Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Fourier

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 25
1
Οποιοδήποτε από τα δημοφιλή DAW (google search) είναι μια χαρά, δεδομένου ότι δεν έχεις εμπειρία και (αρχικά τουλάχιστον) θα περιοριστείς στην ηχογράφηση κιθάρας. Ξεκίνα με όποιο είναι εντός των οικονομικών δυνατοτήτων σου.

Ψάξε και στο πίνακα του φόρουμ για ηχογράφηση/στούντιο και δοκίμασε να ανοίξεις νέο θέμα - αν χρειάζεσαι - υπάρχουν άτομα που γνωρίζουν πολύ περισσότερα στο θέμα (αν τυχόν παρακολουθούν ακόμα το φόρουμ  :))

2
Πολύ καλό!

Το "σόλο" του Gers είναι αδύνατο να αναπαραχθεί (ούτε και ο ίδιος δεν ξέρει τι παίζει) αλλά το πλησίασες εντυπωσιακά καλά. Δεν σου βγήκαν καλά οι αρμονικές στην αρχή (είναι και θέμα τύχης), το πιο πιθανό έιναι το σόλο στο δίσκο δεν είναι "one take" και οι αρμονικές που ακούμε είναι το καλύτερο αποτέλεσμα μετά από πολλές προσπάθειες

Άψογος στο σόλο του Murray, εκτός από κάτι ανοιχτές χορδές που δεν κάνεις mute.

Παιχτικά το έχεις, ώρα να αναβαθμίσεις το πως ηχογραφείς. Unistall το audacity  ;D, πάρε ένα DAW της προκοπής, και αφιέρωσε λίγο χρόνο στο πως να ηχογραφείς κιθάρα, eq., mixing,  κτλπ (δεν είναι τίποτα το δύσκολο). Ο raw ήχος της κιθάρας σου είναι πολύ καλός αλλά το mix με το backing track είναι επιπέδου audacity  ;D

3
πολύ καλή προσπάθεια! Αυτό που λείπει από την εκτέλεση είναι λίγο περισσότερη "ζωντάνια" (vibrato, phrasing, κτλπ). Βέβαια, αυτά αποκτούνται με την πείρα, συνέχισε έτσι, δεν είσαι πολύ μακριά!

Ωραίος ήχος, τι χρησιμοποίησες?

4
Κατά την άποψή μου, το ιδανικό πρόγραμμα μελέτης είναι αυτό το οποίο δεν σε απωθεί από το να πιάσεις την κιθάρα. Από ότι καταλαβαίνω, αυτό ισχύει στην περίπτωσή σου, οπότε είσαι μια χαρά. Αν λες ότι βλέπεις βελτίωση, τι άλλο παραπάνω να ζητήσεις? :)

Αυτό που θα πρότεινα επιπλέον είναι, όσο σου επιτρέπει ο χρόνος σου, συναναστροφή ("τζαμάρισμα") με άλλους μουσικούς (οποιουδήποτε επιπέδου, όχι απαραίτητα με "δάσκαλο").

Μην απορρίπτεις πάντως την επιλογή του δασκάλου. Από ότι καταλαβαίνω έχεις την ωριμότητα να θέσεις τους όρους στον δάσκαλο (π.χ., τι σε ενδιαφέρει να μάθεις, πόσο χρόνο έχεις κτλπ). Η μεγαλύτερη βοήθεια από το δάσκαλο είναι όχι τόσο στο να σου πει "τι να μελετήσεις" (αυτό το κάνεις ήδη μόνος σου μια χαρά) αλλά να σου δώσει feedback σχετικά με την πρόοδό σου, εντοπίσει λάθη στην τεχνική σου, κτλπ, ώστε να κάνεις άμεσα διορθωτικές κινήσεις, αν χρειάζεται. Αν μαθαίνεις αποκλειστικά μόνος σου, αναπόφευκτα θα σου πάρει χρόνο να αντιληφθείς λάθη που κάνεις στην τεχνική σου και κανείς δεν στα επισήμανε.

5
Πολύ καλό! Χαλαρή συζήτηση, όπως αρμόζει για podcast, συνοδευόμενη με πολύ και χρήσιμη πληροφορία!

Δύο παρατηρήσεις (και οι δύο αφορούν το επ. 2):
  • σου ξέφυγε και είπες ότι η Φα ματζόρε έχει 6 διέσεις.
  • ο όρος "30 τονικότητες/κλίμακες" που αναφέρεις στο τέλος είναι αμφισβητήσιμος. Αντί αυτού, θα ανέφερα περί 15 οπλισμών και 12 τονικοτήτων (δεν διακρίνω μεταξύ ματζόρε και μινόρε τονικότητας). Λεπτομέρειες...
followed  :)

ΥΓ.: thanks για τον όρο "καβλτσέκι", πρώτη φορά τον άκουσα. Θα τον ενσωματώσω στο λεξιλόγιό μου, όχι απαραίτητα αποκλειστικά για μουσική ορολογία... ;D

6
Δεν διαφωνώ σε τίποτα από όσα είπες. Απλά ισχυρίζομαι ότι με την εξάσκηση, αυτό που στην αρχή είναι άβολο και αφύσικο, θα καταλήξει να είναι φυσιολογικό.

Θυμάμαι όταν είχα πρωτοπιάσει (δεξιόχειρη) κιθάρα είχα εκπλαγεί γιατί μου ερχόταν πιο φυσική η "αριστόχειρη" εκδοχή. Σημείωσε οτι είμαι δεξιόχιερας  ;D Τώρα θα μου πείς, αν είχα πάρει αριστερόχειρη κιθάρα θα είμουν καλύτερος παίχτης ή θα μάθαινα πιο γρήγορα.... ποιος ξέρει...  :)

7
Μία ακόμα ερώτηση είμαι αριστερόχειρας αυτό σημαίνει ότι πρέπει να πάρω κιθάρα για αριστερόχειρες???

Ο δάσκαλος μου είπε ότι δεν παίζει κανένα ρόλο απλά θα ήθελα και την γνώμη σας σύμφωνα με την εμπειρία που έχετε.

Συμφωνώ με τον δάσκαλό σου. Η διάκριση σε "αριστερόχειρα"/"δεξιόχειρα" έχει περισσότερη σημασία σε ενέργειες που γίνονται με το ένα χέρι όπως "κρατάω το μολύβι ή το πιρούνι". Το να πάιξεις κιθάρα είναι κάτι πολύ πιο πολύπλοκο και απαιτεί συγχρονισμό και προσπάθεια και από τα δύο χέρια. Το ένα χέρι στην ταστιέρα το άλλο να χτυπάει τις χορδές (με πένα ή δάκτυλα). Και τα δύο χέρια είναι εξίσου σημαντικά, δεν έχει νόημα να κάνεις διάκριση μεταξύ τους (και συνεπώς συζήτηση περί δεξιόχειρα/αριστερόχειρα)

Σίγουρα στην αρχή το ένα χέρι θα είναι πιο "αδύναμο" από το άλλο και αυτό ισχύει σε όλους μας (ανεξάρτητα δεξιόχειρας/αριστερόχειρας). Θα το δουλέψεις και θα το ξεπεράσεις (όπως όλοι μας). Όχι ότι είναι κακό να παίξεις αριστερόχειρη κιθάρα, αλλά - γνώμη μου - πρέπει να είσαι απόλυτα σίγουρος ότι αυτό σου ταιριάζει. Έστω και αν αυτό σημαίνει ότι ξεκίνησες να μαθαίνεις δεξιόχειρη κιθάρα και άλλαξες γνώμη.

Δεν πηγαίνω κόντρα σε αυτά που λέει ο GVen, απλά παραθέτω μια άλλη άποψη  :) Καλή αρχή, ότι και αν επιλέξεις

8
Καινούριο DREAM THEATER!!!

https://m.youtube.com/watch?v=V462IsOV3js

Βασικά χρειάζεσαι να το ακούσεις 10 φορές για να εξοικειωθείς με το κομμάτι  :D, αλλά αξίζει τον κόπο!

9
Είσαι σίγουρος ότι ο spider jam μπορει να φορτώσει αρχεία .hlx (line 6 helix)? 'Εχω την εντύπωση ότι τα αρχεία αυτά ειναι συμβατά μόνο με το helix.

10
Ωραίος! Ίσως να δοκίμαζες να ντούμπλαρες το φωνητικό "solo" με την κιθάρα.

11
Έχεις ψάξει έτοιμα gr5 presets (όχι τα default του προγράμματος που πάντα είναι της πλάκας)? Δεν γνωρίζω την κοινότητα του gr5 αλλά είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν πολλά presets εκεί έξω με ονομασίες τύπου "metal", "metallica", "enter sandman", κτλπ, από άλλους κιθαρίστες. Δοκίμασε όσα περισσότερα μπορείς, δεν μπορεί, θα βρεις κάποιο που είναι κοντά στο ήχο που φαντάζεσαι. Πατώντας σε αυτό το preset θα κάνεις μικροδιορθώσεις ώστε να το προσαρμόσεις στα μέτρα σου.

Επίσης στο youtube είμαι σίγουρος ότι θα βρεις πολύ υλικό για το πως να φτιάξεις καλό ήχο στο gr5.

Σωστή η παρατήρηση του Απόλλων, δοκίμασε να παίξεις και με το ύψος των μαγνητών.

Ο εξοπλισμός σου (κιθάρα, "ενισχυτής") είναι super, μπορείς να βγάλεις ηχάρα άνετα. Με δύο μήνες εμπειρία βέβαια, δεν έχει και πολύ σημασία ο ήχος, αφού έτσι και αλλιώς δεν έχεις την τεχνική να τον αξιοποιήσεις (φάλτσες νότες, ανοιχτές χορδές να ακούγονται, βαβούρα... όλοι περάσαμε από αυτό το στάδιο  ;D). Κάνε λίγο υπομονή και σιγά σιγά θα δεις βελτιώση και στο παίξιμό σου και στον ήχο σου (πάνε παράλληλα αυτά).

12
Συμφωνώ απόλυτα με τον GVen. Αν έχεις πρόβλημα με τον ήχο σου, θα κοιτάξεις πρώτα να βελτιώσεις αυτό που γενικά αποκαλούμε "ενισχυτή". Με τι ενισχυτή/ηχεία παίζεις? Τι είδος μουσικής σε ενδιαφέρει?

13
Πολύ καλό!

Περιέργο, ενώ παίζεις τις γρήγορες φράσεις εντυπωσιακά, το παίξιμό σου στα "εύκολα" μελωδικά σημεία είναι πολύ χλιαρό (σε σχέση με το γενικότερο ύφος του κομματιού), ρίχνοντας πολύ την ενέργεια του κομματιού κατά την διάρκειά τους. Ίσως να δοκίμαζεις με πιο δυναμίκο (ευρύ) vibrato ή/και τροποποίηση της μελωδίας που μου φαίνεται μουσικά λίγο αδύναμη και φλύαρη.

Νομίζω ότι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης κάποιων μικρών σημείων στο κομμάτι για να είναι το τελικό αποτέλεσμα εξαιρετικό (τα βασικά στοιχεία για αυτό υπάρχουν ήδη)

Φιλικά

14
Πολύ ενδιαφέρον. Όντως, αυτός είναι ο βασικός λόγος που χρειάζεται ο κιθαρίστας (μουσικός γενικότερα) την καθοδήγηση από δάσκαλο και, πιο γενικά, την συναναστροφή με άλλους μουσικούς. Αναπόφευκτα όποιος ασχολείται μόνος του θα "κολλήσει" κάποια στιγμή, όχι μόνο επειδή δεν ξέρει πως να ξεπεράσει τα εμπόδια (συνήθως τεχνικά) που και ο ίδιος αναγνωρίζει αλλά γιατί έχει θεμελιώδεις αδυναμίες (τεχνικές αλλά και μουσικές) που δεν είναι σε θέση να αναγνωρίσει. Μιλάω εκ πείρας...  ;D


15
να ξερεις οτι το 90 τα εκατο των μαθητων μου,με το που μαθαινουν τα πρωτα ακκορντα, μου ζητουν να τους δειξω Παντελιδη,Ρεμο και Γονιδη..
Οι εννοιες blues, rock,metal κλπ τους ειναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ αγνωστες..Και αναφερομαι σε ηλικιες απο 8 μεχρι 25!!
Πραγματικα σου μιλαω,δεινω μαχες για να τους ψησω να ακουσουν οτιδηποτε αλλο περα απο τραπ και σκυλαδικα..

Αυτά είναι... Δεν μου κάνει τόσο εντύπωση που blues/rock/metal είναι πια ξεπερασμένα (αν και δεν περίμενα σε τόσο μεγάλο βαθμό), όχι και Γονίδη όμως...  :D

Ωραίο το βίντεο.

16
@BitCollector 99% δικό σου post ήταν αυτό που αναφερόμουν παραπάνω  ;D

Συμφωνώ 100% σε αυτά που γράφεις. Μπράβο στον Grady που αποκάλυψε το μυστικό (και ουσιαστικά ξεμπρόστιασε κάτι tutorial videos από Μalmsteen και άλλων που όντως το έκαναν πράξη και δεν το έλεγαν - πιθανώς δεν το καταλάβαιναν οι ίδιοι, πιθανώς δεν το αποκάλυπταν στρατηγικά).

Όντως ο Grady είναι παιχταράς και απόδειξη ότι η τεχνική δουλεύει. Αλλά αυτό το βλέπω και από το δικό μου παίξιμο. Πλέον μπορώ αβίαστα και με καθαρότητα να παίξω γρήγορα licks όπως αυτά του Petrucci, π.χ., κάτι μικρά runs που κάνει περιοδικά στο "pull me under" ή το παρατεταμένο χρωματικό lick στο τέλος του solo του "under a glass moon". Παλιότερα, όταν ήταν ώρα να τα παίξω αυτά, έπρεπε πρώτα να πάρω βαθιά ανάσα, να με λούσει κρύος ιδρώτας και τελικά να παίξω το lick άθλια  ;D.

17
Λάθη και προτάσεις / bots
« στις: 28/02/21, 09:18 »
Τυχαία έπεσε το μάτι μου στους "συνδεδεμένους" και βλέπω κάτι τυχαία username, τα οπόια όλα είχαν εγγραφεί σήμερα με διαφορά μισής ώρας. Στα στατιστικά του forum αναγράφονται 170 νέα μέλη σήμερα μέχρι τώρα (9:15 ώρα Ελλάδας). Χλωμό το κόβω το νούμερο να είναι αλήθινό.

Όχι ότι πειράζει, αλλά η παρουσία τους δεν αντικατοπτρίζει την πραγματική (ακόμα πιο μικρή) δραστηριότητα του forum...

18
Γεια χαρά σε όλους!

Μετά από ατελείωτες ώρες εξάσκησης είχα καταλήξει στο συμπέρασμα ότι απλά δεν έχω το ταλέντο να παίξω γρήγορες φράσεις (με πένα) σαν αυτές του Petrucci, Gilbert, Vai κτλπ. Ενώ το χέρι μου που παίζει στην ταστιέρα (το αριστερό στην περίπτωσή μου) είχε αποκτήσει την απαραίτητη ταχύτητα (το οποίο φαίνόταν από τα ligato licks που μπορούσα να παίξω) το χέρι που κρατούσε την πένα δεν μπορούσε να ακολουθήσει όταν γινόταν αλλαγή χορδής.

Επεστρέφοντας στην κιθάρα μετά από χρόνια απραξίας, ανακάλυψα οτι δεν είναι θέμα "ταλέντου" (μόνο) αλλά (κυρίως) τεχνικής, την οποία ο καθένας μπορεί να εκτελέσει (μετά από εξάσκηση προφανώς). Το μυστικό λέγεται "pick slanting" και, πραγματικά, είναι το κλειδί για γρήγορα licks, όχι μόνο για shredding φράσεις αλλά blues licks, κ.τ.λ.π. ΟΛΟΙ οι γνωστοί shredders κάνουν χρήση αυτής της τεχνικής, το πιο πιθανό χωρίς να το καταλαβαίνουν (και αυτό τους έκανε "ταλέντα").

Η "ανακάλυψη" της τεχνικής μάλλον χρεώνεται στον Troy Grady, ο οποίος έχει στο youtube μία σειρά από εξαιρετικά video ("breaking the code") τα οποία συνιστώ ανεπιφίλακτα. Μάλλον το καλύτερο breakdown της τεχνικής είναι το παρακάτω video από τον Ben Eller:

https://www.youtube.com/watch?v=9B4Ta6tyxr4&t=651s

Είχα δει τον όρο pick slanting να αναφέρεται στο forum, αλλά θεώρησα χρήσιμο να υπάρχει ένα dedicated thread για αυτή την τόσο σημαντική τεχνική.

Καλό shredding!  8)

Υ.Γ.: υπάρχουν και άλλα δύο "κλειδιά", τα "economy picking" και "selective picking", αλλά το "pick slanting" είναι μαλλον το πιο βασικό. Τα youtube κανάλια που ανέφερα παραπάνω έχουν πολύ καλά βίντεο και για αυτές τις τεχνικές.

19
Πολύ καλό! Εξαιρετική παραγωγή και ενορχήστρωση και τα σόλο στο τέλος απολαυστικά. Τέτοιο επίπεδο θα περίμενα από επαγγελματία μουσικό (είσαι?  :) )

Θα πρότεινα να έκλεινες το κομμάτι με το θέμα που ακούγεται στο 0:44, αν και το κλείσιμο σε στυλ Eric Johnson / Robben Ford που επέλεξες είναι πολύ εντυπωσιακό.


20
Πολύ καλό! Συμφωνώ και εγώ ότι η φωνητική ερμηνεία είναι το πιο αδύναμο στοιχείο. Όντως υπάρχουν τεχνικά θέματα με τα φωνητικά, αλλά το κυριότερο είναι ότι η ερμηνεία είναι "flat" από την αρχή ως το τέλος. Θα περίμενα μετά το σόλο περισσότερο συναίσθημα στα φωνητικά. Ίδιο σχόλιο και για την ενορχήστρωση που τα "φανερώνει" όλα πολύ νωρίς. Δεν υπάρχει κορύφωση στο κομμάτι.

Ίσως αυτό να οφείλεται και σε κάποιες αδυναμίες της σύνθεσης. Επαναλαμβάνεις ένα κουπλέ και ένα ρεφραίν για 3.5 λεπτά με μία πολύ μικρή παρένθεση ενός σόλο που έχει και αυτό βάση τα προηγούμενα (πολύ καλό το σόλο). Ίσως να δοκίμαζες να εισαγεις μία γέφυρα μεταξύ κουπλέ-ρεφραίν ή ένα "middle section" στο κομμάτι με διαφορετική αρμονία ή/και ενορχήστροση ή/και ρυθμό.

Πέρα από αυτές τις λεπτομέρειες, αξιοπρεπέστατη δουλειά!

21
Το βιβλίο της τεχνικής δεν το έχω διαβάσει, αλλά από το όνομα του συγγραφέα και τα περιεχόμενά του, είμαι σίγουρος ότι θα είναι μια χαρά. Το βασικό είναι το παιδί να έχει από μόνο του την διάθεση να ασχοληθεί, όποιο βιβλίο και να του δώσεις δεν θα έχει μεγάλη διαφορά. Αυτό που δεν είμαι σίγουρος είναι αν τα παιδιά της ηλικίας του έχουν πλέον "ξεπεράσει" τα βιβλία και προτιμούν youtube. Θα πόνταρα στο youtube, αλλά σίγουρα το βιβλίο δεν θα πάει στα αζήτητα και είναι καλό δώρο.

Θα συνιστούσα να αποφύγεις το βιβλίο για την ιστορία της μουσικής. Αποκλείεται 14 χρονών παιδί να το ενδιαφέρει να διαβάσει για την αντίστιξη στην αναγέννηση, την εμφάνιση της τονικής αρμονίας το 17ο αιώνα και τα δομικά στοιχεία της σονάτας το 18ο αιώνα.

Η βιογραφία ακούγεται πολύ καλή ιδέα αλλά σιγουρέψου ότι τα περιοχόμενά της και οι περιγραφές της είναι κατάλληλες για την ηλικία και τον χαρακτήρα του.

Ίσως περιορίσου στο ένα από τα δύο βιβλία, δύο βιβλία "με τη μία" μου φαίνονται πολλά. Εσύ ξέρεις καλύτερα, φυσικά.

Καλές γιορτές!

22
Ωραία προσπάθεια και πολύ γενναιώδορο να διαθέσεις το βιβλίο δωρεάν! Μερικές παρατηρήσεις που μου ήρθαν στο μυαλό "ξεφυλλίζοντάς" το στα γρήγορα
  • Αρχικά νόμιζα ότι τα διαγράμματα με τους δαχτυλισμούς είναι όλα λάθος (typo) έως ότου αντιλήρθηκα ότι ήταν "ανάποδα". Πρώτη φορά βλέπω διαγράμματα με αυτήν τη διάταξη των χορδών. Δεν ξέρω, θεωρείς ότι αυτή η αναπαράστηση είναι πιο "φυσική"? Προσωπικά με αποσυντόνισε τελείως (τώρα κατάλαβα τι τραβάνε οι αρίστεροχειρες  ;D)
  • Στο κεφάλαιο του σόλο με πεντατονικές, έχεις ωραία παραδείγματα εφαρμογής "πάνω" από κάθε συγχορδία της αντίστοιχης πεντατονικής. Νομίζω ότι θα μπορούσες να προσθέσεις και την χρήση της minor πεντατονικής όχι μόνο πάνω σε minor αλλά και σε major συγχορδίες (ειδικά αν είναι εβδόμης όπως στο παραδοσιακό blues).
  • Το παράδειγμα χρήσης της blues κλίμακας μου φαίνεται ελλιπές. Υπονοεί ότι δεν "μπορείς" να την χρησιμοποιήσεις πάνω από τις κλασσικές minor/major συγχορδίες, και σίγουρα η επιλογή να την χρησιμοποιήσεις πάνω από την diminished αποκλείεται να την καταλάβει ο αρχάριος. Ίσως ένα άλλο παράδεισμα ή/και μια εκτενέστερη εξήγηση θα ήταν προτιμότερα[\li]
Τα παραπάνω φιλικά, το περιεχόμενο του βιβλίου είναι πολύ αξιόλογο.

23
Ναι γνωρίζω για το studio και το ardour, αλλά, τι να σου πω, δεν μου γεμίζουν το μάτι. Από την άλλη, δεν τα έχω τσεκάρει στην πράξη, και το πιο πιθανό είναι να είναι το πρώτο που θα κάνω αν υπάρχει έστω και μια μικρή πιθανότητα να αποφύγω τα windows...

Ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια!

24
@panixgr To software κομμάτι του εξοπλισμού μου είναι ο άγνωστος Χ, μιας και το λαπτοπ που έχω αυτόν τον καιρό δεν το έχω ποτέ τεστάρει στο θέμα audio processing. Δεν περιμένω να τα πάει ιδιαίτερα καλά, ανοιχτό το ενδεχόμενο να βρεθώ να το αναβαθμίζω για αυτό το λόγο... Δεν ξέρω αν μπορώ να αποφύγω τα MS windows (είμαι σε ubuntu χρόνια τώρα) αλλά φοβάμαι ότι ειναι η μόνη επιλογή που έχω, μιας και δεν υπάρχει daw της προκοπής για linux (ναι, το ξέρω ότι παίζεις σε linux, θαυμάζω το κουράγιο σου!)

@BitCollector Ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις, πολύ ενδιαφέρουσες και οι δύο! Κοίτα να δεις που από εκεί που θα χτύπαγα ότι να 'ναι, τώρα περνάω ώρες τσεκάροντας specs και reviews (αλλά είναι διασκεδαστικό! :)) Ναι, ο χώρος είναι σίγουρα βασικό κριτήριο για την επιλογή monitors. Ευχαριστώ και πάλι!

25
@panixgr Ευχαριστώ για το σχόλιο! Μαζί σου, απλά είπα να το ψάξω λίγο και να ξεφύγω από την λογική (που ακολουθώ συνήθως) "πάρε ότι να 'ναι, θα την κάνεις την δουλειά σου" :)

@Πέτροc Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, ήταν αυτό που έψαχνα! Εκτιμώ πολύ το εύρος των επιλογών που έγραψες, μου έδωσαν μια πολύ καλή αρχή για να το ψάξω περισσότερο (ήμουν τελείως άσχετος)! Το Audient φαίνεται πολύ καλή λύση, βλέπω μόνο κάποια παράπονα για το latency του (αλλά έχοντας ως σημείο αναφοράς το podxt, είμαι σίγουρος ότι θα μου φανεί σούπερ). Και πάλι ευχαριστώ!

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 25