Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - sfanfan

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 26
1
Χαιρετώ το forum, έχουμε κάποιον στη Θεσσαλονίκη ή στη Β. Ελλάδα γενικά ο οποίος να ασχολείται με service ενισχυτών;


2
α) Δεν μίλησα για χρόνο, μίλησα για το πόσο δύσκολη διαδικασία είναι. Και δεν είναι, θέλει απλά προσοχή. Παράγοντες όπως εμπειρία και σωστός εξοπλισμός μειώνουν το χρόνο εκτέλεσης. Αλλά δεν είναι ο χρόνος το θέμα μας. Έθιξα καθαρά το θέμα δυσκολίας.

β) Ανέλυσα το σκεπτικό μου απλά. Δεν τον ξέρω τον φίλο ούτε την κιθάρα του, του πρότεινα αυτό που πιστεύω εγώ σωστό. Και για μένα, η αντικατάσταση οποιουδήποτε πράγματος πάνω σε μία κιθάρα, χωρίς λόγο, είναι όπως λες και εσύ, είναι μη επιθυμητό. Δεν μιλάω για βελτιώσεις σε μαγνήτες κτλ, αλλά για αχρείαστες επεμβάσεις. Επίσης αν αλλάξεις ένα τάστο, υπάρχει η πιθανότητα, μεγάλη, το τάστο που θα αλλάξεις να διαφέρει από τα υπόλοιπα. Δεν χρησιμοποιούν όλοι οι κατασκευαστές τα ίδια τάστα, τόσο σε κράματα όσο και διαστάσεις. Medium jumbo διαφέρουν από εταιρία σε εταιρία, και από supplier σε supplier. Αν σκεφτείς ότι οι περισσότεροι τεχνικοί έχουν μία γκάμα τάστων, είναι πολύ πιθανό να γίνει μία κατά προσέγγιση επιλογή τάστου. Θα έχει κάποιο πρόβλημα; Όχι αντιληπτό, αλλά θα χάσει τη συνοχή σε ότι έχει να κάνει με φθορές και τη μετέπειτα πορεία του σε σχέση με τα υπόλοιπα.

γ) Σου ξαναλέω πως όχι. Προσωπικά σετάρω τις κιθάρες μου σαύρες. Υπάρχουν περιπτώσεις που ένα σωστά κομμένο nut, δεν χρειάστηκε διόρθωση μετά από levelling, χωρίς να λέω ότι είναι κανόνας. Λέω απλά ότι συμβαίνει.

Όπως λες και εσύ το θέμα ενέχει προσωπική διαχείριση, σαν παίχτης μιλάω και εγώ πρωτίστως. Ο καθένας σκέφτεται διαφορετικά, η δική μου άποψη δημιουργήθηκε από το τι διάβασα και είδα από το φίλο που άνοιξε το θέμα.

Άλλωστε για αυτό ρώτησε, για να πάρει απόψεις, και η δικιά μου παραμένει ίδια. Το σωστό -για μένα- είναι η επιδιόρθωση και όχι η αντικατάσταση σε γενικές γραμμές, για να το κλείνουμε. 

3
Εξακολουθώ να πιστεύω ότι η καλύτερη λύση για την περίπτωση του φίλου είναι το levelling. To πιο πιθανό είναι να έχει και άλλα προβληματικά τάστα, και το levelling, μαζί με όλη την επακόλουθη διαδικασία θα τα λύσει. Ειδικά αν η κιθάρα είναι μετρίου/χαμηλού budget είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα έχει και άλλα θεματάκια που αργά ή γρήγορα θα βγουν στην επιφάνεια. Δεν το συζητώ αν είσαι ψείρας με το low action που εκεί όσο κατεβάζεις, φαίνονται και τα προβλήματα άμεσα. 

Για να σου απαντήσω:
α) Ούτε φασαρία είναι ούτε δουλειά ιδιαίτερη. Για να σε προλάβω, το τι χρεώνει ο καθένας για αυτό, είναι άλλο θέμα. Αλλά σαν διαδικασία δεν είναι ούτε το ένα ούτε το άλλο. Σίγουρα είναι πιο μεγάλη φασαρία από το να αλλάξεις χορδές για παράδειγμα.
β) Αφαιρούμε υλικό το οποίο δεν είναι σωστό γιατί υπάρχει ανομοιόμορφη φθορά ή πρόβλημα. Το μόνο σωστό είναι ότι όλα τα τάστα πρέπει να έχουν το ίδιο ύψος για να παίζει ιδανικά ένα όργανο. Όπως προείπα ειδικά αν η κιθάρα είναι μέσης τιμής και κάτω, οι πιθανότητες για προβλήματα σε τάστα ανεβαίνουν εκθετικά. 
γ) Εξαρτάται, έχω επιδιορθώσει αρκετά όργανα που δεν χρειάστηκε να ρυθμίσω το nut καθώς η διαφορά εν τέλη στο ύψος των τάστων ήταν αμελητέα.

Απλά η άποψη μου.

4
έχω να πω, οτι με οτιδήποτε απο αυτα αν κάνεις bend, το έχεις φάει μέσα σε μια βδομάδα.

Δύο επιλογές υπάρχουν αν το πρόβλημα είναι τόσο αισθητό που δημιουργεί πρόβλημα κατά το παίξιμο. Αλλάζεις το συγκεκριμένο τάστο, ή κάνεις ένα levelling όλη την ταστιέρα.
Η δικιά μου πρόταση είναι το δεύτερο.

5
Χέρι έβαλα για να διορθώσω το λάθος στα ηλεκτρικά, που αντέστρεψα 2 καλώδια, οκ εγώ το ήξερα το έκανα, άλλος μπορεί να έπρεπε να το πάει σε κάποιον τεχνικό. Αυτό το χρεώνω για μικρό φάουλ.

αν ήταν γνωστής εταιρίας και την είχες πάρει απο π.χ. Thomann δεν θα την επέστρεφες? Και αν όχι εσύ, τότε το 90% των αγοραστών θα το έκανε, ή τουλάχιστον θα έπρεπε!. Εμένα δεν μου φάνηκε μικρό φάουλ. Ηταν στα specs που του έδωσες το out of phase? Οχι. Τεστ ηλεκτρικών δεν έκανε πριν στην στείλει?


Ανάλογα, αν είναι κάτι που μπορώ να φτιάξω εγώ θα το διορθώσω, αν όλα τα υπόλοιπα με καλύπτουν. Αν τώρα έχει χοντρό πρόβλημα (σπάσιμο, κατασκευαστικό λάθος, προβληματικά Parts κτλ), έχει φύγει πίσω ασυζητητί. Αλλά αυτό το κάνω εγώ, κάποιος που δεν ασχολείται με τέτοια την επιστρέφει πίσω εφόσον υπάρχει αυτή η δυνατότητα.  Συμφωνώ μαζί σου, στα specs δεν είχα πει για οut of phase, οπότε το θεωρώ λάθος, αλλά minor.

Συγχώνευση μηνυμάτων: 06/08/18, 12:00
ΥΓ ετσι κι αλλιως ολες θελουν χερι για να ερθουν στα μετρα μας.


Ακριβώς αυτό.

Συγχώνευση μηνυμάτων: 08/06/18, 12:00
Καλόπαιχτη Σταύρο!

Χαίρομαι που το τόλμησες και σου βγήκε.

Πέρα από την ικανότητα του μάστορα, πάντως, έπαιξε θεωρώ μεγάλο ρόλο και το ότι ήξερες από πριν ακριβώς τι ήθελες (σε επίπεδο "βίδας"  ;D ). Αυτή η λεπτομέρεια είναι εξαιρετικής σημασίας, ώστε τελικά να φτάσει στα χέρια του πελάτη ένα custom-made όργανο που θα τον ικανοποιήσει. Για αυτό και συνήθως απαιτείται να έχουν περάσει πρώτα αρκετές κιθάρες από τα χέρια σου προτού προβείς σε μια τέτοια κίνηση, ώστε να ξέρεις τι θες από άποψης playability, αισθητικής, ήχου κ.λ.π. (π.χ. bridge type, neck profile, frets type, fretboard radius, etc.).

Ε, αν σε μια τέτοια περίπτωση προσθέσουμε κι έναν καλό οργανοποιό, τότε έχουμε ένα ωραίο αποτέλεσμα όπως αυτό που παρουσίασες!


Thank u mate! Νομίζω ότι το πιο σημαντικό είναι είναι αυτό, να γνωρίζεις τι θες, έτσι θα πάρεις και το καλύτερο αποτέλεσμα. Από εκεί και πέρα είναι στο χέρι του εκάστοτε μάστορα να στο κάνει πραγματικότητα, και εκεί φαίνονται τα skills του, είτε είναι κάτι απλό, είτε κάτι εξωτικό.

6
Χέρι έβαλα για να διορθώσω το λάθος στα ηλεκτρικά, που αντέστρεψα 2 καλώδια, οκ εγώ το ήξερα το έκανα, άλλος μπορεί να έπρεπε να το πάει σε κάποιον τεχνικό. Αυτό το χρεώνω για μικρό φάουλ.
Αλλά ποτέ μου δεν μου έτυχε κιθάρα που δεν έχω βάλει χέρι. Όλες μα όλες ήθελαν setup, από μικρορυθμίσεις έως "φτου και από την αρχή".
Ούτως ή άλλως, ιδανικό setup δεν υπάρχει, είναι τι βολεύει τον καθένα μας, οπότε λογικό.


Παιδιά ευχαριστώ πολύ, σας χρωστάω φωτογραφίες!

7
Λοιπόν final update:

Η κιθάρα έφτασε την προηγούμενη Παρασκευή, με το που ήρθε λοιπόν, την πήρα και πήγα στο φίλο μου το Βασίλη, ώστε να κάνουμε παρέα το unboxing και φυσικά να την δούμε και να την επεξεργαστούμε παρέα.

Η πρώτη εντύπωση με το που άνοιξα τη θήκη ήταν ..μεθυστική κυριολεκτικά διότι η μυρωδιά του nitrou ήταν έντονη. Η κιθάρα ήταν πανέμορφη, και προσωπικά θεωρώ ότι πέτυχε απόλυτα το χρώμα που είχα στο μυαλό μου (Candy Apple Red) και στο σώμα και κυρίως αυτό το vintage tinting που ήθελα στο μανίκι. Δεν την έχω ζυγίσει αλλά δεν την λες ούτε ελαφριά ούτε βαριά, αν και για γούστα μου, παίζω με όσο το δυνατόν ελαφρύτερα όργανα, θα το ήθελα λίγο πιο ελαφρύ το συγκεκριμένο.

Πριν καν την κουμπώσω, το πρώτο που είδα είναι το κόψιμο του nut, και το πώς ματσάρει ο λαιμός με το σώμα (neck pocket). Και στα δύο φαίνεται η εξαιρετική δουλειά του Nick, καθώς ειδικά στο θέμα neck pocket δεν έχω δει πιο απόλυτο ταίριασμα ακόμα και σε ακριβές Fender που έχω. Γενικά η αίσθηση που δίνει η κατασκευή του οργάνου είναι 5/5. Ψάξαμε την κάθε λεπτομέρεια του, και πραγματικά αν δεν είχε το logo να σε επαναφέρει στην πραγματικότητα, κάλλιστα θα μπορούσες να την μπερδέψεις με πολύ πολύ ακριβότερες κιθάρες. Επίσης μου έκανε εντύπωση ότι έφτασε σχεδόν κουρδισμένη και με το relief απόλυτο 0 όπως ζήτησα το Nick να το σετάρει.

Μάλιστα γενικό setup ήταν αξιόλογο και έκανα μόνο το fine tuning στα μέτρα μου, κάτι που με έκανε να παρατηρήσω ότι και η γενικότερη ταστοδουλειά είναι εξαιρετική. Χαμήλωσα το action σε γελοία επίπεδα, χωρίς απόλυτος κανένα dead spot, fretting out, σβήσιμο στα bends και τα γνωστά προβλήματα που μπορεί να προκαλέσουν προβληματικά ή κακοφτιαγμένα τάστα σε τέτοιες περιπτώσεις. Οι άκρες των τάστων είναι καλοδουλεμένες, το σωστό crowning συμβάλει στο όσο καλύτερο intonation μπορεί να έχει ένα όργανο με συμβατικά τάστα.

Το journeyman relic είναι love it or hate it κατάσταση, αν και με εντυπωσίασε η λεπτομέρεια που έδειξε που σε καμία περίπτωση δεν έχει ...καταστρέψει την κιθάρα, αλλά με πολύ συγκεκριμένες λεπτομέρειες πολύ πολύ μικρές απλά και μόνο δίνει αυτή την αίσθηση της χρήσης που μου αρέσει.

Κουμπώσαμε την κιθάρα στον ενισχυτή και το πρώτο πράγμα που κατάλαβα είναι ότι οι μαγνήτες δεν είναι εντελώς του γούστου μου, μιας και ήταν σχετικά low output, βγάζοντας αυτήν την stratocaster-ίλα αλλά χωρίς το απαραίτητο δάγκωμα που μου αρέσει. Its ok κανένα πρόβλημα, θα τους δώσω το χρόνο τους και αν δεν μου αρέσουν θα τους αλλάξω. Τα ηλεκτρικά άλλωστε είναι όλα επώνυμα (CTS, Switchcraft, CRL) οπότε μία αλλαγή μαγνητών είναι 10' δουλειά.

Το δεύτερο που πρόσεξα στα ηλεκτρικά είναι ότι η -αγαπημένη μου- θέση 4 (bridge + middle) ήταν out of phase (σκεφτείτε Peter Green LP mod), κάτι που κάνει τον ήχο εξαιρετικά thin με λιγότερο output κάτι που με εκνεύρισε καθώς είναι η θέση που ίσως χρησιμοποιώ περισσότερο. Φαντάστηκα τι μπορεί να φταίει οπότε δεν έδωσα σημασία και το σημείωσα για να το διορθώσω.


Πέραν αυτού, η κιθάρα κρατάει κούρδισμα ακόμα και με έντονη χρήση του tremolo, το μανίκι είναι εύκολο και γρήγορο και τα extra jumbo τάστα, απορώ γιατί δεν βγαίνουν σε μοντέλα παραγωγής! (καμία σχέση με τα jumbo των American Special, ή τα narrow jumbo των premium Mexico & USA μοντέλων).


Εν ολίγης, η κιθάρα με εντυπωσίασε, και έχουν περάσει πολλές από τα χέρια μου και τη συλλογή μου, και σίγουρα είναι μία ποιοτική κιθάρα, με καλό ήχο, όμορφη, και φυσικά έχει και το mojo του χειροποίητου κατά παραγγελία οργάνου. Για να πάμε στο δεύτερο αρνητικό που συνάντησα -και πείτε με περίεργο κτλ αλλά εμένα με πείραξε.

Η κιθάρα ήρθε σε μία ολοκαίνουργια gator Θήκη ασφαλείας, η οποία περιλαμβανόταν μέσα στην τιμή, όπως και τα έξοδα αποστολή (τρομερό αν αναλογιστείς ότι πλήρωσα 1150 ευρώ για μία χειροποίητη κιθάρα). Ρε Nick έκατσες και έφτιαξες την κιθάρα, βάλε και ένα παλιοχαρτο μέσα με την υπογραφή σου, μία ημερομηνία κατασκευής κάτι που να δείχνει την προέλευση του οργάνου, το logo του κατασκευαστή κτλ. Λεπτομέρειες αλλά το case candy όπως λέμε είναι αυτό που πληρώνεις πολλές φορές σε πολλαπλάσιας αξίας κιθάρες. Προσωπικά θα ήθελα κάτι, μία κάρτα, ένα χαρτάκι, οτιδήποτε με τα βασικά στοιχεία της κιθάρας, την ημερομηνία εκκίνησης και ολοκήρωσης της διαδικασίας, την υπογραφή του Nick, έτσι για το Mojo της ιστορίας όπως έγραψα. Η κιθάρα δεν έχει κάποιο serial number, ούτε κάποια υπογραφή, αναφέρει το έτος κατασκευής (2018) πολύ διακριτικά -και όμορφα- κάτω από το logo στο headstock.

Συνοψίζοντας, αν με ρωτούσε κάποιος αν θα τον πρότεινα, θα του έλεγα με 1000. Η κιθάρα με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο, και μάλιστα θαύμασα τη δουλειά του σε περιπτώσεις όπως neck pocket fit, τάστα, relic. Αν πάρω ποτέ άλλη κιθάρα θα ξανα είναι από τον κ. Oswald.

*Για την ιστορία να πω ότι όταν άνοιξα το pickguard για να διορθώσω το πρόβλημα, μερικές ημέρες αργότερα, και εν τέλη το αντικατέστησα ολόκληρο με ένα έτοιμο ίδιο (8hole 1ply white) που είχα ήδη στήσει με GAS Pickups και συγκεκριμένα το DG77 set που είναι από τους αγαπημένους μου μαγνήτες, και μου φάνηκε ότι αμέσως η κιθάρα έδειξε τον πραγματικό της εαυτό. Παρόλα αυτά διόρθωσα το λάθος στην καλωδίωση που είχε το δικό της pickguard και όταν ξαναλλάξω χορδές θα το τοποθετήσω εκ νέου για μία δεύτερη δοκιμή.

Θα βγάλω κάποια στιγμή καλές φωτογραφίες για να ανεβάσω, μέχρι τότε:



https://imgur.com/v7rAPHz
https://imgur.com/09eIWH0
https://imgur.com/QPqwBkr
https://imgur.com/Rvqpt7Y
https://imgur.com/44TfpSs
https://imgur.com/oQ9CAmU
https://imgur.com/ySzTGcP

8
damn it! Thank u @atav (φλουτσ)
Μάλλον με βλέπω για παραγγελία από έξω, αν θες κανά κομμάτι πες μιας και θα το βάλω...

9
Guys τα φώτα σας, ξέρετε που μπορώ να βρω κάτι τέτοιο στην Ελλάδα;



https://www.amazon.com/Black-Solderless-Locking-Jack-Pedalboards/dp/B01E8KXDTW

Thank u!!


10
η επιλογή χρώματος όπως είπα έγινε με βάση της red strat του Gilmour

Δεν ξέρω για σένα, αλλά για μενα, τα τάστα που μοιάζουν πράσινα στη τελευταία φωτό, σε συνδυασμό με το κόκκινο είναι κόλαση.


Χαχαχα είναι στην φάση του Levelling/recrowning οπότε τα έχει περάσει πράσινο μαρκαδόρο για τη διαδικασία. Λες ε? Βγαίνουν άραγε τάστα με χρώμα... ??

11
Τρελος συνδυασμος χρωματος και ταστιερας! Γενικα δειχνει κουκλα. Καλοπαιχτη να ειναι! Μια απορια εχω, ειμαι και ψυχαναγκαστικος βλεπεις, το κομματι μεσα στο πλαισιο δειχνει στο μερος του nut το τελειωμα του μπρατσου λοξα κομμενο ή ειναι η γωνια της ληψης τετοια;
https://postimg.cc/image/5gjycldqz/


Τώρα που το είπες όντως φαίνεται κάπως στη φωτογραφία. Θα στείλω ένα mail να δω τι παίζει, αν είναι κόλπο του φακού ή ...του μάστορα!
Η μόνη φωτογραφία που βρήκα που να δείχνει το συγκεκριμένο σημείο είναι κατά τη χάραξη, πριν μπει το nut, μου φαίνεται ok εκεί για δες και εσύ που το μάτι σου κόβει.
https://postimg.cc/image/8ej4ke6mj/


Θενκ γιου guys, η επιλογή χρώματος όπως είπα έγινε με βάση της red strat του Gilmour (@panixgr έχεις δίκαιο για την Knopfler! Δεν θυμάμαι αν είναι fiesta red ή CAR εκείνη). Τώρα αν θα μπουν και τπτ EMG SA πάνω, θα φανεί στο μέλλον :P


12
κουκλίτσα η κυρία.
νομίζω τελείωσε πιο σύντομα απ'ότι περίμενες αρχικά, ε;
άντε με το καλό να παραλάβεις και εννοείται εκτενές review , ηχητικά δείγματα κτλ κτλ...
Thank you @modfori


16 Φεβρουαρίου ξεκίνησε, και πιστεύω μέχρι τις 20-25 Μαίου να την έχω στα χέρια μου. Η αλήθεια είναι ότι έλεγα μέχρι αρχές καλοκαιριού καλό θα ήταν να έχει τελειώσει, και να που βγήκε. Η αρχική εκτίμηση ήταν 8-10 εβδομάδες, οπότε ήταν εντελώς μέσα στα όρια ο κύριος Oswald.


Τώρα μένει να έρθει και να τη δούμε/ακούσουμε από κοντά.
Θα ενημερώσω σχετικά μόλις την έχω στα χέρια μου.


13
Μικρό update.
O Nick με ειδοποίησε ότι η κιθάρα είναι έτοιμη. Θέλει μερικές ημέρες για να κάτσει, έχει κάνει το βασικό σετάπ, και αφού περάσουν μερικές ημέρες, και είναι όλα οκ, θα κανονίσει την αποστολή της. Φαντάζομαι να την έχω σε καμιά 20αριά μέρες στα χέρια μου με αποστολές κτλ κτλ.












14
Πέρασα από τη φάση της υπερβολής (Maple καπάκια με ωραία νερά, εξωτικά ξύλα κτλ), πραγματικά πλέον όλα αυτά δεν μου λένε τίποτα. Θέλω gloss χρώματα (το CAR είναι το αγαπημένο μου), απλές τεχνοτροπίες και γήινες επιλογές. Το CAR ειδικά με το vintage tinting που θα γίνει στο λαιμό θα φαίνεται κούκλα imho (έχουμε σαν πρότυπο την κόκκινη του Gilmour).


15
όχι 22 τάστα?


21 είναι αρκετά, για κάποιο περίεργο λόγο με βολεύει. Άλλωστε δεν φημίζομαι για τα τελειώματα των σόλο μου με bend τόνου στο 22ο τάστο..  ;D

16

Λοιπόν πετάω σε τυχαία σειρά (εννοώ χρονολογικά) μερικές φωτογραφίες που μου έχει στείλει κατά την επικοινωνία μας ο Nick.






















Μίας και υπήρχαν κάποια λεπτομέρειες και κατά τις διάρκεια της κατασκευής, αναφορικά κυρίως με το finish (vintage tinting στο λαιμό, journeyman relic γενικά) οπότε κυριολεκτικά είναι ένα work in progress.




17
Ε δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με το θέμα της φωτογραφίας, οπότε δεν τα ξέρω αυτά. Θα κάτσω αύριο να ενημερώσω το θέμα παιδιά. Ευχαριστώ @modfori

18
Μήτσο ναι έχουμε συχνή επικοινωνία, μου στέλνει φωτογραφίες από την κατασκευή κτλ. Είχα δοκιμάσει κάποια στιγμή να ανεβάσω photos εδώ από την πορεία μέχρι στιγμής, μέχρι που δεν τα κατάφερα και το παράτησα. Φαντάζομαι μέσα στο Μάιο λογικά θα είναι έτοιμη.

19
Well done Στέλιο! Όπως πάντα λαχταριστό παίξιμο και πολύ όμορφες μελωδίες! Ερώτηση το inlay της Solar, είναι αυτοκόλλητο ή χωνευτό;

20
Οκ.Παντος Σταυρο,με ολη μου την καρδια,μακαρι να βγει κιθαραρα και να την σκιζεις καθε μερα ολη μερα


Man thanks, δεν το συζητώ μακάρι να πάνε όλα καλά! Το άλλο πιο πάνω, επειδή ασχολούνται κάποιοι εδώ με DIY και πιάνουν τα χέρια σας με τα ξύλα, για αυτό το έβαλα, άσχετα με την κιθάρα μου. Και νομίζω ότι έχει ενδιαφέρον, τσέκαρε τα βίντεο της συγκεκριμένης κατασκευής κάποια στιγμή Δημήτρη, ειδικά εσύ θα το βρεις πολύ ενδιαφέρον που έχεις φτιάξει όργανο.

21
Δεν ανοιξα το λινκ γιατι μπαινω απο το τηλεφωνο.Τη μηχανιματα ρε παιδια;για καθε οργανο που φτιαχνει αγοραζει ξανα ολα τα μηχανηματα;
Αυτα τα παιρνεις μια φορα (και λιμες κτλ) και σε πανε χρονια


Ρε Μήτσο :P Ο τύπος απλά έκατσε και σχεδίασε το μικρότερο budget που θα χρειαζόταν αν καθόταν από την αρχή χωρίς κανένα εργαλείο κτλ, να φτιάξει μια κιθάρα. Το έκανε σαν tutorial κάτι, για όσους ασχολούνται. Προφανώς και δεν το κάνει σε κάθε build αυτό.

22
Το είδα χθες και το ανεβάζω για τους DIY τύπους του forum, ένα πολύ ενδιαφέρον excel που ανέβασε ο Nick στο site του.
Στο παρακάτω link μπορείτε να κατεβάσετε το συγκεκριμένο excel στο οποίο αναφέρει το κόστος και τους προμηθευτές όλων των πραγμάτων που χρειάστηκε για να φτιάξει μία telecaster από το 0. Και όταν λέω όλα, όπως θα δείτε στο excel ξεκινάει από τα μηχανήματα, λίμες, ξύλα, hardware κτλ. Το τελικό κόστος του είναι 1.292 ευρώ για μία κατασκευή τύπου tele.


Το βρήκα αρκετά ενδιαφέρον


μέσα λέει για body wood που παραπέμπει εδώ : https://guitarsandwoods.com/guitar-bodies
και για neck wood που εννοεί εδώ : https://guitarsandwoods.com/guitar-necks
και για ταστιέρα που εννοεί εδώ : https://www.guitarsupplies.nl/en/hals-onderdelen

είμαστε σίγουροι οτι δεν πρόκειται για partscaster? ή έστω partscaster με κάποια σχηματοποίηση  σε headstock, body, κάποιες κολήσεις, κτλ αλλά βασικά για έτοιμα κομμάτια ξύλο, με έτοιμες τρύπες για τάστα, κτλ κτλ?



@panixgr δεν βλέπω τα συγκεκριμένα link στο excel, αλλά το link του καταστήματος. Tα έχει κάπου και δεν τα βρίσκω; Το μόνο που καταλαβαίνω ότι έχει κάποια σχηματοποίηση είναι η ταστιέρα που λέει στο excel ότι είναι preslotted. Φαντάζομαι την κάνει όλη από την αρχή γιατί το έχει σαν σειρά video στο you tube channel του με τον τίτλο building in budget, έχει ανεβάσει μέχρι τώρα 6 μέρη. Αν σου αρέσουν αυτά τα κατασκευαστικά, έχει ενδιαφέρον. 

23
Το είδα χθες και το ανεβάζω για τους DIY τύπους του forum, ένα πολύ ενδιαφέρον excel που ανέβασε ο Nick στο site του.
Στο παρακάτω link μπορείτε να κατεβάσετε το συγκεκριμένο excel στο οποίο αναφέρει το κόστος και τους προμηθευτές όλων των πραγμάτων που χρειάστηκε για να φτιάξει μία telecaster από το 0. Και όταν λέω όλα, όπως θα δείτε στο excel ξεκινάει από τα μηχανήματα, λίμες, ξύλα, hardware κτλ. Το τελικό κόστος του είναι 1.292 ευρώ για μία κατασκευή τύπου tele.


Το βρήκα αρκετά ενδιαφέρον

24
ο David Simpson είναι και γ**ώ τα παιδιά , τρελάρας (με την καλή έννοια) και ωραιος παίχτης . Μ'αρέσει που σε πολλές φάσεις τον συνεπαίρνει η μουσική και ξεχνάει ότι κάνει review . Φαίνεται ιδιαίτερα τίμιος οπότε είμαι σίγουρος και η άποψή του για τον Oswald ως οργανοποιό θα είναι δίκαιη.
απο την άλλη μεριά σε βλέπω κάπως επιφυλακτικό , γιατί;
αν είναι έτσι και εφόσον έχεις τη δυνατότητα να προτιμήσεις κάποιον πιο "σίγουρο" αλλά πιο ακριβό οργανοποιό γιατί δεν το έκανες;


Πολύ ωραία ερώτηση! Καταρχήν ο Dave είναι όπως ακριβώς τον περιγράφεις, ένας τυπάκος χαρά θεού να τον παρακολουθείς. Βέβαια, το ότι ποτέ μα ποτέ δεν έχω δει να λέει κάτι αρνητικό για κάτι (κιθάρα, ενισχυτή κτλ), με κάνει να πιστεύω ότι κυρίως εκθειάζει, από ότι πιάνει στα χέρια του, την καλή του πλευρά, με ότι σημαίνει αυτό.


Επιφυλακτικό με βλέπεις ακριβώς γιατί δεν έχω δείγμα δουλειάς του κατασκευαστή. Αυτό και μόνο. Πχ αν πήγαινα σε κάποιο Luthier στην Ελλάδα, θα μπορούσα να πάω από το μαγαζί του, να δω όργανα, να τα πιάσω, να δω το επίπεδο δουλειάς και να έχω τουλάχιστον μία πρώτη εικόνα. Το βήμα αυτό στην παρούσα περίπτωση δεν υπάρχει, βασίζομαι στο ότι διάβασα στο Site, ότι μου μετέφερε στα mails, και τη θετική διάθεση που έχω. Αλλιώς ρεαλιστικά, δεν έχω ιδέα για το τι μπορεί ή όχι να κάνει ο συγκεκριμένος. Οι φωτογραφίες, τα βίντεο, ο τρόπος επικοινωνίας, όλα αυτά συμβάλλουν θετικά στην δημιουργία εικόνας, αλλά σίγουρα δεν είναι το ίδιο με το να πιάσει δουλειά του κατασκευαστή στα χέρια σου.


Πάμε στο καλό τώρα. Γιατί δεν επέλεξα κάποιον Έλληνα ή άλλο κατασκευαστή. Σίγουρα είχα την επιλογή να διαλέξω κάποιο πιο "σίγουρο" όπως λες κατασκευαστή, και όταν το λέω αυτό εννοώ κάποιον Έλληνα κυρίως λόγω των προαναφερόμενων λόγων. Δεν το έκανα γιατί το κόστος δεν μου επέτρεπε. Θέλω να πω, το φθηνότερο όργανο στα specs που ήθελα, το έπαιρνα στα 2000 + το κόστος του hardware, δλδ πάμε κοντά στα 2.500 ευρώ. Χωρίς να κρίνω την ποιότητα του οργάνου, απλά δεν ήταν μέσα στο χρηματικό range μου.


Όταν είδα λοιπόν ότι δεν βγαίνει custom όργανο στο budget μου (1000-1300 ευρώ), και εφόσον δεν έβρισκα κάτι στο εμπόριο το οποίο είναι είναι αυτό που ήθελα, σκέφτηκα τη λύση της partcaster, να αγοράσω από Warmoth ή κάποιον άλλο κατασκευαστή τα parts όπως τα θέλω και να τη δέσω εγώ. Δυστυχώς αν και αυτή η λύση έχει μεγάλο ενδιαφέρον, δεν με συνέφερε καθόλου η αγορά από Αμερική (Warmoth). Τα parts έβγαιναν 700 euro (σώμα, λαιμός), χωρίς μεταφορικά και δασμούς/εκτελωνισμούς κτλ. Για το hardware ήθελα κανά 400 πολύ βαριά, και μόνο αν έκανα υπερβολές, οπότε την υπολόγιζα να βγαίνει τουλάχιστον 1500 ευρώ ίσως και παραπάνω, με τη δουλειά της συναρμολόγησης κτλ να την κάνω εγώ.


Ομολογώ ότι ήταν ένα σενάριο το οποίο με έψηνε, και δεν το συζητώ ότι αν η Warmoth είχε κατάστημα στην Ευρώπη θα το είχα κάνει ήδη. Οπότε πάνω σε όλη αυτή την αναζήτηση, για επιλογές, και αφού έψαχνα παράλληλα και για καινούργια σε αυτά τα χρήματα, θυμήθηκα τον Dave, είδα τον Oswald και μόλις είδα την τιμή λέω "εδώ έχουμε θέμα". Τα υπόλοιπα τα περιέγραψα παραπάνω.


Οπότε καταλαβαίνεις ότι οι επιλογές έγιναν με βάση συγκεκριμένο budget. Ξαναλέω ότι είμαι αισιόδοξος, περιμένω να δω καλή δουλειά, αλλά από την άλλη, και από εκεί πηγάζει αυτό που λες για επιφυλακτικότητα, δεν τον ξέρω, μπορεί να είναι ένα υπέροχος απατεώνας, που απλά να έχει στήσει ένα πολύ καλοδουλεμένο ψέμα. Ακραίο, αλλά όλα παίζουν. Όπως και να έχει, περιμένω με ανυπομονησία να ολοκληρωθεί η κατασκευή.


25
Ίδωμεν, όλα τα σενάρια είναι πιθανά, από το να έρθει μία εκπληκτική κιθάρα μέχρι το ..να μην έρθει καθόλου!

μια χαρά θα πάει ρε μαν, και μακάρι να σου βγεί καλύτερη και φθηνότερη απο ότι αν την έφτιαχνες εδώ...
Πάντως ο ντούκας στα Γιάννενα χρέωνε γύρω στο 1000άρικο για partcaster, όχι για χειροποίητη, ο δε Μίμης μου έλεγε 500 ευρώ για μπράτσο μόνο. Που σημαίνει οτι έχει δουλίτσα. Πάλι χρώμα απο χρώμα διαφέρει. Π.χ. το νίτρο το χρεώνουν παραπάνω απο ότι το ακρυλικό, κτλ.


Χαχαχα συνερίζομαι την αισιοδοξία σου.. γιατί αλλιώς κάηκα! :) Πέραν της πλάκας, οι τιμές που αναφέρεις είναι εντελώς ρεαλιστικές για Ελλάδα και όχι μόνο. Το πιο "παράλογο" είναι η τιμή στην συγκεκριμένη περίπτωση του Ολλανδού.

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 26