Σελίδες:
  • #1 από saved στις 21 Feb 2016
  • Λεπον..το κομπο μου εχει XLR line out,αρα μπορω να συνδεσω ΡΑ ενυσχιτη,αλλα εχει προσομιοση καμπινας;δεν αναφερει σν ειναι DI out (ποτε δεν καταλαβα τι ακριβως ειναι το DI οποτε και εδω ενα ερωτιματικο).Τι ειναι το DI out;Εχω ενα preamp pedal με output και DI out (σε XLR),
    αυτο το βαζω στον ΡΑ απο το output,μηπως ομως το DI out εχει προσομιοτη καμπινας και θα εχω καλυτερο αποτελεσμα;η ετσι και αλλιως εχει προσομιοτη;
  • #2 από vegos στις 21 Feb 2016
  • DI = Direct Input.

    Στην ουσία πρόκειται για μια συσκευή που μετατρέπει το unbalanced high impedance input output του οργάνου, σε balanced με στάθμη line ή mic. Έτσι μπορείς να συνδέσεις ένα μουσικό όργανο πχ σε έναν οποιονδήποτε ενισχυτή με line/mic input.

    Συνήθως έχουν XLR λόγω balanced σήματος (και με TRS γίνεται βέβαια να έχεις balanced signal).

    Τώρα το balanced/unbalanced είναι άλλη ιστορία.

    Πολύ χοντρικά και αν δεν κάνω λάθος:
    Βalanced είναι το σήμα το οποίο μεταφέρεται μέσα από 3 σύρματα (να η ευκολία του XLR και του TRS).
    Χρησιμοποιεί καλώδια με σύρματα ίσης αντίστασης στο μήκος τους μεταξύ τους και αντίστοιχα ίσης αντίστασης της γης (το 3ο καλώδιο). Στην ουσία διαχωρίζεις τη γη από το σήμα σου. Για την ακρίβεια μάλιστα, το σήμα φεύγει με διαφορά φάσης 180 μοιρών μεταξύ των υπόλοιπων 2 καλωδίων.
    Έτσι μπορείς να μεταφέρεις το σήμα σε μεγαλύτερη απόσταση και χωρίς απώλειες.
    Από την άλλη πλευρά, το σήμα ξαναγίνεται ένα.

    Επειδή έχουμε 2 φορές το σήμα -με διαφορά φάσης 180 μοίρες- τότε μπορούμε να το ξαναενώσουμε (αυτό γίνεται στην άλλη πλευρά). Κι επειδή είναι στα δύο σύρματα ακριβώς η αντίθεση τάση ενώ ο θόρυβος παραμένει ο ίδιος, στην ουσία κατά την σύνθεση πάλι των δύο σημάτων, ο θόρυβος ακυρώνεται.

    Αυτό το σχεδιάκι νομίζω το δείχνει πιο ωραία απ' ότι μπορώ εγώ να το εξηγήσω:

  • #3 από adr1anos στις 22 Feb 2016
  • Πολύ ωραία ανάλυση!  :up

    Τα DI δεν έχουν προσομοίωση καμπίνας, εκτός αν αναφέρουν συγκεκριμένα ότι έχουν. Όταν έχουν, συνήθως έχουν και κάποια ρυθμιστικά για το μέγεθος της καμπίνας, την τοποθέτηση του ιδεατού μικροφώνου, κλπ, πχ:
    http://www.thomann.de/gr/palmer_pdi09.htm?ref=search_rslt_di+cab+emulator_144678_1
    http://www.thomann.de/gr/hugheskettner_red_box_5.htm?ref=search_rslt_redbox_313198_0
  • #4 από saved στις 22 Feb 2016
  • Ωραια.Κατι ακομα,αν βαλω εγω FRFR monitor σε κεφαλη ενυσχιτη,χρειαζομαι cab simulator,ε;
    Αν ομως δεν βαλω simulator,ο ηχος θα ακουγετε πιο γρατζουνιστος;πιο "ξερος";δηλαδη,που θα υστερει;
  • #5 από adr1anos στις 22 Feb 2016
  • Ο προσομοιωτής καμπίνας έχει τον ρόλο να κόβει τις συχνότητες που θα έκοβε και το μεγάφωνο. Αν δεν έχεις, το αποτέλεσμα είναι να ακούγονται αφύσικα δυνατά, αυτές οι συχνότητες που θα έκοβε το μεγάφωνο. Αν δείς μία καμπύλη μεγαφώνου κιθάρας (είναι του V30) είναι περίπου έτσι:



    ..αν συνδέσεις το LineOut σου απευθείας σε FRFR χωρίς προσομοίωση καμπίνας, το αποτέλεσμα είναι σαν να έχεις με ένα EQ κάνει μία ρύθμιση scooped ως εξής:



    Για το μπάσο, λόγω των χαμηλών που αποδίδονται καλύτερα από το μεγάφωνο, το αποτέλεσμα θα είναι πολύ πιο εμφανές στις υψηλότερες συχνότητες, θα ξύνουν περισσότερο και θα ακούγονται αφύσικα.

    Γενικά υπάρχουν τρόποι να το φέρεις κλείνοντας πρίμα από τον ενισχυτή, έτσι για να κάνεις την δουλειά σου, αλλά το έχω δοκιμάσει με πολλούς τρόπους και δεν έρχεται ποτέ αρκετά καλά, ικανοποιητικά ας πούμε για να κάνεις ηχογράφηση ή live.
  • #6 από saved στις 22 Feb 2016
  • Οκ.Με καλυψες πληρος.Βεβαια θα κατσω να τα βαλω ολα τα πεταλοτσιμπραγκαλα σε μια σειρα και ισως επανελθω με νεες ερωτησεις..


                                                                            to be continued..
Σελίδες: