Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Kli Klis

Σελίδες: 1 ... 9 10 11 [12]
276
Να πάρει, γιατί, μα γιατί είμαι τόσο γκαντέμης που να γραφτώ λίγο καιρό αφού γίνει αυτό? Έλεος! Άντε, αν κάνετε τίποτα τέτοιο και του χρόνου ή στις διακοπές...  ::) Πολλά θέλω έ?  ;D

277
h idiofieia tou bach(ena komati me 2 flaouta pou to ena paizei oti epeikse to allo 2 metra pio prin....)

Ακούω πολύ λίγο γιατί δεν έχω προλάβει να ασχοληθώ, άσχετα αν ό,τι κομμάτι και να μου βάλεις απο κλασσική μου αρέσει πολύ... Τελευταία είχα φάει κόλλημα με το Toccata and Fugue in D minor του Bach, ξέρετε εκείνη η επιβλητική και σχετικά πομπώδης μελωδία σόλο του οργάνου που μετά έχει μερικές φοβερές και γρήγορες αλλαγές (νομίζω οτι αν πω Dracula αρκεί για όλα τα παραπάνω)...

Τέλος πάντων, Osirissss ποιό είναι αυτό? Μου λές λίγο το όνομά του? Με έβαλες σε περιέργεια τώρα!

278
Freemind, το μανιφέστο σου με βρίσκει 100% σύμφωνο, μέχρι την τελευταία του λέξη.

Όλα αυτά τα τραγούδια που ακούγονται ολόιδια, λες και βγήκαν όλα από το ίδιο software, είναι εκνευριστικότατα... Πού είναι εκείνος ο ακατέργαστος ήχος...

Ένα μεγάλο μπράβο!

Χμμμ... Παρ'όλο που συμφωνώ, νομίζω οτι δεν αξίζει τέτοια παρελθοντολαγνεία... Ακόμα και τότε υπήρχαν πατάτες, και τότε υπήρχαν εμπορικά τραγούδια ή δίσκοι (με την έννοια οτι ήταν γραμμένα εξ' ολοκλήρου για τα λεφτά), και τότε υπήρχαν εταιρίες που δεν τους έννοιαζε ιδιαίτερα η μουσική αλλά το κέρδος. Όπως και σήμερα υπάρχουν εταιρίες (ελάχιστες, αλλά υπάρχουν) που νοιάζονται, παραγωγοί που χρησιμοποιούν με δημιουργικό τρόπο και στο έπακρο τις καινούριες τεχνολογίες, αντιδραστικά συγκροτήματα στο όλο κλίμα της εμπορευματοποίησης, μουσικοί με μεράκι. Ναί, ΊΣΩΣ ήταν λιγότερο εμπορικά τα πράγματα.

Ίσως, γιατί μην ξεχνάς πως ζείς στην Ελλάδα, που οι συναυλίες της Βανδής και του Franz Ferdinard ξεπουλάνε, την στιγμή που στους Kraftwerk έρχονται 1500 άντε 2000 άτομα (και την στιγμή που στους ίδιους στα ΣΚΟΠΙΑ - ναί, στα Σκόπια! -  πανε 6000 !). Δηλαδή, το οτι στην Ελλάδα η μουσική ποιότητα βρίσκεται στον πάτο, δεν θα πεί οτι όλος ο κόσμος βρίσκεται στον πάτο της ποιότητας. Και αν μου πείς παράδειγμα την Αμερική με την εντελώς εμπορική τάση, θα απαντήσω στο οτι αυτό βασίζεται μάλλον στον τεράστιο πληθυσμό της, που έχει τόσο πολύ μεγάλο ποσοστό ανθρώπων που ακούνε ό,τι είναι στην μόδα όσο μεγάλο ποσοστό αυτών που ασχολούνται και ακούνε πολλά, διαφορετικά και ποιοτικά πράγματα.

Επιπλέον, με την ανάπτυξη της τεχνολογίας έχουμε την φοβερή ανάπτυξη της ηλεκτρονικής μουσικής(και δεν εννοώ τα κλαμπίτικα bitάκια) με συγκροτήματα όπως Autechre, Squarepusher, Aphex Twin, Future Sound of London, Royksopp αλλά και με λιγότερο ηλεκτρονικά συγκροτήματα, Depeche Mode, Massive Attack, Ozric Tentacles ή οι Cinematic Orchestra (για όποιον ακούει Jazz αλλά του αρέσει και η ηλεκτρονική είναι must!). Τέλος, ως συνδυασμό της μουσικής τεχνολογίας με της εικαστικής, έχουμε φαινόμενα όπως οι Tool.

Δεν μπορώ να πώ, και εγώ θα ήθελα πολύ μια χρονομηχανή για να δώ στην πρώιμη εποχή τους Sabbath, Zeppelin, Maiden(με Di Anno), Metallica, King Crimson, Helloween (Keeper of the 7 keys) και τόσους άλλους, αλλά αυτές οι εποχές πέρασαν, ας προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα, ας γίνει η αντίδραση με νέες μουσικές που εκμεταλλεύονται την τεχνολογία. Kαι εννοείται πως αντιτίθεμαι στην εμπορικότητα οποιασδήποτε εταιρίας... Απλά νομίζω οτι σε 30 χρόνια θα λέμε ακριβώς το ίδιο, μόνο που θα αναφερόμαστε στην χρυσή δεκαετία των 90s και των 00s .

Σελίδες: 1 ... 9 10 11 [12]