμαστε σε αντίστοιχο επίπεδο για να το πράξουμε. Είναι μεγάλη κουβέντα, αλλά τυχαίνει(; ) στην Ελλάδα και οι δύο πλευρές να είναι απαράδεκτες σε αυτόν τον τομέα. Μου έχει τύχει για παράδειγμα να ζητήσω σε γνωστό μαγαζί των Αθηνών να παίξω με μία κιθάρα -όντας σοβαρός υποψήφιος αγοραστής- και δεν μου επιτράπηκε, μάλιστα έπαιξε ο υπάλληλος για να την ακούσω, λες και αυτό με ενδιέφερε πρωτίστως! Μου έτυχε όμως να δω και πελάτες οι οποίοι δεν είχαν κανένα σεβασμό απέναντι στο εμπόρευμα το Χ καταστήματος, να φέρονται αλαζονικά και με ένα σταρχ***σμο επιτρέψτε μου, με ύφος χιλίων καρδιναλίων θεωρώντας ότι είναι πελάτες και εκτός από τα χίλια δίκαια έχουν και δικαιώματα πάνω στο στοκ!


Αυτό που συνάντησα και στα 2 καταστήματα, αλλά και γενικά στο εξωτερικό είναι ότι οι άνθρωποι είναι υπεύθυνοι. Σε ότι κάνουν, είτε μικρό είτε μεγάλο, είτε δοκιμάζουν μία πένα είτε μία κιθάρα 100.000 ευρώ. Είτε είναι πωλητές είτε πελάτες, σέβονται και αναγνωρίζουν το κάθε τι. Αυτό όμως είναι στην γενικότερη κουλτούρα τους.
« Τελευταία τροποποίηση: 13/01/16, 16:06 από sfanfan »
White noise

Συνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1143
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
Προσωπικά (έχοντας γυρίσει όλη την ευρώπη) οι περιπτώσεις που πέτυχα φιλόξενους πωλητές ήταν :
1) Νάκας, ναυαρίνου, ο σγουρομάλλης ο λεπτός πωλητής που πέραν απο μεγάλος παίκτουρας είναι και φοβερό παιδί, και όποτε πάω με θυμάται ενώ έχω αγοράσει μόνο κάτι dimarzio pups
2) Ο ψηλός τυπάκος στον mitrosmusic στο Νις της νότιας Σερβίας, επίσης χαβαλές, φιλοξενία, φιλικότητα και ας μην υπήρχε περίπτωση να πάρω ποτέ τίποτα

τώρα και σόρυ κιόλας, η βιομηχανική ευγένεια απο την μια ή η οργάνωση απο την άλλη, όταν για να αλλάξω μια κιθάρα απο thomann έπρεπε να παω στην συνήγορο του καταναλωτή, δεν μου κάνουν κλικ να σας πω την αλήθεια. Οκ, Στην αγγλία έχει μια ευγένεια και κάποια στάνταρτντς αλλα μην ξεχνάμε οτι είναι και μια δύναμη που πάει όπου γουστάρει και τα κάνει όλα πυτάνα, ενω στην συνέχεια καρπώνεται τα κέρδη, και τα επανεπενδύει ώστε να πάμε εμείς εκει και να τους θεοποιούμε και απο πάνω. Οκ, καλή η Αγγλία δηλ, αλλά υπάρχει και άλλη όψη στο νόμισμα.
Δηλαδή λογικές του τύπου, άντε παιδιά η νέα γενιά να γίνουμε με το καλό άγγλοι, επαγγελματίες, έξυπνοι, ευγενικοί κτλ.... λυπάμαι αλλά ανήκει στην σφαίρα της φαντασίας. Οι ιστορικές πορείες των 2 λαών δεν έχουν απολύτως καμία σχέση.
« Τελευταία τροποποίηση: 13/01/16, 17:37 από panixgr »

Αποσυνδεδεμένος adr1anos

  • Συναλλαγές: (2)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 4446
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάρα πολλές ιδέες, πολύ λίγος χρόνος..
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • My LinkedIN Profile
..όταν για να αλλάξω μια κιθάρα απο thomann έπρεπε να παω στην συνήγορο του καταναλωτή..
Αυτό φαίνεται ότι μόνο σε εσένα έχει συμβεί τελικά.
Μήπως το πρόβλημα ήταν ο δικός σου χειρισμός?.. που βασίζεται στην προκατάληψη ότι και η Γερμανία είναι..:
..μια δύναμη που πάει όπου γουστάρει και τα κάνει όλα πυτάνα, ενω στην συνέχεια καρπώνεται τα κέρδη, και τα επανεπενδύει ώστε να πάμε εμείς εκει και να τους θεοποιούμε και απο πάνω.
?
Απλά άνοιξε τα φτερά σου!.. Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.



→ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ DIY Άρθρων μου στο Kithara.gr 

Αποσυνδεδεμένος saved

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2336
  • play bass like a badass
    • Προφίλ
Δεν ξερω ρε παιδια.Ωρες ωρες ειναι λες και ολοι οι πωλητες/καταστηματαρχες ειναι γυναικες και μετα αναλογα αν εκεινη την μερα εχουν περιοδο η οχι ειναι και η εξυπιρετιση.Εχω αναφερει το τελευτσιο προβλημα με το ταλεντο προμηθευτη των dimarzio,εχω αγορασει μπασο harley benton που επρεπε να ειναι passive/active και δεν ειναι και ουτε απαντησε ο θωμας γιατι η αγορα εγινε σε ινομα αλλου(και εδω λεω οτι ακομα και 5€ να κανει κατι πρεπει να ειναι ιδιο με την περιγραφη)πηγα σε τοπικο καταστιμα που υπιρξα αιμοδοτης μπασο που εφτιαξα και αντι για εξυπιρετιση εφαγα δουλεμα,και απο την αλλη εχω κανει αγορες απο τα παραπανο καταστηματα και ηταν ολα αψογα..
Ποτε μηλα ποτε φυλα..
The μπασό is the law

Αποσυνδεδεμένος animapura

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 542
  • Φύλο: Άντρας
  • O πιο ατάλαντος του kithara.gr
    • Facebook profile
    • Προφίλ
Δυστυχώς δεν μπορούμε να συγκρίνουμε (ακόμα) Ελληνικά καταστήματα με τέτοια μεγαθήρια της βιομηχανίας. Ίσως μετά από κάποια χρόνια (εδώ γελάμε)...


Πέρα από την πλάκα, φαντάζομαι η δικιά μου αντίδραση όταν θα ανέβαινα στον όροφο με τις κιθάρες και τα μπάσα θα ήταν σαν αυτούς που κάθονται με τις ώρες στις γκαλερί ή τις εκθέσεις πινάκων και σε κάνουν να αναρωτιέσαι τι ακριβώς κάνουν όλο αυτό το διάστημα!
YouTube: http://youtube.com/channel/UCGcI99siiExlSBCLgvVKJxg

The ones who tell you that a $300 guitar can sound awesome if it's properly set-up and played through a top-notch amp, are the same people who say a $3500 guitar is way better than its cheaper model, priced at $1000.

Αποσυνδεδεμένος elrich

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 719
  • Φύλο: Άντρας
  • Κιθαρομπούζουκο ολέ
    • Προφίλ
    • http://laikikithara.forumgreek.com
τώρα και σόρυ κιόλας, η βιομηχανική ευγένεια απο την μια ή η οργάνωση απο την άλλη, όταν για να αλλάξω μια κιθάρα απο thomann έπρεπε να παω στην συνήγορο του καταναλωτή, δεν μου κάνουν κλικ να σας πω την αλήθεια. Οκ, Στην αγγλία έχει μια ευγένεια και κάποια στάνταρτντς αλλα μην ξεχνάμε οτι είναι και μια δύναμη που πάει όπου γουστάρει και τα κάνει όλα πυτάνα, ενω στην συνέχεια καρπώνεται τα κέρδη, και τα επανεπενδύει ώστε να πάμε εμείς εκει και να τους θεοποιούμε και απο πάνω. Οκ, καλή η Αγγλία δηλ, αλλά υπάρχει και άλλη όψη στο νόμισμα.
Δηλαδή λογικές του τύπου, άντε παιδιά η νέα γενιά να γίνουμε με το καλό άγγλοι, επαγγελματίες, έξυπνοι, ευγενικοί κτλ.... λυπάμαι αλλά ανήκει στην σφαίρα της φαντασίας. Οι ιστορικές πορείες των 2 λαών δεν έχουν απολύτως καμία σχέση.

Πως το κατάφερες ρε Panix την κριτική για μουσικά καταστήματα να τη γυρίσεις σε αντιιμπεριαλιστικό μανιφέστο δεν το κατάλαβα  ;D

Αποσυνδεδεμένος zeromancer

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1902
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Προσωπικά (έχοντας γυρίσει όλη την ευρώπη) οι περιπτώσεις που πέτυχα φιλόξενους πωλητές ήταν :
1) Νάκας, ναυαρίνου, ο σγουρομάλλης ο λεπτός πωλητής που πέραν απο μεγάλος παίκτουρας είναι και φοβερό παιδί, και όποτε πάω με θυμάται ενώ έχω


αν αναφέρεσαι στον Δημήτρη που Δούλευε στον Ζάχο και τώρα είναι Βέλγιο ή Γερμανία το παλικάρι ήταν τρομερό παιδί και γνώστης. Δούλευε το μαγαζί σαν να ήταν δικό του.. Πλάκα πλάκα ο Ζάχος έχει καλή εξυπηρέτηση και όσον αφορα τις τιμές πάντα ανοίγει τον θωμά και τσεκάρει . Ήταν να πάρω ένα FS3X και μου λέει μια τιμή 69 euro.. του απαντάω"  www.thomann.de δες πόσο το έχει και μη το τραβάμε άλλο " και επιτόπου παίρνει αυτόν που φέρνει την digitech στην Ελλάδα τον περνάει ένα χέρι για την τιμλη καταλόγου ( γιατί απο τον κατάλογο μου έδειξε την τιμή ) και μου κάνει μια τιμή 4 ευρώ πάνω απο τον Θωμά. Cooooool. σορρυ για το οφ τοπικ
GARFIELD FOR PRESIDENT

εκατομμυρια μυγες δεν μπορει να κανουν λαθος...φαε κ εσυ σκατα!!!

People should not be afraid of their governments,governments should be afraid of their people

Συνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1143
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
Προσωπικά (έχοντας γυρίσει όλη την ευρώπη) οι περιπτώσεις που πέτυχα φιλόξενους πωλητές ήταν :
1) Νάκας, ναυαρίνου, ο σγουρομάλλης ο λεπτός πωλητής που πέραν απο μεγάλος παίκτουρας είναι και φοβερό παιδί, και όποτε πάω με θυμάται ενώ έχω


αν αναφέρεσαι στον Δημήτρη που Δούλευε στον Ζάχο και τώρα είναι Βέλγιο ή Γερμανία το παλικάρι ήταν τρομερό παιδί και γνώστης. Δούλευε το μαγαζί σαν να ήταν δικό του.. Πλάκα πλάκα ο Ζάχος έχει καλή εξυπηρέτηση και όσον αφορα τις τιμές πάντα ανοίγει τον θωμά και τσεκάρει . Ήταν να πάρω ένα FS3X και μου λέει μια τιμή 69 euro.. του απαντάω"  www.thomann.de δες πόσο το έχει και μη το τραβάμε άλλο " και επιτόπου παίρνει αυτόν που φέρνει την digitech στην Ελλάδα τον περνάει ένα χέρι για την τιμλη καταλόγου ( γιατί απο τον κατάλογο μου έδειξε την τιμή ) και μου κάνει μια τιμή 4 ευρώ πάνω απο τον Θωμά. Cooooool. σορρυ για το οφ τοπικ


Κάτσε για τον Νάκα σου λέω οτι δούλευε, και πριν κανα μηνα ήταν εκεί.

Συνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1143
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
..όταν για να αλλάξω μια κιθάρα απο thomann έπρεπε να παω στην συνήγορο του καταναλωτή..
Αυτό φαίνεται ότι μόνο σε εσένα έχει συμβεί τελικά.
Μήπως το πρόβλημα ήταν ο δικός σου χειρισμός?.. που βασίζεται στην προκατάληψη ότι και η Γερμανία είναι..:
..μια δύναμη που πάει όπου γουστάρει και τα κάνει όλα πυτάνα, ενω στην συνέχεια καρπώνεται τα κέρδη, και τα επανεπενδύει ώστε να πάμε εμείς εκει και να τους θεοποιούμε και απο πάνω.
?

1) δεν αναφέρθηκα στην γερμανία οτι είναι ...., αλλά στην αγγλία (η γερμανία απλά αντιγράφει απο τους .... μετρ)
2) προφανώς και δεν είναι προκατάληψη, εκτός και αν δεν παρακολουθείς διεθνη πολιτική τα τελευταία 30++ χρόνια
3) μου πούλησαν ελατωματική κιθάρα (Thomann), αρνήθηκαν τα πάντα (και επιστροφή και επισκευή μέσω εγγύησης), με την πρόφαση οτι είχα σφίξει/ξεσφίξει τα neck screws
« Τελευταία τροποποίηση: 14/01/16, 10:07 από panixgr »

Συνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1143
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
Δεν ξερω ρε παιδια.Ωρες ωρες ειναι λες και ολοι οι πωλητες/καταστηματαρχες ειναι γυναικες και μετα αναλογα αν εκεινη την μερα εχουν περιοδο η οχι ειναι και η εξυπιρετιση.Εχω αναφερει το τελευτσιο προβλημα με το ταλεντο προμηθευτη των dimarzio,εχω αγορασει μπασο harley benton που επρεπε να ειναι passive/active και δεν ειναι και ουτε απαντησε ο θωμας γιατι η αγορα εγινε σε ινομα αλλου(και εδω λεω οτι ακομα και 5€ να κανει κατι πρεπει να ειναι ιδιο με την περιγραφη)πηγα σε τοπικο καταστιμα που υπιρξα αιμοδοτης μπασο που εφτιαξα και αντι για εξυπιρετιση εφαγα δουλεμα,και απο την αλλη εχω κανει αγορες απο τα παραπανο καταστηματα και ηταν ολα αψογα..
Ποτε μηλα ποτε φυλα..

όλες που μου απαντούσαν απο Θωμά μεριά ήταν ρουμάνες/τσέχες/σλοβάκες νοικοκυρές που εν μέσω μαγειρέματος και διαβάσματος των παιδιών απαντούσαν και σε κανα email.

Ποτέ δεν ταλαιπωρήθηκα απο δικό μας τόσο πολύ όσο τότε με τον Thomann.

Η λύση βρέθηκε όχι στην Γερμανία, στην Αγγλία ή κάπου αλλού αλλά ....... στον μάστορα της γειτονιάς μου τον Μίμη στον Χολαργό (Manmadeguitars). Αν ήξερα οτι υπάρχει δεν θα είχα ανοίξει καν παρτίδες με Thomann.
« Τελευταία τροποποίηση: 14/01/16, 10:27 από panixgr »

Αποσυνδεδεμένος sfanfan

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 604
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
3) μου πούλησαν ελατωματική κιθάρα (Thomann), αρνήθηκαν τα πάντα (και επιστροφή και επισκευή μέσω εγγύησης), με την πρόφαση οτι είχα σφίξει/ξεσφίξει τα neck screws


Αν όντως έσφιξες και ξέσφιξες τα neck screws καλά σου έκαναν. Το προϊόν για να επιστραφεί πρέπει να μην έχει πειραχτεί. Αν διαπιστώσεις ότι κάτι δεν δουλεύει όπως πρέπει, απλά το στέλνεις πίσω, αν αρχίσεις τα μαστοριλίκια χαιρετάς την όποια δυνατότητα επιστροφής. Μου κάνει εντύπωση πάντως ότι είσαι ο μοναδικός που έχει τέτοια εμπειρία, δεν το λέω για να στην πω, απλά και για το Musicstore και από τον Thomann έχω να λέω τα καλύτερα όσον αφορά το returning policy/customer service. Μπορεί να ήσουν απλά άτυχος, ο καθένας δημιουργεί εντυπώσεις ανάλογα με τις εμπειρίες του.
« Τελευταία τροποποίηση: 14/01/16, 11:14 από sfanfan »
White noise

Αποσυνδεδεμένος adr1anos

  • Συναλλαγές: (2)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 4446
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάρα πολλές ιδέες, πολύ λίγος χρόνος..
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • My LinkedIN Profile
όλες που μου απαντούσαν απο Θωμά μεριά ήταν ρουμάνες/τσέχες/σλοβάκες νοικοκυρές που εν μέσω μαγειρέματος και διαβάσματος των παιδιών απαντούσαν και σε κανα email.
Όλοι εμείς από Ελλάδα, μιλάμε με συγκεκριμένο υπεύθυνο, ειδικά για την Ελλάδα, Έλληνα, τον Πέτρο Ναλμπαντή, ο οποίος είναι εξυπηρετικότατος και το λέω από επανειλημμένες  προσωπικές μου επαφές μαζί του.

Απλά άνοιξε τα φτερά σου!.. Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.



→ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ DIY Άρθρων μου στο Kithara.gr 

Αποσυνδεδεμένος zeromancer

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1902
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Κάτσε για τον Νάκα σου λέω οτι δούλευε, και πριν κανα μηνα ήταν εκεί.

σόρρυ λάθος κατάλαβα.
GARFIELD FOR PRESIDENT

εκατομμυρια μυγες δεν μπορει να κανουν λαθος...φαε κ εσυ σκατα!!!

People should not be afraid of their governments,governments should be afraid of their people

Συνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1143
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
3) μου πούλησαν ελατωματική κιθάρα (Thomann), αρνήθηκαν τα πάντα (και επιστροφή και επισκευή μέσω εγγύησης), με την πρόφαση οτι είχα σφίξει/ξεσφίξει τα neck screws


Αν όντως έσφιξες και ξέσφιξες τα neck screws καλά σου έκαναν. Το προϊόν για να επιστραφεί πρέπει να μην έχει πειραχτεί. Αν διαπιστώσεις ότι κάτι δεν δουλεύει όπως πρέπει, απλά το στέλνεις πίσω, αν αρχίσεις τα μαστοριλίκια χαιρετάς την όποια δυνατότητα επιστροφής. Μου κάνει εντύπωση πάντως ότι είσαι ο μοναδικός που έχει τέτοια εμπειρία, δεν το λέω για να στην πω, απλά και για το Musicstore και από τον Thomann έχω να λέω τα καλύτερα όσον αφορά το returning policy/customer service. Μπορεί να ήσουν απλά άτυχος, ο καθένας δημιουργεί εντυπώσεις ανάλογα με τις εμπειρίες του.

Οκ δεκτό περί επιστροφής, γιατί όμως δεν σεβάστηκαν την εγγύηση? Χάνεται η εγγύηση με ένα απλό setup? Οσον αφορά αν ήμουν ο μόνος για διάβασε τι λέει ο Saved.

Συνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1143
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
όλες που μου απαντούσαν απο Θωμά μεριά ήταν ρουμάνες/τσέχες/σλοβάκες νοικοκυρές που εν μέσω μαγειρέματος και διαβάσματος των παιδιών απαντούσαν και σε κανα email.
Όλοι εμείς από Ελλάδα, μιλάμε με συγκεκριμένο υπεύθυνο, ειδικά για την Ελλάδα, Έλληνα, τον Πέτρο Ναλμπαντή, ο οποίος είναι εξυπηρετικότατος και το λέω από επανειλημμένες  προσωπικές μου επαφές μαζί του.

το σκηνικό συνέβη Οκτ 2014-> 30 Δεκ 2014. Στο χρονικό διάστημα τα ονόματα που μίλησα ήταν :
- Spyros Tsiakos (μια φορά)
- Petros Nalmpantis (μια φορά)
-και αφόταν άρχισαν τα δύσκολα με :
- Alex Rotaru
- Sabina Smolka
- Laura Waltrapp
- Ionut Rotaru
(για να αναφέρω μερικά απο αυτά)

Μάλιστα όταν, αργότερα, μου έσπασε 1 bolt απο το locking nut, και τους το γνωστοποίησα, η απάντηση ήταν σιωπή. Αν ήμουν  αργόσχολος (δύσκολο να κυνηγάς δικηγόρους αν έχεις δουλιά/οικογένεια/κτλ) θα τους είχα σκίσει κανονικά. Ακόμα και απο τον Τρίμη εδώ είχα καλύτερη αντιμετώπιση.
O Rich@ibanezrules έσκιζε τα ιμάτιά του στην δικαιολογία περί neck screws....
« Τελευταία τροποποίηση: 14/01/16, 12:37 από panixgr »

Αποσυνδεδεμένος sfanfan

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 604
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
O @saved αν δεν κάνω λάθος μιλάει για εγχώριο κατάστημα.
Ναι η εγγύηση χάνεται δυστυχώς αν η κιθάρα σου έχει vintage truss rod και βγάλεις το λαιμό για να τη σετάρεις. Όπως θα χαθεί αν πας να σετάρεις κανονικό truss rod φανεί ότι χρησιμοποιήθηκε εργαλείο στο παξιμάδι του truss rod και ότι αντίστοιχο περιστατικό βάλει το μυαλό σου. Ακόμα και η εγγύηση της Fender (πχ μια τυχαία εταιρία) χάνεται με το που μπει έστω κατσαβίδι πάνω για να βγάλεις το backplate cover. Μάλιστα για το λόγο αυτό όλες οι εταιρίες ζητούν για οποιοδήποτε service/setup να το κάνει τεχνικός της αντίστοιχης εταιρίας για τους λόγους της διατήρησης της εγγύησης.
White noise

Συνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1143
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
άρα η Ibanez δίνει το πολυεργαλείο με σκοπό να εκπέσει η εγγύηση...  ::)

Αποσυνδεδεμένος sfanfan

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 604
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
Αυτό δεν είναι το ωραίο;; Βάλε εσύ εργαλείο πάνω στην ολοκαίνουργια Prestige σου (που ξέρεις τι κάνεις σου λέω), και πάνε στη αντιπροσωπεία της Ibanez και πες ότι η X βίδα ήταν χαλασμένη, και μόλις πήγα να την ξεβιδώσω έσπασε και θέλω να μου αλλάξετε την κιθάρα. Hello, μόλις έχασες την εγγύηση :)


**Οπότε για να κλείνω το off topic του θέματος από την πλευρά μου, τέτοια υπερκαταστήματα όταν παραλαμβάνουν ένα στοκ 10.000 κιθάρων απ΄μία εταιρία, ξέρουν ότι υπάρχει μία φύρα 1-3% την οποία έχουν υπολογίσει στην αρχική παραγγελία. Για χ-ψ λόγους το 1-3% του εμπορεύματος θα έχει κάποιο πρόβλημα από πρόβλημα στη μεταφορά, στην κατασκευή κτλ. Το καλύτερο που έχουν να κάνουν για να γλυτώσουν χρόνο και χρήμα, είναι το 100% refund policy. Έχει πρόβλημα; Στείλτο μας και πάρε άλλο ή refund. Τόσο απλά, ούτε προσπάθησε να το φτιάξεις, ούτε να σου πούμε πώς να το φτιάξεις ούτε τίποτα. Στείλτο πίσω και διάλεξε αν θες τα λεφτά σου ή καινούργιο. **
« Τελευταία τροποποίηση: 14/01/16, 12:44 από sfanfan »
White noise

Συνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1143
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
Αυτό δεν είναι το ωραίο;; Βάλε εσύ εργαλείο πάνω στην ολοκαίνουργια Prestige σου (που ξέρεις τι κάνεις σου λέω), και πάνε στη αντιπροσωπεία της Ibanez και πες ότι η X βίδα ήταν χαλασμένη, και μόλις πήγα να την ξεβιδώσω έσπασε και θέλω να μου αλλάξετε την κιθάρα. Hello, μόλις έχασες την εγγύηση :)

σε λίγο θα απαγορεύεται και η αλλαγή χορδών μου φαίνεται (καθότι αυτό ενέχει βίδωμα ξεβίδωμα)....

Αποσυνδεδεμένος sfanfan

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 604
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
Sorry δεν φτιάχνω εγώ τους κανόνες, σου εξηγώ απλά πως έχει το πράγμα..
White noise

Συνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1143
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
Sorry δεν φτιάχνω εγώ τους κανόνες, σου εξηγώ απλά πως έχει το πράγμα..

δεν κατηγορώ εσένα φίλε

Συνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1143
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
Παραταύτα πιστεύω θα έπρεπε να υπάρχει ένα σαφές κείμενο απο τον κατασκευαστή/πωλητη που να περιγράφει όλους τους όρους της εγγύησης. Δηλ αν ρυθμίσω το truss rod, προσβάλονται οι όροι της εγγύησης, ενώ αν ξεβιδώσω τα bolts των locking nut pads (πως θα αλλάξω μια σπασμένη χορδή?), τότε αυτό επιτρέπεται? Δηλ αν απλά πειράξω το truss rod τότε χάνω την εγγύηση, ενώ άμα ξεσκίσω με ροπή το pad bolt και χαλάσω τις σπείρες του nut τότε είμαι ωραίος και νόμιμος?
Νομίζω τελικά οτι θα έπρεπε να είναι θεμα κοινής λογικής, και μη αλητείας του εκάστοτε πωλητή.

όποιος θέλει την αλληλογραφία που είχα με Thomann στην διάθεσή του.
« Τελευταία τροποποίηση: 14/01/16, 13:27 από panixgr »

Αποσυνδεδεμένος saved

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2336
  • play bass like a badass
    • Προφίλ
To θεμα που μου ετοιχε εμενα με thoman ειναι οτι τα ηλεκτρικα του οργανου δεν τεριαζαν με την περιγραφη.Ελεγε passive/active και ειναι μονο active.Ξερω,χεστικε η φοραδα στο αλονι,και δεν με πειραξε απλα με ενοχλισε που εστειλα μεηλ και δεν πηρα ποτε απαντηση,και οκ,λαθος περιγραφη..δεν την αλλαξαν ποτε.Τες πα.Εχω ενα χουι να συγκρινω το τι κανουν οι αλλοι με το τι θα εκανα εγω.Πχ να μου ερθει μεηλ κα να μην απαντησω..δεν θα το εκανα.Επεισης μου εκανε εντιποση που οταν επικοινωνισα με dimarzio για την ταυτοποιηση,δεν ενδιαφερθικε να μαθει ποιος μου πουλησε αλλον μαγνητη ως δικο της προιον.Εγω αν ειχα καπου αντιπροσωπο,θα τον ηθελα σοβαρο και υπευθινο.Οκ εχουν πολυ δουλεια για να ασχολουντε με ψιλολογια,αλλα ρε φιλε και εγω ενας κοινος καταναλοτης ειμαι και κατι μου ετυχε,δωσε λιγο βαση..
Οταν αγοραζω κατι,μου φαινετε σαν συμφωνια.Συμφωνουμε να σου δωσω το ποσο που ζητας για να μου δωσεις το προιον που ζηταω.Αρα αφου εγω κανω το μερος μου,εσυ τι κανεις μαιμουνιες?Οκ ανθρωποι ειμαστε,λαθη κανουμε,πανω στην κουραση,στην δουλια,στα νευρα..καλο ε?και αν πας να σου βγαλουν το αριστερο νεφρο,και πανω στην κουραση,στα νευρα,στο αγχος κτλ ο γιατρος βγαλει το δεξι..πες ε μωρε ανθρωπος και αυτος,ενα λαθος εκανε..
Ισως να ειμαι υπερβολικος,ισως να φταιει που απο πολλες φολες(οσοι ειναι ελευθεροι επαγγελματιες καταλαβαινουν)ειμαι παραξενος/περιεργος/καχιποπτος..δεν ξερω.Για μενα ολα παιζουν.Να πω και ενα μεγαλο ρητο..(το κατοχηρωσα κιολας στην αεπι) τα παντα ρει.Μην ακουσω κανεναν σας να το λεει..
The μπασό is the law

Αποσυνδεδεμένος sfanfan

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 604
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
Να πω και ενα μεγαλο ρητο..(το κατοχηρωσα κιολας στην αεπι) τα παντα ρει.Μην ακουσω κανεναν σας να το λεει..


Είσαι απόλαυση!!!  ;) [size=78%] [/size]
White noise

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
5 Απαντήσεις
2806 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 07/01/06, 10:47
από deebblues
8 Απαντήσεις
5970 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 26/02/08, 09:50
από chamav
33 Απαντήσεις
21245 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 16/04/10, 13:10
από Korgy
2 Απαντήσεις
2774 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 20/01/08, 19:00
από bluesbreaker
7 Απαντήσεις
3497 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 17/04/09, 18:37
από CrippleHorse
18 Απαντήσεις
3063 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 29/10/09, 20:36
από JimiDS
7 Απαντήσεις
52303 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 08/11/11, 16:54
από leojeicob11
17 Απαντήσεις
3542 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 22/12/09, 13:42
από themos
8 Απαντήσεις
1221 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 25/11/11, 16:40
από Korgy
0 Απαντήσεις
20126 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 15/06/13, 16:49
από Spyros Delta