Σελίδες:
  • #26 από morello στις 14 Apr 2006
  • και γω στο ιδιο ψαξιμο ημουν...τελικα τσιμπησα για κονσολα την mackie vlz-1402 και 2 behringer c2...τα behrimger για τα λεφτα τους ειναι πολυ καλα αλλα δεν ειναι επαγγελματικα...εγω τα χω παρει για να γραφω τη μελετη μου και τπτ προχειρα πραματα...πολυ συντομα θα τσιμπησω δ-112 για μποτα σμ57 για ταμπουρο και θα παρω και 2 καλα πυκνωτικα για overhead μαλλον τα se1 i se3 τα οποια ειναι φοβερα για τα λεφτα τους...οπως και να χει με τα c2 δεν μπορεις να κανεις λαθως μετρανε πολυ για τα λεφτα τους...τωρα οσο και μεγαλο να ναι το σετ σου δεν χρειαζεσε πανω απο 2 overhead σε καμια περιπτωση (και ο portnoy που αναφερεις και οι αλλοι 2 πυκνωτικα εχουν)..αυτο που ισως να θες ειναι ενα πυκνωτικο και στο hi-hat αλλα για μενα ειναι αχρηστο...τωρα για τα τομ θελω και γω μικροφωνα αλλα δεν εχω τα φραγκα προς το παρων (εχω και 4 και μαλλον παω για το 5ο) αλλα να ξερεις οσα mic και να χεις αν δεν εχεις καλη κονσολα,προενυσχιτες κτλ δεν θα σε ευχαριστημενος...τωρα σμ57 στο hi-hat πρωτη φορα το ακουω και οπως σου πα ειναι αχρηστο αν εχεις τα overhead...να ξερεις παντως στα τομ και το hi-hat να παρεις οπωσδηποτε hyper-cardoid mics για να μην σου αρπαζουν απο αλλου...και για τομ δεν θα βρεις κατω απο 100ευρω το ενα για τα τομ,για κατι καλο...επισης να ξερεις οτι πρεπει να το χεις πολυ "τιγκα" το σετ οταν χρησιμοποιης mics που σημαινει οσο δυνατον ελαχιστον muffling ωστε να εχεις ογκο αλλα με το χαμηλοτερο δυνατο ringing kai overtones...εγω προσωπικα δεν χρησιμοποιω καθολου muffling εκτος απο τη μποτα (μια pearl export εχω) και εχω πολυ καλο αποτελεσμα...εγω σου προτεινω να παρεις 2 καλα overhead και ενα mic για τη μποτα και θα σε κομπλε θα με θυμηθεις...μετα προσθετεις οτι θες σιγα σιγα και φτανεις σιγα σιγα να εχεις mic και σε ολα αν το θες αλλα θα δεις οτι δεν χρειαζεται...
  • #27 από Arg0 στις 14 Apr 2006
  • Asrael, υπαρχει και η λυση να πας σε ενα καλο στουντιο και να το 'μελετησεις'... Να πιασεις κουβεντα με τον ηχολυπτη και να παρεις και την αποψη ενος λιγο πιο ειδικου...

    Εγω το μονο που μπορω να σου προτεινω ειναι το Studio Εσωτερων στον Ν. Κοσμο, πολυ φιλικα παιδια ολοι τους. Παρε ενα τηλ. και κλεισε ενα δυωρο να παιξεις και να μιλησεις... Προσωπικα πιστευω οτι ειναι μια πολυ αξιολογη επενδυση... ;)
  • #28 από Πέτροc στις 14 Apr 2006
  •  ... χμμμ ...  ::) αν και άσχετος με την ηχογράφηση drums, απλά προτείνω τα παρακάτω :

    Capturing the (drum) Kit : http://emusician.com/mag/emusic_capturing_kit/index.html

    BUILD A MICROPHONE CABINET ON ANY BUDGET : http://emusician.com/mag/emusic_build_microphone_cabinet/index.html

    και BUILD A DESKTOP STUDIO ON ANY BUDGET : http://emusician.com/mag/emusic_build_desktop_studio/index.html
    (κάπου στο τέλος έχει καλές προτάσεις)

    Οι προσωπικές μου επιλογές (που θα μπορούσα να είχα  ;D) είναι μάλλον all time classics :
    Earthworks Drumkit System (ακριβούτσικο όμως...)
    ή αλλιώς :
    Shure SM-57 ή Audix i5/ΟΜ-2 για ταμπούρα (και toms ?)
    Audix D6 ή AKG D112 για τη μπότα
    Crown CM-700 για Hihats
    Octava MC012 Matched pair ή Rode ΝΤ-4 ή AKG C100S (2) για Overheads
    Rode NT-2 ή ΑΚG C3000 μεγάλου διαφράγματος για Overheads

    ... και καλό κουράγιο  ;D.../ nEwBiE  8)
  • #29 από asrael στις 15 Apr 2006
  • πολυ συντομα θα τσιμπησω δ-112 για μποτα σμ57

    Περίπου τις ίδιες κινήσεις θέλω να κάνω κι εγώ. Το d112 είναι καταπληκτικό κομάτι όπως και το SM57. Απλά στα τόμ θέλω κάτι πιο μικρό σε μέγεθος γιατί πάρα πολύ κοντά στα τόμ ( σχεδόν γλύφουν ) έχω τα splashes και δεν μένει χώρος για μικρόφωνα παρα μόνο α΄ν το μικρόφωνο είναι πολύ μικρό σε μέγεθος.


    Επίσης για την κάσσα κάπου διάβασα και ένα DIY για να κάνει κανείς subkick. Δεν είναι κάτι το τόσο δύσκολο στην κατασκευή. Απλά θέλει ένα woofer 6,5" και συνδεσμολογία ανάποδη από ότι όταν χρησημοποιείται σαν μεγάφωνο ( δηλαδή το θερμό στο πλήν και το ψυχρό στο σύν ) και επειδή πρόκειται για πολύ φθηνή λύση σκέφτομαι να πειραματιστώ και να σας πώ άν αξίζει.

    Παράθεση
    τωρα οσο και μεγαλο να ναι το σετ σου δεν χρειαζεσε πανω απο 2 overhead σε καμια περιπτωση (και ο portnoy που αναφερεις και οι αλλοι 2 πυκνωτικα εχουν)..

    O Portnoy έχει 4 πυκνωτικά μεγαλου διαφράγματος ( C414 B XLS ή C414 B XL II από όσο είδα στο live at budokan ).

    Το τρίτο πυκνωτικό το θέλω καθαρά για τα πιατίναι που έχω στο κέντρο και τα 2 overheads τα πιάνουν "ψώφια".

    Παράθεση

    αυτο που ισως να θες ειναι ενα πυκνωτικο και στο hi-hat αλλα για μενα ειναι αχρηστο...


    Δοκίμασα πυκνωτικό αλλά έπιανε το αριστερό μου βαθύ :(

    Παράθεση
    τωρα για τα τομ θελω και γω μικροφωνα αλλα δεν εχω τα φραγκα προς το παρων (εχω και 4 και μαλλον παω για το 5ο) αλλα να ξερεις οσα mic και να χεις αν δεν εχεις καλη κονσολα,προενυσχιτες κτλ δεν θα σε ευχαριστημενος...τωρα σμ57 στο hi-hat πρωτη φορα το ακουω και οπως σου πα ειναι αχρηστο αν εχεις τα overhead...

    Δοκίμασε το sm47 στο hihat. Εγώ παλιότερα το είχα χρησημοποιήσει και μου άρεσε πολύ το τελικό αποτέλεσμα.

    Παράθεση

    επισης να ξερεις οτι πρεπει να το χεις πολυ "τιγκα" το σετ οταν χρησιμοποιης mics που σημαινει οσο δυνατον ελαχιστον muffling ωστε να εχεις ογκο αλλα με το χαμηλοτερο δυνατο ringing kai overtones...εγω προσωπικα δεν χρησιμοποιω καθολου muffling εκτος απο τη μποτα (μια pearl export εχω) και εχω πολυ καλο αποτελεσμα...


    Συμφωνώ απόλυτα για το muffling. Eγώ έχω ελάχιστο στην κάσσα ( 1 λωρίδα στη resonant μεμβράνη και 2 λωρίδες στην άλλη. ).


    Το muffling πέρα από το κόψιμο του όγκου και γενικά της αλοίωσης του ηχοχρώματος σου χαλάει και συμπεριφορά του τυμπάνου όσων αφορά τις αναπιδίσεις.

    Παράθεση

    εγω σου προτεινω να παρεις 2 καλα overhead και ενα mic για τη μποτα και θα σε κομπλε θα με θυμηθεις...μετα προσθετεις οτι θες σιγα σιγα και φτανεις σιγα σιγα να εχεις mic και σε ολα αν το θες αλλα θα δεις οτι δεν χρειαζεται...

    Μα δεν πρόκειται να τα πάρω όλα μαζί τα μικρόφωνα. Εκτός κι αν κερδίσω το lotto.
  • #30 από zephyrous στις 25 Feb 2007
  • εγώ νομίζω πως αν δεν έχεις σωστά μελετημένο χώρο για να ηχογραφήσεις τύμπανα καλύτερα να τα αφήσεις τα μικρόφωνα γιατί από τις ανακλάσεις δεν θα βρίσκεις κατάλληλα σημεία τοποθέτησης,θα καταλάβεις τι εννοώ όταν θα παίρνεις στάθμες.
    Θεωρώ ότι η καλύτερη λύση είναι να αγοραστεί ένα hardware drum machine με 8 in/out στο οποίο θα τοποθετήσεις μικρόφωνα και έτσι θα trigg-άρεις ήχους από αυτό,πολλοί drummer το κάνουν αυτό όχι μόνο στις ηχογραφήσεις αλλά και σε live.
  • #31 από asrael στις 25 Feb 2007
  • Βασικά δεν θέλω drum machine γιατί δεν με καλύπτει σε αυτό που θέλω ώς αποτέλεσμα. Βλέπε σιμεία με buzz rolls κτλ κτλ πράγματα που κάνενα drum machine δεν μπορεί να αναπαράγει.

    Μου αρέσει τη χροιά του οργάνου να την καθορίζω εγώ με την τεχνική παρά να παίρνω τα πάντα ίδια ότι και να κάνω με τις μπακέττες. Ακόμα και σε live δεν αλλάζω το ακουστικό τύμπανο με ηλεκτρονικά ουτε απο πλευράς feeling ούτε και ώς αποτέλεσμα.

    Εν τέλει εχω πάρει τα μικρόφωνα που ήθελα και σε κανα δύο εβδομάδες λέω να ξεκινήσω recording.
Σελίδες: