Αποστολέας Θέμα: Line 6 Spider IV 15  (Αναγνώστηκε 10803 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kostasdante

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 61
    • Προφίλ
Line 6 Spider IV 15
« στις: 16/02/13, 23:27 »
Καλησπέρα, καταρχήν δεν ξέρω αν είμαι στην σωστή κατηγορία αλλά δεν ήξερα που αλλού να το φτιάξω το Thread.
Λοιπόν, είμαι αρχάριος και έχω έναν Line 6 Spider IV 15 και παίζω με μια Les Paul Epiphone Special Edition με 2 διπλούς humbucker pickups.
Όταν πάιζω καθάρα μ'αρέσει ο ήχος που βγάζει η κιθάρα μου, αλλά όταν βάζω gain, (περνώντας φυσικά στο "metal" η στο "Insane" Channel) ο ήχος που πέρνω είναι... Αν όχι χάλια, πολύ κακός. Ναι, λογικά φταίει και η κιθάρα που είναι κακής ποιότητας και ο ενισχυτής.
Πιστεύετε πως αν πάρω ένα Distortion pedal θα έχω καλύτερο ήχο? Η γενικά ότι άλλη λύση έχετε να μου προτείνετε είναι ευπρόσδεκτη.
Ευχαριστώ πολύ. :)

Edit: Εκτός του να αλλάξω κιθάρα η ενισχυτή, αυτά σκοπεύω να τα κάνω στο μέλλον όταν θα έχω λεφτά.
« Τελευταία τροποποίηση: 16/02/13, 23:29 από kostasdante »

Αποσυνδεδεμένος Spyros Delta

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1117
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • SpyrosDeltaVideos
Απ: Line 6 Spider IV 15
« Απάντηση #1 στις: 16/02/13, 23:51 »
Οχι, δεν θα κερδισεις τιποτα με τα πεταλακια σε αυτον το ενισχυτη. Καλυτερα θα ακουγονται τα δικα του (δεν ειναι κι ασχημα για την κατηγορια).
"Παιξε" με το EQ (treble bass middle) και φτιαξε τον ηχο. Κανε save στο τελος.
« Τελευταία τροποποίηση: 16/02/13, 23:53 από Spyros Delta »

Αποσυνδεδεμένος noe13

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1055
  • Φύλο: Άντρας
  • Slow must go on....!!!!
    • Skype - miflitaXD
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • Super Сasual Dating - Actual Girls
Απ: Line 6 Spider IV 15
« Απάντηση #2 στις: 16/02/13, 23:51 »