Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Kli Klis

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 12
1
Εγώ θα έρθω, όπως πάντα ως ελβετικός σουγιάς - όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω! Αυτό γράψε και βλέπουμε τι θα φέρω :Ρ


Οπότε απ' όσο είδα πάνω κάτω, θα φέρω σίγουρα μικροφωνάκι - μπάσο. Και βρίσκουμε και τα υπόλοιπα ^^

3

ΑΚΥΡΟ ΤΟ ΛΑΪΒ ΛΟΓΩ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ.
Κακό να σου τύχει...











Οι Dead Seagulls με όνομα που φυσικά επιλέχθηκε για να εκφράσει  την περιβαλλοντική κρίση και τη νέκρα που αναδίδει η πόλη (προφανώς επειδή δεν βρέθηκε καλύτερο εγκαίρως), σας προσκαλούν σε μια βραδιά γεμάτη ένοπλες εκτελέσεις  συγκροτημάτων με εξαιρετικά ελληνικά ονόματα όπως Μαντρουγκάντα, Ράδιοχεντ, Κινγκζ  οβ Λήων κ.α.
Υπενθυμίζουμε οτι  είναι η μία και μοναδική ευκαιρία να απολαύσετε ζωντανά αυτό το ανυπέρβλητο  κουαρτέτο μιας και η πορεία μας είναι αυτοκαταστροφική και γεμάτη με ναρκωτικά,  τσακωμούς για τις αμύθητες αμοιβές μας, ντράμμερ που πάνε στρατούς και ξύλο για  γυναίκες που ο ένας έκλεψε από τον άλλο. Έτσι, ως πιστοί υπερασπιστές του “It’s  better to burn out than fade away” ορίσαμε  εξαρχής ως ημερομηνία διάλυσης το ίδιο το λάηβ μας.
 
Μαζί θα  εμφανιστούν και τα Ατίθασα Πιάτα,  που δεν ήξερα πριν και για αυτόν τον λόγο δεν μπορώ να σας πω πολλά, ανώνυμοι  με πλήρωσαν όμως για να λέω οτι είναι πολύ καλοί και άξιοι συνεχιστές της  ελληνικής φανκορόκ σκηνής. Οπότε είναι πολύ καλοί και άξιοι συνεχιστές της  ελληνικής φανκορόκ σκηνής, ελάτε να τους δείτε και αυτούς.
 
Λεπτομέρειες: Κυριακή 19/12/2010, 21:00 ώρα έναρξης και είσοδος 6€  (με ποτό)
Διεύθυνση: Λεωφόρος Ειρήνης 32, Εμπορικό κέντρο Ηλιούπολης "Ηλιοτρόπιο", το μαγαζί είναι στο υπόγειο και λέγεται «Μποέμ». Ενάντι στάσης της γραμμής 237 (που ξεκινάει απο Πανεπιστήμιο),  «Ταχυδρομείο». Βρίσκεται μια στάση πριν την κεντρική πλατεία Ηλιούπολης (25ης Μαρτίου).
 

4
Για καθαρή Drum & Bass, μερικά ονοματάκια που όμως δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα: Spor, Noisia, Teebee, Danny Byrd. Προτείνω γενικά να βρείς συλλογές.


Πιθανόν να σου αρέσει επίσης η dubstep και η breakcore:
Bon
g-
Ra
(τον προτιμώ στα breakcore του, αν και έχει και πολύ καλές dubstep δουλειές επίσης - πολλή ειρωνία), Borgore η συλλογή Dubstep Allstars
Drumcorps
(μόνο για ανθρώπους που τρέφονται σωστά και δεν έχουν νεύρα). Ή και όχι.

Τώρα άσχετα με τα παραπάνω βρεις δεν βρεις κάτι που σου αρέσει, αυτό που ήθελα πάνω απ' όλα να προτείνω είναι τα πρωτοπόρα και νομίζω βασικά:


Aphex Twin - Ο τύπος πήρε την Ambient του Brian Eno, την ανέστρεψε, την ξεδίπλωσε, την αποδόμησε και έβγαλε αριστουργήματα όπως
Richard D. James
,
On
(ΕΡ), Selected Ambient Works II, Surfing on Sine Waves (ως Polygon Window), Drukqs. Επίσης αυτός και ο κύριος απο κάτω έπαιξαν κάτι που τότε ονομάστηκε Drill & Bass, διότι πήραν και πήγαν στα άκρα τις ταχύτητες και τα syncopation του κανονικού Drum 'n' Bass, θέτοντας τις βάσεις για την Breakcore, Dubstep και επηρρεάζοντας εκατοντάδες μουσικούς σε ατελείωτα είδη (απο 65daysofstatic μέχρι απλούς ambientάδες ή και ακουστικά σχήματα) Χαώδης και πολυποίκιλη δισκογραφία, γύρω στα 5 - 6 βασικά ψευδώνυμα, παρ' όλα αυτά προτείνω άπαντα και σίγουρα αυτά που ανέφερα παραπάνω.


Squarepusher - Λιγότερο γενικά γνωστός απο τον Aphex, ο Squarepusher (προς έκπληξη κάποιων) είναι ακόμα πιο άρρωστος απο αυτόν. Το πρώτο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι οτι το μπάσο στα κομμάτια του είναι φυσικό, και το παίζει αυτός. Και προφανώς, παίζει τον ΚΩΛΟ του. Επίσης, έχει αρκετά έντονες επιρροές απο jazz, αρμονικά κυρίως. 4 δίσκοι να ξεκινήσεις με σειρά προτεραιότητας, διαφορετικός ο καθένας: Hard Normal Daddy (Embedding disabled, limit reached), Go! Plastic (Embedding disabled, limit reached), Selection Sixteen, Do You Know Squarepusher (Embedding disabled, limit reached). Τέλος παραθέτω κομματάρα στο οποίο φαίνεται ΠΑΡΑ πολύ η ιδιοφυία του στο μπάσο: http://www.youtube.com/watch?v=wWNgcVq-GMQ (Embedding disabled, limit reached)

Venetian Snares - Νομίζω τα έχει όλα και συμφέρει - έχει δίσκους breakcore, dubstep, ambient-glitch, idm και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο. Τελευταίο κόλλημά μου το Rossz csillag alatt szuletett (Embedding disabled, limit reached). Καταπληκτικό και το Detrimentalist (Embedding disabled, limit reached), αν θέλεις μεγαλύτερη ωμότητα, Meathole (Embedding disabled, limit reached) dnb δισκάρα. Αν θέλεις κάτι πιο κοντά στο Rossz, My Downfall OST (Embedding disabled, limit reached).


Κάποια πράγματα σίγουρα θα σου ακουστούν ακραία, αλλά αν μπείς λίγο στην λογική θα καταλάβεις την μεγαλειότητα των τύπων, και το πόσο μπροστά προχώρησαν γενικότερα τη μουσική. 'Nuff said.

5
Ως συνήθως δεν είμαι σίγουρος οτι πόσταρα στην σωστή κατηγορία, ας μετακινηθεί κατα βούληση όπου κρίνεται σωστό...


Ένας φίλος μου πουλάει ένα turntable Kenwood KD-2070, σε ασυννενόητη για την ώρα τιμή... Όσα κατάφερα να βρώ απο τιμολογικά σε Ebay κυρίως δεν ήταν ιδιαίτερα ενθαρρύντικα, με το ακριβότερο bid να ήταν στα 60 δολλάρια... Παρ' όλα αυτά στις 5 - 6 φορές που έγινε αναφορά σε αυτό σε φόρουμς (κυρίως audiophile) ήταν γενικά θετικές απόψεις, αν και ποτέ κάτι αρκετά αναλυτικό για να πάρω μια ολοκληρωμένη ιδέα... Οπότε οι ερωτήσεις μου είναι: Ποιοτικά, σε τι σημερινές τιμές βινυλιοπαικτών βρίσκεται? Έχει νόημα να το πάρω και να του κοτσάρω μια καλή βελόνα? Εδώ και (απαράδεκτα πολύ) καιρό παλεύω για μια αγορά βινυλιοπαίχτη περίπου στα 300€... Έχει νόημα ή όχι τελικά να καταλήξω στο Kenwood (με την αναβάθμιση υπ' όψη)?


(Δυστυχώς δεν γνωρίζω τι βελόνα φοράει ήδη.)

6
Νομίζω οτι η κατεύθυνση που θα έβγαινε κάπου σε αυτό το thread είναι η απαρίθμηση της φιλοσοφίας του eq στην εκάστοτε περίπτωση, ίσως και η επισήμανση τυπικών λαθών που γίνονται. Προφανώς δηλαδή, εγώ θα βγάλω λόγου χάρη στο μπάσο τον ήχο που μου αρέσει τελικά ψάχνοντας, αλλά ξεκινώντας τουλάχιστον απο κάπου, ήτοι η ιδέα του gain στα low-high και κόψιμο στο mid.

Δε νομίζω οτι είναι τόσο αδύνατο να ειπωθούν μερικές γενικότητες ή παραδείγματα (π.χ. "Η ιδέα της 00's hardcore κιθάρας είναι μια διαρύθμιση που τονίζονται ιδιαίτερα τα ψηλά και κόβονται τα μεσαία (λέω τώρα), χαρακτηριστικό παράδειγμα οι τάδε μπάντες, που ενδεχομένως να αποτελούν την τάδε σχολή"). Πραγματικά σε ένα είδος ήχου αρκετά συγκεκριμένο είναι τόοοοσο τεράστια η διαφορά απο ενισχυτή σε ενισχυτή? Δεν είναι ρητορική αμφισβήτηση, ειλικρινά το ρωτάω. Θέλω να πώ, αν στον έναν κόβεις μεσαια για να επιτυχεις ενα αποτελεσμα, και στον αλλον θα κόψεις μεσαια, απλα λιγοτερο απ' ο,τι στον αλλο.

Εγινα καθολου κατανοητος στις αποριες / προτασεις μου η μπαααα?  :P

7
Θα κάνω ενα λίγο offtopic σχόλιο πάνω στο Hysteria: Κανένα πεταλάκι δεν μπορεί απλά να βγάλει τέτοιον ήχο. Όσο καλοφτιαγμένο, τέλειο κτλ κτλ και αν είναι, κάτι θα κόβεται. O Wolstenholme έχει τρελό στήσιμο για να βγεί αυτό το πράγμα, και πρόχειρα μιλώντας, χωρίζει σε δυο κανάλια το σήμα, απο το οποίο βγαίνει ένα "εφφεδευμένο" και ένα καθαρό, το οποίο φυσικά διατηρεί όλα τα μπάσα, και τελικά mixάρονται ώστε να βγαίνει και καθαρό, και wet μαζί με αποτέλεσμα η στύση όλων όσων ασχολούνται με ήχο απο κάτω.  ;D

Το θεμα με το μπασο ειναι οι χαμηλεσ του συχνοτητες...ετσι οποιος μπασιστας θελει να παιζει γρηγορα και να ακουγεται καθαροσ ο ηχος του μπασου χρησιμοποιει δακτυλα...ενω οποιος θελει να παιζει μια βαβουρα η θελει το μπασο του να ακουγεται περισσοτερο σαν κιθαρα...αυτο που μπορεισ να κανει για να δεις αποτελεσματα με θεμα τα πεταλακια ειναι να χρησιμοποιησεις οποια παραμορφωση θες με ενα πεταλακι κιθαρας και μετα να χρησιμοποιησεις ενα equalizer και να μηδενισεις τα μπασα και να μειωσεις λιγο το middle....δεν εχω ωρει κανενα σχεδιο πεταλιου μπασου αν και θα το ψαξω γιατι με ενδοιαφερει...



Πετάλια για μπάσο είναι γεμάτος ο τόπος, και απο schematics. Και μόνο οι εκδοχές των Big Muffs... (Bass Big Muff, Russian Muff κοκ). Συνήθως ούτως ή άλλως η διαφορά είναι σε δυο πυκνωτές.

8
SPAM!!!SPAM!!!

Παρακαλώ να σταματήσετε τα flames...

Την επόμενη φορά που θα πείς κάτι για την μητέρα μου, θα σε κάνω report και θα βάλω τους αντμιν να σου γαργαλήσουν τις πατούσες. Και τι προσπαθείς να αποδείξεις τέλος πάντων? Οτι είσαι καλύτερος ποιητής? Ξέρεις, η μετριοφροσύνη είναι μεγάλη αρετή αλλά τι να καταλάβεις εσύ απο αυτή? Δεν θέλω να ακούγομαι επιθετικός, αλλά είμαι, ΟΚ? Προβλημά σου και τα κουβαδάκια σου και σε άλλο φορουμ αν δεν γουστάρεις.

9
Νεαρέ, δεν θα πας πουθενά με την αναίδεια που σας διακατέχει. Και να προσέχεις περισσότερο την ορθογραφία σου. Και βούρτσισμα δυο φορές το μήνα.

10
Κάτι πιο συγκεκριμένο? Σε ποιά κομμάτια του Ιωαννίδη φαίνονται αυτές οι αντιγραφές? (μα Call of Ktulu?!)

Όχι οτι πλέον με ενδιαφέρει ιδιαίτερα να κάνω διάλογο, αλλά πραγματικά έχω περιέργεια να δω που στηρίζεις τόση φανατίλα ενάντια...

11
φιλε και εμενα με ξενερωνει αφανταστα ο κολοαντιγραφεας......
Λίγος σεβασμός στον Αλκίνοο...

Πρώτα απ' όλα, που ακριβώς κόλλαγε στο ποστ μου και το έκανες quote? Αν εννοούσες το σχόλιο του Master of Puppets, πάλι μάλλον δεν διάβασες καλά...

Δεύτερον, μια μόνο περίπτωση (προφανέστατη) έχω υπ' όψη που μπορεί κανείς να ισχυριστεί εύκολα αντιγραφή (αν και φυσικά, παραμένει να είναι απο τις καλύτερες αντιγραφές που έχουν υπάρξει), τουλάχιστον της αρχής: Street Spirit - Θα 'Μαι Κοντά Σου...
Αν έχεις καμιά άλλη υπ' όψη σου, παρακαλώ, να ακούσουμε επιχειρήματα... Και δεν το πάω με την λογική του "Σεβασμός στον Αλκίνοο" ο οποίος μου φαίνεται λίγο αφελής. Στην τελική, δεν μου είναι κάποιος κοντινός για να τον υπερασπιστώ. Αλλά όταν κανείς μιλάει με τέτοιο ύφος, καλό είναι να υπερασπίζεται με κάτι βάσιμο την "σκληρότητά" του και να μην το κάνει χάριν πρόκλησης ή απλά ηθελημένης άγνοιας.

Τρίτον, Parlats, το οτι μπορεί να το κάνει μου φαίνεται υπερβολή να προβάλλεται σαν επιχείρημα. Εγώ τουλάχιστον ένιωσα οτι πήγες να κάνεις τον μπαμπούλα χωρίς λόγο... (χωρίς να το λέω προσβλητικά)

12
Ενα πραγμα που σιγουρα δεν φοβαμαι με τους Isis ειναι ο ηχος τους, απο εμπειρια... Αν καταφεραν να βγαλουν τετοιο ηχο τοτε στο Αn, εφοσον υπαρχει απλα παιζει να ειναι κρυσταλλο... Και απο οσους ειχαν παει στο Ροδον τοτε εχω ακούσει αντίστοιχα λόγια.

13
Χμμμ αυτο το τελευταιο ειναι αψογη λυση... Αρα δηλαδη λειτουργει σαν μικρη προενισχυση?

Ευγε για την ενσωματωση στο expression pedal! Πρακτικά, λειτουργεί σαν ενα extra volume booster, η καθαρα σαν volume πεταλι?

14
Ευχαριστώ! Τα χω υπ' όψη μου εδώ και αρκετό καιρό, χρησιμοποιώ άλλωστε τέτοια σε μάθημα στο ΤΕΙ (Ηλεκτρονικός)...
Απλά ήθελα πρώτα να γινει μετακομιση και οταν τα βρουμε με το καινουριο σπιτι θα κατσω να το ψαξω, γιατι το χω ψιλοπαρατησει το θεμα εδω και μερικους μηνες...

Α, εδώ θέλω να ρωτήσω κάτι βασικό! Τι επιτέλους είναι τα OpAmps, και τι διαφορά έχει απο έναν απλό ενισχυτη? Γιατι παντου τα ακουω στα forums και ποτε δεν καταλαβα...

15
Κατ' αρχάς, μπράβο για το αναλυτικότατο post, πωρώθηκα στο σημείο με τον "δοκιμαστή"! Μου χρειαζόταν κάτι τέτοιο οπότε χίλια ευχαριστώ που το βρήκες και το ανέβασες. Είναι πρακτικότατα αυτά τα kits και πολύ εύκολα στην κατασκευή! (zeromancer, χαλαρά!  :D  )

Προσωπικά, έχω ξεκινήσει να φτιάχνω πεταλάκια όχι όμως απο κιτ. Πολύ λιώσιμο, ατελείωτες ιδέες και προοπτικές. Και μπράβο στο τελείωμα της ζωγραφικής, δυστυχώς το χέρι μου δεν πιάνει ούτε λίγο σε αυτόν τον τομέα...

16
edit:θα προτιμούσα gagarin λόγω ήχου

Kατ' αρχάς θα διαφωνήσω ως προς τον ήχο στο Fuzz, αλλά ακόμα πιο σημαντικό είναι το ερώτημα "Σε ποιο Fuzz?".

Γιατί αυτό στην Λεωφ. Βουλιαγμένης έχει κλείσει...


Εμένα γενικά μου αρέσει πολύ ο ήχος του.
Τώρα για το κλείσιμο, δεν έχω δει τπτ πουθενά... Μπορείς να παραθέσεις σύνδεσμο που να λέει για κλείσιμο? Εφόσον λέει στο επίσημο site για Fuzz, και στο last.fm π.χ. το profile του γράφει την διεύθυνση της Βουλιαγμένης για την ώρα μου φαίνεται ανούσιο να ανακοίνωναν για εκεί ενώ έχει κλείσει... :\
 

@ s.s.: Κάντα γράμματα άσπρα, να πρέπει να τα επισημάνεις για να τα δείς... Αλλιώς, όλο και κάπου στο scrolling κάτι θα φανεί...

17
ωραιοτατα!!! και ημουν περιεργος να δω πως αποδιδουν τη μουσικη τους αυτοι οι τυποι επι σκηνης!

Ωωωω, μην αγχώνεσαι. ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ.  ;D  ;D

18
Επίσημη πηγή: http://www.isistheband.com/ISIS.aspx



....ΣΦΑΓΗ.

19
Κανείς ρε παιδιά? Τι γίνεται?

20
Λοιπόν, εδώ και λίγο καιρό θέλω να κάνω μαθήματα φωνητικών σε ωδείο.


Αυτό που απο προτάσεις τείνω να διαλέξω είναι το Εθνικό Ωδείο....
Οι λόγοι που ανοίγω το θέμα είναι δύο:

-Όσοι έχουν εμπειρία με το Εθνικό σε φωνητικά ή (επειδή το σκέφτομαι για πιο μετά) κοντραμπάσο ή ξέρουν κάποιο αρκετά κοντινό πρόσωπο (για να αποφεχθεί το "έχω ακούσει πώς... αλλά δεν ξέρω) που να έχει, θα τους ήμουν ευγνώμων να πουν την γνώμη τους/πρότασή τους. Ακόμα πιο συγκεκριμένα, επειδη ξέρω πως στην Ελλάδα υπάρχει πρόβλημα με το να βρείς σωστό καθηγητή φωνητικής, αν γίνεται να μου πείτε και το παράρτημα του Εθνικού που ξέρετε οτι είναι καλή περίπτωση.

-Γενικότερα θα ήθελα να ακούσω και άλλα σενάρια, εκτός ιδιαίτερων, Νάκα και Φακανά. Για τα τελευταία δεν έχω τόσα χρήματα διαθέσιμα. Τέλος, κατα (πολλή) προτίμηση θα ήθελα το ωδείο να διδάσκει ΚΑΙ Jazz αρμονία....


Αυτά. Οποιαδήποτε διευκρίνηση/ερώτηση φυσικά ευπρόσδεκτη.

21
Δεν είμαι κιθαρίστας. Όμως: Ανέκαθεν μου άρεσε (πολύ) ο Ozzy, και θα μιλήσω με λίγο πιο ανεξάρτητα απο την τεχνική κριτήρια για το παίξιμο ενός κιθαρίστα, και εδώ που τα λέμε? Οποιουδήποτε μουσικού.

Κατ' αρχάς, δεν μου αρέσει ιδιαίτερα το στύλ του Gus G sαν κιθαρίστα, και παρ' όλο που φυσικά σέβομαι απόλυτα την τεχνική του κατάρτιση, ούτε με τους Firewind μου λέει τίποτα (ειδικά απο άποψη συνθέσεων και είδους μουσικής), ούτε μου έκανε φοβερή εντύπωση απο αυτά τα βιντεάκια.

Πρώτον, κάτι που αποτελεί μάλλον θέμα της μίξης του βίντεο, αλλά η κιθάρα μου ακούγεται ψόφια. Καθαρός ήχος μεν, αλλά ψόφια. Δεύτερον, δεν τρελάθηκα με την σκηνική παρουσία. Θα μου πείτε, το να παίζεις πρώτη φορά με τον Ozzy, απαιτεί απίστευτα νεύρα και @@. Σύμφωνοι, αλλά και γενικότερα να το πάω όσα βιντεάκια έχω δεί δεν τρελαίνομαι με τον τύπο. Εντάξει, ομολογώ οτι γενικότερα είναι ίσως λίγο χαζό να κρίνεις εναν μουσικό απο την σκηνική του παρουσία, αλλά μιλάμε για τον Ozzy: Απαιτεί τρέλα, όχι μόνο τεχνική και παικτική τελειότητα. Ομολογώ τέλος, πως τα solo μου "μίλησαν", είχαν συναίσθημα σωστό και αρκετό για αυτά τα κομμάτια, κάτι που δεν περίμενα.

Λίγο γενικότερα: Η μπάντα μου έκανε λίγο κακή αίσθηση. Μπράβο φυσικά για την επιλογή του να δοκιμάσει κάτι καινούριο και να μην μείνει συνέχεια και συνέχεια με τους ίδιους (αν φυσικά ήταν δικιά του επιλογή και όχι της Sharron). ΑΛΛΑ: Ενώ μου αρέσει ιδιαίτερα ο Rob, νομίζω πως δεν ταιριάζει γενικά το παίξιμο και ο ήχος των υπολοίπων με το όλο σκηνικό. Ναί, αλλάνθαστο παίξιμο όμως είπαμε, και νομίζω είναι κοινή λογική οτι αυτό δεν αρκεί σε τέτοιες περιπτώσεις.

Για να ανακεφαλαιώσω τα επιχειρήματα με μια λέξη:
BUDOKAN
.
Νομίζω αν το δείτε αμέσως μετά το Crowley του 2009, θα καταλάβετε όλα όσα λέω. 3 μουσικάρες κατ' εμέ (Bordin, Wylde και πάνω απ' όλα Trujillo) και ενέργεια in your face και απο παντού. Δείτε λίγο και σκηνική παρουσία Wylde σε σύγκριση με Gus... (για να μην μιλησω των υπολοίπων μουσικών μορφών)


Θα μου πείτε, που θέλω να καταλήξω? Στο οτι παρ' όλο που χαίρομαι για το όλο σκηνικό, νιώθω οτι ένα μέρος του όλου hype και σχολίων του στύλ "ο τέλειος αντικαταστάτης" "φοβερός κιθαρίστας" "τέλειες εκτελέσεις" έρχονται λίγο απο την τάση να ευλογούμε τα γένια μας. Και πάλι, χίλια μπράβο στο παιδι, αλλά όπως ειπώθηκε, θέλω να τον δώ με μια μπάντα που δεν θα 'ναι ψόφια γενικότερα, είτε με την μουσικη που παίζει (εντάξει, ακούγεται άσχημη η φράση "ξόφλησε ο Ozzy" αλλά έτσι είναι. Κομματάρες για πάντα αλλά ώς εκεί) είτε με τους υπόλοιπους μουσικούς που τον περιτριγυρίζουν - κάτι που κατ' εμέ παίζει ρόλο στο πόσο θα γουστάρει και θα πωρωθεί κάποιος ώστε να τα δώσει όλα. Εκεί να τον δώ, να τον χαρώ και να γυρίσω να πώ ένα γενικότερο Μπράβο στην δουλειά του και στην μουσική του προσφορά.

22
Kοιτα και στο play.com..Ισως βρεις καποια απο αυτα..φυσικα δεν ειναι για ποστ ειδικα.


Δες και στο e-bay uk κατα προτίμηση, (πλέον υπάρχουν και καταστήματα που πουλάνε καινούρια μέσω αυτού) π.χ. http://cgi.ebay.co.uk/RUSSIAN-CIRCLES-STATION-CD-NEW_W0QQitemZ130325512623QQcmdZViewItemQQptZMusic_CDs?hash=item1e580181af&_trksid=p3286.m63.l1177 (άψογος δίσκος btw)

23


Απ' το ίδιο live...

Τον είχα ξαναπετύχει σε άλλο βίντεο συναυλίας που έπαιζε πάλι το train... Αναρωτιέμαι τι σκεφτόταν ο Gus όταν τον εβλεπε εκείνη την στιγμή (και όλοι οι κιθαρίστες εδώ που τα λέμε)

 :P

24
Παρ' όλο που δεν είμαι καν κιθαρίστας, δεν είμαι καν εξοικειωμένος με το συνθετικό/παικτικό του έργο, το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να αφήσω στο μυαλό μου εναν φόρο τιμής, αφού και μόνο η δημιουργία της Les Paul σαν κιθάρα αποτελεί τεράστιο οικοδόμημα στην σύγχρονη μουσική (απο Sigur Ros μέχρι Led Zeppelin, Tool μέχρι Black Label Society) και άλλο τόσο οι ιδέες του πάνω στην ηχογράφηση, που αποτέλεσαν ακρογωνιαίο λίθο για να προχωρήσει η σύγχρονη μουσική και να σπρώξει όρια και κατευθύνσεις που δεν είχαν σπρωχθεί.

R.I.P.

25
εγω παιζω κιθαρα 5 μηνεσ και ηταν να διαλεξω καινουριο μπασσο η κιθαρα τελικα διαλεξα κιθαρα γιατι αν επερνα μπασσο θα μπορουσα να παιζω τα παντα :-\ ηθελα λιγο ανταγωνισμο γιατι οπως και να το κανουμε το μπασο ειναι το πιο ευκολο οργανο :'( 


τελοσπαντων αυτο αφιερομενο στουσ μπασσιστες! http://www.youtube.com/watch?v=xYR6W2Qs4ic

xaxaaxaxaxax....
Epic fail....


100%.



δεν υοθετω αυτες τισ αποψεις μου αρεσει το μπασσο απλα ισως ειναι καλυτερα πρωτα να μαθω κιθαρα και αργοτερα να παρω και ενα μπασσο απ οτι ξερω αλλωστε αυτο κανουν και οι πιο πολλοι 0:)...


Θα δώσω σαν απάντηση μια καταπληκτική παράθεση δια χειρός schizm:

Μερικές φορές αναρωτιέμαι γιατί κάποιος να μπει σε οποιονδήποτε κόπο να ξεδιαλύνει 2-3 πράγματα που -ίσως- να συνιστούν απλώς εσφαλμένη εκτίμηση, στρεβλή πεποίθηση και υποκειμενικώς νοούμενη πραγματικότητα (με ό,τι αυτό συνεπάγεται), όταν σκάει μύτη ένα τέτοιο σχόλιο που θα τον έκανε πιθανότατα να αισθάνεται ολίγον ηλίθιος.





Για τον Θεό, διαβάζετε τα posts αν είναι να πείτε κάτι. Δεν ήταν 50 σελίδες, 4 ήταν.

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 12