Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - cyclo

Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 14
151
δεν έχετε πιάσει το νόημα παιδιά νομίζω:)

στο παραπάνω ποστ μου είπα πως δεν υπάρχει
σαφής απάντηση και πως όλα είναι διαφημηστικά tricks

1. στον jcm 800 εχει προσθέσει μια επιπλέον λάμπα.
2. ο slash signature μένει ως έχει
3. Άγνωστος ενισχυτής =)


παραθέτω και ενα video:D

ίσως φανεί χρήσιμο=)

152
το θέμα είναι εξερετικά απλό. αν είσαι ανάμεσα σε Ibanez και SG... μιλάμε για 2 τελείως διαφορετικά όργανα.
αν παίζεις Hard rock πάρε SG,
αν παίζεις Metal παρε Ibanez.


153
Εφέ / Απ: Tonelab patches
« στις: 23/11/08, 12:53 »
Βρικα ενα patch που ειναι download..πως βλεπω την συνθεση του? με απο προγραμμα που μου ειπες?

ναι. το αρχείο που κατέβασες το ανοίγεις με το προγραμμα της tonelab

και αν δεν κάνω λάθος είναι αυτο εδώ:

http://www.tonelab.net/soundeditor
χωρίς να είμαι σίγουρος.


154
Εφέ / Απ: Tonelab patches
« στις: 23/11/08, 02:08 »
μπορείς απλά να δεις τις ρυθμίσεις του patch και να τις περάσεις χειροκίνητα.
ειδάλλως αν βαριέσαι αγοράζεις ενα midi καλώδιο, το συνδέεις με την κάρτα ήχου σου.

(αν η κάρτα ήχου δεν έχει midi --> παίρνεις ενα midi to USB καλώδιο)

και είσαι έτοιμος.

κατεβάζεις και το προγραμματάκι απο το www.tonelab.net και είσαι κομπλέ...

επίσης εκεί θα βρεις χίλια δυο patches. όμως τα καλύτερα θα είναι
αυτά που θα φτιάξεις μόνος σου αν ασχοληθείς με το μηχάνημα

155
παιδιά αυτός ο ήχος είναι άπιαστος. απλά. η ιστορία λέει πως είναι γραμμένος με 3 διαφορετικούς ενισχυτές

1. marshal Slash signature
2. Marshall jcm 800
3. Άγνωστο

εγώ απλά πιστεύω οτι είναι ενας ενισχυτής και μία κιθάρα (δεν ξέρω τι ακριβώς)
και απλά αφήνουν εμάς τους ****κες να ψαχνόμαστε και να gasonomaste.

156
δηλαδή... πειράζει που μου αρέσει πολύ; όχι για να την παίξω βέβαια ποτέ... αλλα μου αρέσει.

157
αα πολύ απλό... περιμένεις καμια εικοσαετία:Ρ


(αφου δεν σου κάνουν τόσες λύσεις που σου πρόσφεραν τα παιδιά:Ρ)

158
τελικά τι απόφαση πήρες; για να ξέρουμε και εμείς:Ρ

159
γιατί... με αυτή τη γυναίκα που χω μπλέξει... όχι ηχομόνωση... μετακόμιση χρειαζομαι

Αυτό μπορούμε να το βγάλουμε σε ξεχωριστό thread :)

"Τι λέει το έτερο ήμισυ για την ...αρρώστια σας με την κιθάρα;"

Η πατρότητα του θέματος ανήκει στο φίλο cyclo, οπότε μπορεί να το ποστάρει αν θέλει

=) μπααα άσε καλύτερα δεν θα ήθελα να συμμετέχω σε μια τέτοια συζήτηση:Ρ

160
καλα το γελάτε...

εμένα με κόβω σε μερικά χρονάκια να αφήνω τη μπάντα και να είμαι "συλλέκτης"
γιατί... με αυτή τη γυναίκα που χω μπλέξει... όχι ηχομόνωση... μετακόμιση χρειαζομαι

161
έτσι λες εσύ ε; :):)



162
έχεις το email του θείου κολλέκτορα; :Ρ

έχω κάτι vintage πράγματα για πούλημα:Ρ

163
δεν είπα EG600 αλλα EG500 :)

πάντως πραγματικά, υπάρχουν γιαπωνέζικα που
ανεξαρτήτως τιμής βάζουν τα γυαλιά σε πολλές αμερικάνες


164
τα ηλεκτρικά έχουν αντιγράψει.

η B.c Rich είναι set neck
η δε Greco είναι one piece

165
Αν θέλεις μια γνώμη πάντως δώσε τα 400 για μια κιθάρα που θα είναι les paul και ας μην γράφει gibson στο headstock.


Εκτός από Epiphone υπάρχουν και οι Tokai, Greco, κλπ. Υπάρχουν αρκετά threads στο site αυτό και όλοι συμφωνούν για την πολύ καλή ποιότητά τους και το value for money.

Είναι παγίδα να πάρεις μια "μαϊμού" Gibson μόνο και μόνο για το logo στο headstock. Θα είναι ένα κακό όργανο που σε λίγο καιρό θα θέλεις να του βάλεις φωτιά και να το κάψεις.

Αν θέλεις δες και αυτό στα μεταχειρισμένα  ::)
http://forum.kithara.gr/index.php?action=classifieds;sa=view;id=5167



φοβερό όργανο!:) θα σου πρότινα ανταλλαγή αν είχες την Super Real η καμιά Fujigen EG500, EG800

εγώ εχω μια του 1977 long tenon:)

166
πιστεύω ότι κάνεις πολύ καλή δουλειά φίλε μου.
με το ρόλο του ακροατή σου λέω εντελώς φιλικά
οτι πρέπει να συμμετέχεις με το κοινό περισσότερο.
και είναι το μοναδικό πράγμα που πρέπει να βελτιώσεις.

και επίσης. αν κάτι δεν σου πάει σωστά στο βίντεο, κάτσε να το ξαναγράψεις.


προσωπικά θεωρώ οτι είσαι πολύ μπροστά!!

167
φίλε μου... το πρόβλημα σου είναι απλό...

θα σου απαντήσω με ενα αρχαίο ρητό.

υπάρχουν δύο ειδών κιθαρίστες. Αυτοι που παίζουν με Gibson, και αυτοί που θα...

πάρε μια Les paul εκεί. κόλλα της 2 EMG 81/81 και να φάνε σκόνη:)

168
παιδιά για να πω την αλήθεια ούτε και εμένα μου αρέσει.
και πιθανόν να ήταν μούφα αλλιώς θα είχαν βγει κιάλλες τέτοιες.
ή... μπορεί και όχι:)

169
Ασχετο θα σε βοηθησουν στο θεμα κουρδισμα πιο εμπειροι απ μενα..εγω εχω ενα κυρδιστιρι το οποιο ειαι και αυτοματο..ασε που πλεον εμαθα καπόιες χορδες να τις κουρδιζω με το αυτι..
το 44ohz, το hz δηλωνει τις συχνοτητες..μην το πειραξεις...
γιατί κάποιες χορδές και όχι όλες τις χορδές; :Ρ

170
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας.
Να πω οτι δεν αναφερομαι στις Zemaitis-greco αλλα στις vintage greco δεκαετιας 70-80
Παντα μεταχειρισμενες.
Και οσο και να εψα3α τετοια greco ακριβη δεν βρηκα!

κιόμως εγώ βρήκα:)
2500 ευρώ

Greco 1980


μην πει κανείς οτι έχει τέτοιο όργανο... σκοτώνω για κάτι τέτοιο σας το λέω.

όπως βλέπετε έχει 7 switches και 6 pots. (άντε βγάλε άκρη εσύ τώρα:Ρ)


και έτσι για την ιστορία....


είναι και one piece wood (νομίζω:Ρ)

171
Ένα βασικό στοιχείο για τον ήχο των gibson (άρα και των flying v) είναι το γεγονός ότι έχουν σώμα απο μαόνι.

Η tokai που παραθέτεις έχει alder σώμα που διαφέρει ηχητικά απο το μαόνι..(απο alder συνήθως κατασκευάζονται strats και teles..)

Απο θέμα ξύλων λοιπόν δεν είναι και τόσο flying V...
οι παλιές Gibson Flying V ήταν και εκείνες απο μαόνι;  ;D ;D

172
ωραίος ο φίλος αλλα δεν το βλέπω να είναι πιο φτηνός. τις ίδιες τιμές έχει. μη σου πω οτι έχει και περισσότερα σε μεταφορικά

173
Όλοι το παθαίνουν

Υπάρχουν πάρα πολλοί λόγοι για τους οποίους μπορείς να μείνεις στάσιμος.

1. Λανθασμένη τεχνική
2. Λάνθασμένη μεθοδολογία μελέτης
3. Έλλειψη υλικού για μελέτη.

Πολύ σημαντικοί λόγοι. Το 3 ευτυχώς διορθώνεται με το Internet. Για το 1-2 πρέπει να πάρεις γερές βάσεις απο δάσκαλο.

εγώ πάντως με αυτά τα 3 πορεύομαι τόσα χρόνια:Ρ =)

174
και τώρα ενα σημαντικό tip αν θέλετε να ρίξετε ενα ημιτόνιο το κούρδισμα της κιθάρας σας. δηλαδή απο E --> D# --> D --> C# --> C κτλ κτλ...

χτυπάτε την αρμονική στο έβδομο τάστο (βλέπε το απο πάνω σχήμα) στην δεύτερη χορδή
και προσπαθείται να κουρδίσετε την αρμονική στο πέμπτο τάστο της τρίτης χορδής.

επαναλαμβάνεται την ίδια διαδικασία ως ώτου φτάσετε στη E μπάσσο.
κουρδίζεται την E καντίνι με την E μπάσσο,
και τέλος με την πρώτη διαδικασία την πρώτη με τη δεύτερη χορδής


Υ.Γ ξαναδιάβασέ τα για να τα καταλάβεις καλά:Ρ

175
παιδιά όλα τα παραπάνω ωραία φαίνονται. αλλα σε μια κακοσεταρισμένη ή καθόλου σεταρισμένη κιθάρα είναι χάλι μαύρο το κούρδισμα της επόμενης χορδής σύμφωνα με το πέμπτο η τέταρτο τάστο της προηγούμενης.

επομένος... ή ψάξτε να βρείτε μία μία τις νότες και κουρδίστε μία προς μία (guitar pro, κάποιο τραγούδι), ή διαφορετικά κουδριστήρι...

τώρα αν έχετε καλοσεταρισμένη κιθάρα.

πιστεύω πως ο καλυτερος τρόπος να κουρδίσεις είναι με αρμονικές
τι εννοώ:

αρμονική στο 5ο τάστο = αρμονική στο 7ο της απο κάτω χορδής (γεωμετρικά και όχι τονικά)
* το παραπάνω δεν ισχύει στο συνδιασμό 2ης και 3ης χορδής λόγο διαφοράς κουρδίσματος.
και μια ταβλατούρα :)

  αρμονική    5ο    7ο
E  -  -  -  -  -E  -  -B  -  -  - 
B  -  -  -  -  -B -  -F#  -  -  - 
G  -  -  -  -  -G  -  -D  -  -  - 
D  -  -  -  -  -D  -  -A   -  -  -
A  -  -  -  -  -A  -  -E[/u]  -  -  - 
E  -  -  -  -  -E  -  -B  -  -  - 

(αυτή η βλακεία μου πήρε πολύ ωρα με τα χρώματα κτλ:Ρ)

Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 14